- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
2009 1.8 TAM OTOMATİK HONDA CİVİC HB ALINIR MI
51 Cevap8412 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
370 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:27:47 

arkadaşlar (i-shift olmayan) tam otomatik 1.8 honda civic hb alınır mı
tutuldu mu
tavsiye eder misiniz honda civic hb e göre performansı ve yakıt tüketimi nasıl


_____________________________



 
370 Mesaj
8 Ekim 2011; 23:26:54 

bu araba hakkında bilgisi olan yok mu


_____________________________



7289 Mesaj
8 Ekim 2011; 23:30:28 

Tutulan bir araç değil.

Gerek motor hacmi gerekse sedan kasanın gölgesinde kalması sebebiyle tutulmadı.

Güzel araçtır, yakıtta zorlayabilir ama keyiflidir gerçekten.


_____________________________

mantık..


 
370 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:05:29 

evet doğru biraz sedanın gölgesinde kaldı
ama i-vtec motorlarda evet turbo yok ama sanki turbo varmış gibi şahlanıyor gibi geliyor bana belli bir devirden sonra
eksileri artları nedir sizce


_____________________________



3166 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:08:01 

Tavsiye ederim....


_____________________________

İmzaya gerek yok, after all, everything is forbidden...2.0privilage


908 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:11:00 

Bunların direksiyon kutuna dikkat edin tümsekler den geçerken direksiyonun titrediğini elinzide hissedebilir ve tıkırtı burcun dan lok lok sesler duyabilirsiniz tamiri için 4 bin tl istiyor servis buna çok dikkat edin bence.


_____________________________

Güçlü olan zayıf yanını herkesten daha iyi bilendir; daha güçlü olan, zayıf yanına hükmedebilendir.


 
370 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:14:10 

bu araçların 6 yıl garantisi var diye biliyorum
bu direksiyon problemi nedir hondada çözemedim


_____________________________



908 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:26:34 

Garanti ye fazla aldanmamalısın bu kronik bir sorun olmasına karşın honda forumunda okudum birçok kişi için bu kullancı hatası maliyeti şu şu kadar diye fiyat çekmişler iyice araştırıp soruşturun gerekirse satın alacağınız aracın direksiyon kutusunu serviste iyice bir kontrol ettirin..


_____________________________

Güçlü olan zayıf yanını herkesten daha iyi bilendir; daha güçlü olan, zayıf yanına hükmedebilendir.


2906 Mesaj
10 Ekim 2011; 9:22:11 

Araç piyasa aracı olmadığı için onlar kadar tutulmaz. (Hangi marka ve modelleri bahsettiğimi anladınız siz..) Sadece tutanlar tutar..
Sedanla tamamen farklı araçlar, gölge durumu sadece 1.8 motor vergisi nedeniyledir.
Yakıtta üzmez, 1.6 larla ya aynı ya da daha az yakar. İnanmayanlar buyrun gelin deneyelim, istediğiniz markanın istediğiniz modelin 1.6sını (atmosferik tam otomatik vites olması şartıyla) getirin istediğiniz güzergahta deneyelim.

Kronik problem 1 yıldır yaşamadım ve duymadım.


_____________________________



2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah


5178 Mesaj
10 Ekim 2011; 9:59:32 

quote:

Orijinalden alıntı: asandra

evet doğru biraz sedanın gölgesinde kaldı
ama i-vtec motorlarda evet turbo yok ama sanki turbo varmış gibi şahlanıyor gibi geliyor bana belli bir devirden sonra
eksileri artları nedir sizce

ya öyle birşey yok.

Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii


_____________________________

May The Force Be With You


8369 Mesaj
10 Ekim 2011; 10:30:59 

quote:

Orijinalden alıntı: hasanmerto


ya öyle birşey yok.

Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii

Bahsedilen araç 1.8 140 hp lik motor. Manuel versiyonuyla piyasadaki çogu aracı duman edersin. Tork olmadıgı için şahlandıgını hissetmezsin ama düzlükte falanda tutamazsın.

Chevroletin motoruyla bir tutma istersen bu adamlar yıllardır bu motoru geliştiriyor üzerinde çalışıyor.Bu konudada en başarılı motor olarak gösteriliyor.

Aradaşa gelince direksiyon kutusundaki ses olayını bu forumda 2-3 kişide gördüm 1 kerede serviste yanımda biri şikayet etti. Kronik bir sorun değil bana göre eğer bi sorun oldu garantiden mutlaka değiştirirsin sıkıntı çıkmaz.

Ben olsam tam otomatiğini değil manuelini alır otobanda milleti peşime takar gezerim. Ama konfor istiyorsan o ayrı tam otomatik olanını tercih et i-shiftler bazen sıkıntı çıkartıyor.

Yukardaki arkadaşın dediği gibi bizim araçlardan 1.6 lardan az yakar normal kullanımda. Basıncada imanını gevretir :) lpg ile uyumludur. lpg taktırıp paşa paşa binebilirsin.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aanil -- 10 Ekim 2011; 10:33:33 >


_____________________________



5980 Mesaj
10 Ekim 2011; 10:36:33 

quote:

Orijinalden alıntı: hasanmerto


ya öyle birşey yok.

Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii

Dur Honda Mitsubishi ve Toyota'ya söyleyeyim de boşuna bu teknolojiyle devam etmesinler, zaten Chevrolet bile yapmış abi boşverelim.

Evet nerde kalmıştık Turbolu motorlar...........


_____________________________



5999 Mesaj
10 Ekim 2011; 13:55:40 

quote:

Orijinalden alıntı: hasanmerto


ya öyle birşey yok.

Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii

1 kere kullanıp sonra yorum yapsanız hepimiz için daha faydalı olur


_____________________________

Old Honda's newer die, they just get faster.

Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...


 
370 Mesaj
10 Ekim 2011; 23:53:08 

yani yeni kasa astra satılıp (1.4 140 hp activeselect) 2. el 2009-2010 tam otomatik 1.8 honda civic hb alınır mı


_____________________________



1023 Mesaj
11 Ekim 2011; 3:00:19 

Honda Civic alıyorsan sedan alacaksın dostum tutulan araç arıyorsan sedan modelidir..

Yakıt konusunda benzinli olmasına rağmen emsallerine göre üzmez, gaza bastın mı kimse tutamaz kullandım biliyorum yok böyle bir otomobil


1023 Mesaj
11 Ekim 2011; 3:06:07 

Yukarıdaki yorumu yeni gördüm sabit hızla giderken gaza yarım bas bakalım bi neler oluyor 6.500 devir felan hikaye koltuğa yapışıyor musun ondan haber ve bana, bir de köküne kadar basın gelin öyle konuşalım.Motor dedin mi Bmw'den sonra Honda benim gözüm de bu böyle ..

Harbiden kullanmadan çok yorum yapılıyor çok can sıkıcı bir durum bu


2906 Mesaj
11 Ekim 2011; 9:09:16 

Akıllı sübap zamanlaması hemen hemen bütün araçlarda var ama I-VTEC'in en önemli özelliği düşük devirlerde (3500'e kadar) sübaplardan birer tanesini kapatarak, silindir başına 3 sübap toplamda 12 sübap çalışması, yüksek devirlerde (3500'den sonra) 16 sübap çalışması başka modellerde var mı bilmiyorum.


*** Polemik için değil, gerçekten bilen varsa söylesin biz de öğrenelim.


_____________________________



2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah


12838 Mesaj
11 Ekim 2011; 9:11:33 

Piyasaya çıkalı 6 yıl olacak bir araç ve dizaynı ile halâ kendine baktırıyor.

Hesaplı ve temiz bir civic hb bulunur ve alınıp paşalar gibi binilir.

