Şimdi Ara

Peugeot 208 gün ışığına çıktı (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
2
Favori
38.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    test sürüşünde çok dik bir yokuş bulamadım deneme yapmak için ama onunda en kötüsünü düşündüm manual vites de cıkarım yokuşu diye.aracı teslim aldığımda dik bir yokuş bulup deneme yaparım.kasanın hafif olması bir artı ama araç yüklü durumda olduğu zaman denemek lazım.ilk test sürüşüm de araç içinde 4 tam porsiyon kişi vardı ve sorun olmadı ama yokuş çok dik değildi.

    üstat dediğin gibi çok dik yokuşlarda manuelle çıkılır o problem değil.hafif rampalarda ilk kalkışta problem yoksa alınabilir özelliktedir benim için.yani özellikle 1 den 2 ye çok kısa sürede geçtiğinden 2 de yığılma olduğundan yada olabileceğinden bahsediliyor.düz yolda sıkıntı olmaz bu ama hafif rampada sıkıntı yaratırsa benim için sorun demektir

    rampada kalkış da özellikle denedim sorun yoktu...yokuş kalkış desteği olması da çok iyi bir özellik.bayan sürücüler için idal olmuş.kısaca araç 2 test sürüşüm de hantal gelmedi bana .aksine b segmentin de en seri ve en hızlısı .yarı otomatikde 1 den 2 ye geçme süresi evet kısa ama yakıt tüketimi acısından küçük viteslerde hızlı geçiş yapması anormal değil.ben 1.vites den 4 . vitese kadar yüklendim araç a ivmelenmesi ve tepkimesi başarılıydı.kesinlikle hantal bir araç izlenimi vermedi.

    bugün 2 ayrı yerde test sürüşü yaptım.kesinlikle bu fiyata alınacak bir araç.hızlanması bence makul.zaten çok seri bir araç benim işime gelmez.kısmetse bende almayı düşünüyorum.bu arada alırken sis opsiyonel olarak sis farlarıda takılıyor.sis farı ön kısımda estetik sağlıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    şehir içi kullanım için uygun bir araç.uzun yolda kullansam bile maksimum yapacağım hız 140 .bu hızlarda çok fazla sorun yaratmaz bence.şehir içi 1000 km yol yapması da makul,48 litre ile...aracımı 12.12.2012 tarihinde teslim alıyoruz kısmetse. aldıktan sonra her konuda izlenimlerimi paylaşırım.benim şahsi fikrim f1 şanzuman da auto5r modelinde en başarılı yarı otomatik peugeot 208 olacaktır.2 defa test ettim aracı otomatik mod da vites geçişlerinde çok başarılıydı.viteslerin değiştiğini çok fazla hissetmiyorsunuz.sarsma az düzeyde.konfor acısından önemli bence.

    Hayırlı olsun.Bana peugeot bayinden gelen kampanya mesajında 1.4hdi acces 35.000tl fiyat geçti.
    Siz ne kadara anlaştınız,malum bana gelen mesajda olduğu gibi peugeot'un sene sonu cazip kampanyaları başladı da o yüzden sordum.

    sene sonu sebebiyle 41.500 park sensörü hediye ACTIVE - 1.4 e-HDi Stop&Start 68 hp - Auto5R renk beyaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    test sürüşünde çok dik bir yokuş bulamadım deneme yapmak için ama onunda en kötüsünü düşündüm manual vites de cıkarım yokuşu diye.aracı teslim aldığımda dik bir yokuş bulup deneme yaparım.kasanın hafif olması bir artı ama araç yüklü durumda olduğu zaman denemek lazım.ilk test sürüşüm de araç içinde 4 tam porsiyon kişi vardı ve sorun olmadı ama yokuş çok dik değildi.

