- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
APP plaka
56 Cevap12232 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2691 Mesaj
10 Kasım 2011; 0:41:16 

merhaba arkadaşlar, app plaka yaptırmak istiyorum sahibinden e baktım ancak çok sayıda bu işi yapan var hepsi ömür boyu garantili falan yazmış ancak daha önce yaptırıp memnun kalan app plaka yaptıran var mı aramızda burdan bir referans alarak yaptırsam daha iyi olur düşüncesindeyim fiyatı yüksek değil ama şimdi gelecek plakaya mühür falan yaptırılacak bana tekrar iş çıkarmayacak kaliteli birşey arıyorum..


_____________________________

İnternetten Para Kazanma
clickbank nasıl kullanılır
Web Sitesi Kurma Rehberi Dijital Eğitim Kitabı


2691 Mesaj
11 Kasım 2011; 13:57:37 

dh den kimse yok mu ya app plaka yaptıran ??


_____________________________

İnternetten Para Kazanma
clickbank nasıl kullanılır
Web Sitesi Kurma Rehberi Dijital Eğitim Kitabı


3666 Mesaj
12 Kasım 2011; 2:01:57 

Yasak dostum, Macera arama boşuna iyi bir polise dek gelirsen arabayı bile ceker. Yok bagajda dursa olurmuş yoksa şöyleymiş hepsi hikaye. Cam filmi heryer yapımı serbest muayenedende geçiyor ama polis ceza yazıyor. Böyle bir ülkede yaşıyoruz işte...


_____________________________

Dilimin sınırları, dünyamın sınırlarını belirler.


2688 Mesaj
12 Kasım 2011; 9:09:45 

Bu app plaka dediğiniz şey ön ve arka plakalarda mühür olursa sorun çıkarırmı..?


_____________________________

İphone 5s Black&Gold / Sony Vaio SVE1713X1EB / Lg 60PZ570 3d Plazma / Benq W1070 / FullScreen 265x150 High Contrast Gray / Digitürk Hd / Pioneer bdp-140 3d Blu ray / Apple Airport Express / Apple Tv3 / Xbox360 Slim 250Gb+Kinect / Yamaha rx-v2067 / B&W AS6+JBL E250P Active Subwoofer / Energy Cf-70-Cb20-Cc10 / Surround Back / Çakma Amblight


2691 Mesaj
12 Kasım 2011; 12:54:17 


quote:

Orijinalden alıntı: hakanemre34

Bu app plaka dediğiniz şey ön ve arka plakalarda mühür olursa sorun çıkarırmı..?

Evet bende merak ediyorum cemiyet mühürü dahi olsa yasak mı yani ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İnternetten Para Kazanma
clickbank nasıl kullanılır
Web Sitesi Kurma Rehberi Dijital Eğitim Kitabı


2688 Mesaj
12 Kasım 2011; 12:55:28 

quote:

Orijinalden alıntı: tniaskrad



Evet bende merak ediyorum cemiyet mühürü dahi olsa yasak mı yani ?


Ben bu şekilde 1 senedir geziyorum..


_____________________________

İphone 5s Black&Gold / Sony Vaio SVE1713X1EB / Lg 60PZ570 3d Plazma / Benq W1070 / FullScreen 265x150 High Contrast Gray / Digitürk Hd / Pioneer bdp-140 3d Blu ray / Apple Airport Express / Apple Tv3 / Xbox360 Slim 250Gb+Kinect / Yamaha rx-v2067 / B&W AS6+JBL E250P Active Subwoofer / Energy Cf-70-Cb20-Cc10 / Surround Back / Çakma Amblight


 
953 Mesaj
13 Kasım 2011; 22:13:51 

ben gg'den yaptırdım sorunsuz ve kaliteli bir işçilikleri var. isterseniz pm atabilirim.

Yaklaşık 4 aydır app plakayla geziyoruz bir sorun çıkmadı bencede çıkmaz trafikte bu kadar sorunlu ve sıkıntılı araç varki kimse kalkıp plakaya bakmaz bence...


