Piranha Destek Cevaplıyor
6201 Cevap538099 Görüntüleme247 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     46 [48] 50 51 52 53 54 55      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
3 Mesaj
11 Eylül 2012; 9:47:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Piranha Destek


Sayın taner_04,

Şu anda Radyo D yayın güncellemesi nedeniyle TMC yayını belirli aralıklarla çalışmakta hafta sonuna kadar güncellemelerin tamamlanması bekleniyor. Harita güncellemesi hazır ancak TMC yayını için güncellemenin bitmesi beklenmektedir. Harita yazılımı önümüzdeki hafta içerisnde yayınlanıp buradan ve sitemizin haberler bölümünden duyursu yapılacaktır.

İyi günler.

sayın yetkilim benim sorduğum iki soru da birbirinden bağımsızdı.
TMC özelliğini ben iki haftadan beridir hiç kullanamıyorum.Anten kablosu takılı,yer açık alan vs..ama hiçbir şey fayda etmedi.Özellikle bu sorun için yardımlarınızı rica ediyorum.Böyle bir durumda nasıl bir yol izlemem gerekiyor?


_____________________________



1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
11 Eylül 2012; 9:53:31 

quote:

Orijinalden alıntı: sustaoglu

cihazim normal çalisiyor ve naviextras toolbox yazilimi ile güncellemeleri yükleyebiliyor iken ne gerek vardiysa önce PIRANHA sitesinden piranhaextra_setup dosyasini indirdim ve bilgisayarima kurdum. yazilim için sitede evoque modelini de destekledigi yaziyordu. ancak yazilim cihazi tanimadi. dahasi naviextras toolbox ta cihazimi görmedi. sonra durumu düzeltmek için http://www.piranha.com....duct.php?product_id=174 adresinden evoque_gps_yazilimi yükledim ve çalistirdim. birsey degismedi. cihazin seri numarasina göre 381_Evoque ya da P385_Evoque yükleyin yaziyordu. Cihazin arkasinda bir seri numarasi göremedim. beyaz barkodlu bir kagit var ama seri no okunmuyor. (2011 haziranda almistim) önce 381_Evoque yükledim. windows embedded çalisti ancak sonrasinda evoque_gps_yazilimi kabul etmedi. P385_Evoque zaten yükleyemedim. simdi navigasyonun arabirim çalisiyor ancak navigasyon çalismiyor. komple formatlayarak yeniden yüklemem gereken dosyalar haritalar poi. vs. için link verirseniz sevinirim. tesekkürler

PIRANHA EVOQUE 4.3"
CENTRALITY ATLAS V 500 MHZ 128 MB DDR2 RAM 2 GB

ROM VERSIYON : PF08V31.2424.30M6588Q
SOFTWARE VERSIYON V3.6.Y126.04.25
OEM INFO: YFAtlas5
PLATFORM ID: 5955414E46454E47
DEVICE ID: 20110213000011D2

WINDOWS EMBEDDED CE 6.0 CORE


Sayın sustaoglu,

Cihazınıza ait harita dosylarını indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
11 Eylül 2012; 10:02:03 

quote:

Orijinalden alıntı: filozof.2007

rıdvan bey navigasyonun arkasındaki numara tahoe p38711858 dün yazmışdım inşallah bugün dosyaları gönderirsiniz.

Sayın filozof.2007,

Cihazınıza ait yazılımı (rom) indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
11 Eylül 2012; 10:07:42 

quote:

Orijinalden alıntı: alicengiz85

Sn rıdvan bey çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için. Verdiğiniz bilgiler doğrultusunda hareket ettim cihazım çalışıyor artık. denemeler yapıyorum . Kısacası ALLAH RAZI OLSUN.. Hayırlı işler.

Sayın alicengiz85,

Rica eder, cihazı iyi günlerde kullanmanız dileğimizle. Sizdende Allah razı olsun.

Kolay gelsin.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 11 Eylül 2012; 10:38:36 >


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
11 Eylül 2012; 10:24:30 

quote:

Orijinalden alıntı: taner_04


sayın yetkilim benim sorduğum iki soru da birbirinden bağımsızdı.
TMC özelliğini ben iki haftadan beridir hiç kullanamıyorum.Anten kablosu takılı,yer açık alan vs..ama hiçbir şey fayda etmedi.Özellikle bu sorun için yardımlarınızı rica ediyorum.Böyle bir durumda nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

Sayın taner_04,

Haklısınız sorular bağımsız ancak TMC ve harita güncellemesi aynı zamanda yapıldığı için bu şekilde cevap verdim. Harita güncellemesi hazır yayınlanabilir ancak TMC yayınındaki güncellemelerin tamamlanmasını bekliyoruz. TMC yayını güncellemeler sırasında düzensiz çalışmakta bazen hiç çalışmamakta güncellemelerin en geç 15.09.2012 tarihinde biteceği bize bildirildi. TMC güncellemeleri bittikten sonra harita güncellemesini TMC yayını üzerinde test edip sitemizde sitemizde yayınlayacağız.

