VODAFONE' dan İnternet paketini iptal ettiremiyorum......
36 Cevap12265 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


340 Mesaj
4 Aralık 2011; 12:20:25 

Vodafone cihaz kampanyasında yararlandım bir cihaz aldım, aynı zamanda 250 MB 6 ay bedava internet hediye ettiler...
Dün gelen bir mesajda "AYLIK 250 MB paketiniz 06.12.2011 tarihinde 10 TL (kampanya indirimleri hariç) karşılığında yenilenecektir. İptal için "IPTAL 250MB" yazıp 3636 ya gönderin" diyordu.
İki defa mesaj atmama rağmen "sistem hatası oluştu lütfen müşteri temsilcisi ile görüşün" dedi...
Sabah aradım,
müşteri temsilcisi: "Şu an da aboneliğiniz dolmamış iptal ettiremezsiniz, altı ay dolmadan iptal ettirirseniz kampanyadan çıkmış sayılırsınız, aldığınız telefonun ücret farkını verirsiniz"
Ben : "ama son gün son dakikaya kadar iptal ettirmezsem aboneliğim otomatik olarak yenilenecek ve ücretli devam edecek"
müşteri temsilcisi: "Evet öyle olacak, sistem böyle ancak o ay içerisinde iptal ettirebilirsiniz"
Ben : Bu durum haksızlık, zorla benden para alınacak, durumu şikayet etmek istiyorum, şikayetimi not alır mısınız?"
müşteri temsilcisi: " Hayır şu an da şikayet edemezsiniz yok size henüz bir şey tahsil edilmemiş"
Sonuç: Vodafone'un önümüzdeki ay paramı alacağını biliyorum ama bir şey yapamıyorum...

DH VODAFONE CULARINA DANIŞIYORUM: Ben doğru mu anladım durum bu mudur? müşteri temsilcisi doğru mu söylüyor? Kuzu kuzu durumu kabul etmeli miyim?




< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


_____________________________

Ufuk


8168 Mesaj
4 Aralık 2011; 12:37:59 

Arkadaşım da aynı durumda tam bizde bunla alakalı mail atıcaktık.

Şimdi şöyle sıkışık durum olacak açıkcası biz 10 tl de değilizde bu vodafone yeni mobil internet paketlerinde ilk 3 ay yüzde 50 indirimli imkanı var ama 31 aralığa kadar katılmak gerekiyor.Vodafone dediğin gibi yaparsa çok kötü olacak 22 aralıkta arkadaşıma bu paket tekrar tanımlanacak bu sefer yeni internet pakati alamayağız ordaki zarar daha büyük olacak çünkü ilk 3 ay 500 mb 19 tl yerine 9.5 tl idi.

Offf vodafone offf


Doğru galiba bu dedikleri çünkü birinden daha duydum sanırım forumda.Ben yinede mail atıcam alacağım cevabı burada paylaşırım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 4 Aralık 2011; 12:39:30 >


_____________________________



340 Mesaj
4 Aralık 2011; 12:41:38 

elbette işin parasında değiliz, ama Avrupalı bir şirketin Şark kurnazlığı yapmaya kalkması da kabul edilemez bi durum...
Bunu avrupa da yapmaya kalksa bedelini kötü ödetirler vodafone'a... Ama dur bakalım biz de bırakmıycaz peşini


_____________________________

Ufuk


8168 Mesaj
4 Aralık 2011; 12:50:15 

quote:

Orijinalden alıntı: UFO123

elbette işin parasında değiliz, ama Avrupalı bir şirketin Şark kurnazlığı yapmaya kalkması da kabul edilemez bi durum...
Bunu avrupa da yapmaya kalksa bedelini kötü ödetirler vodafone'a... Ama dur bakalım biz de bırakmıycaz peşini

peki şunu sordunuz mu sesli tarife değişimlerinde oluyordu çünkü, tam fatura kesim tarihinde iptal edilmesi için talimat verilebiliyor mu ? Öyle talimat alabiliyorsa yine bu sorundan kurtulabiliriz.


_____________________________



 
6928 Mesaj
4 Aralık 2011; 14:06:50 

böyle şey mi olur yahu ben de aynı sıkıntıdayım..ney apabiliriz ki?