Sıkılınca üç yüz beş yüz altına satılır. :)




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


4261 Mesaj
11 Ekim 2011; 12:53:18 

Sübap mübap anlamam arkadaş , arkadaşımda 2006 model manuel vitesi var 140 hp aletin motoru efsane öle diyim 4500-7000 devir arasında adeta kuduruyor müthiş bir motor sesi var gidişi çok güsel , kısada benim golf daha iyi ama uzunda civic benim golfu geçer ondan şüphem yok çünkü harika devir çeviriyor 220 gördük arkadaşla otobanda


_____________________________

Golf tsi dsg 140hp
Polo 6N 1.6 75 hp


 
34 Mesaj
11 Ekim 2011; 13:03:31 

araç iyi ama tutulan bir araç değil.ilerde sıkıntı yaşayabilirsiniz


_____________________________

En çok da SOL YANIMIZ acır..


 
1409 Mesaj
11 Ekim 2011; 15:13:03 

V-Tec denen naneye geçen milenyumun en büyük icadı olarak bakıp ikinci elde karla satmaya çalışmazsanız rahat satarsınız arabayı. Honda'nın seveni çok Türkiye'de, mutlaka bir alıcısı çıkar. Motor güvenilir, şanzıman güvenilir, onlarca kişi onayladı 1.6'dan fazla yakmıyor; niye satılmasın ki?


_____________________________



5999 Mesaj
11 Ekim 2011; 16:30:06 

quote:

Orijinalden alıntı: nrglife

Akıllı sübap zamanlaması hemen hemen bütün araçlarda var ama I-VTEC'in en önemli özelliği düşük devirlerde (3500'e kadar) sübaplardan birer tanesini kapatarak, silindir başına 3 sübap toplamda 12 sübap çalışması, yüksek devirlerde (3500'den sonra) 16 sübap çalışması başka modellerde var mı bilmiyorum.


*** Polemik için değil, gerçekten bilen varsa söylesin biz de öğrenelim.

Yanlış bilgi. İzleyiniz.

http://world.honda.com/...bile-technology/i-VTEC/


_____________________________

Old Honda's newer die, they just get faster.

Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...


2906 Mesaj
11 Ekim 2011; 17:22:36 

quote:

Orijinalden alıntı: *President*


Yanlış bilgi. İzleyiniz.

http://world.honda.com/...bile-technology/i-VTEC/

O sayfaları ve animasyonları ezbere biliyorum zaten. Neresi yanlış açıklar mısınız?
....opening a small amount at low engine speeds and fully opening at high engines speeds.... bu mudur yani yanlış dediğiniz?
meali:.... düşük motor devirlerinde küçük bir miktar açıyor ve yüksek motor devirlerinde tamamen açıyor...

Ben düşük devirlerde sübaplardan birisini kapatıyor dedim, burada da küçük bir miktar açıyor diyor. Açılan miktar içeri giren hava yakıt karışımının silindir içerisine daha iyi dağılmasını ve daha verimli yanmasını sağlamak üzere Türbülans yaptıracak kadar küçük bir miktardır. Bir çok yerde de bu durum kapanma olarak yorumlanır-ifade edilir.

O zaman cümleyi şöyle düzeltelim: I-VTEC teknolojisi sadece emme sübapların açılma-kapanma zamanı değiştirmekle kalmıyor. 3500'den düşük devirlerde emme sübaplardan birisini kapalı denecek kadar az açıyor diğerini tam açıyor. 3500 devir üzerinde her ikisini de tam açıyor. Diğer markalarda da sadece zamanlamayı değiştirmek yerine bu şekilde sübapların farklı şekillerde açılıp kapanmasını sağlayabilen bir teknoloji var mıdır? Bilenlerden cevap bekleniyor..


