- x
dh TEMA,WALLPAPER ve SKIN Merkezi
21538 Cevap2408324 Görüntüleme23 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     120 [122] 124 125 126 127 128 129      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 12:11:13 

0


(DENENDİ)webshots basit kullanımlı desktop resimlerini belirlenen zaman alanlarında deiştrme programı...
resimleri programa yüklüosunuz we zaman ayarladıktan sonra örnein 5dkka, 5dkkada bir arka resim kendiliğinden deişior...

link : http://www.webshots.com/samplers/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 8 Şubat 2007; 12:39:20 >


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 12:19:38 

0


(DENENMEDİ)Picture To Icon ekranınızdaki herhangi bir görüntüyü veya herhangi bir resminizi simgelere dönüştürmeye yarayan veya herhangi bir simgenin büyüklüğünü değiştirmenize yarayan programdır. Bu programı diğerlerinden ayıran en büyük özellik ise PNG, BMP, JPEG, GIF, CUR, WMF biçimlerinden veya ekranınızın herhangi bir yerinden yakaladığınız görüntüden 1 x 1 boyutundan 240 x 240 boyutuna kadar çok kolay şekilde ico biçiminde simgeler oluşturabilmeniz. Herhangi bir hazır veya kendi hazırladığınız simgeden 256-renk biçiminden gerçek-renk biçimine veya diğer renk biçimlerine geçiş yapabilirsiniz. Exe, dll, ocx biçimindeki simgeleri çıkartıp kendinize göre değiştirebilirsiniz


ALINTIDIR...

link : http://www.exeicon.com/picture-to-icon/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 8 Şubat 2007; 13:20:38 >


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 12:26:46 

0




(DENENMEDİ)daha önce buna benzer bi program paylaşılmıştı we denemiştim biras kasıodu bunu henüz denemedim ancak denien arkadşlar kasmadığını sölüor...

vistadaki gibi pencereleri hareketlendrioz... çalıştırdıktan sonra pencerenizin sağ üst yanında simge durumu işaretini yanında yeni bir tuş oluşacak o tuşla penceremizi 3D haline getiriyoruz

ALINTIDIR...

link : indirrr



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 8 Şubat 2007; 13:32:56 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Şubat 2007; 12:38:18 

neyse yazılar olmadan simsiyahta olsa silmeyi başardım siz siz olun bilgisayarınızın kıymetini bilin.27 temadan biri çok kötü söyliyim
quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee




geçmiş olsun adamımda hangi temayı kurdun???



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 13:11:43 



(DENENMEDİ)DesktopPlant, masaüstünde çiçek yetiştirebileceğiniz bir program. Her türden birçok çiçek programın içerisinde bulunuyor. Çiçekler 3 boyutludur. Çiçeklerin bulunduğu toprağın sıcaklığını sizin belirlemeniz gerekiyor, ayrıca hergün su vermeniz gerekiyor ki çiçeğiniz solmasın.

ALINTIDIR...

indirRRRR



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 8 Şubat 2007; 13:12:34 >


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 13:44:03 

BAZI PAYLAŞIMLARIMIN LİNKLERİNİ DÜZELTTİM İLK EKLEDİĞİM LİNKLERDE VİRÜS WARMIŞ BNDE ÜRETİCİ FİRMALARIN ADRESİNİ WERDİM


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 14:03:58 

0


0


(DENENMEDİ)Blaiz clic resimlerinizi simge olarak düzenleyeceğiniz çok basit bir simge yazılımıdır.Bu yazılımda herhangi bir resim ya da simgeyi düzenleyeceğiniz her türlü özellik mevcut...


ALINTIDIR...

link : indirrrr


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 14:24:39 

0

0


(DENENDİ)işte süper bi icon programı hertürlü icon işlemini yapabiliosunuz....

Microangelo Toolset for 32bit (hertürlü icon işlemi)

Microangelo Toolset for 64bit (hertürlü icon işlemi)

Microangelo Creation (hertürlü icon işlemi)


Microangelo On Display (iconpackagera alternatif)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 8 Şubat 2007; 14:55:11 >


_____________________________



 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 14:35:54 

quote:

Orjinalden alıntı: Technics

>>IGUANA<<

0



kardei bunu yükleyemedim bi yardım edermisin


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
1261 Mesaj
8 Şubat 2007; 14:37:00 

quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee

işte süper bi icon programı hertürlü icon işlemini yapabiliosunuz....