    üstat dediğin gibi çok dik yokuşlarda manuelle çıkılır o problem değil.hafif rampalarda ilk kalkışta problem yoksa alınabilir özelliktedir benim için.yani özellikle 1 den 2 ye çok kısa sürede geçtiğinden 2 de yığılma olduğundan yada olabileceğinden bahsediliyor.düz yolda sıkıntı olmaz bu ama hafif rampada sıkıntı yaratırsa benim için sorun demektir

    rampada kalkış da özellikle denedim sorun yoktu...yokuş kalkış desteği olması da çok iyi bir özellik.bayan sürücüler için idal olmuş.kısaca araç 2 test sürüşüm de hantal gelmedi bana .aksine b segmentin de en seri ve en hızlısı .yarı otomatikde 1 den 2 ye geçme süresi evet kısa ama yakıt tüketimi acısından küçük viteslerde hızlı geçiş yapması anormal değil.ben 1.vites den 4 . vitese kadar yüklendim araç a ivmelenmesi ve tepkimesi başarılıydı.kesinlikle hantal bir araç izlenimi vermedi.

    bugün 2 ayrı yerde test sürüşü yaptım.kesinlikle bu fiyata alınacak bir araç.hızlanması bence makul.zaten çok seri bir araç benim işime gelmez.kısmetse bende almayı düşünüyorum.bu arada alırken sis opsiyonel olarak sis farlarıda takılıyor.sis farı ön kısımda estetik sağlıyor

    sis farlarını sonradan yaptırabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    ilk defa peugeot almanın vermiş olduğu bir tedirginlik yok desem yalan olur.aracın 2-3 sene sonra dökülecek söylemleri etkilemiyor değil.kaporta konusunda inşallah bir sıkıntı olmaz 2-3 sene sonra İNŞALLAH.

    Bu tarz söylemlere fazla itibar etmeyin. İstisnalar olabilmekle beraber o kadar da abartı bir durum yok.

    Eğer bu araçlar 2-3 senede dökülseydi, benim aracın dökülmedik parçası kalmaması lazımdı (7. yılı doldurmak üzere).

    Aracınıza iyi bakarsanız problem yaşayacağınızı sanmıyorum.

    rstknksl :) yüreğime su serptin sanki.kaporta konusunda şüphelerimi aldın içimden teşekürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    test sürüşünde çok dik bir yokuş bulamadım deneme yapmak için ama onunda en kötüsünü düşündüm manual vites de cıkarım yokuşu diye.aracı teslim aldığımda dik bir yokuş bulup deneme yaparım.kasanın hafif olması bir artı ama araç yüklü durumda olduğu zaman denemek lazım.ilk test sürüşüm de araç içinde 4 tam porsiyon kişi vardı ve sorun olmadı ama yokuş çok dik değildi.

    üstat dediğin gibi çok dik yokuşlarda manuelle çıkılır o problem değil.hafif rampalarda ilk kalkışta problem yoksa alınabilir özelliktedir benim için.yani özellikle 1 den 2 ye çok kısa sürede geçtiğinden 2 de yığılma olduğundan yada olabileceğinden bahsediliyor.düz yolda sıkıntı olmaz bu ama hafif rampada sıkıntı yaratırsa benim için sorun demektir

    rampada kalkış da özellikle denedim sorun yoktu...yokuş kalkış desteği olması da çok iyi bir özellik.bayan sürücüler için idal olmuş.kısaca araç 2 test sürüşüm de hantal gelmedi bana .aksine b segmentin de en seri ve en hızlısı .yarı otomatikde 1 den 2 ye geçme süresi evet kısa ama yakıt tüketimi acısından küçük viteslerde hızlı geçiş yapması anormal değil.ben 1.vites den 4 . vitese kadar yüklendim araç a ivmelenmesi ve tepkimesi başarılıydı.kesinlikle hantal bir araç izlenimi vermedi.

    bugün 2 ayrı yerde test sürüşü yaptım.kesinlikle bu fiyata alınacak bir araç.hızlanması bence makul.zaten çok seri bir araç benim işime gelmez.kısmetse bende almayı düşünüyorum.bu arada alırken sis opsiyonel olarak sis farlarıda takılıyor.sis farı ön kısımda estetik sağlıyor

    sis farlarını sonradan yaptırabilirsin.

    alırken taktıracam.zira bayağı hoş bir hava katıyor.bende beyaz düşünüyordum ama kırmızı renk daha albenili geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    ilk defa peugeot almanın vermiş olduğu bir tedirginlik yok desem yalan olur.aracın 2-3 sene sonra dökülecek söylemleri etkilemiyor değil.kaporta konusunda inşallah bir sıkıntı olmaz 2-3 sene sonra İNŞALLAH.

