Biber Gazı mı Bıçak mı?
43 Cevap2114 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


217 Mesaj
3 Aralık 2011; 12:38:10 

Evet arkadaşlar malumunuz omuz atma tartışmasında bile büyük kavgalar çıkıyor.
Kendimizi korumak için hangisini önerirsiniz?Daha 2 gün önce bana bıçak çekildi kendimi zor kurtardım.

Kendimi kormak için biber gazı düşünüyorum ama internetteki resimlerine baktığımda(nato) cebe sığmaz,aşırı büyük gözüküyor.Ve etkileri hakkında şüphem var.Bazılarının yorumuna göre pek fayda sağlamıyor bazılarına göre bir fısı daire boşaltmaya yeter.
Ama bir bıçak cebe çok rahat sığabilir,etkilerinden eminim ama göz korkutmaya yetmediği zaman yaralamam gerekecek-ki buda başıma iş açabilir-

Kuru sıkı silahıda her yere götüremem taşımak problem olur.Siz bu konuda ne diyorsunuz?

edit:şimdi klavye delikanlıları atlamasın hemen,saldımak için değil kendimi korumak için istiyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hlmd -- 3 Aralık 2011; 12:39:46 >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5


 
2170 Mesaj
3 Aralık 2011; 12:41:39 

diyelimki bıçağı taktın başına iş açılır. Ama gazı sıktın kaçtın başına herhangi bi iş geleceğini sanmam çünkü kalıcı etkisi yok


_____________________________

Gerek yok her sözü, laf ile beyana.. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana...
Hz. Mevlana


217 Mesaj
3 Aralık 2011; 12:44:04 


quote:

Orijinalden alıntı: BluePage

diyelimki bıçağı taktın başına iş açılır. Ama gazı sıktın kaçtın başına herhangi bi iş geleceğini sanmam çünkü kalıcı etkisi yok

Bu biber gazı boyut olarak çok büyük gözüküyor...
Taşımakta zorluk çekerim gibi geliyor..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5


825 Mesaj
3 Aralık 2011; 12:46:46 

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: BluePage

diyelimki bıçağı taktın başına iş açılır. Ama gazı sıktın kaçtın başına herhangi bi iş geleceğini sanmam çünkü kalıcı etkisi yok

Bu biber gazı boyut olarak çok büyük gözüküyor...
Taşımakta zorluk çekerim gibi geliyor..

Büyük falan değil. Avucunun içine alsan görünmez. Ayrıca natonun etkisi tartışılmaz. Bir fısta adamı gebertir. Zamanında arkadaşa sıkmıştık 20 dk gözlerini açamadı ve solunum zorluğu çekmişti. Ama ben sıkmadım başkası sıktı. Birde kaşınıyodu sıksanıza bi merak ediyorum falan deyip duruyordu.


_____________________________

LORD OF THE RINGS STORE


217 Mesaj
3 Aralık 2011; 12:48:13 


quote:

Orijinalden alıntı: DaY_WaLkeR.

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: BluePage

diyelimki bıçağı taktın başına iş açılır. Ama gazı sıktın kaçtın başına herhangi bi iş geleceğini sanmam çünkü kalıcı etkisi yok

Bu biber gazı boyut olarak çok büyük gözüküyor...
Taşımakta zorluk çekerim gibi geliyor..

Büyük falan değil. Avucunun içine alsan görünmez. Ayrıca natonun etkisi tartışılmaz. Bir fısta adamı gebertir. Zamanında arkadaşa sıkmıştık 20 dk gözlerini açamadı ve solunum zorluğu çekmişti. Ama ben sıkmadım başkası sıktı. Birde kaşınıyodu sıksanıza bi merak ediyorum falan deyip duruyordu.

hmm internetteki resimlerde deodorant kutusu gibi(o boyutta) gözüküyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5


825 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:01:49 

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: DaY_WaLkeR.

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: BluePage

diyelimki bıçağı taktın başına iş açılır. Ama gazı sıktın kaçtın başına herhangi bi iş geleceğini sanmam çünkü kalıcı etkisi yok

Bu biber gazı boyut olarak çok büyük gözüküyor...
Taşımakta zorluk çekerim gibi geliyor..

Büyük falan değil. Avucunun içine alsan görünmez. Ayrıca natonun etkisi tartışılmaz. Bir fısta adamı gebertir. Zamanında arkadaşa sıkmıştık 20 dk gözlerini açamadı ve solunum zorluğu çekmişti. Ama ben sıkmadım başkası sıktı. Birde kaşınıyodu sıksanıza bi merak ediyorum falan deyip duruyordu.

hmm internetteki resimlerde deodorant kutusu gibi(o boyutta) gözüküyor.


