Şimdi Ara

Genpa Telefonumu Onarmaya Başlatmıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
1
Favori
3.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşte Genpa'nın hali ortada, "Merkez servise gönderlmiştir" diye bilgi veriyorlar. Önce sıra bahanesiyle 15 gün beklet, onarılmayınca merkez servise gönder. Ön inceleme yapmak kimin aklına gelmiyor? Ön inceleme yapsalardı, cihazı bıraktığım günden sonra merkez servise yollanırdı. Cumartesi gününden beri bu bilgiyi veriyorlar. Hiçbir ilerleme felan yok. Onarılıp onarılmadığı hakkında bilgi yok. Şimdi merkez servis de böyle 15 bekletir. Bugün 12. iş günü dolacak, geriye artık 8 iş günü kaldı.

     Genpa Telefonumu Onarmaya Başlatmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim_73

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    bu ne acele.Ben nokianın yerinde olsam sana elektrikle çalışan her şeyi yasaklatırdım.görgüsüz sözde hakkını arayan boş insan tipi.20 iş günü olmadan hatta verdiğin günden 3 gün sonra yaygara çıkarmaya başlamışsın.KVK'nın elemanı olma ihtimalin canlandı gözümde.Umarım cihazın "kullanıcı hatası" diye sana gri gelir

    Bence çok ağır ve gereksiz bir yorum...Birgün sizin de başınıza gelirse siz nasıl tepki verirsiniz çok merak ediyorum.

    Arkadaş telefonu servise vereli 15 gün olmuş ve daha tamir adına hiçbirşey yok ortada.

    Biraz daha anlayış..

    ben 2hafta önce patronumun yere düşürdüğü üstünde ezilme olan sim kartı görmeye nokia c7 yi nokia shop'a verdim dün teslim aldım.3 kuruşluk telefon afedersin sorunda radyoda ses düşüyor felan sorun bile değil büyük ihtimal hepsi öyledir o cihazların.Bende pc satış teknik serviste çalışıyorum.Adam her hafta geliyo abi gelince biz sizi aricaz 20iş günü.adam 2 günde bir geliyor nerde kaldı bu kardeşim felan.Kıl insanlar.Sözde hakkını arıyorlar.Faturasınıda kaybetmiş bende uyuz oldum bi haftadır faturasını bul gel diyorum gelemiyor o günden beri.Hakkını aricaksan düzgün arican.3.günde ürün olmasını bekliyorsunuz.Yasal Süren geçince ver tüketici haklarına al paranı(6ay sonra) kardeşimin n73 3 kere gitti srvise aldık parayı sonra.Ama 2 gün sonra foruma konu açmadım yok kvk beterdi genpaya verdim felan görende genpa kvk diye bi adam var sanıcak

    insanların güvenini kaybetmektense forumda pos kasanları kaybederim daha iyi "Robert Genpa"




  • 12. iş günü doldu, son 8 iş günü kaldı artık. Merkez servise verildi, halen değişen birşey yok.
  • işgünü olarak ctsleride say ,yasa cts gününü iş günü sayıyor ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim_73

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    bu ne acele.Ben nokianın yerinde olsam sana elektrikle çalışan her şeyi yasaklatırdım.görgüsüz sözde hakkını arayan boş insan tipi.20 iş günü olmadan hatta verdiğin günden 3 gün sonra yaygara çıkarmaya başlamışsın.KVK'nın elemanı olma ihtimalin canlandı gözümde.Umarım cihazın "kullanıcı hatası" diye sana gri gelir

    Bence çok ağır ve gereksiz bir yorum...Birgün sizin de başınıza gelirse siz nasıl tepki verirsiniz çok merak ediyorum.

    Arkadaş telefonu servise vereli 15 gün olmuş ve daha tamir adına hiçbirşey yok ortada.

    Biraz daha anlayış..

    ben 2hafta önce patronumun yere düşürdüğü üstünde ezilme olan sim kartı görmeye nokia c7 yi nokia shop'a verdim dün teslim aldım.3 kuruşluk telefon afedersin sorunda radyoda ses düşüyor felan sorun bile değil büyük ihtimal hepsi öyledir o cihazların.Bende pc satış teknik serviste çalışıyorum.Adam her hafta geliyo abi gelince biz sizi aricaz 20iş günü.adam 2 günde bir geliyor nerde kaldı bu kardeşim felan.Kıl insanlar.Sözde hakkını arıyorlar.Faturasınıda kaybetmiş bende uyuz oldum bi haftadır faturasını bul gel diyorum gelemiyor o günden beri.Hakkını aricaksan düzgün arican.3.günde ürün olmasını bekliyorsunuz.Yasal Süren geçince ver tüketici haklarına al paranı(6ay sonra) kardeşimin n73 3 kere gitti srvise aldık parayı sonra.Ama 2 gün sonra foruma konu açmadım yok kvk beterdi genpaya verdim felan görende genpa kvk diye bi adam var sanıcak

    insanların güvenini kaybetmektense forumda pos kasanları kaybederim daha iyi "Robert Genpa"