    Bu tarz söylemlere fazla itibar etmeyin. İstisnalar olabilmekle beraber o kadar da abartı bir durum yok.

    Eğer bu araçlar 2-3 senede dökülseydi, benim aracın dökülmedik parçası kalmaması lazımdı (7. yılı doldurmak üzere).

    Aracınıza iyi bakarsanız problem yaşayacağınızı sanmıyorum.

    rstknksl :) yüreğime su serptin sanki.kaporta konusunda şüphelerimi aldın içimden teşekürler



    bende 6 senedir 206 kullanıyorum.çok sağlam bir kaportası olduğu söylenemez ama 6 sene boyunca ne dökülme yaşandı nede aracın herhangi biryerinden ses geldi




  • Konusu'nun geçtiği heryerde beğenimi ifade ettiğim, sınıfı'nın en başarılı bulduğum aracı olmuştur 208.
    Alanlara tekrar hayırlı olsun.Gerçi önerim hala 1.2 acces'dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dentul -- 7 Aralık 2012; 19:17:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denemeden Bilemezsin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Denemeden Bilemezsin


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Denemeden Bilemezsin

    208 - e-hdi active 68 bg...

    Mazotu son damlasına kadar inat edip kullandım ama , 1 depo ile karışık 1.210 km :) yi gördüm.. ( % 70 şehir içi % 30 şehir dışı sayılabilir.. Yol bilgisayarı 4,1 ortalama verdi )

    yol mesafenizde trafik sıkışıklı yada çok durkalk yoksa 50 litre ile yapılabilir mesafe.hdi motor ekonomiktir.umarım arızası kronik değildir.bende şehirlerarası yolda tamamen dolu depoyla benzin ışığı yanana kadar 920 km yaptım.206 1.4 benzinli motor.

    Tesekkurler ahmet bey umarım oyledır cunku arabamızı cok sevdık.

    Sehırden sehıre de fark var tabı . Benım sabah ıse gelıs ve ısten cıkıs saatlerımde herhangı bır yogunluk yok. Kırmızı ısıklarda duruyoruz sadece orda da aracın start stobu devreye gırıyor zaten. Istanbul trafıgı ıle karsılastırmak mumkun degıl.

    üstat araç nasıl memnunmusun.vites geçişlerini motor gücünü anlatırsanız sevinirim.aracın kalkışınıda merak ediyorum.0-100km 16 sn lerde dolaşıyor.araç çokmu hantal kalıyor

    Selamlar ,

    Evet araç hantal kalkıyor diyebilirim. Aslında sorun şu ; 1 den 2 ye kalkıştan hemen sonra atıyor düz yolda.. Dolayısı ile çakılıp kalıyorsunuz 3-5 saniye.. Bu şekilde çakılmamak için gaza normal kalkış gibi yavaş yavaş değil de yüklenerek basmak lazım. o zaman spor mod istediğinizi anlayıp 2 ye geç atıyor.

    bu 1 - 2 olayı çok hafif bayırlarda biraz daha can sıkıcı olabiliyor . Bunun da çözümü yine aynı , gaz pedalı ile biraz kavga ediyorsunuz. Eğer 2 ye atıp çakılırsa pratik bir yol daha var.. direksiyonun solunda F1 vitese bir tık atıyorum parmagımla tekrar 1 e alıyorum . dik bayırlarda da bu şekilde geçinip gidiyoruz arkadaşla .

