Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (64. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.597
Cevap
244
Favori
1.190.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carevellevedat

    Yag de degişimi aynen anlattıgın gibi yapılır.

    Teşekkür ederim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ustalar,


    2004 model citroen c3 pluriel kullaniyorum 1.6 motor 16V sensodrive. Arabada hersey iyidi taki 2 hafta oncesine kadar araba isindiktan sonra bir 45 dakika yogun trafikte kullandiktan sonra araba ekranda hata gosteriyor ve 1`e bir 10 saniye gecikme ile giriyor. Viteste ki auto isigi yanip sonuyor o durunca araba sorunsuz kullaniliyor takii tekrar durana kadar. Arabam su anda serviste ama Makedonya`da oldugum icin ve burada ki ustalarin Fransiz arabalari ile ilgili fazla tecrubeleri olmadigi icin neyden kaynaklandigini bilmiyorlar. Oncelkle motor tutacaklarindan biri kirikti onu giderdik bir de ufak bir delikten yag sizdiriyordu o da giderildi. Ama benim kullanirken verdigi hatayi orada hic vermedi. 3 gundur arabayi devamli isitip calistiriyorlar hicbir sorun yok. Dun oraya ugradim arabayi kullandim kendi gozlerimle gormek icin araba hic calismadigi kadar sessiz bir sekilde calisiyordu. Sizce vitesteki bu hata neyden kaynaklaniyordur???
  • FulyaNezir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, büyük ihtimal şansıman yağında kaçak vardı. sansıman yag ve filtresi değişti mi?

  • S,a arkadaslar bende 92 model 2.0i vectra var otomatik arac ilk baslarda d ye ve r ye aldigimda bazen zink diye bazende az bi vuruntuyla geciyordu bahsettigim 4 5 gun oncesi
    Simdi vites gecislerinde biraz sarsinti yapiyor ilk d ye aldigimdada hem vuruyor hem gec geciyor vitese sicak soguk fark etmiyor her zaman ayni ama bazende yapmiyor bende isikda n ye almiyorum hep d de duruyor vutes vyruntu yapamasin die sanayide bi kac yere gosterdim kayserideyim bi sanzumanci 3000 tl masrafi va dedi bide tanidigim yillarin opelcisi teknik oto var ida takozlarini ve yagini degistirelim gecer dedi bi opel parcacisida seleniid valfimi ne o degisir bise kalmaz dedi ben ilk defa otomatik kullaniyorum ve anlayamafigim seyler var isikta durdugumda araba gitmek istiyo asiri derecede saga sola salliyor arabayi notr duruma almiyo kendini yoksa bu boylemi anlayamadim yardimlarinizi bekliyorum meteg bey ve kamil usta nasil bir yol izlemeliyim simdiden tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • piskoo6638 P kullanıcısına yanıt
    Arabanız kaç km de kaç sefer şanzuman revizyon görmüş Şanzumanda arabanın motor krankı gibidir çok fazla revizyon yapılmaz muhtemelen komple revizyon zamanınız gelmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carevellevedat

    Arabanız kaç km de kaç sefer şanzuman revizyon görmüş Şanzumanda arabanın motor krankı gibidir çok fazla revizyon yapılmaz muhtemelen komple revizyon zamanınız gelmiş


    deme hocam ya araba 320000 km de motor 220000 km de yapılmıs o zamanda şanzuman tamir edilmiş
    arabanın gidişinde vites geçişlerinde hiç bi sorun yok takır takır atıyor gerektiğinde düşürüyor sadece ilk d ye veya r ye aldıgında tak die vuruyor acemi şöför manuel viteste pat die kalkar ya öle oluyor

    arabamın şase kasa saglam diri bi 300 bin daha yapar ama yine ölmez motoru canavar gibi ben alalı 1 ay oldu ilk zamanlar böyle bişet yoktu aldıgım adam 2. sahibiymiş 7 yıldır ondaymış 3 kere şanzuman yagı degiştirtmiş banada eger vuruntu başlar ise oynatma yagı degiştir inceldi yagı demişti

