- x
Ziraat Bankası kepazeliği !
25 Cevap2749 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3681 Mesaj
9 Aralık 2011; 13:32:48 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Dün öğlen saatlerinde kaybolan bankamatik kartımdan para çekmek için Ziraat Bankası Muğla Şubesi'ne gittim.

Saat 12:10 civarıydı. Sıra aldım ve bekledim. Sıram geldi.
Genç bir bayan ' İşlem ne ? ' diye sordu. Kartım kayboldu, hesaptaki parayı çekeceğim dedim. ' Ne kadar istiyorsun ? '' dedi, ' 265 ' dedim. Konuşmaya bile çekiniyorum, o derece sert konuşuyor. Bir soru soruyorum, resmen bağırarak yanıt veriyor. Neyse işlemi yaptı, yaptı ama sanki ben bir şey isteyerek suç işlemişim gibi kağıdı önüme şak diye koydu '' İmzala'' dedi ve imza attırdı. '' Kağıdı elime alıp okumama bile izin yok, hemen bir hışımla çekti.

Kartımı tekrar bu şubeyede istetmek istiyorum, bankamatikte kaldı '' dedim. '' Oradaki telefondan kayıp çalıntı bildireceksin '' dedi. Telefonu açarak müşteri hizmetleriyle görüştüm. '' Oradaki gişe görevlilerine, kartınızın arızalı olduğuna dair işlem yaptırın '' dediler.

Sıra aldım ve beklemeye başladım. Sıra geldiğinde saat 12:25 civarıydı. Bu sefer genç bir erkek ilgilendi. Derdimi anlattım, '' Ben bakmıyorum 2 nolu gişeye git '' dedi. 2 nolu gişeye gittim, 40-45 yaşlarında bir bayan vardı gişede. '' Pardon kartımı tekrar çıkarttırmak için arızalı olarak işlem yapmanız gerekiyormuş '' dedim. '' Kim diyo ? '' dedi, '' Müşteri hizmetleri '' dedim. '' Tamam sıra al gel '' dedi. '' Sıram vardı, 2 nolu gişeye git dediler '' dedim, '' İşlem yapıyorum görmüyomusun ? '' dedi. Sıram olmasına rağmen tekrar sıra aldım, hatta son sırayı ben aldım, makine daha sonra işlem yapmadı. '' Sıram 202'ydi. Kadın 201'in işlemini yaptıktan sonra 202'yi yakmadı, tam kalkacakken derdimi tekrar dile getirdim. '' Müşteri hizmetlerinden yapacaksın onu '' dedi, '' Onlarda size yönlendirdiler '' dedim. Aynen şu cevabı aldım : '' Tamamda kardeşim bizimde yemek molamız var, bırakın da bi yemek yiyelim. '' Sert çıktım biraz, yarım saattir sıramı bekliyorum, sıram yandı ama size yönlendirdiler, benim işlemimi yapın '' dedim. Yandan bir tane beyefendi (!) '' Kardeşim öğlen arasından sonra gel işte, uzatma '' dedi. Sinirlerime hakim oldum, hiçbir şey demeden çıktım gittim.

Ziraat Bankası'yla bu tarz sorunlar hep yaşardım ama böyle rezaletini görmedim. Neredeyse beni dövmedikleri kaldı. Bağıra bağıra işlerini yapıyorlar, lütfeder gibi. O bankadan nasıl çıktığımı bilmiyorum, o gün öğle arası diye gitmek zorunda kaldım, gerekli mercilere şikayetimi ileteceğim, tabi ne kadar kale alırlar orasıda muamma.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güven -- 9 Aralık 2011; 13:38:54 >


_____________________________



3147 Mesaj
9 Aralık 2011; 13:35:40 

Afedersin ama çok yumuşak davranmışsın, kepazelik çıkartacaksın ve şikayet edeceksin bir dilekçeye bak bu işler.