_____________________________

Eski kullanıcı adı: red a!ert


340 Mesaj
4 Aralık 2011; 22:52:35 

quote:

Orijinalden alıntı: CeSiN


peki şunu sordunuz mu sesli tarife değişimlerinde oluyordu çünkü, tam fatura kesim tarihinde iptal edilmesi için talimat verilebiliyor mu ? Öyle talimat alabiliyorsa yine bu sorundan kurtulabiliriz.

hayır o şekilde sormadım, ama müşteri temsilcisi arkadaşa defalarca bunun doğru olmadığını anlatmaya çalıştım, o ise yardımcı olmak yerine beni ikna etmeye kalkıştı, siz de piyasada şu fiyata olan cihaz almışsınız çok karlısınız gibi sözler söyledi, kardeşim sana ne bundan? sen mi verdin telefonu bana? vodafone verdi, isterse bedava verir, sen benim talebimi al deyince şikayet talebi oluşturamayacağını söyledi, sonra da ben kapattım zaten.. mail yazacağım ne diyecekler bakalım, sonra şikayetim.com, en son da tüketici mahkemesi gözükür, yok öyle bedavaya soygunculuk!


_____________________________

Ufuk


 
6928 Mesaj
5 Aralık 2011; 19:04:04 

böyle terbiyesizlik görmedim benim isteğim dışında aylık cepnetten çıkardılar bir de iptal ettiremiyoruz üstüne de cepnete üye alımı kapanmış...rezillik


_____________________________

Eski kullanıcı adı: red a!ert


 
254 Mesaj
7 Aralık 2011; 11:48:17 

benzer bir sorunu ben de yaşıyorum.

ilk önce faturasız hattıma 29 TL ye aylık 1 GB cepnet paketi aldım. denemek istedim. fakat ayın ortasında 1 GB nin yetersiz olacağını anlayınca, 1 GB ye ulaşır ulaşmaz 39 TL ye 4 GB lik. bir paket daha satın aldım. 1 gb lik eski paketin otomatikman yenileceğini bildiğim için defalarca iptal sms i göndermeme rağmen sürekli hata mesajı aldım. durduk yere 1 bg için 29 TL çekmesin diye de hattımda bilerek yeterli bakiye bırakmadım. bu süre zarfında da hemen her gün iptal sms i göndermeye devam ettim.


ne zaman ki 4B lik paketim bitti o zaman işler sarpa saldı. yeni bir 4 GB almak için hattıma para yükseldiğim anda 1 GB lik paket için 29 TL çekmişler. bunun sms bilgisini bana göndermediler. ben 4 gb paketi beklerken 1 gb satın almış oldum.
müşt. hizmetlerini aradım, karşıdaki arkadaş durumu anlamamakta ısrar etti. 1 gb yi iptal edemeyeceğini söyledi.
vodafone paket satın almak istediğime dair attığım en ufak bir mailde birkaç saat içinde dönüş yaparken bu durumu anlattığım maile günlerdir dönüş yapmıyorlar.

şimdi hattıma para yüklediğim anda sorgusuz sualsiz parayı çekeceklerinden adım gibi eminim çünkü ne 1 gb ne de 4 gb paketini iptal sms lerim kabul
görmüyor. tamamen doğru ifadeyle doğru numaraya ( 3636 ) sms atmama rağmen işlemi gerçekleştiremiyorum.

zaten evimde sürekli hızım 36 DE EDGE ye dülüyor ki bu da beni deli ediyor.
işyeri hattım olduğu için vodafonu sadece internet için kullanıyorum ki böyle umursamaz devam ettikleri sürece kendileriyle vedalaşmam yakındır.

sadece numara taşımada değil numara taşınmada da birinci olmaları dileğiyle !!!!


_____________________________



 
132 Mesaj
12 Aralık 2011; 17:33:09 

Evet arkadaşlar vodafone müşteri hizmetlerini aradım.Bu 250mb internet paketini iptal edemediklerini eğer iptal edersek.Telefon kampanyasından çıkılacağını ve cezai işlem uygulanacağı söylendi.Vodafone bayisinden telefonu alırken bu türde birşey soylenmedi dedim.6 ay süresince internet ve konuşma nın bedava olduğu ve 6'nci ayda internetin iptal ettirilebileceği söylendi dedim.Bayilere bilgi verildi bi bayi ile konuşun dediler.Şimdik bayiye gidiyom bakem ne olucak.Yapacak birşey yok ama en azından sinirimi çıkartabilirim.


