- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
GENEL SAĞLIK SİGORTASI ANA KONU
16475 Cevap636187 Görüntüleme187 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     109 [111] 113 114 115 116 117 118      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2695 Mesaj
23 Mart 2012; 1:54:45 

Hala para verecem diye mutlu olanlar var..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
554 Mesaj
23 Mart 2012; 2:12:18 

hic bisey anlamadim bu isten ya..
durumumu anlatayim bi anlayan yardimci olursa cok sevinirim..

henuz hic bir islem yaptirmadim konu ile ilgili.. mayista 25 yasim bitiyo ve o zamana kadar babamin uzerinden saglik sigortam var. eve mektup falanda gelmedi. calistigim bir is yok 4yillk unv. mezunuyum. simdi mayistan sonra durumum ne olacak benim? o zamana kadar birsey yapmam gerekirmi? herhangi bi gelirimde yok.. her ay para odeyecek durumumda yok..
yardimci olursaniz sevinirim..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 2:32:51 

millet 1 ayı geçti ben başvuralı ve hale bir gelişme yok. Ayrıca nereye ne kadar para ödeyeceğimi nereden öüreneceğim? bu verilen sitede hala resen tecil faln diyorda.
Bu sürede biz hangi sağlık kurumundan yararlanabiliyoruz, yoksa adam yerine konmuyormuyuz?

Birde ne yalan söyliyim detayları tam bilmiyorum. İyi oldu diyen de var ama çoğunluk kötü oldu diyor.

Gerçekten bu işleri bilen, alanda hukuksal bilgi olan biri varsa açıklarsa çok memnun olurum.

Şimdi ben bu zorunlu sağlık sigortası olmadan sigortam yoktu. Ücreti ile devlet hastenesinden yararlarnıyordum.
tabi herşeye de para kesiliyordu. Bu açıdan bakarsam iyi oldu ama burada sormak istediğim şey aynen eskiden oludğu gibi babamın sigortasından yararlanırken devlet hastenesinden yararlandığımdaki gibi mi herşey, ilaçlar tedaviler vb.
İkinci sormak istediğimde özel sağlık sigortası nasıl oluyordu? tüm özel hastanelerden yararlanılıyor muydu? ve aylık ne kadar oluyordu. Hani deniyor ya ben 100 tl ödeyeeceğime 75 e falan özel sağlık sigortası yapardım diye.

birde şimdi biz bütün gelirleri beyan ettik. E bizim bankaya kredi borçlarımız var bunlarda ele alınacak mı? eğer alınacaksa devlet böyle bir şey yapabiliyor mu hani tüm hesapları incelemek gibi.

biraz dağınık oldu kusura bakmayın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hyuga84 -- 23 Mart 2012; 3:04:11 >


 
19 Mesaj
23 Mart 2012; 8:11:11 

quote:

Orijinalden alıntı: wildnesss

hic bisey anlamadim bu isten ya..
durumumu anlatayim bi anlayan yardimci olursa cok sevinirim..

henuz hic bir islem yaptirmadim konu ile ilgili.. mayista 25 yasim bitiyo ve o zamana kadar babamin uzerinden saglik sigortam var. eve mektup falanda gelmedi. calistigim bir is yok 4yillk unv. mezunuyum. simdi mayistan sonra durumum ne olacak benim? o zamana kadar birsey yapmam gerekirmi? herhangi bi gelirimde yok.. her ay para odeyecek durumumda yok..
yardimci olursaniz sevinirim..

babanın üzerinden yararlandığına emin misin.? bugün itibari ile. en son ne zaman hastaneye gitmiştinde. babamın üzerinden yararlanıyorum diyorsun.
buradan bir kontrol et
https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/
provizyon kısmından tarih yazan yere bugünün tarihini gir. bak bakalım ne yazıyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 78cougar -- 23 Mart 2012; 8:12:39 >


_____________________________



1619 Mesaj
23 Mart 2012; 9:44:41 

bu 3 aylık çaldıkları parayı ödeyeceğim gidip bugün yarın

2 gün önce kağıt geliyor sigortalı oldunuz diye ama 3 aylık para alıyor bu nasıl bir adalet onu sormuyorum bile birde allah tan kurandan haktan adaletten bahsedenler bunlar ya neyse madem bu kadar hakka inanıyorlarsa benim hakkım haram olsun...


