Eskiden oyunlardan geniş, uçsuz buçaksız mekanlar yapmak mümkün değildi. İlk FPS oyunlarının koridorlar arası bi yolculuk olmasının nedeni de teknolojinin gerekli imkanı sunmamasıydı. Hem bu türden oyunları "teknik olarak" geliştirmek daha kolaydır.
id Software de ünlü koridor FPS'leri ile tanıdığımız bir firma. Kendileri de koridor FPS'lerinden bıkmış olacaklar ki Rage'teki geniş açık alanlarla gurur duyduklarını söylüyorlar. id Software'den yaratıcı yönetmen Tim Willits'un sözleri firmanın mutluluğunu gözler önüne seriyor:
"Karanlık koridor düenlemesinden uzaklaşmak id Software için kesinlikle bilinçli bir karardı. Aynı formülü izlemek istemedik. Rage'in bir görevlerinden birindeyken, bir id Software klasiği olduğunu anlayacaksınız; ama teknoloji bize ama teknoloji bundan (koridorlardan) kurtulmamızı ve sanatçılarımızın gerçek bir sanatçı olmalarını sağladı."
Açık dünya öğelerine sahip olan Rage'te çeşitli araçlar bile kullanmamız mümkün olacak. Oyunun dünyasının ise çok geniş olduğunu vurgulamamıza sanırım gerek yok.
"...ama teknoloji bize ama teknoloji bundan ..." iki kere "ama teknoloji" yazmışsınız.
Doom 3 gibi %99'u boğuk koridorlarda geçen bir oyun görmeyeceğimize sevindim.
haritayı ne kadar dolu ve büyük yaparlarsa yapsınlar , far cry 2 deki gibi uzun yolculuklar olursa oyunun satışlarını ve aldığı puanları kötü etkiler.Bence far cry 2 harita eksikliklerinden kaybetti haritayı uygun büyüklükte yapsalardı daha iyi puanlar alabilirdi yolculuklar aksiyonu baltaladı
Doom 3 çok sıkıcı ve tekdüze bir oyundu. Hem koridor, hemde karanlıktan göz gözü görmüyordu. Sadece grafikleri konuşuldu, daha iyi görünen oyunlar çıkınca da tamamen yok oldu gitti. Hatalarını anlamaları güzel.
düenlemesinden yanlış yazılmış
Süper bir oyun olacağı kesin Merakla bekliyoruz.
Manyak bir oyun
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme