Şimdi Ara

DSG Patladı mı? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
2
Favori
9.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 29 Ekim 2011; 16:30:24 >
  • denizkubi yine ortalığı karıştırıp yok olmuş
  • Yaa biraz sakin olun, bu ne yaa kurekle kafa kırmak, protozoa yapmak,,, dünyada hiçbir insan digerinden daha fazla yasamaya hak sahibi değildir, birbirlerine hakir bakmak ayıptır, herkes sözlerini tartsın oyle konuşsun, hepside kul yapımı, elin, ecnebisi bunu yapmış siz neyin tartismasını yapıyorsunuz, adamlar ceplerini dolduruyor, senin benim paramla.
    Sonuc olarak kim neyi istiyorsa, kendini nereye yakın hissediyorsa onu alsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Yaa biraz sakin olun, bu ne yaa kurekle kafa kırmak, protozoa yapmak,,, dünyada hiçbir insan digerinden daha fazla yasamaya hak sahibi değildir, birbirlerine hakir bakmak ayıptır, herkes sözlerini tartsın oyle konuşsun, hepside kul yapımı, elin, ecnebisi bunu yapmış siz neyin tartismasını yapıyorsunuz, adamlar ceplerini dolduruyor, senin benim paramla.
    Sonuc olarak kim neyi istiyorsa, kendini nereye yakın hissediyorsa onu alsin...

    Haklısın. Defalarca bu şekilde bir tartışma ortamına girmeyeceğim diye kendime söz verdim ama bazen olmuyor işte.
  • Şu başlığa 3 sayfa yorum yazılmış çok yazık , ciddiyetsiz ve amacı belli karalamak , birinizde çıkıp MAYtap mı kardeşim bu dememiş ???
  • Sorun aslında ne biliyor musunuz?

    Bakın şu;
    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Aynı şanzumanın aynısınımı takıyor bugattiye ?

    koca lamboda bugattide bu tıkırtı sesi gelirse yer yerinden oynar. Aynı mantıkla üretilen şanzuman kullanılıyor birebir passattaki sanzuman değil heralde. Biz bundan bahsediyoruz.

    Arkadaşım aynı şanzıman.Sadece aracın tork değerlerine göre başka serileri kullanılıyor.Sistem,yapılan malzeme aynı.

    Ayrıca dsgnin ses yapanları sadece 7 ileri olanları 6 ileri olanlarında o sorunda yok.

    DSG dünyadaki otomatik vitesler ne kadar sağlamsa o kadar sağlam.Otomatik vitesler hiçbir zaman manuel kadar sağlam olmaz orasıda ayrı.İstisnalar dışında.Tabi kullanım koşullarıda çok önemli.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

    Serileri var DSG nin DQ250,DQ450 vs.




  • utku,
    2008 den beri üretilen 7ileri kuru tip dq200 dsg nin sorunlu olduğunu söylemek. için elinde elimizde yeterli istatistik yok. şikayet vara bakarsak bütün (mekanik, elektronik aletler sorunlu olur)

    ben sorunsuz diyorum, sorunsuzca kullanıyorum. kendimimi kandırıyorum. bunasıl bir genelle mantığıdır. MMT Easytronic tarzı şanzımanların araca bindiğin anda sorunlu, vites geçişini hisseetiren, kararsızlaşan, yavaş kalan sorunlu özellikleri var. arızalarına bakarak sorunlu diyemeyiz. yolda kalmalarına bakarsak, bir çok bmw mercedes audi, tam otomatik, cvt türü şanzımanlar da arızalanıyor.
    bunlarla ilgili bir sürü video bulunur.
    şunu kabul etmemiz gerek. dq200 dq250(6ileri ıslak kavrama) den daha fazla şikayet almıştır. çünkü yokuş kalkış desteği olmayan dq200 lü araçlar geri kaydırıyor, ve cam açıkken duyabilen çok ufak bir ses var. ve çok sıkışık dur kalklarda tek kavramalı yarı otomatikler gibi zamanla kavramasının bozulması. bunun dışında yolda kalma olarak aralarındaki istatistiki farkı gösteren bir veri yok.
    sorunlu sorunlu diyip havada konuşmayalım sorun denilenler bu 3 konu. ıslak kavrama beraberinde daha fazla ağırlık ve güç kabı getirdiğinden vw bu şekilde bir gelişme göstermiştir. bencede gayet olumlu bir gelişme olacakki. poershift ve edc dede çift kuru kavramalı şanzıman tercih edilmiştir.




