Şimdi Ara

BMW3,20D cabrio mu mercedes c220cdi mi bmw 5,20d mi hangisi sizce

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BMW 3,20D CABRİO 2011 SIFIR
    BMW 5,20D İKİNCİ EL 2011 MODEL
    MERCEDES C220 CDI 2012 MAKYAJLI KASA SIFIR
    MERCEDES E250 CDI İKİNCİ EL 2010
    BU ARAÇLAR ARASINDA KARARSIZIM SİZCE HANGİSİNİ TERCİH ETMELİYİM YAŞIM 30 FİKİR VERİRSENİZ VE NEDENİNİ SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM



  • 520d ile 320d nin paket ve opsiyonlarını yazarsanız daha iyi olur... jant kapaklı bir cabrioya bineceğime tabiki 520d derim... veya tam tersi

    320dnin performansı 520d'den biraz daha iyi olacaktır. ama 520dnin ağır oturaklı görüntüsü de apayrı bi etiket. sürüş keyfi de başka. sonuç olarak karar vermede paketler önemli.
  • 5,20 d başlangıç paketi olacak yani boş bir 5,20 olacak 3,20d cabrio da ise sadece tv navigasyon olacak en önemli fark ise 5,20d ikinci el olacak 40000 ile 60000 ara sı 3,20d cabrio ise sıfır olacak tv navigasyon durum bu aslında kalbimi 3,20d cabrio çalmış vaziyette fakat mantık ta bana 5,20d diyor fakat yaş itibariyle 5,20d biraz benim için fazla mı ağır durur yani düşünüp duruyorum ne yapsam 5,20d genel anlamda daha kullanışlı yani bagaj olsun arkaya oturan kişilerin daha rahat olması açısından da biraz daha aile arabası gibi 5,20d
  • E36 cabrio Bmw'sinden yeni ayrılmış olan bir tutkun olarak seçeneklerden BMW ile alakalı olanları hakkında yorum yapayım...

    Yaştan ziyade evlilik durumunuzun bu sorunun cevabıyla doğrudan ilgisi olacaktır.

    Eğer evliyseniz , ve yakın zamanda çocuk yapma planınız varsa cabrio sizin için sıkıntı olabilir. Hem arka koltuğa ulaşma konusunda hem de eşiniz yüzünden

    Ama bekar biriyseniz cabrio'yu hiç bir 4 kapılı arabaya değişmem! Oturaklılıktır , duruştur vs. hepsi hikaye...

    Hem kullanım hem tarz hem dikkat çekme hem de size sunacağı kullanım seçeneğiyle 2 ayrı arabanız varmış gibi hissedeceksiniz (Cabrio + coupe)

    Ben tenteden ziyade hardtoplu görüntüsüne bayılırdım. 4 camı indirdiğinizde arada direk kalmazdı. Farklı bir coupeye dönerdi araç...

    Önceki kasalarda tente derdi vardı , hardtop u bütün yaz biryerlerde muhafaza etme derdi vardı , tenteye bir manyak gelirde bişey yapar mı derdi vardı , üzerine kedi yatar da tırmaklarıyla zarar mı verir derdi vardı , açılırken takılır mı arıza verilir mi derdi vardı...

    Ama E93 ile birlikte bunların tamamı bitmiş oldu. Katlanır tavan tüm bu sorunları bitirmiş oldu.

    Sıfır bir E36 cabrio ile E46 cabrio'yu önüme koysalar E36'yı alırım. Ama E93 bambaşka bir kasa oldu.


    320 cabrio , 520 den daha bile ağırdır.

    Teknik olarak cabrio 1730 kilo iken 520 1695 kilodur.

    Cabrioların üstü olmadığı için alt kısmın esnemesini minimuma indirmek amacıyla daha sağlam şase ile üretilirler.

    Ön camın direğinin üstüne otursan bile eğilmez bükülmez (çıkıp oturursun diye söylemiyorum araç takla atarsa ön cam direği eğilmez ve yolcular en az hasarla atlatır kazayı) Ayrıca arka koltuk kafalıklarının arkasından roll bar denen bir sistem vardır. Takla anında bu barlar yukarı kalkar ve yolcuların kafalarının yere çarpmasını engeller. Tabi bu konuştuklarımın tamamı emniyet kemeri takılı olma şartıyla işe yarar...

    Kullanılan motor aynıdır. Tüketimde cabrio biraz daha fazla tüketir (Kasa ağırlığı bunda en büyük etkendir).

    184 beygir güçleri vardır.

    Daha önce dediğim gibi hiç bir 4 kapılı arabayı cabrio + bmw + beyaz kombinasyonuna değişmem




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.