neyse internetten provizyon sorgulatınca 1104 - Son bir yıl içinde 30 gün gss prim gün sayısı olmadığı için, provizyon verilememiştir. yazısı çıkıyor gidip bu parayı yatırınca bu değişecek sanırım sistemi tam olarak bilmiyorum o yüzden kafam karışık


gidip bu parayı yatırdıktan sonra allah kimseye hastalık vermesin ama bi rahatsızlandığım zaman bizim mahalledeki sağlık ocağında muayene olabilecekmiyim ne kadar para vereceğim vs vs oradaki doktor reçete yazdığı zaman gidip eczaneden ilaçları alabilecekmiyim ??? ilaçları alırken şu anki sistemle aynı mı olacak hani katılım parası vs vs 100 liralık ilaca yine 5-10 bir şeyler ödüyorsun ya benimkide aynı o şekildemi olacak ?? gidip de 2 kutu öksürük şurubu alabilecekmiyim neticede ben ??


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 9:51:59 

İşsiz adamdan her ay para almak nasıl bir anlayıştır? Bence bu yasaya karşı hem sanal ortamda (face, twitr...) hem de gerçek hayatta bu yasanın yanlış olduğunu devlet yetkililerine ısrarla söylememiz gerekir. Asıl devletin işsize iş sağlaması yada az da olsa para vermesi gerekirken, adamın cebinde kalan son kuruşlarınıda istiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 9:56:01 


Arkadaş nasıl bir iştir anlamdım gittim herşeyi verdim tamam bitti işiniz dedi ocak ayından beri bekliyorum kaç para ödicem diye internetden giriyorum sonuç aşşagıda yazan şimdi ben ne ödicem veya ödemicem veya baş vurmuşmuyum yoksa orda gözükmüyor mu ? eve ne kagıt geldi ne bişey



01.01.2012 tarihi itibariyle resen tescil işleminiz yapılmıştır. Genel sağlık sigortası kapsamında olmadığınız tespit edilmiştir. Bugüne kadar gelir testine başvurmamış ve kendi sigortalılığınız ya da bakmakla yükümlü olunan kişi olarak genel sağlık sigortası kapsamına dahil olmamış iseniz; ikamet adresinizin bulunduğu yerdeki sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfına başvurmanız gerekmektedir.


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 10:01:28 

Arkadaşlar nedemek istiyo ben anlamadım şimdi sigortalımı oldum sorgu sonuçu ne anlamama GELİYOR

0


 
19 Mesaj
23 Mart 2012; 10:03:39 

quote:

Orijinalden alıntı: seven44

Arkadaşlar nedemek istiyo ben anlamadım şimdi sigortalımı oldum sorgu sonuçu ne anlamama GELİYOR

0


evet sigortalısın


_____________________________



1695 Mesaj
23 Mart 2012; 10:03:53 

quote:

Orijinalden alıntı: matem-atik

bugun gittim ziraat bank 108 tl ödedim 3 aylık bormuş... sorgulma sonucunda da Sorgu Sonucu 0000 - Müstehaktır, provizyon alabilir. diyor şimdi ben sağlıktan yaralanacağım mı... ilaç alırken yüzde kaç ödeme alacaklar. hastane de neye göre para alacaklar yoksa almayacaklar mı

keşke ayın başında ödeseydin 30 günlük zamanın olucakti rahat rahat tedavi olurdun ama şimdi 3 gün sonra tedavi olmadan bir 36 tl daha ödüyeceksin bence o kadar para verdin komple bakım yaptır hastaneden cıkma


_____________________________


http://pspicin.blogspot.com.tr/


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 10:12:57 

quote:

Orijinalden alıntı: 78cougar


evet sigortalısın

yani Beleşmi

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 10:13:32 

quote:

Orijinalden alıntı: seven44

Arkadaşlar nedemek istiyo ben anlamadım şimdi sigortalımı oldum sorgu sonuçu ne anlamama GELİYOR

0


bu yazıyı nerden aldın bende e-sgkdan bakıyorum bu yazı çıkıyor



01.01.2012 tarihi itibariyle resen tescil işleminiz yapılmıştır. Genel sağlık sigortası kapsamında olmadığınız tespit edilmiştir. Bugüne kadar gelir testine başvurmamış ve kendi sigortalılığınız ya da bakmakla yükümlü olunan kişi olarak genel sağlık sigortası kapsamına dahil olmamış iseniz; ikamet adresinizin bulunduğu yerdeki sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfına başvurmanız gerekmektedir.


