Şimdi Ara

Megane III Uzun dönem kullanıcı incelemesi - 100 bin km geçildi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
6
Favori
22.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Araç almayı düşünen ve tercihleri arasında Megane olanların fikir sahibi olması için bu konuyu açtım. Elimden geldiğince objektif olacağım. Konuyu aracı satana kadar güncel tutmaya çalışacağım.

    Araç: Renault Megane
    Model:2011 – Expression 1.5dci (85) KP


    Dış Tasarım;
    Sportif bir havası var ama kardeşi coupe kadar çekici değil. Kaslı görüntüsü sayesinde olduğundan daha büyük gözüküyor, Türkiye şartları göz önüne alınarak yükseltilmiş yapısı da katılınca C segmenti araçlar ile yan yana park edince hafif bir "büyüğe yer açın bakayım" modunda

    İç Tasarım;
    Benim gibi sadelik sevenler için Megane iyi bir tercih ama bol düğme, oyuncak isteyenler için uzak durulması gerekiyor. İç mekanda kullanılan malzeme kaliteli / göze çarpan işçilik hatası yok. Ünlü yumuşak hissi veren plastik sadece orta konsolda mevcut. Aracı aldığımdan bugüne dek birleşim yerlerinden v.s. ses gelmedi. (Forumda bazı arkadaşlarda Gösterge güneşliklerinden ve kemer tokasından ses geldiğini belirtmişlerdi.) Araçtan gelen olağan dışı tek önemli ses bence;Yakıtı full depo yaptığınızda, ilk birkaç lt harcayana kadar gelen lıkırtı sesi(Sanırım bu fiyatlar ile kimse depo fullemez diye düşünüp atlamışlar)

    Gelelim sürücüyü ilgilendiren kısma; Far yükseklik /Park sensörü devre dışı / Gösterge ışıkları ayarı direksiyon tarafından perdelenmesi dışında Tuş yerleşimi ile ilgili ergonomik bir sorun yok.

    Direksiyon ele iyi oturuyor, tepkileri rahatça hissediyorsunuz, yüksek hızlarda sertleşme özelliği mevcut. (Bu donanım paketin de, Yükseklik ayarı olmasına rağmen Derinlik ayarı olmaması bence bir eksik.) Göstergeler rahat takip edilebiliyor, yol bilgisayarı oldukça fonksiyonel. Kullanımı kolay. Direksiyon üzerinde CC sistemi kontrol tuşları olması güzel, ışıklandırmasının olmaması ve sistemi devreye alma tuşunun kol dayama yerinde olması ilginç(?)

    Elektrikli cam/ayna kontrolleri kullanımı rahat, sadece ön camlar tek dokunuş ile açılıyor. Sıkışma önleyici sistem mevcut. Çoçuk kilidi (Arka kapı/cam) açıldığında yanan kırmızı ışık gündüzleri rahat görülmüyor. Sürücü cam/ayna kontrol tuş takımında da sağ/sol ayna seçim tuşunda aydınlatma yok?(Ampül hesabı yapıp zengin mi oluyorlar nedir?)

    Yerleşim olarak klima - Radyo yer değiştirse daha iyi olabilirmiş ama çokta sorun değil. Digital klimanın tuşları biraz ufak ve kullanım için alışmak gerekiyor. Radyo üzerindeki tuşlar ile pek bir işiniz olmuyor. Direksiyon arkasındaki kumanda ile her istediğiniz yapabiliyorsunuz. Ses sisteminin kalitesi vasat, daha iyi olabilirdi. Ses sistemi vasat yorumum radyo için geçerli, CD dinlerken çok daha kaliteli / performans alıyorum. Arada çok fark oluyor. Ön konsoldaki tweeter için tüm hazırlıklar tam ama içi boş 50tl verip serviste taktırıyorsunuz. Aux için RCA (kırmızı-beyaz) girişler bence çok çağdışı kalmış:/ Artık usb, 3.5 jack giriş yerleri revaçta.

    Tüm yolcular açısından bakarsak; koltuklar rahat, kullanılan kumaş kaliteli kolay kir tutmuyor ve temizleniyor.(Denenmiştir, Aracımda bej iç döşeme mevcut.) Sadece sürücü koltuğu yükseklik ayarlı(bel destek ayarı olması güzel bir ayrıntı), araçta 5 kişi için yer var ancak arka ortada oturan ön kol dayamanın arka çıkıntısı yüzünden diz mesafesinde sorun yaşayabilir. Diz mesafesi demişken her araçta olduğu gibi arka kısımda öndeki kadar geniş yaşam alanı yok.Diz ve baş mesafesi bizim aile için yeterli. (İnsanların boyları standart olmadığı için bu diz mesafesi muhabbeti bana pek mantıklı gelmiyor.)

    Araç içerisinde yeterli denilecek kadar göz bulunduğunu düşünüyorum; Torpido oldukça derin(Soğutmalı), kol dayama içerisine birçok ıvır zıvır konabilir. Dört kapıda bulunan; Kapı içi cepler yeterli hacimde. Vitesin olduğu kısımda iki adet bardaklık mevcut.(Ancak konsola yakın olan bardaklık vites tarafından perdelendiği için kullanım esnasında sorun yaratabiliyor.) Ön kol dayama yeri kapağı tam dik olarak açılmıyor, farkında olmadan (bilmeyen bir yolcu tarafında mesela) zarar görebilir.

    Tavanda bulunan gözlük saklama yeri güzel bir düşünce ama içine normal güneş gözlüklerinin sığması pek imkan dahilinde olmadığı için kullanışsız.

    Arka koltuklar asimetrik olarak yatabiliyor, ısofix sistemi standart.

    Bagaja gelirsek; ölü hacim yaratan bir noktası yok bu nedenle kullanışlı. Bagaj hacmi 372lt (Trde broşüre göre 368) Bazı yerlerde gördüğünüz 405lt yalan değil ama eksik 372 + 33 (saklama gözleri) =405lt. Bagaj tabanı düz yedek lastik nerede derseniz; aracın altında ama dışarıda… Bir kere “kedi” kurtarma operasyonu için lastiği yerinden çıkartıp tekrar taktım, çok uğraştırmıyor. (Eski aracımda aynı olduğu için ben zorlanmadım, ancak sisteme yabancı olanlar için zor gelebilir?)

    Motor/Konfor/Performans
    Motor 1.5dci 85bg (Euro IV), ısınana kadar biraz sesli çalışıyor, ısındıktan sonra sakin kullanımda pek rahatsız edici sesi yok. Yalıtımı başarılı. Sakin kullanımdan kastım 2000-2250dv… devir arttıkça araçta motor sesi doğal olarak artıyor, ancak max torkunu 1750dv itibaren verdiği için rahatsız edici ses moduna geçmeden bir üst vitese geçmiş oluyorsunuz. Ekonomik amaçlı tasarlanmış 85bg bir araçtan performans beklemek biraz haksızlık olur. Ama üzecek yada sollamalarda kalp atışı hızınızı arttıracak kadarda kötü değil
    Konfor konusunda orta karar diyebilirim. Yol/lastik/motor sesi hız sınırlarına uyuyorsanız rahatsız edecek düzeye gelmiyor. Yüksek hızlara çıktıkça bu 3’lü size var olduklarını hatırlatıyor.

    Yakıt tüketimi konusunda dci motor oldukça başarılı, fabrika verilerine oldukça yakın değerler elde edebiliyorsunuz. (İnat ettim bir kere yakaladım Ş.içi 5.1lt/100km)

    Benim kullanım tarzıma (sakin, kurallara uyan) göre tüketim değerleri; Şehir içi 5.5 – 6.0 lt / Şehir dışı 4.0 - 4.5 lt /100km. Yol bilgisayarı ile pompa hesabı arasında sabit hata payı mevcut:) Her zaman ortalama tüketim değerini yol bilgisayarım 0.5 lt fazla gösteriyor.

    Yıllık bakım periyodu 20bin km/1 yıl…

    Güvenlik
    ABS
    AFU
    6 hava yastığı (ön/yan/perde)
    Güç limitörlü ön/arka emniyet kemerleri
    Isofix
    Euro ncap tam puan ile 5 yıldız:)

    Bana göre + / - lerden bazıları...
    + dci motor / tüketim
    + yaygın servis ağı
    + ciddi kronik sorun yok
    + F/P oranı yüksek

    - Yurtdışı üretimde olan bazı özelliklerin yerli üretim arasında fark olması(gündüz farı, ESP, tüm donanım paketlerinde kart anahtar v.s)
    - Arka diz mesafesi
    - Radyo-cd ses kalite performansı

    1.Yıl / 15.000 km servis raporu:

    - Rutin bakım yapıldı. 330TL (Yağ değişimi,yağ filtresi, polen filtresi,hava filtresi)
    - Ön cam silecekleri ses yaptığı için değişti. (Garanti)
    - Sola çekme şikayeti nedeniyle rot ayarı yapıldı. (Garanti)
    - Yolcu emniyet kemeri ses şikayeti giderildi. (Garanti)



    2.Yıl / 28.260 km servis raporu:

    - Rutin bakım yapıldı. 526 TL (Yağ değişimi,yağ filtresi, polen filtresi,hava filtresi,mazot filtresi)
    - Arka cam sileceği değişti. (Ücretli)
    - Bagaj amörtisörü değişti. (Garanti)
    - Kalkışta debriyajdan gelen ses giderildi. (Garanti)

    3.Yıl / 46.490 km servis raporu:

    - Rutin bakım yapıldı. 425 TL (Yağ değişimi,yağ filtresi, polen filtresi,hava filtresi,soğutma suyu değişimi, fren hidroloği değişimi)
    - Radyo-CD değişim (Garanti - Sorun:Radyo kanallarında sürekli parazitlenme)

    4.Yıl / 65.550 km servis raporu:

    - Rutin bakım yapıldı. 995 TL (Yağ değişimi,yağ filtresi, polen filtresi,hava filtresi,mazot filtresi, triger değişimi)
    - Ön Fren balata değişimi 170 TL
    - Akü değişimi
    - Direksiyon değişimi (Soyulma şikayeti - ücretsiz)
    - Sürücü kapı gergisi (Ses şikayeti - ücretsiz)

    5.Yıl / 77.400 km servis raporu:

    - Rutin bakım yapıldı. 360 TL (Yağ değişimi,yağ filtresi, polen filtresi,hava filtresi)
    - Arka Fren balata değişimi 170 TL

    6.Yıl / 92.164 km servis raporu:

    - Rutin bakım yapıldı. 539 TL (Yağ değişimi,yağ filtresi,mazot filtresi, polen filtresi,hava filtresi)

    Buda bizim Bulut'tan birkaç kare..

    Megane III Uzun dönem kullanıcı incelemesi - 100 bin km geçildi.
    Megane III Uzun dönem kullanıcı incelemesi - 100 bin km geçildi.
    Megane III Uzun dönem kullanıcı incelemesi - 100 bin km geçildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 18 Eylül 2017; 17:4:52 >







  • Direksiyon ve sürücü koltuğu yükseklik ayarı varmı, önceki kasa megane 2 ye göre yalıtımına ne dersin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Direksiyon ve sürücü koltuğu yükseklik ayarı varmı, önceki kasa megane 2 ye göre yalıtımına ne dersin...

    Direksiyonda ve sürücü koltuğunda yükseklik ayarı var. Megane 2 kullanmadığım için yorumda bulunamayacağım...
  • Megane 3 incelemesi güzel olmuş fakat yazınızda bahsettiğiniz eksi yönlerin bir kısmı sizin aracınızın expression ve yerli üretim olmasından kaynaklı bir durum.

    Bilmiyorum herhalde hatırlarsın bende megane 3 kullandım 1.5 yıl boyunca açıkcası memnundum satarkende.

    Fakat yerli üretim ile ithal üretimlerin arasındaki fark renault'a kıl olmama sebep oldu.

    Şunu söylemek isterimki yerli megane 3'leri beğenmeyen arkadaşlar varsa birde ithal versiyonunu bulup incelesin derim.

    Kullanılan koltuk kumaşından,koltuk yapısınına,malzeme kalitesinden,yalıtıma kadar fark var.Keşke yerli üretimle,ithal üretim birebir aynı olsa.
  • Yorumlariniz gayet faydali.

    Gercekten de ithal uretim Megane'larda bir fark oluyor. Yazik. Ozellikle modelin farkli versiyonlari olan Sports Tourer ile Fluence'i karsilastirinca bu fark cok cok belirgin.