_____________________________



2026 Mesaj
13 Aralık 2011; 10:14:20 

Aynı durumdan bende muzdaribim. Şikayetvar' a yazdım. Sizde yazın ora üzerinden mutlaka dönüş yapıyorlar.


_____________________________



 
132 Mesaj
13 Aralık 2011; 15:50:08 

Donuş yapılsa ne olucakki. 27.07.2011 tarihinde kampanyaya katıldım. Müşteri hizmetleri birşey yapamayız diyor.


_____________________________



2026 Mesaj
15 Aralık 2011; 18:51:31 

Şikayetimi bildirdim. Geri dönüşü bu

Değerli Abonemiz,

Tarafımıza iletmiş olduğunuz maile istinaden gerekli kontroller sağlanmıştır. 544465XXXX nolu hattınız ile HTC Wildfire S kampanyasından faydalanmakta olduğunuz görülmüş olup,söz konusu kullanım hakkından paket kapsamında faydalanmakta olduğunuzu belirtmek isteriz.

Tarafınıza gönderilen mesaj içeriği hatalı olarak gönderilmiş olup,ücretlendirme yapılmamıştır.

Saygılarımızla,
Vodafone Müşteri Hizmetleri



_____________________________



1739 Mesaj
15 Aralık 2011; 18:59:32 

Ben de aynı durumdayım.bu bahsi geçen cevap mailine gore ucretlendirme yapılmayacak yani?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Seviyenizi koruyamıyorsanız lütfen benimle muhattap olmayın.
İmzamı sebep belirtmeden defalarca silen yöneticilere de tekrar teşekkürler.


 
438 Mesaj
15 Aralık 2011; 22:48:19 

Vodafone gitmek gerek . insanları uğraştırmak için her şeyi yapıyolar


_____________________________

Argeş Piteşti-Dinamo Bükreş-Inter-Verona-Parma-Chelsea-Juventus-Fiorentina-Cesena-Athletic Club Ajaccio


73 Mesaj
17 Aralık 2011; 19:40:54 

Bende denemek için 100 mb lık internet paketi yaptım. Şimdi sms le iptal olmuyor, my vodafone'den iptal ettim ama hala devam ediyor paket 24 üne kadar bekleyeceğim. Kota 95 mb olmuş, 500mb lık pakete abone oldum 100mb lık paketin bitiş tarihi gelmeden kapamıyorlar. Boşu boşuna bekleyeceğim 7 gün... Bu nasıl sistem arkadaş ya. Vodafone git gide bozdu işi. Avea ya mı geçsem ne?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bana yağmuru anlatma, yağ!

"Victor Hugo"


1739 Mesaj
19 Aralık 2011; 11:25:18 

Millet o ucret faturaya yansiyacak ama sonraki ay itiraz etmisseniz faturanizdan dusecek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Seviyenizi koruyamıyorsanız lütfen benimle muhattap olmayın.
İmzamı sebep belirtmeden defalarca silen yöneticilere de tekrar teşekkürler.


223 Mesaj
21 Aralık 2011; 21:38:53 

aynı sıkıntı bende var. wildfire s aldığımda 250 mb hediye internetin son ayı bu ay idi, iptal etmek için mesaj yazıp iptal dediğimizde bu işlemi gerçekleştiremediler. bu sefer müşteri hizmetlerini arayıp hanımefendiye mecalimizi anlattık, oda uzun uğraşlar sonucunda iptal edemedi. sistemde bir sıkıntı olduğunu söyledi, böyle devam edecekmiş ve bir sonraki ay faturamda 10 lira indirim olacakmış öyle dedi. 1 ay sonra göreceğiz neyin ne olduğunu.


_____________________________

ölmek sorun değil de, kefen tarzım değil.


42 Mesaj
21 Aralık 2011; 21:46:58 



_____________________________


SE Xperia™ Neo


8168 Mesaj
22 Aralık 2011; 19:39:03 

quote:

Orijinalden alıntı: skydoom

aynı sıkıntı bende var. wildfire s aldığımda 250 mb hediye internetin son ayı bu ay idi, iptal etmek için mesaj yazıp iptal dediğimizde bu işlemi gerçekleştiremediler. bu sefer müşteri hizmetlerini arayıp hanımefendiye mecalimizi anlattık, oda uzun uğraşlar sonucunda iptal edemedi. sistemde bir sıkıntı olduğunu söyledi, böyle devam edecekmiş ve bir sonraki ay faturamda 10 lira indirim olacakmış öyle dedi. 1 ay sonra göreceğiz neyin ne olduğunu.