_____________________________

Hepimizin bir çalışma hayatı var, gönüllük esasıyla görevimi yürüttüğüm Donanım Haberde işten arta kalan zamanda özel danışmanlık yapma gibi bir düşüncem yok, bundan dolayı tatil, turizm, vize, otel konularında attığınız özel mesajları okumuyorum. Koskoca bir gün zaten bu konulara kafa patlatıyorum, işten arta kalan zamanda özgür olmak istiyorum. Bilgilerinize...


1241 Mesaj
9 Aralık 2011; 13:37:28 

Geçmiş olsun, yapıkredi en iyisi sanırım.


_____________________________



3681 Mesaj
9 Aralık 2011; 13:48:01 

quote:

Orijinalden alıntı: Be Happy

Afedersin ama çok yumuşak davranmışsın, kepazelik çıkartacaksın ve şikayet edeceksin bir dilekçeye bak bu işler.

Yahu müdürlerine gidip şikayet etmem lazım, güvenlik görevlisi ikide bir '' Hadi kapattık, hadi kapı kitleniyo kapı, hadi çıkın '' diyip duruyor. İçerde ne yapacaklar artık bankayımı hortumluyorlar anlamadım gitti.

Biraz sert yapınca işi bu sefer çirkefliğe vuruyorlar. Resmen banka görevlisi benimle ağız dalaşına giriyor.


_____________________________



688 Mesaj
9 Aralık 2011; 13:52:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Güven


Yahu müdürlerine gidip şikayet etmem lazım, güvenlik görevlisi ikide bir '' Hadi kapattık, hadi kapı kitleniyo kapı, hadi çıkın '' diyip duruyor. İçerde ne yapacaklar artık bankayımı hortumluyorlar anlamadım gitti.

Biraz sert yapınca işi bu sefer çirkefliğe vuruyorlar. Resmen banka görevlisi benimle ağız dalaşına giriyor.

bu yazıklarının aynısını sikayetvar.com a yaz bence


_____________________________



117 Mesaj
9 Aralık 2011; 13:55:56 

ziraat baştan beri öyle hatta bazı şubelerinde sıra numarası almıyorsun ekmek sırası gibi direk sıraya giriyorsun dakikalarca ayakta beklersin,rezil bir banka işim düşmedikçe önünden geçmemeye çalışıyorum,para konusunda haklısın sanki cebimden sana sadaka veriyor ulan benim paramla bana artistlik yapıyor adam.Biraz sert,yırtık olunca halleder onlar insanlıktan anlamaz bi benzeri garanti de başıma geldi sıra aldım ama 50-60 kişi var banka acayip kalabalık neyse gittim yatırdım parayı yukarı çıktım bayanın yanında 15 tl eksik yatırdınız tkr sıraya girip onu yatırın dedim başlarım ama bunu yeni mi öğreniyorsun ben 1 saat sıra bekleyemem sıra al bana dedim özel numaralı sıradan verdi aşağıya indim 3.cü kişi ben oldum :)


_____________________________

Life does not have to be perfect to be wonderful.


8368 Mesaj
9 Aralık 2011; 13:58:43 

Güven


Bence sen bir tatile git hacı. kaç gündür düzgün konun yok yahu. hep sorun hep sıkıntı. Nedir senin bu çektiğin

Paramla rezil oldum denir senin bu yaşadığına


_____________________________

Moulin Rouge! www.sadansamli.com


116 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:02:47 

senin tavırlarin sert değil . Eğer bir yerde herhangi bir şekilde gereksiz tartışıyorsa diyecegıniz laf benim muhattabim sen değilsin üstünle konuşmak ıstıyorum olsun sen işlemini üste bildirseydin seni oturtur kendileri bile yaparlardi artık hersey eskisi gibi değil .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




3681 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:10:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

Güven


Bence sen bir tatile git hacı. kaç gündür düzgün konun yok yahu. hep sorun hep sıkıntı. Nedir senin bu çektiğin

Paramla rezil oldum denir senin bu yaşadığına

Ya sorma hocam, haftalardır şanssızlık peşimi bırakmıyor, hiçbir işim rayında gitmiyor.







