Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Piranha destek en son 1 ay önce görüldü.. Tabletler bu kadar kalitesiz + teknik servis bu kadar başarısız olunca bence tekrar buralara uğramayı düşünmüyor
  • Bilimum A101 ve bim gibi mağazalara gelen, üzerinde piranha marka etiketi olan hiç bir ürünü almayın.
    Aracım için Piranha 7785 7" Oto Teyp aldım ben hayatımda bu kadar çöp bir ürün kullanmadım.
    -Ekran çok dandik peçete ile silerken bile çiziliyor.
    -Kontağı açtıktan sonra marşa basınca kendini kapat aç yaparken yaptığım tüm ayarları sıfırlıyor. Haftada 4-5 kez her seferinde Eq, sistem, zaman vs. gibi ayarları yapıyorum. ( gerçekten bıktım)
    -Sesi yükselttikçe motorun sesini çekip hoparlöre veriyor.
    -Arayüzü yarım yamalak Türkçe ve kullanışsız.
    -Geri görüş kamerasına geçip tekrar normal moda döndükten sonra teybin arka planı sapıtıyor çizik çizik birşeyler geliyor.
    -Mirrorlink denen mevzu tam olarak çöpten ibaret.
    -Usb girişinden çoğu formatı tanımıyor o ara sapıtıyor ve kendini resetlemeye başlıyor. (Sd kart girişi de aynı sıkıntıyı yapıyor)
    Ve envai çeşit sorunlar çıkıyor.
    Paranızı çöpe atın ama yinede piranha marka birşey almayın!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: eärendil

    quote:

    Orijinalden alıntı: r.yılmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: r.yılmaz

    @simurg66 Bana başarsoft haritalı navigasyon teklif ettiler bende kabul ettim başarsoft'un son güncellenmiş haritasını yükleyip göndermişler.

    Ama aradığımızda cihazlara farklı harita yükleyemeyeceklerini söylüyorlar. Yalan, dolan...Çok tiksindirici bir durum!
    Edit: Durumu yeniden piranha müşteri temsilcisine yazdım, cevap tabii ki tanıdık:

    Merhaba,
    Güncelleme konusunda harita firması ile görüşmeler devam etmektedir, kısa süre içerisinde bir güncelleme yayınlanması planlanmakta ve bununla ilgili çalışmalar devam etmektedir.
    İlgi ve anlayışınız için teşekkür eder, iyi günler dileriz.

    Saygılarımızla,
    Duygu E.
    Piranha Destek Merkezi

    Ben böyle utanmaz, arlanmaz bir durumla karşılaşmadım daha önce...

    Kusura bakma eksik anlatmışım bana başarsoft harita yüklü başka cihaz gönderdiler. benim tüketici hakem heyeti şikayetimde cihaza istediği haritayı yükleyebilir diye savunma yapöışlardı telefonda dedim benim cihaza başarsoft harita yükleniyormu diye hayır dediler dediğin gibi savunma yaparken yükleniyor diyorlar iş icrate gelince yüklenmiyor onun için başka cihaz teklif ediyorlar ve navteq harita güncellemesini unut telefonda navteq le sıkıntı var dediler bana sende tüketici hakem heyetine başvur en kötü ihtimalle NNG lisanslı başarsoft haritalı cihaz teklif ediyorlar.

    buradan tek anladığım piranha almamak gerektiği.

    beni hakem heyetine gitmeye mecbur bırakan ürünü almam.
    Evet, sözün özü bu...Bundan sonra etrafımdaki insanlara Piranha marka hiçbir cihaz almamalarını tavsiye edeceğim ki insanlara bi faydamız olsun. Benden 200 TL kazanacaklar diye 40 takla atıyorlar ama bunun kat kat fazlası zarara maruz kalacaklarını düşünemiyorlar. Sosyal medyanın, internetin; donanımhaber gibi sitelerin gücünün farkında değil herhalde bunlar.

    aynen piranhanın kendisi beni almayın diye çalıştı.




