Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (319. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 15 aydır aynı haritayı kullanmakta olduğumuz cihazlara harita güncellemesi ne zaman gelecek Türkiye gibi bir ülkede her yer şantiye alanı her yerde değişiklik var.
  • sahtekar bunlar, iphone için appstor dan aldım ama donuyordu silip yeniden yükle dediler ama programı appstor dan kaldırmışlar, ne muhatab var ne telefona bakan, haram zıkkım olsun param.
  • 20 dakika hatta bekledim bekleme sıram 1 idi bana sıra geldi ve telefon kapandı...04.08.2013 tarihinde size gelen cihazdan haberiniz yok.Birde mail atın diyorsunuz.Telefona bakmayan maile nasıl baksın.

    Harikasınız böyle devam edin,umarım ve dilerim en kısa sürede BATARSINIZ...Benim 175 TL gitsin önemli değil sizin milyonlarınız batar inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makbuz

    15 aydır aynı haritayı kullanmakta olduğumuz cihazlara harita güncellemesi ne zaman gelecek Türkiye gibi bir ülkede her yer şantiye alanı her yerde değişiklik var.




    EVET bu yorumları görenler sakın PIRANHA almasın işte. Ayıp denen bir şey var.
  • Mesajları görüpte cevap yazmayan bir firma ilginç !
  • piranha
    ultra tab 10.1
    3.2mp dual core IPS II 16gb

    gri renk
    ultra tab II veya III değil,

    Bunun img yazılım dosyası sitede yoktu. En yakın olan isim ve donanım olarak da buydu:
    Ultra Tab 10.1 zeus white.img
    yükledim ilk açılış ekranı saliselik göz kırparak açılmıyor.
    ancak uymadı yazılımı.www.piranha.com.tr'de yazılımı yok.

    yardım eder misiniz?
  • piranha
    ultra tab 10.1

    yazylymy sitede yok.

    ultra tab 10.1 zeus white vardy sadece ama o da uymady.

    3,2mp ipsII 16gb
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokomind

    piranha
    ultra tab 10.1
    3.2mp dual core IPS II 16gb

    gri renk
    ultra tab II veya III değil,

    Bunun img yazılım dosyası sitede yoktu. En yakın olan isim ve donanım olarak da buydu:
    Ultra Tab 10.1 zeus white.img
    yükledim ilk açılış ekranı saliselik göz kırparak açılmıyor.
    ancak uymadı yazılımı.www.piranha.com.tr'de yazılımı yok.

    yardım eder misiniz?

    Sayın sokomind,

    http://yadi.sk/d/QrJ9nVcD2ZGrb adresinden cihazınıza ait yazılım dosyasını indirebilirsiniz. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/product.php?product_id=336&active_tab=drivers adresinde yazılım dosyaları mevcut.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 10 Eylül 2014; 8:57:35 >
  • Merhabalar,

    Piranha encore cihazımda subwoofer için olan çıkıştan bir türlü ses alamadım. Bu çıkışı aktif etmek için bi ayar mı var acaba?
    (Amfi, Subwoofer vs. tüm bağlantılarım sorunsuz) Rca kablosunu Normal sağ veya sol çıkışa bağladıgım zaman subwooferdan ses alabiliyorum. Fakat sağ sol çıkışa hoparlor bağlamak amacıyla kullandığım için subwooferı da aynı anda bağlayamıyorum.

    Sonuç olarak subwoofer çıkışım arızalı olabilir mi ? yoksa bunun için bi ayar var mı cihazdan?

    Saygılar.
  • Cihaza 8gb sd card aldım uygulama taşımada kendi içindeki 4gb lık alana taşıyor bu sorunu nasıl düzeltebiliriz?
  • ridvan bey pm'den mesaj attim ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: emez2005