    yüregime indirecen be vedat bey
    inşallah yagı değiştirirsem gider




  • Herkese ve ustalarıma selamalar...İlk defa geçen hafta otomatik bir araç aldım ve şanzımanında mı bir sorun var yoksa bu durum normal mi?cevaplarsanız çok memnun olurum
    bir türlü çözüm bulamadım yarım lütfennn...
    Aracım 1999 model 1,4 honda civic araç 190 bin km de
    aracımın sorunu(sorun mu onuda tam bilmiyorum)aracı çalıştırdığımda d4 konumuna getirdiğimde hareket etmeye başlıyorum ve 2500 devirde vites atıyor ama vites geçişlerini hissediyorum.
    Yani biraz sert geçiyor 2.3.vites geçişleride hissediliyor yani biraz sert geçiyor ama 4 vites daha yumuşak geçiyor.araçta seyir halinde iken durmak için yavaşlamaya başladığımda
    vites düşüşlerini aksine hissetmiyorum.Motor soğukken biraz daha vites geşiçleri sert gibi geldi bana.deneme amaçlı yokuşta kaydırma var mı diye baktım hafif geri ağır ağır gidiyor ve rolentiyi 900 1000 e sabitleyince geri kaymıyor.

    biraz araştırdım bazıları bu şanzımanların 2001 öncesi ütretimi olduğu için elektronik çekiş kontrollü şanzıman olmadığı için bunu normal olduğunu falan söylediler.kafam çok karışık arkadaşlar
    yardımcı olursanız memnun olurum.aynı araçtan kullananlar varsa onlarında bilgisi önemli...
    Not:aracın şanzıman yağını da servisten alıp değiştirttim.pek bi fark olmadı

    ayrıca başka ne gibi bakım vs.. yapabilirim nelere dikkat etmeliyim teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi besyolu66 -- 8 Nisan 2014; 23:40:35 >




  • piskoo6638 P kullanıcısına yanıt
    Yagını ve filtresini degiştir selenoidleri temizleyip ölçümlerini yapıp bir dene bakalım d al vitesi ufak bir kaldırıma kendi sen gaz vermeden çıkarsa kurtardın işi
  • Vedat bey mesajinizi gorur gormez denedim dediginizi ufak bi kaldirimdan kendi cikiyor yagini felan degistirip dediklerinizi degistirecem yapicamm insaallah duzelir boyle sorunlar insani arabadan sogutuyor ha bisey olacak ha yolda kalacam korkusuyla gidiyoz basma bisey acarsa paramda yok tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • piskoo6638 P kullanıcısına yanıt
    Otomatik şanzumanın bakımlarını düzenli yaparsan bozmak istesende bozamazsın Aman dikkat et şanzuman yag sogutucusuna
  • troyadabiradam T kullanıcısına yanıt
    Evet dun aldim arabayi yagi degisti simdi bakalim nasil olucak dunden beri kullaniyorum Masallahi var. Insallah hallolmustur. Sagolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuratbanK

    Tammen değiştirmeniz daha sağlıklıdır. Sorunlarınızın bir kısmı da muhtemelen bu yüzden kaynaklanıyor. Yağın seviyesinden fazla olması çok sorun değil ama bu kez de yağ atacaktır.

    Teşekkür ederim birde yağı tam boşaltıp. Deneyelim. Bu arada atf2 doğru yağmıdır? Shell spirax kırmızı kutu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keskinbiri K kullanıcısına yanıt
    Evet, doğru yağ bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carevellevedat

    Volswagen Carevellem şanzuman yag sogutucusu patladı.Ankarada otomatik şanzumancı Vural usta var on numara bir usta beni üzmeden ve yormadan tamiratımı yaptı çocuklar şanzumanı indirdi temizledi ogluda dagıtıp arıza tespiti yaptı Vural usta bizzat kendisi topladı şimdilik bir sorunum yok şanzuman yeni gibi oldu içinden çıkan parçaları bana gösterip nerelerinin yıprandıgını izah etti başka yerlerden aldıgım fiyatlara göre tatmin ediciydi Allah işini rast getirsin NAMUSLU VE DÜRÜST USTA.


    vural usta haaa

    Vural otomotiv şanzımancıya 2. Viteste vuruntu silkeleme sebebiyle servisin 3.000.-tl fiyat verdiği şanzıman için 2.000 tl ye komple revizyon için el sıkıştık 2 gün sonra aracımı teslim aldım ama 10 gün sonra aynı şikayet için yanına gittiğimde parçaların alışması gerektiğini söyledi 10 gün arayla 5 sefer yanına gittim en son gittiğimdede üzerime yürüdü pisliğin önde gideni sorunum hala devam ediyor sakın sakın bu adama hiçbirşey yaptırmayın şimdi serviste aracım komple revizyon için açıldı aldığı 2.000 lira karşılığında sadece yağını ve selloidi değiştirmiş takmış olduğu anlaşıldı hiçbirşey yapmamış yani 500 tl lik bir işlem yapmış (böyle yalancı sahtekar esnaflara paranızı kaptırmayın)