_____________________________



2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah


5999 Mesaj
11 Ekim 2011; 18:09:48 

quote:

Orijinalden alıntı: nrglife


O sayfaları ve animasyonları ezbere biliyorum zaten. Neresi yanlış açıklar mısınız?
....opening a small amount at low engine speeds and fully opening at high engines speeds.... bu mudur yani yanlış dediğiniz?
meali:.... düşük motor devirlerinde küçük bir miktar açıyor ve yüksek motor devirlerinde tamamen açıyor...

Ben düşük devirlerde sübaplardan birisini kapatıyor dedim, burada da küçük bir miktar açıyor diyor. Açılan miktar içeri giren hava yakıt karışımının silindir içerisine daha iyi dağılmasını ve daha verimli yanmasını sağlamak üzere Türbülans yaptıracak kadar küçük bir miktardır. Bir çok yerde de bu durum kapanma olarak yorumlanır-ifade edilir.

O zaman cümleyi şöyle düzeltelim: I-VTEC teknolojisi sadece emme sübapların açılma-kapanma zamanı değiştirmekle kalmıyor. 3500'den düşük devirlerde emme sübaplardan birisini kapalı denecek kadar az açıyor diğerini tam açıyor. 3500 devir üzerinde her ikisini de tam açıyor. Diğer markalarda da sadece zamanlamayı değiştirmek yerine bu şekilde sübapların farklı şekillerde açılıp kapanmasını sağlayabilen bir teknoloji var mıdır? Bilenlerden cevap bekleniyor..

Hidetlenmene gerek yok, hepimiz her şeyi doğru bilecek değiliz yanlışta olabilir

Yorumlarımız farklı olabilir, bana göre sübap kapanma diye bir durum yok, zaten vtec kapanmaz vtec açılır normalde kapalı bir sistem yani, senin bahsettiğin iki sübapın farklı derecede basması zaten Honda motorlarında orjinalde bulunan dereceli kam mili sayesinde yapılıyıor, vtec on moda geçtiğinde ise sübaplar 3. derece kam milinin devreye girmesiyle daha fazla açılıyor. i-vtec zaten özelliği sebebi ile sadece emme sübaplarında bulunan bir vtec. Bu sayede yakıt ekonomisi sağlıyor. Bazı modellerinde 3 stage çalışan i-vtec ler var. VTI ve Type-R gibi modellerde bulunan hard core vtec diye adlandırılan sistemlerde ise hem emme hemde ekzoz sübaplarında değişken zaman ve derecelendirme vardır. Buda ortaya çıkan aşırı performans için yapılmış vtec vti sistemidir.

Yani senin mesajında anlatmak istediğini vtec değil dereceli kam mili yapıyor. Buda Honda nın güzelliği.

Amacım bilgi yarıştırmak değil, bilgi paylaşmak


_____________________________

Old Honda's newer die, they just get faster.

Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...


 
197 Mesaj
12 Ekim 2011; 17:12:46 

ishift niye kaldırıldıki? direksiyondan tık tık çok güzel oluyordu.


_____________________________



5999 Mesaj
13 Ekim 2011; 13:36:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Equal_17

ishift niye kaldırıldıki? direksiyondan tık tık çok güzel oluyordu.

i-shift aslında otomatik şanzıman sisteminden ziyade, otomatik debriyaj sistemi. Yani normal şanzımana otomatik debriyaj sistemi uygulandığı için vites geçişlerinden rahatsız olan kullanıcılar vardı. İnsanlar bu sistemi pek sevemedi denilebilir.


_____________________________

Old Honda's newer die, they just get faster.

Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...


 
370 Mesaj
14 Ekim 2011; 0:51:12 

i-shift honda gibi şanzıman harikası yaratan firmaya hiç yakışmamıştıki zaten


_____________________________



 
169 Mesaj
14 Ekim 2011; 2:54:14 

Arabada ozellik cok gorunus iyi ama serwis bakimlari filan olsun biraz tuzlu. Bende eski 2009 hb i-shift kullnici olarak arabanin i-shft sanzimanindan dolyi cok cektim 70000km dewriyaj palaksi degisti her 10000km hemen hemen balatalar degisiyrdu ayriyet her bakimda versiyon guncelip sansizam tekrardan tanitiliyordu... Sizin baktiginiz tam otomotik oldugundan bu knuda sikinti cekmessinz zaten...