Valla benim GS Bonus'um var garantiden. Ziraate 10 basar diyebilirim. En azından buyrun falan diyorlar arada.





quote:

Orijinalden alıntı: ersin07

senin tavırlarin sert değil . Eğer bir yerde herhangi bir şekilde gereksiz tartışıyorsa diyecegıniz laf benim muhattabim sen değilsin üstünle konuşmak ıstıyorum olsun sen işlemini üste bildirseydin seni oturtur kendileri bile yaparlardi artık hersey eskisi gibi değil .


Zaten bana cevap veren adam üstlerinden biriydi galiba, arkada para sayıyordu, bir şeyler kontrol ediyordu.


_____________________________



3349 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:13:13 

Geçen de biri nette okeye dönüyodu Ziraat Tokat şubesinde Kameralar yakalamıştı.


_____________________________

Tek bir hayatın var,ona göre seçimini yap,ıssız dağ yamacındaki bir ot gibi ölmektense;dolu dolu yaşa,namın senden sonra yaşasın.


4319 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:14:39 

ben olacaktım,o görevlinin kafasını önündeki bilgisayara gömerdim...


_____________________________

K.Atatürk


8368 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:24:41 

Güven

Sen en iyisi elindeki foto makinesini ihtiyacı olan birine( ) hibe et sevap kazan. işlerin rayına girer o zaman


_____________________________

Moulin Rouge! www.sadansamli.com


2577 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:31:05 

bankanin degil calisanlarin kepazeligi

hemen cikacaksin mudure anlaticaksin derdini.
cakallar 2 tane islem yapip cok calismis gibi davraniyorlar uyuz oluyorum.


taviz vermeyeceksin bole sessiz bir sekilde hic bisey yapmadan gidersen senden sonra islemi olanada bole yapacaklar duzen degismeyecek.


_____________________________



287 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:35:38 

quote:

Orijinalden alıntı: AsosyalBilgisayar

bankanin degil calisanlarin kepazeligi

hemen cikacaksin mudure anlaticaksin derdini.
cakallar 2 tane islem yapip cok calismis gibi davraniyorlar uyuz oluyorum.


taviz vermeyeceksin bole sessiz bir sekilde hic bisey yapmadan gidersen senden sonra islemi olanada bole yapacaklar duzen degismeyecek.

Banka'nın değil çalışanların kepazeliğiymiş... Yok yaa...

O suçu ona atar o ona atar...

Öylesi bir insanı göreve alan kim?

Yetkilendirmeleri yapan kim?

Banka...

Bu kepazeliği yapan bankanın çalışanı...

Öyleyse kepazelik yapan da bankadır...

Ziraat Bankası zaten sıradan bir devlet kurumunu aratmıyor... Çok dandik çalışanları var...

Bu genel bir sorun...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2577 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:39:31 

quote:

Orijinalden alıntı: inceden Tık Tık ;)


Banka'nın değil çalışanların kepazeliğiymiş... Yok yaa...

O suçu ona atar o ona atar...

Öylesi bir insanı göreve alan kim?

Yetkilendirmeleri yapan kim?

Banka...

Bu kepazeliği yapan bankanın çalışanı...

Öyleyse kepazelik yapan da bankadır...

Ziraat Bankası zaten sıradan bir devlet kurumunu aratmıyor... Çok dandik çalışanları var...

Bu genel bir sorun...

abicim koca bankaya heba edemezsin neden bizim eskisehir merkez bankasinda yok bu anlatilanlar neden hepsi melek gibi isini yapiyor?

baslarndaki ne yaptigi belli olmayan oralara nasil geldiyse bunlara taviz verip savarsa denetlemezse calisanlari bunlarda keci gibi yayilir boyle terslerler adami.

seni ise alirlar melek gibisindir sonrasinda denetlemez ustune dusmezlerse olan olaylari boyle savdikca bir ustunde sana uyari vermezse sonuclarida boyle olur hemen markaya bankaya yikma sucu.
en ust yetkiliye gidicekti arkadas bankadaki anlaticakti derdini olmadimi hemen bir mail ziraat bankasina.

gozuyle gormese bile o calisana uyari yaparlar hesabi sorulurdu.