    1-100 saniye hızlanması 16 saniyelerde doğrudur.. Ama 11-13 saniyede çıkan diğer dizel modellerle aradaki 3-4 saniye neyi değiştirir ki.. inanın bu hiç canınızı sıkmıyor.. tek sorun kalkıştaki hantallık ve 1-2 problemi... tiiptronik viteste manuel modda kullanırsanız zaten can sıkıcı hiç bir durum yaşamazsınız.

    Gazı köklediğiniz zaman sport modda atıyor vitesleri yüksek devirde ivmeleniyorsunuz , 3 ve sonrası vitesler için yeterli bir performans veriyor bu. Alınmadan önce mutlaka ciddi bir yol testi yapılması gerekli.

    benzinli ve spor bir otomobile alışık olanlar bu araçtan mutlu olmayı beklememeli.. Halihazırda dizel 1,4-1,6 kullanıcılarını performans bakımından bir nebze tatmin edebilir.

    Öyle yada böyle performans = para :)

    Bu yorumları 40 a merdiven dayamış birinin yorumları olarak alın lütfen. Gençlerin hoşlanacağı bir araba olacağını sanmıyorum.. Ama biz şimdilik keyifle kullanıyoruz. Bakış açısı işte

    üstat nasıl gidiyor araba.vitesle ilgili bir problem yok dimi.test sürüşü yaptım.araç atik olmasada beni tatmin etti.özellikle aracı sürerken anlık tüketimi 3,lü rakamlarda görünce tamam bu iş dedim




  • araba reklama yakışmamış
  • Selamlar ,

    Şu anda gayet memnunuz. Yakıt tüketimi çok iyi . Bahsettiğim arıza tekrarlanmadı. Viteslerde herhangi bir sorun yok. Test sürüşünde hantallık kısmını sorun etmediyseniz siz de bu araçan memnun kalacaksınız. Şu ana kadar gıcık olduğum tek şey bu paraya yagmur sensörü koymamış olmaları :)

    Bir de alırsanız şayet , kol dayama kısmına yüklenmesin yan koltukta oturanlar.. Çünkü alt kısmı boş olan kol dayamalarından... Bazı öküzler onun üstüne basıp inip binmeye çalışıyor ya hasta oluyorum.. Şu anda gıcırdıyor malesef bu yüzden..

    Yolda farkedilen , şeker , yakıt tüketimi gayet iyi , içi 5 kişi için gayet yeterli bir otomobil.. Gönül rahatlıgı ile alabilirsiniz.

    Fiyat düşmüşmü ahmet bey _ ? Ben 45 verdim ama Keşke siz 40 a falan kapatabilseniz bu aracı.. ( sis farı , esp , park sensör olsun ) işte o zaman çok tatlı bir alışveriş olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denemeden Bilemezsin

    Selamlar ,

    Şu anda gayet memnunuz. Yakıt tüketimi çok iyi . Bahsettiğim arıza tekrarlanmadı. Viteslerde herhangi bir sorun yok. Test sürüşünde hantallık kısmını sorun etmediyseniz siz de bu araçan memnun kalacaksınız. Şu ana kadar gıcık olduğum tek şey bu paraya yagmur sensörü koymamış olmaları :)

    Bir de alırsanız şayet , kol dayama kısmına yüklenmesin yan koltukta oturanlar.. Çünkü alt kısmı boş olan kol dayamalarından... Bazı öküzler onun üstüne basıp inip binmeye çalışıyor ya hasta oluyorum.. Şu anda gıcırdıyor malesef bu yüzden..

    Yolda farkedilen , şeker , yakıt tüketimi gayet iyi , içi 5 kişi için gayet yeterli bir otomobil.. Gönül rahatlıgı ile alabilirsiniz.

    Fiyat düşmüşmü ahmet bey _ ? Ben 45 verdim ama Keşke siz 40 a falan kapatabilseniz bu aracı.. ( sis farı , esp , park sensör olsun ) işte o zaman çok tatlı bir alışveriş olur..