    +9

    Çok gereksiz yere sinirleniyorsun. Allah senin gibi müşterileri düşmanımın başına vermesin ne diyeyim daha..




  • Hiçbir hareketlilik yok, halen merkez servise gönderildi deniliyor. Salı günü 20 iş günü dolacak nasıl olsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Strazburg

    Hiçbir hareketlilik yok, halen merkez servise gönderildi deniliyor. Salı günü 20 iş günü dolacak nasıl olsa.

    dolunca ne yapmayı planlıyosun
  • arkadaşım yazmak istemedim ama bir iki kişi demiş diye DH deki arkadaşları suçlayarak yok sizin yüzünüzden genpaya verdim yok alamadım gibi şeyler yazman yanlış.tamam biraz zaman geçmişki ben acer yetkili servisinden 19 günde(iş günü olarak 14 gün ) cihazımı teslim aldım.dahası 20 gün derken iş günü yani cumartesi pazarlari saymıyorlar buda bir anlamda otomotik olarak sanki 1 ay gibi oluyor.ama biraz sakin olup beklersen ki pek bekleyecek gibi görülmüyorsun ama şunu bilki yasal olarak şu an en azından hiç bir şey yapamazsın burda üstünü başını yırtarak........bu arada tartışma yaratmak için değil ama konu içerisinde bazı arkadaşlar adam haklı yok sizin başınızada gelir veya gelse diye yazmış.illaki var ama dikkat ederlerse burda 3.iş günü dolmadan üstelik forumda sadece iki kişi genpa demiş diye DH forumdaki arkadaşları suçlama girisiminde bulunmamış.eğerki sen burda yaptığına hak aramak adına kendini haklı çıkarıp aynısını eğer serviste yapıyorsan kusura bakma senin 15. gün dediğin iş gününü bence 20. iş günü olarak hemde son anına kadar bekle.ondan sonrada sonuç alamazsan ister basbakana çık,ister avrupa insan hakları mahkemesine git.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihboc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Strazburg

    Hiçbir hareketlilik yok, halen merkez servise gönderildi deniliyor. Salı günü 20 iş günü dolacak nasıl olsa.

    dolunca ne yapmayı planlıyosun

    konu açıcaktır ne yapayım diye sonra bi yanlışlık olunca bizi suçlucaktır arkadaş
  • quote:

    dolunca ne yapmayı planlıyosun


    DonanaımHaber üyeleri gerçekten böyle kendini gösteriyor. Boş yere mesaj atmanı tavsiyen etmiyorum. Süre dolunca mahkemeye verilir.
  • 19.09.2011 'de de ben verdim genpaya. araştırdığımda da kvk ya gönderildiğini duydum üst seviye olarak.(aradım nokiaya sordum) hala bekliyorum. 1 ay olmasına az kaldı. geldiğinde de arızanın düzelmiş olacağına bile inanmıyorum. sıfır aldığım cihazı 1 hafta kullanmamıştım bile.
  • Bende 20.09.2011'de 3 kez aynı arızadan dolayı telefonu Ganpa'ya verdim.(Arka arkaya olmak üzere- toplamda son 2,5 aydır telefon serviste).Nokia telefonun KVK'ya tamire gönderildiğini söylüyor.Genpa'yı arıyorum bilgi vermiyor.20 iş günü de dün doldu.Ne yapmamı önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim_73 -- 13 Ekim 2011; 16:48:34 >
  • belliydi bunun sonunun varacağı nokta.bu yüzden yazmak istemiyordum kardeşimiz kendini gerçekten biraz aşıyor,lafı anlamadan patada kütede dalıyor,oysa gerçekten arkadaşın sorusunda artniyet yoktu ama bunda bile artniyet arayan zihniyete genpa ne yapsın.ayrıca ikide bir DH daki üyeler yok şöyle yok böyle diyerek aklınca neyi ispatlamak istiyorsun bilmem ama profiline kalırsa birçok konuda senin mesajlarina seni adam yerine koyup yine DH daki üye arkadaşlar cevap vermiş.bence gereksiz kilitlenmesi gereken bir konu.yoksa konu amacını aşacak....kalın sağlıcakla
  • 16. iş günü doldu. geriye artık 4 iş günü kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Strazburg

    16. iş günü doldu. geriye artık 4 iş günü kaldı.

