Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (154. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: for_rock

    Merhaba,

    Piranha Tahoe Navigasyon cihazı aldım. Benim gözlemediğim, kapı numaralası çok eksik. Bunu Düzeltmenin, yüklemenin bir yolu varmı acaba?

    İkinci bir sorum, ben cihazı hızlıal.com dan aldım. 22.09.2012 tarihinde aldım fakat bana 05.10.2012 tarihinde geldi. Sigortalamak istiyorum cihazı, onunda fatura tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde yapıldığını söylüyorlar. ne yapmam gerekir?

    Sayın for_rock,

    Kapı numaraları ve değişen sokak isimlerinde sorun yaşamamak için cihazın harita güncellemelerini yapın, kargo teslim tarihinden tarihinden itaberen 3 günlük süreç başlamaktadır. PiranhaPlusla ilgili başvurunuzu yapın sonuç olumsuz olursa size yardımcı olurum.

    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tijey

    Merhaba,

    Yeni aldığımız Piranha Diablo GPS Navigation system cihazımızda GPS e bastığımda ekrana hiçbirşey gelmiyor.
    Motorsiklette kullanmak için yeni aldık henüz hiç kullanmadık bunu nasıl çözebiliriz yardımcı olabilirmisiniz.

    Turgay

    Sayın tijey,

    Harita dosyalarını size gönderebilmem için;

    1. Cihazın modelini,

    2. Cihazın arka kısmında yer alan seri numarasını,

    3. Ayarlar/sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını Pm den bana iltemeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: btrmbtrm

    İnfiniti HD cihazını yeni aldım gps sinyali bekiyor yazıyor bir türlü bulamıyor

    Sayın btrmbtrm,

    Cihazın arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını bana iletirseniz size daha detaylı yardımcı olabilirim.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colors320

    Sayın Rıdvan bey, Sorunlarımla ilgili cevabınıza teşekkür ediyorum. Ancak yüksek fiyat ödeyerekaldığım şarj aletini 2 hafta (birkaç defa) kullanabildim ve halen çakmak yerine sokamıyorum. zira aracımın sigortasını attırıyor. Bu konuda ne yapabilirim. Diğer bir konu ise güncellemeiçin naviextras sitesine üye olmak istedim, ancak üye olurken istenen cihaz tanıtımları arasında piranha senator u bulamadımve üye olamadım. daha sonra sorunu müşteri hizmetlerine(naviextreas.com) dan aşağıdaki cevabı aldım. bu konuda ne yapabiliriz. Teşekkürler.
    "
    ((((Ilginiz icin cok tesekkür ederiz.

    Maalesef sizin cihaziniz desteklenmiyor naviextras.com portalinda. Bu tür desteklenmemis PNA cihazlarini OEM ( Originial Equipment Manufacturer) araclari olarak isimlendiriyoruz. Standart endüstri uygulamalarina göre bu cihazlari üretici kontrol ediyor, lütfen üretici bayiye basvurunuz. Eger cihazinizin üreticisinin ismi uyumluluk listesinde yer aliyorsa, ama cihazin modeli bulunmuyorsa, lütfen ileride tekrar sayfamizi ziyaret ediniz. Yeni bir cihazi destekliyebilmemiz icin gelistiricilerimizin uygunlugunu kontrol etmeleri, ayni zamanda üreticiyle gereken anlasmalarin yapilmasi lazimdir. Desteklenmis ürünlerin listesi sürekli büyümektedir. Lütfen düzenli olarak ziyaret ediniz websayfamizi. )))))

    Sayın colors320,

    Rica ederim, şarj cihazı konusunda Pm den gerekli bilgiyi size ilettim. Cihazınızda Piranha navigasyon yazılımı yüklü olduğundan cihazın güncelleme işlemlerini PiranhaExtra programı aracılığıyla yapmanız gerekmektedir.http://www.piranha.com.tr/product.php?product_id=231 destek/yüklemeler bölümünden PiranhaExtra programını indirebilir, videolar bölümünde PiranhaExtra programı kurulumu ve güncelleme hakkında detaylı bilgi edinebileceğiniz videoyu izleyebilirsiniz.

