LG Çamaşır Makinesi Arızası ve Sonrası...
18 Cevap3636 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


274 Mesaj
1 Ocak 2012; 19:04:25 

Elimde bulunan F1402FDS modeli (9 kg direct drive motor, buharlı yıkamalı) makinam arıza yaptı. İçindeki tüm çamaşırları yağladı ayrıca arasıra da su kaçırıyordu. Servis çağırdım arkadaşlar aldı götürdü.

Birkaç gün sonra servisi geri aradığımda yapıldığını söylediler, kuşkulanıp birkaç gün sonra tekrar aradım ve keçesinin yırtıldığını, motorunun bozulduğunu ve kazanının işlem göreceğini söylediler.

Anlaşılacağı üzere makinenin dışındaki teneke hariç heryeri tamir görecek :) Sonra servisi aradım ve değişim talep etim yapamayacaklarını söylediler. 444'lü numarayı aradım ve makinenin her şeyinin değiştiğini ve değişim talep ettiğimi söyledim alay eder gibi tüketici kanunundan bahsettiler. Görüşemediğim sadece servislerle ilgilenen müdür kaldı birkaç kere aradım ulaşamadım, ondan sonra geriye bir tek genel müdür kalıyor. Onlarla da sorunu çözemezsem direkt tüketici mahkemesine gidiyorum.

Ürün değişmezse mahkemeye gidip iki makine dolusu yağlı çamaşırın bedelini ayrıca bozuk makinenin yerine geçici ürün verilmemesinden dolayı tazminat isteyeceğim.

Bunları paylaşmamın sebebi, LG markası Türkiye'de bilinmiyor ve ben de dahil bir çok kişi bu markayı merak ediyoruz. Ben güvendim ve aldığım andaki en pahalı çamaşır makinesini ve buzdolabını aldım. Şimdilik iki üründe de sorun yaşıyorum, hep birlikte firmanın müşteri politikasını göreceğiz. Herhangi bir gelişme olduğunda burada paylaşacağım.

Ekleme: Ayrıca makineyi ilk aldığımda üstü kırılmış kullanılamaz halde bir makine gelmişti, çok şükür ki onu birkaç günde değiştirmişlerdi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serghat -- 1 Ocak 2012; 19:05:25 >


_____________________________



1745 Mesaj
1 Ocak 2012; 22:06:57 

daha 1 hafta once lg 1480 rds 5 ( 9 kg yikama 6 kg kurutma ) makineyi aldim daha kurdurmadim persembe gunu kuracaklar..
yazdiklarinizdan baya bir korktum acikcasi.benim 1 sepet camasirimi mahvetmesi demek camasir makinesinin degerinin 2 katini kaybetmem demek gibi birsye..insallah boyle bir durumla karsilasmam..


_____________________________

Member of DH since 2001
Best Restoration Druid in the world.( aka Sugosu )
Best Pro Evolution Soccer Player in the world ( aka Gladiator )
When I was your age, i rocket jumped all the way to school, both ways....


1501 Mesaj
2 Ocak 2012; 15:18:03 

Merhaba,
öncelikle geçmiş olsun.

Ben de evimdeki 13 yıllık AEG lavamat 106'nın artık eskimesiyle yeni makina arayışına girdim.
Bilgisayar ve teknolojiye olan düşkünlüğüm nedeniyle LG ve SAMSUNG markalarına karşı
bir sempatim var.
Ama bir yandan da biliyorum ki cihazın albenisinin iyi olmsı, tekniğinin iyi olması
tamamıyla o cihazı iyi yapmıyor. Burada en önemli etken olan SERVİS devreye giriyor.
Forumlarda baktığm kadarıyla bu ürünlerin servis ağları henüz yeterli değil.

