Renault 19 Europa
89 Cevap166831 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 8:17:42 

Bu aracı yedek parça ve yakıt bakımından tavsiye edermisiniz. LPG de takılacak.
Ve bildiğiniz diğer + ve - leri.
Yorumlar için teşekkür ediorum şimdiden...


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
699 Mesaj
18 Ocak 2006; 8:43:32 

R19 bizde 1999'dan beri var. Ama bu R19'lar çok fazla donanım / versiyon seçeneği ile satılıyor. Alacaksan mutlaka enjeksiyonlu ve mümkünse 1.6 litre (90 BG, 140 Nm tork) olanını al. 945 kg'lık araç için gayet yeterli bir performans ve tüketim değeri elde edilebiliyor bu motorla. Bizim araç 108,000 km'de olmasına rağmen kışın ve tam dolu (5 büyük kişi + bagaj ağzına kadar dolu) tüketimi 7 litre civarında (ortalama 100-110 km/h) oluyor.

(LPG takılacaksa bilemem tabii ama enjeksiyonlu tip motora yazık olur , hem performans hem dayanıklılık açısından..Hem de tüketime bağlı olarak yatırım amortismanı uzun sürebilir.

Donanım olarak airbag & klima bulabilirsin. (Alize'lerin çoğunda ve RTE'lerde)

Onun haricinde 6 yılı geçen sürede en ufak bir problem dahi yaşatmadı bize , sadece kışın soğuk havada (o da ilk kalkışta) vites geçişleri can sıkabiliyor.Tabii bu durum bir iki km. sonra normale dönüyor.

Fren mesafesi vb. konularda ise gerçekçi davranıp yeni teknoloji fren sistemine sahip araçlarla kıyaslamadan bu sınıfta & yaştaki araçlarla beraber düşünmeni tavsiye ederim.

Yedek parçası çok ucuz sayılmaz , çünkü üretimden kalkan araçların yedek parçaları zamanla hem kolay bulunmamaya başlıyor hem de çok pahalı olabiliyor. Mesela orta havalandırma ızgarasını değiştirmek istediğmizde (o küçük plastik havayı sağa sola üfeleyen zımbırtı) bizden 76 YTL istedi servis!! Bilmem anlatabiliyo muyum?

Ama uzun lafın kısası temiz bulursan (diğer seçeneklerin neler bilmiyorum ama) iyi bir tercih olur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exposure -- 18 Ocak 2006 8:54:19 >


_____________________________

Alone I call to ease the pain
Yearning to be held by you..


 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 8:53:21 

sizinkinde lpg var mı ? veya lpg lileri hakkında bilgin var mı?


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
699 Mesaj
18 Ocak 2006; 8:59:06 

hayır LPG yok , gerek de yok zaten. (Tabii bu durum kullanım alışkanlığına , araçtan ne beklediğine ve yılda yaptığın kilometreye göre değişir.) Biz 6 yıldan fazla oldu alalı. 100,000 km cıvarı yol yaptık.
Bir gün de oturup "..LPG taktırsak iyi olurdu." demedik. :))


_____________________________

Alone I call to ease the pain
Yearning to be held by you..


 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 9:03:02 

7 litre çok iyi bi değer ama şehir içi bu değer artacağı için lpg gerekir bize. Şehir içi kullanıyoruz genelde.


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
699 Mesaj
18 Ocak 2006; 9:21:57 

O zaman karbüratörlü (1.6 veya 1.4) almanda sakınca yok. Ama o zaman performans namına pek birşey beklememeni şimdiden söyleyebilirim. Tabii araç karbüratörlü olduğu için o modellerin donanımında airbag olmayacak , klima ise bazen bulunabiliyor. LPG'li , 1.4 litrelik karbüratörlü bir motoru klima açıkken düşünemiyorum bile..

(Şehir içi değer de ortalama 8.5 - 9 litre arasında oluyor bizim otomobil için bu arada..)


_____________________________

Alone I call to ease the pain
Yearning to be held by you..


 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 9:34:06 

enjeksiyonlu da olabilir LPG için. Sonradan taktırmayız da takılı bulursak olur.
Bi de bunun Alize si var . bu en üst donanım seçeneği mi oluyor? enjeksiyonlu galiba


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 10:45:03 

Hani her arabanın genelde bi kronik rahatsızlığı olur yaa. Bu arabanın ki nedir?


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
699 Mesaj
18 Ocak 2006; 11:04:42 

Alize'lerin bazılarında airbag olmayabiliyor bizimkinde var mesela , ama hepsi mutlaka enjeksiyonlu ve 1.6 litre hacimde motora sahiptir. Number 1 FM , Beymen Club gibi donanım seçenekleri de çıkmıştı zamanında..Number 1 FM'de CD çalar bile vardı , tabii o zaman için müthiş bir donanım seçeneğiydi..

Bu araç için kronik bir arıza duymuş değilim , ki bir akrabamız Renault servisinde çalışıyor..Hiç bahsetmedi / uyarmadı biz kronik bir arıza hakkında..Hatta Reanult'nun ürettiği en problemsiz araçlar olduğunu söylemişti. (Örneğin bir ara ikinci el Megané almayı düşünmüştük de onu tavsiye etmemişti bunu söylerken. Her ne kadar aynı sınıfa dahil olmasalar da , problemsizlik açısından Megané (güncel kasa değil tabii ki ), R19'un gerisinde kalıyor çünkü.)




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exposure -- 18 Ocak 2006 11:08:47 >


_____________________________

Alone I call to ease the pain
Yearning to be held by you..


 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 11:33:54 

Saol arkadaşım. Bu arabadan bir tek sizde var galiba. başka kimse cevap yazmadı.Bugün bi fiyat araştırması yapacam galerilerde. İnşallah güzel arabalar vardır.
Yardımın için teşekkür ediyorum ELine sağlık...


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
699 Mesaj
18 Ocak 2006; 12:35:29 

Önemli değil.R19 hakkında aklına başka bir konu takılırsa çekinmeden PM atabilirsin..


_____________________________

Alone I call to ease the pain
Yearning to be held by you..