320 Mesaj
14 Kasım 2011; 18:23:53 

Maalasef polisler bakıyor. Her an ceza gelebilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür Ansiklopedi -- 14 Kasım 2011; 18:24:57 >


_____________________________



3470 Mesaj
14 Kasım 2011; 19:34:29 

mühür olduğu sürece bişi yapmazlar.


_____________________________


Ruhumuz olmadan bizler sadece birer makinayız

'08 Fiat Fiorino 1.3 mjet


 
389 Mesaj
14 Kasım 2011; 23:05:49 

Bu app'nin acılımı ne? nerden geliyor?


_____________________________

Herkesin fikir birliğine vardığı bir gün, kayıp bir gündür.
A.Einstein


3666 Mesaj
15 Kasım 2011; 0:15:11 

app plakada mühür ( sahte )dir. hic bir trafik şubesi basmıyor daha fazla ceza yersiniz kaçakcılığa bile girer :) valla polise sorduk mühür olsun olmasın font farklı ise yazarız hertürlü dedi. merak etmeyin ceza yemeyen arkadaşlar yediğiniz zaman zaten cıkarcaksınız :) riske girmeye gerek yok araçı cekmeye kadar gider... ama küçük biryerde yaşıyorsanız yaptırın...


_____________________________

Dilimin sınırları, dünyamın sınırlarını belirler.


4419 Mesaj
15 Kasım 2011; 0:37:37 

Hiç girme. Ancak, tinerle plakanın çevresindeki siyah çerçeveyi silip, sprey boyayla şablon koyup harfleri kalınlaştırabilirsin.


_____________________________



 
2765 Mesaj
15 Kasım 2011; 14:40:39 

hayır rıske gıreceksın de ne dıye,paralı apaçi oldugunu etrafa ılan etmek ıcın mı?

app plaka bana gore cok kıro bir sey,gerek yok


_____________________________



 
2415 Mesaj
19 Kasım 2011; 21:59:46 

rakamları ve harfleri folya ile kaplasak nasıl olur acaba trafikte sıkıntı olurmu ?


_____________________________



44 Mesaj
9 Aralık 2011; 16:54:23 

quote:

Orijinalden alıntı: Styric

app plakada mühür ( sahte )dir. hic bir trafik şubesi basmıyor daha fazla ceza yersiniz kaçakcılığa bile girer :) valla polise sorduk mühür olsun olmasın font farklı ise yazarız hertürlü dedi. merak etmeyin ceza yemeyen arkadaşlar yediğiniz zaman zaten cıkarcaksınız :) riske girmeye gerek yok araçı cekmeye kadar gider... ama küçük biryerde yaşıyorsanız yaptırın...

ßiraz Önce Sahibinden.com da ßi İlan Gördüm we Kişiyi Aradım. App Plaka Hakkında ßilgi İstedim. Yasal mı Die Sordum. ßana Eskiden Yasak 0ldunu Fakat Şimdi Plakaların Mühürlenmesi Gerekmedini ßu Yüzden Artık Yasal 0ldunu Söyledi. ßende İnandım. Pazartesi Günü Alacağım Hyundai Accent ßlue me APP Taktıracam Hayırlısı... ßu Arada ßu Konu İle İlgili Daha Net ßilgisi 0lan ßirisi ßilgilerini ßizimle Paylaşırsa Sewinirim. Tşklr...


_____________________________



 
530 Mesaj
9 Aralık 2011; 17:10:03 

App plakadan vazgeçtim de adam gibi bir plaka çerçevesi bulamadım ona sinir oluyorum.


1930 Mesaj
11 Aralık 2011; 16:28:52 

quote:

Orijinalden alıntı: darklight

App plakadan vazgeçtim de adam gibi bir plaka çerçevesi bulamadım ona sinir oluyorum.

Nikelaj yaptır.