  • Piranha destek cevaplamıyor.
  • yns41 Y kullanıcısına yanıt
    çok iyi yaaa:) tam da bu dandik markaya yakışır bir hareket olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Bu mesajıda görmezden gelirler cevap vermeye tenezzül etmezler ama tüketici hakem heyetine şikayetimi sundum benim haklı olduğuma dair karar çıkarsa o zaman göreceğim bunları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r.yılmaz -- 14 Şubat 2016; 1:45:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    Sonucu merakla bekliyorum ultrachini. Tahmin ettiğim gibi cevap da yazılmamış. Şaşırdım mı: Hayır!...3 kuruş zarar edeceğiz diye adamların yaptığına bak yaa. Ayıp be ayıp. Şunun şurası kaç kişi vardır ki bu mağduriyeti yaşayan. Koskoca firmanın yaptığı basit hesaplara bak hele

    Zaten bizim konu açıldı yine kayıplarda yetkili arkadaş :D


    @simurg66 @Piranha Destek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.

    Yok abicim yok bunların laftan anlayacağı yok. Sayın @piranhadestek şunu demek istiyor: Boşyere uğraşmayın kardeşim, ben sizin söylediklerinizi ilettim ama firma bana otur oturduğun yerde, kendi işine bak, başımıza iş açma falan falan... Ben sizi anlıyorum sevgili @piranhadestek, siz de iliklerinize kadar yapılan ayıbın farkındasınız ama naaaparsın işte ekmek parası...Haklısın kardeşim haklısın.......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.

    Yok abicim yok bunların laftan anlayacağı yok. Sayın @piranhadestek şunu demek istiyor: Boşyere uğraşmayın kardeşim, ben sizin söylediklerinizi ilettim ama firma bana otur oturduğun yerde, kendi işine bak, başımıza iş açma falan falan... Ben sizi anlıyorum sevgili @piranhadestek, siz de iliklerinize kadar yapılan ayıbın farkındasınız ama naaaparsın işte ekmek parası...Haklısın kardeşim haklısın.......

    walla arkadaş çok iyi özetlemişsin aynen öyle. Bu ayıp da PİRANHA ya yeter.




  • Tüketici hakem heyetinin kararı elime ulaştıkdan 15 gün sonra piranha müşteri hizmetlerini aradım elimde Muratpaşa tüketici hakem heyetinin kararı olduğunu söyledim bana MNG kargodan gönderi numarası yolladılar bende 27.05.2016 tarihinde kargoyu yolladım 28.05.2016 tarihinde ellerine kargo ulaştı 30.05.2016 tarihinde piranha müşteri hizmetlerine mesaj attım ürünü takip etmek için takip no için bir türlü kayıta geçmiyorlar ilk önce 2 iş günü dediler mesajları kopyalıyorum.













    @simurg66 @Piranha Destek




  • Bilimum A101 ve bim gibi mağazalara gelen, üzerinde piranha marka etiketi olan hiç bir ürünü almayın.
    Aracım için Piranha 7785 7" Oto Teyp aldım ben hayatımda bu kadar çöp bir ürün kullanmadım.
    -Ekran çok dandik peçete ile silerken bile çiziliyor.
    -Kontağı açtıktan sonra marşa basınca kendini kapat aç yaparken yaptığım tüm ayarları sıfırlıyor. Haftada 4-5 kez her seferinde Eq, sistem, zaman vs. gibi ayarları yapıyorum. ( gerçekten bıktım)
    -Sesi yükselttikçe motorun sesini çekip hoparlöre veriyor.
    -Arayüzü yarım yamalak Türkçe ve kullanışsız.
    -Geri görüş kamerasına geçip tekrar normal moda döndükten sonra teybin arka planı sapıtıyor çizik çizik birşeyler geliyor.
    -Mirrorlink denen mevzu tam olarak çöpten ibaret.
    -Usb girişinden çoğu formatı tanımıyor o ara sapıtıyor ve kendini resetlemeye başlıyor. (Sd kart girişi de aynı sıkıntıyı yapıyor)
    Ve envai çeşit sorunlar çıkıyor.
    Paranızı çöpe atın ama yinede piranha marka birşey almayın!




