- x
2012-14 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
74129 Cevap2760415 Görüntüleme268 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 0:57:55 

Haluk Hocamın izniyle.... ...;@haluk 23
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
NE ARABAYMIS ARKADAS BININ GITSIN ISTE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Civicle ilgili merak edilen konular ve tecrübeleri arkadaşlar bildirdikçe buraya aktaracağım, böylece sorulduğunda ilk mesaj adres gösterilebilir:

quote:

Orijinalden alıntı: temizyurek

aracı teslim almadan önce , heryerini kontrol edin.

-Teslimat için evrakları imzalarken okuyun. Araba tanıtılmadan, servisle görştürülmeden imzalamayın.
-Arabayı kontrol edin ezik göçük kalktık biryeri varmı? Sıfır araba deyip geçmeyin herşey olabilir.
-Camlarını kontrol edin. Marka tarih vs aynı olsun.
-Lastikleri kontrol edin marka boyutları aynı olsun.
-Stepne, trafik seti kontrol edin.
-lastiklere bakın
-aracın açıklıklarına bakın eğik,bükük,kalkık yer var mı?
-eco ise faturada mutlaka eco yazdığından emin olun.
-km ye bakın.25-30 km olmasın mesela...
-silecek suyu var mı ? silecekleri çalıştırın.
-lastik basınçlarını kontrol ettirin.
-boyasında rütuş falan var mı bakın (bir arkadaşımızda vardı ne yaptı bilmiyorum.)
-bagajı açın, stepne,kriko trafik seti var mı? trafik seti yoksa sıkıntı... uzun yola çıkacaksınız, temin edin,ettirin.
-klimayı çalıştırın, kronik ses geliyormu?( benimkinde geliyor, servise gitmeye eriniyorum, çok ta rahatsız etmiyor ya)
-anahtar seri numaralarının kodunun şifresinin vs olduğu kartları mutlaka versinler , unutmayın.
-lpg li ise sızdırmazlık raporu, ruhsata işletmesi yapıldı mı ya da nasıl yapılacak konuşun.
-aracı size tanıtsınlar, öğrenmeniz çok önemli değil bir haftaya hepsini o elemandan çok daha iyi biliyorsunuz ancak tanıtım esnasında fonksiyonların çalıştığından emin olmak için çok önemli.
-kesinlikle şüpheci olun, varsın iki saatliğine ne adammış yahu amma pimpirikliymiş desinler, sorun olmaz. hiç bir bayi dürüst değildir emin olun.
-Lastik basınçlarını kontrol ettirin çıkmadan.
-Faturayı kontrol edin yazan değer nedir? Neden öyledir?
-Çoğu basit şeydir belki ama 50 milyar veriliyor! Sormakta parayla değil ya..
-son olarak anahtarı aldığınızda heyecanlanmayın ben anahtarı benzinlikte düşürdüm




xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


ARAÇTA HİSSEDİLEN VURUNTULAR İLE İLGİLİ OLARAK

quote:

Orijinalden alıntı: magicwords06

hatırlatma: aracım 2013 civic eco prem. oto.
aracı aldığımdan itibaren beni rahatsız eden düşük devirlerde meydana gelen tekleme ile ilgili olarak rahatsızlığımı burda da bi ara belirtmiştim. bende bu konuyu honda servisine ilettim ve rahatsız olduğumu dile getirdim. teşekkürlerimi bir borç bildiğim servis genel müdürü aracımla hassasiyetle ilgilendi ve tüm lpg aksamını tesisat dahil değiştirdi. fakat sorun hala devam ettiğini görünce fabrikayı arayarak durumu izah etti.(bu süreç yaklaşık 2 ay önce başladı). fabrikada bir teknisyeni görevlendirerek dün itibari ile bulunduğum ile geldi(1.000 km). aracımı önceden anlaşmış olduğumuz saatte kendilerine bıraktım.(sabah 8). ve aracı tabiri caizse didik ettiler. saat 3 de servise giderek işleyişi görmek ve teknisyene aklımdaki soruları sormak üzere gittim. işleri saat 5 bitti. ama dediğim gibi aracın bakılmadık test edilmedik bir yeri kalmadı (içim rahatladı).. sonuç olarak teknisyenin açıklaması şu şekilde oldu. meydana gelen teklemenin(kendileri silkelenme v.s. başka bir isim verdiler) tamamen motorun bir özelliği olduğu ve bunu yapanında vtec olduğunu açıkladılar uzun uzadıya..bu olayın 2004 ten itibaren tüm civiclerde olduğunu, bu durumun benzinde de yaptığını lpg ye has olmadığını fakat benzinde hissedilmeyecek derecede olduğunu, manuel araçlarda daha dikkat çekici olduğunu(özellikle 1 den 2 geçiş aşamasında) belirttiler. bende bu durumu bana ispatlamaları için teste birliklte çıkmayı istedim ve araçla teste çıktık. araca bağlı bir laptop ile kendi programlarını açtılar.(araçta ne var ne yok en ince detayını dahil gösteriyor) ve vtecin devreye girip çıktığı sekmeye açtı. normal ve düşük devirlerde vtec devreye girdiği ve çıktığı an bilgisayarda beliren ikaz ışıkları ile araçta aynı anda tekleme meydana geldi. daha sonra motordan vtec aktif eden kabloyu çıkardık ve aynı yol aynı devirde devam ettik. araçta en ufak bir tekleme veya silkelenme meydana gelmedi. tekrar vtec kablosunu taktık ve yola benzinle devam ettik. evet silkelenme var. buda anlattığm gibi vtec in çalışma prensibinden kaynaklandığı, bunu engellemenin mümkün olmadığını, sadece ince ayar yaparak(konfor ayarı diyorlar) tekleme şiddetini düşürebildiklerini belirttiler ve yaptılar...şu an aracımda çok dikkatli olduğum zaman hissediyorum ama normal bir şartta kolay kolay hissedilmiyor. en sonunda canımı sıkan bu durumun bir sorun olmadığına (pratiktede uygulayarak) inandım. bu zor zaman zarfında bana faydası servisteki arkadaşlarla samimiyeti ilerletmem oldu.:)) herkes canı gönülden ilgilendiler.. eğer forumu takip ediyorlarsa da teşekkür ediyorum hepsine...
benimle aynı sıkıntıları paylaşan arkadaşlarım için elde etmiş olduğum bilgi ve deneyimimi burda paylaşmak ihtiyacı hissettim. çünkü bu forumda çok şeyler öğrendim. belki birilerine bu yazdıklarım faydalı olur... iyi günler herkese...


