Şimdi Ara

Samsung 15 gunluk telefon , garanti ve garanti sonrası .. ÇÖPTE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 15 gunluk telefonum , donmadan dolayı goturdugum garantı servısı sonrası ne hale geldı ve sonrasında aldıgım fırmaların musterı hızmetlerı..
    Burada paylasmak ısterdım.. Olay ve atılan maıl aşağıda..




    Merhabalar.

    Bir ay öncesi Samsung S3653 Corby Wi-fi marka telefonu İzmir Mavişehir Darty mazasından aldım , telefon kullanımına 3-5 gün sonra başladım. Ve kullanıma başladıktan 15 gün sonrası telefonumun ekranına sert basma , arka kapağı çıkartma veya cebimde durduğu sırada telefon ekranında donma meydana gelemeye başladı. daha aldığımın 15 - 20 gün sonrası ve işlerimin yoğunluğundan dolayı telefonu 1 ay dolmadan 1-2 gün öncesinde İzmir , Çankaya Başarı garanti servisine götürdüm. Telefonumu garantiye bıraktım. Ve aradan 3 gün sonra , bana verilen telefonu teslim tutanağının üzerinde iletişim telefonumun yanlış olduğunu farkederek garanti servisine gittim. Garanti servisine gidince telefonum hakkında bilgi almak için, telefonumun sıvı teması olduğunu ve yapabilmeleri için 220 tl ücret almalarını gerektiğini söylediler. Ki telefonumu sıvı teması filan söz konusu değildi , kesinlikle sıvı teması olmadı. Telefonumu parçalamış halinda bana getirip bak buralarında sıvı teması var dediler. Sanki ben sıvı teması bölümlerinden anlıyormus gibi. Bu sırada teslim ettiğimde calışan ekranı , acık halde sadece donma olan telefonumun açılamayacagını ve bunun böyle teslim edileceğini belirttiler. Telefonumu bana gösterdikleri sırada yanda benden önce sırada olup telefon teslim eden kişilerin 4-5 adet telefon duruyordu ve teknik servis olan o arkadaş arkasını dönerken orada duran telefonlara çarptı ve telefonlar yere düştü dokunmatik vs 4-5 telefon yere abartısız, masadan aşağıya düştü telefpnlar, bizzat ben ve arkadaşım telefonların yere düştüğünü gördük. Telefondan masandan aşağıya çarpmanın hızıyla yere atılırmışcasına düştü. Hiç bişi olmamış gibi telefonları yerden toplayıp tekrar masaya koydular, buna bizzat ben şaidim ve oradaki kameralarda çekti. Tabiki kameraların çalışmadığını söylemezlerse.. Ben kendi telefonumun sıvı temasına inanmıyorum benim telefonum oradaki o umursamaz kişilerce bozuldu. Orada o telefonları yere düşürdükten sonra belki o kişilerede sıvı teması oluşturup hatalarını böyle telafi edicekler. Benim 1 maaşımın yarısını vererek aldığım ve daha kullanmaya nasip olmadığım telefonum artık çöpe atmamı söyliyorlar. Böyle bişi inanılmaz gercekten acımasızlık. O yere düşen telefonun sahiplerinede yazık bence onlarada bunu yapıcaklar. Ve samsung servisine gittim, biz bişi yapamayız sıvı teması var müşteri ilişkilerini arayın diyorlar. Samsung servis actı ve sıvı teması var dedi , geri verdi telefonumu. Samsung servisi arayın şikayet edin diyorlar sadece bu kadar basitmidir ya insanların emeklerini harcadığı aldığı şeyi ziyan edip çöpe attırtmak ? Acımasızlık... Arıyıp sadece şikayetci olmakmıdır yani müşterinizi koruma politikanız ? Ne olucak telefonum ? Başarı servisininde başta garanti dışı tespitte 10tl alırız derlerken , telefonu geri verirken istemiyorlar ? Neden ? Suçlu politikası olmasın ? Çalışır durumda verdiğim telefonum artık çalışmıyor ve 220 tl isteniyor ... Hakkını aramaya kalkınca şikayetci olabilirmişiz sadece. Kimse demiyor senin telefonun gitti , telafi etme durumu sunalım diye.. 1 ay olmadan yok olan bir telefon , Daha borcunu ödemeden şikayetçi olabilirsin demek mi sadece müşteri hizmeti .. Sağduyulu birisi bu maili olur dönermi acaba onu bile merak ediyorum.. Bir umuttu bu mail ve şikayetim. Başarı servisin teslim evrakında teslim ederken donmadan dolayı olduğu belirtili yani telefon calışıyordu..
    Bir sağduyu ve gercek hizmet ümidiyle..