  • @Piranha Destek noTraffic m type model gps navigasyonum var. Harita güncelleme yapamıyorum. Sygic Assistant programı Türkiye seçtiğimde haritaya "Buy Now" diyor. Tıkladığımda herhangibir şey gelmiyor. Bunu geçtim ömür boyu ücretsiz harita güncelleme yazıyor kutuda. Nereden destek alabilirim?
  • Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 18 Haziran 2014; 14:35:59 >
    u.vurucu , zeynepemirmert bu mesajı paylaştı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Sn.Piranha Destek,


    İlk mesajımda görünürlükle alakalı mesajım vardı, bu konuyu nereye yazacağımı bilemediğimden buraya yazıyorum, ÜST KONU olarak başka bir konu daha var kafaları karıştırmasın aşağıdaki resmini koyuyorum. Sizinle alakası yok herhalde diğer üst konunun, gerçi açılmıyor zaten :)



    Degerli x-calibur,

    Gerekli uyarı için teşekürler. Konuyla ilgili çalışmalarımız devam ediiyor.

    Sayın piranha destek,
    Sorun düzeltildi .İyi forumalar




  • Sevgili piranha, piranha destek bu size ufak bir sitem ve aynı zamanda bir teşekkürdür..


    bundan yaklaşık 5 6 ay kadar önce bir tane piranha infiniti 5.0inçlik navigasyon almıştım başarsoft ve igoya güvenerek almıştım ürünü fakat ürün beni her seferinde yanlış yönlendiriyordu.. evim sağ tarafta olmasına rağmen o bana düz git veya sola dön diyordu heryerde bu böyleydi ve bende ürünün bozuk olduğunu düşündüm yenisini almak için aldığım yere gittim bana ürünü iade edebilirsiniz dediler.. para iade yapabileceklerini piranha nın buna imkan sağladığını söyledir bende ürünü geri verdim paramı aldım piranha firmasına buradan hem teşekkürlerimi sunuyorum hemde biraz biraz sitem ediyorum.. neyse sağolun teşekkürler..
  • Arkadaşlar sakın piranha almayın berbat bir marka.
    gidin paranız yetmiyorsa bile 2. el ipad veya galaxy alın .
    ama gerçekten %100 garanti ediyorum piranhadan memnun kalmıycaksınız. lanet edeceksiniz.


    Garantiye gönderdim tableti yazılımsal bir sorun nedeniyle.(tabletin içi bile açılmayacaktı)
    bana geri gönderdiler ekranını üç yerinden çizmişler. sanki bir daha geri gönderme der gibi.
    yazılımsal sorun tabiki halledilmemiş. ve neden böyle yaptınız dendiğinde cevapları anlaşmalı kargomuz hata yapmış.
    biz üçün beşin lafını yapmayız. ama ne kadar iyi niyetli yaklaştıysakta yardımcı olacak gibi bir davranış içersinde değillerdi.
    özür dilemek. hatalarını kabul etmek vb yok. onlara göre siz hatalısınız. insan psikolojisinden de anlarım. benim görüşüm bu şirket çalışanlarını da gözetmiyor belli ki ve görüyorsunuz piranha destek dahi bitmiş. çalışanı memnun olmayan şirketten müşteri nasıl memnun olsun ki.
    kısacası ben mağdur oldum siz olmayın.
    saygılar.




  • Arkadaşlar yaklaşık on onbeş gün önce 2000 model ford focus aracıma piranha encore 7 double teyp aldım. Nette çok araştırdım. Fiyatına göre iyi cihaz. Cihaz hakkında yorum yapmayacağım. Aracın orjinal teybini çıkarıp piranhayı takmayı denedik olmadı. Halbuki nette tam oluyo falan diyolardı. Teybi aldım,aracın teyp yerinden biraz ordan biraz burdan kestim biçtim törpüledim teyp tamam cuk oturdu. Kesip biçme derken araca öyle zarar verecek birşey de değil hani zaten teybi takınca herşey tamam. Orjinal teyp de aynı yere oluyor hiçbir zararı yok.teybin bağlantılarını yaptık. Geri görüş kamerasını da bağladım gayet güzel. Teybin arkasında ters döndür yazan kabloyu geri vites lambasına bağlayın ki bizim usta gibi cihaz arızalı herhalde diye düşünmeyin. Çerçeveyi de plastik bi malzemeden kendim yaptım içinden çıkanlar uymuyo çünkü.