Şimdi BOSCH düşünüyorum. Ama henüz araştırma aşamasındayım. Yarın kararım değişebilir :)

Elektronik eşya biraz şans işidir. Zamanında aynı çamaşır makinasını hem annem hem ablam almıştı.
Simtel"di sanırım. Ablamın kullandığı 1 yılda motor yaktı. Annem ise yıllarca kullandı.
Ama yine de arıza durumunda insanın kendini güvende hissetmesi gerekiyor. Yıllarca ülkemizde olan
markaların (kaliteli markalardan bahsediyorum) yaygın servis ağı ürün garanti içindeyken
güven veriyor. Garanti dışına çıktığımızda ise boşnak bir servis abimiz var. Yıllarca değişik markaların
servislerinde çalışmış. Beyaz eşyada bir numara :)
Normal servisin 300 lira istediği parça değişimi şart dediği arızayı 40 TL"ye yapıp gidiyor :)
Modern servisler sadece parça değişiminden anlıyor, tamirden anlamıyorlar. Tamir bilen bir servis tanıyor
olmamız çok güzel :)


_____________________________

Ev LG 60PH670S Plazma TV, Vestel 22VH3021 LCD TV, LG HB1100MK ev sinema sistemi,
Tivibu Ev, HTC Wildfire S, Samsung Galaxy S Plus, Nokia Lumia 925
İşyeri Apple Power Mac 2.8 GHZ, Eizo CG223W 22" monitör


274 Mesaj
2 Ocak 2012; 19:30:24 

Ben de elektroniğe meraklıyım hatta ben de bu yüzden LG'ye sıcak bakmıştım. Telefonum ve televizyonum da LG :)

Servis yaygınlığı konusunda ben sıkıntı çekmedim İstanbul'da olduğumdan olabilir. Makinemi tamir eden servis ayrıca Samsung'un da servisi.

Elektronik şans işidir biliyorum. Bana verilen ilk makine paramparça çıktı muhtemelen gemide yere düşmüştü. Aldılar bir süre sonra yenisini verdiler. Mağdur oldum ama olabilir dedim tantana etmedim.

Bu sefer durum farklı. Makinenin keçesi değişecek, o çok reklamını yaptıkları 10 yıl garantili motoru değişecek, kazanı "işlem görecek". Değişmeyen pek bir şey kalmayacak.

Makine iki dolu çamaşırımı mahvetti. Tüm güneşliklerimiz gitti , kaç parça eşyam gitti. Ben de arayıp sadece değişim istedim, bir çuval para verdiğim makinenin daha 4 aylıkken toplama bir makineye dönmesini istemediğimi söyledim. Çamaşırlar hakkında söz bile etmedim. Yapmadılar.

Makine gelsin mahvolan çamaşırların bedelini, tamir süresinde makine vermediklerinden sebep doğacak tazminatı isteyeceğim. Ve her türlü ortamda başıma gelenleri anlatacağım.


_____________________________



1745 Mesaj
2 Ocak 2012; 19:46:07 

acikcasi is isten gectikten sonra degilde keski servis gelince rapora ekletseydiniz camasirlara olanlari vs.boyle birsey insallah benim de basima.yarin kurdurucam camasir makinemi..


_____________________________

Member of DH since 2001
Best Restoration Druid in the world.( aka Sugosu )
Best Pro Evolution Soccer Player in the world ( aka Gladiator )
When I was your age, i rocket jumped all the way to school, both ways....


274 Mesaj
3 Ocak 2012; 20:53:09 

Servis makineyi almaya geldiğinde tuttuğu raporda zaten leke yaptığını yazdı, iş işten geçmedi yani.


_____________________________



 
112 Mesaj
4 Ocak 2012; 11:04:14 

Leke yaptıgı çamaşırların parasını talep edebilirsiniz fakat değişim için tük.hak.kanunu gecerli yılda en az 5 defa arıza yada aynı kazan bir yıl içinde 3 defa değişecek.bu san.ve tic.bakanlıgının belirlediği yasal zorunluluk


 
11894 Mesaj
4 Ocak 2012; 11:32:18 

Geçmiş olsun; size de hep talihsizlikler denk gelmiş. Bence de zarar gören kıyafetlerinizin ücretini isteyin.


_____________________________



611 Mesaj
26 Ocak 2012; 17:03:53 

@serghat; siz direkt lg'nin resmi sitesinde ki numarayımı aradınız? yoksa aldığınız yerin servisinimi? çünkü bu şekilde cevap vermeleri biraz garip geldi bana...