    40 a kapatmak çok zor üstat.en son aldığım rakam 41300.beyaz rengi yok.olsaydı 40500 e olacaktı.daha doğrusu beyaz rengin ekransızı varmış.ekran çok önemli değil benim için ama o teyp nedir öyle.benim 206 nın gibi olsaydı bile ekran olayına girmezdim.sis farı+park sensörüne en son 500 tl rakam aldım.sanırım ikisinide yapmıyacam
    hantallığı benim sınırlarımda tölare edilebilir bir hantallık.o yüzden sorun yok.otomatik vitesi çok hoşuma gitti.dilersen manuele alabiliyorsun.aslında eğlenceli bir araba.
    sizin bahsettiğiniz arazayı herhalde ben kaçırmışım.anlatabilirmisiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Denemeden Bilemezsin

    Selamlar ,

    Şu anda gayet memnunuz. Yakıt tüketimi çok iyi . Bahsettiğim arıza tekrarlanmadı. Viteslerde herhangi bir sorun yok. Test sürüşünde hantallık kısmını sorun etmediyseniz siz de bu araçan memnun kalacaksınız. Şu ana kadar gıcık olduğum tek şey bu paraya yagmur sensörü koymamış olmaları :)

    Bir de alırsanız şayet , kol dayama kısmına yüklenmesin yan koltukta oturanlar.. Çünkü alt kısmı boş olan kol dayamalarından... Bazı öküzler onun üstüne basıp inip binmeye çalışıyor ya hasta oluyorum.. Şu anda gıcırdıyor malesef bu yüzden..

    Yolda farkedilen , şeker , yakıt tüketimi gayet iyi , içi 5 kişi için gayet yeterli bir otomobil.. Gönül rahatlıgı ile alabilirsiniz.

    Fiyat düşmüşmü ahmet bey _ ? Ben 45 verdim ama Keşke siz 40 a falan kapatabilseniz bu aracı.. ( sis farı , esp , park sensör olsun ) işte o zaman çok tatlı bir alışveriş olur..

    40 a kapatmak çok zor üstat.en son aldığım rakam 41300.beyaz rengi yok.olsaydı 40500 e olacaktı.daha doğrusu beyaz rengin ekransızı varmış.ekran çok önemli değil benim için ama o teyp nedir öyle.benim 206 nın gibi olsaydı bile ekran olayına girmezdim.sis farı+park sensörüne en son 500 tl rakam aldım.sanırım ikisinide yapmıyacam
    hantallığı benim sınırlarımda tölare edilebilir bir hantallık.o yüzden sorun yok.otomatik vitesi çok hoşuma gitti.dilersen manuele alabiliyorsun.aslında eğlenceli bir araba.
    sizin bahsettiğiniz arazayı herhalde ben kaçırmışım.anlatabilirmisiniz


    Selam ,

    Bu fiyatın içinde esp var mı acaba.. bir de arkada rüzgarlık olması lazım.. bu ikisi yoksa çok düşmemiş sanki fiyat.. Otomatik vitesi gayet başarılı zaten ilk izlenimlerinde aktarmıştım. Manuel kullanabilmek elbette avantaj ama inanın % 10 bile bu şekilde kullanmaya gerek duymayacaksınız.

    Bahsettiğim arıza gaza yüklendiğim anda bilgisayarın verdiği motor arıza ve vites kutusu arızasıydı.. bu iki ışık yandı daha sonra da söndü.. bir daha tekrarlamadı..Servis besleme de sorun yaşamış bir anlık o nedenle bu arızaları vermiş daha sonra kendiliğinden düzeltmiş dedi.. Normal karşılıyorum bende.. zaten birşey çıkarsa ilk bir iki ayda çıkacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denemeden Bilemezsin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Denemeden Bilemezsin