    Bu mail Samsung , Darty ve Başarı Garanti servisin resmi sitelerine mail olarak atılmıştır. 2 Gün geçmiş olmasına rahmen Darty sadece irtibat numaramı istemiş , Samsung ise maili okumadan (okumadan) otomatik bir mail atarak cevaplamıştır. Başarı garanti servis ise HİÇ cevap verme gereksinimi bile Paylaş:


    bulunmamıştır. 1 AYLIK telefon için alınan tüm hizmetler..







  • oncelıkle gecmıs olsun valla uzuldum okurken bence hemen tuketıcı koruma dernegıne basvurun 2-3 ay ıcınde paranızı gerı alırsınız tuketıcı hakem heyetı ve mahkemelrı %95 tuketıcının yanında ben verdıgım 3 sıkayette 3 unde paramı aldım. bende ızmırdeyım ve sole bısey var galaxy s2 aldım kutusundan arızalı cıktı aynı servıse gıttım degısıme yolladım 2.urun 23 gun sonra geldı gelende arızalı cıktı sımdı yıne verdım bakalım ne olucak ızmıre gelen cıhazlardamı var bısey anlamadım.
  • Gecmis olsun usta. Sakin hakkini aramaktan vazgecme. Tuketici hakem heyetine hemen basvurunu yap.
  • sen devletine vergi ödemek icin kacak yollardan sunulan cihazları alma git türkiye cihazı al ondada servis icine etsin , almıcaksın zaten garanti bakmıyor spotu sıfırın yarısı git spot al bozulunca bi tane daha al daha mantıklı şerefsizlerde ekmek yemesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    oncelıkle gecmıs olsun valla uzuldum okurken bence hemen tuketıcı koruma dernegıne basvurun 2-3 ay ıcınde paranızı gerı alırsınız tuketıcı hakem heyetı ve mahkemelrı %95 tuketıcının yanında ben verdıgım 3 sıkayette 3 unde paramı aldım. bende ızmırdeyım ve sole bısey var galaxy s2 aldım kutusundan arızalı cıktı aynı servıse gıttım degısıme yolladım 2.urun 23 gun sonra geldı gelende arızalı cıktı sımdı yıne verdım bakalım ne olucak ızmıre gelen cıhazlardamı var bısey anlamadım.

    arkadaslar sagolun cewap icin. Inanamazsinz basima neler geldi neler. Sinirden warya resmen delirdim. Orayada baswurmak istiyorum nasil yapabilirim bilmiyorum ?? Samsung we basari nalet sirketler , inanin daha borcu bitmedi simdi elimde cöp durumunda.
  • ben 2.taksıtı yatırdım ama 1 hafta kullandım daha galaxy s2 yı suan degısımde 2.kere anlayabılıyorum ınan.konakta saatkulesının orda tuketıcı koruma derneği basvuru yerı var adresı yazıcam pm den.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceycey84x -- 14 Kasım 2011; 19:52:32 >
  • telefonu 0232 425 03 60 paylaşımı herkes gorsun madem ızmırlılerın ısıne yarar. gecen eskı evın orda bı tuketıcı koruma dernegı basvuru alımı olmus gordum karataşta karataş duragının onunde 2. secenekte saat kulesının karsısında beledıye bınasında gırıste sor solerler yerını bıraz karısık ıcerıde cunku.tam saat kulesının karsısında kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceycey84x -- 14 Kasım 2011; 19:56:31 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    ben 2.taksıtı yatırdım ama 1 hafta kullandım daha galaxy s2 yı suan degısımde 2.kere anlayabılıyorum ınan.konakta saatkulesının orda tuketıcı koruma derneği basvuru yerı var adresı yazıcam pm den.