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



01.03.2013 tarihi itibarı ile yeni kasa Honda Civic sahiplerinin listesi:

0


Yeni katılımlar oldukça listeyi güncelleyeceğim.


Bunlar da konuyu ilk açtığım 24.12. 2011 tarihinde yazdıklarım:

Bilmemkaçıncı Honda Civic konusu ile merhaba arkadaşlar;

Benim için çok önemli bir marka olan Honda'nın ülkemizde üretilen modeli yeni Civic sedan ile ilgili paylaşımlarımı bu başlıkta yapmaya çalışacağım.

7 Ocak doğumgünümde bayiilerde olacağı tarafıma da e-posta ile duyurulan yeni Honda Civic için sayılı günler kaldı.

Muhtemelen, ya da eskiden gittiğim bir Ustamın söylediği gibi muhtelemen bu tarihten daha önce araçları showroomda inceleme şansı olacak gibi.

Bayiiden aldığım bilgilere göre yalıtımı iyileştirilmiş, donanımı biraz daha zenginleştirilmiş ve de yakıt tüketimi düşürülmüş bir Civic bizleri bekliyor.

Tip olarak eskisini aratacak gibi dursa da gözlerimiz alıştıkça o kadar yadırganacağını düşünmüyorum.

Fluence'a bile alışmadık mı?

Gayet dolu bir konu olması dileğiyle en kısa sürede görüşmek üzere.

Herkese selam.


20.02.2012 GÜNCELLEME: Arkadaşlar takip kolaylığı olsun diye Honda Civic ile ilgili showroom ve test sürüşü izlenimlerimi tek bir mesajda topladım ve de bu ilk mesajıma ekliyorum.


Yeni Honda Civic'i 24 Aralık 2011 tarihinde showroomlarda yerini alır almaz detaylı bir şekilde inceledim ve de doğumgünüm olan 7 Ocak'ta da test ettim.

Önce incelemelerim, peşinden de test sürüşüm geliyor.

Biraz uzun olacak gibi, hazırlıklı olun:

İlk foto aracın içini gösteriyor.
0


Aracın göstergeleri eskisini andırsa da geliştirilmiş:
0


Alttaki büyük gösterge grubu:
0


Üst gösterge grubu:

0

Derinlik efekti verilmiş.
Ben beğendim.

0


Arka koltukların arasından ön kısmın görünümü:
0


Genel olarak ön konsol görünümü:
0


Sağ taraftaki gösterge detaylı yol bilgisayarı verileri için.


Recai ve diğer müzikseverler için müzik sistemi ve klima kontrollerinin olduğu göğüs kısmı.

Alttaki tuşlar sadece elegance versiyonlarda olan koltuk ısıtma sisteminin tuşları.
0



Kapıların daha koyu renk olan üst kısmı yumuşak sayılabilecek bir malzemeyle kaplı.

Onun alt kısmında, dışa doğru olan kısım da kumaş.

Alttaki kısım sert plastik.
0



Sağ tarafta hız sabitleme, sol tarafta müzik sistemi ve iki tarafta da yol bilgisayarı kumandalarıyla direksiyon simidi:
0


Sol kapıdaki cam kontrolleri ve direksiyonun arkasında sol taraftaki kontroller:
0



Direksiyondaki kontrolleri çekmeye çalıştım ama diğer fotolar kadar net çıkmamış:
0


0



Bazı rakiplerin üst versiyonlarda anahtarsız giriş ve çalıştırmayı sundukları düşünülürse katlanabilir anahtarlıklar çok büyük bir yenilik olmasa gerek.

Ama en azından ikisi birden katlanabilir.