Aynen arkadaşımada bugün böyle demişler, sonuçta bedava 250 mb kullandıracaklar iyi yani :)


_____________________________



1608 Mesaj
22 Aralık 2011; 21:26:28 

quote:

Orijinalden alıntı: UFO123

Vodafone cihaz kampanyasında yararlandım bir cihaz aldım, aynı zamanda 250 MB 6 ay bedava internet hediye ettiler...
Dün gelen bir mesajda "AYLIK 250 MB paketiniz 06.12.2011 tarihinde 10 TL (kampanya indirimleri hariç) karşılığında yenilenecektir. İptal için "IPTAL 250MB" yazıp 3636 ya gönderin" diyordu.
İki defa mesaj atmama rağmen "sistem hatası oluştu lütfen müşteri temsilcisi ile görüşün" dedi...
Sabah aradım,
müşteri temsilcisi: "Şu an da aboneliğiniz dolmamış iptal ettiremezsiniz, altı ay dolmadan iptal ettirirseniz kampanyadan çıkmış sayılırsınız, aldığınız telefonun ücret farkını verirsiniz"
Ben : "ama son gün son dakikaya kadar iptal ettirmezsem aboneliğim otomatik olarak yenilenecek ve ücretli devam edecek"
müşteri temsilcisi: "Evet öyle olacak, sistem böyle ancak o ay içerisinde iptal ettirebilirsiniz"
Ben : Bu durum haksızlık, zorla benden para alınacak, durumu şikayet etmek istiyorum, şikayetimi not alır mısınız?"
müşteri temsilcisi: " Hayır şu an da şikayet edemezsiniz yok size henüz bir şey tahsil edilmemiş"
Sonuç: Vodafone'un önümüzdeki ay paramı alacağını biliyorum ama bir şey yapamıyorum...

DH VODAFONE CULARINA DANIŞIYORUM: Ben doğru mu anladım durum bu mudur? müşteri temsilcisi doğru mu söylüyor? Kuzu kuzu durumu kabul etmeli miyim?



hocam benımde vınn almıştım Türkcell den iptal ettirdim ama faturanın çıkmasını bekledik fatura kesilmeden itiraz ettirmiyorlar ama genede maille vb. yollarla zorlayın deneyin


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Ayrıca Boyunuz Kisa, Boynunuz Eğri, Saçlarınız Bakımsız, Paranız Az ve Dişlerinizde Dolgu Var...


340 Mesaj
23 Aralık 2011; 22:03:50 

arkadaşlara yazılı olarak anlatınca az da olsa anlıyorlar. Vodafone sitesinden şikayet ettim, bir kaç gün sonra bir yetkili aradı, benim ilk görüştüğüm müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini, elbette iptal ettirebileceğimi söyledi (tabii bunu söyletmek o kadar kolay olmadı, öncekinin hata yaptığını yada yanlış bilgi verdiğini asla kabul etmiyorlar, bizim mal olduğumuzu, derdimizi anlatamadığımızı, yahut en sonunda neredeyse bizim yalan söylediğimizi falan ima etmeye çalışıyor Türkçe özürlü zeki müşteri temsilcileri!) tabi ben inanmadım ama şimdilik ölü taklidi yapıcam, bekliyecem... Yılbaşından sonra zamanım dolacak ben de 6 aylık zamanımın dolmasında bir hafta önce arayıp iptal için talimat vereceğim, umarım alırlar, yoksa harbiden müşterileri ile alay ettikleri için şikayet edeceğim!...


_____________________________

Ufuk


8168 Mesaj
24 Aralık 2011; 13:39:21 

quote:

Orijinalden alıntı: UFO123

arkadaşlara yazılı olarak anlatınca az da olsa anlıyorlar. Vodafone sitesinden şikayet ettim, bir kaç gün sonra bir yetkili aradı, benim ilk görüştüğüm müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini, elbette iptal ettirebileceğimi söyledi (tabii bunu söyletmek o kadar kolay olmadı, öncekinin hata yaptığını yada yanlış bilgi verdiğini asla kabul etmiyorlar, bizim mal olduğumuzu, derdimizi anlatamadığımızı, yahut en sonunda neredeyse bizim yalan söylediğimizi falan ima etmeye çalışıyor Türkçe özürlü zeki müşteri temsilcileri!) tabi ben inanmadım ama şimdilik ölü taklidi yapıcam, bekliyecem... Yılbaşından sonra zamanım dolacak ben de 6 aylık zamanımın dolmasında bir hafta önce arayıp iptal için talimat vereceğim, umarım alırlar, yoksa harbiden müşterileri ile alay ettikleri için şikayet edeceğim!...

