Şimdi Ara

Ölü piksel: Hakem Heyeti + Mahkeme + Yargıtay Kararları OLUMLU (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
28
Favori
39.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yluHnSerk

    Konuyu başından sonuna kadar okudum ama bu tabloda eksik birşeyler olduğu kanaatindeyim .Sizin uzun zaman boyunca aradığınız adalet sizce tam olarak tecelli ettimi ?, bence bu geç alınmış bir hak dan ziyade Samsung için bir ödül niteliğinde ,Neden mi ? eksik kare ;cezai boyut.Gerek servis,distribütör gerekse satıcılar birçok yol ile bizleri zor durumda bırakıyorlar aynı sizin başınıza gelen gibi ,burada kazanılan sizin sadece maddi kayıplarınız, karşı taraf için ceza mahiyetinde hiçbir sonuç yok .Asıl alınması gereken round buradaki detayda .Haklı bulunduğunuz bu süreçte mutlaka bunun bir cezai boyutu olmalı ki aynı düşünce ile tüketiciyi aldatmaya yeltenmesinler.

    Selamlar, mesajınızı çok geç gördüm kusura bakmayın.

    Hiçbir mahkeme "bu firma artık b.. çıkardı, şuna şöyle güzel bir ceza verelim" diyemez... O cezayı kimin vereceği belli: DEVLET.
    Devlet, vatandaşını severse bu firmalara sağlam bir para cezası keser, firmalar da oturur hesabını kitabını yapar; düzenli cezayı göze alıp tüketiciyi mağdur etmek mi karlı yoksa kendine çeki düzen vermek mi... ona karar verir ve yoluna devam eder.

    Şu an buna benzer bir mücadele başlatmayı(VW, DSG) düşünüyorum ama sırf bu bahsettiğiniz mesele yüzünden düşünceliyim... benden gasp edildiğini düşündüğüm miktar 700 TL, VW bana bu parayı ödese ne ödemese ne, onlara koymaz ki.
    Şöyle kallavi bir ceza yeseler bak o zaman ne oluyor.




  • saldi S kullanıcısına yanıt
    Gerçekten zamanı geldi de geçiyor biryerlerden başlamak lazım .Birçok insan sırf tüketici hakem heyetidir, mahkemedir diyerek uğraşmamak için haklı davalarından vazgeçiyor haliyle bu durum kime yarıyor ...! dava sonuçlarının ; tüketici lehine sonuçlarından ziyade ,suçlunun aynı hatayı tekrarlamaması ve aynı suçu işleyenler için de caydırıcı ceza içeriyor olması lazım .Vacgeçmeyin peşini bırakmayın şahsım adına yardım edebileceğim bir husus var ise bende varım.
  • Ölü piksel yada hatalı piksel ile ilgili mehkeme ve yargıtay kararı olduğu doğrudur, bu durum ile ilgili 2013 tarihli bir köşe yazısı olduğunu da hatırlıyorum. Ancak ne yazıkki hepside eksik incelemeye dayanmaktdır. Şöyleki kararlar ve köşe yazısı TS 13406-2 numaralı standardın TSE tarafından 2010 yılında iptal edilmiş olmasına dayanmaktadır ancak ne yazıkki Temmuz 2012 yerine kabul edilen ve TS 13406-2 yerine geçen TS EN ISO 9241-302 standardı ile ilgili bilgi içermemektedir. Tabi bu standartların alındığı ISO ne yapmış ona hiç yer verilmemiştir.

    Düz paneller ile ilgili standart olarak kabul edilen ve içerisinde hücre hataları(ölü piksel) ile ilgili kriterleri de barındıran standartlar ile ilgili düzenlemeleri aşağıda özetlemeye çalıştım.