    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz
  • Hocam bir şey soracağım bu cihazdan bende alacağımda navigasyon açıkken hem haritayı görüp izleyip hemde mp3 radyo özelliklerini kullanabiliyormuyuz? yani navigasyon açıkken mp3 açıp tekrar harita ekranına dönüp mp3 ü dinlemeye devam edebiliyormuyuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    Merhaba
    Sanırım güncellemede Haritalarım silinmiş harita dizininde herhangi bir dosya bulunmamakta

    Sistem Bilgisi
    Rom Version: PF08V31.3212.36M6588Q
    Software Version : V3.6.Y126.04.25
    OEM Info: YFAtlas5
    Platform ID: 5955414E46454E47
    Device ID: 201104200000060E
    SERİ NO: P3810492


    Sayın Destek Yetkilisi Sanırım Mesajım Gözünüzden Kaçtı

    SAYIN PİRANA DESTEK Destek Kısmında Yamış olduğum soruya neden cevap alamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    Merhaba
    Sanırım güncellemede Haritalarım silinmiş harita dizininde herhangi bir dosya bulunmamakta

    Sistem Bilgisi
    Rom Version: PF08V31.3212.36M6588Q
    Software Version : V3.6.Y126.04.25
    OEM Info: YFAtlas5
    Platform ID: 5955414E46454E47
    Device ID: 201104200000060E
    SERİ NO: P3810492


    Sayın Destek Yetkilisi Sanırım Mesajım Gözünüzden Kaçtı

    SAYIN PİRANA DESTEK Destek Kısmında Yazmış olduğum soruya neden cevap alamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    Merhaba
    Sanırım güncellemede Haritalarım silinmiş harita dizininde herhangi bir dosya bulunmamakta

    Sistem Bilgisi
    Rom Version: PF08V31.3212.36M6588Q
    Software Version : V3.6.Y126.04.25
    OEM Info: YFAtlas5
    Platform ID: 5955414E46454E47
    Device ID: 201104200000060E
    SERİ NO: P3810492


    Sayın Destek Yetkilisi Sanırım Mesajım Gözünüzden Kaçtı

    SAYIN PİRANA DESTEK Destek Kısmında Yazmış olduğum soruya neden cevap alamıyorum.


    28 Eylül 2012; 16:09:28 tarihinde iletmiş olduğum haritalarım silindi
    mesajımla alakalı hala bir çözüm önerisi veya harita bana ulaşmadı.
    destekseniz destek olun bu cihazı çekiç le kırıdırıp videosunu youtuba koydurtmayın bana görevinizi yapın lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    Merhaba
    Sanırım güncellemede Haritalarım silinmiş harita dizininde herhangi bir dosya bulunmamakta

    Sistem Bilgisi
    Rom Version: PF08V31.3212.36M6588Q
    Software Version : V3.6.Y126.04.25
    OEM Info: YFAtlas5
    Platform ID: 5955414E46454E47
    Device ID: 201104200000060E
    SERİ NO: P3810492


    Sayın Destek Yetkilisi Sanırım Mesajım Gözünüzden Kaçtı

    SAYIN PİRANA DESTEK Destek Kısmında Yazmış olduğum soruya neden cevap alamıyorum.


    28 Eylül 2012; 16:09:28 tarihinde iletmiş olduğum haritalarım silindi
    mesajımla alakalı hala bir çözüm önerisi veya harita bana ulaşmadı.
    destekseniz destek olun bu cihazı çekiç le kırıdırıp videosunu youtuba koydurtmayın bana görevinizi yapın lütfen