    08/11/2013 tarihinde hepsiburada dan almış olduğumuz tablet , çok az kullanılmasına rağmen bir süredir arızalı . öncelikle açma kapama sorunumuz vardı . müşteri hizmetleri ile yazıştıktan ve yazışma esnasında söylenenleri de yaptıktan sonra bu sefer dokunmatık sorunumuz ortaya çıktı . genel olarak tablette bir temassızlık ve algılama problemi mevcut. ki tablet cok az kullanıldı. Arıza için tarafınıza gönderdim ve 392095 nolu arizali urun takibi ile 170 tl kullanici kaynakli oldugunu soylediginiz hasar ucreti istediniz . 2 gndr kullanıcı hasarının ne olduğunu soruyorum gelen cevap şöyle :
    Y100-Ü:ÜRÜNÜNÜZE ÜCRET ÇIKMIŞTIR170TL YE KULLANIM KAYNAKLI HASAR GÖRMÜŞ DOKUNMATIK İÇİN; ÜCRET ONAYINIZ İLE SERVİS HİZMETİ VERİLECEKTİR. , T100:ÜRÜNÜNÜZDE YAPTIĞIMIZ KONTROLDE GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞU TESPİT EDİLMİŞTİR. ÜCRETLİ OLARAK TAMİR HİZMETİ VERİLEBİLİR, ONARIM MALİYETLERİ EKONOMİK DEĞİLDİR.ÜRÜNÜZÜN YERİNE ÜCRETLİ DÖNÜŞÜM ÖNERMEKTEYİZ.
    ESKİ ÜRÜNÜNÜZ BİZDE KALACAK VE ARADAKİ DÖNÜŞÜM FARK ÜCRETİNİ ÖDEYEREK 2 YIL GARANTİLİ, YENİ ÜRÜNE SAHİP OLABİLECEKSİNİZ.
    TEKLİFİMİZ;
    PIRANHA ZOOM TAB 7 - 120 TL
    PIRANHA ULTRA II TAB 9 - 150 TL
    PIRANHA ARISTO Q 7 - 195 TL
    LÜTFEN ÜRÜNLERİMİZİ WEB SİTEMİZ ÜZERİNDEN İNCELEYEREK ONAY VERİNİZ.

    üründe tek bir çizik dahi yok.ve gerekli açıklama yapılmazsa tüketici mahkemesine başvuracağım . İletişimden yanıt alamadığımız gibi telefonlara da cevap verilmiyor. Bundan böyle ne kendim bu markayı kullanırım ne de bir yakınıma aldırtırım .

    SAYIN EMEZ2005,

    Bu konuyu lütfen müşteri temsilcilerimize iletin. Burada size sadece yazılım ve teknik konularda destek verebilirim. Müşteri temsilcilerimize lütfen yazılı olarak iletin ki servis yöneticilerde bu konudan haberdar olsun.https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Tam 3 gundur verdiginiz adrese ayni soruyu soruyorum. Kullnici hasarinin ne oldugunu ve hasar hakkinda bilgi istiyorum diye. Ancak yanit yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emez2005


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: emez2005

    08/11/2013 tarihinde hepsiburada dan almış olduğumuz tablet , çok az kullanılmasına rağmen bir süredir arızalı . öncelikle açma kapama sorunumuz vardı . müşteri hizmetleri ile yazıştıktan ve yazışma esnasında söylenenleri de yaptıktan sonra bu sefer dokunmatık sorunumuz ortaya çıktı . genel olarak tablette bir temassızlık ve algılama problemi mevcut. ki tablet cok az kullanıldı. Arıza için tarafınıza gönderdim ve 392095 nolu arizali urun takibi ile 170 tl kullanici kaynakli oldugunu soylediginiz hasar ucreti istediniz . 2 gndr kullanıcı hasarının ne olduğunu soruyorum gelen cevap şöyle :
    Y100-Ü:ÜRÜNÜNÜZE ÜCRET ÇIKMIŞTIR170TL YE KULLANIM KAYNAKLI HASAR GÖRMÜŞ DOKUNMATIK İÇİN; ÜCRET ONAYINIZ İLE SERVİS HİZMETİ VERİLECEKTİR. , T100:ÜRÜNÜNÜZDE YAPTIĞIMIZ KONTROLDE GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞU TESPİT EDİLMİŞTİR. ÜCRETLİ OLARAK TAMİR HİZMETİ VERİLEBİLİR, ONARIM MALİYETLERİ EKONOMİK DEĞİLDİR.ÜRÜNÜZÜN YERİNE ÜCRETLİ DÖNÜŞÜM ÖNERMEKTEYİZ.
    ESKİ ÜRÜNÜNÜZ BİZDE KALACAK VE ARADAKİ DÖNÜŞÜM FARK ÜCRETİNİ ÖDEYEREK 2 YIL GARANTİLİ, YENİ ÜRÜNE SAHİP OLABİLECEKSİNİZ.
    TEKLİFİMİZ;
    PIRANHA ZOOM TAB 7 - 120 TL
    PIRANHA ULTRA II TAB 9 - 150 TL
    PIRANHA ARISTO Q 7 - 195 TL
    LÜTFEN ÜRÜNLERİMİZİ WEB SİTEMİZ ÜZERİNDEN İNCELEYEREK ONAY VERİNİZ.

