Şimdi Ara

Ford Focus C-Max (364. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.709
Cevap
29
Favori
855.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 362363364365366
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    Bugattı veyron Türkiyede.
    Doğuş oto test aracı getirtmiş.
    Ama maalesef bize haber etmemiş.
    Yazık.
    Multi milyoner 7 kişi bulmuş , İstanbulda onlara test ettirecekmİŞ.
    Sadece 1 araç varmış ellerinde.
    Fiyat 2.4 milyon AVRO.
    Kasko 120 .000
    Rengi kımızı siyah mı ne.
    Benim favori rengim lacivert.
    Ben bu aracı dünyada ilk görenlerindenim.
    2001 de IAA fuarında ( frankfurt Almanya) konsept halinde iken görmüş ve videoya almıştım.
    Her yönü ile dünyada benzersiz bir nesne.
    400+km max hız.
    16 silindir 4 turbo ve 0 100 km 3 sn nin bile altı.
    C max topiğine renk versin dedim




    toplamda 300 tane üretilecek ve er araç alan kişiye göre döşenecek...yani burdan alan 1 kişi isteiğine göre bi araba almış olacak...gazetelr dün yazdı... yni duyurdu doğuş :D




  • Merhaba,aydın efe
    Bende 2004 TDC Trend var.Aynı şikayat bende de araç 3 aylık iken başladı.Servise gittim.Dediğiniz gibi araç 1,5 gün serviste kaldı.Sevis danışmanı arkadaşımdı İyi bir servis elemanına işi verdi sorunu giderdiler o gün bugun ses problemi kalmadı.Yani diyeceğim iyi bir usta problemi çözüyor.
    Benim tıkırtı ve sese karşı fazla tahamülüm yok.Bu nedenle aracımda bu tür sesleri duymak istemiyorum.Ses sizi rahatsız etmiyorsa bırakın kalsın

    Selamlar,
  • peki bu cmaxlara çocuk kiliti takılmıyo dimi. yani ben önden kilitlediğimde ne kapı ne penceresi açılıması. yav niye koymamışlar ki ne kadar zorlanıyoruz şimdi çocukla.
  • benim aracım 2004 olmasına rağmen tıkırtı falan yok , ama asıl tıkırtıyı yaşamıştım viraj denge çubuğu kırıkken GÜM GÜM GÜM diye çarpıyordu

    neyse benim araçta konsol tıkırtısı haricinde herşey çıktı zaten şimdiye kadar , o sorun da olursa şaşırmam

    bu arada aracı satışa çıkardım ama pek kelepir değil , 30 bin lira
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38

    peki bu cmaxlara çocuk kiliti takılmıyo dimi. yani ben önden kilitlediğimde ne kapı ne penceresi açılıması. yav niye koymamışlar ki ne kadar zorlanıyoruz şimdi çocukla.



    Selamlar,

    Arka kapıları mekanik olarak içerden açılmasını engelleyen çoçuk kilidi arka kapılarının kilit mekanizmasında var.
    Yine arka camları içerden istediğin gibi kilitleyip açabilirsniz. Kumandası cam kontrollarının olduğu yerde.

    Arka kapıları camlar gibi bir düğmeyle kilitlemek ve açmak mümkün olsaydı iyi olurdu tabi ki.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    Bu duyduğum 4. alternatör arızası.
    2 arkadaşıma c max ghia tdci aldırdım. 2 side bu arızadan yolda kaldılar; biri çankırıda diğeri burdurda.
    2 side çekici ile servise sokuldu.
    elektrik üretimi 0 olunca hiçbirşey çalışmıyor.
    bu arızaları yapan araçların ne hikmetse 3 ü de 2004.
    Benim korkum 2004 olan aracımın da bu arızayı yapması.
    yapacaksa hemen yapsın ki garantiye sokayım diyorum
    Hakını yemiyeyim 160-170 bandında otobanda öyle akıyor ki audi Q7 de çok farklı gitmiyor yanında.
    Bu kadar paraya bu sürüş keyfi yeter.
    2004 olup da parası olan bence beklemesin alternatörü değiştirsin derim ben