2070 Mesaj
18 Ocak 2006; 12:46:22 

ben daha yerni sattım yazılanlara katılıyrum ancak 1,4 alma demesini anlamadım 1,4 lpgsiz 160 kuruş yakıyor gerçekten çok eco bi araç ama karbüratörlüde enjesiyonlular çok sorunlu ben alma derim şahsen


_____________________________



263 Mesaj
18 Ocak 2006; 12:54:22 

Renault 19 araçların kronik hastalıkları
1-karbüratörlü olan motorların( 1.4 ve 1.6 olanlar) ilk çalışam esnasında jikle kullanmadan çalışmaması.
2-Motorun ısınasıya kadar teklemesi ( karbüratörlü modeller)
3-İçeriye motor sesi almasıdır.
NOt: Renault 19 kullanıcısı


_____________________________

GÜLLER DİYARINDAN SELAMLAR


2070 Mesaj
18 Ocak 2006; 12:57:56 


quote:

Orjinalden alıntı: seyitahmet32

Renault 19 araçların kronik hastalıkları
1-karbüratörlü olan motorların( 1.4 ve 1.6 olanlar) ilk çalışam esnasında jikle kullanmadan çalışmaması.
2-Motorun ısınasıya kadar teklemesi ( karbüratörlü modeller)
3-İçeriye motor sesi almasıdır.
NOt: Renault 19 kullanıcısı


aynen başka bi sorunumuz yoktu


_____________________________



 
110 Mesaj
18 Ocak 2006; 19:58:28 

arkadaşım 0 olarak aldığımız 1997 model 1.4 i Beymen HB arabamı geçen ay içim kan ağlayarak değiştirdim. sattığımda 130 bin km de idi ve bana elle tutulur tek bir problem çıkarmadı. ha niye sattın dersen kliması yoktu ve insan bir süre sonra yeni arabalara hevesleniyor. şehir içi yakışı oldukça iyiydi şehir dışıda eğer zorlamazsan iyi fakat şunu söylemeliyim özelleikle 1.4 lerde araba rampada bayılıyor sollamalarda falan da devamlı yüksek devir istiyor ve bu da yakışı bayağı artırıyor. şimdiki arabam civic r19da 3 te kullandıım yerde civic 5 te çekiyor. ama sana kesin şunu söyleyebilirim renaultların en sorunsuz modeli alabilirsen Beymen clup al iç döşemesi koltukları falan çok rahattır. başka sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olabilirim..


_____________________________



 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 20:19:57 


quote:

Orjinalden alıntı: alonso s

arkadaşım 0 olarak aldığımız 1997 model 1.4 i Beymen HB arabamı geçen ay içim kan ağlayarak değiştirdim. sattığımda 130 bin km de idi ve bana elle tutulur tek bir problem çıkarmadı. ha niye sattın dersen kliması yoktu ve insan bir süre sonra yeni arabalara hevesleniyor. şehir içi yakışı oldukça iyiydi şehir dışıda eğer zorlamazsan iyi fakat şunu söylemeliyim özelleikle 1.4 lerde araba rampada bayılıyor sollamalarda falan da devamlı yüksek devir istiyor ve bu da yakışı bayağı artırıyor. şimdiki arabam civic r19da 3 te kullandıım yerde civic 5 te çekiyor. ama sana kesin şunu söyleyebilirim renaultların en sorunsuz modeli alabilirsen Beymen clup al iç döşemesi koltukları falan çok rahattır. başka sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olabilirim..



Arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim de, bu Beymen Clup ı anlamadım. RT RTE Alize gibi bi sınıfımı bu da aracın, yoksa başka bişiy mi? ne farkları var ?


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


1838 Mesaj
18 Ocak 2006; 20:22:12 

bence europa ya vericeğen paraya biraz daha ekle eski kasa megane bak.


_____________________________



 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 20:24:48 

Bugün bi tane sordum. 97 model 1.4 enjeksiyonlu hidrolik direksiyon, radyo teyp direksiyondan kumandalı, HB idi araba. 10.500 YTL dedi adam. ama sadece sordum. Pazarlık falan yapmadım. 10000 belki biraz daha da aşağı alınırdı araba tahminen. Bakalım hayırlısı artık...


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
110 Mesaj
18 Ocak 2006; 20:32:13 

R19 bir ara beymen clup diye, bir takım donanımlar eklenerek çıkmıştı, o dönemki 19 lara göre üstünlüğü direksiyondan kumandalı radyo teyp 4 kollu direksiyon simidi airbag ve daha önce söylediğim gibi daha yumuşak ve şık döşemelerdi. daha sonra R19lar bir ara number 1 ve alize olarakta çıktı bir pazarlama stratejisi olarak.


_____________________________



 
110 Mesaj
18 Ocak 2006; 20:35:40 

bu arada ben arabamı 8.500 honda bayine bıraktım çünkü 15 gün uğraştım satamadım, bu arada bu fiyatı vermelerinin nedeni aracın orijinal ve hasarsız olması idi. ilgili arkadaşlar için fikir olur belki.


_____________________________



 
4230 Mesaj
18 Ocak 2006; 21:35:23 

demek benim yukarda verdiğim model beymen club. sorduğum adam da bole bişey demişti ama anlamamıştım . demek beymen club demiş.


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


870 Mesaj
18 Ocak 2006; 21:39:06 

beymen cLub Ların o kendine has yeşiL rengine hastaydım bi araLar
bence çok iyi bi seçim oLur


_____________________________

Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir




 
4230 Mesaj
19 Ocak 2006; 8:40:22 

En son çıkanı ve en lüksü Alize mi?


_____________________________

Asus N55SF S1194V
Iphone 5 16 GB Ios 7.0.4 Beyaz
2013 Honda Civic Elegance A/T Eco Lpg Beyaz


 
699 Mesaj
19 Ocak 2006; 10:40:12 

Aslında o konuda bir tutarlılık söz konusu değil. Alize'lerin airbagsiz olanı da var.Alize'lerde tek ortak özellik klima ve 1.6 litre enjeksiyonlu motordur.

RTE donanımda ise yükseklik ayarlı sürücü koltuğu ve direksiyondan kumandalı radyo teyp & alaşım jantlar (klima & airbag zaten var) bir ara standart olarak sunulmuştu.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exposure -- 19 Ocak 2006 10:47:50 >


_____________________________

Alone I call to ease the pain
Yearning to be held by you..


