Şimdi Ara

Ford Focus C-Max (421. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.710
Cevap
28
Favori
855.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 419420421422423
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar
    iyi akşamlar 2009 tıtanıumlarda gösterge panelinin ve teybin ışık parlaklık ayarı nereden yapılıyor bilen var mı acaba? saygılar
  • Far açma kapama tuşunun altındaki tuş.
  • Geçmiş olsun.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tissot

    Teşekkür ederim gmy.
    Kışın havalar soğuyunca bu değerleri kontrol edicem tekrar.

    Bu arada yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşayım istiyorum.
    Eşim çevre otobanında yol alırken bir anlık bir dalgınlık / uyuklama hali ile bariyerlere sürtmüş aracı 90 la giderken.
    Allahtan hemen toparlamış savrulma takla vs olmadan düzeltmiş. emniyet kemeri takılı olması vede şansı ile ucuz atlatmış.
    Aracın sol tarafı boydan boya sürtülü, aracı servise bıraktık.
    Eşimin ifadesi: otobanda sürekli 90 km ile sabıt hızla yaknesak biçimde yol alınca uykum geldi.

    Benim de uzun yolda aşırı düşük seyir hızlarında trafik olmayan bölünmüş yada otobanda giderken benzer haller bazen olur. Ama çok şükür vukuatım yok.Böyle hallerde hemen bir tempo yakalarım; ama tabi trafiğe yakalanmadan uyku falan kalmaz.

    BU vesile ile herkesi emniyet kemeri konusunda bir kere daha uyarıp dikkatli olmaya çağırıyorum.




  • Merak etmeyin: Hangi hızda olursak olalım emniyet kemeri takmak rutindir bizim için, hemde tüm yolcular için .
    Hatırlatman için teşekkürler
  • Slm,
    Araç 103500km oldu ve 15bin bakımına gireceğim. Rutin bakım ama bu km'de dikkat etmemi önereceğiniz bir kısım var mı? Rutin haricinde mutlaka şurayıda kontrol ettir dediğiniz bir yer yani.
    Şu krank kasnağı gibi bir şey tekrar başıma gelmemesi için.

  • Arkadaşlar selam
    2004 cmax trend benzinli kullanıyorum. Ancak bir kaç haftadır bir problem oluştu. Sizlerle paylaşmak ve bilgi edinmek istedim. Arabamı genelde sabahları hareket ettirirken ön sağ tekerin oralardan "şıkır şıkır " diye bir ses geliyor. Ve bu ses 1-2 saniye sonra kesiliyor. Özellikle ilk kalkışlarda ve otomobil uzun süre park halinde kalırsa yapıyor.
    Geçenlerde tanıdığım bir arkadaşa götürdüm. ( burada servis yok ve lüks araçlara bu arkadaş bakıyor.) . Arabaya baktı ve bunun kaporta sesi olduğunu söyledi. Tekeri söktü cant ın çatlaklığından da huylanmıştı ama hiç bir şey bulamadı. Akşam bana teslim etti. Ancak aynı ses yine oluyor. Tekrar gittim ve görüştüm. "Siz güvenlikle bu aracı kullanın, kesinlikle problem olmaz, tozdan da yapabilir, eğer ses devam ederse tekrar bakalım " dedi. Ancak ses tekrar geliyor. Bayram sonrası yine uğrayacağım.
    Yalnız arıza bilye sesi değil. Gerçi 2 ay önce rot balans yaptırdım ve balansçı ön sağ ve arka sol bilyelerden ses geldiğini söylemişti. Ama aracı kullanırken hiç ses falan duyulmuyordu. Tamirci arkadaş "rot balansın yapılırken aracın 180-200 km civarı olduğunu ve bu sesi onun duyacağını, ancak o sesin bu olmadığını" söyledi.
    Arkadaş lar daha önce böyle bir problem yaşayan veya duyan olduysa yardımlarınızı bekliyorum.
    Herkese iyi sürüşler.