    Selamlar Tissot,

    Alternatör arızasını daha ziyada ghia donanımda görüyorlar. Muhtemelen ghiaların elektriksel ihtiyacı daha fazla olmalı. Kullanılan alternatör bazı durumlarda kritikte kalıp bozuluyor olabilir. Benim tahminim diyot arızası olduğu.Ancak bu diyotlar perçinli ve kapalı bu yüzden komple değiştiriyorlar.
    İç rulmanlarının bozulması düşük bir ihtimal ve rulman bozulsa ses, yaptığı gibi bir süre sonra sıkışabilir ayrıca kayışıda yıpratır.
    Zaten olayın sessiz sedasız akü bitmesi olarak gerçekleşmeside mekanik dışı bir arızayı işaret ediyor.

    Benim araç 2004 26 ekim çıkışlı trend şu an 51000 km de ço k şükür tüm garantiden değişecekleri değiştirdik. Şu an bir sorun da gözükmüyor.
    Bu şekilde devam edersemde 2011 de yeni kasaya geçerim km de en fazla 80000 falan olur.

    Dostum Q7 yani yapma o kadar değil. Abimde 2,5 R5 2004 Tuareg var c-max yolda oyuncak gibi kalıyor. Ama performansta evet 2,5 tuarege kafa tutup geçiyorum. Ana bu V6 TDI olsaydı biraz geçmek kısmı biraz zor olurdu.

    Bu arada önceki yazılarından birinde enjektörü sormuşsun, Boscdaki arkadaşım, c-max deki bu enjektörlerin 250000 km ömrü olduğunu ama 300000 km de kullanılabileceğini söyledi. Bu arada ford servislerde 2000 ytl verip kazıklanmayın, aynı hizmeti daha kaliteli olarak bosch diesel centerlarda veriyor. Üstelik daha uygun fiyatlı. Ayrıca burda yapılan testlerden sonra enjektörlerin tamir kitleri ile yenilenmesi de söz konusu olabiliyor. Bu konuda bosch servisleri daha güvenilir ve bu uygulama yeni çıkan kanuna göre yasal olarak garantiyide bozmaz. Zaten nerdeyse bütün ford servisleri bu hizmeti bosch diesel centerlardan alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxfocus -- 19 Eylül 2008; 14:52:17 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    ÖNE SENSÖR TAKILMIYOR.
    AMA ARKAYA FORD YETKİLİ SERVİSİNDE CENMAX MARKA SENSÖR TAKABİLİRSİN. SORUNSUZ VE 5 YILDIR KULLANMAKTAYIM.
    FİYATI DA 200 YTL CİVARI OLMALI SANIRIM.


    Selamlar Tissot,

    Aracı aldıktan sonra taktırdığım 6 sensörlü sistem önler 2 arkalar 4 adet olmak üzere çalışıyor.
    Ford servisi bu ürünü kendi takmadı ama ürünü incelediler ve çok beğendiler, montajda titiz biri olarak söyliyorum çok iyi bir şekilde kartal sanayide yapıldı. Garantide hiçbir problem yok. Bu konularda tüm sorun arraç elektrik ve elektroğini iyi bilen bir usta ve kaliteli işçiliktir.
    Tabi ki üründe çok önemli.
    Serviste takılan cenmax alarm ise sirenide dahil olmak üzere bir çok kez sorun çıkardı ve bana göre rezalet bir ürün.Üstelik aracın anahtardan kilitleme özelliklerinede olumsuz etkileri oluyor.Mesela önce , şöför kapısı sonra diğer kapıların açılması işleminde arada 5 sn beklemezseniz devreye giriyor.Darbe sensörü tek noktada ve konulduğu yerde iyi, uzak noktalarda nerdeyse çaışmıyor. Vb. çok kötü bir alarm.
    Ayrıca servislerin sadece bu marka alarm uyumlu falan geyikleride külliyen yalan. Yeterki doğru montaj yapılsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxfocus -- 18 Eylül 2008; 17:34:32 >




  • kötü megane de bile vardı yav. bööle bebe ne zaman kayıpı açıp düşecek korkusundayız. koltuğunda da oturmuyor sağolsun.
    yav birde bu aşağıda yazılı olanlar ne. sıra sıra bi şeeler anlamadım valla
    quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus


    quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38

    peki bu cmaxlara çocuk kiliti takılmıyo dimi. yani ben önden kilitlediğimde ne kapı ne penceresi açılıması. yav niye koymamışlar ki ne kadar zorlanıyoruz şimdi çocukla.