Kolay gelsin.


 
3 Mesaj
11 Eylül 2012; 12:24:28 

quote:

Orijinalden alıntı: Piranha Destek


Sayın taner_04,

Haklısınız sorular bağımsız ancak TMC ve harita güncellemesi aynı zamanda yapıldığı için bu şekilde cevap verdim. Harita güncellemesi hazır yayınlanabilir ancak TMC yayınındaki güncellemelerin tamamlanmasını bekliyoruz. TMC yayını güncellemeler sırasında düzensiz çalışmakta bazen hiç çalışmamakta güncellemelerin en geç 15.09.2012 tarihinde biteceği bize bildirildi. TMC güncellemeleri bittikten sonra harita güncellemesini TMC yayını üzerinde test edip sitemizde sitemizde yayınlayacağız.

Kolay gelsin.

peki umarım dediğiniz gibi güncellemelerin sonucunda TMC sorunum tamamen çözülmüş olur.Ancak tamamen kullanıma hazır hale gelmeden ürünü piyasaya sürüp benim gibi pek çok kişinin de mağdur olmasına sebep olan Piranha firmasına da böyle bir durumu hiç yakıstıramadığımı da dile getirmek isterim.

Sorunun 15 eylülden sonra çözülmesini bekliyorum.Aksi bir durumda da 1 aylık süre dolmadan ürünümü iade etmekte kararlıyım.



_____________________________



 
17 Mesaj
11 Eylül 2012; 12:52:00 

taner kardeşim bende aynı durumdayım büyük bir hayal kırıklığı içindeyim 5 yaşında oğlum bile navigasyonumla dalga geçiyor ağzını eğip olmadık sokaklara sağa dön sola dön diyor o bile farketti durumu. bende iade düşünüyorum. açıkcası sitede bir çok no traffic kullanıcı ile pm den görüşüyorum daha da ben memnunum iyi ki almışı diyen yok ya da ben rastlamadım. haritada kendi evimi bulamıyorum olmadık uzun yollardan beni yönlendiriyor. falan falan. formda açıklamalara bakıyorum ha bu gün ha yarın haritalar güncellenecek. haritalarını güncellersin denersin sonra da ürünü piyasaya sunarsın. ama şu anda mantık sür piyasaya şikayet geldikçe kuyruğu düzelt. vatandaş sana parasını verisin birde derdini anlatmak için kıvransın dursun. ben burda yakından ilgilenmeye çalışan yetkiliye teşekkür ederim ama şu da bir kriterdir ki sürekli soru soruluyorsa ya açıklamalarınız yetersiz yada sisteminiz kötü demektir. kurumsal organizasyonda bir tespit vardır. bir kurumda yapılan toplantı sayısı kurumun organizasyon düzeyini gösterir. çok toplantı kötü bir organizsyondur yani. tabi ki bu toplantısız bir organizasyon demek değil:) bunu söylerken memnum olduğum ve denediğim birtek bluetooth dan telefona bağlantı ki onuda anlatan yok kendi karıştırmalarımla buldum. kısaca bahsedilmiş hangi tuşa basınca ne olur gösteren yok. zaten de gerek yok türkler okumaz nasıl olsa::)) mantık biraz bu bence.


_____________________________



1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
11 Eylül 2012; 15:03:15 

quote:

Orijinalden alıntı: taner_04


peki umarım dediğiniz gibi güncellemelerin sonucunda TMC sorunum tamamen çözülmüş olur.Ancak tamamen kullanıma hazır hale gelmeden ürünü piyasaya sürüp benim gibi pek çok kişinin de mağdur olmasına sebep olan Piranha firmasına da böyle bir durumu hiç yakıstıramadığımı da dile getirmek isterim.

Sorunun 15 eylülden sonra çözülmesini bekliyorum.Aksi bir durumda da 1 aylık süre dolmadan ürünümü iade etmekte kararlıyım.



Sayın taner_04,

TMC yayın güncellemeleri 11.09.2012 saat 14:40 tan itibaren tamamlanmış olup, sorunsuz bir şekilde trafik yoğunluğunu görebilirsiniz. Harita güncellemesi belirli illerde yapılacak testlerden sonra sitemizden yayınlanacaktır.

Kolay gelsin.


 
20 Mesaj
11 Eylül 2012; 15:15:03 

quote:

Orijinalden alıntı: hsmeteriz


Sayın Rıdvan Bey verdiğiniz linkteki dosya adı dispathcer olarak gözüküyor, benim cihaz COUGAR problem olurmu acilen cevap verirseniz sevinirim. pm den cihaz bilgilerini gönderdim.

