Şimdi Ara

LG Cinema 3D TV / LG FPR - 2012 Modelleri (LM960V, LM860V, LM760S, LM670S, LM660S) [ANA KONU] (568. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.592
Cevap
138
Favori
998.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 566567568569570
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 model LM 660S'in akıllı kumandası bozuldu. Daha önce akıllı kumanda siparişi veren varsa, nereden kaça aldığı bilgisini paylaşabilir mi?
  • ferrerox F kullanıcısına yanıt
    Sorun hala devam ediyor ve LG'den hala açıklama yok. Ne Smart market'deki uygulamaların ekran görüntüsü çıkıyor ne de herhangi bir uygulama indirilip kurulabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sorun hala devam ediyor ve LG'den hala açıklama yok. Ne Smart market'deki uygulamaların ekran görüntüsü çıkıyor ne de herhangi bir uygulama indirilip kurulabiliyor.

    aynen ustam sonucu ne olacak merakla bekliyorum bende...iyi şekilde işleyen birşeyi neden bu hale getiriyorlar anlaşılmıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrerox

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sorun hala devam ediyor ve LG'den hala açıklama yok. Ne Smart market'deki uygulamaların ekran görüntüsü çıkıyor ne de herhangi bir uygulama indirilip kurulabiliyor.

    aynen ustam sonucu ne olacak merakla bekliyorum bende...iyi şekilde işleyen birşeyi neden bu hale getiriyorlar anlaşılmıyor...

    LG Destek sayfası ile canlı chat yapıp sorunu yazdım. "Böyle bir durum sözkonusu değildir, cihazı fabrika ayarlarına döndürün veya olmaz ise yazılımını güncelleyin" diye cevap geldi.

    Bu sayfaya bakan diğer kullanıcılarda bu sorun yok mu gerçekten?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: ferrerox

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sorun hala devam ediyor ve LG'den hala açıklama yok. Ne Smart market'deki uygulamaların ekran görüntüsü çıkıyor ne de herhangi bir uygulama indirilip kurulabiliyor.

    aynen ustam sonucu ne olacak merakla bekliyorum bende...iyi şekilde işleyen birşeyi neden bu hale getiriyorlar anlaşılmıyor...

    LG Destek sayfası ile canlı chat yapıp sorunu yazdım. "Böyle bir durum sözkonusu değildir, cihazı fabrika ayarlarına döndürün veya olmaz ise yazılımını güncelleyin" diye cevap geldi.

    Bu sayfaya bakan diğer kullanıcılarda bu sorun yok mu gerçekten?

    benim tahminime göre birçok kişi sorunun farkında bile değildir...
    sizde insanların büyük çoğunluğunun tv yi nasıl kullandığını biliyorsunuzdur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrerox

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: ferrerox

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sorun hala devam ediyor ve LG'den hala açıklama yok. Ne Smart market'deki uygulamaların ekran görüntüsü çıkıyor ne de herhangi bir uygulama indirilip kurulabiliyor.

    aynen ustam sonucu ne olacak merakla bekliyorum bende...iyi şekilde işleyen birşeyi neden bu hale getiriyorlar anlaşılmıyor...

    LG Destek sayfası ile canlı chat yapıp sorunu yazdım. "Böyle bir durum sözkonusu değildir, cihazı fabrika ayarlarına döndürün veya olmaz ise yazılımını güncelleyin" diye cevap geldi.

    Bu sayfaya bakan diğer kullanıcılarda bu sorun yok mu gerçekten?

    benim tahminime göre birçok kişi sorunun farkında bile değildir...
    sizde insanların büyük çoğunluğunun tv yi nasıl kullandığını biliyorsunuzdur...

    Çağrı merkezinin önerdiği aklıma yatmasa da yapayım dedim ve fabrika ayarlarına döndüm. Tüm uydu kanallarını, kurduğum uygulamaları, resim ayarlarımı kaybettim ve yeniden denedim. Sonuç hüsran.

    Bunu yapmadan önce SmartTV ülkesini değiştirmek istedim olmadı. Kullanıcı kimliğimi Türkiye ile özdeşleştirdiği için diğer ülkeleri seçince aynı kullanıcı adını kullanamadım.