    Sayın sefakara,

    Geçikme konusunda haklısınız harita dosyları konusunda sitede, kendi serverlarımızda yada nette olası bir hata nedeniyle gecikmeler yaşanabiliyor. ancak bilmenizi isterimki cihazdaki yüklü bilgileri yedeklemek müşterilerimizin sorumluluğundadır. Buradaki görevimiz olası sorunlarda buradan kullanıcılara destek sağlamak. Harita bilgilerinin silinmesi cihazın garanti kapsamı dışında işlem görmesine neden olur. Bizler burada kullanıcı hatası olup olmadığını gözetmeksizin sizlere yardımcı olmaya çalışıyoruz. Harita dosyalarınızın yükleme işlemleri bittikten sonra dosyaları indirebileceğiniz link Pm den size iletilecektir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    Merhaba
    Sanırım güncellemede Haritalarım silinmiş harita dizininde herhangi bir dosya bulunmamakta

    Sistem Bilgisi
    Rom Version: PF08V31.3212.36M6588Q
    Software Version : V3.6.Y126.04.25
    OEM Info: YFAtlas5
    Platform ID: 5955414E46454E47
    Device ID: 201104200000060E
    SERİ NO: P3810492


    Sayın Destek Yetkilisi Sanırım Mesajım Gözünüzden Kaçtı

    SAYIN PİRANA DESTEK Destek Kısmında Yazmış olduğum soruya neden cevap alamıyorum.


    28 Eylül 2012; 16:09:28 tarihinde iletmiş olduğum haritalarım silindi
    mesajımla alakalı hala bir çözüm önerisi veya harita bana ulaşmadı.
    destekseniz destek olun bu cihazı çekiç le kırıdırıp videosunu youtuba koydurtmayın bana görevinizi yapın lütfen


    Sayın sefakara,

    Geçikme konusunda haklısınız harita dosyları konusunda sitede, kendi serverlarımızda yada nette olası bir hata nedeniyle gecikmeler yaşanabiliyor. ancak bilmenizi isterimki cihazdaki yüklü bilgileri yedeklemek müşterilerimizin sorumluluğundadır. Buradaki görevimiz olası sorunlarda buradan kullanıcılara destek sağlamak. Harita bilgilerinin silinmesi cihazın garanti kapsamı dışında işlem görmesine neden olur. Bizler burada kullanıcı hatası olup olmadığını gözetmeksizin sizlere yardımcı olmaya çalışıyoruz. Harita dosyalarınızın yükleme işlemleri bittikten sonra dosyaları indirebileceğiniz link Pm den size iletilecektir.

    Kolay gelsin.


    Takip ederken yoruldum. Süreç en fazla ne kadar sürer en son ne zaman tarafıma link ulaşır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    Hocam bir şey soracağım bu cihazdan bende alacağımda navigasyon açıkken hem haritayı görüp izleyip hemde mp3 radyo özelliklerini kullanabiliyormuyuz? yani navigasyon açıkken mp3 açıp tekrar harita ekranına dönüp mp3 ü dinlemeye devam edebiliyormuyuz?

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    İstediğiniz özellik İnfiniti ve Evoque P356, 381 seri numarası ile başlayan modellerimizde mevcuttur.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefakara

    Merhaba
    Sanırım güncellemede Haritalarım silinmiş harita dizininde herhangi bir dosya bulunmamakta

    Sistem Bilgisi
    Rom Version: PF08V31.3212.36M6588Q
    Software Version : V3.6.Y126.04.25
    OEM Info: YFAtlas5
    Platform ID: 5955414E46454E47
    Device ID: 201104200000060E
    SERİ NO: P3810492


    Sayın Destek Yetkilisi Sanırım Mesajım Gözünüzden Kaçtı

    SAYIN PİRANA DESTEK Destek Kısmında Yazmış olduğum soruya neden cevap alamıyorum.