Microangelo Toolset for 32bit (hertürlü icon işlemi)

Microangelo Toolset for 64bit (hertürlü icon işlemi)

Microangelo Creation (hertürlü icon işlemi)


Microangelo On Display (iconpackagera alternatif)

Bu program güzele benziyor.Deniyeceğim ,sağolasın



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L`EstrancdeqDe`Stran -- 8 Şubat 2007; 14:56:05 >


_____________________________


... " Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! "

Gazi Mustafa Kemâl ATATÜRK


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 14:39:23 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX


kardei bunu yükleyemedim bi yardım edermisin



doru hatrlıosam birinci sayfada linki olan talisman programı için bi tema o adamım


_____________________________



 
1261 Mesaj
8 Şubat 2007; 14:56:33 



_____________________________


... " Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! "

Gazi Mustafa Kemâl ATATÜRK


 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 15:16:37 

arkdaşlar hava durumu nası eklicem nerdeysi hepsi war insparit avedesk


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 15:21:12 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

arkdaşlar hava durumu nası eklicem nerdeysi hepsi war insparit avedesk


avedesk için 5-6 msj yukarda bi site werdim oraya bi bak orda hawa durumu için gadget olması lazım bulamazsan googleda ara mesela gadgets for avedesk die ara orda çıkar bu konu altındada war adamım


_____________________________



 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 15:25:17 

quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee




avedesk için 5-6 msj yukarda bi site werdim oraya bi bak orda hawa durumu için gadget olması lazım bulamazsan googleda ara mesela gadgets for avedesk die ara orda çıkar bu konu altındada war adamım

Sağol Dostm


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 15:27:29 

quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX


Sağol Dostm


önemli deil

Buarada VTP6 dan sonra orjinal sidebarı kuran warmı???



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 8 Şubat 2007; 15:29:35 >


_____________________________



470 Mesaj
8 Şubat 2007; 15:46:24 

Avedesk için hava durumu şehir ayarlama resimli anlatım

Tıklayın

bu adreste bulabilirsiniz.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hodolomax -- 8 Şubat 2007; 20:04:06 >


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 15:50:15 


quote:

Orjinalden alıntı: hodolomax

Avedesk için hava durumu şehir ayarlama resimli anlatım

http://www.bilgiustam.com/?p=69

bu adreste bulabilirsiniz.




tam zamanında yetiştin walla... avedesk gündemde yine :))


_____________________________



179 Mesaj
8 Şubat 2007; 15:51:07 

Bu da benim masaüstünün en son hali


local://upfiles/291594/334113CB473A410E86852DDE792F8513.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Natural Born Loser -- 8 Şubat 2007; 15:53:37 >


_____________________________


nothing's going to stop me cause i'm heading for the sky
release the tension, it's good to be alive
don't try to mimic me, don't try to bring me down
cause i've found a way to soar above the clouds

i'm talking to the wind!


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 16:03:15 

quote:

Orjinalden alıntı: Natural Born Loser

Bu da benim masaüstünün en son hali





o saat yahoo gadgetmi adamım bide yahoo gadget kullanıosan sistemi kasıomu ben daha önce yükledim kasıodu (rame çok yükleniodu) sorun bendemi die bakıcam...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 8 Şubat 2007; 16:35:12 >


_____________________________



 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 16:43:10 

0

sağolun yaptım ama bolle oldu nası arka plana şölle şeffaf bi renk werebilirim ztn gerçeği şeffaf renkli ama bende yok:S:S:S bide 55 dio fahrenayt mı ne bu yaws....... bide o lucid weatheri nası silebilirim?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeVaXxX -- 8 Şubat 2007; 16:46:04 >


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 17:27:47 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

0

sağolun yaptım ama bolle oldu nası arka plana şölle şeffaf bi renk werebilirim ztn gerçeği şeffaf renkli ama bende yok:S:S:S bide 55 dio fahrenayt mı ne bu yaws....... bide o lucid weatheri nası silebilirim?



kimseden karşılk gelmedi sanırım olmazsa buna yarın bakim şuan ewde deilim çnkü yarın bana hatrlat bi denim eğer bulamazsan


_____________________________



470 Mesaj
8 Şubat 2007; 17:33:46 

quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

0

sağolun yaptım ama bolle oldu nası arka plana şölle şeffaf bi renk werebilirim ztn gerçeği şeffaf renkli ama bende yok:S:S:S bide 55 dio fahrenayt mı ne bu yaws....... bide o lucid weatheri nası silebilirim?



