Şimdi Ara

Yeni BMW 1 Alma arifesindeyim. Artılar eksiler tartışalım. (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
4.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Araç tek kelimeyle rezalet ötesi tip olarak.

    Şaka yapmıyprum

    Golf alırım daha iyi

    Hiç olmazsa hatchback üretmeyi biliyor VW

    Buna 70-80 vermem scirocco alırım



    Zevk meselesi Ben ufak tefek olmasına tav oluyorum ama içi çok dar...

    Valla bu bmw hatchback üretmesin marka imajı mahvoluyor, beceremiyorlar çünkü.

    Scirocco varken bu nedir ya, tasarımcının kafası iyidi heralde çizerken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    HB ve hafif bir araç için arakdan itiş dezavantaj bana göre. Geçen konusu açılmıştı. Yağmur testlerinde fırıldak gibi dönüyor yol tutamıyordu. Araç çok hoşunuza gidiyorsa bilemem. Ancak mantık bana göre olmaz diyor.

    Ben olsam SuperB alırdım o paraya. Ya da tiguan.

     Yeni BMW 1 Alma arifesindeyim. Artılar eksiler tartışalım.


    Arkadaşım hatcback arayan adamın D+ segment sedanla ne işi olur? Hadi tiguain tavsiyeni anlarım, superb olmamış




  • ben 1.6 dizel 1.16 d yi beklerdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Valla bu bmw hatchback üretmesin marka imajı mahvoluyor, beceremiyorlar çünkü.

    Scirocco varken bu nedir ya, tasarımcının kafası iyidi heralde çizerken.


    Fikrinize saygı duyuyorum hocam ama kapitalist düzende marka imajı falan pek umursanacak şeyler değil gibi. Elbette marka imajı belirli bir seviyede korunmalı ama bir seviyeye kadar (Avrupalı alt-orta sınıf) araç üretmeli ki rekabetçi yapısını koruyabilsin.

    İmaj konusunun detayını konuşmuyorum. Zira Rover'ı alıp batırdığı gün BMW zaten ne kadar kapitalist ve kirli bir firma olduğunu göstermişti. 1 serisi iyidir, hoştur ama dardır deyip bırakalım




  • alınası arabalardan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Valla bu bmw hatchback üretmesin marka imajı mahvoluyor, beceremiyorlar çünkü.

    Scirocco varken bu nedir ya, tasarımcının kafası iyidi heralde çizerken.


    Fikrinize saygı duyuyorum hocam ama kapitalist düzende marka imajı falan pek umursanacak şeyler değil gibi. Elbette marka imajı belirli bir seviyede korunmalı ama bir seviyeye kadar (Avrupalı alt-orta sınıf) araç üretmeli ki rekabetçi yapısını koruyabilsin.

    İmaj konusunun detayını konuşmuyorum. Zira Rover'ı alıp batırdığı gün BMW zaten ne kadar kapitalist ve kirli bir firma olduğunu göstermişti. 1 serisi iyidir, hoştur ama dardır deyip bırakalım

    İmaj derken, özen göstermesi bakımından dediğim, üretecekse en iyisi olmalı. Scirocco gibi bir alet varken buna bakılmaz. 1.4 TSİ akar kısaca




  • bmw yi almıyosun madem golf alacağına git fiesta titanium al daha iyi fazladan cebinde kalan parayla da 1 sene yakıt alırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha


    İmaj derken, özen göstermesi bakımından dediğim, üretecekse en iyisi olmalı. Scirocco gibi bir alet varken buna bakılmaz. 1.4 TSİ akar kısaca


    Geçen hafta ki 1 serisi incelemesinde motoru bayağı övmüşlerdi. Ayrıca birisi BMW, diğeri ise VW. Premium (preminyum) muhabbetini açmak istemem ama kalite olarak scirocco bu aracın eline su dökemez diye düşünüyorum. Şahsi fikrim yanı sıra genel kanı da böyle olsa gerek. Mekanik metalurji işine girersek sabahı buluruz. Ama bu araç Alman Tofaşının o modelinden en az bir gömlek üstün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha


    İmaj derken, özen göstermesi bakımından dediğim, üretecekse en iyisi olmalı. Scirocco gibi bir alet varken buna bakılmaz. 1.4 TSİ akar kısaca


    Geçen hafta ki 1 serisi incelemesinde motoru bayağı övmüşlerdi. Ayrıca birisi BMW, diğeri ise VW. Premium (preminyum) muhabbetini açmak istemem ama kalite olarak scirocco bu aracın eline su dökemez diye düşünüyorum. Şahsi fikrim yanı sıra genel kanı da böyle olsa gerek. Mekanik metalurji işine girersek sabahı buluruz. Ama bu araç Alman Tofaşının o modelinden en az bir gömlek üstün.