Benzinde zaten performansi cok iyi ama tupte arabanin cekisi baya bir dusuyor ama tup takinca yakkitta sizi uzmez(2150tl verip prins takmstm) ama cekis baya bir dusuyor ozllkle. Genel olarak yol tutusu fena sayilmaz ozellik zaten 8 airbegten vsa yagmur snsr vs flan hepsi war bunlarda sikinti yok

Sonuc olarak benm cektigimden dolyi tawsiye etmem suan yeni jetta kullaniyorum hayet memnun.

Baska kafaniza takilan olursa yardimci olabilirim saygilar...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mctin13 -- 14 Ekim 2011; 3:07:28 >


_____________________________

Yüz binlerce birbirine benzeyenleri seyret de aralarında ki yetmiş yıllık farka dikkat et. İki şey birbirine benzeyebilir: Acı su da berraktır, tatlı su da…


 
370 Mesaj
14 Ekim 2011; 6:17:08 

yakıt tüketimi gerçekten çok mu
görüş açısı problemi sonradan aşılabiliyor mu
6 yıllık garantide şanzımanda çıkabilecek arızaları kapsıyor mu


_____________________________



3289 Mesaj
14 Ekim 2011; 8:04:54 

quote:

Orijinalden alıntı: asandra

yakıt tüketimi gerçekten çok mu
görüş açısı problemi sonradan aşılabiliyor mu
6 yıllık garantide şanzımanda çıkabilecek arızaları kapsıyor mu

Tam otomatik aracın yakıt tüketimi şehir içinde 10 litre altına düşmez.Ben yarı otomatiğini kullandım vites değişimleri sarsıntılıydı biraz ve uzun sürüyordu.Araç kaliteli bir araç ama sportif beklentiler içerisindeyseniz bu aracı alın derim.Yol tutuşu mükemmele yakın ama süspansiyon sistemi çok sert bozuk yola girmeye gelmiyor, konfor olarak iyi bir otomobil değil.Şanzımanın ise arıza bakımından bir problem çıkartacağını düşünmüyorum.Görüş açısı arka görüş yok işte kardeş ona göre.


_____________________________



 
370 Mesaj
14 Ekim 2011; 11:09:14 

hiç mi gözükmüyor arabanın arkası


_____________________________



 
197 Mesaj
14 Ekim 2011; 13:14:51 

quote:

Orijinalden alıntı: asandra

hiç mi gözükmüyor arabanın arkası

spoilerin altında kalan bi alan var ordan görebilirsin biraz geri geri yanaşırken falan. Hatta film kaplatsanız bile orası kaplanmıyor görüş için kalıyor.
spoiler uzun yolculuklarda uzaktan yaklaşan araçlarıda görmenizi engelliyor. Eğer sık sık dikiz aynasına bakan biriyseniz ara ara arkanızda yaklaşıyor olmasına rağmen gözünüzden kaçan araçlar olur ancak
o kısım özellikle geceleri çakma xenonlarıyla ayarsız farlarıyla uzunlarla gelenlerin tam far hizasına geldiğinden gözünüzü alıp sizi sinir etmesini engelliyor.


_____________________________



 
197 Mesaj
14 Ekim 2011; 13:16:58 

quote:

Orijinalden alıntı: mctin13

Arabada ozellik cok gorunus iyi ama serwis bakimlari filan olsun biraz tuzlu. Bende eski 2009 hb i-shift kullnici olarak arabanin i-shft sanzimanindan dolyi cok cektim 70000km dewriyaj palaksi degisti her 10000km hemen hemen balatalar degisiyrdu ayriyet her bakimda versiyon guncelip sansizam tekrardan tanitiliyordu... Sizin baktiginiz tam otomotik oldugundan bu knuda sikinti cekmessinz zaten...

