Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (223. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamlar, yeni bir piranha ultra tab kullanıcısıyım ancak internete bağlanamıyorum. evdeki diğer bilgisayarlar ve telefonlar interenete sorunsuz bağlanıyorken tablette kablosuz bağlantı adresinin altında "kablosuz ağın güvenliği WPA ile sağlanıyor" diyor. her yerde araştırdım cevap bulamadım, yardım bekliyorum. teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: stingabuzer

    rıdvan bey madem artık foruma girmiyorsunuz!!! bu konuyu lütfen kapatın ki insanların zamanlarını da çalmayın!!! sizin foruma gelmenize engel olacak bir durum varsa yerinize başka birisi de ilgilenebilir. hala mesajıma cevap bekliyorum! piranhanın kendi sitesine de attım aynı soruyu mail olarak ama onlardan da ses seda yok. anlaşılan bir daha piranhayı tercih etmeyeceğim...

    Sn. stingabuzer;anlaşılan bir daha piranhayı tercih etmeyeceğim demişsiniz, bu kararı almakta geç bile kaldınız. Adamlar, sattıkları ürünlerin arkasında durmuyorki..

    bu konu kesinlikle kapanmamalı
    insanlar gelip piranha kullanıcılarının neler çektiğini görmeli ki bu ürünlerden vazgeçsinler
    fiyat uygun diye kesinlikle piranha ürünlerini tercih etmeyin çoğu kişi bende dahil pişmanız




  • Piranha sitesinde Business II Tab 10.1 destek bölümünde Business Tab 10.1 4.0.3 rom bulunmakta. Cihazı ilk aldğım zaman ICS 4.0.4 yüklü idi. Business II Tab 10.1 4.0.4 rom neden yok.
    Varsa linkini paylaşırsanız sevinirim. (Business Tab 10.1 4.0.3 imajını olmuyacak.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonay75 -- 16 Şubat 2013; 21:39:28 >
  • Forum.donanımhaber sitesinde Piranha teknoloji ürünleriyle açılmış olan bu sayfa yasal bir sayfamıdır? Garanti kapsamı konusunda burdan yapılan yardımlar yasal olarak geçerli midir? Teknoloji ürünü satan bir firmanın müşterilerini bu şekilde muhatap almaya çalışması ve sonra aylarca ilgilenmemesi ne kadar doğrudur? Facebook üzerinde de sayfanız bulunmakta orda da insanlar bir muhatap bulamıyor, günlerdir sorunuma burdan bir cavap gelmesini bekliyorum.

    Şunu belirtmek istiyorum Piranha'nın buraya sorumlu olarak atadığı kişiye defalarca özel mesajla ve konu başlığı altında ulaşmaya çalıştım fakat bir sonuç alamadım. Buradaki mesajları ve bu konu başlığını mesajları kaydederek sanayi bakanlığına şikayette bulunacağımı bildiriyorum..!

    Piranha Çalışanları;
    Lütfen insanların değerli zamanını bu şekilde gaspetmeyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Forum.donanımhaber sitesinde Piranha teknoloji ürünleriyle açılmış olan bu sayfa yasal bir sayfamıdır? Garanti kapsamı konusunda burdan yapılan yardımlar yasal olarak geçerli midir? Teknoloji ürünü satan bir firmanın müşterilerini bu şekilde muhatap almaya çalışması ve sonra aylarca ilgilenmemesi ne kadar doğrudur? Facebook üzerinde de sayfanız bulunmakta orda da insanlar bir muhatap bulamıyor, günlerdir sorunuma burdan bir cavap gelmesini bekliyorum.

    Şunu belirtmek istiyorum Piranha'nın buraya sorumlu olarak atadığı kişiye defalarca özel mesajla ve konu başlığı altında ulaşmaya çalıştım fakat bir sonuç alamadım. Buradaki mesajları ve bu konu başlığını mesajları kaydederek sanayi bakanlığına şikayette bulunacağımı bildiriyorum..!

    Piranha Çalışanları;
    Lütfen insanların değerli zamanını bu şekilde gaspetmeyin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Forum.donanımhaber sitesinde Piranha teknoloji ürünleriyle açılmış olan bu sayfa yasal bir sayfamıdır? Garanti kapsamı konusunda burdan yapılan yardımlar yasal olarak geçerli midir? Teknoloji ürünü satan bir firmanın müşterilerini bu şekilde muhatap almaya çalışması ve sonra aylarca ilgilenmemesi ne kadar doğrudur? Facebook üzerinde de sayfanız bulunmakta orda da insanlar bir muhatap bulamıyor, günlerdir sorunuma burdan bir cavap gelmesini bekliyorum.