    Selamlar ,

    Şu anda gayet memnunuz. Yakıt tüketimi çok iyi . Bahsettiğim arıza tekrarlanmadı. Viteslerde herhangi bir sorun yok. Test sürüşünde hantallık kısmını sorun etmediyseniz siz de bu araçan memnun kalacaksınız. Şu ana kadar gıcık olduğum tek şey bu paraya yagmur sensörü koymamış olmaları :)

    Bir de alırsanız şayet , kol dayama kısmına yüklenmesin yan koltukta oturanlar.. Çünkü alt kısmı boş olan kol dayamalarından... Bazı öküzler onun üstüne basıp inip binmeye çalışıyor ya hasta oluyorum.. Şu anda gıcırdıyor malesef bu yüzden..

    Yolda farkedilen , şeker , yakıt tüketimi gayet iyi , içi 5 kişi için gayet yeterli bir otomobil.. Gönül rahatlıgı ile alabilirsiniz.

    Fiyat düşmüşmü ahmet bey _ ? Ben 45 verdim ama Keşke siz 40 a falan kapatabilseniz bu aracı.. ( sis farı , esp , park sensör olsun ) işte o zaman çok tatlı bir alışveriş olur..

    40 a kapatmak çok zor üstat.en son aldığım rakam 41300.beyaz rengi yok.olsaydı 40500 e olacaktı.daha doğrusu beyaz rengin ekransızı varmış.ekran çok önemli değil benim için ama o teyp nedir öyle.benim 206 nın gibi olsaydı bile ekran olayına girmezdim.sis farı+park sensörüne en son 500 tl rakam aldım.sanırım ikisinide yapmıyacam
    hantallığı benim sınırlarımda tölare edilebilir bir hantallık.o yüzden sorun yok.otomatik vitesi çok hoşuma gitti.dilersen manuele alabiliyorsun.aslında eğlenceli bir araba.
    sizin bahsettiğiniz arazayı herhalde ben kaçırmışım.anlatabilirmisiniz


    Selam ,

    Bu fiyatın içinde esp var mı acaba.. bir de arkada rüzgarlık olması lazım.. bu ikisi yoksa çok düşmemiş sanki fiyat.. Otomatik vitesi gayet başarılı zaten ilk izlenimlerinde aktarmıştım. Manuel kullanabilmek elbette avantaj ama inanın % 10 bile bu şekilde kullanmaya gerek duymayacaksınız.

    Bahsettiğim arıza gaza yüklendiğim anda bilgisayarın verdiği motor arıza ve vites kutusu arızasıydı.. bu iki ışık yandı daha sonra da söndü.. bir daha tekrarlamadı..Servis besleme de sorun yaşamış bir anlık o nedenle bu arızaları vermiş daha sonra kendiliğinden düzeltmiş dedi.. Normal karşılıyorum bende.. zaten birşey çıkarsa ilk bir iki ayda çıkacaktır.

    merhaba üstat
    bildiğim kadarıyla otomatik viteste esp standart olması lazım.zaten otomatik vitesin tadını almadan önce manuel düşünüyordum.ama onda esp yoktu,o yüzden otomatiğe yöneldim.bagajın üstündeki rüzgarlık bir kısım araçta vardı bir kısmında yoktu.o konuda birşey bilmiyorum.onu sorarım




  • Tasarımı gayet şık.
  • Fransız mallarını boykot edecektik birde sözde. Adamlar çatır çatır satıyor.
  • 208 ACTIVE - 1.4 e-hdi Stop&Start 68 hp - Auto5R renk beyaz aracımı aldım .zibart cam filim uygulaması beyaz renk de çok iyi duruyor.filimleri 3-2-1 yaptırdım...

    araç hantal bir araç değil kesinlikle ,gazla aranızda olan iletişimle alakalı kalıyor hantallık...

    araç ı istanbulun en dik yukuşlarının olduğu yerlerde kullanma imkanı buldum.gültepe,kağıtane ve oradan çağlayana cıktım,manuel e hiç almadım .yokuşlarda devamlı auto moddaydı ve hiç bir sorun yaşamadım. 1 den 2 ye geçiş çok iyi ve sorunsuzdu.