Benzinde zaten performansi cok iyi ama tupte arabanin cekisi baya bir dusuyor ama tup takinca yakkitta sizi uzmez(2150tl verip prins takmstm) ama cekis baya bir dusuyor ozllkle. Genel olarak yol tutusu fena sayilmaz ozellik zaten 8 airbegten vsa yagmur snsr vs flan hepsi war bunlarda sikinti yok

Sonuc olarak benm cektigimden dolyi tawsiye etmem suan yeni jetta kullaniyorum hayet memnun.

Baska kafaniza takilan olursa yardimci olabilirim saygilar...


70000 km civic için baskı balata için iyi bir km bile sayılabilir çünkü sık ş.içi ve özellikle dur kalklı yokuşlu yollarda kullananlar 30000 kmde bile baskı balata değiştirebiliyor. 1300 lira civarıymış sanırım.
10000 kmde biten fren balatalarımıydı acaba? eğer öyleyse fazla sert kullanıyor olmalısınız.


_____________________________



2906 Mesaj
15 Ekim 2011; 11:59:58 

quote:

Orijinalden alıntı: *President*


Hidetlenmene gerek yok, hepimiz her şeyi doğru bilecek değiliz yanlışta olabilir

Yorumlarımız farklı olabilir, bana göre sübap kapanma diye bir durum yok, zaten vtec kapanmaz vtec açılır normalde kapalı bir sistem yani, senin bahsettiğin iki sübapın farklı derecede basması zaten Honda motorlarında orjinalde bulunan dereceli kam mili sayesinde yapılıyıor, vtec on moda geçtiğinde ise sübaplar 3. derece kam milinin devreye girmesiyle daha fazla açılıyor. i-vtec zaten özelliği sebebi ile sadece emme sübaplarında bulunan bir vtec. Bu sayede yakıt ekonomisi sağlıyor. Bazı modellerinde 3 stage çalışan i-vtec ler var. VTI ve Type-R gibi modellerde bulunan hard core vtec diye adlandırılan sistemlerde ise hem emme hemde ekzoz sübaplarında değişken zaman ve derecelendirme vardır. Buda ortaya çıkan aşırı performans için yapılmış vtec vti sistemidir.

Yani senin mesajında anlatmak istediğini vtec değil dereceli kam mili yapıyor. Buda Honda nın güzelliği.

Amacım bilgi yarıştırmak değil, bilgi paylaşmak

Tamam, aynı şeyden bahsediyoruz zaten.. ifadelerimiz farklı sadece..

Siz açıklama yapmadan sadece yanlış bilgi deyince cevap vermek istemiştim o kadar

Peki ilk sorduğum soruyu bilen var mı? Değişken sübap zamanlaması ile Honda'daki gibi sübapları farklı devirlerde, farklı konumlarda açıp kapayabilen başka marka var mı acaba..?


_____________________________



2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah


5980 Mesaj
15 Ekim 2011; 12:09:46 

quote:

Orijinalden alıntı: nrglife

Peki ilk sorduğum soruyu bilen var mı? Değişken sübap zamanlaması ile Honda'daki gibi sübapları farklı devirlerde, farklı konumlarda açıp kapayabilen başka marka var mı acaba..?

Mitsubishi MIVEC, Toyota VVT-i


_____________________________



5999 Mesaj
17 Ekim 2011; 11:03:02 

quote:

Orijinalden alıntı: nrglife


Tamam, aynı şeyden bahsediyoruz zaten.. ifadelerimiz farklı sadece..