  • Mtnn sana özellikle fren hidroliğini değişmeni öneririm: 2 yılda bir değişim gerekmekte.
    kırılan parça bana hala atipik birşeymiş gibi gözükmekte.
    mazot filtresi koruma çerçevesi sıklıkla kırılmakta kontrol ettir.
    mazaot filtresi artık 30.000 de değişmekte bilgin olsun.
  • Tşkler tissot; önerilerini dikkate alacağım. Yalnız mazot filtresinin 30binde değişmesi iyi mi kötü mü acaba? Normalde 15binde değiştirilmiyormuydu?
    Kırılan parça ile ilgili bir resim daha koyuyorum aşağıya.

  • Benim 0 km den beri kullandığım total DOCO exellium eurodiesel kusursuz
    Geçen 10 lt lık pet şişede mazot aldım : ) Berrak ve tortusuzdu. 10 üzerinden 10 veririm.
    mAZOT FİLTRESİ ÇOK PAHALI 100 TL OLMALI .
    O nedenle 30.000 km iyi oldu. Yakıt problemsizse zaten sorun olmayacaktır.
    Avrupada birçok değişim peryodu bizim 3 hatta 4 katımız km de yapılıyor.
    Kırılan parça bana göre kesinlikle dışardan gelen bir yabamcı cisimle kırılmış olamaz, tabi off road yapmıyorsan!
    Tamir edildi ise geçmiş olsun demek kalıyor .

    Aman fren hisdoliği ihmale gelmez . Ford DOT 4 hidrolik kullanıyor.
    Pek çok servis işçiliği uzun ve zahmetli bedeli cüzi olduğu için maalesef bilerek ihmal edip değişmiyorlar.
    Kullanı m kitapçığı 2 yılda bir değişim yapın diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tissot

    Benim 0 km den beri kullandığım total DOCO exellium eurodiesel kusursuz
    Geçen 10 lt lık pet şişede mazot aldım : ) Berrak ve tortusuzdu. 10 üzerinden 10 veririm.
    mAZOT FİLTRESİ ÇOK PAHALI 100 TL OLMALI .
    O nedenle 30.000 km iyi oldu. Yakıt problemsizse zaten sorun olmayacaktır.
    Avrupada birçok değişim peryodu bizim 3 hatta 4 katımız km de yapılıyor.
    Kırılan parça bana göre kesinlikle dışardan gelen bir yabamcı cisimle kırılmış olamaz, tabi off road yapmıyorsan!
    Tamir edildi ise geçmiş olsun demek kalıyor .

    Aman fren hisdoliği ihmale gelmez . Ford DOT 4 hidrolik kullanıyor.
    Pek çok servis işçiliği uzun ve zahmetli bedeli cüzi olduğu için maalesef bilerek ihmal edip değişmiyorlar.
    Kullanı m kitapçığı 2 yılda bir değişim yapın diyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: tissot

    Benim 0 km den beri kullandığım total DOCO exellium eurodiesel kusursuz
    Geçen 10 lt lık pet şişede mazot aldım : ) Berrak ve tortusuzdu. 10 üzerinden 10 veririm.
    mAZOT FİLTRESİ ÇOK PAHALI 100 TL OLMALI .
    O nedenle 30.000 km iyi oldu. Yakıt problemsizse zaten sorun olmayacaktır.
    Avrupada birçok değişim peryodu bizim 3 hatta 4 katımız km de yapılıyor.
    Kırılan parça bana göre kesinlikle dışardan gelen bir yabamcı cisimle kırılmış olamaz, tabi off road yapmıyorsan!
    Tamir edildi ise geçmiş olsun demek kalıyor .

    Aman fren hisdoliği ihmale gelmez . Ford DOT 4 hidrolik kullanıyor.
    Pek çok servis işçiliği uzun ve zahmetli bedeli cüzi olduğu için maalesef bilerek ihmal edip değişmiyorlar.
    Kullanı m kitapçığı 2 yılda bir değişim yapın diyor.


    tissot merhabalar,

    Bu senin total DOCO Ankarada nerede?Annemin hastalığı için bu hafta Ankaradayımda belki bayramdan sonrada Ankarada olacağım,şu nefis mazottan benim meximde tatsın birkere
    Eğer çiğdem mahallesiden Konya yolu ile numune arası 09 lu aytozu gri C max görürsen mutlaka benimdir.




  • Öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dilerim.
    egenin yeşilinden denizinden sonra Ankaranın bozkırını görmüş olman vesilesi ile bizlerin ne tür güçlükler içinde yaşadığımızı anlamışsındır. Ha mazotu iyidir DOCO TOTAL İN
    Adresi şöyle : istanbul yolu çiftlik kavşağından devam edin yaklaşık 2 km sonra sağda ford yetkili satıcısı tan oto Ford u görürüsün büyükçe ford logosu ile, işte onun tam bitişiği.
    Sana yardımcı olabileceğim bir konu olrsa lütfen msj at.
  • Şu an çoğu ez iş ev güzergahında c maxımla çok iyi bir değer tutturmuş durumdayım.
    toplam 60 km lik bu etap çoğunlukla şehir dışı niteliğinde.CC İLE YB VERİSİ 4.0 LT MENZİL : 999 KM( 1000 YAZAMIYOR DA ONDAN HESAPLAMAMA GÖRE 1080, ). bUNU İSPAT etmeye çalışacağım , ama takdir edersiniz ki 1000 km oldukça uzun bir mesafe ve ben bu süre zarfında şehir dışı yolculuğa çıkmamalıyım.
    Ki bu da çok zor.
    pompada elde ettiğim sonuçları bilahare yazarım.
  • Merhaba arkadaşlar
    http://www.iyibey.com/

    http://cgi.ebay.co.uk/Digital-ASA-CR-Chiptuning-Ford-C-MAX-1-6-TDCi-DPF_W0QQitemZ350247105904QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item518c5ab570&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

    Arabaya takdığım tuning box bu , çok memnunum c maxımda bu boxa karşı hiç bir yabancılık çekmedi,tork eğrisi yüksek devirlerdede yüksek kalmaya devam ediyor,ankaraya yaptığım yolculukta bunu daha iyi fark ettim .
    Rahatlıkla kullanabilirsiniz diye düşünüyorum ve fiyatıda çok uygun bence.
    Ben montajını kendim becerebildim ama c maxta biraz zor oluyor,rail'in fişine ulaşmak için hem akü hem hava filtesi sökülmek zorunda ve fişin olduğu yere eliniz zor ulaşıyor.
    Benim tuning boxu almanyadan arkadaşım elden getirdi ama yukardaki linkte göreceğiniz gibi türkiyeden de sipariş imkanı var gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi g.m.y. -- 17 Eylül 2009; 9:54:30 >




  • http://www.arabam.com/haber.aspx?haberID=287539&baslik=Ford Grand C-MAX'i de tanıttı
    Üstteki adresi aynen kopyalayın..işte yeni C-max
  • Slm;
    Eskişehir Otokoçta 105bin km bakımını yaptırdım bugün. Mazot filtresinin 30binde değişeceğine dair bir tebliğ gelmediğinden, 15bin kmdeki rutin değişim devam etmekteymiş. Polen filtresi hariç bakım işlemlerini + tissotun tavsiyesi üzerine fren hidroliği değişimini de yaptırdım=287TL.
    Ancak;
    Arka sol amortisörümün patlak olduğunu (200TL) ve eksozda bulunan spiral bağlantının da deforme olduğunu (355TL) söylediler. Artı amortisörün tek değişimini de tasvip etmediklerini belirttiler. Herneyse, bunlar daha sonraya kaldı.
    177Bin kmde bir C-max vardı, taş gibi dediler. Hatta bir şirkete ait olan başka bir c-max'in motorunun 415Bin kmde indirildiğini, bu aracın neredeyse bazen ayda 15bin km yaptığını söylendi. Düzgün bakım ve iyi yakıtla 400Bin Km rahatlıkla yapılabilir(miş).
    Orada bulunan bir C-Max'in motoru yapılmış, nedeni altını vurma sonucu karterin zarar görmesi ve yağsız çalışma. Sonuç=8700TL. Aracın altına dikkat yani ;)