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 10:15:33 

quote:

Orijinalden alıntı: R3!S<3


bu yazıyı nerden aldın bende e-sgkdan bakıyorum bu yazı çıkıyor



01.01.2012 tarihi itibariyle resen tescil işleminiz yapılmıştır. Genel sağlık sigortası kapsamında olmadığınız tespit edilmiştir. Bugüne kadar gelir testine başvurmamış ve kendi sigortalılığınız ya da bakmakla yükümlü olunan kişi olarak genel sağlık sigortası kapsamına dahil olmamış iseniz; ikamet adresinizin bulunduğu yerdeki sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfına başvurmanız gerekmektedir.


burdan gir

https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/TescilKaydiTespiti4B


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 10:20:28 

Sorgu Sonucu 0000 - Müstehaktır, provizyon alabilir nedemek yani her ay para ödüyeçekmiyim yoksa hazinemi karşılıyo aydınlatırmısınız

0

[/quote]

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 10:23:09 

quote:

Orijinalden alıntı: seven44


burdan gir

https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/TescilKaydiTespiti4B

sen buna hangi sekmeden bakıyorsun ben GSS tescil sorgulamadan bakıyorum yanlış mı yapıyorum ?

0





Edit : buldum teşekkürler dostum



Beyler şimdi ben ne kadar ödicem kaspam dışı falan diyor düzgün gene yazmamışlar ya kaç para ödicemi yazsa

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R3!S<3 -- 23 Mart 2012; 10:28:58 >


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 10:29:25 

quote:

Orijinalden alıntı: R3!S<3


sen buna hangi sekmeden bakıyorsun ben GSS tescil sorgulamadan bakıyorum yanlış mı yapıyorum ?

0


dostum saglık provizyon sorgulama tıkla buğünün tarinini gir çıkar

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 10:44:47 

beyler bu nedemek ya kapsam dışı diyor şimdi ne olcak anlamadım


0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R3!S<3 -- 23 Mart 2012; 10:45:52 >


1975 Mesaj
23 Mart 2012; 10:54:41 

Ben başvurmadım.. tarım olayıda yalan oldu part time'a devam...

Zırnık alamazlar başvuran o yüzde 50'lik kesim düşünsün.. benim vicdanım rahat ben bunlara bırak oy vermeyi şu yaşıma geldim bir kez oy bile kullanmadım ve bir kez bile ceza gelmedi..

Kıçı kırık bir kurummu bana ceza yazacak? yazsınlar alacakları sadece bir canım var..


_____________________________

"People should not be afraid of their governments."
"Governments should be afraid of their people".


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 10:59:17 

quote:

Orijinalden alıntı: R3!S<3

beyler bu nedemek ya kapsam dışı diyor şimdi ne olcak anlamadım


0


dostum okunmuyo resim büyüt yada kes koy

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 11:07:50 

quote:

Orijinalden alıntı: seven44


dostum okunmuyo resim büyüt yada kes koy

buyur dostum

0


1111 Mesaj
23 Mart 2012; 11:09:56 

quote:

Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

Ben başvurmadım.. tarım olayıda yalan oldu part time'a devam...

Zırnık alamazlar başvuran o yüzde 50'lik kesim düşünsün.. benim vicdanım rahat ben bunlara bırak oy vermeyi şu yaşıma geldim bir kez oy bile kullanmadım ve bir kez bile ceza gelmedi..

Kıçı kırık bir kurummu bana ceza yazacak? yazsınlar alacakları sadece bir canım var..

Hayırdır, tarım neden olmadı?


_____________________________

Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.


 
554 Mesaj
23 Mart 2012; 11:13:39 

quote:

Orijinalden alıntı: 78cougar


babanın üzerinden yararlandığına emin misin.? bugün itibari ile. en son ne zaman hastaneye gitmiştinde. babamın üzerinden yararlanıyorum diyorsun.
buradan bir kontrol et
https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/
provizyon kısmından tarih yazan yere bugünün tarihini gir. bak bakalım ne yazıyor.

baktım şimdi..