Siz açıklama yapmadan sadece yanlış bilgi deyince cevap vermek istemiştim o kadar

Peki ilk sorduğum soruyu bilen var mı? Değişken sübap zamanlaması ile Honda'daki gibi sübapları farklı devirlerde, farklı konumlarda açıp kapayabilen başka marka var mı acaba..?

Honda bu teknolojiyi birkaç firmaya sattı diye biliyorum bunlar, Toyota VVT-i, BMW Vanos, Mitsubishi Mivec. Diğer markaların çalışma şekilleri farklı tam detay olarak araştırmam lazım, mutlaka farklılıklar var. Hatta yurt dışı forumlarda vtec vs vvti vs mivec gibi karşılaştırma konuları var incelemek fikir verir mutlaka.


_____________________________

Old Honda's newer die, they just get faster.

Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...


100 Mesaj
24 Ekim 2011; 10:00:45 

Her konuda iki horoz çıkması yeterli konunun dağılması için.

Konuyu açan arkadaş için benim de favori aracım ama yakıt dolayısıyla uzak duruyorum. 10u geçen bir değer çok fazla
normal kullanımda nasıl değerler sunuyor bilmiyorum


_____________________________

LifeIs_


 
370 Mesaj
27 Ekim 2011; 0:46:54 

lpg şart öyle mi
bir de direksiyonun sert süspansiyon sebebiyle bir hayli fazla sert olduğunu gördüm
bir çaresi yok mudur acaba
sert derken lancia delta yeni astra ve honda civic sedanlara göre bir hayli fazla sert


_____________________________



513 Mesaj
27 Ekim 2011; 16:02:38 

Çok yakar diye biliyorum. (gerçi şimdi yakıt fiyatlarına bakarsak hangi araç az yakıyorki )


_____________________________



 
7871 Mesaj
27 Ekim 2011; 19:42:47 

tüketimi 1.6'lık civicten düşük.

pek çok markanın aksine honda'nın fabrika verilerini yakalamak kolayca mümkün,

benzinli otomatik 140 hp'lik hiçbir modelden pratikte fazla yakacağını sanmam.


 
370 Mesaj
27 Ekim 2011; 21:19:44 

1.4 turbo 140 hp otomatik satılıp 2009 1.8 honda civic hb alınır mı


_____________________________



 
370 Mesaj
27 Ekim 2011; 22:30:08 

yani şunu diyorum arkadaşlar yeni astra satılıp 6 yıl garantili 1.8 honda civic hb tam otomatik alınır mı


_____________________________



3266 Mesaj
28 Ekim 2011; 0:03:57 

bence alınır


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_19540/mpage_1/f_/key_//tm.htm#56155969

10 yıllık hort kolay iş


 
370 Mesaj
28 Ekim 2011; 5:37:11 

1.8 honda civic hb lerdeki ağır direksiyon sorunu nasıl halledilebilir


_____________________________



12838 Mesaj
28 Ekim 2011; 8:05:55 


quote:

Orijinalden alıntı: asandra

yani şunu diyorum arkadaşlar yeni astra satılıp 6 yıl garantili 1.8 honda civic hb tam otomatik alınır mı

Alınır.

Kalan garanti süresi aynı nasıl olsa.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


2906 Mesaj
28 Ekim 2011; 9:08:06 

quote:

Orijinalden alıntı: asandra

1.8 honda civic hb lerdeki ağır direksiyon sorunu nasıl halledilebilir

Aracımda böyle bir sorun yok..

























Hatta hiç bir sorun yok..


