Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (235. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
944.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimmm78

    tableti açmaya çalışıyorum. android yazısında kalıyor. tabletimi nasıl düzeltebilirim???
    tabletim bussiness 7

    Sayın alimmm78,

    www.piranha.com.tr adresinden ürününüzü seçin, Destek/Yazılım bölümünden cihazınızın seri numarasına uyumlu yazılımı ve yazılım yükleme programını indirin. Yazılım yüklemesi yaparak bu sorunu çözebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Creatıve35

    RIDVAN BEY BANA CEVAP VERMEYECEK GALİBA.

    Sayın Creatıve35,

    Anlık cevaplayamadığım zamanlar olacak ancak en geç 1 saat içinde gerekli geri dönüşler yapılacaktır. Gerekli bilgilendirme Pm den size yapılmıştır.

    Kolay gelsin.
  • Rıdvan Bey gerçekten sorun çözme konusunda çok hızlı. Çok teşekkürler. 5 gündür çektiğimi bir ben bilirim. Tez canlılıkta var tabi bende biraz. Teknik servis yapılanma sürecinde başarılar diliyorum.
    İyi Çalışmalar.
  • iyi günler rıdvan bey; kırşehirden selamlar;

    bir arkadaşın piranha busines 2 tab 9.0 var internete bir türlü bağlanılmıyor ip adresini alırken bir sıkıntı çıkartıyor ben çözemedim reset attım fakat yinede çözülmedi. sorunun ne olduğunu bilmiorum model ve seri numarasını aşağıya yazıyorum yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

    seri no: P44009662
    MODEL: Business 2 tab 9.0
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_kizil

    iyi günler rıdvan bey; kırşehirden selamlar;

    bir arkadaşın piranha busines 2 tab 9.0 var internete bir türlü bağlanılmıyor ip adresini alırken bir sıkıntı çıkartıyor ben çözemedim reset attım fakat yinede çözülmedi. sorunun ne olduğunu bilmiorum model ve seri numarasını aşağıya yazıyorum yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

    seri no: P44009662
    MODEL: Business 2 tab 9.0

    Bu sorun business tab 7 de benimde başıma geliyordu ara sıra. Ben şifreleme türünü WEP yaparak çözmüştüm. Ancak WEP şifreleme kolay hackleniyor. Bilginiz olsun.

    İyi Günler.
  • sayın piranha yetkilisi ,önce bu hizmetinizden dolayı teşşekkür ederim,benim LEON GPS navigasyon system modelinde atlas 4 500 mhz bir cihazım var .
    P28809967 seri nolu bu cihazım ,açılışta piranha yazıp kalıyordu,bir dostum kendi diablo model cihaza ait rom u yükledi ancak değişen bir şey olmadı ,cihazıma ait romu nasıl bulabilirim,yardımlarınız için teşekkürler,iyi çalışmalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erengazili

    sayın piranha yetkilisi ,önce bu hizmetinizden dolayı teşşekkür ederim,benim LEON GPS navigasyon system modelinde atlas 4 500 mhz bir cihazım var .
    P28809967 seri nolu bu cihazım ,açılışta piranha yazıp kalıyordu,bir dostum kendi diablo model cihaza ait rom u yükledi ancak değişen bir şey olmadı ,cihazıma ait romu nasıl bulabilirim,yardımlarınız için teşekkürler,iyi çalışmalar.


    Sayın erengazili,

    Rica ederim, cihazınıza ait yazılım (rom) dosyalarını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

    http://yadi.sk/d/rdbYWM-H3EKyg

    1. Dosyaları rardan çıkarıp boş bir sd karta kopyalayın, (en fazla 2GB)

    2. Sd kartı cihaza takın,

    3. Power tuşunu basılı tutun,

    4. Reset tuşunu basıp bırakın,

    5. Yazılım yüklemesi başlayınca power tuşunu bırakın,

    6. Yazılım %100 tamamlandıktan sonra sd kartı cihazdan çıkarıp daha önce yedeklediğiniz harita dosyalarını geri yükleyin.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 12 Mart 2013; 16:51:27 >




  • kızıma ant purple 4 gb mp3 player aldım. Darty aracılığı ile.
    Netten aldığım cihaz bu öğlen elime geçti. Öğlenden beri şarjda
    ama şarj kablosunu çıkarınca cihaz açılmıyor.
    şarj kablosu iken çalışıyor cihaz sadece...
    ON/OFF tuşu tepki vermiyor sanki.