_____________________________

2010 Mercedes C 220 CDI Siyah
2013 VW GOLF 7 1.2 TSI COMFORTLİNE Tungsten Gri


9576 Mesaj
11 Aralık 2011; 17:09:16 

artık trafiğin verdiği mühür kalktı sadece cemiyet mühürü yetiyor plakalar için. Fontlarda aşırıya kaçmadıkça tek mühürle gayet dolaşılabilir


_____________________________



3633 Mesaj
11 Aralık 2011; 17:23:42 

quote:

Orijinalden alıntı: Jeandan

artık trafiğin verdiği mühür kalktı sadece cemiyet mühürü yetiyor plakalar için. Fontlarda aşırıya kaçmadıkça tek mühürle gayet dolaşılabilir

sadece cemiyet mühürü ile dolaşınca kıl bi polis gelir neden 2. mühür yok demesin


_____________________________


2013 Astra J Sport / 34 UV 0537

2003 Otokar M2000 / 34 M 0537

YILDIZ 24


9576 Mesaj
11 Aralık 2011; 18:06:44 

quote:

Orijinalden alıntı: 7he mcRp


sadece cemiyet mühürü ile dolaşınca kıl bi polis gelir neden 2. mühür yok demesin

Şuan kural bu şekilde. Ama benim aracımı krom eksoz ucundan bağlayabiliyorsa polis, appden de bağlar. Ondan işin içine polis girdiğinde hiçbir şekilde garanti vermiyorum artık


_____________________________



3633 Mesaj
11 Aralık 2011; 19:04:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Jeandan


Şuan kural bu şekilde. Ama benim aracımı krom eksoz ucundan bağlayabiliyorsa polis, appden de bağlar. Ondan işin içine polis girdiğinde hiçbir şekilde garanti vermiyorum artık

hocam seninkide bahtsız bedevi hesabı olmuş.Bende ticari minibüsmteki abart egzostan bağlaynca çok laf etmiştim de benden beterleri de varmış


_____________________________


2013 Astra J Sport / 34 UV 0537

2003 Otokar M2000 / 34 M 0537

YILDIZ 24


 
332 Mesaj
12 Mart 2012; 14:51:39 

Son zamanlarda APP Plaka yaptıran var mı ? Mühürlü, Cilalı ve Boyası garantili olan ? Maslak oto sanayinde bu işi yapan var mı ??


_____________________________



 
301 Mesaj
12 Mart 2012; 20:42:42 

İnternette app plakalar.com diye bi site var ordan sakın yaptırma da ne yaparsan yap o sitede hangi tarzda istemiyosan onu yapıp gönderiyolar sonra telefonlar kapanıyo kimseye ulaşamıyon. ben kullanıyom cemiyet mühürlü hiç bi sorun yok tabi her ihtimale karşı orjinal plakalar bagajda


_____________________________

2010 Toyota Auris 1.6 Comfort Extra
2009 Toyota Avensis 2.0 Premium


1930 Mesaj
12 Mart 2012; 23:47:33 

quote:

Orijinalden alıntı: zamazingo77

Son zamanlarda APP Plaka yaptıran var mı ? Mühürlü, Cilalı ve Boyası garantili olan ? Maslak oto sanayinde bu işi yapan var mı ??

Ben ceza yedim APP takılıyken çıkartım


_____________________________

2010 Mercedes C 220 CDI Siyah
2013 VW GOLF 7 1.2 TSI COMFORTLİNE Tungsten Gri


438 Mesaj
13 Mart 2012; 11:12:45 

quote:

Orijinalden alıntı: zamazingo77

Son zamanlarda APP Plaka yaptıran var mı ? Mühürlü, Cilalı ve Boyası garantili olan ? Maslak oto sanayinde bu işi yapan var mı ??

