Şimdi Ara

vw golf 1.4 tsı 160 beygir&bmw 1.18 i 170 beygir TEST VE SONUÇ OTO HABER DERGİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
293
Cevap
0
Favori
10.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iç mekan hacmi (mak 40 paun )

    1.18 i 20 puan
    golf 27 puan

    BMW 'de yolculuk yapanlar aracın iç mekan limitlerini çok kısa sürede ulaşırken,
    golf her noktasında daha ferah bir atmosfer sunuyor.
    Bununla birlikte selefiyle karşılaştırıldığında 1 serindeki gelişim belirgin

    Konfor (mak 60 paun)

    1.18 i 41 puan
    golf 43 puan

    Sıkı süspansiyonlu BMW kabul edilebilir bir konfor sunarken
    İç mekan kalitesi artı paun getiriyor
    Rakibinden daha sessiz olan GOLF buna birde süspansiyon konforu eklenince ön sırada yer almayı hak etti

    Kullanışlılık (mak 30 paun)

    1.18 i 21 puan
    golf 21 puan

    Beraberlik! her iki model de kolay kontrol edilebilen kokpitlere sınıf standartlarıda değişikenliğe ve yeterli eşya gözlerine sahip İki aracında göstergeleri okunaklı

    Performans (mak 60 paun)
    1.18i 45 puan
    golf 44 puan

    BMW'nin yeni geliştirilen 1.6 litrelik turbosu görevini çok iyi yerine getiriyor 1.18'yi canlı ve tutumlu bir şekilde hareket ettiren motor gibi GOLF TSI'da beğeni toplarken ,arada küçük performans farkları var

    Sürüş özelikleri (mak 60 paun)

    1.18 i 45 puan
    golf 44 puan

    Sportif yürüyen aksam.aktif direksiyon sistemi ve arkadan itiş 1 Serisi'ndeki sürüş eğlencesinin anahtarlarıyken,önden çekişli Golf rakibinin az farkla da olsa gerininde yer alırken dengeli yapısıyla dikkat çekiyor

    Güvenlik (mak 50 puan)

    1.18i 31 puan
    golf 28 puan

    Fren performanslarıyla göz dolduran ikili arasında BMW günü yakalayan modern güvenlik donanımlarıyla ön plana çıkıyor
    Volkswagen'de bu tarz özelikler için yeni nesil beklemek gerekiyor

    SONUÇ
    GOLF 186 PUAN
    1.18 183 PUAN

    YENİ 1 SERİSİNİN ÇOK DAHA OLGUN BİR OTOMOBİL HALİNE GELDİĞİ HER DETAYDA KENDİNİ GÖSTERİYOR
    ARTAN KONFOR SEVİYESİ VE KABUL EDİLEBİLİR HALE GELEN YAŞAM ALANI ÖN PLANA ÇIKARKEN SÜRÜŞ KEYFİNİN DAHA DA ARTMASI ALKIŞI HAK EDİYOR
    YÜKSEK SATIŞ FİYATININ KARŞILIĞINDA YÜKSEK BEKLENTİLERİ KARŞILAMAYI BAŞARAN PREMİUM KOMPAKTI KARŞISINA ALAN GOLF AZ FARKLA DA OLSA BİRİNCİLİĞİ ALIRKEN 2012 DE YOLLARA ÇIKACAK OLAN YENİ NESLİN İYİ BİR OTOMOBİL OLACAĞINI SÖYLEMEK MÜMKÜN

    test edilen araçlardan ikisinde manuel vites bmw 1600 cc vw 1400 cc motor







  • Yeni 1 serisinin onden gorunusune isinamadim fakat BMW de ki surus keyfini bir VW ye degismem.
  • Bmw 1 serisini geçmesini beklemezdim açıkçası.

    Ama Golf bir ekol sonuçta.

    Çokta şaşırmamak gerek.

    Vw'nin en sevdiğim arabasına selamlar..
  • Bırak karşılaştırmayı BMW ile VW'i yan yana park etmem ben
  • AMAN ALLAHIM BUNUDA GÖRECEKTİK FORUMDAKİ VW FANATİĞİ ARKADAŞLAR KENDİNİ O KADAR AŞMIŞKİ ARTIK VW Yİ BMW İLE KIYASLAYP VW NİN DAHA İYİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR..
  • Kaynağı ver kaynağı.

    Babanın en akıllı oğlu senmisin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellman

    AMAN ALLAHIM BUNUDA GÖRECEKTİK FORUMDAKİ VW FANATİĞİ ARKADAŞLAR KENDİNİ O KADAR AŞMIŞKİ ARTIK VW Yİ BMW İLE KIYASLAYP VW NİN DAHA İYİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR..