  • Son 9 yıldır 13 farklı VAG aracı kullandık, hepsi otomatik vitese sahipti ve bir tanesinde bile şanzımanla ilgili tek problem yaşamadık.

    Ben DSG'nin çıkardığı problemi değil de; DSG şanzımanın, hatta komple VW'nin insanlar üzerinde çıkardığı sorunların sebebini merak ediyorum. Bilen bilmeyen, kullanan kullanmayan herkes tutturmuş bir "problemli dsg", "dandik vw" diye gidiyor. Asıl bu arkadaşları bir incelemek, hatta gerekirse sanayiye götürüp göstermek gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_

    Son 9 yıldır 13 farklı VAG aracı kullandık, hepsi otomatik vitese sahipti ve bir tanesinde bile şanzımanla ilgili tek problem yaşamadık.

    Ben DSG'nin çıkardığı problemi değil de; DSG şanzımanın, hatta komple VW'nin insanlar üzerinde çıkardığı sorunların sebebini merak ediyorum. Bilen bilmeyen, kullanan kullanmayan herkes tutturmuş bir "problemli dsg", "dandik vw" diye gidiyor. Asıl bu arkadaşları bir incelemek, hatta gerekirse sanayiye götürüp göstermek gerekiyor.

    buda bir bakış açısı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    utku,
    2008 den beri üretilen 7ileri kuru tip dq200 dsg nin sorunlu olduğunu söylemek. için elinde elimizde yeterli istatistik yok. şikayet vara bakarsak bütün (mekanik, elektronik aletler sorunlu olur)

    ben sorunsuz diyorum, sorunsuzca kullanıyorum. kendimimi kandırıyorum. bunasıl bir genelle mantığıdır. MMT Easytronic tarzı şanzımanların araca bindiğin anda sorunlu, vites geçişini hisseetiren, kararsızlaşan, yavaş kalan sorunlu özellikleri var. arızalarına bakarak sorunlu diyemeyiz. yolda kalmalarına bakarsak, bir çok bmw mercedes audi, tam otomatik, cvt türü şanzımanlar da arızalanıyor.
    bunlarla ilgili bir sürü video bulunur.
    şunu kabul etmemiz gerek. dq200 dq250(6ileri ıslak kavrama) den daha fazla şikayet almıştır. çünkü yokuş kalkış desteği olmayan dq200 lü araçlar geri kaydırıyor, ve cam açıkken duyabilen çok ufak bir ses var. ve çok sıkışık dur kalklarda tek kavramalı yarı otomatikler gibi zamanla kavramasının bozulması. bunun dışında yolda kalma olarak aralarındaki istatistiki farkı gösteren bir veri yok.
    sorunlu sorunlu diyip havada konuşmayalım sorun denilenler bu 3 konu. ıslak kavrama beraberinde daha fazla ağırlık ve güç kabı getirdiğinden vw bu şekilde bir gelişme göstermiştir. bencede gayet olumlu bir gelişme olacakki. poershift ve edc dede çift kuru kavramalı şanzıman tercih edilmiştir.

    Bakın DSG şanzımana sahip herhangi bir aracım olmadı, okuduklarımdan, gördüklerimden, duyduklarımdan sonra şu an için almam.

    Hala gelişmekte olan bir teknoloji ve arıza istatistiklerinde şu anda en üst sıralarda.

    Bunları göz ardı edip DSG'ye diğer otomatikler kadar sorunsuz dersek olmaz.

    Dünya sadece bizim etrafımızda dönmüyor maalesef. Şu ana kadar bu şanzımanın sorunsuz olması, bu saatten sonra da aynı şekilde olacağının garantisi mi?

    O yüzden başkalarının yaşadıkları da sizin için önemli olsun.

    DQ200'lerdeki mekatronik kontrol ünitesi arızası ve çıkardığı ses artık neredeyse kronik diyebileceğimiz kadar yaygın sorunlar.