5-6 cm bi boyutu var ne deodorantı canım.


_____________________________

LORD OF THE RINGS STORE


1218 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:06:32 

2sinide taşıması yasak küçük bıçak oldumu bişey demiyolar gerçi ama biber gazının 240tl cezası var dedi polis benimkine el koydu her yerde taşırsın cebe felan sığar küçük ve sıkarken adama tutturursan kaçarı yok adamın baya etkiliyo daha dün arkadaş salona sıktı mutfakta camı açtık kapıyı kapadık zor durduk çokta sıkmadı 1sn felan sıktı


_____________________________


DH Tenisçiler Klubü

Ödev İndir
Ev Hanımlarına İş
Supernatural | Prison Break | Chuck | Dexter | Sherlock | ­Game of Thrones | Mentalist ­| Arrow | Walking Dead | Burn Notice | Person of Interest | Suits | Shameless | İşler Güçler | Heroes | The Vampire Diaries | Touch | House | Spartacus | How i met your mother | Teen Wolf | Lost | Fringe | True Blood | Awake


144 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:11:02 

tak pıçağı


_____________________________

Faithless

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Aralık 2011; 13:11:22 

bide elektrik silahları var adamı bayıltan
önce bu

sonra bu




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corleone_1988 -- 3 Aralık 2011; 13:13:18 >


 
2574 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:13:47 

Lisedeyken spor salonunda sıkmıştı arkadaş bütün spor salonundakiler dışarı kaçmıştı


_____________________________

.


307 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:16:24 

quote:

Orijinalden alıntı: tahago

2sinide taşıması yasak küçük bıçak oldumu bişey demiyolar gerçi ama biber gazının 240tl cezası var dedi polis benimkine el koydu her yerde taşırsın cebe felan sığar küçük ve sıkarken adama tutturursan kaçarı yok adamın baya etkiliyo daha dün arkadaş salona sıktı mutfakta camı açtık kapıyı kapadık zor durduk çokta sıkmadı 1sn felan sıktı


Biber gazını taşımanız suç değilk. Ancak bunu kullanmanız suç Eğer ağır bir saldırı altında olduğunuzu kanıtlayamazsanız, yani hukuktaki meşru müdafaa gibi bir şey, kullanma nedeniyle ceza görebilirsiniz.
http://hukuki.net/showt...er-gaz%FD-kullan%FDm%FD


_____________________________

ANİMECİ


1942 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:17:08 

Şok tabancası al bence.


_____________________________



AMD FX 6300 3.5 Ghz / G.Skill RipJawsX 8 GB 1600 Mhz / Sapphire HD 7850 O.C Edition 2GB / MSI G46 970A / Cooler Master HAF 912+ / CX750Watt / Samsung Galaxy S3 /Ipad Mını 16 Gb

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
22 sa. 33 dk. kadarı kaldı.
3 Aralık 2011; 13:18:20 

Bir keresinde yemiştim biber gazı, adamı her türlü aciz bırakıyor, gözlerini kapatıp öksürmekten başka bir şey yapmıyorsun ek olarak gözlerini yakıyor. Acısı 15-20 dk sürüyor. Ama bıçak alırsan adamla yakın temas kurman lazım ki bu sırada karşındaki iri yarı bir tipse kolayca senden sıyrılır hatta ve hatta bıçağı elinden alır. O yüzden biber gazı diyorum. Ama taserlar var birde..Ki en alanında en iyisidir.


1218 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:21:14 

quote:

Orijinalden alıntı: listen

quote:

Orijinalden alıntı: tahago

2sinide taşıması yasak küçük bıçak oldumu bişey demiyolar gerçi ama biber gazının 240tl cezası var dedi polis benimkine el koydu her yerde taşırsın cebe felan sığar küçük ve sıkarken adama tutturursan kaçarı yok adamın baya etkiliyo daha dün arkadaş salona sıktı mutfakta camı açtık kapıyı kapadık zor durduk çokta sıkmadı 1sn felan sıktı


Biber gazını taşımanız suç değilk. Ancak bunu kullanmanız suç Eğer ağır bir saldırı altında olduğunuzu kanıtlayamazsanız, yani hukuktaki meşru müdafaa gibi bir şey, kullanma nedeniyle ceza görebilirsiniz.
http://hukuki.net/showt...er-gaz%FD-kullan%FDm%FD

hocam o 2007 maalesef yeni yasaya göre taşımakta suç (muş) aksini ispat edebilen varsa bende yanımda korkmadan taşırım