116 Mesaj
27 Aralık 2006; 1:35:07 

arkadaşım bizdede 2001 model rte alize var ve daha 27binde çok fazla kullanmıyoruz fakat çok güzel ve sorunsuz bır araba az yakıyor ve tam bır uzun yol arabası ole göze batan olumsuz yonlerıde yok sadece bıras baş mesafesı az ama normalde genıs ferah bır arac tavsıye ederım..ve muhakak enjeksıyonlu modellerden almanı tavsıye ederım..artık karbıratorlu sıstem tarıhe karısıcak ve enjeksıyonlu muhakkakı karbıratorluye göre daha az yakar.tavsıye ederım


_____________________________



254 Mesaj
27 Aralık 2006; 5:07:10 

bence imkanın varsa uzerine biraz ekleyip eski kasa megane lardan alırsan ilerde daha rahat edersin(ikinci el acısından)


_____________________________

Ben şahı almışım veziri kim takar...


664 Mesaj
27 Aralık 2006; 8:30:34 


quote:

Orjinalden alıntı: PNR05


quote:

Orjinalden alıntı: seyitahmet32

Renault 19 araçların kronik hastalıkları
1-karbüratörlü olan motorların( 1.4 ve 1.6 olanlar) ilk çalışam esnasında jikle kullanmadan çalışmaması.
2-Motorun ısınasıya kadar teklemesi ( karbüratörlü modeller)
3-İçeriye motor sesi almasıdır.
NOt: Renault 19 kullanıcısı


aynen başka bi sorunumuz yoktu



3 yıl karbüratörlü 1.6 kullandım. Yukarıdaki bilgilere ilave yakıt tüketiminin fazlalığını ekleyebilirim. (Bu motorlar yanlış bilmiyorsam arjantin üretimi, tıpkı fairway'deki gibi bu nedenle biraz problemli olduğunu biliyorum.) Aynı model amca oğlunda vardı sıfır almışlardı. Araba canavar gibiydi 80 değiş 100 beygir gibiydi. Otomobil biraz da şans meselesi. Bu modelin erken üretimden kalktığını, hala üretilse broadway gibi çok müşteri bulacağını düşünüyorum. Sümbül'den bin kat iyidir :) Sonuç olarak ben enjeksiyonlusunu tercih ederdim.


_____________________________



 
602 Mesaj
28 Aralık 2006; 21:45:59 

5 yıl boyunca renault 19 europa 1.6e RNE kullandım.sıfır almıştım. bu aracın pek artısı yok diyebilirim. bu arabayı aldığım zamanlar bir miktar daha fazla para vererek yine sıfır toyota corolla 1.6 XEİ veya GLİ alabiliyordum. hala corolla'yı tercih etmediğim için kendime kızıyorum. bu araçla 80.000 km yol yaptım. kesinlikle çok dikkat etmeme rağmen iki kez arka amortisör, bir kez ön amortisör değiştirmek zorunda kaldım. amortisörleri çok kalitesiz. bu araçların en büyük kronik rahatsızlığı frenlemelerde, vites değiştirmelerde debriyaja bastığın zaman stop etmesiydi. bu arızayı iki yetkili servis çok uğraşmalarına rağmen çözememişti. daha sonra biraz araştırdığımda aynı arızanın diğer araçların çoğunda olduğunu gördüm. yol tutuşu ise berbattı. özellikle rüzgarlı havalarda ve virajlarda çok kötüydü. fren mesafesi ise çok uzundu. özellikle sürücü koltuğunun kumaşı ve içindeki süngeri çok adi idi. koltuklar çok fena bozuldu, yırtıldı, süngerleri ortaya çıktı. direksiyon simidinin kaplaması tamamen soyuldu. hatırlayamadığım kadar başka sebeplerle yetkili ve özel servislere gittim. bu araçtan sonra corolla 2001 model vvt-i aldım. yaklaşık 60.000 km'de onunla yaptım. sadece yol tutuş olarak memnun kalmadım. bu aracı tanıdık birine sattım.arada kullanıyorum. bu araç şu anda 155.000 km'de daha yeni gibi. hiçbir yerinde yıpranma bozulma görmedim, tıkırtı duymadım. hala orijinal baskı balata, amortisörler ve arka fren balatası var. ön takım hiç sorun çıkarmadı.egzosu yepyeni duruyor. ben 19'da iki defa ekzos değiştirmiştim.


_____________________________



559 Mesaj
28 Aralık 2006; 21:49:52 

Eğer LPG olucaksa kabrülatörlü 1.6 veya 1.4 alın.Çünkü sorun çıkarmaz LPG' nin motora ne kadar gaz verdiğini ayarlarsın.Ama enjeksiyonlu modellerde yok...O yüzden KABRÜLATÖRLÜ 1.4 VEYA 1.6 RNA tercih ederim.Ama seçim senin.


_____________________________



 
251 Mesaj
3 Ocak 2007; 15:21:29 


quote:

Orjinalden alıntı: nebel

5 yıl boyunca renault 19 europa 1.6e RNE kullandım.sıfır almıştım. bu aracın pek artısı yok diyebilirim. bu arabayı aldığım zamanlar bir miktar daha fazla para vererek yine sıfır toyota corolla 1.6 XEİ veya GLİ alabiliyordum. hala corolla'yı tercih etmediğim için kendime kızıyorum. bu araçla 80.000 km yol yaptım. kesinlikle çok dikkat etmeme rağmen iki kez arka amortisör, bir kez ön amortisör değiştirmek zorunda kaldım. amortisörleri çok kalitesiz. bu araçların en büyük kronik rahatsızlığı frenlemelerde, vites değiştirmelerde debriyaja bastığın zaman stop etmesiydi. bu arızayı iki yetkili servis çok uğraşmalarına rağmen çözememişti. daha sonra biraz araştırdığımda aynı arızanın diğer araçların çoğunda olduğunu gördüm. yol tutuşu ise berbattı. özellikle rüzgarlı havalarda ve virajlarda çok kötüydü. fren mesafesi ise çok uzundu. özellikle sürücü koltuğunun kumaşı ve içindeki süngeri çok adi idi. koltuklar çok fena bozuldu, yırtıldı, süngerleri ortaya çıktı. direksiyon simidinin kaplaması tamamen soyuldu. hatırlayamadığım kadar başka sebeplerle yetkili ve özel servislere gittim. bu araçtan sonra corolla 2001 model vvt-i aldım. yaklaşık 60.000 km'de onunla yaptım. sadece yol tutuş olarak memnun kalmadım. bu aracı tanıdık birine sattım.arada kullanıyorum. bu araç şu anda 155.000 km'de daha yeni gibi. hiçbir yerinde yıpranma bozulma görmedim, tıkırtı duymadım. hala orijinal baskı balata, amortisörler ve arka fren balatası var. ön takım hiç sorun çıkarmadı.egzosu yepyeni duruyor. ben 19'da iki defa ekzos değiştirmiştim.

