Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.597
Cevap
244
Favori
1.190.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kamil usta,

    biliyorsun bir işgüzar kişi yüzünden açtığım konuyu kilitletmek zorunda kalmıştım.. bir süredir takip ediyorum ne olup bitiyor diye artık otomatik şanzıman konusundaki soruları size devretmiş bulunuyorum.. işiniz zor gerçekten.. umarım başınıza benim başıma gelen tarzda birşey gelmez..

    gayet iyi gidiyorsunuz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    kamil usta,

    biliyorsun bir işgüzar kişi yüzünden açtığım konuyu kilitletmek zorunda kalmıştım.. bir süredir takip ediyorum ne olup bitiyor diye artık otomatik şanzıman konusundaki soruları size devretmiş bulunuyorum.. işiniz zor gerçekten.. umarım başınıza benim başıma gelen tarzda birşey gelmez..

    gayet iyi gidiyorsunuz..



    Sen yetkili bi abiye benziyorsun

    cemdogann ın söylediği 2 ile 3 arasındaki ek vites gibi yeniden devirlenme sorunu bende de var neden kaynaklanıyor bunun çözümü nedir? Ciddi bir sorun mu yaptırmadan kullanabilirmiyiz?
  • sayın jackson,


    ben bir işgüzar tarafından konusunu kiltlemek zorunda kalmış ve o kişi tarafından sahtekarlıkla suçlanmış birisiyim.. yani bu işi bilen birisi işte.. soruna gelince aracı görmek ve sürüş yapmak gerek.. aracın markası, motorun durumu, şanzımanın durumu elektronik parçaların durumu.. birçok şey önemli.. bunlardan birinde ya da fazlasında sorun olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    kamil usta,

    biliyorsun bir işgüzar kişi yüzünden açtığım konuyu kilitletmek zorunda kalmıştım.. bir süredir takip ediyorum ne olup bitiyor diye artık otomatik şanzıman konusundaki soruları size devretmiş bulunuyorum.. işiniz zor gerçekten.. umarım başınıza benim başıma gelen tarzda birşey gelmez..

    gayet iyi gidiyorsunuz..



    selam meteg usta Türkiyede işini bilmeyen adam çok siz bunlara aldırmamanız lazım siz bizim büyüğümüzsünüz yine değerli yorumlarınızı bizden esirgemezseniz büyük onur duyarım burada amaç sizin ve bizim insanlara yardımcı olarak gerekli desteği vermek insanlar bildiğini yine okusun muhakkak doğru yada yanlış ortaya çıkacaktır biz kendi yorumlarımızla insanlarımızı bilgilendirmekle mükellefiz bizim bildiğimiz doğrular böyledir başka fikirlerede saygı duymak lazım onun için kimseye gücenmemek gerekir tekrar seni armızda görmek isteriz saygılarımı sunarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    kamil usta,

    biliyorsun bir işgüzar kişi yüzünden açtığım konuyu kilitletmek zorunda kalmıştım.. bir süredir takip ediyorum ne olup bitiyor diye artık otomatik şanzıman konusundaki soruları size devretmiş bulunuyorum.. işiniz zor gerçekten.. umarım başınıza benim başıma gelen tarzda birşey gelmez..

    gayet iyi gidiyorsunuz..



    Sen yetkili bi abiye benziyorsun

    cemdogann ın söylediği 2 ile 3 arasındaki ek vites gibi yeniden devirlenme sorunu bende de var neden kaynaklanıyor bunun çözümü nedir? Ciddi bir sorun mu yaptırmadan kullanabilirmiyiz?

    arkadaşlar selam hidrolik beyinde veya selenoidlerde yan sanayi takıldığı zaman sorun devam ediyor onun için yeni takıldı diye parça arızayı gidermiyor biz bile arıza düzelmeyince başka marka parçaları kullanmak zorunda kalıyoruz eğer böyle kullanmaya devam edilirse kavrama bantının perçinlerini yerinden kopararak hasar dahada büyüyor şanzumanın diğer parçalar gibi devamlı bakıma ihtiyacı var nasıl yağ ve suya bakıyorsanız şanzumanlarda öyle bakımlar zamanında yapılırsa sorunsuz bir şekilde uzun yıllar kullanırsınız. İyi günler dilerim