    Bu şanzımanla ilgili olarak Vw Amerika'da güven aşılamak için garanti sürelerini 10 yıla çıkarıyor ama bizim ülkenin Vw kullanıcıları savunmak için hala büyük bir çana içinde.

    Savunmayın kardeşim , savunmayın. Çünkü bu kafayla devam ettiğiniz sürece 2 yılın sonundabitmiş bir garanti ve beraberinde gelen masraflı arızalar sizi bekliyor.




  • Şu adamın yazdıklarını önemseyin yani

    http://www.seatclubworld.com/sohbet-18/7-ileri-dsg-goruslerim-4682/

    Şunu da

    http://www.ttkd.org.tr/erhan_komurcu.html

    Bunlar gibi binlerce durum var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    utku,
    2008 den beri üretilen 7ileri kuru tip dq200 dsg nin sorunlu olduğunu söylemek. için elinde elimizde yeterli istatistik yok. şikayet vara bakarsak bütün (mekanik, elektronik aletler sorunlu olur)

    ben sorunsuz diyorum, sorunsuzca kullanıyorum. kendimimi kandırıyorum. bunasıl bir genelle mantığıdır. MMT Easytronic tarzı şanzımanların araca bindiğin anda sorunlu, vites geçişini hisseetiren, kararsızlaşan, yavaş kalan sorunlu özellikleri var. arızalarına bakarak sorunlu diyemeyiz. yolda kalmalarına bakarsak, bir çok bmw mercedes audi, tam otomatik, cvt türü şanzımanlar da arızalanıyor.
    bunlarla ilgili bir sürü video bulunur.
    şunu kabul etmemiz gerek. dq200 dq250(6ileri ıslak kavrama) den daha fazla şikayet almıştır. çünkü yokuş kalkış desteği olmayan dq200 lü araçlar geri kaydırıyor, ve cam açıkken duyabilen çok ufak bir ses var. ve çok sıkışık dur kalklarda tek kavramalı yarı otomatikler gibi zamanla kavramasının bozulması. bunun dışında yolda kalma olarak aralarındaki istatistiki farkı gösteren bir veri yok.
    sorunlu sorunlu diyip havada konuşmayalım sorun denilenler bu 3 konu. ıslak kavrama beraberinde daha fazla ağırlık ve güç kabı getirdiğinden vw bu şekilde bir gelişme göstermiştir. bencede gayet olumlu bir gelişme olacakki. poershift ve edc dede çift kuru kavramalı şanzıman tercih edilmiştir.

    Bakın DSG şanzımana sahip herhangi bir aracım olmadı, okuduklarımdan, gördüklerimden, duyduklarımdan sonra şu an için almam.

    Hala gelişmekte olan bir teknoloji ve arıza istatistiklerinde şu anda en üst sıralarda.

    Bunları göz ardı edip DSG'ye diğer otomatikler kadar sorunsuz dersek olmaz.

    Dünya sadece bizim etrafımızda dönmüyor maalesef. Şu ana kadar bu şanzımanın sorunsuz olması, bu saatten sonra da aynı şekilde olacağının garantisi mi?

    O yüzden başkalarının yaşadıkları da sizin için önemli olsun.

    DQ200'lerdeki mekatronik kontrol ünitesi arızası ve çıkardığı ses artık neredeyse kronik diyebileceğimiz kadar yaygın sorunlar.

    Bu şanzımanla ilgili olarak Vw Amerika'da güven aşılamak için garanti sürelerini 10 yıla çıkarıyor ama bizim ülkenin Vw kullanıcıları savunmak için hala büyük bir çana içinde.

    Savunmayın kardeşim , savunmayın. Çünkü bu kafayla devam ettiğiniz sürece 2 yılın sonundabitmiş bir garanti ve beraberinde gelen masraflı arızalar sizi bekliyor.

    ABD de dq200 satılmadığının farkındasın değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    ABD de dq200 satılmadığının farkındasın değil mi?

    ABD'deki müşterilerin, Avrupa'daki müşterilerin DSG şikayetlerinden etkileneceğinin farkındasın değil mi?

    Ayrıca DQ200 dışındakiler de sorunsuz değil. DQ200 en sorunlusu sadece.