iyi günler arkadaşlar...bende de 2000 model 1.6 rte alize var...6 yıldır kullanıyorum...servislerini hep aldığım yer olan izmir-bornovada mais a.ş de yaptıdım.genel olarak temiz bir araç.genişlik iyi..aractan memnun olmamıza karşılık ve arkadaşımın dediği gibi titiz kullanmaıza karşılık hem ön hem de arka amoisörleri değiştirdim.önce önler gitti sonra arkalar.(40.000 de ön gitti) Bunun dışında ön takım tamamen değişti.Nedeni içeriye aldığı ve direksiyona vuran sesler.Bu problemler dışında motor olarak hiçbir problem yaşamadım..arka ve orta ekzos 1 er defa değişti.5. yılda arka, u yıl orta ekzos değiştirdim.Ama genel olarak kullanmaktan zevk aldığım bir araç.Özellikle yol tutuş konusunda....paylaşmak istedim...saygılar...


_____________________________

SAMSUNG 40R81 BORDEAUX
2009 OPEL ASTRA SEDAN 1.3 CDTI Enjoy + Elegance Paket, Metro Mavi...


 
1 Mesaj
12 Şubat 2007; 17:45:46 

Merhaba..
Bir dönem renault 19 alize'yi bende askerdeyken kullandım..
komutan aracıydı.her türlü bakımı eksiksiz yapılıyordu.

eksileri ve artıları: virajlarda kötü bir araç..sola doğru girdiim virajlarda ön konsolda duran selpak kutusuyla beraber güneye doğru yolculua çıkardık..sağa doğru olanlardada tam tersi..amortisör patlaması benim başıma gelmedi.. çok dikkat ederdim bendeyken bişey olmasın diye..ama benden sonraki arkadaşta servise girdi diye hatırlıyorum. hız yapınca araba yere tam yatmıyor bu bana pek güven vermemişti açıkçası

koltukları rahattı koltuk kılıfları kaliteli bişeydi..direksiyondan teybi kumanda edebiliyodum..motoru ii çalışıyodu (bildiim kadarıyla tek noktadan enjeksiyonlu!!) ama içeriye biraz fazla ses alıyodu gibi. freni pamuk gibiydi arabanın durması için frene hafif bi dokunuş yeterliydi.direksiyonu tam kırdıımda motoru titretiyodu..daha sonra bi arkadaş direksiyonu sonuna kadar çevirmemem gerektiini ve eğer beni ti'ye almadıysa adını hatırlamadıım bişeyin patlayabileceini söylemişti :)

tavsiye olayı: yüzde 60 olarak tavsiye ederim..
ama toyota corolla gli modelini sorsanız ona yüzde 80 derim..çünkü eski patronumun aracıydı kısa bi dönem kullanmıştım ve çok ii çok hoşuma giden bir arabaydı..

yedek parça fiyatları hakkında bir bilgim yok..heralde reno 19'un yedek parçası toyota corolla' dan daha ucuzdur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir01 -- 12 Şubat 2007; 17:53:48 >


_____________________________



 
26 Mesaj
12 Şubat 2007; 23:06:50 

97 model renault 19 Rn 1.4 karbiratörlü modelini 9 yıl boyunca kullandık.150 bin km yaptık. gecen yıl sorun cıkardığı için değil daha lüx konforlu ve güvenli bir arac (renault scenic II)almak için sattm. 9 yıl boyunca hiç bir sorun çkarmadı. bi kere yolda bırakmışlığı yoktur. tabi periyodik bakımları aksatmadım.
R-19 kötü özellikleri
soğuk havalarda motoru çalıştırmak zor oluyor gercekten. 1. vitese zor geçiordu. (bu normal)
amörtüsörler yumuşak olduğu için sert girilen virajlarda araç yatma eğilimi gösteriyor Ama amörtisör yaumuşak olmasıda konfor sağlıyor.3 bin devir civarların da motor sesi çok duyuluyor.direksiyonu oldukaça yumuşak olması şehir içinde kolaylık sağlasada yüksek hızda sertleşmemesi sorun yaratabilir. Fakat o dönemde ki ve o sınıfta ki araçlarda bu özelik zaten yoktu. Bir de son zamanlar da 1. vitese geçmekte zorlanıyordu. Yokuşlarda bayıldığı oluyoru fakat abartlcak kadar da değil di. (1.6 sı yeterli çekişi gösterir ztn)bir de arka koltuk başlıklarının olmaması.
iyi özellikleri.
Bence sınıfında ii tasarıma sahip. Ben sedan modeline sahiptim. Otomobilin oranları cok ii bence. motor kaputu ve bagaj ksmı dengeli bir biçimde tasarlanmış. (bknz tempra kötü örnek) arka tasarımı çok hoşuma gider hala . ön de ksılmış farların arasında belirgin bir ızgara göstermeden fırlayan renault amblemi güzel bir tasarım örneği bence. Tabi tasarım subjektif bir değer olduğu için beğenmeyenlerde vardır tabi ki :)
iç mekan yeterli ferahlık sunuyor. özellikle hem ön hem de arka diz mesafeleri yeteliydi. otomobilin görüş açısı iyidi. oturuş pozisyonu iidi. döşemeler bence kaliteli idi. 9 yıl boyunca hiç bir söküğü olmadı
koltukları rahattı gerçekten.bagaj haçmi de tatmin edici büyüklükte. amörtisörleri yumuşak olduğu için bozuk yollar da konforu bozmuyor. Bu araç oldukça ekonomik. tabi yaş ilerledikce benzin tüketimi de artıyor. Ama yine de ekonomik. canlı bir motora sahip. ilk 3 viteste yeterli ataklıyor sağlıyor. sollamalarda iice emniyete allmadan yapmamak lazım :) benim aracım iki farklı iklim gördü. karsal iklimi ve izmirin nemli ılman iklimini geçirmiş bir araç olmasına rağmen kaportada bunla ilgili pas gibi bir sorunla karşlaşmadım. Ancak soğuk bir iklimde yaşıyorsanız motorun geç ısındığı ve ısıtmasının uzun sürdüğünü söyleybilirim. klimalı modeli nasıldır bilmiyom.
şimdilik aklıma gelen özellikler bunlar. bunun dışında yine aynı 97 98 model opel astralarda ii bir tercih olabilir. onlarda hosuma giderdi benim


