sürekli değişken otomatik vites (CVT) mi yoksa çift kavramalı otomatik vites mi (DSG,POWERSHİFT,EDC) tercih etmeliyim?
Artıları, eksileri hakkında bilgi sahibi arkadaşlar hakkında yardım bekliyorum.
Kararsızlığım Yeni Focus 1,6 POWERSHIFT ile Honda Civic 1.6 CVT arasındadır.
Dsg motora sahip araçlar benzer donanımlarda en az 12 ila 15 bin lira daha pahalı olduğu için eledim.
CVT uzun yıllardır kullanılan tam otomatiğe daha yakın güvenilir bir şanzıman tipidir fakat ister tek ister çift kavrama olsun yarı otomatiklerden daha fazla yakıt harcar. Yakıt dışında bence yarı otomatik şanzımanlara göre daha konforlu ve sağlamdır. Gelecek yarı otomatiklerde ama BENCE yarı otomatikler evrimini daha tamamlamadı ve problem çıkardıklarıda tamiri hem daha zor hem de çok daha pahalı. Ayrıca arızaya daha açıklar. Bugün alacak olsam CVT veya tam otomatik tercih ederdim, 5 yıl sonra yarı otomatik tercih ederim.
performans ve tüketim olarak çift kavramalı şanzımanlar daha üstün cvt ye göre. forumda dsg nin problemlerinden bahsediliyor o yüzden sağlamlık açısından cvt daha önde. şunu da belirteyim ben dsg kullanan arkadaşlarımın hiç şikayet ettiklerini görmedim ayrıca dsg problemli diyen biriyle de karşılaşmadım ama forumda şikayet edildiğinden dolayı sağlamlık açısından cvt dedim.
quote:
Orijinalden alıntı: yilt
sürekli değişken otomatik vites (CVT) mi yoksa çift kavramalı otomatik vites mi (DSG,POWERSHİFT,EDC) tercih etmeliyim?
Artıları, eksileri hakkında bilgi sahibi arkadaşlar hakkında yardım bekliyorum.
Kararsızlığım Yeni Focus 1,6 POWERSHIFT ile Honda Civic 1.6 CVT arasındadır.
Dsg motora sahip araçlar benzer donanımlarda en az 12 ila 15 bin lira daha pahalı olduğu için eledim.
Honda Civic'te 1.6 tam otomatik vites mevcut arkadaşım.
CVT 1.4 Jazz'da var.
bir tanidik abumin dsg li scirocco su 17.500 milyar masraf cikardi.garantiden yaptirdim diyordu.ancak garanti disi yaptirip cani yananlarda cok fazla.dsg iyidir ama ariza yapip garanti disi kalma sansi daha fazla.karar sizin
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: yilt
sürekli değişken otomatik vites (CVT) mi yoksa çift kavramalı otomatik vites mi (DSG,POWERSHİFT,EDC) tercih etmeliyim?
Artıları, eksileri hakkında bilgi sahibi arkadaşlar hakkında yardım bekliyorum.
Kararsızlığım Yeni Focus 1,6 POWERSHIFT ile Honda Civic 1.6 CVT arasındadır.
Dsg motora sahip araçlar benzer donanımlarda en az 12 ila 15 bin lira daha pahalı olduğu için eledim.
Honda Civic'te 1.6 tam otomatik vites mevcut arkadaşım.
CVT 1.4 Jazz'da var.
haluk 23 çok teşekkür ederim. beni ciddi bir hatadan kurtardın.
Beni yanıltan forumda başka bir konuda, CVT otomatik araçların listesinin bulunduğu bir internet adresinde honda civic i de görmüş olmam oldu. Çok teşekkürler..
quote:
Orijinalden alıntı: yilt
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: yilt
sürekli değişken otomatik vites (CVT) mi yoksa çift kavramalı otomatik vites mi (DSG,POWERSHİFT,EDC) tercih etmeliyim?
Artıları, eksileri hakkında bilgi sahibi arkadaşlar hakkında yardım bekliyorum.
Kararsızlığım Yeni Focus 1,6 POWERSHIFT ile Honda Civic 1.6 CVT arasındadır.
Dsg motora sahip araçlar benzer donanımlarda en az 12 ila 15 bin lira daha pahalı olduğu için eledim.
Honda Civic'te 1.6 tam otomatik vites mevcut arkadaşım.
CVT 1.4 Jazz'da var.
haluk 23 çok teşekkür ederim. beni ciddi bir hatadan kurtardın.
Beni yanıltan forumda başka bir konuda, CVT otomatik araçların listesinin bulunduğu bir internet adresinde honda civic i de görmüş olmam oldu. Çok teşekkürler..
0 km alacaksan dsg edc powershift mantikli cvt ş.ici daha tasaruflu ş.arasi çift kavrsmalar. çift kavramalar saatli bomba garanti biterbitmez kurtulmaya bak.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme