Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (331. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElectricBlue

    Rıdvan Bey kolay gelsin.
    Navigasyon cihazını size göndermemi istemiştiniz, ben de gönderdim. Şimdi sonuç olarak servis kaydında herhangi bir teknik arıza saptanamamıştır diyor ve hiçbirşey yapılmadan geri gönderilecek.
    Çektiğim videoyu izlemiştiniz sanırım. Cihazda şu anda herhangi bir sıkıntı yok mu gerçekten?
    Arama yaparken %52'de takılmıyor mu?
    Bakın cihaz soğuk iken,ilk çalıştırmada arama yapıyor ama 2. ye denediğinizde takılıyor. Lütfen cihaz yeniden bozuk gönderilmesin. Tüketici hakları mahkemesi ile uğraşmak istemiyorum açıkçası.

    Servis Takip No : 414111
    Servis Durumu : : 4.Teslime Hazır
    Müşteri Ünvanı: : CEM EMRE
    Adres: :
    Tel: :
    GSM: :
    Servis Takip No : 414111
    Müşteri Özel Takip No :
    Ürün Seri No : : PX13532
    Ürün Grubu : : GPS-NAVİGASYON
    Ürün Model Adı : : PIRANHA NOTRAFFIC S TYPE TMC'Lİ NAVİGASYON
    Servis Türü: : GARANTİLİ - 2 YIL
    Arıza Açıklaması: : ARAMA SATIRINA TEK KELİME YAZDIĞIMDA ARAMA YAPIYOR+İKİ KELİME YAZDIGIMDA 9.52DE KİLİTLENİYOR
    Servis Durumu : : 4.Teslime Hazır
    Başlangıç Tarihi: : 2014-12-18 14:35:15
    Bitiş Tarihi: :
    Tespit Edilen Arızalar
    CİHAZDA TEKNİK SORUN YOK
    Yapılanlar
    A108:YAPILAN TEST VE KONTROLLER DE CİHAZDA MÜŞTERİNİN BELİRTMİŞ OLDUĞU ARIZAYA RASTLANMAMIŞTIR. CİHAZA MÜDAHALE EDİLMEDEN GERİ GÖNDERİLMİŞTİR.

    Sayın ElectricBlue,

    Cihazı istedim bana geldiğinde sizi tekrar bilgilendireceğim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiLDifferent

    Hocam ben kör değilim ki. Yazıların kötü olmasından şikayetçiyim ekran çözünürlüğünden.

    Sayın LiLDifferent,

    Buld dosyası üzerinde değişiklik yaparak yazı ve ikon çözünürlüğünü ayarlayabilirsiniz ancak riskli bir işlem olduğu için bu konuda destek veremiyoruz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firemusa402

    quote:

    Orijinalden alıntı: firemusa402


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: firemusa402

    Rıdvan bey zen telefonundaki arkasında vidanın üstünde beyaz nokta var ama benimkisi hasar görmüş şimdi benim telefonun garantisi bittimi şunu söylemeliyim ki ben kendim telefonu tamir etmeye çalışmadım ve telefoncuyada tamir ettirmeye çalışmadım nasıl olduysa o beyazlık hasar almış şimdi benim telefonun garanti kapsamında yapılma olasılığı hiç mi yok

    Not: hüseyin bey size resimlerini yolladı

    Sayın firemusa402,

    Cihazın için açılmışsa belli olur. Cihazın içi açılmamışsa garantisi devam eder tabiki.

    Kolay gelsin.

    Tamam oh içim rahatladı rıdvan bey cihazı sizin incelemeniz için yollayacağı şu batarya sorunu ( %30 dan sonra hızlı boşalma ve %80 den sonra hızlı dolma sorunu) için 1 ocaktan sonra servise yollayacağım müsait misiniz ?