_____________________________



87 Mesaj
17 Nisan 2007; 15:32:52 

arkadaşlar bizde de 2000 model 1.6 enjeksiyonlu (alize) var. yaklaşık iki yıldan beri kullanıyoruz.biz ikinci sahibiyiz.araçtan şu ana kadar pek bi şikayetimiz olmadı.72000 de ön amortissörler değişti (zaten europalrın genel sorunu).ön amortisörler gazlı olduğu için virajlarda çok yatıyor.bunun dışında bi eksi yönü yok. 195 km hızı gördük.hani derler ya köpek gibi gidiyo.aynen öyle çekiş muhteşem.yakıtı az (Km 190 ykr)orta sınıf için mükemmel bi araç.


_____________________________



#<==(=>DH CaR AuDiO TeAm<=)==>#


 
668 Mesaj
18 Haziran 2007; 10:26:13 

Arkadaşlar Bende Renault 19 Europa 1.6 RNE'a Kullanıcısıyım. 1998 Model. Üçüncü sahibiyim 90 km aldım. km 120 binde 30 bin km bindim bu arabaya. Ön ve Arka Amatösörleri değiştirdim. Malum bizim burda yollar patates tarlası gibi. Çok çabuk yıpranıyor amotösörler. Arabadan memnunum. Hiç bir sorun yok. beni yolda bırakmadı. Araç enjeksiyonlu ve benzinli. Satmayı düşünüyorum. Niye derseniz benzine verecek param kalmadı artık. Ama gerçekten çok güzel araba. Özellikle fren sistemi çok harika. Ben 180 vurdum. halada 180 vurduğuma korkuyorum çünkü traktörün altına giriyorduk. Son anda kurtardık. Virajlarda ve rüzgarlı havalarda fazla hız yaptığın zaman savuruyor. Şimdik dizel bir araba almak istiyorum Wolkswagen Caddy.


_____________________________



1205 Mesaj
18 Haziran 2007; 11:46:02 

2000 model r19 1.4 rna vardı bizde.sıfır almıştık arabayı.aldıktan 4-5 ay sonra lovato marka tüp taktırmıştık.2 sene önce sattık.yukarıdaki yorumları okudum da acaba biz mi çok iyi araba kullanıyoruz yoksa o arkadaşlar mı kötü kullanıyor anlamadım.arabayı sattığımızda 125 bin kmdeydi.ne amortisör değiştirdik,ne viteslere zor geçiyordu.sadece ve sadece sabahları zor çalışıyordu.o da bütün karbüratörlü renolarda olan bi hastalık.onun dışında kesinlike bizi üzmedi.yetkili servisede hiç gitmedik.tanıdık tamirci var.her zaman ona götürdük arabayı.ben askere gidince babam sattı arabayı.bbabama çok kızdım.benim göz bebeğimdi o araba.hastasıydım diyebilirim..gerçi sattığı adam bizim mahallede oturuyor.görüyorum bazen arabayı.hala ilk günkü gibi..alan kişi de bizim gibi titiz herhalde.yani kısacası biz çok çok memnunduk.param olsun tekrar alacam bi tane..


_____________________________

"Doğru kulağa hoş gelmez. Kulağa hoş gelen doğru değildir. İyi insanlar tartışmaz. Tartışan insanlar iyi değildir.Bilen kişi öğrenmemiştir. Öğrenmiş kişi bilmez." Lao Tsu


1951 Mesaj
18 Haziran 2007; 11:57:33 

Corolla tercihi daha isabetli olur kanaatindeyim.


_____________________________

İnsan seveceği kimseyi iyi seçmeli,
ona göre sevmeli; kim olduğun değil,
kiminle olduğun önemlidir.
Madde Bağımlılığına "HAYIR"


301 Mesaj
18 Haziran 2007; 12:41:21 

bizde çok uzun zamandır var r19 95 model karbrıtörlü rt şuan 195.000 lpg li de herhalde hala deli gibi kullanıoruz çok ta zorlarız açıkçası
ne motor yağına bakıoruz ne bakım yaptırıyoruz araba hala katır gibi nasıl gidio anlamıorum motorda çok ii durumda
ben ençok seri oluşunu seviyorum 3. viteste bile patenaj çekebilen bi araba (tabi benzinde) ama şu ön amartisörler iyi değil virajlarda çok yatıyo sabahları vitesler zor geçio hareket halinde 1. vitese zor geçio bide lpg den herhalde rolanti bazen çok düşük ısınınca yüksek motor ısınmadan basınca gaz pek yemio ama ısınınca motor ii ısınana kadar pek zorlamamak gerekio
otoyolda 165-170 yapıo lpg le ama 150 den sonra tüple pek hızlanmak kola değil 170 e çıkınca araba yerden kesilio ve güven verici gitmio açıkçası zaten yerden fazla yüksek gibi gelio insana açkçası 160 bu arabanın güvenli sürati (zaten birazda balance yapılmasılazım bizimkine herhalde) şehir içi için ii bi araba arka koltuklar çok rahat gelmio bana ama katlanaraktan bagajla birleşiyo o hoş zaten bagaj hacmide gayet ii sayılır
şu enjeksionlular tek noktalı olduğundan karbratörlüsüyle pek fark etmiyo diyodu tamircim
seri oluşu ucuz sayılır oluşu bide satışı 2. elde kolay olması ii bence
en iyi olanları rna k motor diolardı
birde alırken 1.6 almak lazım 1.4 e göre 1.6 daha az yakıormuş daha ii diyorlardı