    araç içi genişliği b sinıfına göre tatmin edici.

    smack bilgi ekranı kullanışlı ve dokunmatiği sorunsuz.

    konfor çok kötü değil bana yeter...mersedes den kötü citroen den iyi,yaris ile aynı :)))

    hız göstergeleri (kadran)süper...

    ses yalıtımı bence orta düzey

    kötü yanları rüzgar sesi alması ama çok rahatsız etmio .

    cd çaları torpido olması tuhaf .başka çözüm bulabilirlermiydi acaba???

    kötü yanı fazla değil.aldığıma çok memnunum ilk gün izlenimim itibarı ile....

    yıl sonu indiriminden faydalanmak da yarar var...

    35bin 36bin verip 2. el ne durumda olduğu belli olmayan bir araç almaktansa 41.500 e bu araç derim.




  • 208 ACTIVE - 1.4 e-hdi Stop&Start 68 hp - Auto5R alacak olanların dikkat etmesi gereken bir unsuru ekleme yapıyorum.trafik çok yoğunsa ve uzun süre dur kalk yapacaksanız baskı balatanın ömrünü uzatmak için kesinlikle aracınızı durduktan sonra N konumuna alınız!..haraket ederken L konumunda devam edebilirsiniz.baskı balatanın çabuk bitmemesi için önemli !...
  • 2 aydır 208 1.2 VTI Access kullanıyorum. İşte izlenimlerim;

    Motor ve sürüş;
    - Önceki arabam Peugeot 206+ 1.4 HDI idi. Fiyat sebebiyle 208'in dizelini alamadım. Ayrıca bu VTI motoru denemek de istedim açıkcası. Kaputu açınca şok olmuştum, basket topundan hallice bir motor. Küçücük. Ama 120 tork, 86 beygir üretiyor. Torku 1.4 dizel motordan elbette düşük (1.4 motor 160 tork üretiyor) ancak beygir değeri oldukça iyi bu küçük motor için.
    - Motor bekleneni veriyor kesinlikli. Neredeyse dizel çekişi var arabada. Oldukça atik ve keyifli.
    - Yakıt tüketimine gelince, fabrika verileri ilk başlarda hoş bir rüyadan ibaret arkadaşlar. 5,5 lt/100 km yazdığına falan bakmayın, şehir içi 8 lt/ 100 km. Bu kadar net söylüyorum :) Ha motor açılır düşer falan, orasını bilemem ama şu anda tüketim değeri bu. Kuruş hesabı yaparsak kaba taslak 35 kuruş diyebilirim. Şehirlerarası 25 kuruşa kadar düşüyor.
    - Bu motorun bence en güzel yanı EURO 5 olması. Emisyon oranı çok düşük. Doğa dostu yeşil motor anlayacağınız. E vergisi de cüzdan dostu :)

    Yol tutuş ve frenaj;
    -Arkadaşlar 208 yola yapışıyor. Yol tutuş muazzam. Test sürüşüne çıkıp denemenizi öneririm. Harkulade.
    -ABS, ABD ve AFU inanılmaz derecede koordine. Frenaj çok iyi.