_____________________________



 
7 Mesaj
27 Ocak 2012; 14:48:38 

yakın zaman içinde beyaz eşya almayı düşünüyorum lg'nin aşağıdaki modelleri almayı düşündüklerim kullanan ve bigi sahibi olanların yardımlarını bekliyorum

buzdolabı : http://www.lg.com/tr/be...ift-kapi-GN-M602YVX.jsp
çamaşır makinası : http://www.lg.com/tr/be...oading-drum-F1481TD.jsp
bulaşık makinası : http://www.lg.com/tr/be...makinesi/LG-D1420WF.jsp
bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler...


_____________________________



611 Mesaj
27 Ocak 2012; 17:05:53 

quote:

Orijinalden alıntı: tolga0686

yakın zaman içinde beyaz eşya almayı düşünüyorum lg'nin aşağıdaki modelleri almayı düşündüklerim kullanan ve bigi sahibi olanların yardımlarını bekliyorum

buzdolabı : http://www.lg.com/tr/be...ift-kapi-GN-M602YVX.jsp
çamaşır makinası : http://www.lg.com/tr/be...oading-drum-F1481TD.jsp
bulaşık makinası : http://www.lg.com/tr/be...makinesi/LG-D1420WF.jsp
bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler...


d1420wf'nin titanyum olanını bende almayı çok istediğimden bayağı bir araştırmıştım... uv sterilizasyon kurulaması, 14 kişilik yıkama kapasitesi, çift duşlaması ile gayet iyi bence... 10 yıl motor garantiside var...


_____________________________



 
7 Mesaj
27 Ocak 2012; 18:41:00 

evt lg nin bulaşık makinaları içinde en kapasiteli olanı olarak görünüyor inşallah beyaz eşya konusunda şansım tutar


_____________________________



793 Mesaj
1 Şubat 2012; 19:50:55 

Sizin durumunuza üzüldüm geçmiş olsun bende 8kg lik siyah sesiz motor dediklerin den aldım 6 ay oldu memnunum da bu yazılanları okudukça korkmaya başladım inşallah memnun olurum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

TÜM İNSANLAR EŞİTTİR KİMSENİN KİMSEYE ÜSTÜNLÜĞÜ olamaz


 
468 Mesaj
7 Şubat 2012; 21:32:16 

Valla bu başlığı okuyunca cok üzüldüm.
Bende severek ve araştırarak evlenmeden 8 ay önce çamaşır makinamı ve buzdolabımı LG den aldım.
Şimdilik cok şükür bir sıkıntımız inşallahda olmaz sizin içinde hayırlısı olur umarım.


_____________________________




 
468 Mesaj
7 Şubat 2012; 21:36:47 

quote:

Orijinalden alıntı: a_n0507


d1420wf'nin titanyum olanını bende almayı çok istediğimden bayağı bir araştırmıştım... uv sterilizasyon kurulaması, 14 kişilik yıkama kapasitesi, çift duşlaması ile gayet iyi bence... 10 yıl motor garantiside var...

Ben buzdolabının aynısının inox renklisini kullanıyorum.
Memnunum 8 aydır bir sıkıntı yaşatmadı bize tavsiye edebilirim. Eğer hala fiyatı uygunsa. Veya aynı fiyata daha güzel daha özellikli koku önleyicili olanlardanda alabilirsiniz.

ÇAmaşır makinasına gelincede aynen buzdolabı gibi 8 aydır sorun yok ama buharla tazeleme özelliği için cok beğenerek almıştım fakat fiyasko cıktı.
Örneğin yazın cok terlediniz ve tşhirtünüzü buharlı tazeleme prog yıkadınız koku gitmiyor başarısız buldum bu özelliğini.
Bunun haricinde kirli bıraktığına veya çözünmemiş deterjan kalıntılarına denk gelmedim.