umarım faydalı olmuştur


_____________________________

KulüPRenaulT


 
621 Mesaj
18 Haziran 2007; 17:39:09 

arkadaşım bende kullandım bu arabayı.
geçen yıl elimizden çıkardık.8 sene bindik
tabiri caiz ise eşşek gibi de arabayı kullandık.
yerine göre dağ yoluna çıktık yerine göre bagajını kapasitesinin önünde doldurup kıçını yere sürtüre sürttüre kullandık.
bu arabayı alacaksan 1,6 enjeksyonlu 90 beygirlik megane motorlularından al.
karbüratörlü motorları çok yakıyor dediğim motorlusunu tercih edersen lpg bile taktırma gereği duymazsın özellikle de uzun yollarda.

bu arabanın belkide bizimkisine özgüydü egsoz manifoldu sorunu vardı.
araba neredeyse her 50 binde egsoz manifoldunu çatlatıyordu.
büsküvi gibi kırılmış bir manifold ile karşılaşıyorduk ama hiç de orjinal manifolt takmadık üstüne hep yan sanayisini kullandık.

gazlı amartisörleri gayet konfora yöneliktir.yol tutuşu fena değildir ama virajlarda yatar.
kendi dönemi içinde üretilen arabalar arasında iyilerdendir.

eğer kafana yatıyorsa kesinlikle al derim.tavsiye ederim.
motor ile ilgili manifold harici hiç bir sorun yaşamadık.

taş gibi arabadır ufak tefek tıkırtıları kafana takmıyorsan,bence sana uyar.

ayrıca 90 lık motor 940 kg arabayı çok güzel kaldırıyor.
karbüratörlü 1,4 falan alırsa performans olarak tatmin etmeyebilir.

satarken de hele anadoluda yaşıyorsan çok rahat elinden çıkarabileceğin bir araçtır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codexhoo -- 18 Haziran 2007; 17:46:58 >


_____________________________



1224 Mesaj
18 Haziran 2007; 17:49:25 

benim ilk arabamdı yakıtta ii ama parçası çok pahalı


_____________________________

Benim hayatta yegane onurum,servetim TÜRK lükten başka bir şey değildir.ATATÜRK


 
34 Mesaj
22 Haziran 2007; 21:15:46 

merhaba
kendime araba alacakken babam cingozluk yapip kendi arabasini bana vermeye ve kendine yeni araba almaya karar verdi.

araba renault 19 Europa 1.6 RTE . 1998 model ama henüz 42.000 km de.

Arabanın bu kilometrede ozellikle hangi bakimleri yapilmali? neler degismeli? enjeksiyonun lazerle temizlenmesi vb?

Bir de bu arac cok temiz ama tavani izmir gunesinden biraz kavlamis gibi. Otomobillerin boyasini, orjinalini bozmadan parlatan adam eden yontemler var midir? istanbulda bunu nerelerde yaptirabilirim sizce?

cevaplar icin simdiden tesekkur ederim


_____________________________



 
2962 Mesaj
4 Ekim 2007; 5:13:19 

Güncel

Aramada denk geldi,ben de yazayım bişeyler.Öncelikle bu arabaların yere düzgün basmamasının en büyük nedeni motor gücü ve kasaya oranla küçük kalan 175-70-13 lastikler.Evet yol tutuşu pek başarılı değil,bir kez uzun yolda kullandım,ama dediğim gibi lastikleri çok küçük,bir tek 1.6 RT ve 1.8 RTi'lerde 175-65-14 var ki taban yine aynı.Aynı ebat lastik takılı olan 2006 Getz'in de yol tutuşunu ben beğenmiyorum.185-60-14 lastik kullanılmasıyla konfordan ödün vermeden yol tutuş büyük oranda iyileşecektir,özellikle de performans lastiği kullanımında.Zaten 175-13 lastikler bu kasada baya komik duruyor.


_____________________________



 
933 Mesaj
4 Ekim 2007; 9:29:43 

bende 1.6 var ve kesinlikle 1.4 ten az yakıyo yaşadığım tek sorun LPG taktıktan sonra düzgün bi rolanti ayarını kimsenin yapamamış olması Bunu yardım kısmında bi başlıt açarak sordum ama pek cevap veren olmadı acaba bu sorunu yaşayan pek kimse yokmu


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
152 Mesaj
4 Ekim 2007; 14:34:08 

bizde de 95 1.4 rn var araç 130binde,yakıt tasarufu bakımından oldukça iyi lpgde sehirlerarası 115bin şehiriçi 145bin yakıyor ama babam emekli olunca değiştirmeyi düşünüyor


_____________________________



 
1605 Mesaj
4 Ekim 2007; 16:42:13 

en 1998 model Renault 19 RNE kullandım. Klasik reno. Fazla konforlu olmayan, yol tutuşu normal, bakım maliyetleri düşük. Tüplede iyi uyum sağlıyor (düz sistem tüp takılması yeterli, sıralı tüpe gerek yok). dağ, bayır gezmeyede gider. Anadoluda bu yüzden baya tutulur, buda ikinci elin bira yüksek olmasına neden oluyor. Şimdi Honda kulanıyorum. Hondayı almadan önce 19 aradım, ama 2000-2001 modellerine 13-14 bin istenince, bu kadar para verince daha iyi bir araca binerim dedim ve Honda aldım. Şimdiki aracımdan memnunum. Renault 19'larda yalnız 1600 cc olan motorlu modellerini al. Mümkünse injeksiyonlun olanları olsun(90 hp). Bu motor 2000'li yıllara kadar megane serisindede kullanıldı. 1.4 ler piyasada tutmuyor. Klimalı alırsan satışada kolay gider bunu bil.


_____________________________

Paran yoksa japon, paran varsa alman...

Skoda Octavia 1.6 Elegance (2001)



 
2962 Mesaj
6 Ekim 2007; 5:23:50 

Evet,19'lar çok pahalı piyasada,özellikle de klimalı Alize modeli aşırı pahalı,13-14 bin lira isteyenler var o arabaya.Ama 1.8 RTi'lerin fiyatı da bir o kadar makul,105 hp gücünde full bir araba,ama motoru büyük ve piyasada az sayıda olduğu için tutulmuyor.


