- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
MF4 hesaplanırken YGS 1 mi 2 mi alınıyor?
13 Cevap24403 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Eylül 2011; 17:21:14 

Örneğin Elektrik müh için YGS 1 mi daha önemli Ygs 2 mi?

teşekkğürler


 
5348 Mesaj
12 Eylül 2011; 17:24:33 

Böyle bir kural yok.

Yani MF/TS/TM/DİL puan türleri için YGS puan türlerinin özel bir ilgisi yok. Herhangi bir YGS puan türüne özellikle bakılmaz. Çünkü testlerin her puan türünde etkileri farklı farklı. YGS-1 ve YGS-2 puan türlerinde başka, MF-4 puan türünde bambaşka etkileri var.

Senin için tek önemli olan puan türü MF-4'tür. Ama şimdilik YGS deneme sınavlarında, etki yakınlığı açısından, YGS-1 puan türüne bakabilirsin.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Eylül 2011; 17:31:21 


quote:

Orijinalden alıntı: :AlacaKaranlık:

Böyle bir kural yok.

Yani MF/TS/TM/DİL puan türleri için YGS puan türlerinin özel bir ilgisi yok. Herhangi bir YGS puan türüne özellikle bakılmaz. Çünkü testlerin her puan türünde etkileri farklı farklı. YGS-1 ve YGS-2 puan türlerinde başka, MF-4 puan türünde bambaşka etkileri var.

Senin için tek önemli olan puan türü MF-4'tür. Ama şimdilik YGS deneme sınavlarında, etki yakınlığı açısından, YGS-1 puan türüne bakabilirsin.


anladım teşekkürler :)


 
12 Mesaj
12 Eylül 2011; 17:57:10 

.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslan26 -- 12 Eylül 2011; 18:12:47 >


_____________________________



4032 Mesaj
12 Eylül 2011; 22:21:57 


quote:

Orijinalden alıntı: :AlacaKaranlık:

Böyle bir kural yok.

Yani MF/TS/TM/DİL puan türleri için YGS puan türlerinin özel bir ilgisi yok. Herhangi bir YGS puan türüne özellikle bakılmaz. Çünkü testlerin her puan türünde etkileri farklı farklı. YGS-1 ve YGS-2 puan türlerinde başka, MF-4 puan türünde bambaşka etkileri var.

Senin için tek önemli olan puan türü MF-4'tür. Ama şimdilik YGS deneme sınavlarında, etki yakınlığı açısından, YGS-1 puan türüne bakabilirsin.


Hocam ygs'nin %40 alınıyor.Bu yüzden mutlaka bir puan türüne bakmak lazım degil mi?Örnegin adamın ygs 1- puanı 400 ygs 2- puanı 350 ise ve mf4 ten tercıh yapacaksa ygs 1 bakması gerekır cunku onun %40'ı alınacak.ygs 2'nin de alınır tabi ama adam ordan tercıh yapmayacak(atıyorum orası mf 3 u etkılıyordur)


_____________________________

http://www.oecdbetterlifeindex.org/countries/turkey/


195 Mesaj
12 Eylül 2011; 22:50:39 


quote:

Orijinalden alıntı: Magical Zero




Hocam ygs'nin %40 alınıyor.Bu yüzden mutlaka bir puan türüne bakmak lazım degil mi?Örnegin adamın ygs 1- puanı 400 ygs 2- puanı 350 ise ve mf4 ten tercıh yapacaksa ygs 1 bakması gerekır cunku onun %40'ı alınacak.ygs 2'nin de alınır tabi ama adam ordan tercıh yapmayacak(atıyorum orası mf 3 u etkılıyordur)

Aynen bnde ole biliodum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




 
5348 Mesaj
12 Eylül 2011; 23:06:34 


quote:

Orijinalden alıntı: Magical Zero




Hocam ygs'nin %40 alınıyor.Bu yüzden mutlaka bir puan türüne bakmak lazım degil mi?Örnegin adamın ygs 1- puanı 400 ygs 2- puanı 350 ise ve mf4 ten tercıh yapacaksa ygs 1 bakması gerekır cunku onun %40'ı alınacak.ygs 2'nin de alınır tabi ama adam ordan tercıh yapmayacak(atıyorum orası mf 3 u etkılıyordur)


YGS'nin %40'ı alınmıyor.

MF-4 puan türü hesaplanırken YGS başarın da, LYS-1 başarın da, LYS-2 başarın da aynen hesaba katılır.