Sıcaklığı Celcius derecesi olarak göstermek için adresin sonunu unit=m olarak değiştirin

http://xoap.weather.com...0014?cc=*&dayf=7&unit=m

bu şekilde olacak . yazıda söylemeyi unutmuşum şimdi ekliyorum bu bilgiyi de

Lucid Weather yazısını silmek için de üzerine sağ tıklayıp label e girersen açılan yerden silebilirsin



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hodolomax -- 8 Şubat 2007; 17:38:20 >


_____________________________



 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 17:43:56 

Hehehe bende kendimce bi tema yaptım
işte bu pc açılırken
0



buda masaüstü


0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeVaXxX -- 8 Şubat 2007; 17:53:18 >


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 17:53:54 

quote:

Orjinalden alıntı: hodolomax




Sıcaklığı Celcius derecesi olarak göstermek için adresin sonunu unit=m olarak değiştirin

http://xoap.weather.com...0014?cc=*&dayf=7&unit=m

bu şekilde olacak . yazıda söylemeyi unutmuşum şimdi ekliyorum bu bilgiyi de

Lucid Weather yazısını silmek için de üzerine sağ tıklayıp label e girersen açılan yerden silebilirsin

sağol


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 17:54:20 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

Hehehe bende kendimce bi tema yaptım
işte bu pc açılırken
0



buda masaüstü


0




waoow tasarım güsel ama masaüstündeki ufak iconları yokedersen baya ii olur


_____________________________



 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 18:37:22 

quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee





waoow tasarım güsel ama masaüstündeki ufak iconları yokedersen baya ii olur

o sorun diilde şimdide yanlışlıkla hava durumunu kaybettim
configuredeki overlays sekmesinde yanlışlıkla efecti mask ine getirdim galiba gitti geri gelmio nası düzeltcem..


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 18:57:01 

warmı bileniniz?


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


179 Mesaj
8 Şubat 2007; 19:10:59 


quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee

o saat yahoo gadgetmi adamım bide yahoo gadget kullanıosan sistemi kasıomu ben daha önce yükledim kasıodu (rame çok yükleniodu) sorun bendemi die bakıcam...



Evet yahoo gadget valla bende kasma yapmadı,memnunum


_____________________________


nothing's going to stop me cause i'm heading for the sky
release the tension, it's good to be alive
don't try to mimic me, don't try to bring me down
cause i've found a way to soar above the clouds

i'm talking to the wind!


4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 19:16:15 


quote:

Orjinalden alıntı: Natural Born Loser





Evet yahoo gadget valla bende kasma yapmadı,memnunum



hadi ya ala ala :s ben 6-7 gadget ekliodum sistem şişiodu (1gb 667mhz)


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 19:51:49 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

warmı bileniniz?



hayır yok adamım ben bilmiom akşam ewe gidince bi bakarım yinede senin için


_____________________________



 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 20:24:25 

taam çözdüm sorunu size ihtiyacım yok....















şaka şaka matrak yapıom alınmayın walla herkeze çok teşşekür bu topice bi . bile koyana bile teşşekürler çok süper bi topic


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


165 Mesaj
8 Şubat 2007; 21:47:03 

Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak.Ben VTP 6 tema programını kurdum.Baştan sistemi geri yüklediğim için önceden kurmuş oldugum programlar haliyle gitti.Peki ben sistemi ileri yükleme yapsam.Yani programların yüklü oldugu hale getirsem,bilgisayarım tekrar XP olarak mı geri gelir,yoksa VİSTA olarak kalır mı?Yani programları tekrar yüklemem mi gerekiyor.Acele olarak cevap yazarsanız çok iyi olacak.Şimdiden teşekkür ederim.Kolay gelsin.


_____________________________



4939 Mesaj
8 Şubat 2007; 22:16:14 


quote:

Orjinalden alıntı: klavyeci

Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak.Ben VTP 6 tema programını kurdum.Baştan sistemi geri yüklediğim için önceden kurmuş oldugum programlar haliyle gitti.Peki ben sistemi ileri yükleme yapsam.Yani programların yüklü oldugu hale getirsem,bilgisayarım tekrar XP olarak mı geri gelir,yoksa VİSTA olarak kalır mı?Yani programları tekrar yüklemem mi gerekiyor.Acele olarak cevap yazarsanız çok iyi olacak.Şimdiden teşekkür ederim.Kolay gelsin.



zaman makinesi ile geçmişe gitsem ancak gelecekteki beni öldürseler geçmiştede ölürmüüüm acaba

şaka şaka adamım ben daha önce öle bişi yapmıştım geri gidip bi program kurmuştum sonra ileri gitmiştim programın dosyları duruodu ancak sağlıklı çalışmıodu tekrar kurmak sorunda kaldım sanırım sende tekrar yüklemen gerekicek ama bide şu mantık war sistem geri yükleme tarafından dokunulmyan dosyalrı deiştiriosun vtp6 ile belkide tekrar yüklemek zorunda kalmazsın yani benim cevabım dene gör kusura bakma vtp6 hakkında fazla bilgim yok ancak bilgisayardan çakarım biras we bu bilgilerimle bukadar açıklama yapabildim....