Ben yaptırdım 150den 2tane kaliteli mühürlü falan
Artık tek mühüre düştü şöförler cemiyetinin mührüne ihtiyac yok,yani bı bakımdan yasal oldu..artık app plakalara karışamazlar çünkü mühürlü :)


_____________________________

TurboFSI


 
332 Mesaj
13 Mart 2012; 12:41:13 

quote:

Orijinalden alıntı: eFhiaLt3s


Ben yaptırdım 150den 2tane kaliteli mühürlü falan
Artık tek mühüre düştü şöförler cemiyetinin mührüne ihtiyac yok,yani bı bakımdan yasal oldu..artık app plakalara karışamazlar çünkü mühürlü :)

Nerde yaptırdınız acaba ?? Bana tek mühürlüye 200 TL fiyat çekmişlerdi, bende piyasayı bildiğimden yaptırmadım. Burada iyi bir yer öğrenip yaptırmak istiyorum. Maslak Oto Sanayisinde mi yaptırdınız yoksa internet üzerinden mi ?? Ayrıca internetteki reklamlarda kime güveneceğini şaşırıyor insan, biri diyor öyle biri diyor böyle çok kararsız kalıyorum. Çok titiz birisiyim oldum mu bir kerede sağlam güzel sorunsuz ve kaliteli olacak. Onun peşindeyim ama referans verirseniz sevinirim. Özel mesaj yoluylada olur.


_____________________________



 
459 Mesaj
14 Mart 2012; 14:37:04 

tek mühürlü app ile 1 yıldır geziyorum.
çevirmeye de girdim herhangi bir sorun çıkmadı.

çiftini kargo dahil 50tl ye yaptırdım.

bu kadar kasmanıza sıkıntı yapmanıza gerek yok. polislerde sizin bizim gibi insanlar. suyuna gittiğiniz sürece hiçbiri app plakanız için aracınızı bağlamaz ya da ceza kesmez.

saygılar.


_____________________________



139 Mesaj
14 Mart 2012; 23:55:03 

quote:

Orijinalden alıntı: hakanemre34



Ben bu şekilde 1 senedir geziyorum..

Orjinal plakayı kalınlaştırmak bile yasak aslında ama appde güzel duruyo mühür işin bahanesi kitlicek adam mühürlü mühürsüz kitler


_____________________________

KARŞIYAKA AŞK BİR KARA SEVDA KARŞIYAKA BÜYÜK TUTKUDUR


 
332 Mesaj
15 Mart 2012; 17:05:30 

Bir sürü lüks araç var kalın plakalar ile geziyorlar, güzelce boyasalar elletmez kimse ama boyamada boyama değil... Şöyle güzel Maslak Oto Sanayisinde yapan biri olsaydı çoktan yaptırmıştım.


_____________________________



62 Mesaj
11 Haziran 2012; 11:34:48 

Arkadaşlar bende APP Plaka işi yapıyorum. Yanlış anlamayın reklam yapmıyorum ancak kafanızdaki soru işaretlerini kaldıralım.

Appplaka ne yazıkki şu anda yasal değil. Ancak kısa sürede yasal olacağına inanıyoruz çünkü sonunu alamayacaklar herkes yaptırmaya başladı. Şöförler Cemiyetinde tanıdığınız varsa ve çok aykırı karakterler kullanmadığınız sürece mühür bastırabilirsiniz.

Mühür bastırmadığınızı farzedelim( ki benim aracımda mühürsüz var ) çok aykırı karakterler seçmemeniz gerekiyor. Mesela 0 - 6 - 9 - karakterlerinin birleşme yerleri kesikli yapılabiliyor ve çok dikkat çekiyor. Kıl bir polise denk gelirseniz plakanızı söker ve orjinal plakayı takıp yola devam etmenizi ister. 70 lira civarında da bir ceza keser. Bu yüzden orjinal plakaları bagajda taşımayı tavsiye ediyoruz. Plakalarınız bagajda olduğu sürece ve takıp yola devam edebilecek durumdaysanız hiçbir polis aracınızı bağlayamaz buna hakkı yoktur.