    Şunu belirtmek istiyorum Piranha'nın buraya sorumlu olarak atadığı kişiye defalarca özel mesajla ve konu başlığı altında ulaşmaya çalıştım fakat bir sonuç alamadım. Buradaki mesajları ve bu konu başlığını mesajları kaydederek sanayi bakanlığına şikayette bulunacağımı bildiriyorum..!

    Piranha Çalışanları;
    Lütfen insanların değerli zamanını bu şekilde gaspetmeyin...

    bu sayfa ile artık ilgilenilmiyor bu gerçek
    telefon ile ulaşman imkansız gibi birşey telefonla aradım 10 dakkadan fazla bekledim açan olmadı telefon parasıda cabası
    piranha resmi internet adresinde üyelik açıp ticket aç ve sorunu sor 1-2 günde cevap aldım ben sadece bu yolla ulaşabiliyorum

    servisten gelen tabletime ise gözüm gibi bakıyorum birdaha arızalanırsa eğer eften püften bir sebepten ötürü para vermek istemiyorum

    çünkü tabletler için 150 tl gibi para isteyen bir serviste bahsediyoruz istedikleri rakamlar aşırı yüksek
    neyseki bana denk gelmedi çok şükür ama bu parayı müşterilerinden isteyen bir servis var malesef. sebebi ise bataryanın bozulması :) ürün çinden geliyor heralde tek tek sipariş edecekler çinden bataryayı iş gücü çok ucuz bir ülkeden bahsediyoruz çinden :)




  • Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    PİRANHA ANDROİD TABLET BİLGİSAYAR YAZILIM (ROM) DOSYALARI (4.0.3, 4.0.4 ve 4.1.1)

    Değerli kullanıcılarımız Android sürüm güncellemelerinde GooglePlay üzerinden yayınlanan uygulama geliştiricilerinin uygulamaları güncel sürüme güncellemeleri gerekemektedir. Bu nedenle Android güncelleme sonrası GooglePlay üzerinden bazı uygulamaları kullanamayabilirsiniz, bilgisayarınızdan GooglePlay hesabınızı açıp hesabınızı kullandığınız cihazı seçin, bilgisayar üzerinden uyumsuz görünen uygulamaları bulup yükleyebilirsiniz.

    ALLWİNNER A10 1.4 GHz CORTEX A8

    Yazılım yükleme aracı Livesuit ve driver

    http://yadi.sk/d/8LJNjdoW1gb7M

    Business Tab 7 P412

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/UPmgT_TB29DGa

    Business Tab 7 P423 P426 P433

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/T0HSylBJ29De6
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/P7WRVWOv1gbBs

    Business Tab 7 P440 P447

    Android 4.0.4http://yadi.sk/d/Nmsr_gJp20kVe
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/jZoovgj81gbMM

    Business Tab II 7 P433

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/4-H7mfN-29DFO

    Business Tab 9

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/qsL8qf6S29ENQ

    Business II Tab 9 P422 P423 P426 P440

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/Nj27_llh1n-nc
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/mU2UcZ-11lGeJ

    Business Tab 9.7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/s3pQnsg629FLy

    Business II Tab 9.7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/iSIEtsmL29FW4

    Business Tab 10.1 P424 P426 P433 P440 (ZEUS)

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/poXayU8429Er6
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/E4nnvx2y1qkf1

    Gps Business Tab 7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/m7JEjjL61gjJY
    Android 4.0.4http://yadi.sk/d/N8KNzI881xD4b

    Pro Tab 7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/njp-5Uhz29FGO

    RK3066 1.6 GHZ DUAL CORE CORTEX A9

    Ultra Tab 7

    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/WfsRFWCY29N0u


    selam
    yandexten yazılım inerken 489 mb lık dosya 70 mb olarak iniyor.defalarca denedim.
    başka yere yüklermisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.



