Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (313. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
944.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Aylarca ücretli tamirini beklediğim infiniti 5 inch cihazımın geldikten iki hafta sonra görüntüsü gitti.Ben de bir umut aldığım mağazaya geri verdim servise tekrar göndermeleri için.Cihaz gitti geldi aynı şekilde.Bari insan bir açıklama yapar!Ama nerde?Paketin içinde iletişim bilgilerim olduğu halde.Aynen verdiğim gibi geri geldi.Şimdi süs biberi gibi duruyor.

    Sayın hassan01,

    Cihazınızın nesi var hiç açılmıyormu? Haritayamı giremiyorsunuz? sorunu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışacağım.

    İyi günler.

    Cihaz hala pert durumda.Öyle bekliyor.Yeniden ücret talep etmeyecekseniz cihazı size tekrar göndereyim.Ben sadece usb portu yerinden çıkmıştı onun için size yolladım.Ücreti mukabilinde yaptınız ama şimdi ekranda hiç görüntü yok.sadece ses var.

    Sayın hassan01,

    Cihazı tekrar gönderin ve Rıdvan EMİROĞLU dikkatine diye not düşün cihaz bize ulaştığında size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Sayın Rıdvan Emiroğlu Bey; Ben sizin önerinizi dikkate alarak tekrar ücret istemeyecekseniz göndereyim demiştim.Siz de tamam dediniz.Ben de Osmaniye NT aracılığı ile gönderdim.Biraz önce NT beni aradı ve 60 tl ücret istedi.Zaten 40 tl ödemiştim.Yine usb portu için demişsiniz ama siz cihazı gönderdiğinizde zaten hiç şarj olmadı, neden derseniz parlaklık hep çok düşüktü ve ekranda bir şey görünmüyordu meğerse cihazın şarjı azalıyor ve şarj olmuyor ve de düşük pil nedeniyle de ekran parlaklığı azalıyormuş.Netice olarak durum bundan ibaret.Ben cihazı 175 tl ye almıştım 40 tl tamir parası ödedim, aylarca cihazı kullanamadım ve şimdi de 60 tl daha istiyorsunuz...

    Sayın hassan01,

    Ortalama iki haftadır izne ayrıldım bu nedenle teknik ekip dikkat etmemiş bu konuya. Cihazınız bizdemi şu an beni bilgilendirirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Evet, cihazım sizde.Osmaniye ili NT mağazası ile göndermiştim.Kutu üzerined de sizin isminizi yazmıştım.

    Seri numarasını yada nt özel takip numarasını bana yazabilir misiniz.

    Tamam, yarın göndereyim.

    piranha servis takip no 381951 ...nt mağazadan aldım.

    Sayın hassan01,

    Servise gerekli bilgiyi ilettim. Konuyu bende takip edeceğim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahildeki kral



    merhabalar piranha rano tab sahibi olarak sizlere şunu sormak istiyorum
    1-) tabletimi pc bağladığımda bilgisayarım girdimğimde 2 tane çıkarabilir disk olarak görüyor ama içine girmeme izin vermiyor resim müzk vs atamıyorum bunu nasıl çözebilirim_?
    2-)google playdan indirdiğim uygulamarı hepsini sd karta atmak istiyorum bazılarını indirdikten sonra uygulamar menüsen bulup içine girip sd kartı taşı diyorum bazılarınada bu seçenek izin vermiyor yani tabletin hafızasında kalıyor bunu nasıl çözebilirm _?
    yardımlarınız için teşşekür ederim şimdiden ..





    Sayın sahildeki kral,

    1.

    1. Tablet cihazınızı USB kablo aracılığıyla bilgisayarınıza bağlayın,
    2. Ekranın sağ alt köşesinde çıkan USB sembolüne dokunun,
    3. Açılan menüden (USB bağlandı) seçeneğine dokunun,
    4. Açılan menüden (USB depolama birimini aç) seçeneğine dokunun.

    Bu işlemlerden sonra bilgisayarım bölümüne girdiğinizde cihazınızın dahili hafızasını çıkarılabilir disk olarak görebilecek, yüklemek istediğiniz bilgileri yükleyebileceksiniz.