Bazı markaların ilk anahtarı böyle iken yedek anahtar sadece kapıyı açmaya yarıyor.

Üzerinde kumanda düğmesi bile yok.

Buna da şükür:
0



Geri görüş kamerası:
0



Aracın broşürünün fotosunu çektim.

Tüm sayfalarının hem de.

Dış kapak:
0



Dış kapağın içi yani 2. sayfa:
0


Broşür 3. sayfa:
0


Broşür 2 ve 3. sayfalar birarada:
0


Broşür 4. sayfa:
0


Broşür 5. sayfa:
0


Broşür 4-5. sayfalar:
0


Broşür 6. sayfa:
0


Broşür 7. sayfa:
0


Broşür 6-7. sayfa birarada:
0



Ve teknik özellikler ve donanımın olduğu son sayfa:
0


Arka fonu ve ışığın açısını değiştirip bir daha çektim.
0


Arkada, bagaj kapağı tutamağının yanında geri görüş kamerası.
0


Eski kasada 389 lt olan bagaj hacminin yeni kasada 440 lt olmasının en büyük gerekçesi:
Artık tam boy stepne yok.
0


Sol taraftan aracın içinin görünüşü:
0


Arka koltukların görünüşü:
0


Elegance donanımdaki sunroof:
0


Sadece elegance donanımda mevcut olan mercekli xenon farlar:
0


Mukayese açısından showroomda bulunan eski kasa Civic'in merceksiz xenon farlarını da çektim:
0


Lastikler eskilerinde olduğu gibi elegance ve premiumda 205/55/16:
0


Dream versiyonlarda 195/65/15 ebatta lastik mevcut.

Her iki ebat da piyasada bolca bulunan ve en popüler lastik ebatlarından.


Elegance versiyondaki çok kollu jantlar:
0


Gelelim aracın dıştan fotolarına:

Kişileri kenara çekmeye çalıştım ama en güzel açıları yakalayamamışım aceleden.
0


0


0


0


Araca devamlı inen binen olduğu için kapılar kapalı bir pozunu yakalamak cidden zordu:
0


Arka kısmının tasarımı ilk fotolardan çok daha güzel geldi bana.

Özellikle de yandan:
-1


0


0


0


0


0


0


0


0


Bazı otomobillerde, özellikle de Fransız otomobillerinde sileceklerin olduğu kısımda camın bittiği yer ile ile kaputun ucu arasındaki bölge açık oluyor ve de o kısımda zamanla biriken yapraklar bir süre sonra o kısımdaki su tahliyesini imkansız kılıp aracın içine su girmesine sebep oluyorlar.

Civic'in bu kısmının da fotosunu çektim ve de gerçekten tıkanacak, su tahliyesini engelleyecek bir dizayn yok orada:
0



Geri görüş kamerası olarak da işlev gören ekranı paylaşayım:

Müzik sistemi ayarları da bu ekranda görünüyor:
0


0


0


0


0


Emniyet kemeri takmayan yolculara iyi gözle bakmayan araçlardan birisi de yeni Civic.
0


Vites kolunun olduğu kısım ve altta D ve S konumları:

Bardaklıklar da mevcut:
0


USB bağlantısını kol dayama içine koymuşlar:
0



Honda Civic'in yol ve lastik sesi yalıtımı ile ilgili birkaç şey eklemek istiyorum.

Alttaki fotoda yeni Civic Bora Otomotiv önünde arka tekerlekler rampaya - platforma çıkmış olarak görülüyor:

0


Aracı böyle görünce meraklanıyor insan tabii.

Buyrun bu da alt taraftan görünüm:
-1



Fotodan da görüleceği üzere aracın alt tarafının olabildiğince kapalı olması dışında hiçbir yalıtım aktivitesi yapılmamış.

Biraz daha ön kısımlar da aynı şekilde çıplak metal.
0


Sonuç: Yeni Honda Civic Sedan araç almayı düşünüp de yalıtım konusunda endişeleri olanlar 200-300 TL civarı bir para ödeyerek aracın altından uygulanacak profesyonel bir pütür ya da Ziebert - 3M uygulamasıyla yol ve lastik sesi yalıtımını ciddi oranda iyileştirebilirler.

Platformdaki Civic'in birkaç fotosu daha:

0


0


Eğer maddi yönden ciddi sıkıntıya girmeyecekseniz sunroof ve başka kullanılışlı donanımların olduğu Elegance versiyonu tercih etmeye çalışın arkadaşlar.

Fotodaki araç Premium.

Gelelim bu araçla ilgili showroom izlenimlerime.

Önce olumsuzlar:

1. Aracın dış dizaynı ilk anda herkese hitap etmeyebilir.

Önünü ya da arkasını çirkin bulanlar veya eski kasanın-kasaların çizgilerini daha başarılı bulanlar olabilir.

Bu aracın yeni Hyundai Elantra kadar şık olmadığını düşünenler olacaktır benim gibi.

Ama çeşitli konularda bahsi geçtiği üzere Elantrayı da beğenmeyen bir sürü forumdaş var.

Yani tasarım işi biraz değişik bir olay.

