Şimdi Ara

2012 MODEL OPEL ASTRA CLASSIC 3 ALANLAR (106. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.259
Cevap
39
Favori
299.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim.bende orjinaline dokunulsun,teybin sökülmesini istemem de acaba kolay yolu var mıdır diye düşündüm,orjinal teybin anfi çıkışı var mı,2 oval daha kaldırır mı? gönül döşemek istiyor da,orjinali de bozulsun istemiyor eski arabadan kalma anfi,woofer,oval hoperlörler hep elimde kaldı zamanında ne paralar vermiştim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 16 Kasım 2014; 20:13:31 >
  • Gundur led farı taktırsam nereleri keserler delerler :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş iyi forumlar. Bende 2012 model siyah opel astra classic sedan ile araniza katilmak istiyorum ama uygun bir arac bulamadim kilometre takintim varda 10 15 bin civari olacak. Bi arac ariyorum . Birde manuel mi easy tro ic mi alsam karar veremedim tavsiyeleriniz nedir. Fiyatlarda cok yuksek ne yapsam 10 15 bin klimtre civari 11 12 model manuel 42 bin tl easy tronic 44 bin tl cok yuksek lpg siz. Alinır mi .yardim lutfen. Yoksa bu kadar verdikten sonra yeni kasa ya mi bakmak mantikli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remxland -- 16 Kasım 2014; 20:37:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra hb 2011-2012 otomatik düşük km bakımlı kazasız araç arıyorum.
    Satmayı düşünen arkadaşlar irtibata geçerse sevinirim. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya bu astra classic sedan virajları dehşet alıyor,verdiği güven,haz gerçekten harika.sanırım easytronic esp olmasından da kaynaklanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    ya bu astra classic sedan virajları dehşet alıyor,verdiği güven,haz gerçekten harika.sanırım easytronic esp olmasından da kaynaklanıyor.

    fazlada hızlı girme virajlara.
  • selmand kullanıcısına yanıt
    öyle dalmasına girmek değil tabi,insan anlayabiliyor arabanın hangi virajı hangi hızla alacağını,easytronic'lerde esp var,sanırım o da epey arttırıyor yola tutunmayı.easytronicte fena şanzuman değilmiş aslında,evet biraz ilkel,basit gibi ama en azından dsg gibi sicili kötü değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    öyle dalmasına girmek değil tabi,insan anlayabiliyor arabanın hangi virajı hangi hızla alacağını,easytronic'lerde esp var,sanırım o da epey arttırıyor yola tutunmayı.easytronicte fena şanzuman değilmiş aslında,evet biraz ilkel,basit gibi ama en azından dsg gibi sicili kötü değil

    Benim arabada esp yok ama 90-100 ile çok rahat giriyorum virajlara eğer esp olsaydı arabanın limitlerini baya bi zorlardım sanıyorum :)

    senin arabanın sport tuşuna basınca araba uçuyormuş öyle diyorlar birde ilk yağ ve filtre değişiminden sonra araba ciddi derecede rahatlamıştı bende onu söylemeyi unutmuşum.
  • selmand kullanıcısına yanıt
    arabayı alalı 10 ay oldu,daha 6000 km yeni oldu tek kişi salon arabayla günde taş çatlasa 20 km yapıyorum,oda hafta içi,hafta sonu da paso yatıyor,motoru daha açılır mı,yada ne zaman açılır bilemiyorum bu sürüş moduyla 2 senede anca açılır sanırım esp'siz astra hiç sürmedim,daha doğrusu astra sürdüğüm ilk esp'li araç ama sanki farklı bir tutunması var gibi yola ve bu çok hoşuma gidiyor.evet hantal,kimi zaman bundan çok şikayet de ettim fakat arabamın verdiği güven moralimi düzeltiyor.sport tuşunda araba epey bağırıyor,hemde avaz avaz ,hele vitesin auto modunda kolay kolay üste vitese de atmıyor ama sollamalarda işe yarıyor.yüksek devirlerde vites değiştirdiği için araç gaz basmalarında daha çok tepki veriyor fakat düz yolda sport tuşuna bastığın zaman bağırması insanı rahatsız ediyor,sollama bitse de şu arabayı sakinleştirsem diyorsun.öyle turboya almış gibi bir durum değil,sonuçta arabanın torku,beygiri belli ama fena da bir özellik değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 20 Kasım 2014; 19:54:49 >