    2. AppSD II uygulamasını googleplay üzerinden yükleyin bu uygulama aracılığıyla taşıma işlemlerini yapabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir1391

    yi günler benim piranha pro tab II 7.0 tablet var suanki android 4.0.4 var sitenizden 4.1 güncellemesini yükleniyor tablet acılıyor hersey silinmis kurulumu yapıyorum ama halen 4.0.4 android sürümünde bir yükselme olmuyor hem sdcard hemde phoneixsuitle denedim kurulum başarılı ama sürüm atlamıyor lütfen yardım edermisiniz simdiden teşekkürler

    Sayın emir1391,

    Kontrol edip sizi bilgilendireceğim.
  • ne zaman bilgilendireceksiniz garanti dahlinde yapacaksaniz verim garantiye tablet calisiyor ama 4.0.4 sitenizdeki 4.1 yuklenmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın yetkili piranta ultra tab 9 tabletim var. Ancak inanın sistem uygulamalarının kurulduğu hafızanın az olmasından dolayı tableti kullanamayacak duruma geliyorum. Root yapma ve hafıza değiştirme konusunda bilgilendirme yapabilir misiniz? Cihaz yöneticisi kısımlarına girebilmek için bazı işlemler yapmamız gerekiyor. (En azından telefonlarda öyle) Mesela benim tablette ses açma-kısma tuşları yok. Sadece açma kapa düğmesi var. Bir şek
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Garmin benzeri belirli aralıklarla güncel harita imajının yayınlaması düşünülemez mi ?
  • birde şu tamir ücretleri düsürülsün ya eski tabletimi 150 tlye almıstım üstüne oturdum iç dokunmadıgi kırılmıstı 150 tllik tablete 100 tl para istediniz bende gittim aynısından tekrar aldım lütfen fiyatlar biraz aşagı cekilsin
  • Sayın Piranha Yetkilisi,

    Piranha Tahoe cihazıma güncel rom yüklerken harita yedeğini almıştım. Fakat yedeği aldığım usb flash disk arızalandı. Şu anda navigasyon özelliğini kullanamıyorum. Yardımlarınızı arz ederim.

    Saygılarımla,
    Burak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: xCixLandx

    ürün güncellemesi var diye aldım 2013 te dosyasını koymuşsunuz 1 yıldır güncelleme gelmemiş cihaza 2014 bitecek hala güncelleme yok siz nasıl iş yapıyorsunuz 2014 güncellemesi nerde çogu yeri navigasyon bulamıyor eger güncelleme gelmeyecekse cihazı iade edeceğim


    • Helal olsun size, forumda okadar kullanıcı var şurda güncelleme gelmemesi konusunu tek dile getiren 3 kişiyiz. İmzanıza eklemeyi unutmayın sizde.

    • Tüm sorular cevaplanıyor güncelleme konusu es geçiliyor. 2014 ağustostayız ama, servis övünerek tam bir yıl önceki güncellemeden bahsediyor.




    Sayın mortakal,

    Bu konu hakkında navteq ile görüşüyorum ordan gelecek bir yanıtla size cevap vermek istedim bu nedenle sorunuza cevap vermedim. 2014 güncellemesi ve tarihi konusunda net bir bilgi aldıktan sonra konuyu size aktaracağım.

    sayın rıdvan bey
    . çalışmalarınızda ve işinizde başarılar dilerim. sadece bu firmada sizmi muhatap veya yetkili koumundasınız. beni bilgilendirirmisiniz.saygılar.




  • piranha escape p39204170 seri numaralı navigasyon cihazında navigasyonu açamıyorum.Acil haritalar lazım

    sistem versiyonu:
    LHA5ST43V2.02.1.03.29.M0F0.1.000.000.111108
    UUID:
    LH12031004204328
  • Selam,
    3-4yıldır kullandığım Piranha Escalade navigasyon cihazımı araç şarj cihazına takmadan kullanamıyorum.Sanırım pili bitik durumda.Neyse şarja kullanıyordum bir süredir.Şimdi de bir süre çalışan cihazın ekranı yanıp sönüyor ve kapanıyor.Şarz cihazını tekrar takınca belli bir süre sonra gene aynı sorunu yaşıyorum.
    Ne yapayım çöpe atayım mı?tamiri olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: radyofon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: radyofon

    PIRANHA Avatar P38216174 navigasyon cihazım var. Cihaz NaviExtra ve PiranhaExtra programları tanımadığı için cihaza Piranha sitesinden ROM yükledim. Haritalar gitti. Türkiye haritasını tekrar nasıl yüklerim.