    Cevap bekliyorum rıdvan bey :)

    Sayın firemusa402,

    Servis ile bire bir bağlantım yok ancak gönderebilirsiniz. Yani cihaz bana getirilmese sorun yaşayabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • Merhaba elimde Piranha Stinger model navigasyon geçti. Nasıl güncellerim nasıl wifi bağlanırım bilgi alabilir miyim
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    İyi günler. Benim arabamda da encore var. Fulteknik destek sayfasındaki açıklamalara göre dosyaları indirdim sonra boş bir hafıza kartına yükleyip açıklandığı üzere cihaza takıp cihazı resetledim cihaz başlarken yüklemeye bir türlü başlamadı. En az 15 kere denedim ama olmadı. Siz yapabildiniz mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni bir bir piranha zen akıllı telefon aldım 3 gün oldu cizhazda jelybean işletim sistemi yüklü geldi. şarjı 4 saat gidiyor. batarya kalibrasyonu, 12 şarj, ve yardımcı uygulamalar felan yükledimsede fayda etmedi 5-6 saatte bitiyor yine ayrıca birden düşüyor şarj. %57 den %17ye düşüyr ve kısa bi süre içinde cihaz kapanıyr. dün gece kendiliğin çok aşırı ısınmış cihaz ve boşta olduğu halde 2 saatte %20 şarj harcamış. çok değil 1 günü kurtrsın şu şarj yeter. varmı bi öneriniz piranha destek ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yibo90

    Merhaba elimde Piranha Stinger model navigasyon geçti. Nasıl güncellerim nasıl wifi bağlanırım bilgi alabilir miyim

    Sayın yibo90,

    Naviextras Toolbox programı ile güncelleme yapabilirsiniz. Wi-Fi bağlantı özelliği yoktur. Bluetooth DUN bağlantısı üzerinden internet bağlantısı sağlayabilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekir0142

    İyi günler. Benim arabamda da encore var. Fulteknik destek sayfasındaki açıklamalara göre dosyaları indirdim sonra boş bir hafıza kartına yükleyip açıklandığı üzere cihaza takıp cihazı resetledim cihaz başlarken yüklemeye bir türlü başlamadı. En az 15 kere denedim ama olmadı. Siz yapabildiniz mi


    Sayın bekir0142,

    Farklı bir hafıza kartı ile tekrar deneyin. Harita dosyalarınızın yedeğini mutlaka alın, cihazınız normal çalışıyorsa yazılım (rom) yüklemenize gerek yoktur.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanbey06

    yeni bir bir piranha zen akıllı telefon aldım 3 gün oldu cizhazda jelybean işletim sistemi yüklü geldi. şarjı 4 saat gidiyor. batarya kalibrasyonu, 12 şarj, ve yardımcı uygulamalar felan yükledimsede fayda etmedi 5-6 saatte bitiyor yine ayrıca birden düşüyor şarj. %57 den %17ye düşüyr ve kısa bi süre içinde cihaz kapanıyr. dün gece kendiliğin çok aşırı ısınmış cihaz ve boşta olduğu halde 2 saatte %20 şarj harcamış. çok değil 1 günü kurtrsın şu şarj yeter. varmı bi öneriniz piranha destek ?

    Sayın erkanbey06,

    Öncelikle farklı bir şarj cihazı ile şarj ediniz. Buna rağmen sorun devam ederse sitemizden yazılım dosyalarını indirip yazılım yüklemesi yapın. Android 4.1 JB de en az 1 gün gitmesi gerekiyor. Sorun devam ederse bana bildirin.

    Kolay gelsin.




  • Merhaba. Hala güncelleme yok mu? Cevap gelmedi mi?


    30 Ekim 2014; 16:59:47 Şikayet Paylaş Cevap Alıntı PM

    --------------------------------------------------------------------------------

    quote:

    Orijinalden alıntı: XAER0

    Merhaba sayın Piranha yetkilisi.

    Galaxy S4 telefonum için Piranha Türkiye haritasını satın almıştım. Haritanın versiyon yılı hala 06/2013...
    Ne zaman güncel harita çıkacak bilgi verebilir misiniz? Yollar değişiyor sürekli, navigasyon gittikçe kullanışsızlaşıyor..

    Sayın XAER0,

    Navteq firmasına bu konuda mail attım ordan gelecek bilgiyi size iletirim.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XAER0

    Merhaba. Hala güncelleme yok mu? Cevap gelmedi mi?


    30 Ekim 2014; 16:59:47 Şikayet Paylaş Cevap Alıntı PM

    --------------------------------------------------------------------------------

    quote:

    Orijinalden alıntı: XAER0

    Merhaba sayın Piranha yetkilisi.

    Galaxy S4 telefonum için Piranha Türkiye haritasını satın almıştım. Haritanın versiyon yılı hala 06/2013...
    Ne zaman güncel harita çıkacak bilgi verebilir misiniz? Yollar değişiyor sürekli, navigasyon gittikçe kullanışsızlaşıyor..

    Sayın XAER0,

    Navteq firmasına bu konuda mail attım ordan gelecek bilgiyi size iletirim.