Tasarımcı değilim ve genelleme de yapılamaz ama çabuk kabul gören dizanylardan çabuk soğunulduğunu düşünüyorum.

Bu aracın şu aşamada dış dizayn açısından beğenilmeyen taraflarının ilk makyajda yumuşatılıp elden geçirileceğine dair bir fikir var içimde.

Amerikan versiyonuna göre gözümüze biraz daha iyi görünmesi de benzer birkaç dokunuşla yapılmış olsa gerek.


2. Aracın iç dizaynı (da) ilk aşamada herkese hitap etmeyebilir.

Özellikle de müzik sisteminin olduğu yerin köşeli görüntüsü olmamış gibi.


Ama kurul forumdaşın paylaştığı altta bir kez daha bulabileceğiniz Amerikan versiyonundaki navigasyon ekranı, o kısmın çok da güzel olmasını sağlamış.

Muhtemelen o kısma uygun bir ekran en kısa sürede opsiyon olarak satılacaktır.

0



3. Aracın iç mekan plastik kalitesi bazı Avrupalı rakiplerinin üst versiyonlarında gördüğümüz düzeyde değil.


Ama Civic'in eski kasalarında bu kısımdan ses geldiğine dair bir şikayet hatırlamıyorum.

Bununla ilgili şikayeti olanlar bu konuda birşeyler yazarlarsa öğrenmiş - hatırlamış oluruz.

Bir de oturuş pozisyonu ve ön camın eğimli olmasıyla birlikte ciddi olarak önde kalan bu kısma uzanmak da ciddi bir efor gerektiriyor.

Yani özellikle gögüste sert plastik olması kullanımda ciddi bir sıkıntı yaratmıyor.


4. Araçta (en azından şimdilik) tek bir motor seçeneğinin olması, dizel seçeneğinin olmaması bazı kullanıcıları bu aracı almaktan caydırabilir.

Ama bu durum çoğu alıcı için bir sorun olmayacaktır zira önceki mesajlarda konusu geçtiği için yazıyorum, Vw marka araçlarda dizelden sonra en çok talep gören motor, lpg uyumu sayesinde muhtemelen (ya da benim eski Usta'nın da dediği gibi muhtelemen atmosferik beslemeli 102'lik 8v Hitler motorudur.

Özellikle ikinci elde altın değerinde bu motorlar.

Tsi motorlar şüphesiz düşük devirlerde sunduğu yüksek güç ve tork ile devir çevirmeden performans isteyenlere daha uygun olacaktır ama bu motorlara lpg uygulaması hala sıkıntılı olduğu için ekonomi öncelikli araç tercihinde bulunanlara çok hitap etmedikleri de ortada.

Tabii ki fazla yol yapmayanlar veya turbo benzinli bir motor arayanlar gidip tsi alırlar.

Bu açıdan Hondadaki atmosferik motor lpg uyumu ve birkaç ay içinde uygulamaya geçecek olan garantili lpg ile bir dezavantaj değil avantaj gibi görünüyor.

Ama muhtemelen seneye bu sıralar bu araçta dizel motor kullanılması gündemde olacağından işin rengi tamamen değişecektir.


5. Aracın arka koltuklarının sırtlık kısmı güncel versiyondan daha kısa ve arka koltukların dolgu sertliği güncel versiyondan daha az geldi bana.

Ciddi bir durum değil ama güncel versiyonun hem ön hem de arka koltuk konforu ciddi iyi.

Mevcut Civic kullanıcılarından yeni Civic'i almayı düşünenler sonradan bu durumu dert edeceklerse bu konuya dikkat etsinler derim.


6. Aracın donanımı eski kasadakinden daha iyi olsa da bazı rakiplerinde bazı veya üst donanımlarda görülen çeşitli donanımların eksikliği dikkat çekici:

- Otomatik kararan ayna (eski kasada opsiyondu, bunda da opsiyon olacaktır herhalde);

- Çift bölgeli klima;

- Anahtarsız giriş ve çalıştırma;

- Bluetooth bağlantısı;

- Tek dokunuşta açılıp kapanan camlar bir tek sürücü tarafında mevcut; (Bu donanım bazen sıkıntılı olabiliyor zira camı çok az açmak isteyip de başaramadığım çok oldu. )

- Arka koltuklar için havalandırma çıkışları; (Bazı C sınıfı araçlarda mevcut)

- Navigasyon sistemi;

- Beklemelerde yakıt tüketimi sağlayan stop-start sistemi;

- Yanılıyor olabilirim ama sanki sunroof önceki kasadaki sunroof'a göre biraz küçük geldi gözüme.

Anıl ve Recai'yi tekrardan göreve çağırıyorum.

Şimdilik aklıma gelen olumsuzluk - eksiklikler bunlar.


Sıradakiler bu araçla ilgili olumlu noktalar:


1. VSA (ESP) tüm motor ve donanım seçeneklerinde standart.

Hatta eski kasada da durum böyleydi.

Hatta 3 yıla yakın bir süredir ülkemizde satılan City hariç tüm Honda modellerinin tüm motor ve donanım seçeneklerinde standart.