_____________________________



2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah


 
370 Mesaj
28 Ekim 2011; 11:12:08 

aracı kullandım eniştemde var
bariz direksiyon ağır park ederken manevra yaparken biraz zor
bunu söylerken yeni opel astraya kıyasen lancia deltaya kıyasen söylüyorum


_____________________________



 
24 Mesaj
29 Ekim 2011; 0:33:27 

O araba alınır mı para verilip hayret.İçeriden arkanızı göremezsiniz cam ufacık sanki zırhlı araç.Araba kendisi bi lokma ve bir hayli de çirkin.Tork değerleri de düşük ve turbosu da yok motorun ki tamamen seni paran olsa dahi gire çıka petrole petrolcülerle kanka yapcak bi motordur zatalleri.Tsi motorlu Almanları bi dene bence özellikle Golf ü .İtalyan Alfa Rome Giulietta ı.Fransız megane 3 ü.Amerikalı yeni Focus hatcback i.


_____________________________



 
370 Mesaj
29 Ekim 2011; 1:05:01 

tam totmatik olup da az yakan araç var mı arkadaşlar
1.4 tsi dsg tamam yarı otomatik ama basınca o da 10 lt nin altına düşmüyor


_____________________________



 
197 Mesaj
29 Ekim 2011; 1:46:37 

quote:

Orijinalden alıntı: vasili08

O araba alınır mı para verilip hayret.İçeriden arkanızı göremezsiniz cam ufacık sanki zırhlı araç.Araba kendisi bi lokma ve bir hayli de çirkin.Tork değerleri de düşük ve turbosu da yok motorun ki tamamen seni paran olsa dahi gire çıka petrole petrolcülerle kanka yapcak bi motordur zatalleri.Tsi motorlu Almanları bi dene bence özellikle Golf ü .İtalyan Alfa Rome Giulietta ı.Fransız megane 3 ü.Amerikalı yeni Focus hatcback i.

arkadaşım tip işi görecelidir beğenmeyebilirsin ama geri kalan yorumun çok havada kalmış.
turbo olmaması sana göre dezavantaj olsada bir çok kişiye göre avantajdır. atmosferik motor dilediğin gibi kullan turbo nazı çekmezsin yok çalıştırdıktan sonra ısınsın, ısındıktan sonra stop etmeden bekleyeyim turbo kendini yağlasın uzun ömürlü olsun derdi yoktur. turbo patladı çatladı gibi durumlarla binlerce lira masraf açma sorunu yoktur. hiç bir turbonun çeviremeyeceği kadar devri çatır çatır çevirir.
turbolu bir araca göre tek dezavantajı alt devirlerdeki hızlanma isteğidir. turbolu bir motordanda fazla yakmaz. tam otomatik şanzıman yapısı gereği biraz performans törpüler birazda fazla yakar bunun motorla ilgisi yoktur. manuel veya ishift tüketimleri gayet makuldur.


_____________________________



 
24 Mesaj
30 Ekim 2011; 1:00:34 

Turbolu araç üreten firmalar daha dün kurulduya sende haklısın kardeşim.Tsi kaç senedir yılın en iyi motoru seçiliyor farkında mısın bilmem ???Motorda kullanılan malzeme zaten daha dayanıklı atmosferik motordan.turbo ünitelerde üreten markaya yakışacak kalitede üretiliyordur heralde.Tdi motorlu volkswagen Seat-Skoda-Audi camiasının motor ömrü oldukça uzundur.arabadan anlıyorsan bilirsin ki turbo benzinli motorun ömrü turbo dizelden de daha uzun olur.


_____________________________



 
36 Mesaj
31 Mayıs 2013; 17:42:09 

cogu arkadas sallamis resmen :)
soruyu soran arkadas bunlari okuyup vazgecti ise yazik olmustur

kesinlikle tavsiye ederim. hem ishift hem de tam otomatik sahibi biri olarak.

alman arabalarla kiyaslayanlara sadece guluyorum :)

bmw de touareg e alman sahibi olmus biri olarak, onlara yakin performans ve konfor...

honda sevgisi baskadir. turk insanina japon arabadan baskasi zaten fazla ama bayiliyoruz sorun ciksin servislerde para harcayalim...



_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Araç tercih-kıyaslama » 2009 1.8 TAM OTOMATİK HONDA CİVİC HB ALINIR MI
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.563