Birde dikkatimi cekti adam 12.15te sira aldim diyor o saatte bankalar kapali olur


_____________________________



3681 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:43:24 

@AsosyalBilgisayar.

12:30'da kapanıyor. Hatta Pazartesi / Perşembe günleri 13:00'de ara veriyorlar.




@Pier

Onda bile sorun çıkar, göndereceğim adam kargo parası ister eminim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güven -- 9 Aralık 2011; 14:46:22 >


_____________________________



8368 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:53:38 

bir deneyelim. sen bana göndermeye çalış makineyi bakalım kargo parası isteyecek miyim


_____________________________

Moulin Rouge! www.sadansamli.com


1118 Mesaj
9 Aralık 2011; 14:59:02 

Çalışanları şikayet etseydin. Bankayla bi ilgisi yok olayın. Bizim burdaki şubedekiler şeker gibi insanlar maşallah


_____________________________



 
341 Mesaj
9 Aralık 2011; 15:00:38 

ben de benzer bir sorun yaşadım ama siz çok alttan almışsınız.
ben dalgın ve unutkan bir insanım, kartlarım vs önemli eşyaları sürekli unuturum. ziraatten de 2 gün önce son kartımı aldım.

neyse bizim olay da şöyle oldu;
bankamatikte kartı unutmuşum. bir sonraki para çekme işlemimde kart lazım olduğu için bankaya gittim(yoksa hatırlayacağım yoktu)
kartımı unutmuşum dedim. ama sıra beklemedim, çünkü biliyorum ki kart işlemleri gişe işlemlerine girmiyor. genelde sıra nosuz köşelerde 45-50 yaşlarında bir abla bakar bu işlere. gittim direk. baktım bizim eski abla değil. sordum, diğer köşede (şube hakkaten çok büyük) mehmet beye gittim. (bu adam da 40-45 yaşlarında)
kartınızı nasıl unutursunuz, nasıl iş yaparsınız türünden haddini aşmaya çalıştı. "sana ne kardeşim, ister unuturum, ister kırarım. senin işin bunu yapmak" dedim ama çok sinirlendim. yanındaki 25 yaşlarındaki bayan "alttan alın" türünde işaret yapmasa daha ağır konuşacaktım. ama o sırada zaten yaka kartından ismini ve sicil nosunu elime yazdım. "mehmet keskin." sicil nosunu sormayın, unutkanım dedik.
adam çekmeceleri karıştırırken söyleniyordu "şu kadar kart var, nasıl bulacağım, nasıl iş yapıyor bunlar vsvs"
herifler hem bizim paramızla geçiniyorlar hem de fırça atmaya çalışıyorlar.

son olarak o herif "kartı unuttuğum için" sadece açtırıp vermesi gerekirken kartı işleme açmadan bloke halde vermiş. ben işlem yapamadım. sonra o şubeye gitmek nasip olmadı, başka şubeye gittim. kartı kesti bir adam (45-50 yaşlarında, sıra no istemeden çalışan ) yeni kart başvurusu yaptı.
15 günde gelmesi gerektiğini biliyordum. 25 gün sonra gittim. gişeden sıra alıp kartın durumuna baktırdım, başvuru yapılmamış görünüyordu. başvuru yaptırdım. 25 gün sonra yine gittim. son baktırdığım adam denk geldi. yine başvuru görünmüyor dedi. "başvuruyu bizzat siz yaptınız" dedim. bir daha baktı, yapılmış dedi.
bir kaç gün sonra yani 07-12-2011 tarihinde yeni kartıma kavuştum.
dışarıdaki bankamatikten bursumu çektim.