    Ote yandan, yerli de olsa Megane HB bence bu sinifin iyi araclarindan. Kalite, konfor, performans, kullanislilik, tasarim dengesi yerli yerinde. Bence onemli bir faulu olmayan, gayet duzgun bir arac. Ustelik servisi bol, ikinci eli saglam. Butce Megane'a kadar cikabiliyorsa, Megane alinir. Ayni fiyat bandinda baska araca bakmazdim acikcasi.
  • selamm
    benim anlamadığım burada üretilen renolar avrupaya satılmıyor mu??
    o zaman meksika üretimi jetta ya o paralar fahiş değil mi??
    bu mantıkla bakarsak ülkemizde üretilen civic, aurisde kalitesiz olmuyor mu?
    yoksa bu sadece renoya mı has bir durum
    anlayan bi arkadaş anlatsın
    aynı mevzu ithal megan 2 hb ile yerli sedanı arasında da vardı
  • yerli olan modellerinden uzak durmak lazım .

    ithallerde sorun daha az.


    fluence in hala ncap testinin olmadığını hatırlatmak isterim 3 yıldız bile alacağından şüpheliyim.zira üretilen elektrikli 4 yıldız aldı.

    megane 3 ün yerli ve ithalininde güvenlik yönünden ayrı ayrı testinin yapılması gerekir. aynı malzemelerden yapıldığına kesinlikle inanmıyorum.
    kanıtlayabilecek varsa buyursun.

    megane 2 sedan tecrübemden sonra güvenim kaybolmuştur .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Megane 3 incelemesi güzel olmuş fakat yazınızda bahsettiğiniz eksi yönlerin bir kısmı sizin aracınızın expression ve yerli üretim olmasından kaynaklı bir durum.

    Bilmiyorum herhalde hatırlarsın bende megane 3 kullandım 1.5 yıl boyunca açıkcası memnundum satarkende.

    Fakat yerli üretim ile ithal üretimlerin arasındaki fark renault'a kıl olmama sebep oldu.

    Şunu söylemek isterimki yerli megane 3'leri beğenmeyen arkadaşlar varsa birde ithal versiyonunu bulup incelesin derim.

    Kullanılan koltuk kumaşından,koltuk yapısınına,malzeme kalitesinden,yalıtıma kadar fark var.Keşke yerli üretimle,ithal üretim birebir aynı olsa.



    Dikkatinizi çekmemiş sanırım, not kısmında donanıma göre farklılıklar olabileceğini belirtmiştim. Bunun dışında yerli/ithal muhabbetine hiç girmek istemiyorum. Nedeni ise basit: Türkiye'de satılan Megane bu! İyidir, kötüdür, farkı vardır yoktur... onun için ayrı bir konu açılabilir. Benim bu konuyu açmaktaki sebebim almayı düşünen arkadaşlar için biraz yol gösterici olmaktı...

    Not: Aracımdan genel olarak çok memnunum.




  • Aracın tasarımı, sizin de belirttiğiniz gibi heyecansız ve Coupe kadar sıradışı değil. Bu araca 1.6 dizel gelir ve fiyatı muadillerine göre ucuz olursa, tasarım gözardı edilebilir. Güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    yerli olan modellerinden uzak durmak lazım .

    ithallerde sorun daha az.


    fluence in hala ncap testinin olmadığını hatırlatmak isterim 3 yıldız bile alacağından şüpheliyim.zira üretilen elektrikli 4 yıldız aldı.

    megane 3 ün yerli ve ithalininde güvenlik yönünden ayrı ayrı testinin yapılması gerekir. aynı malzemelerden yapıldığına kesinlikle inanmıyorum.
    kanıtlayabilecek varsa buyursun.

    megane 2 sedan tecrübemden sonra güvenim kaybolmuştur .

    İthaller ile yerli üretimler arasında sorun çıkarma olasılığı istatisik verilerini bizimlede paylaşırsanız sevinirim!? Forumda birçok yerli Megane kullanan arkadaş mevcut; Bahsi geçen sorunlar;
    - Bazı araçlarda siperlik, emniyet kemer tokası ses yapması
    - Depodan ses gelmesi (Full depo iken)
    - Direksiyon, vites topuzu soyulması...

    bunun dışında ciddi yada kronik sorun yaşayan yok. Megane 2 ile Megane 3 arasında ismi dışında bir benzerlik yok. Güvenlik muhabbetine gelince sizde daha güvensiz olduğunu buyrun kanıtlayın!

    Fluence ZE, platform olarak normal Fluence'den çok farklı?! Ağırlık v.s., buna rağmen 4 yıldız aldığı için Renault tekrar Ar-ge yapacağını bir nevi beyan etti. Büyük ihtimalle yapılacak iyileştirmeler sonucu tekrar n-cap gireceklerdir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Aracın tasarımı, sizin de belirttiğiniz gibi heyecansız ve Coupe kadar sıradışı değil. Bu araca 1.6 dizel gelir ve fiyatı muadillerine göre ucuz olursa, tasarım gözardı edilebilir. Güle güle kullanın.