    tesekkurler, pm bekliyorum. Cok sagol.
  • Geçmiş olsun, müracaat bağlı bulunduğun ilçenin kaymakamlığındaki TSHH'ne yapılabiliyor sadece, aklında olsun.
    Adresin uyumluysa Konak'taki Heyet elbette başvurunu kabul eder...
  • Geçmiş olsun bu tip durumlar malesef ülkemizde çok iş bilinci ve işini iyi yapma iç güdüsü olmadıgından kaynaklanıyor kanatimce Tüketici Hakem Heyetine git başvur sen bu yolla paranı geri alacaksın öbürü bu yolla parasını geri alacak böyle paralar geri gidincede servis şirketleri kendilerine çeki düzen verecekler yoksa insanlıkla bunların adam olacağı adam gibi hizmet vereceği yok illa mahkemeylemi olacak her iş biraz özen biraz iyi niyetdemi kalmadı ?
  • arkadslar cok tesekkurlr. Ben karsiyakada oturuyorum karsiyadakine gideyim ben ozaman dimi ? Buarada buna baswurunca mahkemeye filanmi gidicem ? Yada durum nasil oluyor ?
  • Durumunu anlatırsın, haklı olduğunu onlar da onaylarsa, dilekçeni yazar müracatını yaparsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naughtyozi

    arkadslar cok tesekkurlr. Ben karsiyakada oturuyorum karsiyadakine gideyim ben ozaman dimi ? Buarada buna baswurunca mahkemeye filanmi gidicem ? Yada durum nasil oluyor ?

    form dolduruyosun yazılı sekılde şikayetini ayrıntılı yaz 2.5-3 ay ıcınde cvp adrese gelıyor genelde gelmıyor sıkayet yaptıgın yerden gıdıp orenıyorsun
  • tesekkùrler, en yakin zamanda gidip form dolduracam. Umarim insafli birilerine denk gelirim, we haksizliga ugradigimin farkina warirlar
  • Arkadaşım sıvı teması olan ve olmayan pek çok telefon teslim ettim. Hepsi doğru teşhisle onarıldı. Bence seninkinde anlattığın sorunlardan da yola çıkılarak belki senin haberin olmada, sıvı teması oldu. Baksın diye verdigin biri olabilir, tanıdıgın olabilir, belki terliyken konuştun ama yerini bile gösteriyorlarsa sıvı teması var demektir. Zaten anlattığın sıkıntılar buna işaret ediyor.
  • Aklınızda olsun,bundan sonra samsung telefon alırsanız sakın ama sakın teknik servis için başarı veya telpaya göndermeyin..en güvenilir en hızlı yapan samsung service center,samnsung omnia 7320 vardı suya düşmüştü,telpa garanti dışı onarım olur diyerek 200 tl isterken samsung service center ise garanti dhilinde yaptı ve 3 gün sonra ürünü yolladılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    Arkadaşım sıvı teması olan ve olmayan pek çok telefon teslim ettim. Hepsi doğru teşhisle onarıldı. Bence seninkinde anlattığın sorunlardan da yola çıkılarak belki senin haberin olmada, sıvı teması oldu. Baksın diye verdigin biri olabilir, tanıdıgın olabilir, belki terliyken konuştun ama yerini bile gösteriyorlarsa sıvı teması var demektir. Zaten anlattığın sıkıntılar buna işaret ediyor.

    sıvı teması varmı yokmu emın degılım , ozellıkle o ortamda o davranısları gortukten sonra. ınan samımı gelmıs olsa yaklasımla yemın ederım bu kadar yakınmazdım. Ya gozumun onunde neler oldu orada. ınanılır gıbı degıldı , basarı yetkılısı bırısıyle konustum dun , samımı cevapları onlardan aldım.calısanların bazıları bazı telefon tamırcılerıyle ıs bırlıgı bıle yapıyormus. ınanamıyorum ya ınsan emegı bu kadarmı kolay ?




  • bence bu durumdan samsung türkiyeyide bilgilendir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naughtyozi

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    Arkadaşım sıvı teması olan ve olmayan pek çok telefon teslim ettim. Hepsi doğru teşhisle onarıldı. Bence seninkinde anlattığın sorunlardan da yola çıkılarak belki senin haberin olmada, sıvı teması oldu. Baksın diye verdigin biri olabilir, tanıdıgın olabilir, belki terliyken konuştun ama yerini bile gösteriyorlarsa sıvı teması var demektir. Zaten anlattığın sıkıntılar buna işaret ediyor.

    sıvı teması varmı yokmu emın degılım , ozellıkle o ortamda o davranısları gortukten sonra. ınan samımı gelmıs olsa yaklasımla yemın ederım bu kadar yakınmazdım. Ya gozumun onunde neler oldu orada. ınanılır gıbı degıldı , basarı yetkılısı bırısıyle konustum dun , samımı cevapları onlardan aldım.calısanların bazıları bazı telefon tamırcılerıyle ıs bırlıgı bıle yapıyormus. ınanamıyorum ya ınsan emegı bu kadarmı kolay ?

    bence oyalanmadan tuketıcı koruma dernegıne gıt 2,5-3 aylık bır surec var onunde 1 gun bır gundur.




  • Geçmiş olsun.
    Benim telefon yaklaşık 1.5 yıllık. 2-3 ay tüketici heyetiyle uğraşamam. telefonu eşim kullandı, sıvı teması gerçekten var mı emin değilim.
    Bugün yeni telefon alsam ne alırdım diye baktım, 1200-1500 aralığında Xperia Arc veya Arc S alırdım.
    Ama 1150 TL verdiğim telefonu da harcamak istemiyorum. Her iki senede bir 1250 TL verip telefon alamam.

    Ben de Ankara'da parasıyla tamir ettirebileceğim yer arıyorum.
    Teşhisimi de kendim koydum.
    1 yıllık i8000 (Omnia2) 2011 Haziran'da dokunmatik arızası sebebiyle ekranı garantiden değiştirmişlerdi.
    Necatibey cad. No: 25/A Sıhhiye (Destekbilisim)
    ekranı garantiden değişmiş ürünü aldığımızda, Fotoğraf çekme tuşu ve Okey tuşu (Yan Yanalar) birbirlerinin görevini yapıyorlardı. Sandım ki, parmağımın dokunduğu düğmeleri ters takmışlardır.
    tekrar tamir sürecine vermek istemedim, OK tuşuyla fotoğraf çekmeye devam ettim.
    Geçen ay, tuşlar bu kez kendi görevlerini yapıyorlardı, ancak, fotoğraf tuşuna basınca kamera programı açılıyor, ancak, aynı tuşa basınca fotoğraf çekmiyordu.
    Cts günü tekrar aynı yere verdim. Cevap: Ana kartta sıvı teması var, biz bu telefona hiç bir şey yapmayız.
    Telefonla uzunca konuştum. Bunu siz bozmuşsunuz, tuşları bağlayan bir şerit var, o kesilmiş, düzeltmeniz lazım.
    cevap aynı cevap. Peki parasını vereyim o şeriti değiştirin.
    cevap gene aynı. adam sıvı teması var, fotoğraflarını çektik göstereyim dedi.
    Aklıma gelen cümleleri söylemeye terbiyem müsade etmedi, ama, kestiğiniz kablonun fotoğrafını internetten buldum, ben size göstereyim dedim, bakmam dedi.
    bir daha da Samsung'la işim olmaz. Ne telefonunu alırım, ne televizyonunu.


    Neyse, ben yapacağım şeyi söyleyeyim:
    ebay'dan şu ürünü bugün sipariş verdim ( 7 dolar posta dahil)
    http://www.ebay.ca/itm/New-OEM-Flex-Cable-Ribbon-Keypad-Samsung-i8000-/290607152223?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43a9893c5f
    gelince mecbur takacağım veya bana önereceğiniz bir yer varsa Ankara'da götürüp taktıracağım.


    varsayımlarımı dayandırdığım kaynak (Sorun benim sorunun aynısı)
    http://windows.modaco.com/topic/332262-remap-camera-button/

    varsaydığım, serviste yırtılmış şerit (çok iyi biliyorum, OmniaII dokunmatiği değiştirmek için, bütün parçaları çıkarıp yeniden takmak gerekiyor. Toplarken bir halt yapmışlardır)
     Samsung 15 gunluk telefon , garanti ve garanti sonrası .. ÇÖPTE


    ebay'den aldığım parça
     Samsung 15 gunluk telefon , garanti ve garanti sonrası .. ÇÖPTE



    Bu adamlar canları tamir etmek istemeyince sıvı teması diyorlar herkese demek ki. Bir de ispatlamak için fotoğraf çekiyorlar. Ben o telefonu almak için, o elemanın belki 1 aylık maaşı kadar para vermişimdir. O telefonu alıp kendim tamir edip çalıştıracağım. Bir daha da Samsung mu? Tövbe. Hem servisinden dolayı tövbe. hem de bu kadar çabuk bozulan dokunmatik, tuş şeridi, ayrıca sökme işinin çok çok zahmetli olduğu için. modaco link'de bir pdf dosya var(How_to_change_Omnia2_buttons_ribbon.pdf ), ona bakıp yapacağız işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asus535 -- 17 Kasım 2011; 0:55:01 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.