    Bu olayı en kolay nasıl çözeriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: teoboz

    @piranha destek
    Rıdvan Bey;
    Piranha Raptor Navigasyon cihazımın romunu güncellerken harita dosyaları tamamen silindi ve navigasyon hiç açılmıyor. Malesef alınan yedekler de bilgisayarda yok. seri numarası P38713626 ve yazılım kimliği CK-VEDJ-71VB-VXJA-W8GQ . Naviextras da cihazı tekrar tanıtarak güncellemeleri alabileceğim dosyaları bana gönderebilirmisiniz?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

    Sayın teoboz,

    Harita dosyaları konusunda size yardımcı olabilmem için,

    1. Cihazın modelini,

    2. Cihazın seri numarasını,

    3. Ayarlar/Sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını bana iletmeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan Bey;
    Talep ettiğiniz bilgiler aşağıdadır;
    1. Cihazın modeli :Piranha Raptor
    2. Seri NUmarası: P38713626
    3. Ayarlar Sistem UUID: LH11051504713916


    ilginiz için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teoboz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: teoboz

    @piranha destek
    Rıdvan Bey;
    Piranha Raptor Navigasyon cihazımın romunu güncellerken harita dosyaları tamamen silindi ve navigasyon hiç açılmıyor. Malesef alınan yedekler de bilgisayarda yok. seri numarası P38713626 ve yazılım kimliği CK-VEDJ-71VB-VXJA-W8GQ . Naviextras da cihazı tekrar tanıtarak güncellemeleri alabileceğim dosyaları bana gönderebilirmisiniz?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

    Sayın teoboz,

    Harita dosyaları konusunda size yardımcı olabilmem için,

    1. Cihazın modelini,

    2. Cihazın seri numarasını,

    3. Ayarlar/Sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını bana iletmeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan Bey;
    Talep ettiğiniz bilgiler aşağıdadır;
    1. Cihazın modeli :Piranha Raptor
    2. Seri NUmarası: P38713626
    3. Ayarlar Sistem UUID: LH11051504713916


    ilginiz için teşekkürler

    Sayın teoboz,

    Cihazınıza ait harita dosyalarını indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kardes4

    kızıma ant purple 4 gb mp3 player aldım. Darty aracılığı ile.
    Netten aldığım cihaz bu öğlen elime geçti. Öğlenden beri şarjda
    ama şarj kablosunu çıkarınca cihaz açılmıyor.
    şarj kablosu iken çalışıyor cihaz sadece...
    ON/OFF tuşu tepki vermiyor sanki.

    Bu olayı en kolay nasıl çözeriz.