    Gelelim direksiyon kumandası meselesine. Ben çok araştırdım ama bi yerde de tam olarak anlatılmamış ki bakıp da yapalım. Ben de kendi yaptığımın resimlerini ekleyip size yardımcı olmak istedim ki siz de benim gibi perişan olmayın.
    Mantık şu; aracın şasesinden gelen eksi akıma bir direnç bağlayın dirençten sonra da bir anahtar. Anahtarın diğer ucunu da cihazın arkasında bulunan yönetim anahtarı yazılı kabloya bağlayın. Cihazda tuş atama menüsüne girin (steering yazan yer). Buradan herhangi bir tuşa basın. Daha sonra bağladığınız düğmeye üç saniye kadar basın cihaz dirençten gelen değeri hafızasına alıyo. Mesela 100 lük direnç kullandınız bunu da ses açma tuşuna atafınız. Bundan sonra cihaz yönetim kablosuna gelen 100 lük akımı her algıladığında sesi açıyo.
    Benim aracım 2000 model ford focus. Orjinal kumandasını piranha encore 7 teybe uyarladım. Öncelikle aracın kumandasını sökmek için kumandanın alt tarafında ortada bir tırnak var ona bastırın ve kumandayı direksiyondan ayırın. Kablosunu çıkarın. Kumanda elimizde. Kumandanın menü tuşunu dışa doğru çekince geliyo. Vol ve seek tuşlarını da ikişer tane tırnak tutuyo. Vol tuşlarını önce dış tarafındaki tırnağını çıkarın sonra da tuşun alt tarafından ince düz bi tornavidayla hafif kanırtın ve içinde tuşu tutan tırnağı görün. Bu tırnaklar resimlerde var. Daha sonra da seek tuşu için aynısını yapın ama dikkat edin kırmayın. Tuşları çıkardıktan sonrakumandayı tutan 2 tane tırnak var bu tırnakları da tornavida ile bastırarak çıkartın.kumandanın tuşlarının olduğu devre şimdi elinizde bu devreyi tutan tırnağı da tornavida ile çekerek devreyi çıkarın. Sonra elektronikçilerde satılan delikli plaketler var 1 tl ondan alın ve ölçerek orjinal devrenin boyunda kesin.sonra 5 tane tuş alın ve bunları devre üzerinde düğmelerin basacağı şekilde yerleştirin. Kumandayı kapatmadan düğmeleri takıp deneyin ki sonradan tekrar sökmeyesiniz. Menü tuşunun arkasına da birşey yapıştırın ki sağlam olsun. Daha sonra bu tuşların herbirinin iki ucuna da kablo lehimleyin. Kablomuz ince olursa daha iyi.sonra kumandanın gövdesinde orjinal devresinde bulunan jak girişinin olduğu yere gelen yeri biraz törpüleyin ki kablablolar burdan çıkarken devre yerine tam otursun. Hiç farketmez tuşlardan gelen kabloların her birine farklı değerlerde birer adet direnç lehimleyin ve dirençlerin uçlarını da birleştirin. Sonra diğer kalan kabloları da birleştirin. Dirençlerin uçlarını birleştirdiğiniz kabloyu şaseye bağlayın. Diğer ucu da yönetim anahtarı yazan tele bağlayın. Eğer lehimlerinizde sorun yoksa ya da aynı değerde direnç kullanmadıysanız devre tamamdır. Kapatmadan önce bi deneyin ki tekrar başa dönmeyin.
    Resimler ekleyeceğim umarım yardımcı olmuşumdur.