Rıdvan Bey rom yazılımı için çok teşekkür ederim, sorun çözüldü. Birde lisanslı güncel piranha harita yazılımı problemini halletsek çok iyi olacaktı.


_____________________________



 
9 Mesaj
11 Eylül 2012; 15:18:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Piranha Destek


Sayın filozof.2007,

Cihazınıza ait yazılımı (rom) indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

Kolay gelsin.

rıtvan bey çok teşekkür ederim yanlız navigasyon çalışıyor harita bölümüne girmiyor yani harita dosyaları lazım bana bunları göderirseniz sevinirim


_____________________________



 
566 Mesaj
11 Eylül 2012; 15:20:57 

quote:

Orijinalden alıntı: exper26


Piranha yetkilisi, bu kaçıncı mesajım, cevap alamıyorum. Sorun çözmek için burada değil misiniz? Çözemiyorsanız yapamıyoruz demekte bir erdemdir. Hiç olmazsa bu söyleyin, biz de başımızın çaresine bakalım.

Yine mi cevap yok?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Eylül 2012; 16:20:39 

Merhaba, Piranha 7" tablet ile ilgili bazı rosunlarım var ve müşteri hizmetleri telefonlarını açmıyor. Nasıl ulaşıp nereden yardım alabilirim ?

Piranha Pro Tab 7" model
Cihaz geçen hafta "Şifreleme başarısız oldu" başlığı ile aşağıdaki hata mesajını verdi:
Şifreleme kesildi ve tamamlanamıyor. Bu durum nedeniyle tabletinizdeki verilere artık erişilemiyor... Fabrika ayarlarınasıfırlama işlemi gerçekleştirmelisiniz.

Bundan sonra tableti sıfırladım. 1 Hafta sonra gene durduk yere aynı hata mesajı verdi ve gene sıfırlama ekranı çıktı. Henüz dıfırlamadım çünlü sıfırlayınca içinde ne var ne yoksa hepsini siliyor ve ben çocuğum için bir çok oyun ve uygulama yüklemiştim çocuk her seferinde ağlıyor baba bu gene mi bozuldu diyor????

Ben bu cihazın bir arızasının olduğunu ve kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını düşünüyorum. Bu sorunum hakkında yardım rica ediyorum.

Saygılarımla


 
2 Mesaj
11 Eylül 2012; 17:40:31 

Sayın Piranha Destek yetkilisi,
Bende fuga model navigasyon cihazı var pc den virüs bulaştı ve mobil navigator klasörü silindi,
biçimlendirip sistemini yeniden yükledim fakat mobil navigatör klasörü gelmedi bu yüzden de navigasyon çalışmıyor,
dosyayı göndermenizi bekliyorum.
Bilgiler aşağıdaki gibidir;
Model: fuga
s/n: P36912014



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
17 Mesaj
11 Eylül 2012; 18:20:18 

no traffic sakinleri gözünüz aydın güncelleme dosyamız siteme yüklendi. inceleyenlerden sonuç bekliyoruz. bizim bir aylık süremiz dolmadığı için cesaret edemiyoruz. yükleyip deneyenlerden bilgi bekliyoruz.


_____________________________



1068 Mesaj
11 Eylül 2012; 19:30:22 

hocam infiniti güncelleme yaparken navigayon dosyaları yediği almamışım :S

seri numarası : p38540002

infiniti black

navigasyon dosyalarını tekrar gönderirimisiniz


_____________________________



 
3 Mesaj
11 Eylül 2012; 21:14:06 

merhaba ben piranha blazer 5" navigasyon sahibiyim cihazımı açıp navigasyona girmeye çalıştığımda aşşağıda init.api yazısı çıkıyor ve cihaz ana menüye geri dönüyor. Piranha.comdan blazer modeli için seri numarası bazında işletim sistemi yazılımını indirip yüklemeye çalıştım fakat sonuç alamadım yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim .


_____________________________



 
17 Mesaj
12 Eylül 2012; 0:34:51 

rıdvan bey no traffic serinizi yeni aldım alalı 1 hafta falan oldu. yeni güncellemenizi yüklememiz durumunda iade hakkımızı kaybediyor muyuz.?


_____________________________



1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 9:32:56 

quote:

Orijinalden alıntı: zomçırgot

Merhaba, Piranha 7" tablet ile ilgili bazı rosunlarım var ve müşteri hizmetleri telefonlarını açmıyor. Nasıl ulaşıp nereden yardım alabilirim ?

Piranha Pro Tab 7" model
Cihaz geçen hafta "Şifreleme başarısız oldu" başlığı ile aşağıdaki hata mesajını verdi:
Şifreleme kesildi ve tamamlanamıyor. Bu durum nedeniyle tabletinizdeki verilere artık erişilemiyor... Fabrika ayarlarınasıfırlama işlemi gerçekleştirmelisiniz.

