- x
Alkol damıtmak için eldeki malzemelerle imbik nasıl yapılır
26 Cevap12573 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


179 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:24:41 

bilen varsa bir zahmet izah etsin Erlenmeyer bulsam yapıcam ama o da satılmıyor her yerde


_____________________________





 
310 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:27:14 

Milleti mi zehirleyeceksin? Sahte alkolcu. :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Dikkat, sevdiğim ülkeler; İsrail, Kanada, Finlandiya, Norveç, Hollanda, Birleşik Krallık, İrlanda, Ukrayna, A.B.D.


179 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:30:34 

quote:

Orijinalden alıntı: The Anonymous

Milleti mi zehirleyeceksin? Sahte alkolcu. :)

Şarabın içindeki etil alkolü alıp meyve suyuyla içmeyi düşünüyorum


_____________________________





368 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:31:45 

Şarapta etil alkol yok yalnız, metil alkol vardır, sahte içkide etil alkol olur, o da zaten vücudu folloş eder bırakır bi kenara.


_____________________________




7580 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:36:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Tango-1

Şarapta etil alkol yok yalnız, metil alkol vardır, sahte içkide etil alkol olur, o da zaten vücudu folloş eder bırakır bi kenara.

Tam tersi. Sahte içkide metil alkol olur diye biliyorum. Molekülleri daha küçük olduğundan vücut hücrelerine zararlıdır. Hatta göz hücrelerine girebildiğinden kısa süreli körlük yapar.

Metan: CH4
Etan: C2H6





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lknrm627 -- 8 Ekim 2011; 22:36:50 >


_____________________________




368 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:39:04 

quote:

Orijinalden alıntı: lknrm627


Tam tersi. Sahte içkide metil alkol olur diye biliyorum. Molekülleri daha küçük olduğundan vücut hücrelerine zararlıdır. Hatta göz hücrelerine girebildiğinden kısa süreli körlük yapar.

Metan: CH4
Etan: C2H6




Ha olabilir valla hatta bu sahte içki haberlerinde hep şey derdim lan bi "m" harfi ne çok şey değiştiriyo kimya önemli vesselam falan derdim de ordan karıştırıyo olabilirim, kendim de kimya okuyorum daha daha hazırlığı bitirdim 1. sınıfa başladım pek bişe bilmiyorum bunlarla alakalı organik kimyaya giriyor o da seneye var Ama dediğiniz doğru olabilir ben karıştırıyor olabilirim ki yüksek ihtimal öyledir, ama öyle de olsa şarabın içinden haşırt diye ayıklanabilecek bi madde değil


Edit: Şu anda baktım içkilerde etil alkol kullanılıyomuş
Edit 2: Hatta sahte içkilerdeki metil alkol %80 daha ucuz olduğundan sahte içkilerde kullanılıyomuş ki sebep az-çok tahmin ediliyo zaten



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tango-1 -- 8 Ekim 2011; 22:40:42 >


_____________________________




7580 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:48:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Tango-1


Ha olabilir valla hatta bu sahte içki haberlerinde hep şey derdim lan bi "m" harfi ne çok şey değiştiriyo kimya önemli vesselam falan derdim de ordan karıştırıyo olabilirim, kendim de kimya okuyorum daha daha hazırlığı bitirdim 1. sınıfa başladım pek bişe bilmiyorum bunlarla alakalı organik kimyaya giriyor o da seneye var Ama dediğiniz doğru olabilir ben karıştırıyor olabilirim ki yüksek ihtimal öyledir, ama öyle de olsa şarabın içinden haşırt diye ayıklanabilecek bi madde değil


Edit: Şu anda baktım içkilerde etil alkol kullanılıyomuş
Edit 2: Hatta sahte içkilerdeki metil alkol %80 daha ucuz olduğundan sahte içkilerde kullanılıyomuş ki sebep az-çok tahmin ediliyo zaten

O yüzden daha ucuza satılıyor millet de atlıyor Sonra niye gözüm kör oldu vsvs.

