Şimdi Ara

Ford Focus C-Max (415. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.710
Cevap
28
Favori
855.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 413414415416417
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur.2034

    bizde 2006 trend c max aldık
    bide resmi



    kapı altı çıtaları güzel gözüküyor. diğer taraflardan resimler varmı?? nasıl kullanışlımı çıtalar??
  • şu an yok ama en kısa zamanda koyacam
  • slm arakadaşlar
    2005 ghia araçta düşük devirlerde güç kaybı var kalkışlarda araba eskiden hoplar zıplardı ama şimdi kalksammı kalkmasammı diyor ve 2500 devirlerde anca kendin, topluyor ve şu turboyu 2800 devirde kitleme olayını daha sık yapıyor
    yardım ltf
  • Sanırım EGR valf arızası yaşıyorsun
  • efe74 EGR ye 600tl dediler ve şimdiye kadar hiç temizlenmedi acaba temizletmek kurtarabilirmi
  • bi resmi daha
  • Tuningbox'tan sonra böyle oldu C max.

  • Gmy selam.
    HIZLI bir dönüş yapmışsın foruma
    Bu kadran sana mı ait?
    Umarım değildir.
    tdci 6000 d/dk normalde asla çeviremez.
    Eğer çevirdi ise motor yazılımının tüm koruma kalkanları kalkmış demektir.
    Turbonun GERİ SAYIM İŞLEMİ DE BAŞLAMIŞTIR ARTIK.
    Şahsen ben performansa tutkun olmama rağmen 112.000 km deki aracıma bunu yapamam.
    Benim için anlık performans yerine durabilite çok daha önemli.
    Ne diyeyim performansın belini kırmışsın, ama dikkat et motorun belini kırma
  • o hızda giden arabada göstergeleri hareketsiz çekecek foto makinesi herhalde en az 10bin avrodur

    Bence bu resim gösterge testi sırasında çekilmiş...farkındaysanız araba maksimum hararette..Muhtemelen birazdan piston ve subaplar erimiştir.
  • ankarada 500 civarı şaşmazda. benimkide aynı sorunu yapıyordu. kontağı kapatın bi kaç dakika sonra tekrar açtığınızda düzeliyor. ama devamlı olması nedeniyle kesinlikle ilk önce EGR valfi değişecek, uzun süre binerseniz bu şekilde akü bitecek, üaküyle beraber alternatör ölecek, EGR valfi sübabı EGR valfi ile beraber değişecek gibi birsürü sıralama yapılabilir. başımdan geçtiği için söylüyorum. en kısa zamanda ya EGR valfini devre dışı bırakın (sac ile kapatıyolar) veya efr valfi alın. yoksa akü ile başlarsınız ödemeye.... temizlemek de hiç bi işe yaramıyo. temizlenmesinde değil dert. EGR valfinin içindeki motor arızalanması nedeniyle yapıyo bunu.. motorda parçaya bağımlı satılıyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan67

    efe74 EGR ye 600tl dediler ve şimdiye kadar hiç temizlenmedi acaba temizletmek kurtarabilirmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    o hızda giden arabada göstergeleri hareketsiz çekecek foto makinesi herhalde en az 10bin avrodur

    Bence bu resim gösterge testi sırasında çekilmiş...farkındaysanız araba maksimum hararette..Muhtemelen birazdan piston ve subaplar erimiştir.



    Herkese merhabalar !

    Biraz şaka yapalım dedim,x-rayted hemen farketmiş doğrudur,
    Ama tuninboxum geldi ve taktım biraz zor oldu,akü yü söktüm hava fitresi kutusunu söktüm ve rail ucundaki fişe yanaşmak oldukça zor ve fişi sökmesini bilmeyen için tam bir işkence ammada zor bir yere yerleştirmişler.
    Motor gücünde çok bişey faketmedi gibi ama sarfiyat düştü gibi daha fazla yol yapamadım , pazar günü Didimden İzmir gideceğim bakalım nasıl bir sonuç verecek.
    Ama nasıl kandırık yaptım test konumunda ], ısı göstergesi işi bozdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tissot

    Gmy selam.
    HIZLI bir dönüş yapmışsın foruma
    Bu kadran sana mı ait?
    Umarım değildir.
    tdci 6000 d/dk normalde asla çeviremez.
    Eğer çevirdi ise motor yazılımının tüm koruma kalkanları kalkmış demektir.
    Turbonun GERİ SAYIM İŞLEMİ DE BAŞLAMIŞTIR ARTIK.
    Şahsen ben performansa tutkun olmama rağmen 112.000 km deki aracıma bunu yapamam.
    Benim için anlık performans yerine durabilite çok daha önemli.
    Ne diyeyim performansın belini kırmışsın, ama dikkat et motorun belini kırma



    Tissot selamlar,

    Hiç öyle şeyler yaparmıyım , ben garanti işe bakarım.Tuningboxu da zaten 100km/h hızla giderken yakıttan tasarruf için aldım taktım.
    Bu ara birde 2005 model bir Yamaha dragstar XVS 1100 a classic aldım onla bol bol geziyorum, birazda inşaat işlerim vardı ondan foruma fazla bakamadım.




