Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (124. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.597
Cevap
244
Favori
1.190.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar aracı Chevrolet 1.4 2012 model Yeni aveo şu an itibariyle 40 bin kilometrede bugün istanbul ankara katettim evin önünde aracı tam stop ederken radyoyu kapattın bir anda hışırtı bir ses duydum... sonrasında ilk önce radyodan geldiğini düşündüm ancak radyodan gelmediğini kontağı kapatınca anladım ses tam anlamıyla radyo frekans sesi gibi sonra aşağıya indim ve aracın altında arka kısmına doğru sesin geldiğini fark ettim arka tarafa oturduğumda sesin daha fazla olduğunu anladım..Radyo hışırtısı yada klima çalışırken gelen fan sesi gibi bir ses.. Sonrakontağı kapadım ...Motor soğusun deneyeyim ddim yarım saat sonra kontağı ilk çevirdiğimde marşa basmsam bile o hışırtıyı duydum 2 saniye sonra kesildi marşa basıncada zaten o hışırtı duyulmaya başladı.. Yolda giderken başka sesler karıştığı için duymuyorum artan yada azalan bir ses değil sabit bir ses umarım şanzımanla ilgili değildir. Bu sorun ne olabilir acaba...




  • otomatik vites kullanan arkadaşlara sorum olacak,

    Araç daihatsu terios tam otomatik 4 ileri. Aynı vites aynı hızda gaza basmadan ilerlerken gaza bastığımda motor devri 400d/d artıyor fakat hız değişmiyor. tork konvertörü motor devrinden 400d/d çalıyor bu durum normal midir şanzuman yağı değişmesi gerekir mi_?

    Sabit hızda ilerlerken çektiğim video araç 4. vitesde ve vites değişimi olmuyor, gaza bastığımda devir yükseliyor hız değişmiyor.





  • Sabit hızda giderken 4. Vitese geçtikten sonra lock up kavraması 50-200dev/dak. Kayma yaptıktan sonra son vitesi tamamlaması gerekir.Bu şikayet tork konvertör lock-up kavraması arızasıdır.Normal değildir.Şanzıman Yağı değiştirmek arızanızı çözmez nedenini etraflıca araştırmak gerekir.Sadece torkkonvertör revizyonu arızanızı çözmeye bilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hydratest-türkiye -- 6 Temmuz 2015; 22:22:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hydratest-türkiye

    Sabit hızda giderken 4. Vitese geçtikten sonra lock up kavraması 50-200dev/dak. Kayma yaptıktan sonra son vitesi tamamlaması gerekir.Bu şikayet tork konvertör lock-up kavraması arızasıdır.Normal değildir.Şanzıman Yağı değiştirmek arızanızı çözmez nedenini etraflıca araştırmak gerekir.Sadece torkkonvertör revizyonu arızanızı çözmeye bilir.

    yakıt tüketimini arttırmasından başka bir sorun olur mu_?

    Aradaki boşluk giderek artar mı? küçük bir ilçede yaşadığımdan şanzumanı işin ehli birine göstermek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arızada lock-up balatası Bittiği için tork konvertör arızası her kullanımda dahada büyümekte eğer şanzıman sökülmezse arızanız şanzıman revizyonuna kadar gidebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hydratest-türkiye -- 6 Temmuz 2015; 23:04:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi paylaştıkça çoğalır.Ama Otomatik şanzıman revizyonları deneme sınama yolu ile tamir edilemez.Bu konunun ciddiyetini kimse önemsememektedir.Nasıl ki kalp ameliyat-ı kalp ritim ve basınç cihazları olmadan yapılamazsa otomatik şanzımanda aynı şekilde revizyonu yapılamaz.Hidrolik sistem arızaları Hidrolik devre takipleri ve kontrolleri yapılarak sonuca ulaşır.Otomatik şanzıman sökülmeden alınan testlerle Hidrolik arızalar belirlenir.Sökülmeden arıza belirlenir ve onarım aşamaları belirlenir. gereksiz parça değişimleriyle maddi ve zaman Kayıplar ortaya çıkar.Sonuç olarak para ödeyen ve aynı arızası devam eden müşteri ile sonuçlanır.

    Hidrolik beyin revizyonu ve Sıvı akış videolarımızı izlerseniz konunun ciddiyetini biraz olsun anlarsınız.Bizim amacımız bu işin nasıl yapıldığını Otomatik şanzıman kullanıcılarına tanıtmak ve ön bilgi vermektir.Arıza takibleri ve alınan testler sonucu arızalar bulunur.