Benim trafik polisi müşterilerim var arkadaşlar şaka değil :)) jandarma trafikten bile arayanlar oluyor kendi şahsi aracına plaka yaptıran. APP plaka gerçekten aracın görüntüsünü değiştiriyor. Sadece firmaların plakaları mutlaka orjinal hologramlı ve kaliteli baskı ile yaptığından emin olun. Kargoyla ertesi gün elinize ulaşıyor bu avantajı var ve kendiniz silikonla yada özel çift taraflı bantla yapıştırabiliyorsunuz bu yüzden sanayi sanayi dolaşmaya gerek kalmıyor ve işcilik ödemiyorsunuz. Umarım yardımcı olmuşumdur....


2570 Mesaj
11 Haziran 2012; 11:57:12 

benim plaka app ve mühürlü bakalım sorun çıkartacakmı


645 Mesaj
28 Haziran 2012; 22:16:40 

Ben bugün bastırdım mühürlü mühürsüz fark etmez yasak yasaktır sonuçda diyerek mühürsüz bastırdık sonuçca mühürlü daha fazla suç çünkü Seni ve yapan yeri bile yakabilir..

Biraz ince seçtim fontunu göze batmasın diye bunlarda benim..

0


_____________________________




Gigabyte P43-ES3G 1200(O.c)|İntel Q6600 3.5 Ghz|Zalman 9900 Led 775 Extreme Soğutucu|Kingston 2x2 1066 Hyperx Ram|Palit Gtx 275 448 Bit|Ocz Agality 4 64 Gb|Seagate 500 Gb|Feel Hurricane(Mod!) 500w|Creative Sound Blaster Recon3D(Optik!)|Lg Dvd Rw|22' Hd Monitör|Logitech Z906 THX


24 Mesaj
23 Nisan 2013; 20:44:49 

konuyu tesadüf googlede ararken buldum mühürlü app plaka bastırmak isteyenler istanbulappplaka net buradan bastırabilirler siteyle ilgim alakam yoktur


_____________________________

appplakastore.com 0532 349 23 80


3931 Mesaj
24 Nisan 2013; 9:55:50 


quote:

Orijinalden alıntı: Styric

app plakada mühür ( sahte )dir. hic bir trafik şubesi basmıyor daha fazla ceza yersiniz kaçakcılığa bile girer :) valla polise sorduk mühür olsun olmasın font farklı ise yazarız hertürlü dedi. merak etmeyin ceza yemeyen arkadaşlar yediğiniz zaman zaten cıkarcaksınız :) riske girmeye gerek yok araçı cekmeye kadar gider... ama küçük biryerde yaşıyorsanız yaptırın...

1 senedir geziyorum kac kere polis cevirmesine girdim sadece 1 tanesi dikkat etti, sadece konustuk ceza bile yazmadi yoluma devam ettim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1560 Mesaj
28 Nisan 2013; 8:21:03 

hiç girmeyin. benim arbayı cart diye bağlamışlardı.


_____________________________



5160 Mesaj
28 Nisan 2013; 23:40:36 

Neden app plaka diye sormak istiyorum?

Normal plakadan farkı ne?


_____________________________


Seni gördüğüm zaman böyle içimde bir şeyler oldu. Konuşmayı beceremem ama anladın di mi? Canımsın be! Güneşimsin, havamsın. Yani şu ağzımdaki izmarit yok mu kız! İşte onun gibi benimsin. Yani buramdasın be! Sen hayatımın tek golüsün yani.


 
23 Mesaj
3 Eylül 2013; 18:56:42 

Orjinal plakamın karakterterleri silik silik ve eski,üzerindeki mührün izleri,plakanın soluk olması arabamı eski gösteriyor. Sizce app yaptırmam için yeterli bir sebepmidir ?

Mühürsüz app düşünüyorum,var mı önerebileceğiniz bir site veya anadolu yakasında yaptırabileceğim bir yer ?


