Şimdi Ara

Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
306
Cevap
0
Favori
8.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karşılaştırmayı Auto Show yapmış. Yani sürpriz beklemeyin, kazanan yine Golf.

    1-Vw Golf 1.4 TSI 160 hp
    2-Ford Focus 1.6 T
    3-Bmw 1.18i
    4-Opel Astra 1.6 T
    5-Renault Megane 2.0 T

    Testte benim her şeyden daha çok şaşırdığım şey, sürüş dinamizmi konusunda Megane'ı 1 serisin tek rakibi olarak göstermeleri oldu.

    Ciddiye alınacak bir karşılaştırma değil ama yine de görmüş olun. Puanlamada çok ciddi oyunlar var.

     Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

     Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

     Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

     Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

     Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

     Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

     Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 22 Ocak 2012; 16:45:59 >



    _____________________________




  • Absürd bir durum yok.Ayrıca sürüş dinamizmi değil sürüş güvenliğinde megane rakip olarak seçilmiş.2 si farklı şeyler.

    ARkadan itişli araçların kontrolleri önden çekişli araçlara nazaran daha zordur.Özellikle kaygan zeminlerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 22 Ocak 2012; 16:47:09 >
    _____________________________
  • Ayrıca 1 sersine direksiyon ataklık vb durumlarda fazla puan verilmiş.Ben çok aksi bir durum görmedim
    _____________________________
  • Siralama dogru degil

    Golf bmw opel ford reno seklinde olmaliydi

    Yanliz golf nerdeyse butun dergilerde birinci

    Suanda fiyatida diger rakiplerinden oldukca uygun

    En bos bmw 1 serisi otomatik 75.000 tl
    1.4 tsi dsg 160 beygir higline golf 61.500 tl
    Ford Titanİum 60.000 tl

    Olunca kesinlikle en mantikli arac golf oluyor
    Golf yeni 1 den daha genis ic mekan sunuyor
    Masraflari bakim olarak daha uygun golfun bmw den
    Borusana elini verince koluna alamiyorsun ::)))
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Absürd bir durum yok.Ayrıca sürüş dinamizmi değil sürüş güvenliğinde megane rakip olarak seçilmiş.2 si farklı şeyler.

    ARkadan itişli araçların kontrolleri önden çekişli araçlara nazaran daha zordur.Özellikle kaygan zeminlerde.

    Klasik sadece puanlama kısmına bakan bir insan.

    Megane ve Golf kısımlarını bir oku.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Absürd bir durum yok.Ayrıca sürüş dinamizmi değil sürüş güvenliğinde megane rakip olarak seçilmiş.2 si farklı şeyler.

    ARkadan itişli araçların kontrolleri önden çekişli araçlara nazaran daha zordur.Özellikle kaygan zeminlerde.

    Klasik sadece puanlama kısmına bakan bir insan.

    Megane ve Golf kısımlarını bir oku.

    Hocam baktım.Oradada golf geride zaten.Normal.

    BMW 1. seçilmiş MEgane 2. Megane rs deki tecrübesini bu aracada yansıtmış.Absürd durum neresi onu anlamadım.
    _____________________________
  • Bir zamanlar her şey donanım değil diyip poloyu övenlerin şimdi donanım kıyaslamaları komik olmuş.
    Ayrıca arkadan itiş BMW varken gerisi yalan olur orada
    _____________________________

    ever tried, ever failed. try again, fail again. fail better
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bmw 1 vs golf
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  •  Yeni BMW 1 en iddialı rakipleri karşısında SS'li(Astra-Focus-Golf-Megane)

    Burada bmw o konuda rakipsiz olarka görülmüş."Rüya gibi" terimi kullanılmış.

    Bmw sürüş zevki konusunda rakipsiz.Milleti zaten bununla sarhoş ediyor diğer konular gereksiz geliyor insanlara
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Absürd bir durum yok.Ayrıca sürüş dinamizmi değil sürüş güvenliğinde megane rakip olarak seçilmiş.2 si farklı şeyler.