    20. iş gününde eline verirlerse şaşırma
  • quote:

    20. iş gününde eline verirlerse şaşırma


    Salı akşamı heşey belli olacak. 16 iş gününde hiçbir işlem yapılmadı.
  • "gelpa" konulu bir hikaye
    Kendi imkanımla 10 TL ye yaptırabileceğim bir arızayı sırf garantisi var diye size gönderdim;39,20 TL para istediniz.
    Bir cahillik edip kabul ettim bu fiyatı,bu sefer de parayı sistemden ödeyemezsiniz bankaya yatacak dediniz “öyle ya henüz kredi kartı ile ödeme devrine ulaşamadık”. İşten çıkıp sıra bekleyerek öğrendik ki en ucuz, 5 TL karşılığı ATM den yapılıyormuş ödeme.”Helal-i hoş” olsun diyerek onu da hallettik.
    Hikaye bu ya, bu kez de dekontu e-posta ya da faks ile göndermem gerekiyormuş.Fax için 2 TL ödedim ayrıca dekonta ilişkin bilgileri de e-posta ile gönderdim sizlere hayır duaları okuyarak. Ertesi sabah öğrendim ki faksı alamamışlar,e-posta da gitmemiş.İki kez daha e-posta gönderdim,aldıkları halde “görememiş” bence bayanlarınız, yine alamamışlar,tabi bu arada her biri en az 5er dakika süren telefonla aramalarımı da belirtmeliyim. Neyse tekrardan 2 TL karşılığı faks çektim.Bu kez faksı almışlar öğrendim.Kendi kendime sevindim.
    Bir sonraki gün sabah öğrendim ki önceki gün sabah 11 de faksı aldık durumun aciliyetini bildiriyorum diyen bayan sanırım “bana şaka yapmış” çünkü bugün (14-10-2011) sabah aradığımda çıkan bayan da faksın dün “akşam” işleme konduğunu söyledi. O da durumun aciliyetini hemen bildiriyorum dedi.Ben her ikisine de saygılarımı sunarım.
    Mutlu son:
    İki yılda bir telefon değiştiren biri olarak hayatımda ilk kez garantiye gönderdiğim cihaz(daha önce hiçbir cihazımda en ufak bir arıza olmamıştır,sadece yaşlılıktan ölmüşlerdir) benim bu hikayeyi yazmama ve telefon görüşmeleriyle birlikte 50 lirama sebep oldu. Elbette bu olay benim bundan sonraki cep telefonu alırken yapacağım tercihlerde dikkate alınacaktır. “ Teşekkürler Gelpa”

    Not:Telefon hala gönderilmedi...........................




  • işte buna gerçekten içler acısı denir.eee bu bizim sadece genpamız için değil al birini vur ötekine misali diğer benzeri kuruluşlar içinde geçerli(istisnalar hariç) alayı öyle ona kalırsa.insanları maymun ediyorlar.unutmadan mail sonunda teşekkürler genpa demişsinya inanın onlar o teşekkürü bile sitem olarak değilde onure edecek söz diye üzerlerine alıp mutlu olmuşlardır(arsızın yüzüne tükürmüşler yarabbi şükür demiş)
  • Hiçbir değişiklik yok, ne onarım var, ne bilgi var. Bu teknik servis ne işe yarıyor? Cihazı verdiğim günden beri hiçbir işlem yapılmadı. Bugün 17. iş günü doluyor zaten. Çarşamba sabahı dilekçemi veriyorum.

     Genpa Telefonumu Onarmaya Başlatmıyor
  • IMEI numarasından KVK'nın sitesinde cihazın durumuna bakayım dedim, telefonumun onarımı tamamlamışlar. Buna rağmen, Genpa'nın sitesinde değişiklik yok. Ya da Genpa cihazımı teslim almamış. Ayrıca KVK Genpa'dan daha hızlı çalıştığı anlaşıldı Bu Genpa nasıl hizmet veriyor?

     Genpa Telefonumu Onarmaya Başlatmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zatax -- 15 Ekim 2011; 14:51:22 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.