Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (292. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hassan01 kullanıcısına yanıt
    Nihayet cihazım geldi.3 ay, kendi hatam olmadığı halde servis parası da vererek cihazını bekleyen 'en enayi müşteri' ödülü vs varsa ben talibim.USB soketini ana karta lehimlemezseniz olacağı o zaten.
  • Merhaba ultra tab 2 nin 4.1 güncelleme img. Sini bulamadım piranha sitesinden indirme yapılmıyor yardımcı olabilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Merhabalar

    PIRANHA / CHARGER C TYPE teyb almak istiyorum da. Birde PIRANHA / CHARGER A TYPE var. Hangisi son çıkan modeli oluyor.
    Birde tabletim ya da telefonumu usb kablosu ya da kulaklık çıkışı ile teybe bağlamam mümkün mü? Ses çıkışında sorun olur mu?

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piranha destek selamlar. Bir sorum olacak. No traffic S type var ben de. 2014 yeni harita çıkmış mail geldı ama yükleyemiyorum.
    Piranha extra bu model için ürün bulunamadı hatası veriyor. Sygic Assistant ile de inanın o kadar karışık ki daha doğrusu hiç bişey net değil Türkçe arayüzü de yok.
    Yükleyemiyorum yardımcı olurmusunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: madada256

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: madada256

    Merhaba Rıdvan Bey,

    Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasından 25/08/2013 tarihinde doğum günü hediyesi olarak Piranha III ultratab 10.1 adında tablet satın aldım. Tableti kullanılmaya başlanıldığından 3 ay süresince hiç bir sorun veya hiçbir problem yoktu. Belirtmem gerek bu tablet çok kullanılan bir alet değildi. Yani oyun yüklenen, sürekli elden düşmeyen bir alet değildi. Nihayetinde şuanda piyasada bulunan android işletim sistemine sahip cep telefonlarının tablet işlevi görmesi sebebiyle hediye almış olduğum kişi pek kullanmıyordu. Buna rağmen sorunların başlangıcı olarak tabletten son 1 aydır açık konumdayken " çat çat " şeklinde sesler çıkmaya başladı ve kendi kendine kapanıyordu. Daha sonra ise şarj olmamaya v şarj aletine takın uyarıları vermeye başladı. Bende sorunun şarj adaptöründedir diye adaptörünü değiştirdim ancak tablet normal bir şekilde açılmasına rağmen şarj olmadığını ve şarj edilmesi gerektiği uyarısını gördüm. Bu sebeple tablet açıldıktan 15 saniye sonra kadar kendi kendine kapanmaktadır. 5 çeşit şarj adaptörü bizzat satın alarak denedim ancak sonuç aynı tabletin şarj olmadığı veya arızalı olduğu bu şekilde kesinleşmiştir. Derhal satın almış olduğum Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına 21/02/2014 tarihinde garanti kapsamında gerekli onarımın yapılması yapılmaması halinde değişimin veya iadenin sağlanması amaçlı 21/02/2014 tarihinde ürünü teslim ettim. Ancak Piranha servisin 26/02/2014 tarih saat 10:01 ve servis takip no: 339333 sayılı evrak ile birlikte tableti 01/03/2014 tarihinde vatan bilgisayar mağazasından teslim aldım. Ancak yetkili servisin görüldüğü üzere tablet ile ilgili " cihazda herhangi bir sorun yoktur. " şeklinde açıklama ile yetinmişlerdir.
    Ancak tabletin şarj olmadığı aşikar ve servise gönderildiğinde ekranda titreme gibi bir sorunu yoktu. Servisten geldi hem onarım yapılmamış hem de bu seferde ekranda titreme başladığını fark ettim. Bakın dikkatle söylüyorum, anlaşılan o ki servis tarafından baştan savma açıklama ile geçiştirildiği sabittir. Üründe şarj almama sorunu ciddiyetle vardır ayrıca şimdide ekranda titreme vardır halbuki servise gidene kadar ekranda titremede yoktu. Ürünü mağazada teslim aldığım gün olan gerekli onarım veya değişim yapılmadığı anlaşıldığı buna istinaden 01/03/2014 tarihinde Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına gittim. Orada çalışan yetkililerden ürünü kontrol etmelerini istedim. Yetkililer şarj etmeyi denediklerinde şarj olmadığını ve ekranda titreme olduğuna şahit olmuşlardır. Aynı gün 01/03/2014 tarih ve saat 14:35 te mağazaya ürün tekrar teslim edilmiştir.

