Şimdi Ara

TES V: Skyrim'de FXAA Açmalı mısınız?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
8.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  •  
         Oyunlardan az çok anlayan pek çok oyuncu Anti Aliasing'in ne işe yaradığını biliyordur ve oyunlardaki performansına göre kendi ayarlamalarını yapar. Kenarlardaki tırtıkları engelleteyen bu özellik bazen sistemi fazla yorduğu için ya düşük tutulur ya da kapatılır. FXAA yani Fast Approximate Anti Aliasing ise benzer bir amaç uğruna çalışıyor ve sistemi daha az zorluyor.
     
         Görünüşe göre The Elder Scrolls V: Skyrim'de AA ve FXAA arasında pek fazla kalite farkı bulunmuyor. Bu nedenle AA açmak yerine FXAA açarak benzer kaliteyi daha yüksek FPS ile elde edebilirsiniz.
     
         Aşağıdaki ekran görüntüleri şu sistemde çekildi:
     - AMD Phenom II 1055T 2.8 GHZ işlemci
     - 6 GB Ram
     - Nvidia GTX 460 786 MB
     - 1920x1080 HD çözünürlük
     
         Şimdi AA ve FXAA ayrı ayrı açıkken çekilmiş ekran görüntülerine bakarak hangisini kullanacağınıza karar verebilirsiniz. FXAA ile saniyedeki frame sayısı ortalama 42 iken (min: 21, max: 64), AA ile ortalama frame 35'lerde geziyor (min: 18, max: 46). Hani tek başına çok da etkili bir performans artışı değil fakat bunun için ağlayacak oyuncular tanıyorum.
     
     
     
     









  • Görsel anlamda fark yok ki aralarında..
  • 5 dakikadır koyun gibi bakıyorum gözlerim ağrıdı fark yok heralde.
  • Bana fark yok gibi geldi
  • ikisi aynı anda açarsak ne olur peki?
  • arada baya fark var ama :)..
  • O yüzden AA yerine FXAA kullanabilirsiniz deniyor zaten.
  • grafikler çöp...
  • farkı göremedim inceden yumuşama var sadece çok ince ama:)
  • Evet bayramdan once xbox 360 kopyasını oynama sansı buldum. oyunda cok bug var arkadaslar ama yinede oyun cok iyi rpg sevenlere tavsiye ederim tereddüt etmeyin grafik herşey degil.
  • Tam benim gibi mezar soyguncularına göre bir oyun :)
  • ilk resimdeki arkadaki geminin halatlarına bakın fark anlaşılıyor..
  • küçücük resimde tırtıkları göremiyoruz ki tırtıkların kayboldugunu görelim...
  • "Grafikler çöp" diyen arkadaşım. RPG oyununda kimse grafik beklemez ayrıca klişe olacak ama her şey de grafik değildir. Bu grafikler çok yeterli ve oyunun sunduğu alana göre çok iyi gidiyor. Ama olur mu öyle şey? Hikayeyi, senaryoyu boşverin grafikleri güzel olsun dimi? Çok güzel olur dimi. Hiç senaryoya gerek yok. Hatta kılıç kalkan filanda gerekli değil, ejderhalar zaten boşver gitsin. Mitolojik yaratıklar ne işe yararlar ki. Grafikler güzel olsun yeter ki.
  • "Grafikler çöp" kelime öbeğinde gizli bir herşey grafiktir diye birşey mi saklı? Cevap verecekseniz sadece yazdığıma verin. Merak etme ben senden fazla senaryo derdindeyim ama bakıyorum şuraya utanıyorum hala böyle grafikler görmeye. İnsan azıcık Tessellation'dan yararlanır, 2012 olmuş şurda, hala dörtgenimsi taşlar falan görüyoruz...
  • Aynen. Yıl 2012 olcak 2003 grafiği gibi oyunlar çıkıyor ve inceleyenler bu oyuna tam puan veriyor. Herşey grafik olmayabilir ama sonuçta grafiğede puan weriliyor.
  • Zelda'nında grafikleri mükemmel değil. Animasyon şeklinde ama gel gelelim çoğu oyun inceleme sitesinden tam puan aldı.
  • bende fxaa ile oynuyorum baya performanslı birşey normal aa ylada çok fazla farkı yok bazen belli ediyor ama sorun değil benim için
  • NVIDIA nın gözünü seveyim yine harika bir teknoloji :)
  • Fark göremedim diyen arkadaşlar. :)
    Zaten AA kalitesini daha yüksek fps oranıyla yakalamanız için FXAA'yı öneriyolar.
    Çok ince farklar vardır elbette daha dikkatli bakın. :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.