    Onarım fiyatları yeni parçanın Üçte bir fiyatına garantili olarak yapılmaktadır.Bu rakamlarda kabul edilen ve garantili revizyonlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mrb benim 2011 model ford focus otomatik aracım var.. Araç göstergesi vitesiyi D ye alsam bile P yanip sönmeye devam ediyor ancak kullanımda hiç bir sıkıntı yok yinede hareket halindeyken P nin yanip sönmesi kafama takılıyor ve triptonik moduna alsam bile P yanıp söndügü icin vites geçişlerini kontrol edemiyorum, sizce bu problemi nasıl cözebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanda arıza vardır,bilgisayara bağlanması gerekir,araç kaç km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hydratest-türkiye

    Şanzımanda arıza vardır,bilgisayara bağlanması gerekir,araç kaç km de

    57 bin km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Benim 94 model 124 kasa E200 bir mercedesim var. Otomatik vites. Bugün işten eve geldim ve arabayı park ettim. Vitesi P ye aldım. El frenine de bastım ancak benim el freni biraz zayıf. Durduğum yer biraz yokuştu. Arabayı stop ettim ve ayağımı frenden çekince araba her zamankinden biraz daha fazla geri kaçtı. Şüphelendim ve arabayı tekrar çalıştırmak istedim ancak nafile. Arabanın vitesi tamamen boşa çıkmış durumda. Yani sanki hiçbirşeye bağlı değilmiş gibi kolay ileri geri gidiyor. Araba P ye de geçmediği için marş basmıyor. Ben arabayı P ye alıp durdurmuştum ancak şimdi araba boşta gibi. İleri geri itebiliyoruz. Ne olmuş olabilir acaba. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
  • A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstfsad -- 16 Ekim 2015; 16:33:15 >
  • Merhaba. 2003 model citroen c3 1.4 otomatik sahibiyim. Uzun yolda giderken aracim 90km hizda 2500 devirde seyrediyor fakat 100km bu sekilde gittikten sonra birden aracin cekisi dusuyor.ilk kalkista gaz pedalina bastiginda arac devri durmaksizin yukari cikar sonra kendini toparlar ya otomatik araclarda iste 100 km gittikten sonra gaz pedalina bastigimda araba 4000 devirlere dayaniyor ve cok agir hizlaniyor. Sanki motor cok hizli araba cekmiyormus izlenimi olusuyor. Bu sikintimda yardimci olabilecek arkadaslar olursa sevinirim. Sorun otomatik sanzimandan mi yoksa elektronik aksamdan mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba ustam, 2004 model otomatik megane 2 sahibiyim. Araç 50 bin km ye yaklaştı, aracı alalı bir yılı geçti ve uzun zamandır belki de ilk aldığım zamandan beri araç 2. Vitesten 3 e geçiş yaparken bu viteste ara bir vites değiştirir gibi hareket ediyor.

    Yani 2. Viteste ivmelenip evet 3. Vitese geçti dediğimde Aracın tekrar 2. Viteste kaldığını Anlıyorum. Fakat gaz pedalına fazlaca basıp dip gaz yapınca nöyle bir durum olmuyor.

    Umarım derdimi anlatabilmişimdir. Bunun bir sorun olup olmadığını Öğrenmek istiyorum.

    Hayırlı bayramlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı bayramlar Tel.05324680944 irtibata geçiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç e46 184HP 330D , araçın önceki sahibi motul dexron 3 yağ koymuştu aracı alırken bundan önce nekadar oldu dedim yağı değiştireli şanzıman 40 bin falan olmuştur dedi araçtan cıkan yağ kırmızıydı onu geçtim herneyse hani işi garantiye alayım değiştireyim şu şanzıman yağını dedim Mobil ATF 320 7 litre bu yağdan aldım bu yağın renği sarı bu yağı koyduğumdan bi 20 25 bin km sonra aracın şanzımanında en ufak bir sorun yokken bi farklılık göstermeye başladı hafifde vites hisssetirme falan herneyse umursamadım aşagı yukarı 30 bin km falan oldu bu yağı koyalı şimdi araç iyicene sapıttı herşey 1 hafta icinde hızlandı yağ eksiltmiş araba dedim hani oyle yağ koyucagıma katkı maddesi koydurayım Luxas oil fix diye bir katkı maddesi koydurttum iyicene b.k oldu simdi vites geçişlerinde kacırma vites attığında aynı anda gaza bastıgında sanki boşa atıyor araba sonra geciyor 2 ve 3 üncü vites geçişleri bomb.k oldu şimdi nerden başlıcağımı bilemedim, kim aracına GM şanzıman için değil bu mobil in yağı tamamen yalan sizçe ne olmuş olabilir revizyon gereklimi ?

    Not: Sarı renk olarak koydugum yağın rengi zift rengine dönmüş.




  • Merhaba ustaların aracın 2001 Focus 1 aracının vites geçişleri mükemmel ve tatminkar.sarsıntısız bir şekilde d konumunda vitesler zamanında geçiş yapıyor.ancak uç gündür aracı R konumundan N konumuna veya R sen P ye alınca yüksek bir ses yapıyor ve her zaman yapmıyor özellikle araç sogukken bazense sıcakken yapıyor araç 88000 km de alırken test yaptırıp aldım şimdiye kadar sıkıntısız kullandım.yağ değişimi hakkına bir bilgim yok.yardımlarınızı için saolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada araç bu güne kadar servis bakımlı ancak aldığım kişi ben bakım zamanı geldimmi servise bıraktım ne yapılması gerekiyorsa yapmalarını söyedim dedi yani yağ degişip değişmediğini bilmiyorum dedi.sorun daha çok taze iken çözüm bulmak istedim.çok sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şanzuman yağı kaç km de değişmesi gerekiyor ? Ben aracı 2. El aldım bunu sormayıda atladım. Veya yağ değişiminin geldiğini nasıl anlayabilirim ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.