Bundan sonra tableti sıfırladım. 1 Hafta sonra gene durduk yere aynı hata mesajı verdi ve gene sıfırlama ekranı çıktı. Henüz dıfırlamadım çünlü sıfırlayınca içinde ne var ne yoksa hepsini siliyor ve ben çocuğum için bir çok oyun ve uygulama yüklemiştim çocuk her seferinde ağlıyor baba bu gene mi bozuldu diyor????

Ben bu cihazın bir arızasının olduğunu ve kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını düşünüyorum. Bu sorunum hakkında yardım rica ediyorum.

Saygılarımla


Sayın zomçırgot,

Karşılaştığınız hata güvenlik amaçlı kullanılan özelliktir, hatalı şifre girişlerinde cihaz içerisindeki verilerinizin başkası tarafından görünmesini engelleme amaçlı cihaz tamamen kendini kapatmakta. Ancak kendiliğinden oluşan bir hata değildir, dilerseniz cihazınıza ait yazılımı (rom) ve nasıl yükleyeceğiniz konusunda gerekli bilgilendirmeyi yapabilirim.

Kolay gelsin.



1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 9:35:23 

quote:

Orijinalden alıntı: psikoiso

rıdvan bey no traffic serinizi yeni aldım alalı 1 hafta falan oldu. yeni güncellemenizi yüklememiz durumunda iade hakkımızı kaybediyor muyuz.?

Sayın psikoiso,

Harita yazılımı güncellemesini yükleyebilirsiniz, güncelleme cihaz garantisini yada cihazın değişim ve iade süresini etkilemez.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 9:40:11 

quote:

Orijinalden alıntı: osmangursoy

merhaba ben piranha blazer 5" navigasyon sahibiyim cihazımı açıp navigasyona girmeye çalıştığımda aşşağıda init.api yazısı çıkıyor ve cihaz ana menüye geri dönüyor. Piranha.comdan blazer modeli için seri numarası bazında işletim sistemi yazılımını indirip yüklemeye çalıştım fakat sonuç alamadım yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim .

Sayın osmangursoy,

Navigasyon cihazlarında yazılım (rom) talebinde bulunacaksanız;

1. Cihaz modeli,

2. Cihazın arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını Pm den bana iletmeniz gerekmektedir

Navigasyon cihazlarında harita dosayları talebinde bulunacaksanız;

1. Cihaz modeli,

2. Cihazın arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını,

3. Ana menüden ayarlar/sistem bölümündeki ID serial numarasını Pm den bana iletmeniz gerekmeketedir.

Kolay gelsin.



1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 9:42:51 

quote:

Orijinalden alıntı: mustafa1300

hocam infiniti güncelleme yaparken navigayon dosyaları yediği almamışım :S

seri numarası : p38540002

infiniti black

navigasyon dosyalarını tekrar gönderirimisiniz

Sayın mustafa1300,

Cihazınıza Piranha harita yazılımı yüklü olduğundan harita lisanslanması emulator üzerinden yapılmaktadır. Cihazı teknik servisimize göndermeniz gerekmektedir.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 9:44:13 

quote:

Orijinalden alıntı: yuxelx

Sayın Piranha Destek yetkilisi,
Bende fuga model navigasyon cihazı var pc den virüs bulaştı ve mobil navigator klasörü silindi,
biçimlendirip sistemini yeniden yükledim fakat mobil navigatör klasörü gelmedi bu yüzden de navigasyon çalışmıyor,
dosyayı göndermenizi bekliyorum.
Bilgiler aşağıdaki gibidir;
Model: fuga
s/n: P36912014

Sayın yuxelx,


Navigasyon cihazlarında yazılım (rom) talebinde bulunacaksanız;

1. Cihaz modeli,

2. Cihazın arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını Pm den bana iletmeniz gerekmektedir

Navigasyon cihazlarında harita dosayları talebinde bulunacaksanız;

1. Cihaz modeli,

2. Cihazın arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını,

3. Ana menüden ayarlar/sistem bölümündeki ID serial numarasını Pm den bana iletmeniz gerekmeketedir.

Kolay gelsin.


 
9 Mesaj
12 Eylül 2012; 10:11:13 

iyi günler rıdvan bey serial numarası LH11051504711923


_____________________________



 
198 Mesaj
12 Eylül 2012; 10:22:56 

merhaba arkadaşlar aracın arkasına park sensörü ve geri görüş kamerası takacağım için bunu navigasyon ekranında görebileceğim pirhana modeli hangileri acaba.?