_____________________________



1778 Mesaj
8 Şubat 2007; 22:30:35 


quote:

Orjinalden alıntı: Mahmut25

[font="Times New Roman"] BENDE VTP6 FİNAL'İ YÜKLEDİM ÇOK MEMNUNUM FAKAT PENCERELERİ ŞEFFAFLAŞTIRAMADIM BANA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ? BİR DE VİSTA GADGET İÇİN FARKLI GADGETLAR BULDUM FAKAT EKLENMİYO BİR DE BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ARKADAŞLAR..

0


dostum wallpaper ın güzelmiş widescreen olarak mevcut mu sende?


_____________________________



 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 22:30:40 

0




@soulcubee nası olmuş..... dediğin gibi ufakları kaldrdm hep.....


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
938 Mesaj
8 Şubat 2007; 22:48:27 

arkadşlar yaws şu wtp linklerinin hepsi ölü bi yardım edermisiniz vtp6nınki rapiden up edersiniz sevinirim gerçi rapidlerin hepsi ölü aslında ama nyse belli bile olmuo uğraşmısınız ya bukdr bana o ytr



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeVaXxX -- 8 Şubat 2007; 22:50:53 >


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Şubat 2007; 0:38:05 

VISTA TRANSFORMATION PACK 6 FINALL FULL (VTP 6) dostlar bu link çalışmıyo.çalışan biryer bilen varsa beri gelsin


176 Mesaj
9 Şubat 2007; 1:01:35 

sinan_54 valla aslında varda nasıl yayınlıcamı bilmiyorum.. sana link veriyim ben ordan çek başka güzel wallpaperlar da var hoşuna gidicektir...

http://interfacelift.co...per/index.php?sort=date


_____________________________

Zafer, "Zafer Benimdir" Diyebilenindir. Başarı İse, "Başaracağım" Diye Başlayarak Sonunda "Başardım" Diyebilenindir.


731 Mesaj
9 Şubat 2007; 1:20:29 


quote:

Orjinalden alıntı: sinan_54



dostum wallpaper ın güzelmiş widescreen olarak mevcut mu sende?

hocam bişi de ben sorcam üstte kullandığın rocket dock mu diğilse ne?


_____________________________

center]
Pro Evolution Soccer 2009

[/center]


 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 1:42:01 

arkadaşlar yaws tüm rapid linkleri kırık üstelikte arıom arıom bi türlü vtp gadgeti bulamıom...... warsa bi zhmt link pelis......


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 1:48:25 

bide bu bölgeyi nası kaldırcam acil cwp arıorm
0


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


808 Mesaj
9 Şubat 2007; 1:50:04 

Çalışır link:

VTP 6 FINAL

VTP Gadget



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANUBIS -- 9 Şubat 2007; 1:55:17 >


 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 2:05:46 

quote:

Orjinalden alıntı: ANUBIS

Çalışır link:

VTP 6 FINAL

VTP Gadget

kardeş bu gadgeti nası yüklices


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 2:17:41 

quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

bide bu bölgeyi nası kaldırcam acil cwp arıorm
0


biri şunun cwbını wersin lütfen


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


49 Mesaj
9 Şubat 2007; 7:14:41 


quote:

Orjinalden alıntı: 2smoke

Olm vista kurdunuz diye ne hava atıyosunuz, Biz Vistayı modladık bile

Hocam modlaman süper olmus acaba bizimde bu modu kulanma sansimiz varmi BU Bir WB skinimi yoksa aklim ermedi paylassan bizimle ustam fena olmayacak??


_____________________________



470 Mesaj
9 Şubat 2007; 9:42:21 

quote:

Orjinalden alıntı: SantKar






O resimdeki vista teması. XP için değil :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hodolomax -- 9 Şubat 2007; 9:43:12 >


_____________________________



1838 Mesaj
9 Şubat 2007; 10:54:44 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

bide bu bölgeyi nası kaldırcam acil cwp arıorm
0


Bilgisayarım'a sağ tıkla özellikler de. Gelişmiş sekmesinin altındaki performance bölümünün ayarlarına gir. Oradaki listede en alttan üçüncü seçeneğin işaretini kaldır.


