Şimdi Ara

D-smart'ı nereye şikayet edebilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
4
Favori
92.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar talepte bulunduğum halde kapatılmadı ve taahütüm 1 sene daha yenilendi. Herkese böyle yapıyorlarmış. Bu yüzsüz adamları nereye şikayet etmeli? Meydanı boş bulmuşlar, bir de inkar ediyorlar kapatma talebiniz yok diye üçkağıtçılar.



  • d smart dolandırının önde gidenidir.benide dolandırdılar.smile adsl +d smart hd kullanmam için günlerce telefon ettiler.abonelik iptali durumunda ne kadar cezası var diye sorduğumda bana sadece izlediğim her ay için sadece 6 tl ceza ödersiniz demişlerdi.aradan 11 ay geçti şimdi kapatma talebinde bulundum 600 tl cezası var dediler.üstelik abonelik sürem dolduğunda bile cihaz benim olmuyormuş extra para alıyolarmış.ama bu baş belasını bana satarken cihaz 2 sene sonra sizin olacak demişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih714

    D smarta gerçekleri . . .

    Mart ayında çoğu kişi gibi bende Formula 1 için d-smart geçtim geçmez olsaydım, çoğu firma gibi geçiş süresinde ve bağlantı kuruluna kadar ilgi on üzerinden 10 cihaz D-Smart ın TDS866NDGX Adlı modeli 1080i destekli Full HD paket 2 yıl sözleşmeli 8 Mb/s sınırsız internet ile 130 TL (Panasonic viera 116 inch Full HD 1080p), cihazı kurdular (Ankara - Etimesğut d-smart yetkili servisi) gittiler (herhangi bir ön bilgi yok akıllı kumanda olsun - d smart ile olsun sadece kurmayı biliyorlar cihaz hakkında bir ön bilgileri yok belli) akşam üstü d-smart baktım kumanda ses yükseltmek istediğin zaman 15 defa tuşlamamın ardından 1 kademe veya kanal değiştirme veya d-smart kapattığını gördüm ertesi gün bağlayan teknik servisi aradım, bana cihazın yanına gelemiceklerini, benim oraya götürmem gerektiğini söyledi !!! (Cihaz garantili 2 yıl !!!) Cihazı şahsi aracımla götürdüm 2 katlı bir bina üst kat d-smart çıkarttım yetkili diye tabir edilen kişi cihazı 32 ekran bir televizyona bağladı, bak bunda bir sorun yok dedi nasıl olur dedim ben kumandada sıkıntı var desemde bak işte sorun diye bir cevap alınca cihaz ile beraber eve gittim aradım yetkili servisi dedim halen aynı bu kumanda 10 defa farklı tuşlara basıyorum 1 tanesini okuyor dedim, cevap sizin apartmanın sinyalinden ! Dedim bari konu hakkında bilgin yok yalan söyleme, sinyal kalitesi %100 görünüyor neyin sinyali bozuk kapattım telefonu, aradım müşteri ilişkilerini bayan bir arkadaş (İsmini almadım keşke alsaydım !) çıktı konuyu izah ettim kendisine d-smart kapatın fişi çekin takın fabrika ayarları (yeniden kurduk beraber cihazı !) diciver arızalı kumanda sinyallerini almıyor akıllı kumanda ile Televizyonu kumanda etmek istediğimde herhangi bir sıkıntı yok televizyonun kendi orijinal kumandası gibi bir takılma farklı bir komut aktarma gibi bir sorunu yok diyorum ama d-smart moduna alınca kumandayı kanal değiştirme için 5 defa ses açmak için 15 defa basıyorum kumanda bazen d-smart kapatıyor veya sesi açmak yerine kanal değiştiriyor diyorum bana dediği cevap 10 dk konuşma için 5 defa diyişi yetkili servise götürün dedi bende onlardaki 32 Ekran küçük bir cihaz orda normal bir sıkıntısı yok benim evimde kullandığım cihaz 1080p Full HD akabinde . . . Evinize gelir ama 30 TL alır DUR Bİ DAKKA neden 30 TL senin garantili cihazın değil mi bu ! Ne parası bu. Siz kuralı 10 gün olmadı evde arıza