    Selamlar,

    Arka kapıları mekanik olarak içerden açılmasını engelleyen çoçuk kilidi arka kapılarının kilit mekanizmasında var.
    Yine arka camları içerden istediğin gibi kilitleyip açabilirsniz. Kumandası cam kontrollarının olduğu yerde.

    Arka kapıları camlar gibi bir düğmeyle kilitlemek ve açmak mümkün olsaydı iyi olurdu tabi ki.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cmax1973

    Arkadaşlar selam.....

    Bizim c-maxlerde tüm fordlarda olduğu gibi esp + tcs bazı modellerde olduğu gibi ya standarttır ya da opsiyoneldir...yani mondeo s-max kugada standart olarak esp+ tcs bir paket halinde bulunur...c-max focus ta da opsiyoneldir...x-rayted ın da dediği gibi hemen arka cam rezistans düğmesinin olduğu tarafta bir düğme ile esp kontrol edilir....ama dediğiniz gibi esp ışığı düğme olmadığı halde yanıyorsa bana kalırsa arabaya bir patinaj yaptırıp tcs ışığının yanıp yanmadığına bakmak gerekir..eğer ışık yanmıyosa kesin olarak yoktur..ama tcs de yanıyorsa her iki opsiyon ( ESP+TCS) DA VAR DEMEKTİR.........


    Selamlar,

    Opsiyonel veya standart olması dışında , küçük bir hatırlatma yapalım, ESP ve TCS birlikte çalışması gereken özellikler değildirler. Yani her zaman esp varsa tcs vardır diyemeyiz. Sadece çekiş kontrol sistemi olan veya sadece elektronik stabilite denetleyicisi olan araçlar olabilir. İllaki ikisinin bir arada bulunması gerekmez.Ama ikisini bir arada olması çok daha etkili bir sürüş güvenliği sağlar.
    Fordlarda ve yeni nesil bir çok araçta bu sistem beraber çalışmaktadır. Eski nesil diyebileceğimiz 1990 dan bu yana üretilen bazı araçlarda ise bu özellikler ayrı ayrı bulunabiliyordu. ESP oluyordu ama Tcs olmuyordu veya tam tersi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38
    kötü megane de bile vardı yav. bööle bebe ne zaman kayıpı açıp düşecek korkusundayız. koltuğunda da oturmuyor sağolsun.
    yav birde bu aşağıda yazılı olanlar ne. sıra sıra bi şeeler anlamadım valla
    quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus
    quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38
    peki bu cmaxlara çocuk kiliti takılmıyo dimi. yani ben önden kilitlediğimde ne kapı ne penceresi açılıması. yav niye koymamışlar ki ne kadar zorlanıyoruz şimdi çocukla.

    Selamlar,
    Arka kapıları mekanik olarak içerden açılmasını engelleyen çoçuk kilidi arka kapılarının kilit mekanizmasında var.
    Yine arka camları içerden istediğin gibi kilitleyip açabilirsniz. Kumandası cam kontrollarının olduğu yerde.
    Arka kapıları camlar gibi bir düğmeyle kilitlemek ve açmak mümkün olsaydı iyi olurdu tabi ki.


    Selamlar,

    Korkulu rüya görmektense, arka kapıları mekanik olarak kilitleyin , tek sakıncası arakadaki inerken sizin kapıyı açamanız gerekecek.
    Aşağıdakiler derken , bilgisayar donanım tanımını mı kasettiniz. Onlar pc oluşturan parçaların ve yan bileşenlerin tanımı diyebilirim.
    Donanım forumlarında bu gerekiyorda.Zira orda yazı yazdığınızda her defasında sistemin nedir sorusuyla karşılaşmıyorsunuz.
    Kalabalık için üzgünüm.