_____________________________



 
5 Mesaj
12 Eylül 2012; 10:40:10 

Aracınızdaki oto teyp yuvası 2 din ise piranha encore yada piranha couger modellerinden birini kullanabilirsiniz. Ben aracımda encore modelini kullanıyorum, aynı zamanda geri dönüş kamerası da bağlı. Oldukça memnunum cihazdan. Tavsiye ederim.


_____________________________



 
566 Mesaj
12 Eylül 2012; 11:02:01 

quote:

Orijinalden alıntı: exper26


Yine mi cevap yok?

Çalıştığınız firma mı işi bilmiyor, yoksa siz mi ilgilenmiyorsunuz, 10 gündür cevap vermediniz. Maden çözüm üretmekten yoksunsunuz neden bu sayfayı açtınız? Ya sattığınız ürünün arkasında durun ya da ürünün ücretini iade edin. Yapılan; olmayan, çalışmayan programı varmış gibi gösterip Tüketiciyi kandırmak değil mi?


 
25 Mesaj
12 Eylül 2012; 11:16:31 

Rıdvan bey cevap bekliyorum özelden. Güncellemeyi yapmıyor cihaz.


_____________________________



1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 11:21:47 

quote:

Orijinalden alıntı: exper26


Çalıştığınız firma mı işi bilmiyor, yoksa siz mi ilgilenmiyorsunuz, 10 gündür cevap vermediniz. Maden çözüm üretmekten yoksunsunuz neden bu sayfayı açtınız? Ya sattığınız ürünün arkasında durun ya da ürünün ücretini iade edin. Yapılan; olmayan, çalışmayan programı varmış gibi gösterip Tüketiciyi kandırmak değil mi?

Sayın exper26,

Harita firmalarının cihaz firmalarından ayrı olduklarını bilmeniz gerekiyor, kullanıcıya net bilgi verebilmek için bu sayfada bulunuyoruz. Firmadan net bir sonuç gelmediği sürece kendi insiyatifimize dayalı bilgi verme gibi bir olasılığımız yok. Harita datası veya extra haritayla ilgili sorunların en kısa sürede düzeltilebilmesi için, yaşanan sorunları ilgili firmaya bildirir takibini yaparız. Bu konuda Piranha nın üzerine düşeni yaptığından emin olabilirsiniz.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 11:43:25 

quote:

Orijinalden alıntı: ab1420

Rıdvan bey cevap bekliyorum özelden. Güncellemeyi yapmıyor cihaz.

Sayın ab1420,

Öncelikle cihazınızın usb ayarlarını kontrol edin;

1. Cihazın ana menüsünden ayarlar/usb bölümüne girin,

2. Yığın Depolama seçeneğini işaretleyin,

3. Sağ üst tarafta bulunan kayıt (disket sembolü) ikonuna tıkayın, cihaz kapanıp tekrar açılacak,

4. Bu işlemden sonra cihazın bilgisayar bağlantısını yapın,

5. Bilgisayarıma girin çıkarılabilir disk olarak göreceksiniz, çıkarılabilir disk olarak görüyorsanız bilgisayarım penceresini kapatın,

6. Güncelleme programının setup dosyasını çift tıklayıp çalıştırın,

7. Açılan güncelleme programı penceresinde 3 sn lik bir donma yaşanabilir bağlantıyı kesmeyin,

8. Güncelleme yükleme süresi bilgisayarınıza bağlı olarak 5 ila 10 dk arasında değişebilir,

9. Güncelleme yüklemesini güncelleme programının alt tarafındaki göstergeden görebilirsiniz,

10. Yükleme işlemi bittiğinde (ok) seçimi aktif hale gelecek (ok) seçimi yapın,

Bu işlemlerden sonra harita güncelleme işleminiz başarılı bir şekilde sonlanmış olacaktır.

Kolay gelsin.



6.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 12 Eylül 2012; 12:45:15 >


 
25 Mesaj
12 Eylül 2012; 11:44:50 

Güncellemeyi yaptım teşekkürler.

Notraffic güncellenmiş hali ile sorusu olanlar pm atabilir.


_____________________________



1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
12 Eylül 2012; 12:17:17 

quote:

Orijinalden alıntı: filozof.2007

iyi günler rıdvan bey serial numarası LH11051504711923

Sayın filozof.2007,

Cihazınıza ait harita dosyasını indirebileceğiniz link ve nasıl yükleyeceğiniz konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

Kolay gelsin.


 
6 Mesaj
12 Eylül 2012; 13:31:31 

quote:

Orijinalden alıntı: TEZ_TEX


Kusura bakmayın biraz fazla soruyorum ama, uzun zamandır kullanamıyordum cihazı ve bazı sıkıntılarım var.