teşhisi için 30 TL D-smart vermek zorundasın diyor bu parayı, dedim bu sizin sorununuz bana sorunsuz bir şekilde cihazı kurmak zorundasınız siz bunu yaptınız mı hayır, neden ben bir arıza teşhisi için 30 TL veriyim bu sizin hatanız bunu düzeltmek size düşer, yetkili birini bağlayın dedim teknik servisten biri (ismini keşke alsaydım ama insan sinirlenince yapıcaklarınıda unutuyor) Aynı diyalog, aynı konuşma, ertesi gün müşteri hizmetleri 5 dakika sonunda artık santral de bıktı beklemekten aradığınız numaradan size ulaşmamızı istiyorsanız 1 tuşlayın biz size dönelim dedi ok dedim kapattım ertesi gün aradı müşteri hizmetleri dedim dciver arızalı gelin bunu değiştirin kardeşim bıktım sizden çevremdekiler d-smart geçme pişman olursun dediler, ama zorunlu olarak geçtim sonuç tabiî ki hüsran, bana yardımcı olun kardeşim dedim (10 dk geçti buğra bey ile konuşmamız ), cihazın yanında mısınız dedi yok akşam arıyalım dedi tamam dedim iş yerindeyim akşam 18:30 arayın akşam 12.04.2012 tarihinde 18:30 aradı (çok şaşırdım açıkçası ) fişi çek yön tuşlarından sağdakine basılı tutun baktım güncelleme yapıyor herhalde sorunum çözüldü dedim 10 dk sonra ben arı cam güncelleme bitince aradı 18:40 dedim tamam sıkıntım çözüldü kapattım telefonu 5 dk sonra eski haline geldi dciver aradım geri 3 dk bekledikten sonra bir bayan çıktı (ismini almadım) fişi çek tak aynımı AYNI, ben sizi teknik servise bağlıyım BAĞLAYIN, başka birisi (isim almaya gerek duymuyorum artık!!!!) fişi çıkar (dedim bunları yaptım ben fabrika ayarları olsun kumanda sıfırlama olsun yeter artık şu dciverin değiştirilmesini istiyorum elinizde HD paket altında sattığınız dciverlar neler söylermisiniz tık yok konuştuğum kişi d-smart HD paket adı altında hangi dcivier ları sattığını BİLMİYOR !!! Şaka gibi dimi ,) kumanda pili çıkar cihazı aç kumanda pili tak aynımı AYNI dedim müdürünüz veya en yetkiliniz kimse ona bağlayın onunla görüşmek istiyorum (10 DK konuştuktan sonra) !!! Devamında bölüm şefi, bölüm amiri sorun çözücü dedim heralde bu kişi artık YETER !!! Murat YEĞEN Birim amiri olarak tanıttı kendisini dedim sıkıntımı bide size mi anlatı cam bıktım artık çözün şu sorunu bu dciver değiştirilmesini istiyorum benim değiştirme yetkim yok dedi !!! Bu kumanda çalışmıyor diyorum dedim sizde başka bir yalan söyleyin (sinyalden, televizyondan, kablodan) bitsin bu iş artık yeter dedi ki altyapı çalışmamız var bundan dolayı dedim ne alaka sen dciver ile ilgili bu kumanda etmiyor dciveri altyapı ile ne ilgisi var kardeşim diyorum 20 dk konuşma sonunda başladığınız yere döndük çünkü Murat YEĞEN her ne kadar kendisinin yetkili olduğunu söylese de bir yetkisinin bulunmadığını kendi söyledi! Benim ona söylediğim çözüm ise şu D-smart HD paket altında kaç dciverınız varsa misal 5 tane (yetkili servise göre değişir diyor, kardeşim ben onlarla tartıştım telefonda adamların bişiyden anladıkları yok sen bana söyle HD uyumlu en iyi dciver veya modellerini ver ben araştırıyım ondan isteyim ondan kursunlar sende not düşersin sisteme -hani kayıt alırken kimin bağlı canı ne zaman evde oluca mızı sisteme not düşüyorsunuz ya ondan- benim yetkim yok diyor ! Yetkin yoksa benle neden konuşuyorsun bir şeyi çözemiceksen neden ben sana dil döküyorum !!!! Allahım sabır ver akabinde dciveri kuranlar yarın gelip diverı alacaklar ücretsiz olarak bu sorunu çözdü hakkını yememek lazım !

