Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (112. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
3.597
Cevap
244
Favori
1.189.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangulmez

    Merhaba..

    Bende 1998 model Ford Mondeo var otomatik vites..

    Araç 1'de kalkıyor,2'ye atmaya calisirken bagırıyor motor vitesi almıyor gazdan ayağınızı cekip yeniden bastiginizda ise 3. vitese alıp yola devam ediyor böyle bir problemim var yardimci olurmusunuz ? .

    98 accentimde aynı sorun vardı yağını filitresini değiştim 4 yıldır hiç yapmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrep_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangulmez

    Merhaba..

    Bende 1998 model Ford Mondeo var otomatik vites..

    Araç 1'de kalkıyor,2'ye atmaya calisirken bagırıyor motor vitesi almıyor gazdan ayağınızı cekip yeniden bastiginizda ise 3. vitese alıp yola devam ediyor böyle bir problemim var yardimci olurmusunuz ? .

    98 accentimde aynı sorun vardı yağını filitresini değiştim 4 yıldır hiç yapmadı

    3. Vitese gecerken bosa atma olayi benim 98accentimdede vardi 1.5yil oyle kullandim ilk baslarda yuksek devirde kullaninca aradabir yapiyordu. Yagini fln degistirdim ariza kodunu sildirdim duzeldi gibi oldu. Zamanla ariza tekrar ve daha fazla yapmaya basladi enson komple revizyon yaptirdim 1850tl ye. Usta balatalatin bitmis oldugunu ve canaklardan birinde bir aşinma oldugunu soyledi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba. 1998 model peugeot 406 araç sahibiyim. Araç düşük devirde 1 den 2 ye geçerken bazen vuruntulu çalışıyor. Yine bu durum bazen geri vitese geçerken de oluyor. Bunun için nasıl bir yol izlemeliyim. Anakarada baktırmak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir usta var mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenermaniac -- 23 Şubat 2015; 8:23:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Arkadaşlar merhaba. 1998 model peugeot 406 araç sahibiyim. Araç düşük devirde 1 den 2 ye geçerken bazen vuruntulu çalışıyor. Yine bu durum bazen geri vitese geçerken de oluyor. Bunun için nasıl bir yol izlemeliyim. Anakarada baktırmak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir usta var mi?

    öncelikle motor ve şanzıman kulaklarına baktırmanızda fayda var özelliklede sağ motor kulağı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrep_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Arkadaşlar merhaba. 1998 model peugeot 406 araç sahibiyim. Araç düşük devirde 1 den 2 ye geçerken bazen vuruntulu çalışıyor. Yine bu durum bazen geri vitese geçerken de oluyor. Bunun için nasıl bir yol izlemeliyim. Anakarada baktırmak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir usta var mi?

    öncelikle motor ve şanzıman kulaklarına baktırmanızda fayda var özelliklede sağ motor kulağı

    Hocam merak ettiğim için soruyorum. Gaza biraz fazla basınca kesinlikle yapmıyor. Düşük devirde oluyor. Kulaktan olma ihtimali yüksek midir? Diğer viteslerde neden hissedilmiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: akrep_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Arkadaşlar merhaba. 1998 model peugeot 406 araç sahibiyim. Araç düşük devirde 1 den 2 ye geçerken bazen vuruntulu çalışıyor. Yine bu durum bazen geri vitese geçerken de oluyor. Bunun için nasıl bir yol izlemeliyim. Anakarada baktırmak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir usta var mi?

    öncelikle motor ve şanzıman kulaklarına baktırmanızda fayda var özelliklede sağ motor kulağı

    Hocam merak ettiğim için soruyorum. Gaza biraz fazla basınca kesinlikle yapmıyor. Düşük devirde oluyor. Kulaktan olma ihtimali yüksek midir? Diğer viteslerde neden hissedilmiyor?