    28 Eylül 2012; 16:09:28 tarihinde iletmiş olduğum haritalarım silindi
    mesajımla alakalı hala bir çözüm önerisi veya harita bana ulaşmadı.
    destekseniz destek olun bu cihazı çekiç le kırıdırıp videosunu youtuba koydurtmayın bana görevinizi yapın lütfen


    Sayın sefakara,

    Geçikme konusunda haklısınız harita dosyları konusunda sitede, kendi serverlarımızda yada nette olası bir hata nedeniyle gecikmeler yaşanabiliyor. ancak bilmenizi isterimki cihazdaki yüklü bilgileri yedeklemek müşterilerimizin sorumluluğundadır. Buradaki görevimiz olası sorunlarda buradan kullanıcılara destek sağlamak. Harita bilgilerinin silinmesi cihazın garanti kapsamı dışında işlem görmesine neden olur. Bizler burada kullanıcı hatası olup olmadığını gözetmeksizin sizlere yardımcı olmaya çalışıyoruz. Harita dosyalarınızın yükleme işlemleri bittikten sonra dosyaları indirebileceğiniz link Pm den size iletilecektir.

    Kolay gelsin.


    Takip ederken yoruldum. Süreç en fazla ne kadar sürer en son ne zaman tarafıma link ulaşır?

    Sayın sefakara,

    Harita dosyalarınızı indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    Hocam bir şey soracağım bu cihazdan bende alacağımda navigasyon açıkken hem haritayı görüp izleyip hemde mp3 radyo özelliklerini kullanabiliyormuyuz? yani navigasyon açıkken mp3 açıp tekrar harita ekranına dönüp mp3 ü dinlemeye devam edebiliyormuyuz?

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    İstediğiniz özellik İnfiniti ve Evoque P356, 381 seri numarası ile başlayan modellerimizde mevcuttur.

    Kolay gelsin.

    Hocam doubledin olarak hangi ürününüzde mevcut acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    Hocam bir şey soracağım bu cihazdan bende alacağımda navigasyon açıkken hem haritayı görüp izleyip hemde mp3 radyo özelliklerini kullanabiliyormuyuz? yani navigasyon açıkken mp3 açıp tekrar harita ekranına dönüp mp3 ü dinlemeye devam edebiliyormuyuz?

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    İstediğiniz özellik İnfiniti ve Evoque P356, 381 seri numarası ile başlayan modellerimizde mevcuttur.

    Kolay gelsin.

    Hocam doubledin olarak hangi ürününüzde mevcut acaba?

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    Double Din modeli cihazlarımızın hepsinde istediğiniz bu özellik mevcuttur.

    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    Hocam bir şey soracağım bu cihazdan bende alacağımda navigasyon açıkken hem haritayı görüp izleyip hemde mp3 radyo özelliklerini kullanabiliyormuyuz? yani navigasyon açıkken mp3 açıp tekrar harita ekranına dönüp mp3 ü dinlemeye devam edebiliyormuyuz?

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    İstediğiniz özellik İnfiniti ve Evoque P356, 381 seri numarası ile başlayan modellerimizde mevcuttur.

    Kolay gelsin.

    Hocam doubledin olarak hangi ürününüzde mevcut acaba?

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    Double Din modeli cihazlarımızın hepsinde istediğiniz bu özellik mevcuttur.

    İyi günler.

    mp3 çalarken navigasyon ekranını görmek istiyorum çünkü sesli yönlendirme beni katil ediyor kapatıyorum. şirket aracındaki doubledin de o özellik yok ya navigasyon açıcan yada mp3 açıcan.

    çok teşekkürler encore doubledin modelini şimdi alıyorum sizin bu sözünüzden sonra :> harita ekranına bakarken mp3 dinleyebilecegim :>




  • slm arkadaşlar arabama klasör atlatma seçenegi olan sadece usb olsa bile yeter bir teyp almak istyorum önereceginiz bir model varmı acaba?
  • merhaba.aracim 2005 model toyota rav4. aracima piranha cougar modeli bir navigasyon almayi düsünüyorum.ancak almamamdaki tek neden ölcülerinin uymama süphesi.aracimin gögüs kismi böyle.yukaridan veya asagidan kestirme gibi bir imkanim yok.sizce 7 inclik cougar modeli buna uyar mi ?

    http://0.tqn.com/d/trucks/1/0/5/F/05_rav4_audioetc.jpg
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.