Ekleme: Kimya uzmanı falan değilim, sadece o yıllarda öğretmenimin "bunları sınavda tek tek sorarım" sözüne aşırı derece inanıp organik kimyayı ezberledim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lknrm627 -- 8 Ekim 2011; 22:54:14 >


_____________________________




368 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:52:48 

quote:

Orijinalden alıntı: lknrm627



O yüzden daha ucuza satılıyor millet de atlıyor Sonra niye gözüm kör oldu vsvs.

Aynen öyle abicim, yani bu hani bi risk falan değil doğrudan doğruya zehirler bünyeye göre etkisi farklı belki de öldürmez de kör eder yani, hücre zarını parçalıyo alkol sonuçta 3 ün 5 in hesabı uğruna boku bokuna ölüyolar yani, kaza falan değil doğrudan ihmal


_____________________________




610 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:55:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Tango-1

Şarapta etil alkol yok yalnız, metil alkol vardır, sahte içkide etil alkol olur, o da zaten vücudu folloş eder bırakır bi kenara.

Oha metil alkol ispirto demek la insanları yanlış bilgilendirmeyin bari ölen çıkmasın..


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


368 Mesaj
8 Ekim 2011; 22:58:11 

quote:

Orijinalden alıntı: quickly001


Oha metil alkol ispirto demek la insanları yanlış bilgilendirmeyin bari ölen çıkmasın..

Yanlışım düzeltildi reyiz aman diyim Sonra almasınlar bizi kasten adam öldürmeye teşebbüsten


_____________________________




7580 Mesaj
8 Ekim 2011; 23:02:08 


quote:

Orijinalden alıntı: Tango-1


Aynen öyle abicim, yani bu hani bi risk falan değil doğrudan doğruya zehirler bünyeye göre etkisi farklı belki de öldürmez de kör eder yani, hücre zarını parçalıyo alkol sonuçta 3 ün 5 in hesabı uğruna boku bokuna ölüyolar yani, kaza falan değil doğrudan ihmal

Satan da içen de suçlu işte. Ucuz diye alırsan....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




368 Mesaj
8 Ekim 2011; 23:08:05 

quote:

Orijinalden alıntı: lknrm627



Satan da içen de suçlu işte. Ucuz diye alırsan....

Adam gibi içicen paran yoksa daha ne içiyon, gerçi allah düşürmesin de bağımlılık da kötü, satıcı %70 suçluysa gerisi de alıcıya ait malesef.


_____________________________




476 Mesaj
8 Ekim 2011; 23:19:28 

quote:

Orijinalden alıntı: lknrm627



Bu arada ben Eren

yeni bi aşk mı doğuyor.....az sonra


_____________________________

bir hunterin yaşadıkları: http://realhunterofturkey.blogcu.com


Willst du eine Frau nehmen, so zieh die Ohren mehr als die Augen::


7580 Mesaj
8 Ekim 2011; 23:37:21 


quote:

Orijinalden alıntı: legen.(WFI).dary


yeni bi aşk mı doğuyor.....az sonra

Öfff. Ortamı ılıklaştırmayın hemen




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




368 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:09:28 

quote:

Orijinalden alıntı: lknrm627



Öfff. Ortamı ılıklaştırmayın hemen



Reyiz ben de berkay bu arada, geç cevap verdim yav malum cevaplanan mesajların butonunun azizliği


_____________________________




7580 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:16:02 


quote:

Orijinalden alıntı: Tango-1


Reyiz ben de berkay bu arada, geç cevap verdim yav malum cevaplanan mesajların butonunun azizliği

Memnun oldum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




179 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:29:02 

Metanolle işim olmaz. Onu başta söyleyeyim. Benim amacım, daha önce yaptığım ama güzel olmayan karpuz ve erik şaraplarını damıtarak ziyan etmemek. Bunun içinde sizlere nasıl bir imbik sistemi kurmam gerektiğini sordum. Muhabbet nerelere varmış


_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Ekim 2011; 0:31:02 

siroz olun emi


368 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:35:29 

quote:

Orijinalden alıntı: lknrm627



Memnun oldum

Ben de öyle


_____________________________




179 Mesaj
9 Ekim 2011; 0:54:52 

quote:

Orijinalden alıntı: SystemApps

siroz olun emi

Tamam. Eğer bir öneriniz yoksa milletin canını sıkmayın böyle yorumlarla ya.