sizin süre dolana kadar düzelir inşallah, çünkü böyle bi sorun var.arkadasimin 21 aralikta doldu hediyesi ve 22 aralıkta ücretli yenilendi.ama bu konuyla alakalı sert mail atınca 10 tl nin iade edileceğini ve paketi kullanmaya devam edebilirsiniz dendi.sistem sorunu cozulunce iptal edilebilecekmis.sizinde bilginiz olsun yani ücretli yenilenirse durumu izah edip suçu onlara yikin iadeyi alın :) böylece 7. ayı da ücretsiz kullanmis olursunuz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 24 Aralık 2011; 13:40:07 >


_____________________________



2628 Mesaj
24 Aralık 2011; 15:25:14 

benimki de şubatta son. Bakalım biz neler yaşicaz... Vodafone iyice gözümden düşmeye başladı..


_____________________________

& MB-D10 Battery Grip flickr <<>> LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW // Weifeng WF-6662A Tripod // Tamron SP 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD + Polarize Filtre// Sigma 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM + ND 16 Filtre // Samyang 8mm F/3.5 MC // HELIOS 58mm 1:2 F2.0 MC M-42 (m52x0,75)
PC Sistem:> http://valid.x86.fr/08uurq


 
6928 Mesaj
24 Aralık 2011; 15:33:02 

arkadaşlar diyelim ki iptal ettirebildik sorunsuzca,

bu sefer de isteğimiz dışında bizi çıkardıkları cepnet aylık sınırsız pakede giremiyoruz..bu konuda ne yapabiliriz ki?


_____________________________

Eski kullanıcı adı: red a!ert


8168 Mesaj
24 Aralık 2011; 20:51:59 


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_mehmet

arkadaşlar diyelim ki iptal ettirebildik sorunsuzca,

bu sefer de isteğimiz dışında bizi çıkardıkları cepnet aylık sınırsız pakede giremiyoruz..bu konuda ne yapabiliriz ki?

birşey olacağını sanmam ama deniyeyim arkadaşın hattında :) tabi önce iptalini yapabilmeliyiz.bakma aslında böyle giderse de hayır demem heray 10 tl geri isteriz 250 mb bedava gelir :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



340 Mesaj
24 Aralık 2011; 22:52:49 

quote:

Orijinalden alıntı: CeSiN


sizin süre dolana kadar düzelir inşallah, çünkü böyle bi sorun var.arkadasimin 21 aralikta doldu hediyesi ve 22 aralıkta ücretli yenilendi.ama bu konuyla alakalı sert mail atınca 10 tl nin iade edileceğini ve paketi kullanmaya devam edebilirsiniz dendi.sistem sorunu cozulunce iptal edilebilecekmis.sizinde bilginiz olsun yani ücretli yenilenirse durumu izah edip suçu onlara yikin iadeyi alın :) böylece 7. ayı da ücretsiz kullanmis olursunuz.

aslında bizi bir şeye üye yaparken zorla yapamazlar, bizim onayımızı almaları gerek mutlak.. Yani ya mesajla, ya doğrudan arayıp konuşarak bir şekilde bizden onay almaları gerekir... Vodafone akıllı ya, bi yerlere sıkıştırmışlardır, belkide bize imzalattıkları kampanya sözleşmesinde vardır "bu kampanyanın sonunda üyeliğinizi iptal ettirmediğiniz sürece üyeliğiniz otomatik olarak yenilenir" diye bişey...
Ya nası bi firmadır bu, Türkiyenin en çok ziyaret edilen en büyük forum sitesindeki yorumlara hiç alaka göstermezler mi? burada yazılanlardan hiç mi kendilerine pay çıkartıyolar.. problemi olan insanlar ne güzel yorumlar yapmışlar, ne kadar güzel dertlerini anlatıyorlar, birbirlerine yardımcı oluyorlar...
Teşekkürler arkadaşım, ben de deniyecem aynı yolu önümüzdeki ay..