Tüm motor seçenekleri deyince sanki 15 motor seçeneği varmış izlenimi çıkıyor ama olsun, yine de havalı duruyor.


2. Eski kasada eleştirilen ve kasislerde aracın altını yere vurmakla sonuçlanan aracın yerden yüksekliğinin az olması bu kasayla birlikte biraz arttırılmış gibi duruyor.

3. Önceki maddeyle bağlantılı olarak araç doluyken süspansiyonun yetersiz kalıp vurması da iyileştirilmiş gibi görünüyor.

4. Araçta mevcut eko modu yakıt tüketimini biraz daha düşürecektir.

5. Bagaj hacmi biraz büyüyerek yeterli sayılabilecek bir hacme ulaşmış. Tabii ki daha büyük bagaj hacimli sedanlar mevcut.

6. Eski Civic sedanlarda olmayan çeşitli donanım kalemleri premium veya elegance donanımda eklenmiş.

- Elektrikli katlanabilir yan aynalar;

- Gündüz farları;

- Mercekli xenon farlar;

- Yokuş kalkış desteği;

- USB bağlantısı;

- Motion adaptive EPS - Harekete duyarlı elektrikli direksiyon sistemi;

- Geri görüş kamerası;

- Isıtmalı sürücü ve yolcu koltukları;

- Far sensörü;

- Yağmur sensörü;

- Lastik basınç ikaz sistemi;

- Sustalı kontak anahtarı (2 tane hem de )


7. Garantili lpg uygulaması (3 vakte kadar).


8. Fiyat fiyat fiyat!!!

Bu donanımları bu fiyata sunan başka bir araç yok.

Ya da üst donanımdakilerle aynı motora ve aynı güvenlik donanımına sahip yeni bir aracı 42.650 Tl'ye veren bir araç da yok bildiğim kadarıyla.

Elegance otomatik 49.300 TL.

Elegance düz ve premium otomatik 47.300;

Premium düz 45.300;

Dream otomatik 44.650;

Dream düz 42.650.

Unutmayınız bu fiyatlar lansman fiyatları ve bir süre sonra zam göreceği kesin.

2012 Yeni Honda Civic Sedan Elegance A/T test sürüşü izlenimleri:

Test aracı:
0


0


Yola çıkmadan önce yol bilgisayarını sıfırladım:

0


Araç henüz 34 km’de idi.

5. viteste 100’le giderken 2000 devir çeviriyor alet.

0


Eski kasa Civic otomatik ile aynı.

Hız sabitleme özelliğinde ayarlamış olduğunuz hızı ayrıca göstermesi güzel olmuş.

0


Yolda giderken aracın 2 katmanlı gösterge panelinin direksiyon tarafından perdelendiğine yönelik eleştirilere ithafen :

0


Altgeçitten geçerken ambiyans şöyle:

0


Direksiyon yumuşak ve tutuşu ve sertliği güzel.

0


Üzerindeki kullanılan deri benim Megane’ın nubuk gibi olan pütürlü direksiyonundan çok daha kaliteli duruyor.


Direksiyonun sol tarafında göğüste bulunan yeşil renkli “eco” tuşuna basarak Eco modunu devreye aldığınızda aracın gaza tepkisini azalıyor.

Klimanın şiddetini de azaltıyor.

Bu sayede performanstan kısıp yakıt tüketimine ağırlık verebiliyormuşuz.

Eko modu devredeyken ekranda ağaç sembolü çıkıyor.

0


Eko modu devrede olsun ya da olmasın araçta gaza basışınıza göre sürati gösteren üst ekrandaki çizgiler yeşil ya da mavi oluyor.

Gaza az basarsanız, yani motoru çok sıkıştırmazsanız ekrandaki çizgiler yeşil oluyor.

0


0


0



Diğer fotolarda da görebileceğiniz üzere gaza daha fazla basarsanız bu çizgiler mavi oluyor.

Ekon düğmesine basınca yol bilgisayarı ekranında şu sembol görünüyor:

0


Ekon modunu devre dışına alınca da şu sembol çıkıyor:

0


Yol sesi yalımı eskiye göre iyileştirilmiş.

Lastik yuvarlanma gürültüsü de eskiye göre iyileştirilmiş.

Bu iyileştirme hala daha Avrupalı rakiplerinin düzeyinde olmasa da yine de kayda değer sayılır.

Aracı pütürlü asfaltta deneme fırsatım olmadı maalesef.

Aracın yalıtımı ile ilgili birkaç şey daha yazacağım ama muhtemelen bu gece ancak yetişir zira birazdan dışarı çıkacağım.


Sinyal koluna dokununca 3 kez sinyal vermesi ve sinyal sesi güzel.

Yol bilgisayarı çok güzel.

Test süresince koltuk ısıtma hep açıktı ve yanlış hissetmediysem sadece minder kısmında değil, sırtlık kısmını da ısıtıyor.

Lpg konusunu da konuştum:

Mart başı gibi Bora’da garantili lpg uygulaması başlıyormuş.

Sadece yetkili serviste takılan lpg kitleri aracın garantisini bozmuyormuş.