_____________________________




 
7 Mesaj
7 Şubat 2012; 22:06:05 

quote:

Orijinalden alıntı: la-bombonera


Ben buzdolabının aynısının inox renklisini kullanıyorum.
Memnunum 8 aydır bir sıkıntı yaşatmadı bize tavsiye edebilirim. Eğer hala fiyatı uygunsa. Veya aynı fiyata daha güzel daha özellikli koku önleyicili olanlardanda alabilirsiniz.

ÇAmaşır makinasına gelincede aynen buzdolabı gibi 8 aydır sorun yok ama buharla tazeleme özelliği için cok beğenerek almıştım fakat fiyasko cıktı.
Örneğin yazın cok terlediniz ve tşhirtünüzü buharlı tazeleme prog yıkadınız koku gitmiyor başarısız buldum bu özelliğini.
Bunun haricinde kirli bıraktığına veya çözünmemiş deterjan kalıntılarına denk gelmedim.


F1481 de buharla tazeleme yok diye biliyorum buzdolabı hakkında görüşler olumlu geçen günlerde buzdolabı ve bulaşık makinasını aldık hayılısıyla ikisini 2950 ye 12 taksitle aldık :)


_____________________________



 
468 Mesaj
7 Şubat 2012; 23:12:10 

quote:

Orijinalden alıntı: tolga0686


F1481 de buharla tazeleme yok diye biliyorum buzdolabı hakkında görüşler olumlu geçen günlerde buzdolabı ve bulaşık makinasını aldık hayılısıyla ikisini 2950 ye 12 taksitle aldık :)

Pardon çamaşır makinasının detaylarına bakmadım.
Benim aldığım makina buharlı yıkama özelliği var kodu aklımda değil LG nin tek siyah çamaşır makinası olandan benim makinam.


_____________________________




301 Mesaj
26 Şubat 2012; 1:03:56 

media markt'ten bugün lg ve panasonic çamaşır makinesini yan yana koymuşlardı, ikisini de beğendim...Ama panasonic çamaşır m. vestel üretiyormuş(!) diye duymuştum doğrumu araştırmadım henüz ama duymuş olmam bile panasonic'e biraz çekimser bakmama yetti...

Lg ve samsung arasında karasız kaldım..Yakında çamaşır makinemizi değiştirmeyi düşünüyoruz da..

Lg de bir özellikte cepten arıyormuşsun 444lü telefonu, makinaya yaklaştırın dediklerinde makina onlara arızasına ait bilgileri gönderiyormuş çok ilginç geldi bana.

Bir de çamaşırları değişik sitillerde yıkaya biliyormuş ,fiyatı da çok uygundu hemde direct drive motor 10 yıl garantili, 1300 tl idi..
Yani Lg bakarken yukarıdaki problemi de okudum ama,talihsiz bir istisnai durummuş gibi geldi bana...


_____________________________



2086 Mesaj
26 Şubat 2012; 3:16:32 

quote:

Orijinalden alıntı: mehmetbilen

media markt'ten bugün lg ve panasonic çamaşır makinesini yan yana koymuşlardı, ikisini de beğendim...Ama panasonic çamaşır m. vestel üretiyormuş(!) diye duymuştum doğrumu araştırmadım henüz ama duymuş olmam bile panasonic'e biraz çekimser bakmama yetti...

Lg ve samsung arasında karasız kaldım..Yakında çamaşır makinemizi değiştirmeyi düşünüyoruz da..

Lg de bir özellikte cepten arıyormuşsun 444lü telefonu, makinaya yaklaştırın dediklerinde makina onlara arızasına ait bilgileri gönderiyormuş çok ilginç geldi bana.

Bir de çamaşırları değişik sitillerde yıkaya biliyormuş ,fiyatı da çok uygundu hemde direct drive motor 10 yıl garantili, 1300 tl idi..
Yani Lg bakarken yukarıdaki problemi de okudum ama,talihsiz bir istisnai durummuş gibi geldi bana...

hayır kesinlikle istisna bir durum değil, son zamanlarda sıkça yazıyorum beyaz eşya şans işi ama lg ve samsung markalarının satış sonrası hizmetleri sıfır...her markanın beyaz eşyası arıza yapabilir önemli olan arızadan sonraki yaklaşımları


_____________________________


Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.359