  • Otomatik Şanzuman, konusunda, sizler için otomatik vitesli arabalarınızı en iyi şekilde kullanmanız ve daha uzun ömürlü olmalarını sağlamanız adına öneriler sunuyorum;
    1- En çok yapılan hatalardan biridir. Yokuş aşağı inerken aracı boşa almak...
    2- Araç tam olarak durmadan vites R konumuna çekilmemelidir.
    3- Aracınız hareket halindeyken, kesinlikle P konumuna almamalısınız. Bu durum şanzıman a zarar verebilir.
  • Otomatik Şanzıman Sorunlarını Takip Ediyorum.
    Az sorunlu 15 18000 arası Evdeki Acemileri öğretirken Otomatik şanzımanından dolayı çok pahalı masraf çıkarmayacak vergisi uygun hangi modeli tavsiye edersiniz önerirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    kamil usta,

    biliyorsun bir işgüzar kişi yüzünden açtığım konuyu kilitletmek zorunda kalmıştım.. bir süredir takip ediyorum ne olup bitiyor diye artık otomatik şanzıman konusundaki soruları size devretmiş bulunuyorum.. işiniz zor gerçekten.. umarım başınıza benim başıma gelen tarzda birşey gelmez..

    gayet iyi gidiyorsunuz..



    Sen yetkili bi abiye benziyorsun

    cemdogann ın söylediği 2 ile 3 arasındaki ek vites gibi yeniden devirlenme sorunu bende de var neden kaynaklanıyor bunun çözümü nedir? Ciddi bir sorun mu yaptırmadan kullanabilirmiyiz?

    arkadaşlar selam hidrolik beyinde veya selenoidlerde yan sanayi takıldığı zaman sorun devam ediyor onun için yeni takıldı diye parça arızayı gidermiyor biz bile arıza düzelmeyince başka marka parçaları kullanmak zorunda kalıyoruz eğer böyle kullanmaya devam edilirse kavrama bantının perçinlerini yerinden kopararak hasar dahada büyüyor şanzumanın diğer parçalar gibi devamlı bakıma ihtiyacı var nasıl yağ ve suya bakıyorsanız şanzumanlarda öyle bakımlar zamanında yapılırsa sorunsuz bir şekilde uzun yıllar kullanırsınız. İyi günler dilerim

    kamil ustam, haklısınız, ama gelgelelim burada serviste araç normal diyorlar. 2. vitesin sonunda küçük bir devirlenme kaldı. selenoidler değişti, geçişler yumuşak. böyle kullanmaya devam etsem(servisle uğraşmaktan, derdimi anlatamamaktan bıktım) bir şey olur mu? yine gideceğim ama yine normal falan derlerse uğraşamayacağım. teşekkürler, saygılar.




  • Merhaba Arkadaşlar Benim T5 Transporterim var arabam 1500 devirde kasayı sallıyordu vibrasyon vardı ve bunu ostim, şaşmazda gezmediğim yer kalmadı arızayı tespit eden kimse çıkmadı sonunda kamil ustayı buldum Adam çat diye nokta vuruşu yaptı arızayı giderdi hiç bir alete edevat kullanmadan işi çözdü allah razı olsun kamil ustadan boşuna çözüm kamil usta demiyorlarmış. Bir Şanzıman değil herşey'den anlıyor. Arabasında arıza olan arkadaşlara tavsiyem birde kamil usta ya götürsün. Web sitesihttp://otomatiksanzuman.com
  • Bu arada benim bahsettiğim şanzıman ısındıktan sonra geçişlerin ve vites kolunun sertleşmesi problemi conta, yağ ve filitrelerin değiştirilip vites kolunun altındaki düzeneğin temizlenmesi ile ortadan kalktı. Maliyet 250 TL oldu gittiğim özel serviste.. Kamil Usta'ya gidecektim ama bir türlü zaman bulamadım, ve de başka problemlerim vardı hazır aracı bırakmışken hepsi yapılsın dedim.
  • s.a
    kolay gelsin kamil usta
    bende 98 model 200 binde otomatik mondeo var aracı''p''den''d''yada''r''ye alınca gaz vermeye başladıktan 2-3 saniye sonra tepki verip hareket ediyor yalnız aracın gidişinde ve vites atışında sorun yok sebebi ne olabilir maliyeti ortalama ne tutar.
    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: splitbarge