    ARkadan itişli araçların kontrolleri önden çekişli araçlara nazaran daha zordur.Özellikle kaygan zeminlerde.

    Klasik sadece puanlama kısmına bakan bir insan.

    Megane ve Golf kısımlarını bir oku.

    Hocam baktım.Oradada golf geride zaten.Normal.

    BMW 1. seçilmiş MEgane 2. Megane rs deki tecrübesini bu aracada yansıtmış.Absürd durum neresi onu anlamadım.

    E gulum yansitmis. Hatta direk rs duzeni var.

    Bizim surdugumuze has bi olaydi demek ki yansitmamasi. Frende bile on tamponum yere surtmesi, virajda astra dan 15 km once arkayi birakmasi falan bizim arabaya has demek ki.

    Bantta rs genleri asilanirken bizim hayta kacmis...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Emekli amatörprofesyonel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    Bir zamanlar her şey donanım değil diyip poloyu övenlerin şimdi donanım kıyaslamaları komik olmuş.
    Ayrıca arkadan itiş BMW varken gerisi yalan olur orada

    Hocam lafin bana
    75.000 tl bir bmw icin gercekten cok para en full golf ile aradinda 15.000 tl var

    Buda ciddi bir rakam

    Tamamen tercih melelesi
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Absürd bir durum yok.Ayrıca sürüş dinamizmi değil sürüş güvenliğinde megane rakip olarak seçilmiş.2 si farklı şeyler.

    ARkadan itişli araçların kontrolleri önden çekişli araçlara nazaran daha zordur.Özellikle kaygan zeminlerde.

    Klasik sadece puanlama kısmına bakan bir insan.

    Megane ve Golf kısımlarını bir oku.

    Hocam baktım.Oradada golf geride zaten.Normal.

    BMW 1. seçilmiş MEgane 2. Megane rs deki tecrübesini bu aracada yansıtmış.Absürd durum neresi onu anlamadım.

    E gulum yansitmis. Hatta direk rs duzeni var.

    Bizim surdugumuze has bi olaydi demek ki yansitmamasi. Frende bile on tamponum yere surtmesi, virajda astra dan 15 km once arkayi birakmasi falan bizim arabaya has demek ki.

    Bantta rs genleri asilanirken bizim hayta kacmis...

    Hocam sen yukarıdaki megane ı nerede kullandın.2.0 T olanı.
    _____________________________




  • Golf hemen hemen tum dergilerde bmw 1 den daha yuksek puan aliyor

    Focus nasil bmw 1 den yuksek Puan almis onu anlamadim
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • Şimdi çok çarpıcı bir puanlama oyunundan bahsedeceğim.

    Golf'ün arka koltuk genişliği Megane'dan fazla doğrudur. Testte de puanlama kısmında bundan bahsedilmiş ve Megane'a 2, Golf'e 7 puanı yapıştırmışlar. Aradaki fark tam 5 puan.

    Megane hızlanma konusunda Golf'ten daha iyi bir sonuç eldeetmiş, farkını 0-130'da ortaya koymuş ama hızlanma konusunda puanlar eşit. 8 puan

    Megane ara hızlanma konusunda Golf'ü ezmiş, öldürmüş, oraya resmen gömmüş ama aradaki fark sadece 2 puan. Golf 12, Megane 14.

    Eğer Golf'ün arka koltuk mesafesi genişlik farkı 5 puanlıksa, Megane'ın hızlanma verileri konusunda Golf'e 3, esneklik konusunda da 10 puan fark atması gerekiyordu.

    Saygılar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Absürd bir durum yok.Ayrıca sürüş dinamizmi değil sürüş güvenliğinde megane rakip olarak seçilmiş.2 si farklı şeyler.

    ARkadan itişli araçların kontrolleri önden çekişli araçlara nazaran daha zordur.Özellikle kaygan zeminlerde.

