Bildirim
4 Teker Bağımsız Süspansiyon Kullanan Güncel Otomobiller?
Kuashidai Mini Kamera Dedektörü Mikro Kamera Bulucu Otel Anti Açık Çekim Casus Kamera Kızılötesi Dedektörü : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B09BYYNZF3
20 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Jettada bağımsız bildiğim kadarıyla.... -
mazda 2 hariç diğer mazdalar , fiesta ve ka hariç fordlar , volvolar , mercedes , vw , audi şuan aklıma gelen markalardan bazılarıquote:
Orijinalden alıntı: etnaxy
Jettada bağımsız bildiğim kadarıyla.... -
Fiesta da bağımsız olabilir.Tam emin değilim.quote:
Orijinalden alıntı: etnaxy
Jettada bağımsız bildiğim kadarıyla.... -
golfquote:
Orijinalden alıntı: furkantasdemir
Fiesta da bağımsız olabilir.Tam emin değilim.
Alıntıları Göster -
Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.quote:
Orijinalden alıntı: golfgti06
golf
Alıntıları Göster
Fluence
Astra (bence en büyük handikapı)
Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB
Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz. -
quote:
Orijinalden alıntı: Aybars Mert
Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.
Fluence
Astra (bence en büyük handikapı)
Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB
Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.
corollada da yok bildiğim kadarıyla -
Vw T4'de bile var 4 teker bağımsız süspansiyon hala olmayan mı var?quote:
Orijinalden alıntı: DeadLifter
Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.
Fluence
Astra (bence en büyük handikapı)
Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB
Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.
Alıntıları Göster -
Jetta Guncel kasa kullanmıyor. Eskilerden tempra, tipo bağımsız sayılabilecek suspansiyon var. -
focusta süspansiyonmu vardıquote:
Orijinalden alıntı: Gökhan G.
Vw T4'de bile var 4 teker bağımsız süspansiyon hala olmayan mı var?
Alıntıları Göster -
arkalar bagımsız olunca ne oluyor ?quote:
Orijinalden alıntı: golfgti06
golf
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: Energetic
quote:
Orijinalden alıntı: Aybars Mert
Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.
Fluence
Astra (bence en büyük handikapı)
Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB
Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.
corollada da yok bildiğim kadarıyla
corolla'dada yok arkada burulma kirişi kullanıyorlar. -
bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?quote:
Orijinalden alıntı: Energeticquote:
Orijinalden alıntı: Aybars Mert
Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.
Fluence
Astra (bence en büyük handikapı)
Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB
Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.
corollada da yok bildiğim kadarıyla
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_
bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?
Arazi'de daha avantajlı oluyor,başka neyde olur bilmiyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_
bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?
En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.
İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.
Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.
Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.
Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .
Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.
-
Yeni Doblo'da arkalar bağımsız süspansiyon...quote:
Orijinalden alıntı: DeadLifterquote:
Orijinalden alıntı: loopus_
bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?
En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.
İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.
Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.
Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.
Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .
Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.
Alıntıları Göster
-
http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtEquote:
Orijinalden alıntı: DeadLifterquote:
Orijinalden alıntı: loopus_
bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?
En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.
İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.
Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.
Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.
Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .
Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.
Alıntıları Göster
Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.
Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.
-
Video eklenmiyor neden acabaquote:
Orijinalden alıntı: mur@t_333
http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE
Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.
Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_333 -- 8 Ocak 2012; 1:04:07 >
-
Çok kollu olunca ne oluyor=quote:
Orijinalden alıntı: mur@t_333
http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE
Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.
Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: mur@t_333
http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE
Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.
Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.
focusun yol tutuşunu etkilemiş mi bilemem ama konforunu etkilemedini biliyorum
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Benim broadway de bagimsiz ama tam bagimsizligini ilan etmis. Kafasina gore takiliyor.
|
Benzer içerikler
- seres 3 kullanıcı yorumları
- ev ile araba takası nasıl yapılır
- toyota corolla 1.5 yakıt tüketimi yorumları
- doğan görünümlü şahin ne demek
- polo 1.0 80 ps manuel impression yorum
- renault logan
- golf 7.5 hangi yıllar
- uçan araba fiyatları
- golf 8 fiyat
- omoda 5 mi tiggo 7 pro mu
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X