_____________________________

| INTEL Core 2 Duo E6600 | ASUS P5B | 4 GB KINGSTON DDR2 1066 | PALIT 8600GT Sonic 256MB 128Bit | WD 1TB + SEAGATE 320GB | LG 22X DVD-RW | ANTEC Neo Power 480W Power Supply | LG L194WT 19'' WideScreen |


4939 Mesaj
9 Şubat 2007; 11:06:22 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

0




@soulcubee nası olmuş..... dediğin gibi ufakları kaldrdm hep.....



çok güsel olmuş bence... o büük simgeleri avedesklemi yaptın yoxa başka bişi ilemi


_____________________________



4939 Mesaj
9 Şubat 2007; 11:08:40 

quote:

Orjinalden alıntı: Mahmut25

sinan_54 valla aslında varda nasıl yayınlıcamı bilmiyorum.. sana link veriyim ben ordan çek başka güzel wallpaperlar da var hoşuna gidicektir...

http://interfacelift.co...per/index.php?sort=date



resim yayınlamak için bu konu altında araştrma yaparsan sewinirim bölelikle kendi masaüstünüde bize göstermiş olursun...


Bu arada şuanda nlite programını indiriorum daha önce hiç kullanmadım... ama dier programlar oluorsa vtp6 nie olmasın... xp kurulum dosyaları içine vtp6yı entgre etmeye çalşcam belki olur olursa süper olur :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 9 Şubat 2007; 11:12:04 >


_____________________________



1130 Mesaj
9 Şubat 2007; 12:46:53 

Selamlar ;

Arkadaşlar benim VTP6 ile gelen sidebar durup dururken çalışmamaya başladı.VTP6 tekrar kurdum en baştan ama nafile.Açılışta " sidebar.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor bu durumdan dolayı özür dileriz. " diye bir uyarı çıkıyor.Yukarıda verilen vista sidebar'ı kurdum banamısın demedi.Bunu nasıl düzeltebilirim acil yardıma ihtiyacım var.Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar mümkünse yardımcı olsunlar.

Saygılarımla.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reef1905 -- 9 Şubat 2007; 12:47:10 >


_____________________________


SEN NE KADAR ANLATIRSAN ANLAT, KARŞINDAKİNİN ANLAYABİLDİĞİ KADARDIR ANLATTIĞIN !!!
TV : Pioneer PDP 508XD - MEDIA PLAYER : WD LİVE TV - GAME CONSOLE : PS3 - DVD : Pioneer DV 490 - RECEIVER: SONY STR DB 1080 - FRONT: TECHNİCS SBT 200 - REAR: SONY SS-LA500ED - CENTER: JBL LX 2000 - SUB: DEFINITIVE SUB100 - Fot. M.: Canon EOS 650D


 
18 Mesaj
9 Şubat 2007; 13:50:04 

vtp 6.0 full ile masa üstü media centerım gerçektende güzel bir proğram


Ekteki dosya (2)


_____________________________

ufuk


 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 14:33:25 

quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee





avdesk 1.1 o büyük simgeler için saat ve hava durumu şeysi avdesk1.3 başlat çubuğuda zune teması windowsun



quote:

Orjinalden alıntı: efshane


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

bide bu bölgeyi nası kaldırcam acil cwp arıorm
0


Bilgisayarım'a sağ tıkla özellikler de. Gelişmiş sekmesinin altındaki performance bölümünün ayarlarına gir. Oradaki listede en alttan üçüncü seçeneğin işaretini kaldır.




Çok sağol kardeşim


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
1268 Mesaj
9 Şubat 2007; 15:10:07 

viennaXP'yi kullanan biri içindeki tema dosyasını bi upload sitesine yükleyip linkini buraada verebilirmi? şu an vista inspirat kullanıyorum onu kaldırmadan ve sistemi tehlikeye atmadan onu da kullanayım diyorum. zaten şu an kullandığım tema inspiratın içindeki tema değil simgeler, açılış resmi vs ayrıntılar için kurmuştum inspiratı.


_____________________________



 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 15:52:22 

bu wtp 6 gadgetlerini nası yüklices???????


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 16:08:52 

yok mu ya bileniniz sidebar gadgeti arıyorum


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
99 Mesaj
9 Şubat 2007; 18:48:28 

ne yaptiysam sidebar calismadi siz nasil yaptiniz ?


_____________________________



 
938 Mesaj
9 Şubat 2007; 21:51:24 

0



Nası Olmuş ben çok beğendim pcyi kasmıyo walla tam istediğim gibi



bide bi sorum war power fm radyosu yükledim günde yaklaşık 100 saat fln açık kalsa kotadan çok yer mi?