    Avrupa Birliği uyum süreci kapsamında uygulamaya koyulan ISO standartları gereği düz panellerin hücre hataları ile ilgili kriterleri barındıran standardı ISO 13406-2:2001, ISO 2008 yılında iptal ederek bu konuyu ISO 9241-302 numaralı standart ile düzenlemiştir. Aynı standardın uyarlaması TS 13406-2 numaralı standardı, TSE tarafından 2010 yılında iptal etmiştir.
    Temmuz 2012’de ise TSE, EN ISO 9241-302 standardı esas alınarak hazırlanan TS EN ISO 9241-302 standardını Türk standardı olarak kabul etmiştir.

    https://intweb.tse.org.tr/Standard/Standard/Standard.aspx?053107106111065067115113049116090107100056052055108081090071086075069085047110067109075073081116103090081086073108065117084119101115052048104120082075065052069111084112098072054067099054073049


    Standardın içeriğini göremesenizde (satın alınması gerekiyor) geçerli olduğunu ve bazı detayları görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gargoyle74 -- 5 Ağustos 2015; 10:35:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gargoyle74

    Ölü piksel yada hatalı piksel ile ilgili mehkeme ve yargıtay kararı olduğu doğrudur, bu durum ile ilgili 2013 tarihli bir köşe yazısı olduğunu da hatırlıyorum. Ancak ne yazıkki hepside eksik incelemeye dayanmaktdır. Şöyleki kararlar ve köşe yazısı TS 13406-2 numaralı standardın TSE tarafından 2010 yılında iptal edilmiş olmasına dayanmaktadır ancak ne yazıkki Temmuz 2012 yerine kabul edilen ve TS 13406-2 yerine geçen TS EN ISO 9241-302 standardı ile ilgili bilgi içermemektedir. Tabi bu standartların alındığı ISO ne yapmış ona hiç yer verilmemiştir.

    bu konuyla ilgili tartışma 4.sayfada da var. evet standart iptal edilmiş, yerine de başka bir standart geçmiş. ama samsung avukatı bana iptal edilmiş standart üzerinden savunma yaptı. kendilerine cevaben bu standart iptal edilmiş dediğimde, yenisi bu demek yerine "iptal edildiği ne malum??" diye cevap verdiler. yani kısaca eksik inceleme dediğiniz şey varsa da samsung tarafında var. ben vatandaş olarak bana atılan ortaya kafayı vurdum ve gol oldu.

    AYRICA;
    1) Mağazadan almış olsam da kurulumu evde yapıldı. Denemeden almak durumundaydım (herkes gibi) yani aslen mesafeli satış şartları geçerliydi ve Samsung'un televizyonu iade alması gerekirdi.

    2) Bu neviden, kimsenin içeriğini dahi göremediği bir standarttan vatandaşın sorumlu tutulması tüketici haklarına aykırıdır diye düşünüyorum, siz ne düşünüyorsunuz? Sizce de bu bilginin satışta verilmesi gerekmez mi?

    3) Standartta LCD ekranlarda şu kadar hataya izin verilir yazmıyor diye biliyorum. 1. kalite panellerde şu kadar ölü piksel (1'di galiba), 2. kalite panellerde şu kadar ölü piksele izin var diye yazılıyor olması lazım. cep telefonları 1. kalite panel, peki LCD TV'ler neden 2. kalite? Standart sana belli büyüklükteki ekranlar 1. kalite olmaz diyor mu? Sadece standarda bakarak televizyonda şu kadar ölü piksele izin var nasıl diyebiliriz?

    4) Allahtan devlet, tüketici kanununu geç de olsa düzeltti de internetten de mağazadan da, her çeşit alışverişte sebepsiz cayma hakkına sahip olduk. (eskiden sadece uzak mesafelilerde vardı.) Dolayısıyla ölü pikseli kafaya takanlar alır almaz kontrol edip iade edebiliyor artık. ISO'ya standarda pek ihtiyaç kalmadı. tabii sonradan ölü piksel oluşma ihtimali de var ama çok yüksek değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saldi -- 5 Ağustos 2015; 10:57:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saldi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gargoyle74

    Ölü piksel yada hatalı piksel ile ilgili mehkeme ve yargıtay kararı olduğu doğrudur, bu durum ile ilgili 2013 tarihli bir köşe yazısı olduğunu da hatırlıyorum. Ancak ne yazıkki hepside eksik incelemeye dayanmaktdır. Şöyleki kararlar ve köşe yazısı TS 13406-2 numaralı standardın TSE tarafından 2010 yılında iptal edilmiş olmasına dayanmaktadır ancak ne yazıkki Temmuz 2012 yerine kabul edilen ve TS 13406-2 yerine geçen TS EN ISO 9241-302 standardı ile ilgili bilgi içermemektedir. Tabi bu standartların alındığı ISO ne yapmış ona hiç yer verilmemiştir.