    Sayın kardes4,

    Cihazı bilgisayara taktığınızda donanım olarak algılıyorsa yazılım sorun vardır. Bu durumda size size yazılım gönderebilirim. Bilgisayara bağladığınızda herhangi donanım olarak algılanmıyorsa cihazda donanımsal sorun vardır. Bu durumda satın aldığınız yere değişim amaçlı gönderebilir, yada teknik servisimize onarım amaçlı gönderebilirsiniz. Bilgisayarınızın aygıt yöneticisinden cihazın algılanıp algılanmadığını kontrol edebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • merhaba piranha business tab İİ 9 inch tabletm var.tabletime nokia e 72 cihazmi kullanrk nete baglnmk istiorm.nokia e 72 yi wifi hotspot yaptgmda joiku spot light tarzi bi progrmla tabetim bu wiifi noktsni gormuo.fakat pc goruo bu wifi noktasni.ayrica usb ile bagladgmda pcyi nete bagla secengni seciorm telden ama tablet teli yne gormuo.acaba e 72 icin kullanablcem baska bi wifi hotspt programi tavsye etmenz mumkun mu yada ne yapablrm bu tarz bi baglnti kurablmem icin?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba piranha business tab İİ 9 inch tabletm var.tabletime nokia e 72 cihazmi kullanrk nete baglnmk istiorm.nokia e 72 yi wifi hotspot yaptgmda joiku spot light tarzi bi progrmla tabetim bu wiifi noktsni gormuo.fakat pc goruo bu wifi noktasni.ayrica usb ile bagladgmda pcyi nete bagla secengni seciorm telden ama tablet teli yne gormuo.acaba e 72 icin kullanablcem baska bi wifi hotspt programi tavsye etmenz mumkun mu yada ne yapablrm bu tarz bi baglnti kurablmem icin?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam Rıdvan bey, Size sormak istediğim dört konu var yardımcı olursanız sevinirim.
    noTraffic S type Sytem ID(Seri No): 50513443-5884749-48000901-21301271 cihazı kullanıyorum


    1) ekim 2012 de güncellenen haritada baya eksiklikler mevcut, bundan bir ay önce infotech ile görüşmemde şubat 2013 güncellemesinde bu eksikliklerin giderileceği söylenmişti, laikin sitenize 21.02.2013 tarihde eklenen harita güncelleme programı ile yaptığım güncellemede hala eksikliklerin devam ettiğini gördüm, vede bunun üzerine tekrar infotech ile telefonda görüştüm, yetkili şuanki mevcut haritanın ekim 2012 versiyonlu harita oldugunu, güncellenen haritanın test aşamasında oldugunu ve 1 hafta içinde kullanılmaya başlanacağını bildirdi!
    Peki aşağıda belirtiğim 21.02.2013 16:50 sitenize eklediğiniz proğram güncellemesimi, harita güncellemesimi?
    "Harita güncelleme programı. Versiyon: 1.0 Dosya Türü: Dosya Boyutu: 587 KB Ekleme Tarihi: 21.02.2013 16:50" bu eklenen proğram güncellemesimi, harita güncellemesimi?
    Eğerki program güncellemesi ise, yeni güncel harita ne zaman eklenecek?

    2) 22.02.2013 15:48 li Yazılım(ROM) Yükleme Kılavuzu nun yetersiz olduğunu düşünüyorum.Burdaki yazılanlarla defalarca denememe rağmen bir türlü Yazılım(rom) yüklemesi yapamadım. Yükleme Kılavuzu resimli olarak yapılsa yada yapılırken bir video kayıt alınsa videosu yüklense daha sağlıklı olur. Bu yükleme Kılavuzu sonuca götürmüyor.

    3) Ben cihazımı a101 den aldım, ilk kullanmadan önce mevcut yedeğini bilgisayarıma aldım, duruyor. 21.02.2013 16:50 Harita güncelleme programı Sygic Assistan ile Europe Turkey Free Download seceneğini tıklayarak güncellememi yaptım. lakin harıtayı inceleyip eksiklikler görünce tam güncelleme yapamadım galiba diyip, cihazıma format attım, elimde bulunan ilk mevcut yedeğimi geri cihazıma yükledim. Sygic Assistan asistan ile tekrar güncelleme yapmaya çalıştıgımda, sadece paralı haritaların mevcut oldugunu, europe hatirasının seceneklerde olmadıgını gördüm. Neticede benim ömür boyu ücretsiz harita güncelleştirme hakkım mevcut. Sygic Assistan cihazımı gördüğünde turkey haritasının güncelleşmesi çıkması gerekmezmi? Veya cıkıyorda, ben yanlış bir işlem mi yapıyorum?

    4) Birde kullanma klavuzunda galiba cihazınızı kayıt altına aldırın gibi bir ibare mevcuttu, bunu yapmamız şartmı? + veya - varmı? nasıl kayıt site üzerindende kayıt altına aldırabilirmiyim?