    Teşekkür ederim. Daha iyileri sizin olsun.
    1.6 dci hemen kullanılmayacak sanırım? 1.6 gelse bile 1.5dci üretimine devam edeceklerini düşünüyorum.(Fiyat avantajı ile satılır)
  • gayet objektif bir değerlendirme olmuş
    demekki zevkler gerçekten göreceli,ben megane 3 aracımı tasarım olarak çok beğendiğim için almıştım.bana göre tasarım olarak hala sınıfının en iyilerinden.auris,golf,i30,308,focus gibi araçlardan daha şık.

    aracı genel olarak değerlendirirsek sınıfının en iyilerinden.parasının karşılığını fazlası ile veriyor.
  • Paylaşım için teşekkür ederiz. Nice kazasız ve sağlıklı yıllarda beraber olmanızı temenni ederiz.
  • samimi ve güzel bir inceleme olmuş, teşekkürler
  • aracın hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

    kafama birşey takıldı 20.000 km bakımına 370.00 vermişsin sanırım yakıt filtresi hariç

    ya insanlar genelde bakımı parçası ucuz diye alır bu renoları aynı sıkıntıları yani bakım masrafından hep dert yandım bana hep pahalı geldi reno bakımları

    sonuçta elff yağ 10/40 kullanıyorlar litresi 7.50 tl normal alsan

    bence bakımı yüksek diğer firmalara göre

    ama genel olarak o sınıfta alınıp binilcek araba şahsen renonun beğendim tek arabası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    yerli olan modellerinden uzak durmak lazım .

    ithallerde sorun daha az.


    fluence in hala ncap testinin olmadığını hatırlatmak isterim 3 yıldız bile alacağından şüpheliyim.zira üretilen elektrikli 4 yıldız aldı.

    megane 3 ün yerli ve ithalininde güvenlik yönünden ayrı ayrı testinin yapılması gerekir. aynı malzemelerden yapıldığına kesinlikle inanmıyorum.
    kanıtlayabilecek varsa buyursun.

    megane 2 sedan tecrübemden sonra güvenim kaybolmuştur .

    İthaller ile yerli üretimler arasında sorun çıkarma olasılığı istatisik verilerini bizimlede paylaşırsanız sevinirim!? Forumda birçok yerli Megane kullanan arkadaş mevcut; Bahsi geçen sorunlar;
    - Bazı araçlarda siperlik, emniyet kemer tokası ses yapması
    - Depodan ses gelmesi (Full depo iken)
    - Direksiyon, vites topuzu soyulması...

    bunun dışında ciddi yada kronik sorun yaşayan yok. Megane 2 ile Megane 3 arasında ismi dışında bir benzerlik yok. Güvenlik muhabbetine gelince sizde daha güvensiz olduğunu buyrun kanıtlayın!

    Fluence ZE, platform olarak normal Fluence'den çok farklı?! Ağırlık v.s., buna rağmen 4 yıldız aldığı için Renault tekrar Ar-ge yapacağını bir nevi beyan etti. Büyük ihtimalle yapılacak iyileştirmeler sonucu tekrar n-cap gireceklerdir...


    güvenli olup olmadığını renault kanıtlayacak .bunu benden istemeniz anlamsız .ben yine yardımcı olmaya çalışayım.
    sizin marka model aracınızla problemim yok.aracınızı da kötülemeye falan çalışmıyorum.

    fluence adlı aracın ncap testi neden yok basit bir soruya cevap arıyorum.en çok satılan modelrinden biri.türkiyede en çok satılan c sınıfı araç.ki bir çok avrupa ülkesindede ilk 5 tedir.


    siz ikna olduysanız problem yok testi görmeden ben ikna olmam.


    kncap adlı kuruluş tarafından samsung sm3 adiyla bilinen fluence nin üretiminde baz alındığı modelin testi.fluence samsung ile ortak üretilmiştir .

    kncapta bilmediğim güvenilir olup olmadığına emin olmadığım test kuruluşu.
    sm3adlı aracın fluence le ne kadar benzerliği var oda ayrı mevzu. belki fluence kat kat farklıdır.iyi yada kötü yönde.