    Kalite derken? Iç mekan kalitesinden bahsediyorsak pek bir fark yok...

    Ankara'daysanız her türlü birlikte inceleme&test etme'ye varım, bu işlerin klavyeden yazmakla olmadığının farkındayım.

    Bu arada 116i testine çıkan ekipte ben de vardım, aracı öve öve bitiremedim, yani tipik vw fanatigi degilim kısaca ama bu 1-serisinin kalitesi çağdışı, uzay modunda falan değil. Hatta eski kasasının iç mekanı Golf-Astra'dan daha kötüydü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha


    İmaj derken, özen göstermesi bakımından dediğim, üretecekse en iyisi olmalı. Scirocco gibi bir alet varken buna bakılmaz. 1.4 TSİ akar kısaca


    Geçen hafta ki 1 serisi incelemesinde motoru bayağı övmüşlerdi. Ayrıca birisi BMW, diğeri ise VW. Premium (preminyum) muhabbetini açmak istemem ama kalite olarak scirocco bu aracın eline su dökemez diye düşünüyorum. Şahsi fikrim yanı sıra genel kanı da böyle olsa gerek. Mekanik metalurji işine girersek sabahı buluruz. Ama bu araç Alman Tofaşının o modelinden en az bir gömlek üstün.

    Kalite derken? Iç mekan kalitesinden bahsediyorsak pek bir fark yok...

    Ankara'daysanız her türlü birlikte inceleme&test etme'ye varım, bu işlerin klavyeden yazmakla olmadığının farkındayım.

    Bu arada 116i testine çıkan ekipte ben de vardım, aracı öve öve bitiremedim, yani tipik vw fanatigi degilim kısaca ama bu 1-serisinin kalitesi çağdışı, uzay modunda falan değil. Hatta eski kasasının iç mekanı Golf-Astra'dan daha kötüydü.


    Ben iç mekan olarak bakmadım meseleye :) Benim kalite denilince anladığım yegane şey mekaniktir Hocam. Ankara'da değilim, keşke olsaydım. Aracın referansının yine kendisi olduğunu düşünerek 1 serisinin Scirocco'dan daha iyi olduğunu düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore

    quote:

    Orijinalden alıntı: Onur E.

    Hocam eğer alacaksanız kesinlikle kırmızı alın gerçekten kırmızı renk bu arabaya çok yakışıyor.

    Bende kırmızı düşünüyordum ama nedense kırmızıya çok fena göz değiyor. Babam 60 küsür yaşında gitti geçen hafta kendine kırmızı yeni astra araba aldı ve bayramın ilk günü kaza yaptı. Ben yoldaydım öğlen memlekete vardım sabırsızlıkla babamın arabasını görmek istiyordum habersizdim, baba nerde araban bir bakayım tur atayım dedim. Tabi babamın surat bir karış çekmiş bahçeye üzerinide örtmüş garibim kimsede görmesin diye. Ön farlar tampon kaporta vs. gitmiş. Bayram sabahı fiyat uygun olur düşüncesiyle kurban almaya gitmiş, Kavşakta ışık kendisine yanınca basmış gaza ama diğer taraftan ışığı sallamayan biri yola dalınca direk ona geçirmiş. Tabi bizimkiler vs. kırmızıya yorunca olayı bende şimdi kırmızı alsam olmaz. Zaten hanım şuanki aracıda kırmızı aldırmadı. Gerçi gri aldıkda ne oldu ondada geldi ilk haftasında biri tosladı.

    hocam şimdiki aracın ne merak ettim belki acil satarsın




  • kısaca yazıcam, aracı bende inceledim, tek bir eksisi var oda içi çoook küçük. ben 1.16i sport pakete baktım,ön koltuğa sığamadım öyle söyleyeyim. baş mesafesi zaten felaket ötesi , aracın içinden kendimi zor attım. ama onun dışında 10 numara araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha


    İmaj derken, özen göstermesi bakımından dediğim, üretecekse en iyisi olmalı. Scirocco gibi bir alet varken buna bakılmaz. 1.4 TSİ akar kısaca


    Geçen hafta ki 1 serisi incelemesinde motoru bayağı övmüşlerdi. Ayrıca birisi BMW, diğeri ise VW. Premium (preminyum) muhabbetini açmak istemem ama kalite olarak scirocco bu aracın eline su dökemez diye düşünüyorum. Şahsi fikrim yanı sıra genel kanı da böyle olsa gerek. Mekanik metalurji işine girersek sabahı buluruz. Ama bu araç Alman Tofaşının o modelinden en az bir gömlek üstün.

    Kalite derken? Iç mekan kalitesinden bahsediyorsak pek bir fark yok...

    Ankara'daysanız her türlü birlikte inceleme&test etme'ye varım, bu işlerin klavyeden yazmakla olmadığının farkındayım.