    1. Fabrika ayarlarına döndüğüm durumda 3-4 farklı DNS denedim, hatta DNS kullanmadan da bağlanmayı denedim olmadı. TV'de 04.60.14 yazılımı yüklü ve hiçbir şekilde SmartTV uygulamalarını yükleyemiyor.

    2. Menü'den Opsiyon/SmartTV seçeneği altındaki "Sıfırla" seçeneği ile SmartTV ayarlarını sildim, yeniden girdim; yine olmadı.

    3. TV'ye statik IP verdim; yine olmadı.

    4. Farklı DNS'ler giriyorum, SmartWorld'de yine uygulama ikonları ve uygulamaların ekran görüntüleri çıkmıyor.

    5. TV'de takılı olan USB belleği çıkartıp denedim, yine olmadı.

    Sanırım üzerine 04.60.14 yazılımı koşan TV'lerin SmartWorld sunucularına erişme sorunu var. Bu nedenle Otomatik Güncelleme seçeneğini seçilmiş halde bırakmamanızı önereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 4 Mayıs 2015; 22:48:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: ferrerox

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: ferrerox

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sorun hala devam ediyor ve LG'den hala açıklama yok. Ne Smart market'deki uygulamaların ekran görüntüsü çıkıyor ne de herhangi bir uygulama indirilip kurulabiliyor.

    aynen ustam sonucu ne olacak merakla bekliyorum bende...iyi şekilde işleyen birşeyi neden bu hale getiriyorlar anlaşılmıyor...

    LG Destek sayfası ile canlı chat yapıp sorunu yazdım. "Böyle bir durum sözkonusu değildir, cihazı fabrika ayarlarına döndürün veya olmaz ise yazılımını güncelleyin" diye cevap geldi.

    Bu sayfaya bakan diğer kullanıcılarda bu sorun yok mu gerçekten?

    benim tahminime göre birçok kişi sorunun farkında bile değildir...
    sizde insanların büyük çoğunluğunun tv yi nasıl kullandığını biliyorsunuzdur...

    Çağrı merkezinin önerdiği aklıma yatmasa da yapayım dedim ve fabrika ayarlarına döndüm. Tüm uydu kanallarını, kurduğum uygulamaları, resim ayarlarımı kaybettim ve yeniden denedim. Sonuç hüsran.

    Bunu yapmadan önce SmartTV ülkesini değiştirmek istedim olmadı. Kullanıcı kimliğimi Türkiye ile özdeşleştirdiği için diğer ülkeleri seçince aynı kullanıcı adını kullanamadım.

    Fabrika ayarlarına döndüğüm durumda 3-4 farklı DNS denedim, hatta DNS kullanmadan da bağlanmayı denedim olmadı. TV'de 04.60.14 yazılımı yüklü ve hiçbir şekilde SmartTV uygulamalarını yükleyemiyor.

    Menü'den Opsiyon/SmartTV seçeneği altındaki "Sıfırla" seçeneği ile SmartTV ayarlarını sildim, yeniden girdim; yine olmadı.

    TV'ye statik IP verdim; yine olmadı.



    bence hiç uğraşmayın lg nin ezbere cevap verdiğine eminim inşallah desteği kesmemiştir de bir süre sonra eski haline döner...
  • Sorun şu şekilde çözüldü sandım ama sadece kısmen oldu;

    TV menü'sünden Destek altındaki "Premium'un Sıfırlanması" seçeneğini seçtim. TV kapandı ve yeniden açıldı. TV'ye kullanıcı bilgilerimi yeniden girdim ve bu sefer, daha önce çalışmayan LG Smart World altındaki tüm uygulamaların ikonları gözüktü ve istediğim tüm uygulamaları yeniden kurabildim.

    Ancak, TV'yi kapatıp yeniden açtığımda yine aynı sorun baş gösterdi :(

    Yeniden SmartWorld'ü sıfırladım, ardından Premium'u sıfırladım ve uygulamaları yeniden kurabildim. TV'yi kapatıp yeniden açtığımda SmartWorld yine herhangi bir uygulama kurmama izin vermedi.