    quote:

    Orijinalden alıntı: acemi_c3

    ustalarım ve üye arkadaşlarımdan bir ricam
    çok mağdur durumdayım, bilgi ve tavsiyelerinize çok acil ihtiyacım var
    25 gün önce bir arac aldım citroen c3 2002 otomatik (sekansiyel vites) 1.4i sx benzinli 120.000 km. de ankara

    problemim: motor soğukken veya ilk çalıştırıldığında D viteste giderken 300-400 metre sonra bir tekleme
    ardından ekranda hem kar hemde spor modu simgesi yanıyor. hız baya bir düşüyor ve gaza basıncada tam almıyor
    aracın kontağını kapatıp açınca normale dönüyor ama bazen gün içinde bir kaç defa aç kapa yaptığım oluyor.
    bilen ustalarımdan veya başından böyle bir şey geçen arkadaşlardan bilgilerini bekliyorum...


    Merhaba
    Benimde Renault Scenic 2004 otomatik 1.6 benzinli 160.000 km. de aracımda arkadaş ile aynı problemi yaşıyorum

    solenoid valflerin değişim maliyeti nedir bilen varsa cevaplamanızı rica ederim.

    selam,
    aracınızın arızası çok büyük olasılıkla selonoid valflere dayanmaktadır.
    piyasada selonoidlerin yansanayisi revaşta işlem yaptırırken tek dikkat etmeniz gereken husus orjinal parçnın takılması
    aksi taktirde giderildiğini düşündüğünüz arıza en geç 3-5 ay sonra tekrar edecektir.
    soruların devamı için tel den ulaşabilirsiniz.
    iyi günler.....

    teşekkürler solenoid valfleri yetkili serviste değiştirdim şimdi problem gitti rahatladım umarım tekrar etmez.




  • Merhaba,

    Benim 407 2.0 otm vites aracım var, alalı 1 ay oldu. araç 40bin km'de ve fazla kullanılmamış. Ben her gün kulalnıyorum. Aracımda bir kaç kere farklı hata mesajları aldım.

    şimdiye kadar 3 kere "automatic gearbox faulty" uyarısı aldım.
    dün serviste versiyon yükleriz geçer, geçmezse vanalarda sorun olabilir, yaklaşık 900TL demişlerdi, bu sabah yine aynı hata mesajını aldım. bu hata mesajlarına dikkat ettim, 2 tanesi aynı yerde oldu. Her hata mesajı da sabah arabayı ilk çalıştırıp, yaklaşık 2-3 km gidip e-5'e çıktığımda, tam da gaza yüklendiğimde alındılar. bu hata mesajı alındığında ekranda vites olarak PRND hepsi bir görünüyor.
    Biraz yol aldıktan sonra arabada bir vuruntu oluyor ve sanki araba vitesten çıkmış gibi ses yapıyor. kontağı kapatıp 5-10 saniye bekledikten sonra bu uyarı kayboluyor.

    Bugün yukarıdaki uyarıdan sonra uygun bir yer bulana kadar biraz daha gitmek zorunda kaldım, "automatic speed system faulty" uyarısı da yazdı. bunu ilk defa gördüm.