    yandan çarpışma testinde yan hava yastığı açılmıyor benim gördüğüm kadarıyla.belki hava yastığı yoktur belkide açılmıyor.bu zamanda herhalde c sınıfında yan hava yastığı olmayan araç yoktur.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    aracın hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

    kafama birşey takıldı 20.000 km bakımına 370.00 vermişsin sanırım yakıt filtresi hariç

    ya insanlar genelde bakımı parçası ucuz diye alır bu renoları aynı sıkıntıları yani bakım masrafından hep dert yandım bana hep pahalı geldi reno bakımları

    sonuçta elff yağ 10/40 kullanıyorlar litresi 7.50 tl normal alsan

    bence bakımı yüksek diğer firmalara göre

    ama genel olarak o sınıfta alınıp binilcek araba şahsen renonun beğendim tek arabası

    370tl vermedim, fix paket fiyatı ama araç alımında olduğu gibi pazarlık yapıp fiyatı düşürebiliyorsunuz:) Bakım fiyatının pahalı olduğuna katılıyorum ancak diğer marka/modellerde fiyatların daha düşük olduğunu sanmıyorum? Başka araç sahipleri paylaşırsa karşılaştırma yapabiliriz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    güvenli olup olmadığını renault kanıtlayacak .bunu benden istemeniz anlamsız .ben yine yardımcı olmaya çalışayım.
    sizin marka model aracınızla problemim yok.aracınızı da kötülemeye falan çalışmıyorum.

    fluence adlı aracın ncap testi neden yok basit bir soruya cevap arıyorum.en çok satılan modelrinden biri.türkiyede en çok satılan c sınıfı araç.ki bir çok avrupa ülkesindede ilk 5 tedir.

    siz ikna olduysanız problem yok testi görmeden ben ikna olmam.

    kncap adlı kuruluş tarafından samsung sm3 adiyla bilinen fluence nin üretiminde baz alındığı modelin testi.fluence samsung ile ortak üretilmiştir .

    kncapta bilmediğim güvenilir olup olmadığına emin olmadığım test kuruluşu.
    sm3adlı aracın fluence le ne kadar benzerliği var oda ayrı mevzu. belki fluence kat kat farklıdır.iyi yada kötü yönde.

    yandan çarpışma testinde yan hava yastığı açılmıyor benim gördüğüm kadarıyla.belki hava yastığı yoktur belkide açılmıyor.bu zamanda herhalde c sınıfında yan hava yastığı olmayan araç yoktur.

    Fluence ile ilgili olarak güvenlik ile ncap çarpışma testi sizinde bildiğiniz gibi yok, benim anlatmaya çalıştığım fluence ZE'nin test sonuçları fluence için referans olmaz. Belki yüksek alır belki düşük...

    Zaten genel olarak mesajımda Megane ile söylemiş olduğunuz sözlere katılmadığımı belirtmiştim. (ithal/yerli sorunu, güvenlik v.s.)




  • Güzel ve detaylı sayılabilecek bir inceleme.Dci'ler gerçekten çok ekonomik motorlar, performans olarak da idare ederler.Megane III tasarım olarak benim için Yeni Astra ile Auris arası bir konuma sahip.Ne çok iddialı ne de çok vasat.

    Megane III Baz donanımını incelediğimde ciddi anlamda kalite sorunu vardı kullanılan malzemede.Bu hoşuma gitmemişti.

    Tercih açısından ise Golf bu araca göre daha mantıklı gibi sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    aracın hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

    kafama birşey takıldı 20.000 km bakımına 370.00 vermişsin sanırım yakıt filtresi hariç

    ya insanlar genelde bakımı parçası ucuz diye alır bu renoları aynı sıkıntıları yani bakım masrafından hep dert yandım bana hep pahalı geldi reno bakımları

    sonuçta elff yağ 10/40 kullanıyorlar litresi 7.50 tl normal alsan

    bence bakımı yüksek diğer firmalara göre

    ama genel olarak o sınıfta alınıp binilcek araba şahsen renonun beğendim tek arabası

    370tl vermedim, fix paket fiyatı ama araç alımında olduğu gibi pazarlık yapıp fiyatı düşürebiliyorsunuz:) Bakım fiyatının pahalı olduğuna katılıyorum ancak diğer marka/modellerde fiyatların daha düşük olduğunu sanmıyorum? Başka araç sahipleri paylaşırsa karşılaştırma yapabiliriz...



    Vw polo ilk bakimi 310.00 tl dogus oto
    Audi q5 ilk bakim 420.00 tl dogus oto

    Bence reno pahali




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.