  • orhan38
    hocam bilgi için teşekkürler
    bu egr yi iptal etirmenin bir zararı oluyormu yakıt artışı duman atma gibi
    birde geçen sene zaten bizimki bir alternatör (şarj dinamosu ) arızası vermişti diyot tablası yanmıştı
  • egr yi iptal ettirme çok az da olsa performansı etkiliyo ve yakıt tüketimini etkiliyor. EGR nin özelliği dışarı atılan eksoz dumanını tekrar absorbe ederek tekrrar yaktırıyor. güya az tüketim yaptırıyo ama diğer dizellere göre c-max biraz daha fazla yakıyo. orası kesin. ama performans için ben yaptırmayı tercih ettim. duman atma ise kapattırdığınız takdirde kesinlikle olmuyor. araç EGR siz normal dizel araca dönüşüyor ama dediğim gibi porformans düşüyor az bi şey.
    alternatör,. akü, efr sübabı diye gitmeye başlıyor. ayrıca egr valfi arızalı olması durumunda yakıt tüketimi de epey artıyor. acilen yaptırın. tabiiki o kadar para varsa. ben bi kaç ay beklemiştim yaptırmak için
  • performans azalması hissedilir ölçüdemi oluyar normal dizele dönme dediğiniz basıl oluyor, birde arıza lambası yakıyormu, ben işin açıkcası iptal ettirmeyi düşünüyorum ve bunu ankarada nerede yaptırayım ben normalde bakımlar için şaşmazda yiğit oto diye biryere gidiyorum ve onların bu işi becerebileceklerini pek düşünmüyorum
    birde bu araç kalkışlarda bazen zorlanıyor bazen normal hale dönüyor ama yinede bir düşük devirlerde güç kaybı var bu normalmidir
  • GMY selam
    motorunla foruma reenk kat derim.
    resmini koy .
    merak ettim 1100 lük motorum mtv 2. taksidi ne kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tissot

    GMY selam
    motorunla foruma reenk kat derim.
    resmini koy .
    merak ettim 1100 lük motorum mtv 2. taksidi ne kadar?



    tissot merhaba,

    MTV 117 TL ödedim 1200 cc altı 4 yaş çok bişey tutmadı.Daha 9000 km de,ilk sahibi fazla kullanmamış 12000 TL ye aldım.Ben hemen 3000km yaptım ,c maxtan fazla kullanıyorum.
    Bu renk fazla fazla yok ,ileride antika olacak,kesinlikle bi daha satmam torunlara bırakırım.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi g.m.y. -- 13 Ağustos 2009; 19:39:51 >




  • merhaba arkadaşlar.
    C-max ımın geçen gün park lambasının birinin yanmadığını farkettim .sökmek için motor kaputunu açtım ancak bırakın ampülü arkasındaki kapağın mandallarını açtıkdan sonra parmağımı bile sokamadım.farın arkasında bir koruma demiri var.kesinlikle içerden açılacağını sanmıyorum.bir ambül için komple tampon falan indirip farı komple dışarımı almakmı gerek yoksa bunun kolay bir yöntemi varmı.bilen varsa çok sevinirim.
  • farı komple sökmelisiniz...işlem kolaydır uzun bir tornavida yeter...önce farın şasi bağlantısınındaki vidayı sökün..sonra altta sağdaki ve soldaki tırnakları bastırın farı öne doğru çekerek farı çıkarın..arka kapak şimdi açılır ve ampul değiştirebilirsinizi..ben ilk seferde becerememiştim, çünkü tırnakların birini bulamamışım...sonra serviste gösterdiler...ondan sonra en az 10 kere kısaları değiştirmişimdir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tissot

    GMY selam
    motorunla foruma reenk kat derim.
    resmini koy .
    merak ettim 1100 lük motorum mtv 2. taksidi ne kadar?



    tissot merhaba,

    MTV 117 TL ödedim 1200 cc altı 4 yaş çok bişey tutmadı.Daha 9000 km de,ilk sahibi fazla kullanmamış 12000 TL ye aldım.Ben hemen 3000km yaptım ,c maxtan fazla kullanıyorum.
    Bu renk fazla fazla yok ,ileride antika olacak,kesinlikle bi daha satmam torunlara bırakırım.





    güle güle kullan abi çok güzel gerçekten :)




  • 
Sayfa: önceki 413414415416417
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.