  • carevellevedat kullanıcısına yanıt
    abi yagı dün degiştirdim biraz yumuşama var yanlız sogutucuya nasıl sahip cıkacam dikkat edecegim anlayamadım
  • Orijinalden alıntı: piskoo6638

    abi yagı dün degiştirdim biraz yumuşama var yanlız sogutucuya nasıl sahip cıkacam dikkat edecegim anlayamadım
    [/
    s.a arkadaşlar
    aracımda lpg ye gecmeme yolda giderken lpgden benzine gecme sorunu vardı ve hararet baya yükselip geri düşüyor geri yükseliyordu aracaım 92 vectra GLA automatic

    kayseri yeni sanayi sitesine gittim devlet su işlerinin ordan girdim ilk gördüğüm atiker servisine girdim hemen en baştaki dükkana sorunları hallettim herneyse bilgisayara baglandı başladı saymaya
    *enjektörler meme yapmış değişecek dedi
    *sıcaklık müşürün bozuk o degişecek felan filan bi ton laf saydı
    sonra motorun suyuna baktıgımız su ekledigimiz bidonun kapagını açtı lpg kaçagına bakılan cihazı içine tuttu sıcak oldugu için kafası döndü makinanın . diyaframın patlamış tek degişmez beyinle degişir dedi neyse 600 tl masraf cıkardı bana sonra diyafram patladıysa contanda yanmıştır senin dedi hmn bi telefon bi adam geldi iki gaz verdi conta yanık dedi abi cek dükkana 1000 tl 2 saatte yaparım dedi kafam döndü benim neyse lpg ci sen abi müşürü degiştir gel lpg halledelim dedi neyse o fırsat bu fırsat dedim cıktım motorcuya gittim harbidende müşür bozukmuş o değişti motorcu abi bu conta yakmış dedi benim iyice canım sıkıldı yanlız bakıyorum arabada ne cekişte düşüklük var neden eksozdan duman atıyordu. neyse cıktım ordan başka bi motorcuya girdim yaşlı bi amcaydı dedim böyle böyle bindi bi tur attı indi motora baktı kurcaladı vesayre hiç bişey yok taş gibi motorun dedi bi 200bin daha yol alır nu motor dedi bende şanzuman yagını degiştirelimmi dedim degiştirelim şanzumanında vuruntu var dedi 3 lt yag koydu kırmızı 55 tl aldı benden, şanzuman yumuşadı
    neyse atiker servisine girdim servis baktı abi senin şamandıra bozuk şamandıra bozuk oldugundan sen lpg yi var biliyon basıyon oda lpgden benzine geciyor tabi dedi,anlattım durumu böyle böyle işlemler yaptı şu bozuk bu bozuk dedi dedim kim şu köşebaşındakı mi dedi evet dedim allahtan paranı kaptırmamışssın söktgünü geri takan bi yer orası dedi diyecem oki paçayı zor yırttım abi siz siz olun kayserideki opeldaşlarım dsi den sağa döner dönmez sol kolunuzun üztündeki atiker servisine sakın ugrmayın oglandaki tipde zaten şopar gibiydi sanki 3 gün tulum giymiş 4. gün usta olmuş bi tipdi
    (uykulu yukulu yazdım yazım hatalarından dolayı tüm forumdan özür dilerim)




  • piskoo6638 P kullanıcısına yanıt
    Şanzumanın kendi yag sogutucu bölümü var yüksek ısılarda yagı sogutması için zamanla yıpranıp deliniyor
  • carevellevedat kullanıcısına yanıt
    abi şanzumanı hallettik sayılır yumusadı biraz ama galiba motor conta yaktı siyah beyaz karışık duman atıyor gazı kökleyince
  • piskoo6638 P kullanıcısına yanıt
    Senin arabada motor yagı sogutucusu varmı ondanda yapar
  • Carevelle Otomatik Şanzuman sulu yag sogutucusunu direk yaglı radyatör sogutucuya çevirdik.
    Nedeni sulu sistemde radyatör patladıgı zaman radyöterdeki suyu şanzumana yagıda su radyöterine veriyor ve şanzuman inip dagılmadan ve balataları degişmeden düzelmiyor





  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.