    D-smart işte bu !!!


    Okurken ben yoruldum hocam dijital platformlara geçmemeniz konusunda burada yüzlerce mesaj var keşke dikkate alsaydınız.Neyse bu saatten sonra allah kurtarsın...




  • çözümü söylüyorum herkes duysun : twitter dan @DSmartDestek ' e twit atın.5 dakikada arıyolar,ve sorunu çözüyolar..çağrı merkeziyle defalarca ve saatlerce konuştum çözüm olmadı.şikayetvar'a yazdım çözüm olmadı.bir twit attım hemen aradılar :)) iptal etmek için sakın dilekçe yollamayın ! üye olurken dilekçe almayan kurum,iptal ederken alamaz.ısrarla söyledim "bunun yazılı olduğu resmi bir belge gösterin diye" gösteremediler.sözleşme yok,ayrıca eski sözleşmede de öyle bir madde yok.üye olduğum güne lanet ettim.insanı hayattan soğutuyorlar,zamanım olsa gerçekten tüketici mahkemesini başvururdum.ama twitter sağolsun hemen çözdüm.d smart kullanmayın,kullandırtmayın derim..
    eyw.
  • D Smart,Smıle Adsl nin göndermiş olduğu ayıplı faturadan sonra kendileriyle olan davam dört aylık rezillikleri
    sonucunda benim kazanımımla bitmiştir.Bu rezil kurum daha ilk ay anlaştığımız tutar olan 36 TL yerine 88 TL
    lik fatura göndermiş,açıklama olarakta iki dönemlik faturalandırma yaptığını bir ay sonra bana bildirmiştir.
    Gelen ilk faturadan sonra internette kendilerinin hangi dalaverelerle insanları mağdur ettiğini öğrenir öğrenmez
    ilk etapta ihtarname çekip,sonrasında Aydın Doğan beyefendinin rezil kurumunu şikayet ettiğim yerler,şu belgeler (İhtarname ,fazla faturalar,Yasal olmayıp imzalatmak
    istedikleri form,Abonelik sözleşmesi fotokopileri)ile iptal ücreti olan 400 TL yi vermediğim taktirde
    faturalandırmaya devam edip,gönderdiğim ihtarnameye karşın aboneliği
    sonlandırmadıklarına dair Cumhuriyet savcılığına şikayette bulundum.Sonrasında;Bilgi Tek.İletişim Kurumu başta olmak üzere yine aynı belgelerle Dört ay boyunca şikayet ettim.Ulaştırma Denizcilik Ve Haberleşme Bakanlığına aynı belgeleri Aps ile gönderip Ulaştırma Bak.Hab.Genel Müdürlüğüne arka arkaya
    sonuç alamadığıma dair faks çektim.Başbakanlığın sitesi olan Bimer aracılığı ile Sözleşme genel Müdürlüğüne ve bağlı kurumlara şikayetimin sonuçlanmadığına dair sürekli şikayette bulundum. Bu arada büyük
    medya patronumuzun müşteri himetleri görevlileri her şikayetimden sonra beni aramak zorunda olduğu için ,abonelik sonlandırma bedelini vermediğim taktirde faturalandırmaya devam edip,beni mahkemeye vereceklerini ve çeşitli saçmalıklarını söylemeye devam ettiler.Bu olanlar beni yıldırmak yerine dahada hırslandırdı.Kendilerine ait cihazı bile iade etmem konusunda beni bilgilendirmeyip,şikayette bulunduğum kurumlara cihazlarını teslim etmediğim yalanını söylediler,teslimat adresi göstermediklerini, yine yalan beyanlarını şikayet etmem üzerine bana bildirip,bu seferde iade adresinde yine gönderdikleri fatura bedellerini ve 400 TL yi ödeyeceğime dair belge imzalamadan uydu alıcısı ve modemi almadılar.Çeşitli pislikleri her şekilde devam etti ve bende en başında kendilerine dediğim gibi: Gönderdikleri
    faturalar dahil tek kuruş ödemedim.Aboneliği bedelsiz iptal edip,faturalarıda iptal ettiklerini içeren belgeyi bana BTK göndermiştir fakat ben bu belgeyi kendilerinin de göndermesi için tekrar şikayetlerime başladım.BTK nın belgesi yeterli olmasına yeterli ama bu kadar uğraştan sonra bana yetmez.Umarım bu yaşadıklarım Aydın Doğanı ve sahibi olduğu kurumlarının rezilliğini yaşamamış olan insanlara ulaşır,yaşayanlara ise kendilerine yapılan haksızlık konusunda cesaret verir.Asla ve asla müşteri hizmetlerinin sizi arayıp herhangi
    bir konuda sizi ikna etmesine müsade etmeyin,inanmayın çünkü aynı ayıbı tekrar edecekler.Yaşadıklarım burada yazdıklarımdan ibaret değildir ama bu kadarını yazmam bile sanırım okuyanlar için yeterlidir