- Bazen gideceğim yerin çok aksini söylüyor, bazen de yeniden kafasına göre adres hesaplayıp doğru yolda olsam da yanlış yerdeymişim gibi davranıyordu.
- Cihazın şarzı bittiği zaman saat ve tarihi sıfırlıyor.
- Yola çıkacağım zaman uyduları yaklaşık 15 dakika gibi bir sürede buluyor.



sayın yetkili gönderdiginiz semayı servise ulaştırdım suana servisteyim ve size su soruyu sormamı ıstediler
baglantı fişlerinin reklerini bize belirtmenizi istiyorlar
5 adet toplamda klan kablo ucu var fakat bun ların renklerini ve hangi rengin nereye baglanacagını hangi renge hangi direnç olacagını soruyorlar
acil bir yardımınızı rica edecegim.


_____________________________



 
6 Mesaj
12 Eylül 2012; 13:32:40 

quote:

Orijinalden alıntı: Piranha Destek


Sayın bakiuca,

Rica ederim. Direksiyon kumandası için bağlantı şeması resimde görüldüğü gibidir.

Kolay glsin.

0


local://upfiles/1178483/1B36D424ABDB4C918383F76703FB35CD.jpg

sayın yetkili gönderdiginiz semayı servise ulaştırdım suana servisteyim ve size su soruyu sormamı ıstediler
baglantı fişlerinin reklerini bize belirtmenizi istiyorlar
5 adet toplamda klan kablo ucu var fakat bun ların renklerini ve hangi rengin nereye baglanacagını hangi renge hangi direnç olacagını soruyorlar
acil bir yardımınızı rica edecegim.


_____________________________



 
17 Mesaj
12 Eylül 2012; 17:11:32 

güncellemeye cevap için teşekkür. güncellemeyi yaptım ama ben hala kendi evimi haritada bulamıyorum. ne yapacağım. siz bizzat bakacağınızı söylemiştiniz ama bir cevap alamadım. bu konuda yardımcı olurmusunuz?


_____________________________



 
263 Mesaj
12 Eylül 2012; 18:30:00 

Rıdvan Bey, uzun zaman sonra tekrar merhabalar. Uzun zaman sonra anca vakit ayırabildim. Kuvvetle muhtemel hatırlamayacaksınız o yüzden kısaca geçeyim. Bende encore cihaz var. Bu cihazı alırken ömür boyu ücretsiz güncelleme seçeneğini özellikle dikkate alarak satın aldım. Ama gel gör ki eski mesajlarda da çok dile getirdiğim gibi naviextras bu konuda sanırım sizi (karşılıklı anlaşma yaptığınızı düşünerek söylüyorum) ya kandırmış ya da oyalıyor. Bugün cihazı açtığımda "dosyalarınız güncel değil lütfen naviextras.com u ziyaret edin" yazıyordu. ziyaret ettim ama bu sefer toolbox da cihazın güncel olduğunu savunuyor. geçmiş konularda http://forum.donanimhab...y_piranha+destek/tm.htm sayfasında göreceğiniz sorun aynen devam. Naviextras ile bir sürü yazışmama, beni çileden çıkarmalarına ve bir dünya uğraştırmalarına ayrıca son mesajlarındaki "Sizin makinanizda suanda enyeni güncelleme mevcuttur. cihazinizi yeni aldiginiz icin otomatikmen güncelleme indirilmis durumda, daha yeni bir güncelleme ciktiginda onu indirebileceksiniz." cümlelerine rağmen sorun devam ediyor. Resimleri falan tekrar yükleme ile uğraşmadım ama son çıkan harita için 40 dolar para istiyor. yani ben yine ücretsiz güncelleme diye satın aldığım cihazın faydasını göremiyorum. Sizlerden ricam bu konuyla ya bir zahmet siz ilgilenebilir misiniz, yada bana sizin kendinize ait (piranhaextra) harita yazılımını sd card a ve mümkünse sisteme tanıtılmış, ve ömür boyu ücretsiz harita güncelleme (güncel cihazlarınızda olduğu gibi) içeren yazılımı gönderebilir misiniz? geriye doğru sayfaları tarayacak vakit bulamadım. son dönemde bununla ilgili başka şikayet veya konu oldumu bilmiyorum ama aklımda kalan Ababa ve hasansabu dostlarımızın da aynı cihazdan kullandığı ve bu işi nasıl çözdükleri hakkında fikir de verebilirler veya verebilirsiniz. Eğer telefon aracılığı ile görüşmek isterseniz pm den iletişime geçelim lütfen. Çünkü biraz can sıkıcı olmaya başladı benim için. Cihaz güncel değil derken sistem nasıl güncel diyor anlamış değilim... ve hala eski harita kullanıyor olmam da cabası. Saygılarımla...


_____________________________



 
20 Mesaj
12 Eylül 2012; 20:09:33 

quote:

Orijinalden alıntı: hsmeteriz


Rıdvan Bey rom yazılımı için çok teşekkür ederim, sorun çözüldü. Birde lisanslı güncel piranha harita yazılımı problemini halletsek çok iyi olacaktı.