    Gerekli ilgi ve alakanın ivedililikle gösterilmesini, arıza varsa gerekli arızanın giderilmesi veya değişimi veya ödenen ücretin iadesini rica ederim.


    @Piranha Destek


    Sayın madada256,

    Konu hakkında teknik servisi bilgilendirdim. Lütfen buraya yazdıklarınızı sitemizin üzerinden destek bölümüne de mail atınız.

    Kolay gelsin.





    Merhaba Rıdvan Bey,

    belirttiğiniz yere aynen maili attım. bekliyorum ne aşamada merakta ediyorum sürekli takipteydim vatan bilgisayar web sayfasında takip bölümünü değiştirdiği için takip edemiyorum.. umarım olur saçmalıkla karşılaşmam olmazdı iade edilsin vatan bilgisayar hediye çekine dönüştürsün ki yenisini alayım aksi halde bir adli çalışan olarak tüketici hakem heyetine başvuracağım bütün raporlarla ve kayıtlarla.. kolay gelsin.

    Sayın madada256,

    Teknik servisi bilgilendirdim sorun yaşamamanız gerekmektedir.

    Kolay gelsin.

    Merhaba Rıdvan Bey!!

    1- Bu kadar olmaz artık bakın 1 kere gitti ne dedik sorunu şarj olmuyor dedik.

    ürün sizden geldi bir problemi yok denildi. ama sorun devam ediyordu şarj olmuyordu


    2- yine şarj bu seferde ekranda bozuldu yine yollladık yine geldi servisten bu sefer sorun yok yazılmamış "ürün arızalı" dedyip yapılmıştır demişsiniz.

    geldi YİNE SORUN YİNE DEVAM EDİYOR ŞARJJJJJJJJJJJJ OLMUYORRRRRRRRRRRRRR 3 OLDU YA YETER ARTIK Bİ SORUN ÇÖZÜLMEDİ GİTTİ YA YA KARDEŞİM MADEM YAPAMIYORSUNUZ İADE ALIP YADA DEĞİŞİM YAPMAK BU KADAR MI ZOR !!!! AL İŞTE GELDİ YİNE SERVİSİBİZDEN YİNE AYNI SORUN NE KADAR SİNİRLİYİM ANLATAMAM DALGAMI GEÇİYORSUNUZ BİZİMLE SÖYLEYİN!! ne olacak şimdi rıdvan bey soruyorum size !! böyle mi çalışıyor sizin firmadınız mağdur mu ediyorunuz bu şekilde SİZİN ZAMANINIZ ZAMANDA BİZİM SİZİNLE UĞRAŞMAK VAKTİMİ ÇALMAK DOĞRUMU BU!! size sürekli vakit mi harcamak zorundayım ne oalcak şikayet edeceğim hepiniz'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madada256 -- 23 Mart 2014; 21:36:31 >




  • Merhabalar. Encore'yi Naviextras Toolbox'a tanıymayı başaramadım. Anladığım kadarı ile hayli yaygın bir problem bu. Daha önceki sayfalarda bahsi çeşitli kereler geçmiş ama bilginin sadeleştirilmesi amacıyla basit ve sıralı şekilde tarif verebilecek arkadaş olursa memnun oluruz. Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devran1984

    Merhaba ultra tab 2 nin 4.1 güncelleme img. Sini bulamadım piranha sitesinden indirme yapılmıyor yardımcı olabilirmisiniz

    Yardımcı olabilecek kimse yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: foreverlord

    Merhabalar. Encore'yi Naviextras Toolbox'a tanıymayı başaramadım. Anladığım kadarı ile hayli yaygın bir problem bu. Daha önceki sayfalarda bahsi çeşitli kereler geçmiş ama bilginin sadeleştirilmesi amacıyla basit ve sıralı şekilde tarif verebilecek arkadaş olursa memnun oluruz. Saygılarımla.