_____________________________

Efendiler ve ey Millet! İyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar ülkesi olamaz...M.Kemal Atatürk


5160 Mesaj
3 Eylül 2013; 19:27:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Dayrace16

Orjinal plakamın karakterterleri silik silik ve eski,üzerindeki mührün izleri,plakanın soluk olması arabamı eski gösteriyor. Sizce app yaptırmam için yeterli bir sebepmidir ?

Mühürsüz app düşünüyorum,var mı önerebileceğiniz bir site veya anadolu yakasında yaptırabileceğim bir yer ?

Tabii ki değil.

Onun için plaka kalemleri bulunuyor. Alırsınız 5 liraya 10 liraya çizersiniz üstünden.

Hem daha fazla para vermezsiniz hemde polisten ceza yerim korkusu yaşamazsınız.


_____________________________


Seni gördüğüm zaman böyle içimde bir şeyler oldu. Konuşmayı beceremem ama anladın di mi? Canımsın be! Güneşimsin, havamsın. Yani şu ağzımdaki izmarit yok mu kız! İşte onun gibi benimsin. Yani buramdasın be! Sen hayatımın tek golüsün yani.


758 Mesaj
3 Eylül 2013; 23:39:54 

orjinal plakanı karbon folyo yapıştır üzerine falçata ile siyah yerlerden değilde rakamların bittiği yerden kes. süper oluyor. hem harfler kalın hem plaka orjinal.. benım arka plaka app 4 senedir biniyorum polis bişi demedi ama denk gelir basar cezayı. :D


_____________________________



758 Mesaj
3 Eylül 2013; 23:41:18 

karbon folyo plaka
-1


_____________________________



758 Mesaj
3 Eylül 2013; 23:43:04 

bu arada benım plaka hafiften boyası soldu 4 sene oldu.. app plaka.. bende sahibinden.com dan almıştım..


_____________________________



 
23 Mesaj
4 Eylül 2013; 17:11:48 

quote:

Orijinalden alıntı: IslakFasulye


Tabii ki değil.

Onun için plaka kalemleri bulunuyor. Alırsınız 5 liraya 10 liraya çizersiniz üstünden.

Hem daha fazla para vermezsiniz hemde polisten ceza yerim korkusu yaşamazsınız.

Harf ve rakamların dışındaki beyaz kısımda çok kirli ve plaka eski duruyor. Evet ufak birşey aslında bakıldığında ama bu ufak şeyler birleşince arabanın görüntüsü tamamen değişiyor ve ben arabamın kusursuz olmasını istiyorum. Göze hitap etsin istiyorum.


_____________________________

Efendiler ve ey Millet! İyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar ülkesi olamaz...M.Kemal Atatürk


5160 Mesaj
4 Eylül 2013; 18:33:59 

quote:

Orijinalden alıntı: Dayrace16


Harf ve rakamların dışındaki beyaz kısımda çok kirli ve plaka eski duruyor. Evet ufak birşey aslında bakıldığında ama bu ufak şeyler birleşince arabanın görüntüsü tamamen değişiyor ve ben arabamın kusursuz olmasını istiyorum. Göze hitap etsin istiyorum.

Benim arabamla aynı arabanın fabrika çıkışlısını yan yana getirseniz fark bulamazsınız ama plakamı görseniz ağlarsınız.


_____________________________


Seni gördüğüm zaman böyle içimde bir şeyler oldu. Konuşmayı beceremem ama anladın di mi? Canımsın be! Güneşimsin, havamsın. Yani şu ağzımdaki izmarit yok mu kız! İşte onun gibi benimsin. Yani buramdasın be! Sen hayatımın tek golüsün yani.