Tescil Kapsamı 4/c 5434 Sayılı Kanuna Tabi Çalışanlar

GSS Kapsamı 60/a-1 kapsamında sigortalılar

Sorgu Sonucu 0000 - Müstehaktır, provizyon alabilir.




evet eminim sigortalı olduğumdan. ama 25 yaş bitiminde bitiyor olması lazım. ne yapmam gerekir? ilgilendiğin için ayrıca teşekkür ederim ;)


_____________________________



1111 Mesaj
23 Mart 2012; 11:18:05 

quote:

Orijinalden alıntı: wildnesss


baktım şimdi..

Tescil Kapsamı 4/c 5434 Sayılı Kanuna Tabi Çalışanlar

GSS Kapsamı 60/a-1 kapsamında sigortalılar

Sorgu Sonucu 0000 - Müstehaktır, provizyon alabilir.




evet eminim sigortalı olduğumdan. ama 25 yaş bitiminde bitiyor olması lazım. ne yapmam gerekir? ilgilendiğin için ayrıca teşekkür ederim ;)

Babanız devlet memuru mu?


_____________________________

Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 11:20:54 

quote:

Orijinalden alıntı: R3!S<3


buyur dostum

0


sen gelir testi yapmadınmı

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 11:25:31 

quote:

Orijinalden alıntı: seven44


sen gelir testi yapmadınmı

bende şimdi internetden baktımda yaptırmayanlarda gözüküyormuş ama ben ocak ayında yaptırmıştım gittim nufus kagıdı fotokopisi gelir testi beyanesi vs. hepsini verdim ordaki kadın tamamdır işin bitti dedi ama olmamış mı ne olmuş anlamadım 200 tl ödersem gider o kadını bulur ona ödetirim valla neden böyle ya bide yagmurda beklemiştim o kadar püff bunu nerden şikayet ede bilirim ?


 
554 Mesaj
23 Mart 2012; 11:25:40 

quote:

Orijinalden alıntı: runic


Babanız devlet memuru mu?

evet.. emekli olmadı henüz.


_____________________________



1111 Mesaj
23 Mart 2012; 11:28:16 

quote:

Orijinalden alıntı: wildnesss


evet.. emekli olmadı henüz.

Doğrudur o zaman, devlet memurlarına ayrıcalık var. Çocukları 25 yaşına kadar okumasalar da prim ödemiyor, sizin sağlık masraflarınızı biz ödeyeceğiz.


_____________________________

Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.


 
2377 Mesaj
23 Mart 2012; 11:29:20 

quote:

Orijinalden alıntı: R3!S<3


bende şimdi internetden baktımda yaptırmayanlarda gözüküyormuş ama ben ocak ayında yaptırmıştım gittim nufus kagıdı fotokopisi gelir testi beyanesi vs. hepsini verdim ordaki kadın tamamdır işin bitti dedi ama olmamış mı ne olmuş anlamadım 200 tl ödersem gider o kadını bulur ona ödetirim valla neden böyle ya bide yagmurda beklemiştim o kadar püff bunu nerden şikayet ede bilirim ?

git biryerden kendini sigortalı göster 250 tl hem pirimin olur


 
554 Mesaj
23 Mart 2012; 11:30:04 

quote:

Orijinalden alıntı: runic


Doğrudur o zaman, devlet memurlarına ayrıcalık var. Çocukları 25 yaşına kadar okumasalar da prim ödemiyor, sizin sağlık masraflarınızı biz ödeyeceğiz.

üniversite okumasaydı 18 de bitiyordu benim bildiğim. benim sorduğum soru 25 yaş bittikten sonra ne yapacağım? bu mayısta 25 yaşım doluyor çünkü.. gelir testi falan geçti diyorlar. durumum ne olacak 25 bitince?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 11:39:37 

quote:

Orijinalden alıntı: seven44


git biryerden kendini sigortalı göster 250 tl hem pirimin olur

gerek yok dostum elimde gelir beyanderesine başvurdum hakkında bir kagıt var gider gösteririm onu derim ben başvurmuşum siz yapmamışsınz beni ilgilendirmez


1111 Mesaj
23 Mart 2012; 11:40:21 

quote:

Orijinalden alıntı: wildnesss
üniversite okumasaydı 18 de bitiyordu benim bildiğim. benim sorduğum soru 25 yaş bittikten sonra ne yapacağım? bu mayısta 25 yaşım doluyor çünkü.. gelir testi falan geçti diyorlar. durumum ne olacak 25 bitince?