    bu konuyla ilgili tartışma 4.sayfada da var. evet standart iptal edilmiş, yerine de başka bir standart geçmiş. ama samsung avukatı bana iptal edilmiş standart üzerinden savunma yaptı. kendilerine cevaben bu standart iptal edilmiş dediğimde, yenisi bu demek yerine "iptal edildiği ne malum??" diye cevap verdiler. yani kısaca eksik inceleme dediğiniz şey varsa da samsung tarafında var. ben vatandaş olarak bana atılan ortaya kafayı vurdum ve gol oldu.

    AYRICA;
    1) Mağazadan almış olsam da kurulumu evde yapıldı. Denemeden almak durumundaydım (herkes gibi) yani aslen mesafeli satış şartları geçerliydi ve Samsung'un televizyonu iade alması gerekirdi.

    2) Bu neviden, kimsenin içeriğini dahi göremediği bir standarttan vatandaşın sorumlu tutulması tüketici haklarına aykırıdır diye düşünüyorum, siz ne düşünüyorsunuz? Sizce de bu bilginin satışta verilmesi gerekmez mi?

    3) Standartta LCD ekranlarda şu kadar hataya izin verilir yazmıyor diye biliyorum. 1. kalite panellerde şu kadar ölü piksel (1'di galiba), 2. kalite panellerde şu kadar ölü piksele izin var diye yazılıyor olması lazım. cep telefonları 1. kalite panel, peki LCD TV'ler neden 2. kalite? Standart sana belli büyüklükteki ekranlar 1. kalite olmaz diyor mu? Sadece standarda bakarak televizyonda şu kadar ölü piksele izin var nasıl diyebiliriz?

    4) Allahtan devlet, tüketici kanununu geç de olsa düzeltti de internetten de mağazadan da, her çeşit alışverişte sebepsiz cayma hakkına sahip olduk. (eskiden sadece uzak mesafelilerde vardı.) Dolayısıyla ölü pikseli kafaya takanlar alır almaz kontrol edip iade edebiliyor artık. ISO'ya standarda pek ihtiyaç kalmadı. tabii sonradan ölü piksel oluşma ihtimali de var ama çok yüksek değil.

    4. madde çok iyi olmuş. bende eğer dost ahbap ilişkilerim olmasaydı teknosa'da değiştiremeyecektim. çünkü servis kesinlikle değişim yapmayacağını dile getirdi. 2 pixel normal diyor :) veriyorsun 3.000 TL sonra ölü pixel çıkması normal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saldi

    quote:

    Orijinalden alıntı: yluHnSerk

    Konuyu başından sonuna kadar okudum ama bu tabloda eksik birşeyler olduğu kanaatindeyim .Sizin uzun zaman boyunca aradığınız adalet sizce tam olarak tecelli ettimi ?, bence bu geç alınmış bir hak dan ziyade Samsung için bir ödül niteliğinde ,Neden mi ? eksik kare ;cezai boyut.Gerek servis,distribütör gerekse satıcılar birçok yol ile bizleri zor durumda bırakıyorlar aynı sizin başınıza gelen gibi ,burada kazanılan sizin sadece maddi kayıplarınız, karşı taraf için ceza mahiyetinde hiçbir sonuç yok .Asıl alınması gereken round buradaki detayda .Haklı bulunduğunuz bu süreçte mutlaka bunun bir cezai boyutu olmalı ki aynı düşünce ile tüketiciyi aldatmaya yeltenmesinler.

    Selamlar, mesajınızı çok geç gördüm kusura bakmayın.

    Hiçbir mahkeme "bu firma artık b.. çıkardı, şuna şöyle güzel bir ceza verelim" diyemez... O cezayı kimin vereceği belli: DEVLET.
    Devlet, vatandaşını severse bu firmalara sağlam bir para cezası keser, firmalar da oturur hesabını kitabını yapar; düzenli cezayı göze alıp tüketiciyi mağdur etmek mi karlı yoksa kendine çeki düzen vermek mi... ona karar verir ve yoluna devam eder.