  • Arkadaşlar aracımı satmayı düşünüyorum ilgilenen olursa yardımcı olurum.Otomatik bir araç almayı düşünüyorum satma amacım bu yüzden.
    Aracım 1.6 Essentia 16000 Km de 2013 model beyaz hatasız 15000 bakımı yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ekskalibur -- 20 Kasım 2014; 22:46:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    arabayı alalı 10 ay oldu,daha 6000 km yeni oldu tek kişi salon arabayla günde taş çatlasa 20 km yapıyorum,oda hafta içi,hafta sonu da paso yatıyor,motoru daha açılır mı,yada ne zaman açılır bilemiyorum bu sürüş moduyla 2 senede anca açılır sanırım esp'siz astra hiç sürmedim,daha doğrusu astra sürdüğüm ilk esp'li araç ama sanki farklı bir tutunması var gibi yola ve bu çok hoşuma gidiyor.evet hantal,kimi zaman bundan çok şikayet de ettim fakat arabamın verdiği güven moralimi düzeltiyor.sport tuşunda araba epey bağırıyor,hemde avaz avaz ,hele vitesin auto modunda kolay kolay üste vitese de atmıyor ama sollamalarda işe yarıyor.yüksek devirlerde vites değiştirdiği için araç gaz basmalarında daha çok tepki veriyor fakat düz yolda sport tuşuna bastığın zaman bağırması insanı rahatsız ediyor,sollama bitse de şu arabayı sakinleştirsem diyorsun.öyle turboya almış gibi bir durum değil,sonuçta arabanın torku,beygiri belli ama fena da bir özellik değil

    Arkadaşlar ESP yol tutuşunu artıran bir öğe değil. Araç yoldan çıkma eğilimi gösterdiğinde aracı çizgisine sokmaya yardımcı olan bir sistem ve fizik kurallarını yenemez bu yüzden araçlarımızda esp var diye daha fazla risk almayalım lütfen. Esp'li astralar ile esp siz astralar arasında yol tutuş açısından hiç bir fark yoktur. Saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    arabayı alalı 10 ay oldu,daha 6000 km yeni oldu tek kişi salon arabayla günde taş çatlasa 20 km yapıyorum,oda hafta içi,hafta sonu da paso yatıyor,motoru daha açılır mı,yada ne zaman açılır bilemiyorum bu sürüş moduyla 2 senede anca açılır sanırım esp'siz astra hiç sürmedim,daha doğrusu astra sürdüğüm ilk esp'li araç ama sanki farklı bir tutunması var gibi yola ve bu çok hoşuma gidiyor.evet hantal,kimi zaman bundan çok şikayet de ettim fakat arabamın verdiği güven moralimi düzeltiyor.sport tuşunda araba epey bağırıyor,hemde avaz avaz ,hele vitesin auto modunda kolay kolay üste vitese de atmıyor ama sollamalarda işe yarıyor.yüksek devirlerde vites değiştirdiği için araç gaz basmalarında daha çok tepki veriyor fakat düz yolda sport tuşuna bastığın zaman bağırması insanı rahatsız ediyor,sollama bitse de şu arabayı sakinleştirsem diyorsun.öyle turboya almış gibi bir durum değil,sonuçta arabanın torku,beygiri belli ama fena da bir özellik değil

    Arkadaşlar ESP yol tutuşunu artıran bir öğe değil. Araç yoldan çıkma eğilimi gösterdiğinde aracı çizgisine sokmaya yardımcı olan bir sistem ve fizik kurallarını yenemez bu yüzden araçlarımızda esp var diye daha fazla risk almayalım lütfen. Esp'li astralar ile esp siz astralar arasında yol tutuş açısından hiç bir fark yoktur. Saygılarımla...

    misal viraja fazla hızlı girdiğinde araba yoldan kayıyor bu sırada esp arabayı yolda tutmaya yardımcı olmuyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    arabayı alalı 10 ay oldu,daha 6000 km yeni oldu tek kişi salon arabayla günde taş çatlasa 20 km yapıyorum,oda hafta içi,hafta sonu da paso yatıyor,motoru daha açılır mı,yada ne zaman açılır bilemiyorum bu sürüş moduyla 2 senede anca açılır sanırım esp'siz astra hiç sürmedim,daha doğrusu astra sürdüğüm ilk esp'li araç ama sanki farklı bir tutunması var gibi yola ve bu çok hoşuma gidiyor.evet hantal,kimi zaman bundan çok şikayet de ettim fakat arabamın verdiği güven moralimi düzeltiyor.sport tuşunda araba epey bağırıyor,hemde avaz avaz ,hele vitesin auto modunda kolay kolay üste vitese de atmıyor ama sollamalarda işe yarıyor.yüksek devirlerde vites değiştirdiği için araç gaz basmalarında daha çok tepki veriyor fakat düz yolda sport tuşuna bastığın zaman bağırması insanı rahatsız ediyor,sollama bitse de şu arabayı sakinleştirsem diyorsun.öyle turboya almış gibi bir durum değil,sonuçta arabanın torku,beygiri belli ama fena da bir özellik değil