    Dostum bende bu sıkıntıyı yaşadım sana yardımcı olmaya çalışacam.Encore marka cihazların üzerinde sonradan takmış olduğun sd kart vardır.Önce onun içindekilerin yedeğini al ve biçimlendir,biçimlendirdikten sonra aşağıdaki senkronizasyon dosyalarını indir

     Piranha Destek Cevaplıyor


    daha sonra bu indirmiş olduğun dosyaları sd kartın root kısmına atacaksın(kartın içine girdiğinde direk karşında dosyaları görebilmelisin ve bunun dışında kartta veri olmasın buna dikkat et)

    attıktan sonra cihaz kapalı konumdayken sd kartı cihazına tak cihaz 1dklık bir işlem yapacak işlem bittiğinde sd kartı naviextrastan indirdiğin toolbox programını açıp güncelleme kontrolunu yapablirsin.

    Umarım yardımcı olur.Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Trooper cihazımın tutucusu güneşten eridi yenisini gönderebilme şansınız var mı? @Piranha Destek

    Sayın mortakal,

    Bu konuyu lütfen sitemiz üzerinden mail olarak destek birimine bildirin. Size yardımcı olmaları konusunda destek ekibini bilgilendireceğim.

    Kolay gelsin.

    siteniz üzerinden mail yoluyla ulaştım. piranha storeye yönlendirdiler satın almam için, ücret ödemem gerekecek sanırım. bilgilendireceğim demiştiniz halbuki ama... @Piranha Destek

    Trooper cihazımın mp3 listesini her açıp kapatmamda tekrar yenilemem gerekiyor, kapatıp açınca liste boş geliyor yazılımsal bir hata var sanırım bununla ilgili bir çalışmanız var mı acaba? @Piranha Destek




  • Piranha no traffic s type cihazımın ekran ışığı sürekli kararıyor. Ayarlardan arka aydınlatma ayarla her zaman açık konumuna almama rağmen durum değişmiyor. Saniyeler içinde ekran kararıyor. Ne yapmam lazım.
    Teşekkürler,


     Piranha Destek Cevaplıyor





  • Sayın piranha destek grande modelinin için inceleme yapacakmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pirahan zen telefon var 4.2.1 la geldi güncellmesini yaptm 4.2.2 olmadı neden acaba bilen arkadaslar bi ilgilenebilirmi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta59

    satın piranha;


    cihazı bilgisayara bagladım dediginiz işlemleri yaptık ama çıkan konsolda seçenekleri seçemiyorum ingilizce ses açma kapama tuşlarını ile seçenegi seçin diyo ses açma kapama tuşları ile seçenege geliyorum ama enter tuşunu onaylamak için bulamadım cihaz quattro 9.8 1.8 işlemcili olan cihaz acil yardım bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim

    Sayın fiesta59,

    Yazılım (rom) linklerini Pm den size ilettim yazılım (rom) yüklemesi yapınız.

    Kolay gelsin.

    merhaba kolay gelsin;
    Quattro Tab 9.7 tabletim yükleme ekranında takılı kalmakta ve açılmamakta. bana da rom dosyasını gönderebilmeniz mümkünmü? ayrıca rom dosyasını sitenizde neden yayınlamıyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yduman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta59

    satın piranha;


    cihazı bilgisayara bagladım dediginiz işlemleri yaptık ama çıkan konsolda seçenekleri seçemiyorum ingilizce ses açma kapama tuşlarını ile seçenegi seçin diyo ses açma kapama tuşları ile seçenege geliyorum ama enter tuşunu onaylamak için bulamadım cihaz quattro 9.8 1.8 işlemcili olan cihaz acil yardım bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim

    Sayın fiesta59,

    Yazılım (rom) linklerini Pm den size ilettim yazılım (rom) yüklemesi yapınız.

    Kolay gelsin.

    merhaba kolay gelsin;
    Quattro Tab 9.7 tabletim yükleme ekranında takılı kalmakta ve açılmamakta. bana da rom dosyasını gönderebilmeniz mümkünmü? ayrıca rom dosyasını sitenizde neden yayınlamıyorsunuz?