    Aynen öyle hatta gaz verince kesilen titreşim gazı bırakınca ve rölantiye düşerken yüksek bir titreşim hissedilir bu titreşim vites boştaykende yapıyorsa kesinlikle motor kulağı özelliklede sağ motor kulağı büyük ihtimal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrep_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: akrep_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Arkadaşlar merhaba. 1998 model peugeot 406 araç sahibiyim. Araç düşük devirde 1 den 2 ye geçerken bazen vuruntulu çalışıyor. Yine bu durum bazen geri vitese geçerken de oluyor. Bunun için nasıl bir yol izlemeliyim. Anakarada baktırmak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir usta var mi?

    öncelikle motor ve şanzıman kulaklarına baktırmanızda fayda var özelliklede sağ motor kulağı

    Hocam merak ettiğim için soruyorum. Gaza biraz fazla basınca kesinlikle yapmıyor. Düşük devirde oluyor. Kulaktan olma ihtimali yüksek midir? Diğer viteslerde neden hissedilmiyor?

    Aynen öyle hatta gaz verince kesilen titreşim gazı bırakınca ve rölantiye düşerken yüksek bir titreşim hissedilir bu titreşim vites boştaykende yapıyorsa kesinlikle motor kulağı özelliklede sağ motor kulağı büyük ihtimal

    Eyvallah hocam teşekkür ederim. Hepsini kontrol ettireceğim.




  • Herkese slmlar saygılar hocam benim arabam 97 model mondeo şöyle bir sorunum var . Arabayı D ye alıyorum yavaş bir şekilde çok az gaza basarak kalktığımda bir sorun yok araç hareket ettikten sonra belli bir devire ulaşınca gaza tamamen bastıgımdada sorun yok gibi . AMA örneğin ışıkta bekliyorum acil kalmam gerekti diyelim bir an çok gaza basınca TIKIR TIKIR mı diyip KIT KIT ta olabilir bir ses geliyor ve araç nerdeyse yürümeyecek kadar az ilerliyor ve çok ses geliyor sanki ses sol ön tekerleğin o taraftan geliyor gibi yani o bölgeye daha yakın ama yanılıyorda olabilirim şöför tarafında oldugum için.
    YANI KISACA araçım hızla kalkayım diye gaza basarsan böyle yapıyor normal yavaş kalkarken aynı şeyi yapmıyor ve kalktıktan sonraki vites geçişleride sorunsuz gibi tam bilmiyorum belki daha düzgün olması gerekiyordur ben yeni kullanmaya başladım çünkü benim arabamın sorunu ne hocam ne şekilde giderilebilir bu hata bir de ne kadardır beni bilgilendirirseniz cok hafiflicem makbüle geçicek şimdiden tesekkür ederim.




  • cevap verebilecek kimse yokmu ?
  • Merhaba.. bu akşam iş çıkışı aracı çalıştırdım vitesi d ye aldım ama boşta gibi gaz giyor ama hareket etmiyor neden olabilir bilgisi olan varmı araç 2005 bmw 5.20i triptronic
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtozturk

    Herkese slmlar saygılar hocam benim arabam 97 model mondeo şöyle bir sorunum var . Arabayı D ye alıyorum yavaş bir şekilde çok az gaza basarak kalktığımda bir sorun yok araç hareket ettikten sonra belli bir devire ulaşınca gaza tamamen bastıgımdada sorun yok gibi . AMA örneğin ışıkta bekliyorum acil kalmam gerekti diyelim bir an çok gaza basınca TIKIR TIKIR mı diyip KIT KIT ta olabilir bir ses geliyor ve araç nerdeyse yürümeyecek kadar az ilerliyor ve çok ses geliyor sanki ses sol ön tekerleğin o taraftan geliyor gibi yani o bölgeye daha yakın ama yanılıyorda olabilirim şöför tarafında oldugum için.
    YANI KISACA araçım hızla kalkayım diye gaza basarsan böyle yapıyor normal yavaş kalkarken aynı şeyi yapmıyor ve kalktıktan sonraki vites geçişleride sorunsuz gibi tam bilmiyorum belki daha düzgün olması gerekiyordur ben yeni kullanmaya başladım çünkü benim arabamın sorunu ne hocam ne şekilde giderilebilir bu hata bir de ne kadardır beni bilgilendirirseniz cok hafiflicem makbüle geçicek şimdiden tesekkür ederim.