_____________________________


DH Tenisçiler Klubü

Ödev İndir
Ev Hanımlarına İş
Supernatural | Prison Break | Chuck | Dexter | Sherlock | ­Game of Thrones | Mentalist ­| Arrow | Walking Dead | Burn Notice | Person of Interest | Suits | Shameless | İşler Güçler | Heroes | The Vampire Diaries | Touch | House | Spartacus | How i met your mother | Teen Wolf | Lost | Fringe | True Blood | Awake


307 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:23:01 

quote:

Orijinalden alıntı: tahago

quote:

Orijinalden alıntı: listen

quote:

Orijinalden alıntı: tahago

2sinide taşıması yasak küçük bıçak oldumu bişey demiyolar gerçi ama biber gazının 240tl cezası var dedi polis benimkine el koydu her yerde taşırsın cebe felan sığar küçük ve sıkarken adama tutturursan kaçarı yok adamın baya etkiliyo daha dün arkadaş salona sıktı mutfakta camı açtık kapıyı kapadık zor durduk çokta sıkmadı 1sn felan sıktı


Biber gazını taşımanız suç değilk. Ancak bunu kullanmanız suç Eğer ağır bir saldırı altında olduğunuzu kanıtlayamazsanız, yani hukuktaki meşru müdafaa gibi bir şey, kullanma nedeniyle ceza görebilirsiniz.
http://hukuki.net/showt...er-gaz%FD-kullan%FDm%FD

hocam o 2007 maalesef yeni yasaya göre taşımakta suç (muş) aksini ispat edebilen varsa bende yanımda korkmadan taşırım

Tüh ya


_____________________________

ANİMECİ


2650 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:25:25 







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baris195 -- 3 Aralık 2011; 13:26:05 >


_____________________________



375 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:29:02 

bıçağı napacan takacan mı ?


_____________________________

Kulakları tırmalayan aynı şikayet: bu memlekette yaşanmaz. Doğru! Kapitalizm, Bizansın canım havasını fabrika bacaları, egzoslar, genzi ve ciğerleri kemiren murdar kokularla yaşanmaz hale getirdi. Ama efendilerimizi tedirgin eden bu lağım kokusu, bu kıyamet gününü hatırlatan insan ve makina uğultusu, bu toz, bu sinek değil ki. Onlar İstanbul'un insanından şikayetçi. İstanbul'un insanından yani kendilerinden. Aynaya tahammülleri yok. Bu memlekette yaşanmaz diyenin yüzüne tüküresim geliyor.


217 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:29:36 

Taser ve bibergazı ikilisi yapabilirim o zaman
Bu ikisini taşımanın suç olup olmadığını bilen var mı?
Gerçi kolay kolay aramaya denk geliceğimi sanmıyorum...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5


 
2348 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:36:17 

Dazzer II derim her türlü




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 3 Aralık 2011; 13:36:43 >


_____________________________



347 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:36:22 

Kangal alır.


_____________________________



217 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:37:11 

Birde bu biber gazı kesin işe yarar değil mi?
'Bg sıkmama rağmen kovalamaya devam ediyor' diyenlerin sayısı az değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5


5255 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:37:23 

hiçbiri



yumruk


_____________________________




217 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:41:12 


quote:

Orijinalden alıntı: ParZ

hiçbiri



yumruk

editte bahsettiğim delikanlıda geldi.
Ama döner bıçağı sallayınca napıcam kafamı atıcam,kendimi mi koruycam?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5


5255 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:46:34 

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: ParZ

hiçbiri



yumruk

editte bahsettiğim delikanlıda geldi.
Ama döner bıçağı sallayınca napıcam kafamı atıcam,kendimi mi koruycam?

kaçıcaksın tabiki ama ona döner bıçağını çıkartmaman lazım git dövüş sporu öğren . bıçak alsan sanki saplayabilecek misin saçma saçma konuşma


_____________________________




202 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:54:38 

elektro şoklar niyetim var bana saldıran beter olsun der kriz geçirene kadar şoklarım aklıma takılan yakın boğusurken şoklarsak bizede geçermi elektrik yada cebindeyken yanlışlıkla çalıştırıyormuşsun (bir ara cebimde sustalı çakması açmıştım


_____________________________

Hayat devam eder
Acı,ekşi,tatlı,tuzlu
Sen inadına gül,
Düşsede kafana uçak motoru..