    Klasik sadece puanlama kısmına bakan bir insan.

    Megane ve Golf kısımlarını bir oku.

    Hocam baktım.Oradada golf geride zaten.Normal.

    BMW 1. seçilmiş MEgane 2. Megane rs deki tecrübesini bu aracada yansıtmış.Absürd durum neresi onu anlamadım.

    E gulum yansitmis. Hatta direk rs duzeni var.

    Bizim surdugumuze has bi olaydi demek ki yansitmamasi. Frende bile on tamponum yere surtmesi, virajda astra dan 15 km once arkayi birakmasi falan bizim arabaya has demek ki.

    Bantta rs genleri asilanirken bizim hayta kacmis...

    Hocam sen yukarıdaki megane ı nerede kullandın.2.0 T olanı.

    On duzenin, frenlerin, suspansiyon sistemnin farkli oldugunu kanitla bakalim.

    1.5 dci ile 2t arasinda ne kadar farklilik var gorelim bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Emekli amatörprofesyonel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    Bir zamanlar her şey donanım değil diyip poloyu övenlerin şimdi donanım kıyaslamaları komik olmuş.
    Ayrıca arkadan itiş BMW varken gerisi yalan olur orada

    Hocam lafin bana
    75.000 tl bir bmw icin gercekten cok para en full golf ile aradinda 15.000 tl var

    Buda ciddi bir rakam

    Tamamen tercih melelesi

    Fiyatı eşit olsa ben 1 tane adam tanımıyorum 118i yerine golf 1.4 tsi seçicek. E autoshow tarzı saçma testlerin içinde fiyatla ilgili bir puanlama olmadığı için testinde hiçbir anlamı kalmıyor.1 serisi her anlamda golf den iyidir. Golfun 1 serisine karşı tek avantajı ucuz olması olabilir. Sokağa çıkıp 1000 kişiye sorun, 999 u bmw yi tercih eder aynı fiyat olmaları durumunda. Sanırım bitek siz golf u seçerdiniz o 1000 kişiden. Aynı fiyat olması durumunu çok üsteliyorum, çünki testlerde fiyatla ilgili bir puanlama yok. Buda demektirki fiyat önemli değilse bile golf bmw den iyi çıkıyor. Saçmalıktır bu başka birşey değil. Kimse bmw ile golf arasından golf u seçmez. Akıl var mantık var.
    _____________________________
    745i




  • Adam megane konusunu çok güzel özetlemiş.Konfor eksikliğinden 5. oldu.Fakat kalplerin 1. si olabilir.Gt de renault tamamen sürüş dinamizmini hedeflediği bir gerçek.

    1 kere rs kullanma fırsatım oldu ondada mest olmuştum.GT kullanmadım tabi ama onun kadar olmasada ona yakındır büyük ihtimalle.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Şimdi çok çarpıcı bir puanlama oyunundan bahsedeceğim.

    Golf'ün arka koltuk genişliği Megane'dan fazla doğrudur. Testte de puanlama kısmında bundan bahsedilmiş ve Megane'a 2, Golf'e 7 puanı yapıştırmışlar. Aradaki fark tam 5 puan.

    Megane hızlanma konusunda Golf'ten daha iyi bir sonuç eldeetmiş, farkını 0-130'da ortaya koymuş ama hızlanma konusunda puanlar eşit. 8 puan

    Megane ara hızlanma konusunda Golf'ü ezmiş, öldürmüş, oraya resmen gömmüş ama aradaki fark sadece 2 puan. Golf 12, Megane 14.

    Eğer Golf'ün arka koltuk mesafesi genişlik farkı 5 puanlıksa, Megane'ın hızlanma verileri konusunda Golf'e 3, esneklik konusunda da 10 puan fark atması gerekiyordu.

    Saygılar.









    Ozetle bu dergilere gore hareket eden saftir, sanssizdir, kendi bilegine guvenmeyendir.