_____________________________

Ufuk


 
184 Mesaj
25 Aralık 2011; 23:45:02 

bu kadar adam hiç bir şeyden anlamıyorsunuz illaki bir suçlu bulacaksınız kendinize ben 49 tl ye desire s kampanyasına girdim vodafondan her ay cepnet paketim yenileniyor ve 8 tl ye yenilendi diyor ama ben 8 tl ödemiyorum fatura kesilirken bu 8 tl 49 tel nin içindeki 8 tl extra bir şey tahsil edildiği yok fatura tutarından ne olduğunu anlayamıyormusunuz


_____________________________



ford focus gia SW otm 2001 lacivert[DH] FORD TAKIMI


 
184 Mesaj
25 Aralık 2011; 23:48:27 

telefon kampanyasına girerken bedava internet paketiniz var yanında telefon taksidi bitene kadar devam edecek internetin ücreti alınıyor gibi gözüksede o gözüken ücret telefon tarifenizin içindeki ücrettir iyi hesaplayın


_____________________________



ford focus gia SW otm 2001 lacivert[DH] FORD TAKIMI


8168 Mesaj
26 Aralık 2011; 0:10:35 


quote:

Orijinalden alıntı: suyika

telefon kampanyasına girerken bedava internet paketiniz var yanında telefon taksidi bitene kadar devam edecek internetin ücreti alınıyor gibi gözüksede o gözüken ücret telefon tarifenizin içindeki ücrettir iyi hesaplayın



quote:

Orijinalden alıntı: suyika

bu kadar adam hiç bir şeyden anlamıyorsunuz illaki bir suçlu bulacaksınız kendinize ben 49 tl ye desire s kampanyasına girdim vodafondan her ay cepnet paketim yenileniyor ve 8 tl ye yenilendi diyor ama ben 8 tl ödemiyorum fatura kesilirken bu 8 tl 49 tel nin içindeki 8 tl extra bir şey tahsil edildiği yok fatura tutarından ne olduğunu anlayamıyormusunuz





hocam bilmediğiniz konularda belkili yaklaşın ki sonra bu tip durumlar olmasın.Desire s kampanyası internet paket taahhütlü bir kampanya tabiki sizde öyle olacak ki bizzat bende desire s aldım vf dan biliyorum nasıl işlediğini.Ama konudaki wildfire s kampanyası ses tarife taahhütlüydü yani internet paketi dediğin gibi taahhütlü değil.Sadece ekstradan ilk 6 ay hediye olarak verildi ücretsiz internet anladınız mı ? 7. dönemden itibaren de ücretli olarak yenileniyor yada iptal ettirebiliyorsun işte sorun burda oldu paket iptal edilemedi mevzu bu :) sorunun vodafone zaten farkında çözüleceğini söylüyor.

Bukadar adam hiçbirşeyden anlamıyor derken siz ters duruma düştünüz biranda :)


_____________________________



 
184 Mesaj
27 Aralık 2011; 1:32:23 

O zaman sözleşmede 6 ay ücretsiz gerisi ücretli yazmasin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



ford focus gia SW otm 2001 lacivert[DH] FORD TAKIMI


1834 Mesaj
15 Şubat 2012; 13:36:49 

Ben de aynı konudan muzdaribim. Her bağlandığım Müşteri Temsilcisi farklı bişey söylüyor.

1- İptal ettirirseniz kampanya dışı kalırsınız, taahhüdü yerine getirmediğiniz için cezai bedel tahsil edilir.

2- Sistemsel bir sıkıntı var. Paketi kullanın ya da kullanmayın. Sıkıntı giderilince tahsil edilen 10 TL internet ücreti bir sonraki faturaya indirim olarak yansıtılacak.

Elimde sözleşme olmadığı için (Bayi vermedi) açıp bakamıyorum. Sözleşmede ne yazıyor? İlk 6 ay ücretsiz sonrasında 24 ay boyunca kullanacaksınız.. gibi bir ibare var mı?