  • Maxfocus selamlar.
    Nerelerdesin?
    evet Q7 derken elbette konfor kalite ve işçilikte boy öl-ÇÜŞŞ-medim
    ama inan bana Q7 3.0 tdi otobanda kolay kolay izini kaybettiremez.
    Yani 100.000 euro konu olunca gerçek tebriği audi hak etmiyor.
    malesef ön sensörüm yok. Ama 4.5 yıl ve 96000 km sonunda cenmaxlar hala çalışıyor.Buna da şükür.
    Sana bir şey sorayım.Motor üst kapak bölgesinde terleme şeklinde yağ sızması var bende.Servis ellemeyelim dedi.Şimdilik sorun kozmetik boyutta.Motor üst kapağı açıp yeniden silikon ile sızdırmazlık sağlarız dediler. Elletmedim. Grantiden yaptırayım mı? Ben pek istekli değilim. Zira hiçbir işçilik 0 km ninki gibi olmuyor.
    Enjektörlerin ki bizimkiler 1600 bar basınçlı II jen. olanlardan, Onno usta tamirini riskli buluyor.Benim araçta servis teknisyeninin ifadesi ile hafif enj. şıkırtısı var.o da bu km için normal dedi. Yakıtım mükemmel.
    O nedenle sorun çıkmasını beklemiyorum.Ayrıca Q7 örneğinden de anlayacağın üzere performans problemim de tüketim problemim de yok.
    Son olarak kesinlikle yeni kasayı bekleyeceğim.

    İnşallah 3. jen cr 1.6 lt den 125 hp ve 280 nm tork elde ederler de beni tatmin ederler.




  • Arkadaşlar
    araç içindeki yer kaplaması çok kötü
    aracı teslim aldıktan sonra farkettim, koltuk altlarında halı okadar kötü duruyorki sanki monte edilmemiş gibiydi
    ertesi gün hemen otokoç a götürdüm, meğerse bu durum normalmiş, showroom daki araçlara da baktık hepsi öyleydi
    koltuk ayakları ile halı arasında o kadar büyük açıklıklar varkii sanki sökülmüşte yerine tekrar monte edilmemiş gibi
    acaba sizde de öylemi?
    50 milyarlık bir araçta olmaması gereken bir durum bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reha64 -- 19 Eylül 2008; 0:37:28 >
  • Benim 2004 ghiadaki yer döşemesi gayet iyi. Hiçbir problem yok.
    sorun 2009 araçlarda olmasın?
  • evet artık ne yapalım ona dönecez. kendim açıp kapatmaya başlıycam..
    kusura bakmayın bilmiyordum bir sürü şey var ne anlama geliyorda yazılıyo diye merak ettim. bu şimdi sizin sahip olduğunuz şeyler ha. ne kadar çok zımbırtı varmıy öyle.. ben hiç bilmem işte onları

    quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus

    quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38
    kötü megane de bile vardı yav. bööle bebe ne zaman kayıpı açıp düşecek korkusundayız. koltuğunda da oturmuyor sağolsun.
    yav birde bu aşağıda yazılı olanlar ne. sıra sıra bi şeeler anlamadım valla
    quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus
    quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38
    peki bu cmaxlara çocuk kiliti takılmıyo dimi. yani ben önden kilitlediğimde ne kapı ne penceresi açılıması. yav niye koymamışlar ki ne kadar zorlanıyoruz şimdi çocukla.

    Selamlar,
    Arka kapıları mekanik olarak içerden açılmasını engelleyen çoçuk kilidi arka kapılarının kilit mekanizmasında var.
    Yine arka camları içerden istediğin gibi kilitleyip açabilirsniz. Kumandası cam kontrollarının olduğu yerde.
    Arka kapıları camlar gibi bir düğmeyle kilitlemek ve açmak mümkün olsaydı iyi olurdu tabi ki.