Memur çocuklarına ayrıcalık var, normal insan çocuklarının üniversite bittiği gün aileden yararlanma hakları bitiyor. Siz yine de emin olmak için babanıza bir sorun araştırsın. Zamanında muhalefet bu ayrıcalıkları engellemeye çalışmış ama olmamış. Eşitlik dediler ama değişen bir şey yok, hala herkese farklı muamele devam ediyor.. 25 yaşınız dolunca ayrıcalığınız bitecek. Sıradan vatandaş gibi gidip sıraya girecek, anayasal hakkınızdan vazgeçtiğinize dair taahhüt verecek, evinizi fişletecek, her ay bankada sıra bekleyip prim yatıracaksınız. "Geçti" denmesi 1 Ocakta yasa kapsamına girenler için, sizin yükümlülük daha başlamadıysa gidip erkenden yazılacak haliniz yok. Bir seferlik iş değil bu. Yıl sonunda,2,3,5 yıl sonra yaşı dolanlar ne yapacak, 2012'yi kaçırdık diye ceza mı yiyecekler? Yok öyle bir şey.


_____________________________

Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.


 
219 Mesaj
23 Mart 2012; 11:42:43 


üniversite okumasaydı 18 de bitiyordu benim bildiğim. benim sorduğum soru 25 yaş bittikten sonra ne yapacağım? bu mayısta 25 yaşım doluyor çünkü.. gelir testi falan geçti diyorlar. durumum ne olacak 25 bitince?
[/quote]
25 bitince gelir testine müracaat edeceksiniz.


_____________________________

SORGULAMAYAN İNSAN CAHİLDİR,
SORGULATMAYAN İNSAN İSE ZALİMDİR

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 12:33:04 

Babam memur ben üniv. Okudugum sürece 25 yaşıma kadar onun sağlık güvencesinden, öğrenci belgemi hersene sgk ya vermek koşuluyla, yararlanabiliyorum ama üniv. okumayan (18doldurmuş ve lise bitirmişler) yararlanamıyor. (Ben böyle biliyorum) bu durumda olanlarda gelir testi yaptırmalı sanırım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JAMESx -- 23 Mart 2012; 12:37:27 >


1111 Mesaj
23 Mart 2012; 12:44:36 

quote:

Orijinalden alıntı: JAMESx

Babam memur ben üniv. Okudugum sürece 25 yaşıma kadar onun sağlık güvencesinden, öğrenci belgemi hersene sgk ya vermek koşuluyla, yararlanabiliyorum ama üniv. okumayan (18doldurmuş ve lise bitirmişler) yararlanamıyor. (Ben böyle biliyorum) bu durumda olanlarda gelir testi yaptırmalı sanırım.

Yasa çıkmadan önce ailesinin sigorta haklarından faydalanmış olan kadınların hakları devam ettiği gibi babası devlet memuru olduğu için faydalanmış olan erkeklerin de özel imtiyaz olarak 25 yaşına kadar çalışmadıkları sürece devam ediyor. Yalnız sözleşmeliler vs. detaylarını bilmiyorum, herkes kendi durumunu araştırsın.

http://engelliler.gen.t...in-gss-islemleri-12259/


_____________________________

Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.


372 Mesaj
23 Mart 2012; 12:56:15 

quote:

Orijinalden alıntı: R3!S<3
gerek yok dostum elimde gelir beyanderesine başvurdum hakkında bir kagıt var gider gösteririm onu derim ben başvurmuşum siz yapmamışsınz beni ilgilendirmez

Bende başvuru yapmama rağmen "kapsam dışı" yazıyor , çok güzel bi işi tam yapamıyorlar.Kötü olan başvuru yaptığıma dair herhangi bir kağıt vermemiş olmaları



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KMLGR -- 23 Mart 2012; 12:58:07 >


_____________________________

Dell Inspiron 15R N5010-T48H43
Intel Core i5 480M, 2.66 Ghz(TurboBoost:2.93Ghz) / 4GB DDR3 1333Mhz / 320GB HDD 5400Rpm / 1GB ATI Mobility Radeon HD5650 / 15.6 inç 1366X768 16:9 Ekran / 3xUSB2.0, 1xE-Sata, 1xVGA, 1xHDMI /Bluetooth / 7-in-1 Card Reader / 6 Hücreli Lityum-İyon Pil / 2.7KG


1056 Mesaj
23 Mart 2012; 12:58:41 

arkadaşlar bu siteden https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/ GSS durumuna bakıyorum kaydınız yok diyor ancak ben taa ocakta yaptım kaydımı evrakıda bende? sizdede öylemi acaba?