    Sanal ortamda "PIRANHA" karalama kampanyası başlatırız olur biter "Facebook" var "Twitter" var birde AKBANK'a mail atmak lazım MTV axessle ödeyene PIRANHA ürünlerinde %40'a varan indirim var diyordu. Haber verelim servis desteği olmayan, telefonla ulaşılamayan, müşteri memnuniyetinden yoksun bir isimle iş yaptıklarını bilsinler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.



    Sanal ortamda "PIRANHA" karalama kampanyası başlatırız olur biter "Facebook" var "Twitter" var birde AKBANK'a mail atmak lazım MTV axessle ödeyene PIRANHA ürünlerinde %40'a varan indirim var diyordu. Haber verelim servis desteği olmayan, telefonla ulaşılamayan, müşteri memnuniyetinden yoksun bir isimle iş yaptıklarını bilsinler.

    Tablet şimdi garanti dışı kaldıya.

    30 iş günü süreside kalmadı.

    attılar tableti bi kenara

    biz keriz gibi bekliyoruz.

    hay böyle firmanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.



    Sanal ortamda "PIRANHA" karalama kampanyası başlatırız olur biter "Facebook" var "Twitter" var birde AKBANK'a mail atmak lazım MTV axessle ödeyene PIRANHA ürünlerinde %40'a varan indirim var diyordu. Haber verelim servis desteği olmayan, telefonla ulaşılamayan, müşteri memnuniyetinden yoksun bir isimle iş yaptıklarını bilsinler.

    Piranha bunu çoktan hak etti. Hata bizlerdeki peşine düşmüyoruz, sonra da kendi başımıza gelince ver yansın ediyoruz. Birlikten güç doğarmış.. Nereden başlayalım???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ormanci61

    quote:

    Orijinalden alıntı: earl2000

    Arkadaşlar bende piranha sigma model navigasyon cihaz var aleti güncellemek istedim ve internetten Naviextras Toolbox adlı bir programa bağladım. güncelleme işlemi yapıldı, sonrasında alet çalışmaz oldu. Navigasyona girdiğimde "application mobilenavigator.exe encountered a serius error and must shut down" yazısı çıkıyor. Önceki bilgileri kaydetmiştim, onu yükledim ama sonuç yine aynı. Bu sorunu nasıl çözebiliriz bilgisi olan arkadaş varmı?

    Selamlar benimde aracıma teybin yerine monte ettiğim dispatcher modeli var corolla araç için bende de aynı hata iletisini verdi rıdvan beyin forumda olduğu dönemde cevap vermişti ve üzerindeki sd karta yüklü olan lisansının silindiğini (virüs vs. sebebi ile) bu sebepten olacağından bahsedip seri no falan istemişti. Gönderdim ancak geri dönüş olmadı , bu arada birgün reset tuşuna bastım ve navigasyon açıldı ama harita piyasada yoktu. servisle görüştüm sd kartı gönderin dediler dahale de göndermedim İGO8 kullanmayı düşünüyorum ancak nalet cihaz onuda açmıyor ne iş anlamadım.
    İsterseniz bi reset yapın aynı hata iletisi çıkmaz da harita açılır mı bilmem bende ileti aynıydı gitti ancak haritasız boş bir navigasyon ekranı :)))))

    Sağolasın ormancı, sorunu sonunda halletim internetten "Amigo8.4.3.148354" programını komple indirdim içindeki "Infinity" yazan programı "MobileNavigator" olarak ismini değiştirip navigasyon içindeki MobileNavigator le değiştirdim halloldu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.



    Sanal ortamda "PIRANHA" karalama kampanyası başlatırız olur biter "Facebook" var "Twitter" var birde AKBANK'a mail atmak lazım MTV axessle ödeyene PIRANHA ürünlerinde %40'a varan indirim var diyordu. Haber verelim servis desteği olmayan, telefonla ulaşılamayan, müşteri memnuniyetinden yoksun bir isimle iş yaptıklarını bilsinler.

    Tablet şimdi garanti dışı kaldıya.

    30 iş günü süreside kalmadı.

    attılar tableti bi kenara

    biz keriz gibi bekliyoruz.

    hay böyle firmanın.