    Bir defasında da "Direction Indicator Faulty" uyarısı vermişti.
    Bu uyarıyı yol boyunca uzun süre verdikten sonra daha vermedi.
    Serviste tüm farları kontrol etmişler, çalışmayan far yokmuş.

    Bana bu uyarılar konusunda yardım edebilir misiniz?

    teşekkürler,
    MMA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmavcu

    Merhaba,

    Benim 407 2.0 otm vites aracım var, alalı 1 ay oldu. araç 40bin km'de ve fazla kullanılmamış. Ben her gün kulalnıyorum. Aracımda bir kaç kere farklı hata mesajları aldım.

    şimdiye kadar 3 kere "automatic gearbox faulty" uyarısı aldım.
    dün serviste versiyon yükleriz geçer, geçmezse vanalarda sorun olabilir, yaklaşık 900TL demişlerdi, bu sabah yine aynı hata mesajını aldım. bu hata mesajlarına dikkat ettim, 2 tanesi aynı yerde oldu. Her hata mesajı da sabah arabayı ilk çalıştırıp, yaklaşık 2-3 km gidip e-5'e çıktığımda, tam da gaza yüklendiğimde alındılar. bu hata mesajı alındığında ekranda vites olarak PRND hepsi bir görünüyor.
    Biraz yol aldıktan sonra arabada bir vuruntu oluyor ve sanki araba vitesten çıkmış gibi ses yapıyor. kontağı kapatıp 5-10 saniye bekledikten sonra bu uyarı kayboluyor.

    Bugün yukarıdaki uyarıdan sonra uygun bir yer bulana kadar biraz daha gitmek zorunda kaldım, "automatic speed system faulty" uyarısı da yazdı. bunu ilk defa gördüm.

    Bir defasında da "Direction Indicator Faulty" uyarısı vermişti.
    Bu uyarıyı yol boyunca uzun süre verdikten sonra daha vermedi.
    Serviste tüm farları kontrol etmişler, çalışmayan far yokmuş.

    Bana bu uyarılar konusunda yardım edebilir misiniz?

    teşekkürler,
    MMA


    Bende de 307 vardı ve aynı sorunlar oluyordu. Çözüm elektrovanaların değişmesi. Ben geçen sene yaklaşık 400 liraya değiştirmiştim. İzmit tarafındaysanız iyi bir usta önerbilirim size...Bu arada aynı yerde olması normal, sabah soğuk ve gaza yüklenmelerde ortaya çıkar genelde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    quote:

    Orijinalden alıntı: mmavcu

    Merhaba,

    Benim 407 2.0 otm vites aracım var, alalı 1 ay oldu. araç 40bin km'de ve fazla kullanılmamış. Ben her gün kulalnıyorum. Aracımda bir kaç kere farklı hata mesajları aldım.

    şimdiye kadar 3 kere "automatic gearbox faulty" uyarısı aldım.
    dün serviste versiyon yükleriz geçer, geçmezse vanalarda sorun olabilir, yaklaşık 900TL demişlerdi, bu sabah yine aynı hata mesajını aldım. bu hata mesajlarına dikkat ettim, 2 tanesi aynı yerde oldu. Her hata mesajı da sabah arabayı ilk çalıştırıp, yaklaşık 2-3 km gidip e-5'e çıktığımda, tam da gaza yüklendiğimde alındılar. bu hata mesajı alındığında ekranda vites olarak PRND hepsi bir görünüyor.
    Biraz yol aldıktan sonra arabada bir vuruntu oluyor ve sanki araba vitesten çıkmış gibi ses yapıyor. kontağı kapatıp 5-10 saniye bekledikten sonra bu uyarı kayboluyor.

    Bugün yukarıdaki uyarıdan sonra uygun bir yer bulana kadar biraz daha gitmek zorunda kaldım, "automatic speed system faulty" uyarısı da yazdı. bunu ilk defa gördüm.

    Bir defasında da "Direction Indicator Faulty" uyarısı vermişti.
    Bu uyarıyı yol boyunca uzun süre verdikten sonra daha vermedi.
    Serviste tüm farları kontrol etmişler, çalışmayan far yokmuş.