    Selamlar,

    Korkulu rüya görmektense, arka kapıları mekanik olarak kilitleyin , tek sakıncası arakadaki inerken sizin kapıyı açamanız gerekecek.
    Aşağıdakiler derken , bilgisayar donanım tanımını mı kasettiniz. Onlar pc oluşturan parçaların ve yan bileşenlerin tanımı diyebilirim.
    Donanım forumlarında bu gerekiyorda.Zira orda yazı yazdığınızda her defasında sistemin nedir sorusuyla karşılaşmıyorsunuz.
    Kalabalık için üzgünüm.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    Maxfocus selamlar.
    Nerelerdesin?
    evet Q7 derken elbette konfor kalite ve işçilikte boy öl-ÇÜŞŞ-medim
    ama inan bana Q7 3.0 tdi otobanda kolay kolay izini kaybettiremez.
    Yani 100.000 euro konu olunca gerçek tebriği audi hak etmiyor.
    malesef ön sensörüm yok. Ama 4.5 yıl ve 96000 km sonunda cenmaxlar hala çalışıyor.Buna da şükür.
    Sana bir şey sorayım.Motor üst kapak bölgesinde terleme şeklinde yağ sızması var bende.Servis ellemeyelim dedi.Şimdilik sorun kozmetik boyutta.Motor üst kapağı açıp yeniden silikon ile sızdırmazlık sağlarız dediler. Elletmedim. Grantiden yaptırayım mı? Ben pek istekli değilim. Zira hiçbir işçilik 0 km ninki gibi olmuyor.
    Enjektörlerin ki bizimkiler 1600 bar basınçlı II jen. olanlardan, Onno usta tamirini riskli buluyor.Benim araçta servis teknisyeninin ifadesi ile hafif enj. şıkırtısı var.o da bu km için normal dedi. Yakıtım mükemmel.
    O nedenle sorun çıkmasını beklemiyorum.Ayrıca Q7 örneğinden de anlayacağın üzere performans problemim de tüketim problemim de yok.
    Son olarak kesinlikle yeni kasayı bekleyeceğim.

    İnşallah 3. jen cr 1.6 lt den 125 hp ve 280 nm tork elde ederler de beni tatmin ederler.


    Selamlar,

    Bu ara işler biraz yoğun geçiyor, birde tatil falan derken foruma epeydir yazamadım.
    Üst kapak bölgesindeki terleme ve çok küçük yağ sızıntısı problemi malesef 2004 ve 2005 temmuz ayı üretimlilerde yine sıkça rastlanan bir sorun ve aynı sorun bende ara kontrolde 40000 km de iken servisçe tespit edilmişti, Nazerde orjinaline uygun olarak yapıldı.
    Ben bu tespiti kendim görmedim zira motorun arka tarafına doğru olduğu için görmek çok zor ve çok küçük miktar söz konusu.
    Aslında kaçak önlense iyi olu tabi ki ama işçilik hususu bir dert bende bu işi yaptıktan sonra bir çok sorun çıktı enjektör diplerinden sızıntı oldu pullar keçeler , enjektör boruları derken üst kapak değişti. Günahları boynuna ama adamlar galiba be işlemi yaparken kılcal bir çatlak oluşmuş.
    Otosanla yazışma çizişme garanti bitti bitiyor , garantiye girer girmez çok uğraştım.
    Yani bir daha böyle bir şey olursa asla ellerini sürdürmem. Neyse ki tanıdık falan sorunu hallettik. ,
    Bu bir talhsizlik tabiki bu konuda karar senin zira ben bu kadar sıkıntıdan sonra korkar oldum.
    Zaten bu yakıt besleme sistemi içinde ford servise gitmiyorum bosch diesel centera gidiyorum.

    Enjektör şıkırtısı belli ölçüde normal, tamir derken aslında bu tamir değil enjektörün iç kısmı komple yenisi ile değişiyor. Yenisinide alsan zaten içinde bu parça var. Sadece komple almış oluyorsun. Dediğim gibi düzgün yakıtla 300000 km bulmak mümkünmüş ama TR şartlarında herhalde 200000 km de kalır diye düşünüyorum.