    Kurabildiğim kadar çok gerekli uygulamayı kurdum ancak yazılım güncellemesi gelmesini bekleyeceğim...İmkanınız varsa 04.60.14 sürümünü sakın kurmayın, yazılımın otomatik güncellenmesine izin vermeyin. Kaldı ki LG'nin tüm Avrupa sitelerinde güncel yazılım sürümü 04.60.12, TV'de ise 04.60.14 var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 5 Mayıs 2015; 9:53:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sorun şu şekilde çözüldü sandım ama sadece kısmen oldu;

    TV menü'sünden Destek altındaki "Premium'un Sıfırlanması" seçeneğini seçtim. TV kapandı ve yeniden açıldı. TV'ye kullanıcı bilgilerimi yeniden girdim ve bu sefer, daha önce çalışmayan LG Smart World altındaki tüm uygulamaların ikonları gözüktü ve istediğim tüm uygulamaları yeniden kurabildim.

    Ancak, TV'yi kapatıp yeniden açtığımda yine aynı sorun baş gösterdi :(

    Yeniden SmartWorld'ü sıfırladım, ardından Premium'u sıfırladım ve uygulamaları yeniden kurabildim. TV'yi kapatıp yeniden açtığımda yine SmartWorld herhangi bir uygulama kurmama izin vermedi.

    Kurabildiğim kadar çok gerekli uygulamayı kurdum ancak yazılım güncellemesi gelmesini bekleyeceğim...İmkanınız varsa 04.60.14 sürümünü sakın kurmayın.

    maalesef daha önce kurmuştum ama yönteminizi deneyip en azından bir kaç uygulama kurabiliriz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sorun şu şekilde çözüldü sandım ama sadece kısmen oldu;

    TV menü'sünden Destek altındaki "Premium'un Sıfırlanması" seçeneğini seçtim. TV kapandı ve yeniden açıldı. TV'ye kullanıcı bilgilerimi yeniden girdim ve bu sefer, daha önce çalışmayan LG Smart World altındaki tüm uygulamaların ikonları gözüktü ve istediğim tüm uygulamaları yeniden kurabildim.

    Ancak, TV'yi kapatıp yeniden açtığımda yine aynı sorun baş gösterdi :(

    Yeniden SmartWorld'ü sıfırladım, ardından Premium'u sıfırladım ve uygulamaları yeniden kurabildim. TV'yi kapatıp yeniden açtığımda SmartWorld yine herhangi bir uygulama kurmama izin vermedi.

    Kurabildiğim kadar çok gerekli uygulamayı kurdum ancak yazılım güncellemesi gelmesini bekleyeceğim...İmkanınız varsa 04.60.14 sürümünü sakın kurmayın, yazılımın otomatik güncellenmesine izin vermeyin. Kaldı ki LG'nin tüm Avrupa sitelerinde güncel yazılım sürümü 04.60.12, TV'de ise 04.60.14 var.

    premium ' un sıfırlanmasını uygulayınca neler sıfırlanıyor acaba yüklediğimiz uygulamalar mı siliniyor?...
  • LM670S de herhangi bir sorun yok. İsteğim uygulamayı kurabiliyorum, çalıştırabiliyorum.
    Sürüm: 04.60.14
  • Murat_5320 kullanıcısına yanıt
    Enteresan. Başka bir şehir'deki PM6600'de de aynı sorun var.
  • fabrika ayarlarına döndünmü hiç güncel yazılımı yükledikten sonra?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreeRun

    fabrika ayarlarına döndünmü hiç güncel yazılımı yükledikten sonra?

    Hayır. Daha önce ben kendi isteğimle yazılımı güncellediğimde veya otomatik güncelleme modu'na alınmış halde TV kendi yazılımını kendi güncellediğinde fabrika ayarlarına dönmeyi gerektirecek bir sıkıntım olmamıştı.
  • Merhaba arkadaşlar. Televizyon sık olmamakla birlikte kumandayı geç algılıyor yaklaşık bir dakika sonra bastığım tüm tuşlar peş peşe işleme giriyor. Fabrika ayarlarına dönsem de fark etmedi. Sorun nedir sizce. Şimdiden teşekkürler.

    Tv modelim LG LM860v



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myolive -- 8 Mayıs 2015; 20:03:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fabrika ayarlarına dönmek iyi diyorlar genelde, bir kere dön istersen birşey olmaz. fabrika ayarlarına dönünce eski yazılıma dönmüyor mevcut yazılımı sıfırlıyor faydalı birşey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreeRun -- 8 Mayıs 2015; 22:05:55 >
  • arkadaşlar time shift için bağlı olan harddisk tvye bağlanıyor diyor ama 10-15 dakika geçmesine rağmen bağlanamıyor acaba yine lg nin bize sürprizi mi yoksa benim harrddiskte mi sorun var?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myolive

    Merhaba arkadaşlar. Televizyon sık olmamakla birlikte kumandayı geç algılıyor yaklaşık bir dakika sonra bastığım tüm tuşlar peş peşe işleme giriyor. Fabrika ayarlarına dönsem de fark etmedi. Sorun nedir sizce. Şimdiden teşekkürler.