    Kolay gelsin.


    Sayın XAER0,

    Harita firması olan Navtq ile bu konuda görüşmelerimiz devam ediyor. Şu an bana kesin bir bilgi verilmedi. Gelişmeleri size iletirim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XAER0

    Merhaba. Hala güncelleme yok mu? Cevap gelmedi mi?


    30 Ekim 2014; 16:59:47 Şikayet Paylaş Cevap Alıntı PM

    --------------------------------------------------------------------------------

    quote:

    Orijinalden alıntı: XAER0

    Merhaba sayın Piranha yetkilisi.

    Galaxy S4 telefonum için Piranha Türkiye haritasını satın almıştım. Haritanın versiyon yılı hala 06/2013...
    Ne zaman güncel harita çıkacak bilgi verebilir misiniz? Yollar değişiyor sürekli, navigasyon gittikçe kullanışsızlaşıyor..

    Sayın XAER0,

    Navteq firmasına bu konuda mail attım ordan gelecek bilgiyi size iletirim.

    Kolay gelsin.


    Sayın XAER0,

    Harita firması olan Navtq ile bu konuda görüşmelerimiz devam ediyor. Şu an bana kesin bir bilgi verilmedi. Gelişmeleri size iletirim.

    Kolay gelsin.




  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Sn piranha yetkilileri benim grande model cihazım var ekranında hiç bir sıkıntı yok sadece ön dokunmatik cam çatladı suan camda telefonda elimde ekran itemiyorum sadece cam istiyorum 1 aydır bulamadım 250 tl deilde makul bir fiyatla sadece dokunmatik camını nerden bulabilirmim yardmcı olurmusunuz lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan1992

    Sn piranha yetkilileri benim grande model cihazım var ekranında hiç bir sıkıntı yok sadece ön dokunmatik cam çatladı suan camda telefonda elimde ekran itemiyorum sadece cam istiyorum 1 aydır bulamadım 250 tl deilde makul bir fiyatla sadece dokunmatik camını nerden bulabilirmim yardmcı olurmusunuz lütfen


    Sayın cihan1992,

    Teknik servis işlemlerine malesef kişisel olarak müdahale etme yetkim bulunmamaktadır. Ancak Grande Dokunmatik ekran değişimini 150 TL ye indiriyorum, yaptırmak isterseniz cihazı teknik servisimize ulaştırın.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 29 Aralık 2014; 13:17:18 >
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    sizinle mail yada tel nosu varsa iletebilirmisiniz görüsebilmek için yada ben paylasıyım dilerseniz cihan.minnetoglu@megabil.com bu mailden ulasabilirmsiniz rica etsem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan1992

    sizinle mail yada tel nosu varsa iletebilirmisiniz görüsebilmek için yada ben paylasıyım dilerseniz cihan.minnetoglu@megabil.com bu mailden ulasabilirmsiniz rica etsem


    Sayın cihan1992,

    Mail adresinizi kontrol edin. Gönderdiğim e-posta size ulaşmadıysa spam yada önemsizler kutusuna bakın.

    Kolay gelsin.
  • Merhaba cihazıma güncelleme yaptım. Mesafeyi yard olarak söylüyor. Ne yapmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,
    Piranha Navajo 7.0 navigasyon cihazımda şu anda Navtech harita kullanıyorum. Yalova'yı bile hala ilçe olarak gösteriyor. Navtech yerine hangi haritayı yükleyebilirim? Ne önerirsiniz? Nasıl yüklerim? Teşekkürler.
  • Pıranha No Ttraffıc S Type Tmc'Li Navigasyon
    cihazının yazılımı en son 2014 3 ay çıkmış. Diğer firmalar senede 4harita güncellemesi verirken neden bu ürüne 1 sene önceki yazılım duruyor. Güncelleme yapılacak mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chees007 -- 2 Ocak 2015; 0:24:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chees007

    Pıranha No Ttraffıc S Type Tmc'Li Navigasyon
    cihazının yazılımı en son 2014 3 ay çıkmış. Diğer firmalar senede 4harita güncellemesi verirken neden bu ürüne 1 sene önceki yazılım duruyor. Güncelleme yapılacak mı?

    Kesinlikle katılıyorum..

    Escape cihazı için 2012 4.çeyrek güncellemesi görünüyor.. 2 Yıl önceki harita ? Daha güncel bir harita mevcut mu ?
  • 
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.