    Bence boyle demeyin her ne kadar VW yi pek SEVMESEMDE golf bir ekoldur sinifinin yaraticisidir. Golf u hafife almayin. Bence VW nin basarili oldugu 2 aractan biri golf digeri transporter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçi kaynagı belirtmeyip kolpaya getirdiğine göre belli ki yanlı bir kuruluş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellman

    AMAN ALLAHIM BUNUDA GÖRECEKTİK FORUMDAKİ VW FANATİĞİ ARKADAŞLAR KENDİNİ O KADAR AŞMIŞKİ ARTIK VW Yİ BMW İLE KIYASLAYP VW NİN DAHA İYİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR..

    Otohaber ne ara bizim foruma üye oldu?? Okumayı ve capslock kullanmayı bilmek lazım. Yoksa sıkıntı...
  • Bugün kü buluşmada cihanair'ın kulağını çınlattım. Yine yapmışsın yapacağını helal olsun. Dediğin gibi BMW nedir ki bir VOSVOS varken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayraktar. -- 26 Kasım 2011; 18:18:00 >
  • eski 1 serisine göre düzelme varsa cok iyi cünkü eski bir serisi gercekten c sınıfı için görünüş hariç vasattı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellman

    AMAN ALLAHIM BUNUDA GÖRECEKTİK FORUMDAKİ VW FANATİĞİ ARKADAŞLAR KENDİNİ O KADAR AŞMIŞKİ ARTIK VW Yİ BMW İLE KIYASLAYP VW NİN DAHA İYİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR..

    Biz soylemiyoruz otoriteler soyluyor ::)))
  • Kaynak oto haber dersisi
    21-27 kasim sayisi

    Ben kendim tek harf yazmadim aynen buraya gecirdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Kaynağı ver kaynağı.

    Babanın en akıllı oğlu senmisin?

    Okuman yazman yokmu baslikta yazdim zaten

    Oto haber dergisi diye yazdim zaten
  • Konu vw olunca belgede ise yaramiyor ::)))

    Golf 1.18 den daha ustun hemde golf 1.4 1.18 1.6 motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WeskaGan


    quote:

    Orijinalden alıntı: hellman

    AMAN ALLAHIM BUNUDA GÖRECEKTİK FORUMDAKİ VW FANATİĞİ ARKADAŞLAR KENDİNİ O KADAR AŞMIŞKİ ARTIK VW Yİ BMW İLE KIYASLAYP VW NİN DAHA İYİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR..

    Bence boyle demeyin her ne kadar VW yi pek SEVMESEMDE golf bir ekoldur sinifinin yaraticisidir. Golf u hafife almayin. Bence VW nin basarili oldugu 2 aractan biri golf digeri transporter.

  • Ben de yoksa Bmw mi kazandı diye girdim ki Vw galip gelmiş, içim rahatladı. Ama yanlış segmentle karşılaştırmışlar, Golf ile 7 Serisini karşılaştırırsak Bmw'ye bir şans vermiş oluruz belki.
  • Saçma puanlama objektif olmadığı her halinden belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki araçta manuelmiş.

    Şimdi buradan nasıl çıkarımlar yapabiliriz.

    1.si 160lık sadece Golf Highlineda var. Yani Golf en yüksek donanım.

    2.de Manuel sadece en boş 1 serisinde var.

    Yani en dolu VW en boş BMWyi zor geçmiş.

    Gerçi bence içi ne kadar güzel olursa olsun 1 serisinin dışı çok kötü.
  • 1 Serisi BMW'nin en alt seviye aracı. Tabii ki eksileri olacak. Markası BMW diye o segmentte herkesi geçecek diye bir kaide yok. 3 ve 5 serisi seviyesinde bir araç beklemek gereksiz.

    VW Golf gerçekten bu segmentin kralı. İç ve dış mekan çizgileri sıkıcı olabilir bazıları için ama ses yalıtımı bu segmentte 1 numara. Sürüş dinamikleri olarak performans ve konfor arasındaki ince çizginin tam üzerinde.

    Birçok ülkede yapılan testlerden kendisinden 3 yıl sonra üretilen farklı markaların bile üzerinde yer alması, bu aracın VW'nin en çok önem verdiği 1-2 modelden birisi olduğunu gösteriyor.

    Doğuş Grubu garip politikalar izliyor diye VW markasını yabana atmamak lazım.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.