    Tv modelim LG LM860v

    Aynı sorun bende de var.
    Kumandaya basıyorum, tv nin altındaki ışık yanıyor yani kumanda sinyali gönderyior tv ye tv ışığı yanıyor ama televizyon tepki vermiyor bir süre.Bir yarım dakika sonra donma geçiyor ve bastığın tuşlar sırası ile uyguluyor tv.

    Servisteki adam bana çanak anteniniz tam ayarlı değildir, sinyal az olduğu için böyle yapıyor anteninizi düzelttirin dedi ama ben inanmadım. Biraz sıktı gibi geldi.Nadiren olduğu için pekte üstüne düşmedim açıkcası.
  • FreeRun kullanıcısına yanıt
    Fabrika ayarlarına döndüğünüzde aşağıdakileri kaybediyorsunuz;

    1. Tüm ses ayarlarınız,
    2. Tüm görüntü ayarlarınız,
    3. LG Smart World'den yüklediğiniz tüm eklendiler,
    4. TV'de açtığınız kullanıcı hesabı bilgileri (şifreyi hatırlamıyorsanız, kayıt olduğunuz email adresine yeni şifre gönderilmesi için kayıt sırasında yazdığınız isim, doğum tarihi gibi bilgilere ihtiyaç var. Bu bilgileri alelade şekilde doldurduysanız, fabrika ayarlarına dönmeden önce kayıt bilgilerinin olduğu ekranın fotoğrafını çekin)
    5. Premium uygulamalardaki, varsa, kullanıcı bilgileriniz,
    6. Tüm uydu ayarlarınız,
    7. Uydu ve kablo dahil tüm kanallarınız ve kanal listeniz.

    1, 2, 4, 5, 6 no'lu konular için, fabrika ayarlarına dönmeden önce ayar ekranlarının fotoğrafının çekilmesi geçerli olabilecek tek yöntem. Her halükarda, tüm ayarları sıfır'dan yapmak zorundasınız ki bu da 1 saati geçen bir süre.
  • Murat_5320 kullanıcısına yanıt
    Servis yine sallamış. Konunun uydu anteni ile uzatan yakından alakası yok. Fabrika ayarlarına dönmeden önce bir üstteki mesajı okuyun, fabrika ayarlarına dönecekseniz bunları bilerek işlem yapın.

    Kumanda'da sorun olabilir.

    1. Elinizde hem akıllı hem de normal kumanda varsa, diğer kumanda ile de deneyin derim.
    2. Bu olmaz ise ve elinizde akıllı telefon var ise, akıllı telefonunuza uygun LG Smart TV Remote Control programlarından birini indirip telefonunuza kurun ve böyle deneyin. TV düzgün tepki veriyor ise sorun kumanda'nızda, TV düzgün tepki vermiyorsa sorun TV'de olabilir.

    Sorun akıllı kumanda'da ise, akıllı kumanda'nın TV'ye olan kaydını silip yeniden kayıt etmek faydalı olabilir. Bu süreç aşağıdaki şekilde yapılıyor. Bendeki akıllı kumanda arada, "yeniden kayıt edin" uyarısı çıkartıp TV ekranında gösterdiği işlemleri yapmamı istiyor.

    Belki bu şekilde çözebilirsiniz.

    "If the Magic Remote Control is not functioning properly, initialize it and then re-register it. To use the Smart Home () button and BACK () button on the Magic Remote Control to re-register the Magic Remote Control, perform the following steps:

    1. Hold down the Smart Home () button and BACK () button on the Magic Remote Control for 5 seconds to initialize the Magic Remote Control.

    2. Aim the Magic Remote Control at your Smart TV, and then press the Wheel (OK) button. A message appears after the Magic Remote Control is registered."


    http://eguide.lgappstv.com/manual/gb/12018.html#link1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 11 Mayıs 2015; 12:15:46 >
  • 
Sayfa: önceki 566567568569570
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.