    Şu an buna benzer bir mücadele başlatmayı(VW, DSG) düşünüyorum ama sırf bu bahsettiğiniz mesele yüzünden düşünceliyim... benden gasp edildiğini düşündüğüm miktar 700 TL, VW bana bu parayı ödese ne ödemese ne, onlara koymaz ki.
    Şöyle kallavi bir ceza yeseler bak o zaman ne oluyor.

    Merhaba hocam. Vatan bilgisayardan aldığım Casper notebook arızalandı ve aylarca servis yapmadı hakem heyetine verdim sonuç olumlu. Para iadesi vermeleri lazım ama her iki firma da suçu birbirine attığı için parayı veren yok. Hakem heyetinin kararı 20 gün önce çıktı.

    Bugün adalet sarayına gittim. İcra müdürlüğüne dilekçe verecektim. Oradaki kadın karşı tarafa da bu kararın tebliğ edilme tarihi 15 gün geçmeli, bazen haftalar sürüyor ulaşması o yüzden biraz daha bekle dedi. Yoksa yasal itiraz süresinde size dava açabilir bu sefer daha çok avukat masrafı vs ödersiniz dedi.

    Siz bu konuda oldukça deneyimlisiniz. Yapmam gereken süreçler, ortalama masraf ve zaman hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem? Hakem heyetinden sonuç 6 ayda çıktı ve firma ücreti iade etmiyor o yüzden biraz moralim bozuk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi
    Merhaba hocam. Vatan bilgisayardan aldığım Casper notebook arızalandı ve aylarca servis yapmadı hakem heyetine verdim sonuç olumlu. Para iadesi vermeleri lazım ama her iki firma da suçu birbirine attığı için parayı veren yok. Hakem heyetinin kararı 20 gün önce çıktı.

    Bugün adalet sarayına gittim. İcra müdürlüğüne dilekçe verecektim. Oradaki kadın karşı tarafa da bu kararın tebliğ edilme tarihi 15 gün geçmeli, bazen haftalar sürüyor ulaşması o yüzden biraz daha bekle dedi. Yoksa yasal itiraz süresinde size dava açabilir bu sefer daha çok avukat masrafı vs ödersiniz dedi.

    Siz bu konuda oldukça deneyimlisiniz. Yapmam gereken süreçler, ortalama masraf ve zaman hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem? Hakem heyetinden sonuç 6 ayda çıktı ve firma ücreti iade etmiyor o yüzden biraz moralim bozuk.

    Benim de üstünden baya geçti aslında çok bir şey hatırlamıyorum :) Ama evet tebliğ olayı uzayabiliyor, hakem heyetinin postaya veriş tarihini öğrenirseniz iyi olur. bir de, heyet kararında ödeyecek kişi belirli değil mi acaba? Ben teknosa'dan almıştım ama tüm teknik servis hizmetini Samsung kendi verdiğinden davayı Samsung'a açmıştım onlar da itiraz etmemişti. Sizin duruma bakınca Casper derdim ama gene de emin değilim.

    Hakem heyetinin özel kalemi sekreteryası falan vardır, oralara fikir danışın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saldi

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi
    Merhaba hocam. Vatan bilgisayardan aldığım Casper notebook arızalandı ve aylarca servis yapmadı hakem heyetine verdim sonuç olumlu. Para iadesi vermeleri lazım ama her iki firma da suçu birbirine attığı için parayı veren yok. Hakem heyetinin kararı 20 gün önce çıktı.

    Bugün adalet sarayına gittim. İcra müdürlüğüne dilekçe verecektim. Oradaki kadın karşı tarafa da bu kararın tebliğ edilme tarihi 15 gün geçmeli, bazen haftalar sürüyor ulaşması o yüzden biraz daha bekle dedi. Yoksa yasal itiraz süresinde size dava açabilir bu sefer daha çok avukat masrafı vs ödersiniz dedi.

    Siz bu konuda oldukça deneyimlisiniz. Yapmam gereken süreçler, ortalama masraf ve zaman hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem? Hakem heyetinden sonuç 6 ayda çıktı ve firma ücreti iade etmiyor o yüzden biraz moralim bozuk.