3681 Mesaj
9 Aralık 2011; 23:35:15 

quote:

Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

bir deneyelim. sen bana göndermeye çalış makineyi bakalım kargo parası isteyecek miyim

Uyanık Pier.

@usb

O kadar kısa sürede ? Vay be.


_____________________________



687 Mesaj
9 Aralık 2011; 23:50:07 

Hic sorma özel bankalara kurban olayim bkz:Garanti


_____________________________



117 Mesaj
10 Aralık 2011; 0:10:26 

HOCAM YAPMAN GEREKEN ZİRAATİN SİTESİNDEN ŞİKAYET DOLDURMAK.

Benim başıma geleni özetliyim. Isparta da bursumu çekmek için girdim bankaya sıra makinası bozuk. Herkes koltuğa oturmuş her sırası gelen yana geçiyor :) O da yetmiyormu gibi öğrenciler gitsin öğleden sonra gelsin dedi. Sonra ben benim işlemimi erkek olan yapmasın dedim. Adam saygısız terbiyesiz diye saydırdı. Bu kişi banka müdürü. Bende herkes şahit dedim bana hakaret ettiniz, güvenlik dokundu atmak istedi dışarı bağırdım taciz ediyor beni diye güvenlik görevlisine bir kez daha dokunursan polis çağırırım dedim.

Sonra valiliğe, savcılığa, ziraattin internet şubesi şikayetini doldurdum.

mailme cevap geldi adam benden özür diledi ve rütbesi alındı. Tazminat davasını saymıyorum. Valilik bir şey yapamadı.

Siz siz olun gençler en ufak hakkınızı yedirmeyin. Yedirmek sizin salaklığınız.

Arkadaşım kusura bakma ama mallık sende. Gaz versin diye sözylüyorum. Sen şimdi direk internet şubesinden şikayetini saatiyle bildir bayanı tarif et falan emin ol kazanan sen olacaksın. Herkes bu ülkede üzerine düşeni yapmalı.


_____________________________




₪ HTC One™ ₪

Android 4.2.2 (Jelly Bean) \\ 4.7 " Full HD Super LCD3 - Gorilla Glass 2 Ekran \\ 1920 x 1080 Pixel Çözünürlük. (468ppi) \\ 1.7 GHz - 4 Çekirdekli Qualcomm Snapdragon 600 İşlemci \\ 2GB RAM \\ 32GB Dahili Hafıza \\ 4.3 UltraPixel AutoFocus & Led Flash Kamera \\ BoomSound Özellikli 2 Stereo Hoparlör \\ 2300mAh Batarya \\ TV Out - Mhl \\ 802.11 a/ac/b/g/n Wifi \\ LTE (4G) Bağlantı \\


1324 Mesaj
10 Aralık 2011; 0:27:04 

devlet bankaları böyle ne yazıkki..


_____________________________

Arabam yok kafam rahat..


 
83 Mesaj
10 Aralık 2011; 0:30:41 

memur zihniyetindeki bir bankadan ne beklersin ki hepsini özelleştirmek lazım bak o zaman müşteri kaybetmemek için nası hizmet ediyorlar


_____________________________



12 Mesaj
10 Aralık 2011; 0:46:14 

dostum konuyu okumadım ama. ziraat bankası ise normaldir


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
http://c1109.hizliresim.com/11/9/8/10861.jpg


 
341 Mesaj
10 Aralık 2011; 15:24:29 

çalışanların yaka kartlarında isimleri ve sicil no'ları yazar.
böyle bir durumda isim-sicil no alın ve şikayet edin. bana saygısızlık yapan adam 25-30 yaşlarında biri olsa (ki o yaşlardakiler çok saygılı olurlar) şikayet ederdim.
40-45 yaşlarında adam için bir tolerans tanıdım, böyle bir durum bir daha tekrarlansın bu konuyu hortlatacam. caps bile ekleriz belki
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Ziraat Bankası kepazeliği !
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.422