    Sayın Atarlı Cat,

    Cihazınız teknik serviste mi? garanti kapsamı dışında bırakılmışsa muhtemelen fiziksel hasardan dolayıdır. Fiziksel hasar dışında yazılım v.s garanti kapsamı dışında işleme alınmaz. Fiziksel hasarlı ürünlerde ekran ücretlerinin yüksek oluşu bizden kaynaklı bir durum değildir. PiranhaPlus paketini özellikle bu amaçla hazırladık ve sigorta firmalarının aksine 2 defa kırık sıvı teması v.s hakkı tanıdık.

    Kolay gelsin.




  • Değerli Piranha kullanıcıları,

    Uzun zamandır (22 gün) siteye giriş yapamıyorum. Bunun en büyük nedeni firmamız yeni bir yapılanmaya gidiyor, şu an firmamızın tüm birimleri genişletilmekte. Firma binamızda tadilat işleri devam etmektedir. Elbetteki bu bahane değildir, ancak forum sitesine hakim olmayıp sizlere cevap verilirse eminim daha çok sıkıntı yaşarsınız. Sen ne işe yararsın diyebilirsiniz, ben teknik servisin (müşteri hizmetleri, onarım birimi, ürün kabul, depo) tamamından sorumlu bir çalışanım. Yeni alanların inşası sırasında başında durması gereken kişide benim bu nedenle foruma uzun süreli giriş yapamadım. Ancak bu çalışmalarımız sonrası sizler istediğiniz zaman müşteri hizmetlerine ulaşabilecek, servis süresi sıkıntısı çekmeyecek, site üzerindeki mailler aynı anda cevaplanacak. Kısacası burada müşterilerimizi düşündüğümüz için yeni bir yapılanmaya gidiyoruz ve bu süreçte aksaklıklar yaşanabilecektir. Bu nedenle üzdüğümüz tüm kullanıcılarımızdan özür dileriz. İstanbul içinde bulunan kullanıcılarımız binamıza gelip durumu yerinde görebilirler.

    Saygılarımızla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 18 Şubat 2013; 11:16:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.



    Sanal ortamda "PIRANHA" karalama kampanyası başlatırız olur biter "Facebook" var "Twitter" var birde AKBANK'a mail atmak lazım MTV axessle ödeyene PIRANHA ürünlerinde %40'a varan indirim var diyordu. Haber verelim servis desteği olmayan, telefonla ulaşılamayan, müşteri memnuniyetinden yoksun bir isimle iş yaptıklarını bilsinler.

    Tablet şimdi garanti dışı kaldıya.

    30 iş günü süreside kalmadı.

    attılar tableti bi kenara

    biz keriz gibi bekliyoruz.

    hay böyle firmanın.

    Sayın Atarlı Cat,

    Cihazınız teknik serviste mi? garanti kapsamı dışında bırakılmışsa muhtemelen fiziksel hasardan dolayıdır. Fiziksel hasar dışında yazılım v.s garanti kapsamı dışında işleme alınmaz. Fiziksel hasarlı ürünlerde ekran ücretlerinin yüksek oluşu bizden kaynaklı bir durum değildir. PiranhaPlus paketini özellikle bu amaçla hazırladık ve sigorta firmalarının aksine 2 defa kırık sıvı teması v.s hakkı tanıdık.

    Kolay gelsin.

    Garanti dışı kalmasına lafım yok.

    Ben bozdum portu o kabulde.

    Ama, Bana ücret onayı istendi fax yolladım imzalayıp.

    Daha sonra piranha vatanbilgisayar'a geri gönderdi cihazı. ÜCRET ZAMAN AŞIMI Diyerekten.

    Vatanbilgisayar gecikme olduğu için fax'ı size iletemedi 3 iş günü içinde.

    Cihazı geri gönderdi piranhaya.

    Pirhanadan hala ses yok.

    Piranhaya sorduğumda ise. Vatan bilgisardan cihazıa alın, Bize elden teslim edin ücreti ile birlikte dediler.

    E ben vatanı arıyorum diyorumki cihaz sizdeyse geliyim alıyım.

    Biz geri gönderdik diyorlar.

    Ne yapmam gerekiyor bu durumda?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: capricornus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    PİRANHA ANDROİD TABLET BİLGİSAYAR YAZILIM (ROM) DOSYALARI (4.0.3, 4.0.4 ve 4.1.1)

    Değerli kullanıcılarımız Android sürüm güncellemelerinde GooglePlay üzerinden yayınlanan uygulama geliştiricilerinin uygulamaları güncel sürüme güncellemeleri gerekemektedir. Bu nedenle Android güncelleme sonrası GooglePlay üzerinden bazı uygulamaları kullanamayabilirsiniz, bilgisayarınızdan GooglePlay hesabınızı açıp hesabınızı kullandığınız cihazı seçin, bilgisayar üzerinden uyumsuz görünen uygulamaları bulup yükleyebilirsiniz.