_____________________________

2013 Auris D4D Active Skypack


 
19 Mesaj
23 Mart 2012; 13:00:39 



lanet olsun. lanet.

benim günahım neydi Allahım.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 78cougar -- 23 Mart 2012; 13:02:41 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 13:01:06 

quote:

Orijinalden alıntı: KMLGR


Bende başvuru yapmama rağmen "kapsam dışı" yazıyor , çok güzel bi işi tam yapamıyorlar.Kötü olan başvuru yaptığıma dair herhangi bir kağıt vermemiş olmaları

Nasıl yani benim elimde bir kagıt var üstünde başvurduma dair yazılar var


372 Mesaj
23 Mart 2012; 13:05:24 

quote:

Orijinalden alıntı: R3!S<3


Nasıl yani benim elimde bir kagıt var üstünde başvurduma dair yazılar var

Vallaha başvuruyu yaparkende özellikle kıza söyledim başvuru yaptığıma dair bi kağıt vermiyecekmisin diye yok dedi yaptım sistemde görünüyor dedi sonra baktım kimseye herhangi bi kağıt vermemişler


_____________________________

Dell Inspiron 15R N5010-T48H43
Intel Core i5 480M, 2.66 Ghz(TurboBoost:2.93Ghz) / 4GB DDR3 1333Mhz / 320GB HDD 5400Rpm / 1GB ATI Mobility Radeon HD5650 / 15.6 inç 1366X768 16:9 Ekran / 3xUSB2.0, 1xE-Sata, 1xVGA, 1xHDMI /Bluetooth / 7-in-1 Card Reader / 6 Hücreli Lityum-İyon Pil / 2.7KG


1056 Mesaj
23 Mart 2012; 13:14:55 

aradım demin naapcam diye kadın sistem arızalı dedi hehehe.. neyse işin özeti şu eğer başvurduysanız ve başvurudan 30 gün geçmesine rağmen eve kaç para prim ödeyeceğinize dair evrak gelmediyse mutlaka bunların yanına gidip doğrulamak gerekiyormuş o yüzden dikkatli olun.


_____________________________

2013 Auris D4D Active Skypack


372 Mesaj
23 Mart 2012; 13:19:16 

quote:

Orijinalden alıntı: Emekkk

aradım demin naapcam diye kadın sistem arızalı dedi hehehe.. neyse işin özeti şu eğer başvurduysanız ve başvurudan 30 gün geçmesine rağmen eve kaç para prim ödeyeceğinize dair evrak gelmediyse mutlaka bunların yanına gidip doğrulamak gerekiyormuş o yüzden dikkatli olun.

Zaten ne varsa şu sistemde var her zaman mı arızalanır şu sistem, kimse işini doğru düzgün yapmıyor sonra sistem arızalı diyip işin içinden sıyrılıyorlar sonra işin gene ceremesini biz çekiyoruz bide gidip yaptıkları işlemi doğrulayacakmışız resmen adamı deli ediyorlar


_____________________________

Dell Inspiron 15R N5010-T48H43
Intel Core i5 480M, 2.66 Ghz(TurboBoost:2.93Ghz) / 4GB DDR3 1333Mhz / 320GB HDD 5400Rpm / 1GB ATI Mobility Radeon HD5650 / 15.6 inç 1366X768 16:9 Ekran / 3xUSB2.0, 1xE-Sata, 1xVGA, 1xHDMI /Bluetooth / 7-in-1 Card Reader / 6 Hücreli Lityum-İyon Pil / 2.7KG

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2012; 13:19:51 

quote:

Orijinalden alıntı: KMLGR


Vallaha başvuruyu yaparkende özellikle kıza söyledim başvuru yaptığıma dair bi kağıt vermiyecekmisin diye yok dedi yaptım sistemde görünüyor dedi sonra baktım kimseye herhangi bi kağıt vermemişler

benim elimde makbuz gibi birşey var tam olarak şöyle yazıyor



TC
aile ve sosyal politikalar bakanlıgı
sosyal yardımlaşma ve dayanışma gene müdürlügü

Beyoğlu
Sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfı
Gelir tespiti başvurusu alındı belgesi

İsim
tc
soyad
vs..