    Sayın yduman,

    Cihazınıza ait yazılım dosyalarını indirebileceğiniz linkler Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erguns45

    pirahan zen telefon var 4.2.1 la geldi güncellmesini yaptm 4.2.2 olmadı neden acaba bilen arkadaslar bi ilgilenebilirmi acaba

    Sayın erguns45,

    Şu an 4.2.1 sürümü için güncelleme yapılmıştır. Android sürüm güncellemesi için çalışmalarımız henüz tamamlanmamıştır. Çalışmalar tamamlandığında 4.4 güncellemesi yayınlanacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Equexks

    Sayın piranha destek grande modelinin için inceleme yapacakmısınız

    Sayın Equexks,

    Grande modeli cihazımızı inceleme amaçlı donanım habere gönderdik. En kısa sürede inceleme videosu yayınlanacaktır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ege1905

    Piranha no traffic s type cihazımın ekran ışığı sürekli kararıyor. Ayarlardan arka aydınlatma ayarla her zaman açık konumuna almama rağmen durum değişmiyor. Saniyeler içinde ekran kararıyor. Ne yapmam lazım.
    Teşekkürler,


     Piranha Destek Cevaplıyor



    Sayın ege1905,

    Cihazı fabrika ayarlarına çevirmeniz gerekmektedir. Bu sorun fabrika ayarlarından sonrada devam ederse donanımsal bir sorun olabilir. Bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Trooper cihazımın tutucusu güneşten eridi yenisini gönderebilme şansınız var mı? @Piranha Destek

    Sayın mortakal,

    Bu konuyu lütfen sitemiz üzerinden mail olarak destek birimine bildirin. Size yardımcı olmaları konusunda destek ekibini bilgilendireceğim.

    Kolay gelsin.

    siteniz üzerinden mail yoluyla ulaştım. piranha storeye yönlendirdiler satın almam için, ücret ödemem gerekecek sanırım. bilgilendireceğim demiştiniz halbuki ama... @Piranha Destek

    Trooper cihazımın mp3 listesini her açıp kapatmamda tekrar yenilemem gerekiyor, kapatıp açınca liste boş geliyor yazılımsal bir hata var sanırım bununla ilgili bir çalışmanız var mı acaba? @Piranha Destek

    Sayın mortakal,

    Navigasyon cihazlarında şarkı ve video listeleri her açıp kapanışta sıfırlanır. Bu konuyu tekrar ARG birimimize bildirip size geri dönüş yapacağım.

    KOlay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unal43

    quote:

    Orijinalden alıntı: foreverlord

    Merhabalar. Encore'yi Naviextras Toolbox'a tanıymayı başaramadım. Anladığım kadarı ile hayli yaygın bir problem bu. Daha önceki sayfalarda bahsi çeşitli kereler geçmiş ama bilginin sadeleştirilmesi amacıyla basit ve sıralı şekilde tarif verebilecek arkadaş olursa memnun oluruz. Saygılarımla.

    Dostum bende bu sıkıntıyı yaşadım sana yardımcı olmaya çalışacam.Encore marka cihazların üzerinde sonradan takmış olduğun sd kart vardır.Önce onun içindekilerin yedeğini al ve biçimlendir,biçimlendirdikten sonra aşağıdaki senkronizasyon dosyalarını indir

     Piranha Destek Cevaplıyor


    daha sonra bu indirmiş olduğun dosyaları sd kartın root kısmına atacaksın(kartın içine girdiğinde direk karşında dosyaları görebilmelisin ve bunun dışında kartta veri olmasın buna dikkat et)

    attıktan sonra cihaz kapalı konumdayken sd kartı cihazına tak cihaz 1dklık bir işlem yapacak işlem bittiğinde sd kartı naviextrastan indirdiğin toolbox programını açıp güncelleme kontrolunu yapablirsin.

    Umarım yardımcı olur.Kolay gelsin.

    Sayın unal43,

    Desteğiniz için teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devran1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: devran1984

    Merhaba ultra tab 2 nin 4.1 güncelleme img. Sini bulamadım piranha sitesinden indirme yapılmıyor yardımcı olabilirmisiniz

    Yardımcı olabilecek kimse yokmu


    Sayın devran1984,

    Ultra II Tab ?? kaç inç olduğunu belirtirseniz size yardımcı olabilirim.

    Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.