  • Bende BTK'ya şikayet etmiştim. Çabuk ilgileniyorlar. Şikayetiniz D-Smart'a ulaştı mı anında işlem yapılıyor.
  • Ben de bir D-Smart hikayesi anlatayım. Buradaki herkesin canı yanmış, almayı düşünenlere ders olur.
    2013 Eylül'de D-Smart özel kampanya diyerek sitemizde bir stand açtı. Ben de digitürk abonesiyim, baktım aynı paketler oldukça cazip fiyatlara. Tamam dedim, sinema+dizi paketini istiyorum. İki ay ücretsiz deneme dediler. Bayi geldi, cihazı kurdu. Deneme süresince bütün kanallar açık, sonra paketinizi seçersiniz dedi, 30 TL kurulum ücretini ödedik, her şey güzel... İki ay sonra deneme süresi bitti, yayını kestiler, müşteri hizmetlerini arayın dediler. Aradım ve D-Smart maceram başladı. İlk diyaloğumuz şöyleydi:
    - Deneme sürem bitti, devam etmek istiyorum, sinema+dizi paketi istiyorum.
    - Mümkün değil. Siz Maxi Paket almışsınız, ondan devam etmeniz gerekiyor.
    - Ama bunu ben seçmedim ki, bütün kanalları siz açtınız. Ben şimdi paket seçmek istiyorum.
    "Bir dakika" deyip 5 dakika bekletme...
    - Tamam beyefendi olabilirmiş. Paketinizin fiyatı ....
    - Ama kampanya fiyatı öyle değildi. Ben o kampanyayla katıldım, böyle şey olur mu? Bu sizin bayiniz değil mi?
    - Evet, ama şimdi fiyat böyle. Ayrıca cihaz için de aylık + 10 TL
    - O neden?
    - Evinize Plus cihazı kurulmuş.
    - Ama ben istemedim ki, servisiniz öyle kurmuş.
    - O zaman değişmesi gerek, yeniden kurulum ücreti ödeyeceksiniz.
    - Anlaşıldı, istemiyorum o zaman.
    - İptal işlemi için müşteri hizmetleri ... bölümünü arayacaksınız.

    İkinci perde:
    Arayıp iptal işlemini gerçekleştiriyorum. Ya da ben öyle zannediyorum. Bir süre sonra yayınlarınız yeniden açıldı diye bir mesaj geliyor. Tekrar arıyorum. İptal işlemi gerçekleşmemiş. Allah Allah... Yeniden iptal işlemi yaptırıyorum. Bu sefer cebime iptal edilmiştir mesajı geliyor. Artık kurtuldum duygusu uzun sürmüyor. Yine yayınınız açıldı mesajı.. Yine arıyorum. Yazılı başvuruda bulunmadığınız için işleminiz gerçekleştilmedi diyorlar. Peki kardeşim, bunu şimdiye kadar niye söylemediniz? Gerçi sözleşmede yazıyormuş, ama bu değerli bilgiyi de telefonda söyleyiverin. Kimlik fotokopisi, dilekçe faks ... işlem tamam.