_____________________________

Yeni Astra Sedan 1.6 Edition + BRC (By Mocan)



8168 Mesaj
15 Şubat 2012; 14:21:03 

mail atın iade ediyorlar , sorun duzelene kadar iade etcekler.sizden önce kullanan 6 ayı dolan ve 2 seferdir iade alanlar var, sıkıntı çıkarmıyorlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 15 Şubat 2012; 14:23:17 >


_____________________________



2026 Mesaj
15 Şubat 2012; 14:26:11 

Ağustos ayında telefonu aldım. İnternet paketi hala otomatik yenileniyor. Faturama yansıyan ekstra bedel hala yok. Yansıdıktan sonra bir çaresine bakacağım artık. Çünkü her aradığımda çelişkili cevaplar veriyorlar.


_____________________________



 
6928 Mesaj
16 Şubat 2012; 15:06:13 

bana yansıdı bedel..iptal ettirmek istediğimde de edilmemişti..

şimdi müşteri hizmetlerini aradım..bu sistemde sorun olduğu ve ilk kesilen aydan itibaren ertesi aylarda faturalara iade yapılacağı ve sistemin düzeltilmeye çalışıldığı söylendi..


_____________________________

Eski kullanıcı adı: red a!ert


8168 Mesaj
16 Şubat 2012; 15:10:17 

2 aydır yazıyorum mail atın iade ediyorlar.forumda bile birçok iade alan arkadaş var,bedava 250 mb kullanıyorsunuz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2026 Mesaj
26 Mart 2012; 17:19:49 

Bu ayki faturama internet paket bedeli 10 lira eklemişler. Aradığımda sistemde bir sorun olduğunu ve internet paket ücretini bir sonraki faturama iade edeceklerini söylediler.


_____________________________



2026 Mesaj
26 Nisan 2012; 12:03:01 

Vodafone artık beni iyice bezdirdi. Bundan sonra bedava bile verseler gidip hiçbir cihaz yada servis için tahahhütname imzalamayacağım. Resmen insanı salak yerine koyuyorlar.

Geçen aydan 10 lira internet paketi için faturama ekstra ücret yansıtmışlardı. Bir üst mesajda da yazdığım gibi bu ücretin bu ay iade edileceğini bildirdiler.
Cihaz kampanyasına girerken kredi kartımdan 12*30 tl çekildi. Bu tutar her ay faturamdan "Ara avans bedeli" olarak düşüyordu.
Yani normalde 10 tl cihaz bedeli + 25 tl genç avantaj tarife ücreti + 5 tl hat ücreti(yeni hat almıştım 5*12) = 40 tl ücret faturama yansıyıp 30 tl kredi kartımdan çekildiğinden
her ay 10 tl fatura ödüyordum. Arada ıvır zıvır vergisi cartcurt 2-3 tl fazla geliyordu uğraşmaya üşendiğinden ödüyordum. Sonuç olarak geçen ay 10 tl fazladan internet yansıdı ve bu ay iade edildi.
Normalde faturamda "Ara avans bedeli" olarak 30 tl görünen hane 40 tl görünüyor. Buraya kadar herşey normal.

ANCAK

Bu ay 10 tl iade edildiği halde yine 13,5 tl fatura gelmiş. İnternet paketim bittiğinden dolayı bu ay "Freezone tarifelerine özel 100mb internet 4,5tl" kampanyasından internet paketi satın aldım. Normal şartlarda bu ay 4,5 tl faturam olması gerekiyor. Birde her ay faturama yansıyan "YENI TESIS TK RUHSAT VE ÖIV TAKSIDI 3.93 TL" bedeli ile birlikte 8,5 tl fatura gelmesi gerekiyor.

Bana 10 tl iade ettikleri halde bu 13,5 tl nin nasıl hesaplandığını öğrenmek için müşteri temsilcisini aradığımda mantıklı bir açıklama alamadım. Hatta kendisi önümüzdeki ayda 10 tl iadem olduğunu söyledi.

Ancak yine anlamadığım benden geçen ayki faturama yansıtılan fazladan 10 tl yi bu ay iade ettiklerini, önümüzdeki ay neyi iade edeceklerini sorduğumda kendiside cevap veremedi. Hatta inatla benim anlamadığımı öne sürünce sicil numarası ve ismini aldım. Hakkında şikayette bulunacağım.

Kısacası her ay müşteri temsilcisini arayıp faturamdaki ekstra ücretleri sormaktan sıkıldım. Tahahhüt bittikten sonra birdaha hiçbir gsm firmasına imza atmayacağım konusunda da kararlıyım.



_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Vodafone » VODAFONE' dan İnternet paketini iptal ettiremiyorum......
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.516