    şimdiden yardımlarınız için teşekürler?

    Ayrıca birde siteden yazılım(rom) kaldırılmış, indirebileceğim bir link verirmisiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bb487

    merhaba piranha business tab İİ 9 inch tabletm var.tabletime nokia e 72 cihazmi kullanrk nete baglnmk istiorm.nokia e 72 yi wifi hotspot yaptgmda joiku spot light tarzi bi progrmla tabetim bu wiifi noktsni gormuo.fakat pc goruo bu wifi noktasni.ayrica usb ile bagladgmda pcyi nete bagla secengni seciorm telden ama tablet teli yne gormuo.acaba e 72 icin kullanablcem baska bi wifi hotspt programi tavsye etmenz mumkun mu yada ne yapablrm bu tarz bi baglnti kurablmem icin?

    Sayın bb487,

    E72 de test etmedim ancak Hotspot Shield VPN uygulamasını deneyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • MErhaba Bende piranha evoque white 385 serisi navigasyon var . rom attım ancak rom atmadan önce dosyaları yedeklemeyi unuttum bu yuzden harita güncellemeside yapamıyorum. Bu dosyalar mevcut mudur acaba?
    Not: Cihaz açılıyor usb modda gps arıyor ancak bulamıyor dosyalar olmadığı için
  • Sanırım 2009 yılında satına aldığım ancak ilk zamanlarda huyunu bilmediğim için ve bağlanyı aparatlarıyla yaşanan sorunlar nedeniylel sıkça servise gönderdiğim cihazımı sonraları keyifle kulandım taki motosiklet sezonunun açıldığı şu günlerde ufak bir gezide yaşadığım talihsizliğe kadar. Yaşanan elektirik sorunu sebebiyle cihz çöktü. piranha.com.tr den romunu indirip kurdum ancak dahili hafızasında mobilenavigator dosyası yok. Geçmişte naviextras üzerinden yedeğini aldığım verileri dahili hafıza yer sebebiyle almıyor karta attığımda ise gps tıklansada harita açılmıyor. Mobilenavigator klasörünü göndermenizi rica ediyorum. Cihaza ilişkin seri no, ID PM olarak gönderilmiştir.

    Cihaz Piranha Diablo Pathfinder 3,5

    Saygılarımla, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssastim

    Selam Rıdvan bey, Size sormak istediğim dört konu var yardımcı olursanız sevinirim.
    noTraffic S type Sytem ID(Seri No): 50513443-5884749-48000901-21301271 cihazı kullanıyorum


    1) ekim 2012 de güncellenen haritada baya eksiklikler mevcut, bundan bir ay önce infotech ile görüşmemde şubat 2013 güncellemesinde bu eksikliklerin giderileceği söylenmişti, laikin sitenize 21.02.2013 tarihde eklenen harita güncelleme programı ile yaptığım güncellemede hala eksikliklerin devam ettiğini gördüm, vede bunun üzerine tekrar infotech ile telefonda görüştüm, yetkili şuanki mevcut haritanın ekim 2012 versiyonlu harita oldugunu, güncellenen haritanın test aşamasında oldugunu ve 1 hafta içinde kullanılmaya başlanacağını bildirdi!
    Peki aşağıda belirtiğim 21.02.2013 16:50 sitenize eklediğiniz proğram güncellemesimi, harita güncellemesimi?
    "Harita güncelleme programı. Versiyon: 1.0 Dosya Türü: Dosya Boyutu: 587 KB Ekleme Tarihi: 21.02.2013 16:50" bu eklenen proğram güncellemesimi, harita güncellemesimi?
    Eğerki program güncellemesi ise, yeni güncel harita ne zaman eklenecek?

