- x
Doktor lustral verdi işe yararmı? (kullanan varsa gelsin)
7 Cevap1701 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3017 Mesaj
5 Kasım 2011; 12:44:28 

Evet beyler başlıkta yazdığı gibi doktor lustral verdi işe yararmı sizce? Ne kadar sürede işe yarar? (Bugün başladım.Doktor 1 ay sonra gel dedi bir daha)


_____________________________

Every great victory comes with great sacrifice...


3017 Mesaj
5 Kasım 2011; 17:43:53 

up


_____________________________

Every great victory comes with great sacrifice...


2750 Mesaj
5 Kasım 2011; 21:04:20 

Lustral kullanan kardeşim vardı Yılan deveye ne demis bu hocamıza bir ulaşırsanız daha iyi bilgi alırsınz..

Kendisi bu ilacı kullanmıştı bir nevi sakinleştirici ama antidepresan.


_____________________________

Sistem Özellikleri;
İntel Pentium4 2,39-2,40 GHZ İşlemci,Kingston 1 GB DDR-400 MHZ Ram,120 GB HDD,256 MB Palit Geforce FX5500 Ekran kartı,Arçelik kasa,TP-LINK WD8961 modem- Samsung P2250 21,5 Full HD monitör
Diğer Elektronikler;
Nokia E72 Cep telefonu,70 Ekran Arçelik Televizyon-Goldmaster HD1090 PVR(Twinbox) uydu alıcısı-YUMATU 37 Ekran TV-Taplin 19000CI Starlight uydu alıcısı


10381 Mesaj
6 Kasım 2011; 9:11:37 

Antidepresanların yan etkisi çok ağırdır ve fazladır. Bunların en rahatsız edenide reçetede yazan "Sıkıntı." Çok kötü cidden. Bana da verdi doktor daha 5 gün önce. Çok streslisin, sinirlisin. Bunu yarım tablet kullanmaya başla sonra tam tablete çıkar dedi.

Ertesi sabah yarım tablet içtim ve o gün intihar edecektim. Dayanamadım. Resmen damarlarımdan tır geçiyor o kadar gerildim. Vücudumdaki çoğu kasın ağırlığını hissediyordum. O gün ilaç hakkında yorumları okudum. Bir de üstüne kilo aldırdığını öğrenince başlamadan bıraktım.

Eğer ciddi bir hastalığınız yoksa Lustral filan kullanmayın.


_____________________________



679 Mesaj
8 Kasım 2011; 0:27:46 

düzenli kullanmaya özen göster. alışma ve bırakma dönemlerinde sıkıntı olması çok doğaldır.. vücudun adapte oluyor çünkü. alıştıktan sonra seni rahatlatma görevini gerçekleştirir ama kısmi yan etkilerle. yan etkisi kişiden kişiye göre değişir kendini gözlemlemelisin. çok hafif bi ilaçtır. onlarca çeşit ilaç gördüm lustrala ilaç demiyorum açıkçası. başka sorun varsa yanıtlarım. işe yarar. ama en az 6 ay kullanman gerekir. doktorun da demiştir. işe yarayacaktır. doktorla birlikte sende kendini gözlemlemelisin. ve doktora doğru bilgileri aktarmalısın. işe yarar eğer bu dediklerime dikkat edersen. anti depresanlar etkilidir düzen ve sabırla birleşince. ama bizim insanlarımız bu ilaçları ağrı kesici gibi kullandığı için anlamsız ve saçma düşünceler oluşuyor insanların kafalarında.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagriii -- 8 Kasım 2011; 0:30:12 >


_____________________________


>>>DH ELEKTRONİK KULUBÜ<<<


3017 Mesaj
8 Kasım 2011; 2:13:27 

quote:

Orijinalden alıntı: cagriii

düzenli kullanmaya özen göster. alışma ve bırakma dönemlerinde sıkıntı olması çok doğaldır.. vücudun adapte oluyor çünkü. alıştıktan sonra seni rahatlatma görevini gerçekleştirir ama kısmi yan etkilerle. yan etkisi kişiden kişiye göre değişir kendini gözlemlemelisin. çok hafif bi ilaçtır. onlarca çeşit ilaç gördüm lustrala ilaç demiyorum açıkçası. başka sorun varsa yanıtlarım. işe yarar. ama en az 6 ay kullanman gerekir. doktorun da demiştir. işe yarayacaktır. doktorla birlikte sende kendini gözlemlemelisin. ve doktora doğru bilgileri aktarmalısın. işe yarar eğer bu dediklerime dikkat edersen. anti depresanlar etkilidir düzen ve sabırla birleşince. ama bizim insanlarımız bu ilaçları ağrı kesici gibi kullandığı için anlamsız ve saçma düşünceler oluşuyor insanların kafalarında.

Düzenli kullanıyorum her gün belirli saatte alıyorum.Bugün dörgüncü gün olacak daha.Doktor bana 6 ay falan demedi ama sadece 1 ay kullan sonra bana tekrar gel dedi.


_____________________________

Every great victory comes with great sacrifice...


679 Mesaj
8 Kasım 2011; 2:19:50 

durumuna bakacaktir, antidepresan saka degildir ve bilinen bisidir ki min 6 aydir bi antisepresanin kullanimi, kimi tedavilerde 3 ay oldugunuda duydum ama bi aylik bisi degildir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


>>>DH ELEKTRONİK KULUBÜ<<<


1638 Mesaj
8 Kasım 2011; 3:23:44 

Bende kullanıyorum, hiç bir faydasını görmedim,


_____________________________

|| Intel Core i5 2500k @ 4.2 Ghz || MSI P67A-GD65(B3) || Gigabyte HD 5850 OC || Gskill RipjawsX 2x2GB 1600 Mhz CL7 DDR3 || Seagate 1 TB Barracuda Sata III 64 MB || Sapphire Pure 625W 80+ PSU || Cooler Master HAF 912 Plus Kasa || Samsung SyncMaster 932NW ||

Game Center:yogitech-TR
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı Özel » Doktor lustral verdi işe yararmı? (kullanan varsa gelsin)
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.289