    Arkadaşlar bir bilen yokmu yardım lütfen?




  • gokhangulmez kullanıcısına yanıt
    2/4 fren bandi bozulmustur 2 .viteste buyuzden kaydirir.kontrol etmeklazim
  • mhmtozturk M kullanıcısına yanıt
    iyi aksamlar gormeden yorumyapmak dogru olmaz.fakat sanziman yag seviyesini kontrol etmekle baslaya bilirsiniz.gonderiyi okuyun.

    http://www.hydratest-turkiye.com/sanziman-ya%C4%9F.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtozturk

    Herkese slmlar saygılar hocam benim arabam 97 model mondeo şöyle bir sorunum var . Arabayı D ye alıyorum yavaş bir şekilde çok az gaza basarak kalktığımda bir sorun yok araç hareket ettikten sonra belli bir devire ulaşınca gaza tamamen bastıgımdada sorun yok gibi . AMA örneğin ışıkta bekliyorum acil kalmam gerekti diyelim bir an çok gaza basınca TIKIR TIKIR mı diyip KIT KIT ta olabilir bir ses geliyor ve araç nerdeyse yürümeyecek kadar az ilerliyor ve çok ses geliyor sanki ses sol ön tekerleğin o taraftan geliyor gibi yani o bölgeye daha yakın ama yanılıyorda olabilirim şöför tarafında oldugum için.
    YANI KISACA araçım hızla kalkayım diye gaza basarsan böyle yapıyor normal yavaş kalkarken aynı şeyi yapmıyor ve kalktıktan sonraki vites geçişleride sorunsuz gibi tam bilmiyorum belki daha düzgün olması gerekiyordur ben yeni kullanmaya başladım çünkü benim arabamın sorunu ne hocam ne şekilde giderilebilir bu hata bir de ne kadardır beni bilgilendirirseniz cok hafiflicem makbüle geçicek şimdiden tesekkür ederim.

    slm tork konvektör gibi geliyor bana içinde türbin veya impeler kanatlarında kırık olabilir göstermenizde fayda var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrep_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtozturk

    Herkese slmlar saygılar hocam benim arabam 97 model mondeo şöyle bir sorunum var . Arabayı D ye alıyorum yavaş bir şekilde çok az gaza basarak kalktığımda bir sorun yok araç hareket ettikten sonra belli bir devire ulaşınca gaza tamamen bastıgımdada sorun yok gibi . AMA örneğin ışıkta bekliyorum acil kalmam gerekti diyelim bir an çok gaza basınca TIKIR TIKIR mı diyip KIT KIT ta olabilir bir ses geliyor ve araç nerdeyse yürümeyecek kadar az ilerliyor ve çok ses geliyor sanki ses sol ön tekerleğin o taraftan geliyor gibi yani o bölgeye daha yakın ama yanılıyorda olabilirim şöför tarafında oldugum için.
    YANI KISACA araçım hızla kalkayım diye gaza basarsan böyle yapıyor normal yavaş kalkarken aynı şeyi yapmıyor ve kalktıktan sonraki vites geçişleride sorunsuz gibi tam bilmiyorum belki daha düzgün olması gerekiyordur ben yeni kullanmaya başladım çünkü benim arabamın sorunu ne hocam ne şekilde giderilebilir bu hata bir de ne kadardır beni bilgilendirirseniz cok hafiflicem makbüle geçicek şimdiden tesekkür ederim.

    slm tork konvektör gibi geliyor bana içinde türbin veya impeler kanatlarında kırık olabilir göstermenizde fayda var

    öncelikle tsk ederim . peki tork konvektör den se arızam bu şekilde kullanmanın bir zararı olurmu yavaş kullanmamın çünkü bu sıralar gösteremiycem aracımı birde sizin dediğiniz problemin çözümü aşağı yukarı nekadar tutar hocam ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtozturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: akrep_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtozturk

    Herkese slmlar saygılar hocam benim arabam 97 model mondeo şöyle bir sorunum var . Arabayı D ye alıyorum yavaş bir şekilde çok az gaza basarak kalktığımda bir sorun yok araç hareket ettikten sonra belli bir devire ulaşınca gaza tamamen bastıgımdada sorun yok gibi . AMA örneğin ışıkta bekliyorum acil kalmam gerekti diyelim bir an çok gaza basınca TIKIR TIKIR mı diyip KIT KIT ta olabilir bir ses geliyor ve araç nerdeyse yürümeyecek kadar az ilerliyor ve çok ses geliyor sanki ses sol ön tekerleğin o taraftan geliyor gibi yani o bölgeye daha yakın ama yanılıyorda olabilirim şöför tarafında oldugum için.
    YANI KISACA araçım hızla kalkayım diye gaza basarsan böyle yapıyor normal yavaş kalkarken aynı şeyi yapmıyor ve kalktıktan sonraki vites geçişleride sorunsuz gibi tam bilmiyorum belki daha düzgün olması gerekiyordur ben yeni kullanmaya başladım çünkü benim arabamın sorunu ne hocam ne şekilde giderilebilir bu hata bir de ne kadardır beni bilgilendirirseniz cok hafiflicem makbüle geçicek şimdiden tesekkür ederim.

    slm tork konvektör gibi geliyor bana içinde türbin veya impeler kanatlarında kırık olabilir göstermenizde fayda var

    öncelikle tsk ederim . peki tork konvektör den se arızam bu şekilde kullanmanın bir zararı olurmu yavaş kullanmamın çünkü bu sıralar gösteremiycem aracımı birde sizin dediğiniz problemin çözümü aşağı yukarı nekadar tutar hocam ?

    tork konvektöründen olduğundan emin değiliz şanzıman içindende olabilir bu nedenle göstermenizde fayda var tamiri illaki olur ancak yinede yavaş yavaş kullanın uzun yola çıkmayacaksanız tabiki sonuçta otomatik şanzıman içi açıldımı ne var ne yok değişir iyisimi gittiği yere kadar binin en azından açılmışken yapılan masfar göze gelmez ve şanzıman sıfırdan yapılmış olur... Yinede karar sizin sonuçta ben usta falan değilim belkide çok küçük bir sorunu vardır küçük bir sensör veya görevini yapmayan bir elektronik parça ustaları bilgisayara takınca veya test sürüşü yapınca anlamaları gerekir çok masrafı varsa yine yaptırmazsınız kontrolünede para alacaklarını sanmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akrep_44 -- 25 Şubat 2015; 21:33:15 >




  • Peugeot firmasının kullandığı transmisyon ların kronik basınç ve Tcc selenoid arızası tahminen 150-200 tl selenoid + yağ+yağ filitresi+işçilikle kurtarabilirsiniz.saygilarimla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fenermaniac kullanıcısına yanıt
    Peugeot firmasının kullandığı transmisyon ların kronik basınç ve Tcc selenoid arızası tahminen 150-200 tl selenoid + yağ+yağ filitresi+işçilikle kurtarabilirsiniz.saygilarimla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhangulmez kullanıcısına yanıt
    Aracın transmisyon arıza koduna bakılmadan yorum yapmak doğru olmaz.saygilarimla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle merhaba 1988 model golf 2 model araca sahibim arac 3 ileri otomatik vites motor soğukken 1 ve 2. viteslere geçiyor fakat 3 e geçmiyor motor yada şanzıman yağı ısınınca 3.vitesede geçiş yapıyor acaba sorun ne olabilir
  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.