    Arkadaşlar ESP yol tutuşunu artıran bir öğe değil. Araç yoldan çıkma eğilimi gösterdiğinde aracı çizgisine sokmaya yardımcı olan bir sistem ve fizik kurallarını yenemez bu yüzden araçlarımızda esp var diye daha fazla risk almayalım lütfen. Esp'li astralar ile esp siz astralar arasında yol tutuş açısından hiç bir fark yoktur. Saygılarımla...

    misal viraja fazla hızlı girdiğinde araba yoldan kayıyor bu sırada esp arabayı yolda tutmaya yardımcı olmuyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    arabayı alalı 10 ay oldu,daha 6000 km yeni oldu tek kişi salon arabayla günde taş çatlasa 20 km yapıyorum,oda hafta içi,hafta sonu da paso yatıyor,motoru daha açılır mı,yada ne zaman açılır bilemiyorum bu sürüş moduyla 2 senede anca açılır sanırım esp'siz astra hiç sürmedim,daha doğrusu astra sürdüğüm ilk esp'li araç ama sanki farklı bir tutunması var gibi yola ve bu çok hoşuma gidiyor.evet hantal,kimi zaman bundan çok şikayet de ettim fakat arabamın verdiği güven moralimi düzeltiyor.sport tuşunda araba epey bağırıyor,hemde avaz avaz ,hele vitesin auto modunda kolay kolay üste vitese de atmıyor ama sollamalarda işe yarıyor.yüksek devirlerde vites değiştirdiği için araç gaz basmalarında daha çok tepki veriyor fakat düz yolda sport tuşuna bastığın zaman bağırması insanı rahatsız ediyor,sollama bitse de şu arabayı sakinleştirsem diyorsun.öyle turboya almış gibi bir durum değil,sonuçta arabanın torku,beygiri belli ama fena da bir özellik değil

    Arkadaşlar ESP yol tutuşunu artıran bir öğe değil. Araç yoldan çıkma eğilimi gösterdiğinde aracı çizgisine sokmaya yardımcı olan bir sistem ve fizik kurallarını yenemez bu yüzden araçlarımızda esp var diye daha fazla risk almayalım lütfen. Esp'li astralar ile esp siz astralar arasında yol tutuş açısından hiç bir fark yoktur. Saygılarımla...

    misal viraja fazla hızlı girdiğinde araba yoldan kayıyor bu sırada esp arabayı yolda tutmaya yardımcı olmuyor mu?

    kaydıktan sonra arabayı dengeye getirmeye çalışıyor, yani araba dengeden çıkana kadar esp li de esp sizde aynı yol tutuşa sahipler haaa siz yol tutuşu kaybederseniz esp devreye girer ve siz espnin devreye girdiğini fark edersiniz. kısacası esp yol tutuşu artıran bir elemandan ziyade bir güvenlik elemanıdır. ve unutlmaması gereken en önemli kural esp fizik kurallarını yenemez yani süratim ne olursa olsun, viraj ne kadar keskin olursa olsun ben orayı dönerim diyemeyiz.