    ALLWİNNER A10 1.4 GHz CORTEX A8

    Yazılım yükleme aracı Livesuit ve driver

    http://yadi.sk/d/8LJNjdoW1gb7M

    Business Tab 7 P412

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/UPmgT_TB29DGa

    Business Tab 7 P423 P426 P433

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/T0HSylBJ29De6
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/P7WRVWOv1gbBs

    Business Tab 7 P440 P447

    Android 4.0.4http://yadi.sk/d/Nmsr_gJp20kVe
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/jZoovgj81gbMM

    Business Tab II 7 P433

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/4-H7mfN-29DFO

    Business Tab 9

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/qsL8qf6S29ENQ

    Business II Tab 9 P422 P423 P426 P440

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/Nj27_llh1n-nc
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/mU2UcZ-11lGeJ

    Business Tab 9.7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/s3pQnsg629FLy

    Business II Tab 9.7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/iSIEtsmL29FW4

    Business Tab 10.1 P424 P426 P433 P440 (ZEUS)

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/poXayU8429Er6
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/E4nnvx2y1qkf1

    Gps Business Tab 7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/m7JEjjL61gjJY
    Android 4.0.4http://yadi.sk/d/N8KNzI881xD4b

    Pro Tab 7

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/njp-5Uhz29FGO

    RK3066 1.6 GHZ DUAL CORE CORTEX A9

    Ultra Tab 7

    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/WfsRFWCY29N0u


    selam
    yandexten yazılım inerken 489 mb lık dosya 70 mb olarak iniyor.defalarca denedim.
    başka yere yüklermisiniz.

    Sayın capricornus,

    www.piranha.com.com.tr adresinden Destek/Yazılımlar bölümünden cihazınıza ait yazılım sürümlerini indirebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.



    Sanal ortamda "PIRANHA" karalama kampanyası başlatırız olur biter "Facebook" var "Twitter" var birde AKBANK'a mail atmak lazım MTV axessle ödeyene PIRANHA ürünlerinde %40'a varan indirim var diyordu. Haber verelim servis desteği olmayan, telefonla ulaşılamayan, müşteri memnuniyetinden yoksun bir isimle iş yaptıklarını bilsinler.

    Tablet şimdi garanti dışı kaldıya.

    30 iş günü süreside kalmadı.

    attılar tableti bi kenara

    biz keriz gibi bekliyoruz.

    hay böyle firmanın.

    Sayın Atarlı Cat,

    Cihazınız teknik serviste mi? garanti kapsamı dışında bırakılmışsa muhtemelen fiziksel hasardan dolayıdır. Fiziksel hasar dışında yazılım v.s garanti kapsamı dışında işleme alınmaz. Fiziksel hasarlı ürünlerde ekran ücretlerinin yüksek oluşu bizden kaynaklı bir durum değildir. PiranhaPlus paketini özellikle bu amaçla hazırladık ve sigorta firmalarının aksine 2 defa kırık sıvı teması v.s hakkı tanıdık.

    Kolay gelsin.

    Garanti dışı kalmasına lafım yok.

    Ben bozdum portu o kabulde.

    Ama, Bana ücret onayı istendi fax yolladım imzalayıp.

    Daha sonra piranha vatanbilgisayar'a geri gönderdi cihazı. ÜCRET ZAMAN AŞIMI Diyerekten.

    Vatanbilgisayar gecikme olduğu için fax'ı size iletemedi 3 iş günü içinde.

    Cihazı geri gönderdi piranhaya.

    Pirhanadan hala ses yok.

    Piranhaya sorduğumda ise. Vatan bilgisardan cihazıa alın, Bize elden teslim edin ücreti ile birlikte dediler.

    E ben vatanı arıyorum diyorumki cihaz sizdeyse geliyim alıyım.

    Biz geri gönderdik diyorlar.

    Ne yapmam gerekiyor bu durumda?