Yani herhangi bir BRC servisinde taktırılanlar garanti dışı imiş.

Ankaradaki diğer Honda bayii garantili lpg işine girmemiş.

Sübap yağlama özellikli lpg kitleri için 2700 TL fiyat telaffuz edildi

17.1 km süren test sürüşünde test başında sıfırladığım yol bilgisayarına göre Kepekli yokuştan çıkarken ortalama tüketim bir ara 9,5 litreye kadar çıksa da dönüşte yokuş aşağı olan güzergahın da etkisiyle sonunda 6.0 lt olarak gerçekleşti:

0


0


Kendi aracım Megane 3 dizel EDC’yi aynı güzergahta benzer şekilde kullansaydım tüketim 5,5 lt civarı çıkardı diye düşünüyorum.


Test sürüşünden sonra çektiğim fotolarda ön kısmın genişliği:

0


0



Koltuk 1.78 boyuma göre ayarlı ama koltuğu normalden bir miktar daha geriye alıp kullanırım hep.

Bu da düz zeminli arka kısım ve ön koltuk kendi kullanımıma göre ayarlıyken arka koltuk diz mesafesi:

0


0



Aç kollarını ben geldim pozu:

0



Eski kasa Civic’deki sunroof’a göre biraz daha küçülmüş ya da biraz daha geriye konmuş olduğunu düşündüğüm sunroof:

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 27 Ağustos 2014; 21:16:31 >

Bu mesajda bahsedilenler: @haluk 23 Bu mesaja 8 cevap geldi.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


14843 Mesaj
24 Aralık 2011; 0:59:45 

Haydi hayırlı uğurlu olsun tiğçırım.


_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Aralık 2011; 1:02:54 

birde buyuk heyecanla honda civic hatcback bekleyenler gurubu olsa diyecemde son geleceğe donuş filmlerinde çıkmış gibi olan hatcback civic leri hatırlayınca neyse diyorum sedanı zaten ayrı bir tip nerde o eski milenyum kasalar 98 kasalar


5212 Mesaj
24 Aralık 2011; 1:04:00 

Hadi bakalım umarım cıvıc dusunenler hayal kırıklıgına ugramaz


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1360 Mesaj
24 Aralık 2011; 1:11:06 

Beni de ekle bu gruba Haluk Abi :)

Donanimini ve iyilesen yakit tuketimini merak ediyorum. Fiyatlar soylendigi gibi ayni kalacaksa yeni yapilan Lpg anlasmasiyla satislari iyi olacaktir.

Gerci Lpg olmadan da satislar gayet iyiydi :)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1879 Mesaj
24 Aralık 2011; 2:04:47 

tipini merak ediyoruz sadece..

kalitesinden şüphemiz yok.


_____________________________

DH 2005 Üyesi

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Aralık 2011; 2:06:04 

Test sürüş talep edebilirmiyiz showrooma gelirse.


8369 Mesaj
24 Aralık 2011; 2:25:11 

Test araçları daha gelmeyecekmiş bi süre bekleyeceğiz. Ama ben satış temsilcilerinin eğitim kitapçıklarını inceledim bugün yoğun ısrarımla birlikte. Aksesuarlar donanımlar baya gelişmiş. O tipsiz arkasınıda benim resimde çok beğendiğim güzel bi kanat tipi spoiler ile honda ruhunu yakalamış gibi duruyor. İç tasarımda cd çalar bölgesi biraz kalitesiz olmuş galiba sölediklerine göre. Ama fikirleri bizim araçlar kadar tipi efsane olmasada çok güzel bi araç bizi bekliyormuş.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aanil -- 24 Aralık 2011; 2:26:15 >


_____________________________



143 Mesaj
24 Aralık 2011; 2:30:19 

satış fiyatı ne olabilir? fiyat listesi hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?


_____________________________

actıon


12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:04:50 

quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

Test sürüş talep edebilirmiyiz showrooma gelirse.

Kesinlikle! :)


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


 
991 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:24:18 

haluk abi,

gerekli ve güncel tutulması gereken bir konu. ismini ve honda başlığını görünce heyecanlandım "ahanda test etmiş, foto çekmiş manyak adam" şeklinde :)

gerçekten heyecanla bekliyorum yeni civic'i. hemen almayacağım ama gözüm hep üzerinde olacak. mercedes, bmw ya da ferrari vb gibi üst klasman araçları hiç sürmedim ama sürdüğüm araçlarda turbolu olanlar da dahil civicten aldığım zevki almadım bu yüzden bu araca bağımlıyım.

gelse de hemen heryerini bir mıncıklasam :))


_____________________________

2012 (FB7) Civic Elegance A/T


3250 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:27:48 

ben de bekleyenler arasındayım aracı merak ediyorum . arka tasarımı hayal kırıklığı yaratsada haluk beyin dediği gibi fluence de gözümüz alıştı birde . Güncel kasanın ilk çıktığı dönemlerin forumlarını okudum aynı şeyler var araç tasarımının kötü olduğu yazılmış. :) eski kasa övülmüş.