Rıdvan Bey adres bilgilerimi ve cihaz bilgilerimi pm den iki sefer gönderdim. Olumlu yada olumsuz cevap vermediniz?


_____________________________



 
3 Mesaj
13 Eylül 2012; 2:33:08 

merhaba rıdvan bey o kadar çok sayfa var ki başka arkadaşlara cevap vermişsinizdir ama bulamadım

benim car mp3 player biçimlendirilemiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden


_____________________________



 
8 Mesaj
13 Eylül 2012; 9:26:25 

quote:

Orijinalden alıntı: Piranha Destek


Sayın berkansoylu,

Harita dosyları konusunda size yardımcı olabilemem için;

1. Cihazın moedelini,

2. Cihazın arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını,

3. Ana menüdöen ayarlar/sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını bana iletmeniz gerekmektedir.

Kolay gelsin.

1-PİRANHA ESCAPE 5.0 GPS NAVİGASYON CİHAZI
2-P36406264
3-Sistem versiyonu :LH43STV2.22İ.1.03.28 KOFA.1.000.000.10123
Memory : DDR 97.5MB/128MB
Flash : 551.5MB/2GB
UUID : LT10110904406142
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


_____________________________



201 Mesaj
13 Eylül 2012; 10:22:01 

Evoque modelinde menülerin içerisindeyken ekran görüntüsünün fotosunu nasıl alıyoruz acaba.


_____________________________

2012 Doblo Premio 1,6 105 Hp 290 Nm Metalik Siyah Krom Aksesuarlar (VEDA)
2012 Fiat Lİnea Lounge 1,6 105 Hp 290 Nm Beyaz

www.fiatturkey.com


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
13 Eylül 2012; 11:26:28 

quote:

Orijinalden alıntı: hsmeteriz


Rıdvan Bey adres bilgilerimi ve cihaz bilgilerimi pm den iki sefer gönderdim. Olumlu yada olumsuz cevap vermediniz?

Sayın hsmeteriz,

Sd kartınız hazırlanmış olup bu gün saat 18:30 da adresinize gönderilecektir.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
13 Eylül 2012; 13:02:37 

quote:

Orijinalden alıntı: berkansoylu


1-PİRANHA ESCAPE 5.0 GPS NAVİGASYON CİHAZI
2-P36406264
3-Sistem versiyonu :LH43STV2.22İ.1.03.28 KOFA.1.000.000.10123
Memory : DDR 97.5MB/128MB
Flash : 551.5MB/2GB
UUID : LT10110904406142
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Sayın berkansoylu,

Cihazınıza ait harita dosyalarını indirebileceğiniz link ve nasıl yükleyeceğiniz konusnda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
13 Eylül 2012; 13:03:41 

quote:

Orijinalden alıntı: psikoiso

güncellemeye cevap için teşekkür. güncellemeyi yaptım ama ben hala kendi evimi haritada bulamıyorum. ne yapacağım. siz bizzat bakacağınızı söylemiştiniz ama bir cevap alamadım. bu konuda yardımcı olurmusunuz?

Sayın psikoiso,

Ev adresinizi Pm den bana iletebilirmisiniz.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
13 Eylül 2012; 13:16:22 

quote:

Orijinalden alıntı: mehmets61

merhaba rıdvan bey o kadar çok sayfa var ki başka arkadaşlara cevap vermişsinizdir ama bulamadım

benim car mp3 player biçimlendirilemiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden

Sayın mehmets61,

Cihazın tam modelini ve seri numarasını yazarsanız size daha detaylı yardımcı olabilirim.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
13 Eylül 2012; 13:28:07 

quote:

Orijinalden alıntı: mehmets61

merhaba rıdvan bey o kadar çok sayfa var ki başka arkadaşlara cevap vermişsinizdir ama bulamadım

benim car mp3 player biçimlendirilemiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden

Sayın mehmets61,

Cihazın tam modelini ve seri numarasını yazarsanız size daha detaylı yardımcı olabilirim.

Kolay gelsin.


1954 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
13 Eylül 2012; 13:45:38 

quote:

Orijinalden alıntı: ozgur81

Evoque modelinde menülerin içerisindeyken ekran görüntüsünün fotosunu nasıl alıyoruz acaba.

Sayın ozgur81,

Wince uyumlu ekran görüntüsü yakalama programlarını net üzerinden bulabilirsiniz ancak aşağıdaki yöntem oldukça kullanışlı bir yöntemdir.

Windows 7 yada Vista kullanıyorsanız Windows Mobile Device Center, Xp kullanıyosanız Active Sync (Mobil) programını bilgisayarınıza kurmanız gerekiyor.