    Bana bu uyarılar konusunda yardım edebilir misiniz?

    teşekkürler,
    MMA


    Bende de 307 vardı ve aynı sorunlar oluyordu. Çözüm elektrovanaların değişmesi. Ben geçen sene yaklaşık 400 liraya değiştirmiştim. İzmit tarafındaysanız iyi bir usta önerbilirim size...Bu arada aynı yerde olması normal, sabah soğuk ve gaza yüklenmelerde ortaya çıkar genelde...

    Kartal'da oturuyorum.
    Usta önerebilirsiniz, gerekirse izmit'e de giderim.
    yukarıda yazılanları okudum, bu parçalar mutlaka orjinal parçalar olsun yazılmış, burası orjinal parça mı kullanmaktadır?

    Elektrovana'lar değiştikten sonra siz aynı sorunu yaşamış mıydınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: knngndz

    quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: knngndz

    kamil usta selamlar ..
    bursadan kenan hatırlarsanız sizle telefonda konuşmuştuk video da çekmiştim volant tan şüphelenmiştiniz hatta şanzıman yağını kontrol ettir demiştiniz
    bugun aracın şanzımanını indirdik , volant ince saçında ve volant da çatlak kırık yok ... yağını boşalttık içinde ustanın dedği parçalar tozlar vardı
    bizim usta yarın başka arkadaşlarına danışacak .. sizde öneriniz varsa yazarsanız sevınırım ( bursada bi arkadaşınız varsa o daha da iyi olur )
    son olarak türübünden şüphelendiler sonrada kapadık dukkanı
    çok berbat haldeyim moral motivasyo sıfır :S

    selam arkadaşim sizin orda turbin tamirı yapan varmı varsa turbinı açdırın onu bir bakın eğer onda bir şey yoksa şanzıman yağ pompasına bakınınızı önerıım orda otomatık şanzıman yapan vardır mutlaka varsa şanzıman içine bir baksınlar eğer yoksa ben buraya gönderme imkanızı varsa buraya gönderınız parası söz konusu değil arızayı bulalım bi bende çok merak etdım siz turbinle beraber şanzımanı gönderısenız size yardımı olurum bakmadan bir şey sözlemek doğru değil iyi günler

    tşkler .. burdan bi araştırıcam olmazsa gondericem size

    çözüm kamil ustada :)

    arkadaşlar daha once ki yazım ve videom yukarıda .. bursada çok pahalı patlıyacak denilen arızamı söylenenın yarısından daha az maliyetle yapan kamil ustaya teşekkür ederimm ellerine sağlık..

    arızanın bilgisi için inş. o girer ve yorum atar ben yazarım ama kesin eksik yada yanlış yazarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: knngndz

    quote:

    Orijinalden alıntı: knngndz

    quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: knngndz

    kamil usta selamlar ..
    bursadan kenan hatırlarsanız sizle telefonda konuşmuştuk video da çekmiştim volant tan şüphelenmiştiniz hatta şanzıman yağını kontrol ettir demiştiniz
    bugun aracın şanzımanını indirdik , volant ince saçında ve volant da çatlak kırık yok ... yağını boşalttık içinde ustanın dedği parçalar tozlar vardı
    bizim usta yarın başka arkadaşlarına danışacak .. sizde öneriniz varsa yazarsanız sevınırım ( bursada bi arkadaşınız varsa o daha da iyi olur )
    son olarak türübünden şüphelendiler sonrada kapadık dukkanı
    çok berbat haldeyim moral motivasyo sıfır :S

    selam arkadaşim sizin orda turbin tamirı yapan varmı varsa turbinı açdırın onu bir bakın eğer onda bir şey yoksa şanzıman yağ pompasına bakınınızı önerıım orda otomatık şanzıman yapan vardır mutlaka varsa şanzıman içine bir baksınlar eğer yoksa ben buraya gönderme imkanızı varsa buraya gönderınız parası söz konusu değil arızayı bulalım bi bende çok merak etdım siz turbinle beraber şanzımanı gönderısenız size yardımı olurum bakmadan bir şey sözlemek doğru değil iyi günler

    tşkler .. burdan bi araştırıcam olmazsa gondericem size

    çözüm kamil ustada :)

    arkadaşlar daha once ki yazım ve videom yukarıda .. bursada çok pahalı patlıyacak denilen arızamı söylenenın yarısından daha az maliyetle yapan kamil ustaya teşekkür ederimm ellerine sağlık..

