Şimdi Ara

Avea 3g modem 5 gb 19 tl kazığının faturası geldi bir bakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
2
Favori
36.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam millet bundan bir ay önce avea taraftar 3g modem aldım paket 12 tahütlü 5 gb 19 tl vergilerle aylık 24 tl dediler gelen fatura 223 tl bu neyin nesi bilen varmı


    işte fatura

    [simage][/simage]

     Avea 3g modem 5 gb 19 tl kazığının faturası geldi bir bakın


     Avea 3g modem 5 gb 19 tl kazığının faturası geldi bir bakın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonuscu -- 13 Kasım 2011; 1:34:42 >







  • su ana kadar gördügüm en kazıklayıcı ve ilgisiz hat avea
  • ilk hatayı fenerli olmakla yapmışsın son hatayı direk kullanmakla yaptın galiba
    Belki de avea yaptı bilinmez zaten 204 tl yi geçemez!
    Not- bende alacağım taraftar modem :)
  • Kotanı hiç kontrol ettinmi?
  • Hocam büyük geçmiş olsun.
    Avea'da işler ne yazık ki böyle yürür.
    Aşırı derecede salla pati çalışırlar. Müşteri hizmetleri deseniz; öyle bir departman yok desem yeridir.
    Çok benzer bir durumu ben de yaşadım. Elli takla attım ama yine de paramı aldım. Adıma kayıtlı 5 adet Avea hattı da taşıyıp kurtuldum.
    Önce müşteri hizmetlerini arayın. Hatta bunu üzülerek belirteyim ki kadın müşteri temsilcisi çıkarsa ya telefonu kapatıp erkek çıkana kadar devam edin, ya da aşırı derecede karışık bir şey söyleyip teknik departmana bağlanmak istediğinizi söyleyin. (3G modem bana 65414561245 kodlu hata verdi deyin mesela. Ya da başka bir şey)
    Sonra faturaya itiraz ettiğinizi söyleyin ve dosya açtırın.
    Bunu ardından sikayet.com ve sikayet.var gibi sitelere kendi numaranızla kaydolup sorunu anlatın.

    Geri dönüş yapacaklardır.

    Allah bu dikenli yolda yanınızda olsun.
    Sabırlar diliyorum.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1- Muhtemelen paket hattına tanımlanmamış.
    2- Zaten o tarife hattına tanımlanmış olsaydı fatura tutarı 199 TL'yi geçemezdi. Sözleşmeye bakabilirsin.

    İtiraz et, gerekli müdahele yapılır zaten.
  • Avea'nin fatura stop olayindan magdur olan cok kisi var,haberiniz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    Hocam büyük geçmiş olsun.
    Avea'da işler ne yazık ki böyle yürür.
    Aşırı derecede salla pati çalışırlar. Müşteri hizmetleri deseniz; öyle bir departman yok desem yeridir.
    Çok benzer bir durumu ben de yaşadım. Elli takla attım ama yine de paramı aldım. Adıma kayıtlı 5 adet Avea hattı da taşıyıp kurtuldum.
    Önce müşteri hizmetlerini arayın. Hatta bunu üzülerek belirteyim ki kadın müşteri temsilcisi çıkarsa ya telefonu kapatıp erkek çıkana kadar devam edin, ya da aşırı derecede karışık bir şey söyleyip teknik departmana bağlanmak istediğinizi söyleyin. (3G modem bana 65414561245 kodlu hata verdi deyin mesela. Ya da başka bir şey)
    Sonra faturaya itiraz ettiğinizi söyleyin ve dosya açtırın.
    Bunu ardından sikayet.com ve sikayet.var gibi sitelere kendi numaranızla kaydolup sorunu anlatın.

    Geri dönüş yapacaklardır.

    Allah bu dikenli yolda yanınızda olsun.
    Sabırlar diliyorum.

    Saygılar

    10 kişiye yönlerdirmeleri yok mu birde... Sırf onları aramam 1 aylık tl ihtiyacımın kaç kat üzerine çıktı.
    Turkcell'e geri döneceğim...




  • Sen iki günde 5 gb kotam var diye abandin mi nete?
  • zaten akşamdan akşama giriyom download yapmıyorum modemden baktım 1.33 gb falan olmuş adamlar neye istinaden göndermiş bunu anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonuscu -- 13 Kasım 2011; 12:06:36 >
  • benimde 250mb kotam vardı,kotam dolmadığı halde 100 Tl geçirmişlerdi.İtiraz ettim bana net kullanım detaylarını gönderdiler.Kotamın nerde başladığı ,nerde bittiği belli olmayan son 2 aylık dökümü yollamışlar.Bir çıkarım yapmak imkansız.
  • bende geçen ay 5gb gs mobile aldım, modemi bilgisayara takmadan avea mh aradım bu paketi aktivasyonunu yaptım ondan sonra kullanmaya başladım ayrıca arada kullan yazıp 5555 gönderip kalan mb paketimi öğrendim 24 tl fatura gelmiş 5 gün sonra ödemesi var ayrıca geçen aydan 2800mb devretti toplam 5120+2800=7920 mb olmuştu ayrıca 400 mb gs gollerinden geldi birde sana tavsiyem avea online işlemlere girip hangi paket yazdığına bak ayrıca orada kalan mb'de yazıyor......
  • tarife tanımlanmamıs falan diyecekler kesin
  • müşteri hizmetlerini aradım ordan oraya bağlayıp sonunda ilgiliyle konuştum bana büyük ihtimalle paketi aktivasyonu yapılmadığını modemi alınca aktivasyon yapılması gerektiğini söyledi 3 iş günü içinde size dönecekler dedi ama ben modemi alırken satan tüm işlemlerin yapıldığını aktivasyomumda yapıldığını ve pc ye takıp hemen kullanacağımı söyledi hatta ben satan kişiye herhangi biyei aramam yada sms atmam gerekip gerekmediğini sordum yok dedi hemen takıp kullanın dedi şimdi böyle bişey diyolar ne olacak bu 223 tl faturayı napacaz bunlar niye aktivasyon yaptımadınızmı diyecek kendi paranla rezil olmak diye buna denir herhalde nasıl bir iş bu ya nereye şikayet edeyim napayım bu faturayı ödemeyim teşekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonuscu

    müşteri hizmetlerini aradım ordan oraya bağlayıp sonunda ilgiliyle konuştum bana büyük ihtimalle paketi aktivasyonu yapılmadığını modemi alınca aktivasyon yapılması gerektiğini söyledi 3 iş günü içinde size dönecekler dedi ama ben modemi alırken satan tüm işlemlerin yapıldığını aktivasyomumda yapıldığını ve pc ye takıp hemen kullanacağımı söyledi hatta ben satan kişiye herhangi biyei aramam yada sms atmam gerekip gerekmediğini sordum yok dedi hemen takıp kullanın dedi şimdi böyle bişey diyolar ne olacak bu 223 tl faturayı napacaz bunlar niye aktivasyon yaptımadınızmı diyecek kendi paranla rezil olmak diye buna denir herhalde nasıl bir iş bu ya nereye şikayet edeyim napayım bu faturayı ödemeyim teşekkurler

    benim aldığım bayide 2 saat kullanma, 2 saat sonra avea mh ara aktivasyon yap ondan sonra kullan dedi ben aynısını yaptım gelen fatura 24 tl, eğer kullan yazıp 5555 gönderseydin paketin olmadığını öğrenecektin hemen avea'yı arayıp rapor tutacaklardı fatura kesilmeden müdale edeceklerdi geçen ay forumda aynı senin gibi aktivasyonu olmayan paket oldu hemen müdale ettik aveayı aradı düzeltiller...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonuscu

    müşteri hizmetlerini aradım ordan oraya bağlayıp sonunda ilgiliyle konuştum bana büyük ihtimalle paketi aktivasyonu yapılmadığını modemi alınca aktivasyon yapılması gerektiğini söyledi 3 iş günü içinde size dönecekler dedi ama ben modemi alırken satan tüm işlemlerin yapıldığını aktivasyomumda yapıldığını ve pc ye takıp hemen kullanacağımı söyledi hatta ben satan kişiye herhangi biyei aramam yada sms atmam gerekip gerekmediğini sordum yok dedi hemen takıp kullanın dedi şimdi böyle bişey diyolar ne olacak bu 223 tl faturayı napacaz bunlar niye aktivasyon yaptımadınızmı diyecek kendi paranla rezil olmak diye buna denir herhalde nasıl bir iş bu ya nereye şikayet edeyim napayım bu faturayı ödemeyim teşekkurler

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=53771953&p=6&f=193
    burada simyacı arkadaşın ve benim yazıları oku, senin başına gelen simyacı arkadaşın başına geldi hemen aradı fatura kesilmeden düzeldi yoksa çok yüksek fatura ödeyecekti....




  • Arkadaşım banada böyle bi fatura geldi 223 tl aveayı aradım inceliyeceğiz dediler peki sen faturayı ödedin mi yoksa sorunu çözdüler mi
  • Arkadaşlar,

    Faturanızın son ödeme tarihine kadar ödemeyin, hatta taahhütlü olduğunuz için, öyle hemen de kapatmıyorlar, yani en azından benim kullandığım faturalı avea hattında öyle, sonra sms gönderiyorlar, şu tutarlı faturanız ödenmemiştir diye...

    O mesajı görene kadar ödeme yapmayın, MH'yi de arayıp bol bol sıkıştırın. Ancak size tavsiyem, direk fenercell'i filan aramayın, mesai saatleri içerisinde avea'nın merkezini arayın, mh'yi değil, ordan teknik sorun olduğunu söyleyin,onlar sizi yine fenercell'e aktarırlar ancak durumu kendileri bildirdikleri için takibini yapıyorlar, dolayısıyla daha hızlı çözüme ulaştırıyor MH...
  • sorunu halletdebilidinizmi son durum nedir...
  • konu takip...


    bende almayı planlıyorum...


    ...internerın hızı nasıl arkadaşlar?

    3g olup olmadıgını nasıl ögrenıyoruz bölgede (bende avea kullanıyorum evımde full çekıyor)

    halen kararsızım evımde ınternet var sınırsız max 10cg kullanıyorum genelde 4-6 cg

    ne önerırısınız?

    bulaşıyımmı bulaşmayımmı?


    kullanı sms ve online işlemden kontrol edılıyor(kota aşımını engelleme gıbı bır şey varmı?)

    internetın hızı nasıl? (vodofon kullanan bır arkadaşım var hızdan çok memnun aveada nasıl?=)




    ciddi cevap verırsenız sevınırım .
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.