    Sayın Atarlı Cat,

    Bu konuda bizlerde sizin kadar rahatsız oluyoruz, kurumsal müşterilerimiz ücret onayı bekleyen cihazlar için bekletilme süresini en fazla 5 gün olarak tutuyor. 5 gün içerisinde ücret onaylandı yada onaylanmadı bilgisi gelmeyen cihazlar geri gönderiliyor. Yani vatana siz onay verene kadar biz cihazı vatana geri göndermiş oluyoruz. 5 gün süresini aştığımız zaman kurumsal firmalarla ciddi sıkıntılar yaşamaya başlıyoruz. 5 gününde cihazı geri gönderdiğimizde müşteri zor durumda kalıyor. Size verilen takip numarasını varsa cihazın seri numarasıyla birlikte Pm den bana bildirin buradamı cihazınız gerekli işlemleri hızlandıralım.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Bu nasıl iştir anlamadım

    Tabletimi vatan bilgisayara gönderdim.

    50 tl istediler USB Portu için. gerçi hiç vermek istemiyorumya 50 kuruşluk şey için 50 tl istiyorlar.

    Neyse kabul edip faks çektik vatanbilgisayara sonra onaylandı denildi.

    Piranha cihazı geri göndermiş vatana

    neymiş ücret zaman aşımıymış.

    Piranha yetkili servisine sordum diyorki bize dekont göndermeniz gerekiyor.

    ne dekontu anlamadım diyorum.

    Cihazı vatandan alıp şu hesap numarasıa ücreti yatırın sonrada dekontunu yollayın dediler.

    E tamam dedim vatanı aryıorum adamlar diyorki hala işlem sürüyor diyorlar.

    sitesinden kontrol ediyorum hala Sevkiyat yazıyor.

    valal piranhayı iyi bi şirket zannediyordum fos çıktı.

    işler iyice karıştı tabletimi alamıyorum.

    hele bi 30 iş gününü geçsin.

    bak nasıl şikayet ediyorum.

    kim bilir tableti nereye attılar.



    Sanal ortamda "PIRANHA" karalama kampanyası başlatırız olur biter "Facebook" var "Twitter" var birde AKBANK'a mail atmak lazım MTV axessle ödeyene PIRANHA ürünlerinde %40'a varan indirim var diyordu. Haber verelim servis desteği olmayan, telefonla ulaşılamayan, müşteri memnuniyetinden yoksun bir isimle iş yaptıklarını bilsinler.

    Tablet şimdi garanti dışı kaldıya.

    30 iş günü süreside kalmadı.

    attılar tableti bi kenara

    biz keriz gibi bekliyoruz.

    hay böyle firmanın.

    Sayın Atarlı Cat,

    Cihazınız teknik serviste mi? garanti kapsamı dışında bırakılmışsa muhtemelen fiziksel hasardan dolayıdır. Fiziksel hasar dışında yazılım v.s garanti kapsamı dışında işleme alınmaz. Fiziksel hasarlı ürünlerde ekran ücretlerinin yüksek oluşu bizden kaynaklı bir durum değildir. PiranhaPlus paketini özellikle bu amaçla hazırladık ve sigorta firmalarının aksine 2 defa kırık sıvı teması v.s hakkı tanıdık.

    Kolay gelsin.

    Garanti dışı kalmasına lafım yok.

    Ben bozdum portu o kabulde.

    Ama, Bana ücret onayı istendi fax yolladım imzalayıp.

    Daha sonra piranha vatanbilgisayar'a geri gönderdi cihazı. ÜCRET ZAMAN AŞIMI Diyerekten.

    Vatanbilgisayar gecikme olduğu için fax'ı size iletemedi 3 iş günü içinde.

    Cihazı geri gönderdi piranhaya.

    Pirhanadan hala ses yok.

    Piranhaya sorduğumda ise. Vatan bilgisardan cihazıa alın, Bize elden teslim edin ücreti ile birlikte dediler.

    E ben vatanı arıyorum diyorumki cihaz sizdeyse geliyim alıyım.

    Biz geri gönderdik diyorlar.

    Ne yapmam gerekiyor bu durumda?