217 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:55:34 


quote:

Orijinalden alıntı: ParZ

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: ParZ

hiçbiri



yumruk

editte bahsettiğim delikanlıda geldi.
Ama döner bıçağı sallayınca napıcam kafamı atıcam,kendimi mi koruycam?

kaçıcaksın tabiki ama ona döner bıçağını çıkartmaman lazım git dövüş sporu öğren . bıçak alsan sanki saplayabilecek misin saçma saçma konuşma

Komik değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5


29 Mesaj
3 Aralık 2011; 13:58:13 

Biber gazı benim de aklıma yatıyor.Eminönü'nde alt geçitte satıyorlar seyyarlar 5 TL'ye NATO marka biber gazı.Etkili midir acaba onlar almayı çok düşünüyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi l Mr. Lawyer l -- 3 Aralık 2011; 13:59:03 >


_____________________________



518 Mesaj
3 Aralık 2011; 14:01:37 

biber gazı demişken kokusu var mı?
tüp gazı gibi mesela?


_____________________________

Suçlu oldum Çünkü kurban olmak istemedim...


743 Mesaj
3 Aralık 2011; 14:18:28 



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Aralık 2011; 14:19:53 

Dürbünlü biber gazı. ( Çok saçma konuşulanlar... Olay böyle gelişir


217 Mesaj
3 Aralık 2011; 19:09:35 


quote:

Orijinalden alıntı: l Mr. Lawyer l

Biber gazı benim de aklıma yatıyor.Eminönü'nde alt geçitte satıyorlar seyyarlar 5 TL'ye NATO marka biber gazı.Etkili midir acaba onlar almayı çok düşünüyorum.

Boyutları nasıl?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5

Uzaklaştırılmış
5 gün cezanın,
3 gün 19 sa. 19 dk. kadarı kaldı.
3 Aralık 2011; 19:11:36 

kangal...


12 Mesaj
3 Aralık 2011; 19:14:31 

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: l Mr. Lawyer l

Biber gazı benim de aklıma yatıyor.Eminönü'nde alt geçitte satıyorlar seyyarlar 5 TL'ye NATO marka biber gazı.Etkili midir acaba onlar almayı çok düşünüyorum.

Boyutları nasıl?

brz daha ufalsa anahtarlık yaparsın, ciddi söylüyorum. Bende de var, öyle deodorant meodorant değil. Onları belki polisi falan kullanıyordur ama bizim bahsettiğimiz küçük ve ucuz olanın boyu sakız kutusunu geçmiyor.


_____________________________

"You are not only responsible for what you say, but also for what you do not say."


825 Mesaj
3 Aralık 2011; 19:16:45 

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: l Mr. Lawyer l

Biber gazı benim de aklıma yatıyor.Eminönü'nde alt geçitte satıyorlar seyyarlar 5 TL'ye NATO marka biber gazı.Etkili midir acaba onlar almayı çok düşünüyorum.

Boyutları nasıl?

Yahu hala ona buna soruyosun. 5 lira git al sanki milyarlık şey alıyorsun da sorup duruyorsun. Kendine sıkınca görürsün etkisini.


_____________________________

LORD OF THE RINGS STORE


 
168 Mesaj
3 Aralık 2011; 19:29:21 

biber gazı tabi ki. belki çakması çıkmıştır o yüzden düzgün iş yapmayabilir bazılarının aldığı.


_____________________________



217 Mesaj
3 Aralık 2011; 19:30:10 


quote:

Orijinalden alıntı: DaY_WaLkeR.

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: l Mr. Lawyer l

Biber gazı benim de aklıma yatıyor.Eminönü'nde alt geçitte satıyorlar seyyarlar 5 TL'ye NATO marka biber gazı.Etkili midir acaba onlar almayı çok düşünüyorum.

Boyutları nasıl?

Yahu hala ona buna soruyosun. 5 lira git al sanki milyarlık şey alıyorsun da sorup duruyorsun. Kendine sıkınca görürsün etkisini.

Bulsam alıcam bulamıyorum koca pendikte.Bu arada o bg. kaç defa kullanılabilir?Yani tartışmanın ortasında bitmesin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Blood lines are torched. Battle lines are drawn.

TVD S5

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Aralık 2011; 19:31:20 

Erkeğin biber gazı taşıması yasak diye biliyorum Polis yakalarsa sıkar gözüne valla


825 Mesaj
3 Aralık 2011; 19:33:57 

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: DaY_WaLkeR.