    2) 22.02.2013 15:48 li Yazılım(ROM) Yükleme Kılavuzu nun yetersiz olduğunu düşünüyorum.Burdaki yazılanlarla defalarca denememe rağmen bir türlü Yazılım(rom) yüklemesi yapamadım. Yükleme Kılavuzu resimli olarak yapılsa yada yapılırken bir video kayıt alınsa videosu yüklense daha sağlıklı olur. Bu yükleme Kılavuzu sonuca götürmüyor.

    3) Ben cihazımı a101 den aldım, ilk kullanmadan önce mevcut yedeğini bilgisayarıma aldım, duruyor. 21.02.2013 16:50 Harita güncelleme programı Sygic Assistan ile Europe Turkey Free Download seceneğini tıklayarak güncellememi yaptım. lakin harıtayı inceleyip eksiklikler görünce tam güncelleme yapamadım galiba diyip, cihazıma format attım, elimde bulunan ilk mevcut yedeğimi geri cihazıma yükledim. Sygic Assistan asistan ile tekrar güncelleme yapmaya çalıştıgımda, sadece paralı haritaların mevcut oldugunu, europe hatirasının seceneklerde olmadıgını gördüm. Neticede benim ömür boyu ücretsiz harita güncelleştirme hakkım mevcut. Sygic Assistan cihazımı gördüğünde turkey haritasının güncelleşmesi çıkması gerekmezmi? Veya cıkıyorda, ben yanlış bir işlem mi yapıyorum?

    4) Birde kullanma klavuzunda galiba cihazınızı kayıt altına aldırın gibi bir ibare mevcuttu, bunu yapmamız şartmı? + veya - varmı? nasıl kayıt site üzerindende kayıt altına aldırabilirmiyim?


    şimdiden yardımlarınız için teşekürler?

    Ayrıca birde siteden yazılım(rom) kaldırılmış, indirebileceğim bir link verirmisiniz?

    Sayın ssastim,

    1. Harita işleyişiyle ilgili şöyle anlatayım size;

    Harita firması (infotek) harita yazılım firmasına güncellenmiş harita gönderir, harita firması test eder, test sonuçları olumlu olursa yayınlanmaya başlar. Olumsuz olursa harita firmasına hatalar konusunda bilgi verir. Bu konuyu harita sağlayıcımızla (infotek) görüşüp net sonucu size bildiririm. Gönderilen haritada olumsuzluklarmı yaşandı sorun nedir, bu konuda en kısa sürede sizi bilgilendiririm.

    2. Yazılım (rom) yükleme konusunda haklısınız bu önerinizi dikkate alacağız.

    3. Yedeklediğiniz dosyları geri yükledikten sonra güncelleme varsa yükleyebilmeniz gerekmekte. Buradan kendim test edip nedenini size bildiririm, güncellemede hataya rastlanmışsa güncelleme anında kaldırılır harita firmasına bilgilnedirmede bulunulur.

    4. Daha önceki harita sağlayıcılarıyla yaşadığımız sorunlar nedeniyle böyle bir uyarı yapılmıştır. Herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Yazılım sağlayıcı firmamız ürünlerin ID numarasını kayıt altına zaten almıştır.

    Şimdilik kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aspin28

    MErhaba Bende piranha evoque white 385 serisi navigasyon var . rom attım ancak rom atmadan önce dosyaları yedeklemeyi unuttum bu yuzden harita güncellemeside yapamıyorum. Bu dosyalar mevcut mudur acaba?
    Not: Cihaz açılıyor usb modda gps arıyor ancak bulamıyor dosyalar olmadığı için

    Sayın aspin28,

    Harita dosyaları konusunda size yardımcı olabilmem için;

    1. Cihazın modelini,

    2. Cihazın seri numarasını,

    3. Ayarlar/Sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını bana iletmeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.
  • noTraffic S type Sytem ID(Seri No): 50513443-5884749-48000901-21301271 cihazı kullanıyorum. Yazılım(rom) linki piranha siteden kaldırılmış. İndirebileceğim bir link verirmisimiz Rıdvan Bey.
    Saygılarımla
  • 
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.