Başvururu alan kişinin ismi imzası falan sende niye yok anlamadım


978 Mesaj
23 Mart 2012; 13:20:41 

quote:

Orijinalden alıntı: Emekkk

arkadaşlar bu siteden https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/ GSS durumuna bakıyorum kaydınız yok diyor ancak ben taa ocakta yaptım kaydımı evrakıda bende? sizdede öylemi acaba?

bidaha test yaptırsak olur mu


_____________________________

/center]


1056 Mesaj
23 Mart 2012; 13:23:29 

valla kardeşim onu arayıp sorman lazım emin ol kafalarına göre iş yaparlar kitlerler 200 tl primi of.


_____________________________

2013 Auris D4D Active Skypack


 
19 Mesaj
23 Mart 2012; 13:23:42 

Gelir testi sonucu bir 'tık' uzakta.

bugünün haberi


_____________________________



 
77 Mesaj
23 Mart 2012; 13:26:34 

Bu ülkeyi terk etmenin zamanı geldi de geçiyor. Bu kanunu çıkaranlara bildiğim tüm bedduaları yaptım. Çalışmadığım gelirim olmadığı halde 3 aylık borç 600 küsür tl borç yazdılar şimdiden. üstelik hastanenin önünden geçmedim. Bu ne baskıdır bu ne zulümdür ya. Allahınız yok mu sizin. Birde bunu müslümanlık adına yapmıyorlar mı insanın terör estiresi geliyor.
ADALET bu mu KALKINMA bu mu?
Hakkım haram zıkkım olsun hepsine. inşallah kan kusarlar. Umarım cehennem denilen şey vardır da bedelini orda öderler. Her geçen gün geçmişi özletir oldular. Sabah kalkıyorum cep telefonundan 1.21 lira telsiz vergisi tahsil edilmiştir diyor.Her gün otomatik olarak borcum faizi ile birikiyor. ALLAH BU KANUNU ÇIKARANLARIN BELASINI VERSİN başka birşey demiyorum.


_____________________________

Her yaptığınız iyi yada kötü şey bir şekilde size geri döner.


179 Mesaj
23 Mart 2012; 13:29:47 

quote:

Orijinalden alıntı: seven44

Arkadaşlar nedemek istiyo ben anlamadım şimdi sigortalımı oldum sorgu sonuçu ne anlamama GELİYOR

0


Benimde bu şekilde çıkıyor. Acaba başka bir işlem yapmak lazım mı? SGK'ya gitmek vs.?


_____________________________

ESKİŞEHİRSPOR

•25 Ruud BOFFIN| •2 Ediz BAHTİYAROĞLU|Nur İçinde Yat| •3 Diego Angelo De Oliveira| •4 Raheem LAWAL| •5 Sezgin COŞKUN(c)| •6 Berkay DABANLI| •9 Mirkan AYDIN| •10 Erkan ZENGİN| •11 Erman KILIÇ| •14 Hasan Hüseyin ACAR| •15 Ergün TEBER| •17 Kaan KANAK| •18 Rogelio Funes MORİ| •20 Mehmet Erkut ŞENTÜRK|
•30 Jerry AKAMİNKO| •32 Ibrahim Sissoko| •35 Aytaç KARA| •38 Tarık ÇAMDAL| •50 Hürriyet GÜCER| •53 Birol PARLAK| •54 Serdar ÖZKAN|•60 Özgür ÇEK|
•65 Kamil Ahmet ÇÖREKÇİ| •77 Ömer ŞİŞMANOĞLU| •87 Sinan ÖREN| •92 Goran CAUSİC| •99 Andaç GÜLERYÜZ|


 
19 Mesaj
23 Mart 2012; 13:33:10 

quote:

Orijinalden alıntı: faruk26faruk


Benimde bu şekilde çıkıyor. Acaba başka bir işlem yapmak lazım mı? SGK'ya gitmek vs.?

herhangi bir şey yapmana gerek yok.
sigortalısın hastaneye gidebilirisn


_____________________________



179 Mesaj
23 Mart 2012; 13:36:14 

quote:

Orijinalden alıntı: 78cougar


herhangi bir şey yapmana gerek yok.
sigortalısın hastaneye gidebilirisn

Teşekkürler


_____________________________

ESKİŞEHİRSPOR

•25 Ruud BOFFIN| •2 Ediz BAHTİYAROĞLU|Nur İçinde Yat| •3 Diego Angelo De Oliveira| •4 Raheem LAWAL| •5 Sezgin COŞKUN(c)| •6 Berkay DABANLI| •9 Mirkan AYDIN| •10 Erkan ZENGİN| •11 Erman KILIÇ| •14 Hasan Hüseyin ACAR| •15 Ergün TEBER| •17 Kaan KANAK| •18 Rogelio Funes MORİ| •20 Mehmet Erkut ŞENTÜRK|
•30 Jerry AKAMİNKO| •32 Ibrahim Sissoko| •35 Aytaç KARA| •38 Tarık ÇAMDAL| •50 Hürriyet GÜCER| •53 Birol PARLAK| •54 Serdar ÖZKAN|•60 Özgür ÇEK|
•65 Kamil Ahmet ÇÖREKÇİ| •77 Ömer ŞİŞMANOĞLU| •87 Sinan ÖREN| •92 Goran CAUSİC| •99 Andaç GÜLERYÜZ|


 
219 Mesaj
23 Mart 2012; 13:53:30 

quote:

Orijinalden alıntı: carrot

Bu ülkeyi terk etmenin zamanı geldi de geçiyor. Bu kanunu çıkaranlara bildiğim tüm bedduaları yaptım. Çalışmadığım gelirim olmadığı halde 3 aylık borç 600 küsür tl borç yazdılar şimdiden. üstelik hastanenin önünden geçmedim. Bu ne baskıdır bu ne zulümdür ya. Allahınız yok mu sizin. Birde bunu müslümanlık adına yapmıyorlar mı insanın terör estiresi geliyor.
ADALET bu mu KALKINMA bu mu?
Hakkım haram zıkkım olsun hepsine. inşallah kan kusarlar. Umarım cehennem denilen şey vardır da bedelini orda öderler. Her geçen gün geçmişi özletir oldular. Sabah kalkıyorum cep telefonundan 1.21 lira telsiz vergisi tahsil edilmiştir diyor.Her gün otomatik olarak borcum faizi ile birikiyor. ALLAH BU KANUNU ÇIKARANLARIN BELASINI VERSİN başka birşey demiyorum.

Ülkeyi terketme şansınız varsa hiç durmayın derim.


_____________________________

SORGULAMAYAN İNSAN CAHİLDİR,
SORGULATMAYAN İNSAN İSE ZALİMDİR


 
77 Mesaj
23 Mart 2012; 14:15:51 

Bu yasanın iptali için nereye başvurmak gerekiyor..
Bu yasanın daytama olduğu, zorbalık, seçim hakkına müdahale, olmayan gelirin varmış gibi gösterilmesi(sahtekarlık) , yararlanmadığın hizmetin parasını ödeme gibi gerçeklerle hakkımı aramak istiyorum.. Aramızda hukukçu arkadaşlar varsa nereye hangi mahkemeye başvurmamız gerektiğini yazarlarsa menun olacağım.


_____________________________

Her yaptığınız iyi yada kötü şey bir şekilde size geri döner.


 
80 Mesaj
23 Mart 2012; 14:26:24 

quote:

Orijinalden alıntı: Emekkk

arkadaşlar bu siteden https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/ GSS durumuna bakıyorum kaydınız yok diyor ancak ben taa ocakta yaptım kaydımı evrakıda bende? sizdede öylemi acaba?

vakıffa başvurduğumda herhengibir şey verilmedi daha sonra telefon geldi vakıftan arıyoruz siz bazı yerleri boş bırakmışsınız eve gelip buraları dolduracağız dediler ve 1 hafta sonra geldiler bütün evi gezip bir güzel fişlediler daha sonra sgk dan bir kağıt geldi 36 haraç çıkarmışlar yani işin özü vakıffa başvurdusanız er yada geç o kağıdı gönderirler merak etmeyin haracınızı öğrenirsiniz koşup hemen yatırın aman ha yoksa one mınute derler