Şimdi Ara

Audi allroad quattro 2.7T - Test Video, foto

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
5.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Audi allroad quattro 2.7T bu haftaki test aracımız. İçini dışını sizler için test ettik.

    2003 model aracı tanıttığımız video BURADAN ulaşabilirsiniz.


    SUV'ların bugünkü kadar yaygın olmadığı, X5'le BMW'nin tohumları henüz attığı senelerde Audi, A6 Avant üstüne inşa ettiği ve Casio G-Shock'lara benzer bir otomobil tanıttı: pekçok fonksiyona sahip, teknoloji yüklü, kaya gibi sağlam bir makine.

    Konsept aslında hiç de yeni değildi, en basitinden Toyota Corolla Touring Wagon'u çoğumuz hatırlıyoruzdur. Elbette Audi, işi çelik ön-arka tampon korumalarından biraz daha ileri götürdü.

    allroad quattro'yu A6 Avant'lardan ayıran başlıca özelliği, yüksekliği ayarlanabilen ve gövdeyi yerden 21 cm'e kadar yukarı kaldırabilen havalı süspansiyonları. İçeriden dört kademede ayarlanabilen bu süspansiyonların tanesi 4 bin TL değerinde. Sistem ayrıca en düşük halde aracı 14 cm'e kadar alçaltıp yay ve amortisörleri de sertleştirerek, dinamizmi Avant'lara yakın bir noktaya taşıyabiliyor. Bununla birlikte standart dört mevsim lastikleri, Torsen temelli dört çeker sistemi ve manuel şanzımanlı modellerde alınabilen low-range modu, allroad quattro'ya çoğu SUV'un ötesinde bir off-road kabiliyeti bahşediyor.

     Audi allroad quattro 2.7T - Test Video, foto
     Audi allroad quattro 2.7T - Test Video, foto







  • Ben de iki satır yazayım, 2,5 ay once aldım aynısından. Okullar acilmadan 13,5 lt yakinca lpg takdirdim, kocaman kaputun altinda regulator koymaya yer yok, bir sekilde bulduk uygun bir yer.
    Genel olarak iyi bir araba, ilk sahibi Aralik 2003'te 160 bin tl odeyip almis, bu paraya degecek bir araba mi tartisilir. 105 binde 7,5 yasinda olan araci ilk fiyatinin %27'sine aldim
    Bu fiyata ne alabilirdim bunun muadili, bence iyi tercih, bu arabayla ilgili sorusu olan olursa bildigim kadar cevaplarim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murtimix

    Ben de iki satır yazayım, 2,5 ay once aldım aynısından. Okullar acilmadan 13,5 lt yakinca lpg takdirdim, kocaman kaputun altinda regulator koymaya yer yok, bir sekilde bulduk uygun bir yer.
    Genel olarak iyi bir araba, ilk sahibi Aralik 2003'te 160 bin tl odeyip almis, bu paraya degecek bir araba mi tartisilir. 105 binde 7,5 yasinda olan araci ilk fiyatinin %27'sine aldim
    Bu fiyata ne alabilirdim bunun muadili, bence iyi tercih, bu arabayla ilgili sorusu olan olursa bildigim kadar cevaplarim

    2001 -2002 model bir allroad dusunuyorum ancak 2. elin yok denecek kadar az olmasi düsündürüyor, tek cekincem bu.
    Yinede tavsiye edermisiniz deneyimlerinizi paylasmanızı rica ederim.
  • İkinci elinin az olması, birinci el satış adetlerinin az olması ile açıklanabilir, 110 bin € civarıydı sıfırı.

    Benim araç 2004 model 2,7 T. ilk sahibi bana satış faturasını v.s. tüm evraklarını verdi. Aralık 2003'te 160 bin TL ödemiş araca. Bu da satış adetlerinin düşüklüğünü açıklıyordur.

    15 bin km oldu alalı, ben çok memnunum, alırken servisten yükselme alçalma siteminde sorun olabilir dedi, konuyla ilgili y.dışı araştırma yaptım ve ben bunu bilerek aldım. Nitekim eskimiş olan sağ amortisörü değiştirdim, doğuşta sadece parçası 3000 TL idi, ben tüm operasyonu yarı fiyat civarında hallettim, hem de parça 3 günde elimdeydi.

    ben çok memnunum araçtan, lpg de taktırdım, mis gibi biniyorum. sıfır clionun 40-45 bin, meganın 50 bin civarında olduğu bir ortamda (fiyatlar tahminimdir) yerde bu fiyatlara bu araba bence çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murtimix

    İkinci elinin az olması, birinci el satış adetlerinin az olması ile açıklanabilir, 110 bin € civarıydı sıfırı.

    Benim araç 2004 model 2,7 T. ilk sahibi bana satış faturasını v.s. tüm evraklarını verdi. Aralık 2003'te 160 bin TL ödemiş araca. Bu da satış adetlerinin düşüklüğünü açıklıyordur.

    15 bin km oldu alalı, ben çok memnunum, alırken servisten yükselme alçalma siteminde sorun olabilir dedi, konuyla ilgili y.dışı araştırma yaptım ve ben bunu bilerek aldım. Nitekim eskimiş olan sağ amortisörü değiştirdim, doğuşta sadece parçası 3000 TL idi, ben tüm operasyonu yarı fiyat civarında hallettim, hem de parça 3 günde elimdeydi.

    ben çok memnunum araçtan, lpg de taktırdım, mis gibi biniyorum. sıfır clionun 40-45 bin, meganın 50 bin civarında olduğu bir ortamda (fiyatlar tahminimdir) yerde bu fiyatlara bu araba bence çok iyi.


    Hayırlı olsun güle güle kullanın.Cesur ve çok iyi bir tercih.Yakıt tüketimi,performans,sürüş vs. şöyle bir anlatabilirmisiniz aracı?Ben de 1.8t 190 hp a4 felan bakıyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.