_____________________________





41 Mesaj
28 Ekim 2011; 23:56:36 

düdüklü tencerenin tepesini söküp bakır boru kaynattır.ben o şekilde damıtım yapıyorum.nette gerekli dökümanlar var.


_____________________________



1307 Mesaj
15 Ağustos 2012; 0:30:48 


quote:

Orijinalden alıntı: okb18

düdüklü tencerenin tepesini söküp bakır boru kaynattır.ben o şekilde damıtım yapıyorum.nette gerekli dökümanlar var.

Hocam bi yardımcı olursanız erik rakısı yapayım diyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI Colt D-ID


1307 Mesaj
15 Ağustos 2012; 0:38:17 


quote:

Orijinalden alıntı: okb18

düdüklü tencerenin tepesini söküp bakır boru kaynattır.ben o şekilde damıtım yapıyorum.nette gerekli dökümanlar var.

Hocam bi yardımcı olursanız erik rakısı yapayım diyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI Colt D-ID


41 Mesaj
18 Ağustos 2012; 14:44:43 

quote:

Orijinalden alıntı: mrmst



Hocam bi yardımcı olursanız erik rakısı yapayım diyorum

pot still imbiği basit olarak nasıl yapacağını anlatıyorum.iklimlendirme işi yapanlardan 1/2'' 1 m ve 1.5 m uzunluğunda iki tane bakır boru kestir ve boru bağlantılarını yapmak için 2 adet rekor al.1 m olan borunun her iki ucuna,2 m olan borunun ise bir ucuna havşa açtır.ikinci boruyu mutfak tüpü gibi birşeyin etrafına sarıp spiral hale getir.alkol buharı bu borunun içinden geçerken kovadaki su sayesinde buhar halden sıvı hale geçecek.uygun büyüklükte bir su kovasının ön alt kısmına borunun geçebileceği çapta bir delik aç ve spiral hale getirdiğin bakır boruyu kovaya yerleştirip havşasız ucunu bu delikten çıkart ve japon yapıştırıcısıyla yapıştır aksi halde kovaya suyu doldurduğunda delik çeperlerinden sızar.aslında buradaki bağlantıyı rekorlu-vanalı yapabilirsin biraz uğraştırır ve maliyeti artırır ama daha güzel olur.9 litrelik bir düdüklü tencereyi al ve kapağındaki iki parçayı sök,burada ki iki deliğin birine sıcaklık takibi için termometre diğerine ise 1 m lik bakır borunun bağlantısını yapacaksın.delikler dar olduğu için bu haliyle boru bağlantısını yapamazsın onun için bakır boruyu bağlayacağın deliği rekorla aynı çapta olacak şekilde matkapla genişlet ve rekor tak ama araya sıvı conta kullan ya da teflon bant sar yoksa kaçak yapar ve özellikle ikinci damıtımda çıkan alkol buharı(>%80) çok yanıcıdır ve uzun süre alkol buharı birikirse patlayabilir.

kaliteli bir içki damıtmak istiyorsan damıtım sırasında yaptığın tadıma göre ve aynı zamanda belirlenmiş sıcaklıkları da referans alarak alkol ayrımını yapmalısın.çünkü fermantasyon sırasında etil alkolün yanı sıra,başta çok az miktarda metil alkol ve maya hücreleri tarafından üretilen bir çok yan ürün ortaya çıkar.bunlar hem kaliteyi düşürüp hem de sağlığı olumsuz yönde etkilediği için içkide bulunmaları istenmez bunun için de bu ürünlerin buharlaşma sıcaklıklarından faydalanılarak damıtım sırasında kontrollü bir şekilde içkiden ayrılmaları sağlanır.damıtımı yaparken etil alkol açısından zengin olan orta kısmını kullanmalısın.yüksek kalitede göbek rakısı için ikinci damıtımı yaparken anason yağının ve etil alkolün tam bir uyum içinde olduğu 85-91 santigrat derece aralığında gelen distilatı kullanmalısın.aktif karbon ile filtreleme,sulandırma,alkol yoğunluğunun ölçümü gibi önemli ayrıntılar var onları boş bir vaktimde yazacağım.