    arızanın bilgisi için inş. o girer ve yorum atar ben yazarım ama kesin eksik yada yanlış yazarım



    kendisine mail attım, cevap bekliyorum.
    foruma en son 2 nisan'da girmiş, umarım kısa sürede cevap verir.

    siz de aynı sorunla mı karşılaştınız?
    şu anki durum nedir?
    çözümü kaça patladı? :)

    bilgi verebilirseniz sevinirim:)




  • selam arkadaşlar işlerim o kadar yoğunki geceleri 1 e 2 ye kadar şanzuman tamiri yapıyorum Türkiyenin her tarafından kargoyla gönderiyorlar ondan dolayı forma pek giremiyorum biraz gecikmeli cevap verebilirim şimdiden sizlerin affına sığınıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elux

    s.a
    kolay gelsin kamil usta
    bende 98 model 200 binde otomatik mondeo var aracı''p''den''d''yada''r''ye alınca gaz vermeye başladıktan 2-3 saniye sonra tepki verip hareket ediyor yalnız aracın gidişinde ve vites atışında sorun yok sebebi ne olabilir maliyeti ortalama ne tutar.
    saygılar.

    selam hidrolik beyne baktırmanız lazım saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmavcu

    Merhaba,

    Benim 407 2.0 otm vites aracım var, alalı 1 ay oldu. araç 40bin km'de ve fazla kullanılmamış. Ben her gün kulalnıyorum. Aracımda bir kaç kere farklı hata mesajları aldım.

    şimdiye kadar 3 kere "automatic gearbox faulty" uyarısı aldım.
    dün serviste versiyon yükleriz geçer, geçmezse vanalarda sorun olabilir, yaklaşık 900TL demişlerdi, bu sabah yine aynı hata mesajını aldım. bu hata mesajlarına dikkat ettim, 2 tanesi aynı yerde oldu. Her hata mesajı da sabah arabayı ilk çalıştırıp, yaklaşık 2-3 km gidip e-5'e çıktığımda, tam da gaza yüklendiğimde alındılar. bu hata mesajı alındığında ekranda vites olarak PRND hepsi bir görünüyor.
    Biraz yol aldıktan sonra arabada bir vuruntu oluyor ve sanki araba vitesten çıkmış gibi ses yapıyor. kontağı kapatıp 5-10 saniye bekledikten sonra bu uyarı kayboluyor.

    Bugün yukarıdaki uyarıdan sonra uygun bir yer bulana kadar biraz daha gitmek zorunda kaldım, "automatic speed system faulty" uyarısı da yazdı. bunu ilk defa gördüm.

    Bir defasında da "Direction Indicator Faulty" uyarısı vermişti.
    Bu uyarıyı yol boyunca uzun süre verdikten sonra daha vermedi.
    Serviste tüm farları kontrol etmişler, çalışmayan far yokmuş.

    Bana bu uyarılar konusunda yardım edebilir misiniz?

    teşekkürler,
    MMA


    selam hemen yazılım atma selenoit değişimi gibi işlemler sırasıyla yapılmalıdır ne yazikki baside kaçıp hemen parça değiştirelim mantığı ne yazıkki ters mantıktır ilk önce aracın yağ seviyesine baktırınız yağ kontrolünden sonra ya ilave veya değişime gidiniz sonra arıza düzelmez ise sırayı takip ederek sonuca ulaşamak lazım iyi günler dilerim.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.