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    tabiki fizik kurallarının yenilmesi gibi bir düşüncemiz olamaz.bizimki sadece deneyimlerimizi paylaşmak.zaten insan hissedebiliyor aracıyla nasıl davranması gerektiğini.esp özelliği değil tank misali 600sel olsa güvenip basmamak lazım.ben (honda,toyotayı ayrı tutarasak) Alman aracı olmayan arabalardan huylanır oldum,belki ön yargı,belki alışkanlık bir daha alırsan yine alman alacağım.98 model otomatik polo ve astra classic sedan otomatiğimiz var,ikisi de çok tatmin edici ikisi de sağlam.bozulsa ne yaparım,ne ederim kaygın yok.hem parçaları sağlam,hem ucuz.kronik hastalıkları da yok.astra classiclerin avrupada ve rusyada A18XER kodlu 1800 cc 140hp motor versiyonu varmış.keşke türkiyeye de getirselermiş,kesin vergi takıntısı yüzünden ithal edilmemiştir.yakışırdı bu heybetli kasaya.güçlü lüks araçları aratmazdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 21 Kasım 2014; 19:06:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    tabiki fizik kurallarının yenilmesi gibi bir düşüncemiz olamaz.bizimki sadece deneyimlerimizi paylaşmak.zaten insan hissedebiliyor aracıyla nasıl davranması gerektiğini.esp özelliği değil tank misali 600sel olsa güvenip basmamak lazım.ben (honda,toyotayı ayrı tutarasak) Alman aracı olmayan arabalardan huylanır oldum,belki ön yargı,belki alışkanlık bir daha alırsan yine alman alacağım.98 model otomatik polo ve astra classic sedan otomatiğimiz var,ikisi de çok tatmin edici ikisi de sağlam.bozulsa ne yaparım,ne ederim kaygın yok.hem parçaları sağlam,hem ucuz.kronik hastalıkları da yok.astra classiclerin avrupada ve rusyada A18XER kodlu 1800 cc 140hp motor versiyonu varmış.keşke türkiyeye de getirselermiş,kesin vergi takıntısı yüzünden ithal edilmemiştir.yakışırdı bu heybetli kasaya.güçlü lüks araçları aratmazdı

    Fizik kuralları kısmını sizin için yazmamıştım hocam yazmışken genele bir ikaz niteliğinde olsun istemiştim ama alıntı yaptığım için öyle bir anlam çıkıyor haklısınız. Kusura bakmayın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    estağfirullah sayın arkadaşım,hele siz böyle dedikten sonra ,kusura bakılacak bir durum yok.sonuçta yazıyla iletişim kurulan bir ortam olunca düşünceler tam ifade edilemeyebiliyor.şükür ki genel olarak bu forumda seviyeli bir ortamımız var.keşke birçok ortam böyle olsa.deneyimlerin burda içtenlikle paylaşılması gerçekten çok güzel,sonuçta canımızı,malımızı emanet ettiğimiz araçlar alıyoruz.ben artık bu forumları okumadan hayatta araç almam.saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 21 Kasım 2014; 20:15:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    estağfirullah sayın arkadaşım,hele siz böyle dedikten sonra ,kusura bakılacak bir durum yok.sonuçta yazıyla iletişim kurulan bir ortam olunca düşünceler tam ifade edilemeyebiliyor.şükür ki genel olarak bu forumda seviyeli bir ortamımız var.keşke birçok ortam böyle olsa.deneyimlerin burda içtenlikle paylaşılması gerçekten çok güzel,sonuçta canımızı,malımızı emanet ettiğimiz araçlar alıyoruz.ben artık bu forumları okumadan hayatta araç almam.saygılar

    Markalar ve modellerin kendi başlıklarında çok güzel samimi bilgi paylaşımları oluyor çünkü yazanlar genelde belli bir yaşı geçmiş ve belli olgunluktaki insanlar ama otomobil genel kısmında da durum tam tersine. Saygılar bizden.
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    ayrıca dediğiniz çok doğru.esp yoldan çıkma durumunda devreye giren özellikmiş.güvenip çok zorlamamak lazım.arabanın classic'in herşeyi güzel de hantallığı can sıkıcı.satarsam sırf bu yüzden satacağım,yerine de alacağım skoda rapid spaceback 1.6 dizel 105 hp.ben sedan calssici 47.000'e almıştım,bekleseymişim alınabilirmiş.53.000 tl şuan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 22 Kasım 2014; 13:57:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    ayrıca dediğiniz çok doğru.esp yoldan çıkma durumunda devreye giren özellikmiş.güvenip çok zorlamamak lazım.arabanın classic'in herşeyi güzel de hantallığı can sıkıcı.satarsam sırf bu yüzden satacağım,yerine de alacağım skoda rapid spaceback 1.6 dizel 105 hp.ben sedan calssici 47.000'e almıştım,bekleseymişim alınabilirmiş.53.000 tl şuan

    Ama o araç düz vites eğer illa otomatik vites lazım değildiyse düşünülebilirdi. ama bence dizel olması haricinde sizin aracınızdan pek bi artısı yok gibi hemde siz aracı düz vites alsaydınız 44,000 tl ödeyecektiniz sonuçta ikisi arasında fark 9000tl olacaktı ve düz olanı skoda dan performans anlamında çok ta farklı olmayacaktı. Ki sizin aracınız c segmenti o araç b+ denilen bir araç. Ama tabiki takdir sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.