MF-4 puan türünün %40'ını YGS testleri oluşturur. Yani MF-4 puanının %40'ı YGS testlerindeki netlerinden geliyorken, kalan %60'ı da LYS testlerindeki netlerinden gelir.

YGS testlerinin YGS-1 puan türüne olan yüzdelik etkileri şöyle: Türkçe = %20 / Temel Matematik = %40 / Sosyal Bilimler = %10 / Fen Bilimleri = %30.

Şimdi de YGS testlerinin MF-4 puan türüne olan yüzdelik etkilerine bakalım. Onlar da şöyle: Türkçe = %11 / Temel Matematik = %14 / Sosyal Bilimler = %6 / Fen Bilimleri = %9. Bakın, bunları topladığınızda kaç yapıyor? 40. Yani YGS, MF-4'ün sadece %40'ını etkiledi. Kalan %60 da LYS-1 ve LYS-2 testlerinden gelecek.


Tabii ki de YGS de MF/TM/TS/DİL puan türlerini etkiliyor ve YGS puanlarınız da önemli. Ancak, "MF-4 puan türüyle öğrenci alan X Mühendisliği için YGS-1 puan türüne bakılır, YGS-2'ye değil." diye kesin bir kural yok. Sizi ilgilendiren asıl şey, sadece MF-4 puanınız.

Şimdilik YGS deneme sınavlarında, MF-4'e en yakın etkiye sahip olması açısından, YGS-1 puanınıza bakabilirsiniz. Ama YGS, MF-4 puanının sadece %40'ı.


 
0 Mesaj
12 Eylül 2011; 23:12:39 

yok ygs'nin %40 ı alınıyor yok mf-4 için ygs sosyal %6 lys biyoloji %5 etkiliyormuş.Bunları takma gerçekler hiç de öyle değil emin ol.Ygs %40 lık bi etki yapmıyor tabi ygs sonrası psikolojik etkileri saymazsak :) ygs max. %30 etkiliyor.Dershanede bunu sık sık vurguladılar ve her şey bittikten sonra gerçekten öyle olduğunu da fark ediyorsun ygs 20-30 binlerde olup ilk 10 bine giren çok arkadaşım var %40 etki etse emin ol ilk 10bin onlar için hayal olurdu.
Neyse gelelim asıl mevzuya mf-4 ten tercih yapacaksan ygs1 puanın daha etkili olacak ama direk ygs 1 gibi düşünme yani ygs matematiğinin ygs feninden daha çok getirisi olacak


_____________________________



195 Mesaj
12 Eylül 2011; 23:15:17 

Ygs de 1.olan adama %40 etkiliyo diye biliyorum yaptigi net dustukce % 25 lere kadar dusuyomus etkisi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




 
5348 Mesaj
12 Eylül 2011; 23:16:37 

Ben sadece ÖSYM'nin kılavuzunda yer alan bilgileri objektif bir şekilde size sundum.

Diğerleri kişisel yorumlar. :)


1 Mesaj
26 Kasım 2012; 19:35:55 

ben de mf4 için ygs1 diye biliyorum. mf3 için de ygs2.


_____________________________



1968 Mesaj
26 Kasım 2013; 23:33:05 

Ben de küçük bir şey sormak istiyorum gereksiz yere konu açmayayım dedim.
Şimdi girdiğimiz denemelerdeki sonuçlarda mf puanlarını ygs etkiliyor mu?Yani ben final dersanesine gidiyorum.Ondaki finale doğru sınavındaki mf puanları sadece lys bölümüne mi ait yoksa ygs+lys'nin ortalaması mı?


_____________________________

only heaven loves you now
so love it back for once
just once


LoL Tr:tuugberk


22 Mesaj
27 Kasım 2013; 0:11:43 

Sorunun cevabi hakkinda pek fikrim yok ama konuyu tam 1 yil sonra hortlatmissin tebrikler


_____________________________



1968 Mesaj
27 Kasım 2013; 0:15:25 

quote:

Orijinalden alıntı: -DarmaDuman-

Sorunun cevabi hakkinda pek fikrim yok ama konuyu tam 1 yil sonra hortlatmissin tebrikler

Farketmedim bile


_____________________________

only heaven loves you now
so love it back for once
just once


LoL Tr:tuugberk
En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git Sorunun cevabi hakkinda pek fikrim yok ama konuyu tam 1 yil sonra hortlatmissin tebrikler -DarmaDuman- - 27 Kasım 2013; 0:11:43 -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Liseler » YGS/LYS » MF4 hesaplanırken YGS 1 mi 2 mi alınıyor?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.250