    Ancak D-Smartla maceramız daha bitmiyor. Bana cihazı bilmem nereye götürüp bayiye teslim edeceksiniz diyorlar. E, alırken ben mi gidip aldım? Bu kadar rezilliğin üstüne bir de götürüp veremem, teslim almak sizin sorumluluğunuzda, kuran bayi gelip alsın, diyorum. Uygulama öyleymiş, 15 gün içinde teslim etmeliymişim... Sözleşmede öyle bir madde var mı? Var diyor telefondaki kız. Bakıyorum öyle bir madde yok. Bu arada, kuran bayi geleceğim, alacağım diyerek beni oyalıyor.

    Son durum:
    Şimdi bayi de alamıyor, sistemde kapatılmış. D-Smart cihazı teslim etmediğim gerekçesiyle bana fatura çıkarıyor, yani cihazı bana zorla satıyor. Ben de diyorum ki, D-SMART ve ABONE arasında hak ve yükümlülüklerin ne olduğu en başta yazılı bir sözleşmeyle "tanzim ve imza" edilmiş. İlgili fesih maddesinde aboneliğin iptali durumunda abonenin cihazı götürüp teslim edeceğine dair hiçbir ifade yok. Hatta cayma hakkı maddesinde "yirmi gün içerisinde malı geri almayı taahhüt ederiz" deniyor. "...donanım Yetkili Satış Noktası tarafından geri alınır veya kargo ücreti D-SMART'a ait olmak üzere ... üç iş günü içerisinde D-SMART'a gönderilebilir." Yani, iptal ettiğimde D-Smart bana götür teslim et diye talimat veremez.

    Bu kadar fütursuzca hareket ettiklerine göre bir güvendikleri mi var diye düşünebilirsiniz. Bence insanların şikayet etmeme alışkanlığına güveniyorlar. Şimdi faturayı bekliyorum. Tüketici Hakları Masası dahil her yere şikayette bulunacağım. Bakalım ülkemizde tüketici hakları ne kadar korunuyor göreceğiz.




  • DSMART tam anlamıyla dolandırıcı uzak durun
  • DSMART tam anlamıyla dolandırıcı uzak durun
  • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    http://www.tk.gov.tr/tuketici/basvuru_ve_sikayetler.php
  • 2 seferdir bize de süpriz yapıyorlar. Çok saçma şeyler dönüyor. İnanılmaz sinirlerimiz bozuldu öyle böyle değil.

    Dsmartın kendisine, BTK'ya, şikayet ile ilgili özel internet sitelerine yazmayı düşünüyorum, yetmezse tüketici sorunları hakem heyetine başvurabilirim.

    Parasıyla rezil ediyorlar insanları, telefonda söylenen sözlerin hiç birini kale almadan kendi kafalarına göre yapıyorlar istediklerini. REZİLLİK diz boyu
  • Otomatik ödeme talimatınız var mı?
  • arkadaşlar benimde abonelik iptalim olduğu halde yayın olarak iptal edip parasını yine istiyorlar bu kadar yüzsüzler ,şikayet ettim bakalım ne sonuç çıkacak
  • arkadaşlar dsmart smile kampanyasına başvurmuştum.sonra kampanyadan vazgeçtim.smile bağlanmadan önce iptal başvurusunda bulundum.böyle olduğu halde 1 hafta sonra smile bağlandı.iptal ettirmek için ne yapmalıyım.başka internet sağlayıcı firmaya geçsem ne olur?
  • D smarta gerçekleri . . .