    Bu arada 116i testine çıkan ekipte ben de vardım, aracı öve öve bitiremedim, yani tipik vw fanatigi degilim kısaca ama bu 1-serisinin kalitesi çağdışı, uzay modunda falan değil. Hatta eski kasasının iç mekanı Golf-Astra'dan daha kötüydü.


    Ben iç mekan olarak bakmadım meseleye :) Benim kalite denilince anladığım yegane şey mekaniktir Hocam. Ankara'da değilim, keşke olsaydım. Aracın referansının yine kendisi olduğunu düşünerek 1 serisinin Scirocco'dan daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    Hocam aynı fiyat menzilinde olmasalar bile, ben şu an dolu Scirocco yerine boş 116i'yı tercih ederdim ki iki aracı da kullandım, 160lık Rocco 136lık 1'den çok daha iyi gidiyor ama yine de bmw'nin sürüş keyfi bambaşka bir olay.

    Yine de demek istediğim, arada dağlar kadar fark yok. kompakt-c segmenti araclaran bahsediyoruz en nihayetinde, bmw istese cok daha iyisinide yapar ama belli mali sınırları onlar da asamıyor..




  • Photoshop'tan anlayan birisi şu araca BMW logosu koysun. Bak nasıl güzel oluyor. BMW'nin bu tarz jilet gibi bir HB yapmasını beklerdim.

     Yeni BMW 1 Alma arifesindeyim. Artılar eksiler tartışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Hocam aynı fiyat menzilinde olmasalar bile, ben şu an dolu Scirocco yerine boş 116i'yı tercih ederdim ki iki aracı da kullandım, 160lık Rocco 136lık 1'den çok daha iyi gidiyor ama yine de bmw'nin sürüş keyfi bambaşka bir olay.

    Yine de demek istediğim, arada dağlar kadar fark yok. kompakt-c segmenti araclaran bahsediyoruz en nihayetinde, bmw istese cok daha iyisinide yapar ama belli mali sınırları onlar da asamıyor..


    Tabi ki bir yerde tercih meselesi. Biraz sabır ve kararlılık sonucu 1.16'ya niyetlenebilirim ama araç ufak. Şahsen bu güne kadar Scirocco'ya ne yolda ne de galeride bir kez olsun uzun uzun bakmadım. İlgimi çekmiyor. Ama bu ufaklık çok başka ya

    İyi geceler Hocam :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    HB ve hafif bir araç için arakdan itiş dezavantaj bana göre. Geçen konusu açılmıştı. Yağmur testlerinde fırıldak gibi dönüyor yol tutamıyordu. Araç çok hoşunuza gidiyorsa bilemem. Ancak mantık bana göre olmaz diyor.

    Ben olsam SuperB alırdım o paraya. Ya da tiguan.

     Yeni BMW 1 Alma arifesindeyim. Artılar eksiler tartışalım.


    Arkadaşım hatcback arayan adamın D+ segment sedanla ne işi olur? Hadi tiguain tavsiyeni anlarım, superb olmamış

    D+ derken uzunluguna vurgu yaptın sanırım arkadasım




  • Denemesi görmesi bedava arkadaşlar.Golf'ün gerisinde bir araç 1 serisi.

    İç mekan genişliği, malzeme kalitesi(Ön göğüs-kapı içleri-koltuk kalitesi) ve yalıtım(rüzgar ve yol sesi) olarak C hb lideri Golf'tür.

    Tasarım olarak ise Astra J, bu araca on basar.

    BMW ve Opel logoları yer değiştirse her yer BMW J olur. Kimse Opel 1.16'ya bakmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Denemesi görmesi bedava arkadaşlar.Golf'ün gerisinde bir araç 1 serisi.

    İç mekan genişliği, malzeme kalitesi(Ön göğüs-kapı içleri-koltuk kalitesi) ve yalıtım(rüzgar ve yol sesi) olarak C hb lideri Golf'tür.

    Tasarım olarak ise Astra J, bu araca on basar.

    BMW ve Opel logoları yer değiştirse her yer BMW J olur. Kimse Opel 1.16'ya bakmaz.


    Katiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46



    BMW ve Opel logoları yer değiştirse her yer BMW J olur. Kimse Opel 1.16'ya bakmaz.

    BMW 0-100 ü 15 saniye olan araç çıkarmaz piyasaya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 14 Ocak 2012; 23:08:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46



    BMW ve Opel logoları yer değiştirse her yer BMW J olur. Kimse Opel 1.16'ya bakmaz.

    BMW 0-100 ü 15 saniye olan araç çıkarmaz piyasaya


    Ne alaka benim post ile ?

    Evde yataktan 100 numaraya da kronometre ile mi gidenlerdensin yoksa?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.