    üründe tek bir çizik dahi yok.ve gerekli açıklama yapılmazsa tüketici mahkemesine başvuracağım . İletişimden yanıt alamadığımız gibi telefonlara da cevap verilmiyor. Bundan böyle ne kendim bu markayı kullanırım ne de bir yakınıma aldırtırım .

    SAYIN EMEZ2005,

    Bu konuyu lütfen müşteri temsilcilerimize iletin. Burada size sadece yazılım ve teknik konularda destek verebilirim. Müşteri temsilcilerimize lütfen yazılı olarak iletin ki servis yöneticilerde bu konudan haberdar olsun.https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Tam 3 gundur verdiginiz adrese ayni soruyu soruyorum. Kullnici hasarinin ne oldugunu ve hasar hakkinda bilgi istiyorum diye. Ancak yanit yok :)

    Sayın emez2005,

    Konu hakkında teknik servisten bilgi talep edebilmem için gönderici adınızı veya cihazın seri numarasın PM den bana iletin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hll1903

    Cihaza 8gb sd card aldım uygulama taşımada kendi içindeki 4gb lık alana taşıyor bu sorunu nasıl düzeltebiliriz?

    Sayın hll1903,

    GooglePlay üzerinden Link2SD uygulamasını indirin. Bu uygulama aracılığıyla istediğiniz uygulamaları sd karta taşıyabilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hll1903

    Cihaza 8gb sd card aldım uygulama taşımada kendi içindeki 4gb lık alana taşıyor bu sorunu nasıl düzeltebiliriz?

    Sayın hll1903,

    GooglePlay üzerinden Link2SD uygulamasını indirin. Bu uygulama aracılığıyla istediğiniz uygulamaları sd karta taşıyabilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Uygulamayı deneyeceğim...


    Farklı bir problemimle alakalı teknik ekipte Bahadır Bey ilgilendi fakat askıda kaldı işlem lütfen gün içinde işlem tamamlanırsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enigmax

    ridvan bey pm'den mesaj attim ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.

    Sayın enigmax,

    Dosyaları indirebileceğiniz link ve yükleme adımları PM den size gönderilmiştir.

    Kolay gelsin.
  • piranha aristo 2 tab7 3g nin lcd ekranı kırıldı garantiden çıkmışmıdır.Çıkmışsa Yaptırma fiyatı nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Sayın Piranha Destek, cihazı yapıp göndermişsiniz sağolun.Ancak cihaz gündüz vakitlerinde sanki kapalı gibi ekranda bir şey göremiyorum.Önceki versiyonda öyle değildi.Aslında cihaz ilk açılıp ekranda sadece Piranha yazısı çıktığında parlaklık iyi ama hemen saniyeler sonra parlaklık neredeyse yarıya düşüyor ve bir şey görünmüyor.Ne yapabilirim?Not:Şarj aleti sürekli takılı durumda.

    Cihaz servisten daha yeni geldi zaten.Pilden veya şarj aletinden olabilir mi?
  • Sayın Piranha Yetkilisi,

    Konu ile ilgili yardım edeceğinizi söylemştiniz.Piranha Tahoe cihazıma güncel rom yüklerken harita yedeğini almıştım. Fakat yedeği aldığım usb flash disk arızalandı. Şu anda navigasyon özelliğini kullanamıyorum. Yardımlarınızı arz ederim. Model: Tahoe Seri No: P3530488 ID (UDD): LH10112504530355

    Saygılarımla,
    Burak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiger007

    Sayın Piranha Yetkilisi,

    Konu ile ilgili yardım edeceğinizi söylemştiniz.Piranha Tahoe cihazıma güncel rom yüklerken harita yedeğini almıştım. Fakat yedeği aldığım usb flash disk arızalandı. Şu anda navigasyon özelliğini kullanamıyorum. Yardımlarınızı arz ederim. Model: Tahoe Seri No: P3530488 ID (UDD): LH10112504530355

    Saygılarımla,
    Burak


    Sayın tiger007,

    Dosyalarınızı indirebileceğiniz link ve gerekli bilgi PM den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.