    Mart ayında çoğu kişi gibi bende Formula 1 için d-smart geçtim geçmez olsaydım, çoğu firma gibi geçiş süresinde ve bağlantı kuruluna kadar ilgi on üzerinden 10 cihaz D-Smart ın TDS866NDGX Adlı modeli 1080i destekli Full HD paket 2 yıl sözleşmeli 8 Mb/s sınırsız internet ile 130 TL (Panasonic viera 116 inch Full HD 1080p), cihazı kurdular (Ankara - Etimesğut d-smart yetkili servisi) gittiler (herhangi bir ön bilgi yok akıllı kumanda olsun - d smart ile olsun sadece kurmayı biliyorlar cihaz hakkında bir ön bilgileri yok belli) akşam üstü d-smart baktım kumanda ses yükseltmek istediğin zaman 15 defa tuşlamamın ardından 1 kademe veya kanal değiştirme veya d-smart kapattığını gördüm ertesi gün bağlayan teknik servisi aradım, bana cihazın yanına gelemiceklerini, benim oraya götürmem gerektiğini söyledi !!! (Cihaz garantili 2 yıl !!!) Cihazı şahsi aracımla götürdüm 2 katlı bir bina üst kat d-smart çıkarttım yetkili diye tabir edilen kişi cihazı 32 ekran bir televizyona bağladı, bak bunda bir sorun yok dedi nasıl olur dedim ben kumandada sıkıntı var desemde bak işte sorun diye bir cevap alınca cihaz ile beraber eve gittim aradım yetkili servisi dedim halen aynı bu kumanda 10 defa farklı tuşlara basıyorum 1 tanesini okuyor dedim, cevap sizin apartmanın sinyalinden ! Dedim bari konu hakkında bilgin yok yalan söyleme, sinyal kalitesi %100 görünüyor neyin sinyali bozuk kapattım telefonu, aradım müşteri ilişkilerini bayan bir arkadaş (İsmini almadım keşke alsaydım !) çıktı konuyu izah ettim kendisine d-smart kapatın fişi çekin takın fabrika ayarları (yeniden kurduk beraber cihazı !) diciver arızalı kumanda sinyallerini almıyor akıllı kumanda ile Televizyonu kumanda etmek istediğimde herhangi bir sıkıntı yok televizyonun kendi orijinal kumandası gibi bir takılma farklı bir komut aktarma gibi bir sorunu yok diyorum ama d-smart moduna alınca kumandayı kanal değiştirme için 5 defa ses açmak için 15 defa basıyorum kumanda bazen d-smart kapatıyor veya sesi açmak yerine kanal değiştiriyor diyorum bana dediği cevap 10 dk konuşma için 5 defa diyişi yetkili servise götürün dedi bende onlardaki 32 Ekran küçük bir cihaz orda normal bir sıkıntısı yok benim evimde kullandığım cihaz 1080p Full HD akabinde . . . Evinize gelir ama 30 TL alır DUR Bİ DAKKA neden 30 TL senin garantili cihazın değil mi bu ! Ne parası bu. Siz kuralı 10 gün olmadı evde arıza teşhisi için 30 TL D-smart vermek zorundasın diyor bu parayı, dedim bu sizin sorununuz bana sorunsuz bir şekilde cihazı kurmak zorundasınız siz bunu yaptınız mı hayır, neden ben bir arıza teşhisi için 30 TL veriyim bu sizin hatanız bunu düzeltmek size düşer, yetkili birini bağlayın dedim teknik servisten biri (ismini keşke alsaydım ama insan sinirlenince yapıcaklarınıda unutuyor) Aynı diyalog, aynı konuşma, ertesi gün müşteri hizmetleri 5 dakika sonunda artık santral de bıktı beklemekten aradığınız numaradan size ulaşmamızı istiyorsanız 1 tuşlayın biz size dönelim dedi ok dedim kapattım ertesi gün aradı müşteri hizmetleri dedim dciver arızalı gelin bunu değiştirin kardeşim bıktım sizden çevremdekiler d-smart geçme pişman olursun dediler, ama zorunlu olarak geçtim sonuç tabiî ki hüsran, bana yardımcı olun kardeşim dedim (10 dk geçti buğra bey ile konuşmamız ), cihazın yanında mısınız dedi yok akşam arıyalım dedi tamam dedim iş yerindeyim akşam 18:30 arayın akşam 12.04.2012 tarihinde 18:30 aradı (çok şaşırdım açıkçası ) fişi çek yön tuşlarından sağdakine basılı tutun baktım güncelleme yapıyor herhalde sorunum çözüldü dedim 10 dk sonra ben arı cam güncelleme bitince aradı 18:40 dedim tamam sıkıntım çözüldü kapattım telefonu 5 dk sonra eski haline geldi dciver aradım geri 3 dk bekledikten sonra bir bayan çıktı (ismini almadım) fişi çek tak aynımı AYNI, ben sizi teknik servise bağlıyım BAĞLAYIN, başka birisi (isim almaya gerek duymuyorum artık!!!!) fişi çıkar (dedim bunları yaptım ben fabrika ayarları olsun kumanda sıfırlama olsun yeter artık şu dciverin değiştirilmesini istiyorum elinizde HD paket altında sattığınız dciverlar neler söylermisiniz tık yok konuştuğum kişi d-smart HD paket adı altında hangi dcivier ları sattığını BİLMİYOR !!! Şaka gibi dimi ,) kumanda pili çıkar cihazı aç kumanda pili tak aynımı AYNI dedim müdürünüz veya en yetkiliniz kimse ona bağlayın onunla görüşmek istiyorum (10 DK konuştuktan sonra) !!! Devamında bölüm şefi, bölüm amiri sorun çözücü dedim heralde bu kişi artık YETER !!! Murat YEĞEN Birim amiri olarak tanıttı kendisini dedim sıkıntımı bide size mi anlatı cam bıktım artık çözün şu sorunu bu dciver değiştirilmesini istiyorum benim değiştirme yetkim yok dedi !!! Bu kumanda çalışmıyor diyorum dedim sizde başka bir yalan söyleyin (sinyalden, televizyondan, kablodan) bitsin bu iş artık yeter dedi ki altyapı çalışmamız var bundan dolayı dedim ne alaka sen dciver ile ilgili bu kumanda etmiyor dciveri altyapı ile ne ilgisi var kardeşim diyorum 20 dk konuşma sonunda başladığınız yere döndük çünkü Murat YEĞEN her ne kadar kendisinin yetkili olduğunu söylese de bir yetkisinin bulunmadığını kendi söyledi! Benim ona söylediğim çözüm ise şu D-smart HD paket altında kaç dciverınız varsa misal 5 tane (yetkili servise göre değişir diyor, kardeşim ben onlarla tartıştım telefonda adamların bişiyden anladıkları yok sen bana söyle HD uyumlu en iyi dciver veya modellerini ver ben araştırıyım ondan isteyim ondan kursunlar sende not düşersin sisteme -hani kayıt alırken kimin bağlı canı ne zaman evde oluca mızı sisteme not düşüyorsunuz ya ondan- benim yetkim yok diyor ! Yetkin yoksa benle neden konuşuyorsun bir şeyi çözemiceksen neden ben sana dil döküyorum !!!! Allahım sabır ver akabinde dciveri kuranlar yarın gelip diverı alacaklar ücretsiz olarak bu sorunu çözdü hakkını yememek lazım !