    Benim de üstünden baya geçti aslında çok bir şey hatırlamıyorum :) Ama evet tebliğ olayı uzayabiliyor, hakem heyetinin postaya veriş tarihini öğrenirseniz iyi olur. bir de, heyet kararında ödeyecek kişi belirli değil mi acaba? Ben teknosa'dan almıştım ama tüm teknik servis hizmetini Samsung kendi verdiğinden davayı Samsung'a açmıştım onlar da itiraz etmemişti. Sizin duruma bakınca Casper derdim ama gene de emin değilim.

    Hakem heyetinin özel kalemi sekreteryası falan vardır, oralara fikir danışın.

    Teşekkürler hocam. Casper kabul edecek gibi iadeyi. Pazartesi belli olacak bakalım...




  • 2012 Mayıs'ta 2100 TL'ye aldığım ve çok çok az kullanılan LG 42LM620S tv, elektrik kesilip geri gelince kendiliğinden açılıyor.
    Bununla ilgili ne yapılabilir
  • Hocam dilekceyi siz mi yazdiniz örneğini siz yazdiysaniz benimle paylaşırsanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55525534

    Hocam dilekceyi siz mi yazdiniz örneğini siz yazdiysaniz benimle paylaşırsanız sevinirim

    Başlığın ikinci mesajında dilekçe örneği paylaşmıştım çalışmıyor mu acaba?. işyerindeyim dropbox açıp deneyemiyorum bir daha bakarım.
  • Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var lütfen! Samsung ku7000 televizyonumda ölü pixel olması sebebiyle başvuru yaptım. Tv yi alalı 28 gün olmuştu. Servis geldi fotograf çekildi tespit edildi. Cekilen fotoğraflar samsung merkeze gönderilmiş ve merkezin verdiği cevap şu: Ölü piksel tespit edildi ancak ölü piksel sayısı 6 adetin altinda oldugundan dolayı ürün veya panel değişimi yapilmayacaktir.
    Alinan bir karar varmış 5 veya üzeri ölü piksel olmadığı durumlarda degisim yapılması mümkün değilmiş
    Samsung neyin kafasını yaşıyor.İlla bu ölü pikselin yayılması mı lazım saçmalığa bak Böyle birsey var mi karsilasan oldu mu?
    Müşteri hizmetlerini aradım aynı bilgiyi verdi.Samsung yinede yapti yapacağını hem iyi modelleri gönderme hem de hatalı panel yapıştır gitsin
    Konu hakkinda tavsiyeleriniz nelerdir?
    Yasal haklarımı da kullanmak istiyorum. Acil yanit bekliyorum tesekkurler.
    @saldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kasabalidayi -- 23 Eylül 2016; 14:06:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saldi

    Tüketici Mahkemesi Kararı:
    http://i.imgur.com/S7k3BmQ.png (1. sayfa)
    http://i.imgur.com/p5ipnp6.jpg (2. sayfa)
    http://i.imgur.com/llrmuNf.png (3. sayfa)

    Yargıtay Kararı:
    http://i.imgur.com/9cMtOBA.png

    Tüketici Hakem Heyeti Kararı:
    http://i50.tinypic.com/k2zl01.jpg
    http://img862.imageshack.us/img862/494/1001960.jpg

    Mahkeme Başvuru Dilekçem:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/75391717/samsungtukson.doc

    Merhaba. 1 ölü piksel de bnde çıktı 2 aylık tvde. Dilekçe örneğinizin linki çalışmıyor. Rica etsem onları güncelleseniz. Servis, 4 piksele kadar bişey yapamıyoruz diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • En başta böyle bir konu başlığı açarak deneyimlerini paylaşan saldi beye teşekkürlerimi sunarım, paylaşmış olduğu belgeler dilekçe hazırlamam ve yapmış olduğum savunmalarda yol gösterici olmuştur.

    LG marka almış olduğum tv de 1 adet ölü pixel hatası nedeni ile İzmir il tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum ve il hakem heyetinin 24.02.2015 tarih ve 2480128 karar sayı ile haklı bulundum. 10.07.2015 tarihinde lg firmasınca İzmir 5. tüketici mahkemesine hakem kurulu kararına itaraz davası açılmış, açılmış olan dava 21.10.2016 tarihinde davanın reddi ile lehime kesin karar olarak sonuçlanmıştır.