  • İyi günler elimde araç içi navigasyon 7" cougar var güncelleme yapmak istiyorum ancak piranhaextra üzerinden kesinlikle bağlantı yapamıyorum birkaç internet bağlantısı denedim ama sonç hep aynı ayrıca navigasyon cihazını da bilgisayara bağlayacağımıza dair herhangi bir uyarı yok. ben harita güncellemesi yapmak istiyorum. Bu kadar uğraştıracağınıza harita dosyalarını kendi bölümünde yayınlasanız indirip karta atsak sizde yorulmasanız biz de olmaz mı. Harita güncelleme bildiğin karta dosya atmaktan ibaret değil mi?
  • Ürününüze Ücret Düşülmüştür.- Piranha Servis Takip No: 356214
    Bu e-posta sistem tarafından otomatik olarak oluşturulmuş olup, servisimize göndermiş olduğunuz [356214]referans nolu
    PIRANHA- PIRANHA NOTRAFFIC S TYPE TMC\'Lİ NAVİGASYON model cihazınıza;
    TL (KDV DAHİL) ücret düşülmüştür.
    Açıklama1:
    Ü201: 18.04.2014 ÜCRETLİ SERVİS HİZMETİ VERİLECEK - MAİL ATILDI. BATARYA SİSTEMİ YENİDEN KURMAA:90 TL

    diye mail atıyorsunuz.
    Bataryaya nasıl müdahale etmişim anlamadım. Sistem deseniz teknik destek sitenizden kurmaya çalıştıuğımız yeni haritanız sayesinde ürün pert oldu. Ne bişi yükleniyor ne de haritası çalışıyor. Çok güzel harita güncellemesi yapmışsınız. Bizde salak gibi güncelleme yaptık. garantili ürüne kullanıcının bireysel hatası olmadan ücret istemek neyin mantığı. Bir daha tövbe böyle dandik ürünleri kullanmayacağım. ürün dandik Servis ondan dandik. Bari sattığınız mala sahip çıkın ayıp yahu.




  • Sayın Piranha Destek, Mayıs ayının 3.haftası Piranha Zen'e Güncelleme yayınlacağız dediniz Haziran ayına girdik hala Zen'e güncelleme gelmedi. Oysa piyasada sizden daha tecrübesiz olan firmalar Kit Kat güncellemesi bile yayınladılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: varol7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal okur

    piranha destek 3-4 gün önce de yazmıştım ama cevap alamadım.buna inşallah cevap verirsin.piranha zen telefon aldım fakat yazılımsal sorunlar var.kendi mp3 lerimi zil sesi yapamıyorum,flaşla çekim yaparken kamera zamanını iyi ayarlayamıyor resim parlıyor çok kolay hatalar bunlar.bunları ne zaman halledeceksiniz? güncelleme mi ne olacaksa bilgi verin.şimdiden teşekkür ederim.

    Sayın kemal okur,

    GooglePlay üzerinden Ringtone uygulamasını indirip bu uygulama aracılığıyla istediğiniz Mp3 dosyasını zil sesi yapabilirsiniz. Kamerayla ilgili olarak yazılımsal çalışmalarımız devam etmektedir. Yazılımsal çalışmalarımız tamamlandığından internet bağlantınızın olduğu anda bildirim ekranında güncelleme uyarısı alacaksınız.

    Kolay gelsin.

    iyi günler pirana ZEN için zil sesini değiştirmek için prg yüklemek gerekiyor neden ? bu prb güncelleme ile giderilecekmi ??

    Sayın varol7,

    Güncelleme ile düzeltilecek, ayrıca aşağıdaki adımları izleyerekde bu işlemi yapabilirsiniz.

    1. Menü>Dosya Yöenticisi>Telefon belleği (Şarkıları Mikro SD karta kopyalamışsanız Mikro SD kart seçeneğini seçin) seçeneğine girin,
    2. Şarkıları (Mp3) kopyaladığınız klasöre girin,
    3. Zil sesi yapmak istediğiniz şarkıyı (Mp3) 3 sn basılı tutun,
    4. Menünün sol alt tarafında 2. alanda bulunan Kopyala seçeneğine basın,
    5. Menünün üst tarafında bulunan Telefon seçeneğine basın,
    6. Ringtones klasörüne girin,
    7. Sağ alt tarafda 2. alanda bulunan Yapıştır seçeneği ile şarkıyı (Mp3) bu klasöre kopyalayın,

    Bu işlemden sonra Menü>Ayarlar>Ses profilleri>Genel>Sesli arama zil sesi seçeneğine girin, burada zil sesi yapmak istediğiniz şarkıyı (Mp3) bulup seçin.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.