  • Tüm C-Max'çilerin mübarek ramazan bayramını kutluyor, sağlık ve mutluluklar diliyorum.
  • uzun zamn oldu foruma yazmayali :D bu sure zarfinda 90bini astim genel olarak abuk tıkırtılar disinda memnunum arabamdan bende son moda koltuk arkasi servis masalari tıkırdamaya basladi :D ama alistim arik muzik hep 15in ustunde olunca cok sessiz bizim arabalara enjektör sıkırtısı bendede var artik :D sanirim bu bize bi isaret tamirine pek sıcak bakmıyorum hos bozulmasinida pek umursamiyorum temiz durumda cok az kullanılmıs cıkmalari 500 civarina veriolar sifirinin 1500 2000 bandında oldugunu dusununce urkutmuyo turbo sorunsalı ıcın bu sure zarfinda turbo timer taktirdim aracima bayadir onla kullanıorum o sorunu cozduk hava filtresini de 2 3 bınde hallettigimden o yondende kafam rahat oluyo bu arada yag buhar donusunu iptal ettim bu sayede 2006 model alti c max lerde olan buhar donusu yuzumden hava akis metresi yaglanma sorununuda gidermis olmus iptal seklim biraz kasap gibi oldu ama :D kafam rahat o konuda
    bu arada unutmadan herkesin ramazan bayramini en icten dileklerimle kutlarim görusmek uzere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    Merhaba arkadaşlar
    http://www.iyibey.com/

    http://cgi.ebay.co.uk/Digital-ASA-CR-Chiptuning-Ford-C-MAX-1-6-TDCi-DPF_W0QQitemZ350247105904QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item518c5ab570&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

    Arabaya takdığım tuning box bu , çok memnunum c maxımda bu boxa karşı hiç bir yabancılık çekmedi,tork eğrisi yüksek devirlerdede yüksek kalmaya devam ediyor,ankaraya yaptığım yolculukta bunu daha iyi fark ettim .
    Rahatlıkla kullanabilirsiniz diye düşünüyorum ve fiyatıda çok uygun bence.
    Ben montajını kendim becerebildim ama c maxta biraz zor oluyor,rail'in fişine ulaşmak için hem akü hem hava filtesi sökülmek zorunda ve fişin olduğu yere eliniz zor ulaşıyor.
    Benim tuning boxu almanyadan arkadaşım elden getirdi ama yukardaki linkte göreceğiniz gibi türkiyeden de sipariş imkanı var gibi görünüyor.


    ben boxa pek sıcak bakmıorum direk enjektör uzerine yukle aldigindan dolayi yıpratmasi daha fazla oluyo enjektor hassasiyeti artio TDİ teknolojisinde zaten basinc CRye gore dusuk ama bizim enjektor basıncımız 1600 bar civarinda olmasi gerekio




  • Slm.
    Turbo timer, hava filtresini 2-3 binde halletmek ve yağ buhar dönüşünü iptal etmenin amacı nedir? Bu konuları biraz daha açıklayıcı anlatabilir misin?
    quote:

    Orijinalden alıntı: omer49

    uzun zamn oldu foruma yazmayali :D bu sure zarfinda 90bini astim genel olarak abuk tıkırtılar disinda memnunum arabamdan bende son moda koltuk arkasi servis masalari tıkırdamaya basladi :D ama alistim arik muzik hep 15in ustunde olunca cok sessiz bizim arabalara enjektör sıkırtısı bendede var artik :D sanirim bu bize bi isaret tamirine pek sıcak bakmıyorum hos bozulmasinida pek umursamiyorum temiz durumda cok az kullanılmıs cıkmalari 500 civarina veriolar sifirinin 1500 2000 bandında oldugunu dusununce urkutmuyo turbo sorunsalı ıcın bu sure zarfinda turbo timer taktirdim aracima bayadir onla kullanıorum o sorunu cozduk hava filtresini de 2 3 bınde hallettigimden o yondende kafam rahat oluyo bu arada yag buhar donusunu iptal ettim bu sayede 2006 model alti c max lerde olan buhar donusu yuzumden hava akis metresi yaglanma sorununuda gidermis olmus iptal seklim biraz kasap gibi oldu ama :D kafam rahat o konuda
    bu arada unutmadan herkesin ramazan bayramini en icten dileklerimle kutlarim görusmek uzere




  • 
Sayfa: önceki 419420421422423
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.