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd


quote:

Orijinalden alıntı: l Mr. Lawyer l

Biber gazı benim de aklıma yatıyor.Eminönü'nde alt geçitte satıyorlar seyyarlar 5 TL'ye NATO marka biber gazı.Etkili midir acaba onlar almayı çok düşünüyorum.

Boyutları nasıl?

Yahu hala ona buna soruyosun. 5 lira git al sanki milyarlık şey alıyorsun da sorup duruyorsun. Kendine sıkınca görürsün etkisini.

Bulsam alıcam bulamıyorum koca pendikte.Bu arada o bg. kaç defa kullanılabilir?Yani tartışmanın ortasında bitmesin

İnternetten al her yerde kaynıyor. Parfüm gibi sıkacak halin yok heralde yüze doğru bi fıs adamı perişan eder.


_____________________________

LORD OF THE RINGS STORE

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Aralık 2011; 22:51:17 

video nun 3. saniyesindeki atlaması


614 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
PornTaKaL
4 Aralık 2011; 15:18:27 

Elektroşok


_____________________________



366 Mesaj
4 Aralık 2011; 15:21:51 

quote:

Orijinalden alıntı: hlmd

Evet arkadaşlar malumunuz omuz atma tartışmasında bile büyük kavgalar çıkıyor.
Kendimizi korumak için hangisini önerirsiniz?Daha 2 gün önce bana bıçak çekildi kendimi zor kurtardım.

Kendimi kormak için biber gazı düşünüyorum ama internetteki resimlerine baktığımda(nato) cebe sığmaz,aşırı büyük gözüküyor.Ve etkileri hakkında şüphem var.Bazılarının yorumuna göre pek fayda sağlamıyor bazılarına göre bir fısı daire boşaltmaya yeter.
Ama bir bıçak cebe çok rahat sığabilir,etkilerinden eminim ama göz korkutmaya yetmediği zaman yaralamam gerekecek-ki buda başıma iş açabilir-

Kuru sıkı silahıda her yere götüremem taşımak problem olur.Siz bu konuda ne diyorsunuz?

edit:şimdi klavye delikanlıları atlamasın hemen,saldımak için değil kendimi korumak için istiyorum.

Hiçbiri ! Biber gazını yanında taşıyorsun diyelimki polis çevirdi üstünü aradı biber gazını buldu.Varsayalım ki önceki gün yada önceki hafta o bölgede biber gazıyla gasp yapıldı vs.. napıcaksın ? Yada saldırganın yüzüne tam sıkamadın ıskaladın napıcaksın ? Bir sürü olasılık var bence yanında taşımaman en güvenlisi Gaspçılar zaten biber gazını bilerek yaklaşırlar merak etmeyin

Bıçak hiç taşıma onun zararlarını yazmama gerek yok


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Aralık 2011; 15:24:19 

İkisi arasından elbette biber gazı. Hem etki menzili daha uzak, hem de daha az sakıncalı. Ayrıca daha az riske girersin, iki fıs tamam.

Ama ikisinin te taşınması yasak

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Aralık 2011; 15:34:13 


quote:

Orijinalden alıntı: hlmd

Evet arkadaşlar malumunuz omuz atma tartışmasında bile büyük kavgalar çıkıyor.
Kendimizi korumak için hangisini önerirsiniz?Daha 2 gün önce bana bıçak çekildi kendimi zor kurtardım.

Kendimi kormak için biber gazı düşünüyorum ama internetteki resimlerine baktığımda(nato) cebe sığmaz,aşırı büyük gözüküyor.Ve etkileri hakkında şüphem var.Bazılarının yorumuna göre pek fayda sağlamıyor bazılarına göre bir fısı daire boşaltmaya yeter.
Ama bir bıçak cebe çok rahat sığabilir,etkilerinden eminim ama göz korkutmaya yetmediği zaman yaralamam gerekecek-ki buda başıma iş açabilir-

Kuru sıkı silahıda her yere götüremem taşımak problem olur.Siz bu konuda ne diyorsunuz?

edit:şimdi klavye delikanlıları atlamasın hemen,saldımak için değil kendimi korumak için istiyorum.

Ben ikisinide taşıyorum:) ama en iyisi biber gazı.

Bunlarda ıvır zıvır evde bulundurduğum :)




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
199 Mesaj
4 Aralık 2011; 15:39:58 

adama bıçak çekersin , adam hamle yapar sen de savuşturmak için bıçağı saplarsın mahkemelerde sürünürsün bir süre.
adama biber gazı çekersin , boşaltırsın adamın üstüne bi de kafa atarsın sonra topuk.

sen seç


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Biber Gazı mı Bıçak mı?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.297