2691 Mesaj
4 Eylül 2013; 18:56:52 

Tek derdin plaka olsun be dostum :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İnternetten Para Kazanma
clickbank nasıl kullanılır
Web Sitesi Kurma Rehberi Dijital Eğitim Kitabı


6105 Mesaj
4 Eylül 2013; 20:50:37 

Anadolu yakasında sormuşsunuz, önereceğim yer maslak sanayide ama kargo yapıyorlar diye hatırlıyorum..

starotoplaka.com

Kendilerini tanımam etmem.. Geçen gün plaka yaptırdım.. Her türlü plakanın tanesi 20 çifti 40 TL idi..
Bildiğimiz reflektörlü plaka malzemesi, içinde dalgalı çizgi var, gizli TR hologramı falan var, bir tek mühür yok.. 15 dakikada yapıp verdiler..

Vaktim olduğu zaman tekrar gidip araçlarımın her ikisine de pleksi plakalık yaptıracağım.. Plakalıkta soyadım yazacak..



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @Dayrace16


_____________________________


Demir tav'a geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti..
"Yaz dostum.. Kimse göçmez bu dünyadan mal ile.. "

1977 RENAULT 12 TS --- 2010 ACCENT ERA 1.4 TEAM ** Dizel Partikül Filtresi kanserden daha pahalı değil.. **
Yarın Hakkın divanına varınca, Süleyman'dan hesap sorar karınca...


 
66 Mesaj
4 Eylül 2013; 21:17:39 

app plaka sahte plakadır ama bazı arkadaşlar baya uçmuş vay kroluk vay bilmem ne die. Bence güzel buyuk puntolu app plakalar standart plakalardan daha güzel duruyor. bu yüzden her arabama mutlaka app yaptırdım. App yaptıracak arkadaşlar evet app plaka taktırmak yasak ve polis sırf bu plaka yüzünden sizi cevirebilir ama orjinal plakaları bagajda tuttuğunuz sürece hiç bir şey olmuyor en fazla plakanızı kırıyorlar oda yaptırmaya verdiğiniz 30 tl nize olur. bni 2 kere plaka yuzunden çevirdiler. birinde bu plakalar sahte deyince orjinaller bagajda dedim açtım bagajı orjinalleri gösterdim sökün bunları dedi çift taraflı bantla tampona yapıştırdığım için çıkartırken kırıldı. diğer çeviren polis ise durdurduğunda bunları neden taktınız dedi. daha güzel duruyor dedm orjinallerde bagajda dedim. bi ara çıkartın onları dedi gitti.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arday1 -- 4 Eylül 2013; 21:20:56 >


_____________________________



 
175 Mesaj
24 Şubat 2014; 21:42:00 

nereden yaptırdınız acaba

Bu mesajda bahsedilenler: Sandman


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Mart 2014; 13:43:22 

hocam app ye ceza var ve biraz fazla. Karbon kaplama yaptır plakana. Cezasıda yok ve çok güzel duruyor. Tavsiye ederim

Bu mesajda bahsedilenler: tniaskrad


3328 Mesaj
1 Mart 2014; 13:50:12 



_____________________________



09' Ford Focus 1.6 TDCI 109 HP Trend X
07' Megane 1.5 dCi 100 HP Privilege - 06' Megane 1.5 dCi 80 HP Dynamique


24 Mesaj
10 Mart 2014; 1:46:47 

mühürlü beşiktaş baskı isteyen olursa istanbul içi aynı gün teslim
appplakastore.com


_____________________________

appplakastore.com 0532 349 23 80


8 Mesaj
11 Mart 2014; 1:13:16 

Merhaba arkadaşlar ;

Öncelikle şunu belirteyim plaka hizmeti veriyorum. APP plaka önceden çift mühürlüydü yeni yasayla tek mühüre düşürdüler.

Kesinlikle cemiyet mühürlü app plaka yasaldır. Mühürsüz app plaka yasal değildir.

Bazı ilan sitelerin de ucuza gördüğünüz app plakalar mühürsüzdür ve yasal değildir. Her türlü plaka sorularınıza yardımcı olurum


_____________________________

Cadde Plaka - App Plaka & Pleksi Plakalık