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_19540/mpage_1/f_/key_//tm.htm#56155969

10 yıllık hort kolay iş


 
6710 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:29:49 

Yeni 1 serisine bile alıştıysak buna da alışırız...


_____________________________



12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:36:41 

quote:

Orijinalden alıntı: dr_suphiba

haluk abi,

gerekli ve güncel tutulması gereken bir konu. ismini ve honda başlığını görünce heyecanlandım "ahanda test etmiş, foto çekmiş manyak adam" şeklinde :)

gerçekten heyecanla bekliyorum yeni civic'i. hemen almayacağım ama gözüm hep üzerinde olacak. mercedes, bmw ya da ferrari vb gibi üst klasman araçları hiç sürmedim ama sürdüğüm araçlarda turbolu olanlar da dahil civicten aldığım zevki almadım bu yüzden bu araca bağımlıyım.

gelse de hemen heryerini bir mıncıklasam :))

Manyak adam ben oluyorum galiba Suphicim.



_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


 
991 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:50:50 

quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23


Manyak adam ben oluyorum galiba Suphicim.



Abi ben onu imrenme belirtisi olarak şeyettim :) kızdıysan hemen sileyim..



_____________________________

2012 (FB7) Civic Elegance A/T


3250 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:55:50 

Evet bu konu üst sıralarda yerini alır neşeli bir konu bakalım bir kaç ay sonra civic bu konudan nasıl çıkar .


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_19540/mpage_1/f_/key_//tm.htm#56155969

10 yıllık hort kolay iş


3699 Mesaj
24 Aralık 2011; 9:58:49 

Abi elin degmisken "1.6 dizel accord bekleyenler" grubu da aç da uye olayim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


 
1324 Mesaj
24 Aralık 2011; 10:33:48 


quote:

Orijinalden alıntı: alikum

Abi elin degmisken "1.6 dizel accord bekleyenler" grubu da aç da uye olayim

Honda daha dizel getirmemisken o sinifta bi araca 1.6 mi getirmesini umuyorsunuz?Bence 1.6 accord un soylenisi bile kotu o arac en kotu 2.0 olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

hayirldir olüm??


3699 Mesaj
24 Aralık 2011; 10:50:53 


quote:

Orijinalden alıntı: Killer_Elite



Honda daha dizel getirmemisken o sinifta bi araca 1.6 mi getirmesini umuyorsunuz?Bence 1.6 accord un soylenisi bile kotu o arac en kotu 2.0 olur

Ne acidan dedin anlamadim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 11:12:24 


quote:

Orijinalden alıntı: dr_suphiba


Abi ben onu imrenme belirtisi olarak şeyettim :) kızdıysan hemen sileyim..



Problem yok Suphicim. Takıldım sadece.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


 
1324 Mesaj
24 Aralık 2011; 11:14:27 


quote:

Orijinalden alıntı: alikum



Ne acidan dedin anlamadim?

Accord a 1.6 gelmez diyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

hayirldir olüm??


 
1421 Mesaj
24 Aralık 2011; 11:20:29 

1.6 dizel motoru da heyecanla bekliyoruz..
öncelikle Civic hb'lere uygulanacakmış sanırım..
Umarım accord ve CRV'ler de görebiliriz o motoru...
Tabii bi de otomatik vitesle koysalar tadından yenmez


_____________________________

2012 Passat TDİ DSG Comfortline

"Nefret Ettiğimiz İşlerde Çalışıp Gereksiz Şeyler Alıyoruz. Bizler Tarihin Ortanca Çocuklarıyız. Bir Amacımız Yada Yerimiz Yok.. Ne Büyük Savaşı Yaşadık... Ne de Büyük Buhranı.. Bizim Savaşımız Ruhani Bi Savaş.. En Büyük Buhranımız; Hayatlarımız.."


2737 Mesaj
24 Aralık 2011; 11:20:36 

Resimler her ne kadar hayal kırıklığına uğratsa da en nihayetinde o bir Honda Civic.
İsmi bile heyecanlanmam için yetiyor.
Ben fiziksel özelliklerinden çok, sürüş dinamiklerini merak ediyorum.
Bir de yalıtım


_____________________________

Gran Turismo 6



3699 Mesaj
24 Aralık 2011; 11:30:46 


quote:

Orijinalden alıntı: Killer_Elite



Accord a 1.6 gelmez diyorum.

Getirir getirir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


 
6710 Mesaj
24 Aralık 2011; 11:39:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Killer_Elite



Honda daha dizel getirmemisken o sinifta bi araca 1.6 mi getirmesini umuyorsunuz?Bence 1.6 accord un soylenisi bile kotu o arac en kotu 2.0 olur

Bence gayet mümkün. S80 bile 1.6 dizel motorla gayet ideal.

Dizel motor ağır işler için uygundur. 1.6 atmosferik benzinli motor, küçük araçlarda 1.6 dizelden daha performanslı olur. Çünkü torka ihtiyaç yoktur. Ama 1.6 atm. benzinli ağır kasayı düşük devirlerdeki tork düşüklüğünden ötürü çekemez.