    Yani o kadar mesajda bir tek buna dikkat çekiyorsun ya pes.

    Siz iflah olmazsınız. Size her şey müstahak.
  • Amin, Allah seninde müstehakkını versin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Antalya da uzak be abi. arada toplanıp gelir giderdik yoksa

    Siz gelin abisi, ben sizin yorgunluğunuzu alırım Antalya'da

    Anıl'la Görkem'in arabaları kapıştırın hangisi hızlıysa onla gelirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Antalya da uzak be abi. arada toplanıp gelir giderdik yoksa

    Siz gelin abisi, ben sizin yorgunluğunuzu alırım Antalya'da

    Anıl'la Görkem'in arabaları kapıştırın hangisi hızlıysa onla gelirsiniz

    Görkem'in araba benzinli abi. Onla gelirsek pahalı olur.




  • Ya Ankara'da VW YETKİLİ SERVİSİ ne gidip sadece 1 ay içinde kaç tane garantiden DSG değiştiğini sormaya gidelim. Gidecek olan 4 kişinin şoförlüğünü bizzat ben yapacağım. Serviste tanıdığı (gerçek doğru dürüst rakamları verecek birisi) olanlar yardım etse daha iyi olur. Ama sonra buraya gelip çatır çatır rakamları açıklayacağız tamam mı??(doğruluktan gruptaki herkes emin olduktan sonra) laga luga etmek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Antalya da uzak be abi. arada toplanıp gelir giderdik yoksa

    Siz gelin abisi, ben sizin yorgunluğunuzu alırım Antalya'da

    Anıl'la Görkem'in arabaları kapıştırın hangisi hızlıysa onla gelirsiniz

    Görkem'in araba benzinli abi. Onla gelirsek pahalı olur.

    Siz canınız hangisiyle istiyorsa onla gelin, benzini menzini dert etmeyin, ben yıllardır pahalı benzin kullanmaya alıştım pişirilen kurbağa misali yakacağınız 100 litre benzini ben evde şarap niyetine içiyorum, hallederiz yani




  • İngiltere de adamlarwww.dsgproblems.co.uk diye site kurmuşlar.

    Neden kurduklarını da şöyle açıklamışlar;

    " Hi Guys,

    DSGwoes.co.uk has been setup to support all VAG car out there with DSG boxes. Its here to for members to discuss problems and fixes.

    Our main aim is to get VW UK / Audi UK to extend the DSG warranty to 10 years like our US friends.

    Thanks


    DSGwoes.co.uk.

    If you can't wait for VAG to put it right.. Have you considered a warranty with Warranty Direct, they cover the DSG. Click on the link below for a quote.
    "

    Yani adamlar aynı Amerika Birleşik Devletleri'ndeki gibi 10 yıl garanti istiyorlar.

    Bizim ülkedeki DSG'li araç sahipleri; uyuyun siz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    İngiltere de adamlarwww.dsgproblems.co.uk diye site kurmuşlar.

    Neden kurduklarını da şöyle açıklamışlar;

    " Hi Guys,

    DSGwoes.co.uk has been setup to support all VAG car out there with DSG boxes. Its here to for members to discuss problems and fixes.

    Our main aim is to get VW UK / Audi UK to extend the DSG warranty to 10 years like our US friends.

    Thanks


    DSGwoes.co.uk.

    If you can't wait for VAG to put it right.. Have you considered a warranty with Warranty Direct, they cover the DSG. Click on the link below for a quote.
    "

    Yani adamlar aynı Amerika Birleşik Devletleri'ndeki gibi 10 yıl garanti istiyorlar.

    Bizim ülkedeki DSG'li araç sahipleri; uyuyun siz.



    Her şey iyi hoş da bir şey diyeceğim; SANA NE?!?!

    SEN NİYE BU KADAR UĞRAŞIYORSUN CANLA BAŞLA? HADİ BİZE ENAYİ, APTAL VS. DİYORSUNUZ, SEN NEYİN PEŞİNDESİN? HER KONUDA GÖZÜN DÖNMÜŞ ŞEKİLDE VW'E VE DAHA DA KÖTÜSÜ VW KULLANICILARINA SALDIRMANIN SEBEBİ NEDİR ?




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.