-devamı gelecek-


_____________________________



 
160 Mesaj
17 Eylül 2012; 11:39:51 

quote:

Orijinalden alıntı: okb18


pot still imbiği basit olarak nasıl yapacağını anlatıyorum.iklimlendirme işi yapanlardan 1/2'' 1 m ve 1.5 m uzunluğunda iki tane bakır boru kestir ve boru bağlantılarını yapmak için 2 adet rekor al.1 m olan borunun her iki ucuna,2 m olan borunun ise bir ucuna havşa açtır.ikinci boruyu mutfak tüpü gibi birşeyin etrafına sarıp spiral hale getir.alkol buharı bu borunun içinden geçerken kovadaki su sayesinde buhar halden sıvı hale geçecek.uygun büyüklükte bir su kovasının ön alt kısmına borunun geçebileceği çapta bir delik aç ve spiral hale getirdiğin bakır boruyu kovaya yerleştirip havşasız ucunu bu delikten çıkart ve japon yapıştırıcısıyla yapıştır aksi halde kovaya suyu doldurduğunda delik çeperlerinden sızar.aslında buradaki bağlantıyı rekorlu-vanalı yapabilirsin biraz uğraştırır ve maliyeti artırır ama daha güzel olur.9 litrelik bir düdüklü tencereyi al ve kapağındaki iki parçayı sök,burada ki iki deliğin birine sıcaklık takibi için termometre diğerine ise 1 m lik bakır borunun bağlantısını yapacaksın.delikler dar olduğu için bu haliyle boru bağlantısını yapamazsın onun için bakır boruyu bağlayacağın deliği rekorla aynı çapta olacak şekilde matkapla genişlet ve rekor tak ama araya sıvı conta kullan ya da teflon bant sar yoksa kaçak yapar ve özellikle ikinci damıtımda çıkan alkol buharı(>%80) çok yanıcıdır ve uzun süre alkol buharı birikirse patlayabilir.

kaliteli bir içki damıtmak istiyorsan damıtım sırasında yaptığın tadıma göre ve aynı zamanda belirlenmiş sıcaklıkları da referans alarak alkol ayrımını yapmalısın.çünkü fermantasyon sırasında etil alkolün yanı sıra,başta çok az miktarda metil alkol ve maya hücreleri tarafından üretilen bir çok yan ürün ortaya çıkar.bunlar hem kaliteyi düşürüp hem de sağlığı olumsuz yönde etkilediği için içkide bulunmaları istenmez bunun için de bu ürünlerin buharlaşma sıcaklıklarından faydalanılarak damıtım sırasında kontrollü bir şekilde içkiden ayrılmaları sağlanır.damıtımı yaparken etil alkol açısından zengin olan orta kısmını kullanmalısın.yüksek kalitede göbek rakısı için ikinci damıtımı yaparken anason yağının ve etil alkolün tam bir uyum içinde olduğu 85-91 santigrat derece aralığında gelen distilatı kullanmalısın.aktif karbon ile filtreleme,sulandırma,alkol yoğunluğunun ölçümü gibi önemli ayrıntılar var onları boş bir vaktimde yazacağım.

-devamı gelecek-

merakla bekliyoruz devam yazılarınızı


_____________________________



4476 Mesaj
17 Eylül 2012; 12:11:24 

Konu yeni sandım, Eren'in eski nicki görünce ne alaka dedim sonra farkettim ki geçen senenin konusuymuş.


_____________________________



61 Mesaj
17 Eylül 2012; 16:24:25 

hocam iyi güzel yardımcı olurlar da artık alkol ile ilgili konuların ömrü azaldı hemen kapatıyorlar hızlı okumanızı tavsiye ederim bilmem anlatabiliyormuyum....


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Alkol damıtmak için eldeki malzemelerle imbik nasıl yapılır
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.666