    Baskasinin sozuyle hareket ededir.

    Hele ki baskasindan duydugunu savunuyorsa vahim...
    _____________________________
    Emekli amatörprofesyonel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Şimdi çok çarpıcı bir puanlama oyunundan bahsedeceğim.

    Golf'ün arka koltuk genişliği Megane'dan fazla doğrudur. Testte de puanlama kısmında bundan bahsedilmiş ve Megane'a 2, Golf'e 7 puanı yapıştırmışlar. Aradaki fark tam 5 puan.

    Megane hızlanma konusunda Golf'ten daha iyi bir sonuç eldeetmiş, farkını 0-130'da ortaya koymuş ama hızlanma konusunda puanlar eşit. 8 puan

    Megane ara hızlanma konusunda Golf'ü ezmiş, öldürmüş, oraya resmen gömmüş ama aradaki fark sadece 2 puan. Golf 12, Megane 14.

    Eğer Golf'ün arka koltuk mesafesi genişlik farkı 5 puanlıksa, Megane'ın hızlanma verileri konusunda Golf'e 3, esneklik konusunda da 10 puan fark atması gerekiyordu.

    Saygılar.









    Utku hocam motor gücüne göre değerlendiriliyor.Yani 180 lik megane ile 160 lık golf kıyaslanıyor.Biri 180 hpye göre diğeri 160 hpye göre değerlendiriliyor...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Absürd bir durum yok.Ayrıca sürüş dinamizmi değil sürüş güvenliğinde megane rakip olarak seçilmiş.2 si farklı şeyler.

    ARkadan itişli araçların kontrolleri önden çekişli araçlara nazaran daha zordur.Özellikle kaygan zeminlerde.

    Klasik sadece puanlama kısmına bakan bir insan.

    Megane ve Golf kısımlarını bir oku.

    Hocam baktım.Oradada golf geride zaten.Normal.

    BMW 1. seçilmiş MEgane 2. Megane rs deki tecrübesini bu aracada yansıtmış.Absürd durum neresi onu anlamadım.

    E gulum yansitmis. Hatta direk rs duzeni var.

    Bizim surdugumuze has bi olaydi demek ki yansitmamasi. Frende bile on tamponum yere surtmesi, virajda astra dan 15 km once arkayi birakmasi falan bizim arabaya has demek ki.

    Bantta rs genleri asilanirken bizim hayta kacmis...

    Hocam sen yukarıdaki megane ı nerede kullandın.2.0 T olanı.

    On duzenin, frenlerin, suspansiyon sistemnin farkli oldugunu kanitla bakalim.

    1.5 dci ile 2t arasinda ne kadar farklilik var gorelim bakalim.

    Sen yerli üretim dci ile 2.0 gt nin aynı sisteme sahip olduğunu kanıtla önce.

    dci iel gt nin aynı sürüş özelliklerine sahip olduğunu söylemek bile başlı başına bir hata...
    _____________________________




  • Karşılaştırmadaki araç Renault Megane-GT zaten, RS'ten hemen önce gelen bir model, süspansiyon ayarları, sertliği, hatta direksiyon tepkileri bile baştan değiştirilmiş zaten test aracında 18' jant var ve ithal Megane-Coupe kullandınız mı bilmiyorum ama gerçekten başarılı bir yol tutuşu var aracın yerlilerle alakası yok ki GT serisi, standart Megane'dan ziyade altyapı olarak RS'e daha yakın bir model. Neden 1-serisi ayarında olmasa bile ona yakın bir sürüş sunamasın ki?

    Ha, siz bu aracı Bursa'lı 205/60 yanaklı, yerden 60cm ekstra yükseltilmiş, yerli 105hp'lik meganelarla bir tutuyorsanız ona yapabileceğim hiçbirşey yok.

    Hadi Golf'e forumda saydırmayan yok ona alıştık da şu arabanın hakkını yemeyin en azından.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.