    Sayın radyofon,

    Cihazın ayarlar bölümünde yer alan seri numarasını bana iltebilirmisiniz.

    Sayın Yetkili,
    Uzun zamandır dışarıda olduğumdan forumla ve cihazla ilgilenemedim.
    Cihaz Marka model: PIRANHA Avatar
    Ser No: P38216174

    Sayın radyofon,

    Cihazınızda ıgo harita yazılımı yüklü olduğundan Naviextras Toolbox porgramını kullanmanız gerekmektedir. PiranhaExtra programı cihazınızı görmez.

    Kolay gelsin.

    Cihazıma ROM yükleyebildim fakat içerisinde harita olmadığı için Navigasyon menüsü çalışmıyor. Naviextra Toolbox cihazı/Micro SD kartı görmüyor. MicroSD kartı bilgisayara ayrı tamama rağmen. İşletim sistemim win7 64bit




  • @Piranha Destek acaba piranha zen için kitkat verilecek midir? Dark General mobile 4.4.2 verdiler sizin bir tarihiniz var mıdır?bu konu hakkında detaylı bir bilgi verebilir misiniz?
  • İyi günler,
    Oğlumun kullandığı Piranha Business Tab 7.0 tablet "ANDROID" yazısında takılı kalıyor açılmıyordu.
    Sitenizden yeni ROM yüklemeye çalıştım fakat başaramadım.
    2 farklı bilgisayarda denememe rağmen ; Phoenix tableti tanıyor , dosyayı upgrade deyince tablet açılıp kapanıyor ve yükleme yapmıyor.
    Tablet kapalı iken denedim , HOME tuşuna basılı iken denedim fakat başarılı olamadım.
    Deneyeceğim başka bir şey varmı , size mi göndereyim (2013 yılında alındı ) garantiden onarılırmı ?

    Saygılar,

     Piranha Destek Cevaplıyor Piranha Destek Cevaplıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheFox34

    İyi günler,
    Oğlumun kullandığı Piranha Business Tab 7.0 tablet "ANDROID" yazısında takılı kalıyor açılmıyordu.
    Sitenizden yeni ROM yüklemeye çalıştım fakat başaramadım.
    2 farklı bilgisayarda denememe rağmen ; Phoenix tableti tanıyor , dosyayı upgrade deyince tablet açılıp kapanıyor ve yükleme yapmıyor.
    Tablet kapalı iken denedim , HOME tuşuna basılı iken denedim fakat başarılı olamadım.
    Deneyeceğim başka bir şey varmı , size mi göndereyim (2013 yılında alındı ) garantiden onarılırmı ?

    Saygılar,

     Piranha Destek Cevaplıyor Piranha Destek Cevaplıyor

    Merhaba,

    Sürücü yüklemesinde hata oluştuğundan bilgisayar bağlantısı sağlayamıyorsunuz. PhoenixSuit programını kaldırın, bilgisayarınızdan sürücü imzalama özelliğini devre dışı bırakın, PhoenixSuit programını yeniden kurun yazılım yüklemesi yapın.

    Yazılım yükleme ile ilgili detaylı videoyuhttp://www.youtube.com/watch?v=wAPOlhz7l1E adresinden izleyebilirsiniz.

    Bu işlemlere rağmen sorun yaşarsanız PM den bana bildirin sd kart ile yazılım yükleme programını size göndereyim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoemin

    @Piranha Destek acaba piranha zen için kitkat verilecek midir? Dark General mobile 4.4.2 verdiler sizin bir tarihiniz var mıdır?bu konu hakkında detaylı bir bilgi verebilir misiniz?

    Sayın teknoemin,

    Yazılım biriminin bana verdiği bilgiye göre verilecek ancak net bir tarih henüz bana bildirilmedi. Bu konu hakkındaki günlük yazılım birimiyle yazışmaktayım, olası gelişmeleri buradan sizinle paylaşacağım.

    İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radyofon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: radyofon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: radyofon

    PIRANHA Avatar P38216174 navigasyon cihazım var. Cihaz NaviExtra ve PiranhaExtra programları tanımadığı için cihaza Piranha sitesinden ROM yükledim. Haritalar gitti. Türkiye haritasını tekrar nasıl yüklerim.