1. Cihazın ana menüsünden ayarlar/usb bölümüne girip,

2. MS Aktif Sync. özlliğini aktifleştirin,

3. Sağ üst tarafta bulunan kayıt (disket sembolü) ikonuna tıklayın cihaz kapanıp yeniden açılacak,

4. Cihazı bilgisayarınıza bağlayıp bilgisayarın donanım sürücülerini yüklemesini bekleyin,

5. Donanım sürücüleri yüklendikten sonra Windows Mobile Device Center ana penceresi açılacaktır.

6. Açılan pencereden ayarlamadan bağlanın seçenğini seçip pencereyi kapatın,

7. Net üzerinden HauteCapture isimli programı bulup bilgisayarınıza kurun,

8. HauteCapture programını çalıştırın cihazdan istediğiniz menüyü seçip resmini bilgisayarınıza kopyalayabilirsiniz.

Kolay gelsin.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 13 Eylül 2012; 13:55:48 >


 
233 Mesaj
13 Eylül 2012; 14:40:15 

merhabalar Piranha AIGLE-B USB Wireless Nano Mouse Mavi ürünümüz var mouse bilgisayara bir türlü tanıtılamıyor ne yapmamız lazım sağtuş ve rota tuşa basarak takıyorum yine olmuyor!!


_____________________________

Oysaki en büyük acımdı Gülüşüm..


 
233 Mesaj
13 Eylül 2012; 14:41:16 

merhabalar Piranha AIGLE-B USB Wireless Nano Mouse Mavi ürünümüz var mouse bilgisayara bir türlü tanıtılamıyor ne yapmamız lazım sağtuş ve rota tuşa basarak takıyorum yine olmuyor!!


_____________________________

Oysaki en büyük acımdı Gülüşüm..


 
8 Mesaj
13 Eylül 2012; 16:49:01 

quote:

Orijinalden alıntı: Piranha Destek


Sayın berkansoylu,

Cihazınıza ait harita dosyalarını indirebileceğiniz link ve nasıl yükleyeceğiniz konusnda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

Kolay gelsin.

söylediklerinizi ahrfiyen yerine getirdim fakat cihaz açılışta kutucuk içerisinde ve
cihaz açılışta aplikasyon error sarı ünlem işareti
aplication gps exe encountered a serious error and mst shut down uyarısı devam etmektedir önerilerinizi nelerdir iyi çalışmalar


_____________________________



 
33 Mesaj
13 Eylül 2012; 20:11:58 

Merhaba...
İnfiniti 5 cihazım var...

Şarjı içine kaçtığında servisinize yolladım...İnanın kargoyu bile ödeyip geri yolladılar...Çok teşekkürler...
-
Ben sesi kapalı kullanıyordum...Bir deneyeyim dedim, ses yok...

Acaba o zaman şarj yerinden mi kaynaklandı, yoksa yazılımsal mı....

Üstte hoporlör simgesinin üzeride kırmızı çizgigli....

Sitenizden işletim sistemi indirdim...Nasıl kurulacağını çözemedim...

P35601874 kodlu..

Unutmadan...Cihaz resetlemede yapmıyor...

Yardımlarınıza şimdiden teşekkürler...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vural-can -- 13 Eylül 2012; 20:32:20 >


_____________________________



 
3 Mesaj
13 Eylül 2012; 23:24:59 

pirhana falcon z type fm modulation

seri numarı yok galiba ce1177 made in prc yazıyor ne olduğunu bilmiyorum

İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER RIDVAN BEY


_____________________________



 
87 Mesaj
14 Eylül 2012; 0:20:26 

geçen hafta itibariyle piranha element aldım. üç sorunum var:
1) kutunun üzerinde "haritanızı güncellemeyi unutmayınız" yazıyor ama kutu içinden çıkan kartta "cihazınıza en son harita güncellemesi yüklenmiştir, yasal değişim süresi olan 30 gün içinde harita güncellemesi yapmayın" yazıyor, ne yapmalıyım bilemedim.
2) bazı denemeler yaptım, mesela dün gece kütahya da nöbetçi eczanelerin isimlerini girdim sonuç alamadım sonra bildiğim tüm eczaneleri isimlerini girdim sonuç alamadım, sadece eczane yazdım yine kayıt bulunmadı, istanbul maslak acıbadem yazıyorum çıkmıyor. bişeyleri yanlış yaptığım kesin ama neyi? (ayrıca klavye ekranında türkçe karekterlerin olmaması sorun oluşturur mu?)
3)piranha extra yı indirdim. belirlediğim isim ve parolayı giriyorum ama açılmıyor.
kullanmaya başlayabilirsem :) cihazdan büyük keyif ve kolaylık bulacağımı biliyorum ancak henüz bunu tadamadım, yardımcı olursanız mutlu olurum, şimdiden teşekkürler.