    LG firmasının avukatı il hakem heyeti ve tüketici mahkemesine karşı yapmış olduğu savunmasında belirtmiş olduğu TS EN ISO 9241-302 CLASS 1 isimli standart tan başka bir delil sunamamıştır.

    Konu ile ilgili hazırladığım dilekçe örneklarini, mahkeme kararlarının bir örneğini fırsat bulduğum an buradan da yayınlayacağım. acil ihtiyaç duyulması durumunda a.ozagac@gmail.com adresinden irtibat kurulabilirsiniz.



    1. ve 2. resim il hakem heyetininn kararı
    3. 4. ve 5. resim il hakem kararına itiraz davası için verilen dilekçesi
    6. 7. 8. ve 9. resim itiraz davasına ilişkin vermiş olduğum cevap yazım.
    10. ve 11. resim itiraz davasının lehime onaylamış olduğu karar.
    12. resim il hakem heyetine vermiş olduğum il dilekçem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet0177 -- 12 Şubat 2017; 13:54:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet0177

    En başta böyle bir konu başlığı açarak deneyimlerini paylaşan saldi beye teşekkürlerimi sunarım, paylaşmış olduğu belgeler dilekçe hazırlamam ve yapmış olduğum savunmalarda yol gösterici olmuştur.

    LG marka almış olduğum tv de 1 adet ölü pixel hatası nedeni ile İzmir il tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum ve il hakem heyetinin 24.02.2015 tarih ve 2480128 karar sayı ile haklı bulundum. 10.07.2015 tarihinde lg firmasınca İzmir 5. tüketici mahkemesine hakem kurulu kararına itaraz davası açılmış, açılmış olan dava 21.10.2016 tarihinde davanın reddi ile lehime kesin karar olarak sonuçlanmıştır.

    LG firmasının avukatı il hakem heyeti ve tüketici mahkemesine karşı yapmış olduğu savunmasında belirtmiş olduğu TS EN ISO 9241-302 CLASS 1 isimli standart tan başka bir delil sunamamıştır.

    Konu ile ilgili hazırladığım dilekçe örneklarini, mahkeme kararlarının bir örneğini fırsat bulduğum an buradan da yayınlayacağım. acil ihtiyaç duyulması durumunda a.ozagac@gmail.com adresinden irtibat kurulabilirsiniz.



    Hayırlı uğurlu olsun, vesile olduysam ne mutlu.

    Bence burada firmaların hukuk ayağının zayıflığı ve tüketici mahkemelerinin vatandaşı kollar tutumu çok önemli. Ne yazık ki yasalar vatandaşı neredeyse hiç korumuyor, bizi firmalarla karşı karşıya getiriyorlar.




  • Hayırlı olsun.Aynı durum yeni aldığım Sony led tv de çıktı.Bende mücadeleye başlıyorum.
  • Seçimlilik hakkından hangisini kullanacaksınız. Ürün değişimini mi para iadesin mi yada kusur oranında indirim mi. Ben misli ile değişim talep ettim ama geldiğim süreçte sadece fatura bedelini ödediler. Şimdi yasal faizi için tekrar dava açacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözünüz aydı benimde asus ekranımda ölü pixeller mevcut 3-4 adet. sıcağı sıcağına işlemleri başlatınca olumlu olabilme durumu yüksek oluyor demekki
  • benimde philips 49pus6501 televizyonumda 4 noktada mercimek büyüklüğünde sabit mavi ışık veren piksel hatası var servisi çağırdım bakalım ne diyecekler ret ederlerse hakem heyetine başvuracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bekemyigit -- 13 Şubat 2017; 17:26:51 >
  • saldi S kullanıcısına yanıt
    Oncelikle tebrik ediyorum sizi bu konu icin. Buyuk yardimci oluyor forumdaslara..

    Merak ettigim bir konu paranizi geri aldiniz mi yargitay karari sonrasi? Aldiysaniz, faizlerle beraber mi aldiniz? Ne kadar sure sonra aldiniz?

    Tesekkurler.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.