    Sayın radyofon,

    Cihazın ayarlar bölümünde yer alan seri numarasını bana iltebilirmisiniz.

    Sayın Yetkili,
    Uzun zamandır dışarıda olduğumdan forumla ve cihazla ilgilenemedim.
    Cihaz Marka model: PIRANHA Avatar
    Ser No: P38216174

    Sayın radyofon,

    Cihazınızda ıgo harita yazılımı yüklü olduğundan Naviextras Toolbox porgramını kullanmanız gerekmektedir. PiranhaExtra programı cihazınızı görmez.

    Kolay gelsin.

    Cihazıma ROM yükleyebildim fakat içerisinde harita olmadığı için Navigasyon menüsü çalışmıyor. Naviextra Toolbox cihazı/Micro SD kartı görmüyor. MicroSD kartı bilgisayara ayrı tamama rağmen. İşletim sistemim win7 64bit

    Sayın radyofon,

    Harita dosyalarınızı daha önce yedeklemişseniz bu yedeği geri yükleyerek bu sorunu çözebilirsiniz. Aksi durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: armoni59

    Selam,
    3-4yıldır kullandığım Piranha Escalade navigasyon cihazımı araç şarj cihazına takmadan kullanamıyorum.Sanırım pili bitik durumda.Neyse şarja kullanıyordum bir süredir.Şimdi de bir süre çalışan cihazın ekranı yanıp sönüyor ve kapanıyor.Şarz cihazını tekrar takınca belli bir süre sonra gene aynı sorunu yaşıyorum.
    Ne yapayım çöpe atayım mı?tamiri olur mu?



    Sayın armoni59,

    Cihazın bataryasında sorun vardır, onarım amaçlı cihazı teknik servise göndermenizi tavsiye ederim. Teknik servisimizde hertürlü bakım ve onarım işlemleri yapılmaktadır. Arızalı ürün gönderimi konusundahttps://piranha.com.tr/support/page.php?page_id=74 adresinden detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustifanci

    piranha escape p39204170 seri numaralı navigasyon cihazında navigasyonu açamıyorum.Acil haritalar lazım

    sistem versiyonu:
    LHA5ST43V2.02.1.03.29.M0F0.1.000.000.111108
    UUID:
    LH12031004204328

    Sayın mustifanci,

    Cihazınızda ıgo yüklü olsaydı buradan size yardımcı olabilirdim. Cihazınızda navteq harita yazılımı kullanıldığından Harita lisanslaması emolator aracılığıyla yapılmaktadır, cihazı teknik servise göndermeniz gerekmektedir. Arızalı ürün gönderimi ile ilgilihttps://piranha.com.tr/support/page.php?page_id=74 adresinden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolbdrm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: xCixLandx

    ürün güncellemesi var diye aldım 2013 te dosyasını koymuşsunuz 1 yıldır güncelleme gelmemiş cihaza 2014 bitecek hala güncelleme yok siz nasıl iş yapıyorsunuz 2014 güncellemesi nerde çogu yeri navigasyon bulamıyor eger güncelleme gelmeyecekse cihazı iade edeceğim


    • Helal olsun size, forumda okadar kullanıcı var şurda güncelleme gelmemesi konusunu tek dile getiren 3 kişiyiz. İmzanıza eklemeyi unutmayın sizde.

    • Tüm sorular cevaplanıyor güncelleme konusu es geçiliyor. 2014 ağustostayız ama, servis övünerek tam bir yıl önceki güncellemeden bahsediyor.




    Sayın mortakal,

    Bu konu hakkında navteq ile görüşüyorum ordan gelecek bir yanıtla size cevap vermek istedim bu nedenle sorunuza cevap vermedim. 2014 güncellemesi ve tarihi konusunda net bir bilgi aldıktan sonra konuyu size aktaracağım.

    sayın rıdvan bey
    . çalışmalarınızda ve işinizde başarılar dilerim. sadece bu firmada sizmi muhatap veya yetkili koumundasınız. beni bilgilendirirmisiniz.saygılar.

    Sayın erolbdrm,

    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim. Sosyal platformlarda (forum siteleri, facebook, twitter, e-posta, site üzerinden gelen mailler, yazılım geliştirme gibi) teknik veya kullanımla ilgili destek sağlıyorum servis veya farklı bir konuda yetkili değilim malesef.

    İyi günler.




  • 
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.