1.6 dizel ise torku sayesinde, 1.5 ton ağırlığı bile rahatça yürütür. Basarsanız çok gitmez, ama normal kullanımda hantallık da hissettirmez. Ayrıca 1.6 dizel dediğiniz motor, chip tuning ile rahatça 140bg güce ulaşabilir.

140bg turbo-dizelin, 2.0 atmosferikten daha iyi çekiş sağlayacağı ortada. Red-line'a kadar basarım derseniz, tabiki benzinli daha iyi gidecektir.

Son olarak, chip tuning motorun ömrünü kısaltır muhabbeti yapacak arkadaşlar olabilir. 2.0 alarak %80 ÖTV ödemek yerine, 1.6 alıp %37 ÖTV ödersiniz. Aradaki farka da 4 defa sandık motor alabileceğinizi düşünüyorum. Zaten insan gibi kullanılan bir motoru 300.000km'den önce öldürmek biraz zor...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 24 Aralık 2011; 11:39:53 >


_____________________________



12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:06:23 

Bayiiden telefon geldi araç gelmiş.
Ben de bayiiye geldim.

Bol fotolu inceleme geliyorrrr.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


5975 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:06:59 

quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23

Bayiiden telefon geldi araç gelmiş.
Ben de bayiiye geldim.

Bol fotolu inceleme geliyorrrr.

Hangi bayii abi?


_____________________________



3211 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:09:55 

0



_____________________________



 
1421 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:16:35 

quote:

Orijinalden alıntı: gorkemuse


Hangi bayii abi?

Merakla bekliyoruz..
Bu arada hangi bayii .. Efe mi?


_____________________________

2012 Passat TDİ DSG Comfortline

"Nefret Ettiğimiz İşlerde Çalışıp Gereksiz Şeyler Alıyoruz. Bizler Tarihin Ortanca Çocuklarıyız. Bir Amacımız Yada Yerimiz Yok.. Ne Büyük Savaşı Yaşadık... Ne de Büyük Buhranı.. Bizim Savaşımız Ruhani Bi Savaş.. En Büyük Buhranımız; Hayatlarımız.."


1294 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:16:56 

Bence en önemli konu YAKIT TÜKETİMİ olacaktır. Yapılan iyileştirmeler ne kadar işe yaradı acaba? Karma tüketim verisi 6.3 gibi bir değer olursa ve üzerine garanti bozulmadan LPG takılırsa çok çok iyi bir iş yapmış demektir Honda


_____________________________



12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:25:01 

Bora



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


2761 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:43:06 

heycanla bekliyoruz


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Aralık 2011; 12:44:36 

Dizel motor sart insallah cok kisa zamanda gelir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


16670 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:50:33 

izlenimlerinizi bekliyoruz haluk bey


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:50:53 

Bir sürü foto çektim. :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


 
6762 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:53:32 

1.6 dizele hiç gerek yok bence

fabrikasyon tüplüsünü çıkarsınlar yeterli.eski kasaya yaptılar zaten.kısa bir süre önce.

honda demek devir demek.honda demek motor demek.bir de vw demek sorun demek bunu da jetta şöyle böyle diye anlatmaya gelenler olursa diye söylüyorum

hemen kıyaslamaya başlarlar



_____________________________



425 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:56:39 

Fotoları bekliyoruz heyecanla


_____________________________



2501 Mesaj
24 Aralık 2011; 12:58:58 

fotolardakinden güzel duru diye umuyorum.

civic severim bende.


_____________________________

Beşer, zahirî esbaba bakar; bazen yanlış eder, zulmeder. fakat kader, başka noktalara bakar, adalet eder.


1300 Mesaj
24 Aralık 2011; 13:01:49 

Merakla bekliyoruz haluk Bey.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 13:07:30 

Mercekli xenon, geri görüş kamerası da var elegance donanımda.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


4364 Mesaj
24 Aralık 2011; 13:36:38 

Hangi motor seçenekleri var acaba?


_____________________________

T.C.
Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir.
İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, DAHİLİ ve harici BEDHAHLARın olacaktır.
Mustafa Kemal ATATÜRK


8369 Mesaj
24 Aralık 2011; 13:39:50 

quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA

Hangi motor seçenekleri var acaba?

Motorlar aynı abi ya şimdilik değişen bişey yok. Birazdan bende showrooma atıyorum kendimi


_____________________________



1294 Mesaj
24 Aralık 2011; 13:39:58 

Karma yakıt tüketimi 6.7 arkadaşlar. Yani pek bir iyileştirme yok !!!


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Aralık 2011; 13:40:39 

Bugün Honda Çiftkurtla MCM'ye bakım için gittim.

Oradan duyduğuma göre 1 adet Yeni Honda Civic Sedan 26 yada 27 Aralık'da Showroomlarında olacak.

Bir müşteri telefonla sordu. Orada satış temsilcisi arkadaş da 2-3 gün sonra 1 adet aracım geleceğini söyledi.

İncelemek yada almak isteyenler gidebilir.

Ferhat Bey size yardımcı olur. Benim selamını söylersiniz.


12837 Mesaj
24 Aralık 2011; 13:45:02