Şimdi Ara

Team Ninja: 'Dövüş Oyunları Yeterince Değişmedi'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
          Team Ninja'nın önde gelen isimlerinden birisi olan Yosuke Hayashi, gerçekleştirdiği bir röportajda dövüş oyunlarının durumuna ve geleceğine değindi:
     
    "Tamamiyle  dürüst olmak gerekirse, Dead or Alive 4'ün ardından gelecekte ne yapacağımız hakkında emin değildik. Yeni birşeyler üzerinde düşünmeye çalışıyorduk ancak devam oyunu hakkında hiçbir yeni fikir üretememiştik.

    Bu süreçte Street Fighter IV'le tanıştık. Bu oyun sayesinde dövüş oyunları türü eski popülerliğini kazandı. Tüm çıkış yapan dövüş oyunlarını yakından takip ediyorduk ancak ortada yanlış bir durum vardı. Yenilenmiş grafiklerle harika duruyorlardı ve çekici online modları vardı ancak oynanış tarzı, yıllardır alışageldiğimiz aynılıkları taşıyordu. Değişen hiçbirşey yok."
     
          Hayashi, bu durumun haliyle kendilerini tetiklediğini ve Dead or Alive 5'e daha uç noktadan bakarak dövüş arenalarından tutunda oyun içeriğine kadar farklı bir dövüş oyunu ortaya çıkarmaya çalıştıklarını açıkladı:

    "Tür üzerinde nasıl değişikliklere gidebileceğimiz üzerine epey düşündük. Bir dövüş oyununa ne ekleyebilirdik ki ? Sonuçta ortaya bu fikir çıktı: 'dövüş eğlencesi'. Dead or Alive 5 her iki yönden de farklı. Basit ama derin içerikli bir dövüş oyunu (eğlencesi). Teknik açıdan hardcore bir dövüş oyunu olma çabasında değiliz. Oyunu oynayan hemen hemen her insanın keyif alabileceği ve aynı zamanda derinlik de bulabileceği bir yapım peşindeyiz. Yayınlanan 2. demoyu oynadıklarında, oyuncular " oyun eğlencesi derken ne demek istediklerimiz daha rahat anlayacaklar."

        Team Ninja, türe getirmeye çalıştığı yenilikle hayli iddaalı görünüyor. Kim bilir, belki de bu tüm bir türü etkileyebilir.









  • Dövüş oyununda radikal değişiklik yapmıyacan ,yapanları gördük yine concept olarak özlerine döndüler.
  • Bence rpg gibi baştan sona benimseyeceğimiz bir karakterimiz ,level sistemi, karakter kişileştirme gibi özellikler olsa dövüş oyunları çok daha güzel olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulteir

    Bence rpg gibi baştan sona benimseyeceğimiz bir karakterimiz ,level sistemi, karakter kişileştirme gibi özellikler olsa dövüş oyunları çok daha güzel olurdu.


    Aynen düşüncene katılıyorum ve + veriyorum benimde düşüncem Dövüş oyunlarında her karakterle oynanan bi macera oyunu olması burda o karakterin hikayesi ve tüm haraketleri olacakki ilerledikçe o karakteri benimsicez böylelikle severek karakterleri öğrenmiş olacazki beninsenmiş karakterle dövüş kısmını yapmamız daha keyifli olur
    engüzel örnekte MK9 daki kratos gow da yaptık tüm haraketlerini ve komboları MK9 da öğrenmesi daha basit ve zevkli oldu
  • güzel..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.