    Q7 bilmemde Bmw X5 3,0 d müthiş gidiyor(231 ps 520 nm tork), bir aile dostumuzda var bu yaz tatilde iken bindim, c-max 1,6 motorla mümkün değil yani başka bir şey demiyorum. Q7 ninde aslında daha aşağı kalır olacağını düşünmüyorum zira Audi Q7’de kullanılan, en yeni Common Rail yakıt enjeksiyonuna ve piezo enjektörlere sahip 3.0 litrelik V6 TDI motor, 236 beygir ve 500 Nm’lik torku bizdeki gibi 1750 d/d oluşturuyor.
    Hele birde yolda 4,2 lt. V8 FSI (355 ps 440nm 3500d/d ) veya özellikle 6,0 lt V12 TDI (500 ps 1000 nm 0-100 5,5 sn) rastlarsan hiç uğraşma yani

    Ama şöyle c-max da 140 hp falan olsa iyi olurdu yani , 125 hp bence seni kesmez Benim gittiğim bosch diesel centerda , chip tuning uzmanı Mehmet usta var, bir c-max müşterisi var, chip tuningli araç ve 167 hp güç üretiyor.Torkda 300 nm üstü Biraz siyah duman atıyor ama dehşet bir ivmelenme olduğunu söylediler. Şeytan dürtmedi değil hani 167 olmasada şöyle 140 hp lik bir box düşündüm o an ama aktarma parçalarının bu yükü taşıyabileceğinden şüphem var. Aslında box tuning takıp denemede yaptırıyorlar. Bir daha ki gidişimde bunu denemeyi düşünüyorum.
    Bende senin gibi yeni kasayı beklemeyi planlıyorum vede ilk çıktığında değil bir 18 ay sonra alırım.




  • benim araç hafif eğimli yolda 210 yaptı bayaa zorlayınca , motordan garip bir ses gelmeye başladı , enteresan böyle bir aracın bu hızı yapabilmesi fabrikaya göre maksimum hız 185 sanırım
  • Orjinalden alıntı: OGNİ

    Merhaba,aydın efe
    Bende 2004 TDC Trend var.Aynı şikayat bende de araç 3 aylık iken başladı.Servise gittim.Dediğiniz gibi araç 1,5 gün serviste kaldı.Sevis danışmanı arkadaşımdı İyi bir servis elemanına işi verdi sorunu giderdiler o gün bugun ses problemi kalmadı.Yani diyeceğim iyi bir usta problemi çözüyor.
    Benim tıkırtı ve sese karşı fazla tahamülüm yok.Bu nedenle aracımda bu tür sesleri duymak istemiyorum.Ses sizi rahatsız etmiyorsa bırakın kalsın

    Selamlar,
    [/quotva




    cevabınız için teşekkür ederim.. daha fazla sorun çıkar korkusu ile servise gitmekten vazgeçtim..

    ustaları tanıma şansım olsaydı keşke
  • last ottoman merabalar. ya sen yazmıstın oraya doktordan ılk shıbınden falan dıye benmı karıstırdım acaba.. ama sahıbınden.com a oyle yazınca mavı bır cmax cıktı gayet temız sayılıtrdı arabada bende ondan oyle yazdım..
  • Merhaba revolver27

    bir karışıklık olmuş hakikatten çünkü ben doktor değilim aracımda mavi değil. Bu arada alacağınız araca karar verebildiniz mi?

    Arkadaşlar bu arada bir süre önce bahsettiğim bagajın dışarıdan elle açılmaması konusu sonunda çözüldü bagaj kilidini açan düğme bozulmuş bu değiştirildi parça 80 ytl bilgilerize
  • 2010’da satışa çıkacak olan gelecek nesil Ford C-MAX ı hatırlatmak isterim.

    Kaynak Link:http://www.arabam.com/haber.aspx?PID=681&HID=1&haberID=283873

  • 
Sayfa: önceki 362363364365366
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.