    D-smart işte bu !!!




  • ne digiturk nede dmsart ototmatik talimat vermeyin bunların hepsi dolandırıcıdır. her ay sabit fatura gelirken bir ay iki katı fatura bedeli alırlar sizden sonra ugraşır durursunuz. size yardımcı olabilecek tüketici hakları dernekelri var yarın en yakın tüketici dernegine gidip sorunununuzu çözmek için destek alabilrisiniz
  • biz söylüyoruz anlatmaya çalışıyoruz bilgilendirmeye çalışıyoruz ama kötü olan yine biz oluyoruz ya işte ona yanıyorum
  • bir size degil efen genel anlamda herkese yapiyorlar smile de dsmati da ayni bok temizlemeye ugrasirken bile bulasiyo af edersiniz bok ya
  • Allahım sabır ver akabinde dciveri kuranlar yarın gelip diverı alacaklar ücretsiz olarak bu sorunu çözdü hakkını yememek lazım !

    Murat YEĞEN yalancı biri olduğunu iyice anladım sözde yetkili servisi yönlendirecekti ne gelen oldu nede giden şikayetim var sitesine yazdığım yazıya olucakki müşteri temsilcisi aradı, Murat YEĞEN işlem yapıcaklarını çünkü sisteme arızamın giderilmiş olduğunu yazdığını söyledi Ne diyosunuz arkadaşlar bu konuya d smart geçenlere geçmiş olanlara allah yardım etsin beddua et daha iyi ve daha sorunum çözülmedi !




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.