_____________________________



2032 Mesaj
6 Ekim 2007; 15:54:19 

quote:

Orjinalden alıntı: Bekir__

En son çıkanı ve en lüksü Alize mi?


Evet en son parti genelde alize olarak satıldı kliması abssi vardı bizim şirkette zamanında 2 tane vardı berbat yollarda ve hor kullanılmasına rağmen sorun çıkarmadı LPG işine gelince orasını bileymiycem ama enjeksiyonlu 1.6lar 8-9lt şehiriçi yakıyodu



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@lken -- 6 Ekim 2007; 15:58:46 >


_____________________________

Dükkanı kapatıp Ayvalığa yerleşicem...



V8 POWER...


87 Mesaj
7 Ekim 2007; 13:24:36 



_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
105 Mesaj
7 Ekim 2007; 22:14:39 

Hidrolik direksiyon olduğu için direksiyon kutusu keçeleri yağ kaçırıyor.Onu da tornacıda yaptırıyorsun.


_____________________________



 
1 Mesaj
27 Ağustos 2008; 4:16:58 

2000 ModeL Reno 19 Var ßizde 1.6 Enjeksiyon Lu ArkadaşLar AmortisörLerden Şikayetçi ßen Şahsen Çok razıyım haLa orjinaLLeri Mevcut Rize Gißi ßir yerde Dağ ßayır Çıkıyorum hızda yapıyorum Hemde Çok dikkatsizde kuLLanıyorum bazen arabada Tık yok. Gayet güzeL ve kuLLanışLı ßir araßa.yakıtıda Az Şimdiki arabaLara hem kaLkışta hemde hızda meydan okuyabilir.. firen ve süspansiyonuda iyi bence ßu devirde 2. eL otoLarda Reno 19 iLk 5 e Girer.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FearLeSs_53 -- 27 Ağustos 2008; 4:15:28 >


_____________________________

ßakma YanarSın !


107 Mesaj
29 Haziran 2009; 21:25:04 


quote:

Orjinalden alıntı: Elbruz

Güncel

Aramada denk geldi,ben de yazayım bişeyler.Öncelikle bu arabaların yere düzgün basmamasının en büyük nedeni motor gücü ve kasaya oranla küçük kalan 175-70-13 lastikler.Evet yol tutuşu pek başarılı değil,bir kez uzun yolda kullandım,ama dediğim gibi lastikleri çok küçük,bir tek 1.6 RT ve 1.8 RTi'lerde 175-65-14 var ki taban yine aynı.Aynı ebat lastik takılı olan 2006 Getz'in de yol tutuşunu ben beğenmiyorum.185-60-14 lastik kullanılmasıyla konfordan ödün vermeden yol tutuş büyük oranda iyileşecektir,özellikle de performans lastiği kullanımında.Zaten 175-13 lastikler bu kasada baya komik duruyor.

yere düzgün basmıyor demiş çoğu kişi ama bizde de r19 var lastikler dunlop 1.4 motor var.Kalkışlıar bence mükemmel r19'larda.Yerli yabancı araba diyebiliriz ve 1997 model olmasına rağmen lüks,şimdiki arabalarla kıyaslamak aptallık olur.Alayına r19


_____________________________

Adam gibi adam ATAM!


 
7 Mesaj
3 Ocak 2010; 16:02:19 

bizdede r19 var araba çok güzel bir tek sorunu arada bir tıkanıklık yapıyodu oda penzin pompasındanmış yaptırdık başka bir sorunu yok gerçekten renault un en sorunsuz arabalarından biri


_____________________________



551 Mesaj
3 Ocak 2010; 17:07:36 

11-12 sene kadar önce,kırmızı bir Renault 19'un kullanıldığı takip mesafesi,şehirlerarası yollarda hız vs. konuları ele alan "Trafik Canavarı Olmayın" temalı filmler yayınlanırdı..

Aracı kullanan şoför, 90km/h ile giderken birden frene basar; araç kızakladıkça kızaklar, bizde abs'nin adeta bir nimet olduğunu abs'siz aracın panik frene verdiği tepkiler üzerinden anlamış olurduk.

Bazı Renault 19 modellerinin teknik özellikleri:

RENAULT 19 1,6 RT
Motor:4 silindir

Motor hacmi :1565cc 8V

Eksantrik: Blokta tek eksantrikli

Besleme :Karbüratör

Maksimum Güç :80 HP / 5500 d/d

Maksimum Tork :122 Nm / 3500 d/d

Maksimum Hız :180 km/h

Hızlanma 0-100km/s :12,60 sn

Ağırlık :945 kg

Aktarma :Önden

Frenler ( ön / arka ) :Disk / Kampana

Şanzıman :Manuel

1. Vites :3,727

2. Vites :2,047

3. Vites :1,321

4. Vites :0,966

5. Vites :0,795

Lastikler :175/70/13

Gövde Tipi :Sedan


RENAULT 19 Europa 1,6e

Motor :4 silindir

Motor hacmi 1598cc 8V

Eksantrik :Üstten tek eksantrikli

Besleme :Püskürtme

Maksimum Güç :90 HP / 5000 d/d

Maksimum Tork :140 Nm / 4000 d/d

Maksimum Hız :185 km/h

Hızlanma 0-100km/s :12,20 sn

Ağırlık :950 kg

Aktarma :Önden

Frenler ( ön / arka ) :Disk / Kampana

Şanzıman :Manuel

1. Vites :3,72

2. Vites :2,05

3. Vites :1,32

4. Vites :0,96

5. Vites :0,795

Lastikler :175/70/13

Gövde Tipi :Hatchback




_____________________________



 
5 Mesaj
7 Mart 2010; 16:04:26 

bende halen renault 19 alize (2001) lpg li var benim tavsiyem alma derim aracım 78 binde şu an lpg malesef sıralı olmuyor tek noktadan enjk.lu onun için karadüzen olmak zorunda yakıtı çok konfor yok klima ve enjeksiyon merkezi kilit ön camlar otomatik tabi bu konfor sayılırsa araç hiç yumuşak değil sert bir araç yol tutuş zayıf kalkışta çok çabuk patanaja düşüyor yüksek hıza çıkamıyor uzun yolda insanı yoruyor parça meganlardan pahalı orta kasalar için geçerli tabiki uzun boylular için diz mesafesi az eropayla eş zamanlı 1995 model renault 21 concordem vardı araç fazlalığından dolayı sattım 2.0 motor olmasına rağmen 19 dan az yakıyordu çok kaçıyordu sattığıma pişmanım şu an