    Sayın Atarlı Cat,

    Bu konuda bizlerde sizin kadar rahatsız oluyoruz, kurumsal müşterilerimiz ücret onayı bekleyen cihazlar için bekletilme süresini en fazla 5 gün olarak tutuyor. 5 gün içerisinde ücret onaylandı yada onaylanmadı bilgisi gelmeyen cihazlar geri gönderiliyor. Yani vatana siz onay verene kadar biz cihazı vatana geri göndermiş oluyoruz. 5 gün süresini aştığımız zaman kurumsal firmalarla ciddi sıkıntılar yaşamaya başlıyoruz. 5 gününde cihazı geri gönderdiğimizde müşteri zor durumda kalıyor. Size verilen takip numarasını varsa cihazın seri numarasıyla birlikte Pm den bana bildirin buradamı cihazınız gerekli işlemleri hızlandıralım.

    Kolay gelsin.

    Tamam hocam pm attım.

    Lütfen ilgilenin hala sevkiyatta olarak geçiyor vatan bilgisayarda.

    Biz +KDV Yazmamıştık.

    Vatan bilgisayarı aradık sorduk +KDV Yazmanız gerekiyor demişlerdi.

    Tekrar gönderdik.

    Eğer tablet sizdeyse ilgilenmesini sağlarsanız memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnan032

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Forum.donanımhaber sitesinde Piranha teknoloji ürünleriyle açılmış olan bu sayfa yasal bir sayfamıdır? Garanti kapsamı konusunda burdan yapılan yardımlar yasal olarak geçerli midir? Teknoloji ürünü satan bir firmanın müşterilerini bu şekilde muhatap almaya çalışması ve sonra aylarca ilgilenmemesi ne kadar doğrudur? Facebook üzerinde de sayfanız bulunmakta orda da insanlar bir muhatap bulamıyor, günlerdir sorunuma burdan bir cavap gelmesini bekliyorum.

    Şunu belirtmek istiyorum Piranha'nın buraya sorumlu olarak atadığı kişiye defalarca özel mesajla ve konu başlığı altında ulaşmaya çalıştım fakat bir sonuç alamadım. Buradaki mesajları ve bu konu başlığını mesajları kaydederek sanayi bakanlığına şikayette bulunacağımı bildiriyorum..!

    Piranha Çalışanları;
    Lütfen insanların değerli zamanını bu şekilde gaspetmeyin...

    bu sayfa ile artık ilgilenilmiyor bu gerçek
    telefon ile ulaşman imkansız gibi birşey telefonla aradım 10 dakkadan fazla bekledim açan olmadı telefon parasıda cabası
    piranha resmi internet adresinde üyelik açıp ticket aç ve sorunu sor 1-2 günde cevap aldım ben sadece bu yolla ulaşabiliyorum

    servisten gelen tabletime ise gözüm gibi bakıyorum birdaha arızalanırsa eğer eften püften bir sebepten ötürü para vermek istemiyorum

    çünkü tabletler için 150 tl gibi para isteyen bir serviste bahsediyoruz istedikleri rakamlar aşırı yüksek
    neyseki bana denk gelmedi çok şükür ama bu parayı müşterilerinden isteyen bir servis var malesef. sebebi ise bataryanın bozulması :) ürün çinden geliyor heralde tek tek sipariş edecekler çinden bataryayı iş gücü çok ucuz bir ülkeden bahsediyoruz çinden :)

    Sayın adnan032,

    Şu an buradan cevap veremeyeşimin en büyük nedeni bu sıkıntıları çözmek adına şirket binamızda yapılan tadilattan kaynaklanmaktadır. En kısa sürede personel sayımız iki katına çıkarılacak ve bu tip sorunlar yaşamayacaksınız. Ekran fityatları konusunda bizlerde oldukça sıkıntılı durumdayız yedek parça alımlarında cihazlarda kullanılan paçalar cihaz fiyatının 2 katını bulabiliyor. Bu nedenle müşterilerimizin PiranhaPlus paketi satın almasını tavsiye ediyoruz. Fiziksel hasar sıvı temaslarında 2 defa kullanım hakkı sunan bir pakettir.

    Kolay gelsin.




  • Rıdvan bey, inşallah yeni yapılanma herkes için daha güzel olur.
    buraya da yazmıştım, piranhanın sayfasındaki desteğe de yazmıştım, piranhanın sayfasındaki:
    Takip No: 36063
    oradaki mesajla da siz mi ilgileniyorsunuz bilmiyorum ama bir göz atarsanız sevinirim,
    iyi çalışmalar...
  • 
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.