    Konfor, Donanım;
    - Tavsiyem elbette 5 bin lira fazla verip Active versiyon almanız. Benim param yetmedi, alamadım. Ancak 800 lira ekstrayla Sis farı kiti, karter koruma taktırdım, lastik paspas aldım ve kapı kolu, aynaları gövde rengine boyattım. Hepsi 800 liraya :). Bu ilaveler aracı dıştan Allure versiyonuna eşitliyor neredeyse. Ancak Active'in artıları tartışılmaz; Çelik jant, katlanır, elektrikli yan aynalar (evet Access'te aynalar manuel kollu. Binenler e yok artık diyor :), Hız kontrol sistemi, Bluetooth sistemi, Led gündüz farı paketi, çok daha güçlü ses sistemi. Yazmaktan yoruldum. Bu kadar ekstra 5 bin lira düşünsenize. Üzerine bin lira daha verince dokunmatik multimedia ekran da geliyo. Muhteşem.
    - Bu sebeplerle Active donanım ilk tercih olmalı tabi ki. Access içeriden ve dışarıdan boş bir araba yalan yok. 206+'da öyleydi benim. Fazla donanım bana kısmet olamadı hiç :)
    - Bence havalandırma sistemi olağanüstü. Aracın içindeki havayı çok çabuk temizliyor. Buhar, buhu yapma olayı yok. Çabucak ısınıyor.
    - Ses yalıtımı orta diyebilirim. Ne çok iyi ne çok kötü. Ama bu segmente göre değerlendirirsek başarılı diyebiliriz.
    - Plastik kalitesi çok iyi. Avrupalı eli değdiği belli oluyor. Konsol çok şık.
    - Bu arabayla peugeot yeni bir şey denemiş, göstergeler direksiyonun arasından değil, üzerinde görünüyor. Yani direksiyon oldukça aşağıda. Ayarlanabiliyor elbette. Ancak üst sınır gene de çok düşük. bu ergonomik yapı sebebiyle koltuk ve oturum da yüksek tabi ki. Ferah bir havası var.
    - Araç tavanı yüksek, içi geniş, bagaj 206'nın tam 2 katı. Binen şaşırıyor iç hacmine. (Bagaja değil, araca :)
    - Koltuk malzemesi falan çok iyi. Memnun ediyor insanı. Deseni de şık. Sevimli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    208 ACTIVE - 1.4 e-hdi Stop&Start 68 hp - Auto5R alacak olanların dikkat etmesi gereken bir unsuru ekleme yapıyorum.trafik çok yoğunsa ve uzun süre dur kalk yapacaksanız baskı balatanın ömrünü uzatmak için kesinlikle aracınızı durduktan sonra N konumuna alınız!..haraket ederken L konumunda devam edebilirsiniz.baskı balatanın çabuk bitmemesi için önemli !...

    üstat izlenimlerin nasıl.biraz daha çözmüşündür aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakayalı

    208 ACTIVE - 1.4 e-hdi Stop&Start 68 hp - Auto5R alacak olanların dikkat etmesi gereken bir unsuru ekleme yapıyorum.trafik çok yoğunsa ve uzun süre dur kalk yapacaksanız baskı balatanın ömrünü uzatmak için kesinlikle aracınızı durduktan sonra N konumuna alınız!..haraket ederken L konumunda devam edebilirsiniz.baskı balatanın çabuk bitmemesi için önemli !...

    üstat izlenimlerin nasıl.biraz daha çözmüşündür aracı

    araç keyifli ve aile içinde bu aralar konuşulan konular arasında 1 numara biyebilirim :) dün aracı manuel de kullandım ve çok keyif aldım.hantal bir araç olmadığını manuel de net anlıyorsun.auto kullanımda ilk gün gaza basmaya yani yüklenmeye korktum biraz,alışkın olmadığımdan o korku ve tedirginlik 2. gün gitti üzerimden.yüklen gaza tepkimeyi al.sorun olmuyor.en dik yokuşlarda bile denedim. sıkıntı yok .rahat ol.arka koltuklar da tavan aydınlatması yok .iç kapı üstlerinde tutunma kolları yok.insan o kadar para verip de bu özelliklerin olmamasını biraz yadırgıyor.gündüz led farları harika bence.ses yalıtımı iyi sorun yok .208 ACTIVE - 1.4 e-hdi Stop&Start 68 hp - Auto5R araç a ne fiyat aldın en son ??? ben pazartesinden beri kullanıyorum ve memnunum.beyaz çok hoş duruyor.kasayı büyük gösteriyor beyaz renk.cam filimi de yapyım süper oldu ...resim yükler atarım birazdan ...




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.