_____________________________



1564 Mesaj
4 Nisan 2010; 14:16:45 

Bizde de şuan 2000 Model R19 Alize Rte modeli var.Klimalı,enjeksiyonlu 1.6 90 bg motor,ön camlar otomatik,sürücü koltuğu yükseklik ayarı var.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alper_Srt -- 4 Nisan 2010; 14:28:54 >


_____________________________


Vu+ Duo

Sym Fiddle II

nothing is true everything is permitted


 
2256 Mesaj
4 Nisan 2010; 14:51:12 

1.4 lerden uzak duracaksın 1.6 sı alınabilir 1.4 çok yakıyor


_____________________________

Millet düğün salonunda kızlara bakarken ben dışarıda arabalara bakarım.


1521 Mesaj
4 Nisan 2010; 19:15:47 


quote:

Orijinalden alıntı: Bekir__

Bu aracı yedek parça ve yakıt bakımından tavsiye edermisiniz. LPG de takılacak.
Ve bildiğiniz diğer + ve - leri.
Yorumlar için teşekkür ediorum şimdiden...



Başlık 2006 yılında açılmış ve konu nerden tekrar hortladı bilmiyorum bu arabayı yaklaşık 2 yıl kullandım konfor fena değil benim europalarda sevmediğim yanları
1- Ekzost sorunu, monifold sorunu var ( çatlatıyor)
2- Kapı kilitleri çok sorunlu kaç defa tamir ettirdiğimi hatırlamıyorum bile ... uzaktan kumanda ile kullandım yine bozuldu
3- 120km/h hızdan sonra rüzgardan özellikle yan rüzgarlardan çok etkileniyor stabil yol alamıyorsun
4- Altı diğer yerli arabalara göre (kuş serisi doğan,şahin,tempra..vs) bir hayli yere yakın
5- Parçası biraz pahalı
6- vites geçişleri soğuktan çok etkileniyor, özellikle 1.vitese tam durmadan ya da durmaya yakın bir hıza gelmeden geçmiyor bir de vites geçişleri kemikli (renaultların birçok modelinde durum aynı)


İyi Yönleri;

1- Yakıtı çok ekonomik enjeksiyonlu motor hakikaten çok az yakıyor hatta günümüzdeki birçok 1.6 motordan dahi daha az yakıyor diyebilirim
2- parçaları imal yılına göre kaliteli ve sağlam
3- ikinci el durumu iyidir.
4- Seri bir araba şimdilik aklıma gelenler bunlar


_____________________________

İntel İ5 2500K Gskill 1600mhz 2X4GB Ram Asus P8Z68VLE Asus GTX 560 Tİ DirectCU II GDDR5 1GB 256Bit Nvidia DX11 Thermaltake 700W Psu WD 3.5" 1TB Caviar Black Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm


 
2 Mesaj
23 Ağustos 2010; 11:57:39 

arkdaşlar yeni bir renault 19 aldım 98 model RNE aracı anakradan aldım ve güneş yanıgı var bagajda ve kaputta boya kalkması var eteklerde de ufak tefek çizik var bende boyatmısken komple boyatayım dıyorum tavan hariç . ortalama oalrak bir fiyat ne akdar olur daha once boyatan var mı dikkat etmem gerek şeyler neler biraz bilgi verebilir misiz acaba ? teşekkürler..


_____________________________



4006 Mesaj
23 Ağustos 2010; 15:40:48 


quote:

Orijinalden alıntı: gurcan samet oguzes

arkdaşlar yeni bir renault 19 aldım 98 model RNE aracı anakradan aldım ve güneş yanıgı var bagajda ve kaputta boya kalkması var eteklerde de ufak tefek çizik var bende boyatmısken komple boyatayım dıyorum tavan hariç . ortalama oalrak bir fiyat ne akdar olur daha once boyatan var mı dikkat etmem gerek şeyler neler biraz bilgi verebilir misiz acaba ? teşekkürler..

eğer uzun süre binmeyi düşünüyorsanız boyatın yoksa çok zarar edersiniz boyatmadan önce bol bol fotoğraflarını çekin ve bir dosyaya koyun satarken gösterirsiniz ayrıca boyacıyı iyi araştırın 3-5 kuruş ucuz olacak diye berbat bir boyacının ellerine bırakmayın aracı son olarak fırın boya yaptırın


_____________________________



 
2 Mesaj
24 Ağustos 2010; 19:58:39 

teşekkürler ederım hocam. bırkac yerden fıyat aldım ama arasında bayagı fark var 400 tl dıyende var 800 dıyende 1000 tl de var fahiş fiyat ısteyen de var 2000 tl gıbı . ama ismini veremeyegım bır otomobıl markasının servısınde calısan bır kaporta ustası tanıdıgmız 800 tl ye hallederız dedi sanırım onu yaptırıcam


_____________________________



 
4 Mesaj
25 Ağustos 2010; 22:18:13 

bende 1989 model olandan var, europa olmayan henüz 1.7 orjinal fransız :)

arkadaşların dediği gibi,

1. jikle olmadan soğuk havalarda çalışmıyor

2. parçası pahalı, üretimi durdu çünkü

3. 1 ve geri vites geçişlerinde gacur gucur sesleri yok mu, genel rahatsızlığıymış bu.

4. 120den sonra araba savrulacak gibi oluyor, yere yapışmıyor yani

5. motorum orjinal olduğundan hiç üzmedi beni

KISACA GÜNÜMÜZ ŞARTLARINA BAKILIRSA TOFAŞ DOĞAN ŞAHİN VEYA BROADVAY ALINACAĞINA BUNU AL Kİ TERFİ EDESİN, JAPON VEYA ALMAN ARABALARI DAHA TATMİNKAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.