gayler gerçek mi?
41 Cevap6194 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
152 Mesaj
9 Aralık 2003; 20:44:46 

mi ayrı yazılır!!!
evet cevapları bekliyorum..

gay diye bişey varmış geçen bi arkadaş anlattı istiklalde falan geziyolarmış ama çok geç saatlerde geziyolarmış?hem erkekmiş hem kadınmış gören varmı hiç?


10197 Mesaj
9 Aralık 2003; 20:47:08 

Hermafroditler ve sosyal konum diye bir araştırma yap ne olduğunu görürsün..

Geçenlerde bwn Compex'e giderken birkaç tanesini görmüştüm..


912 Mesaj
9 Aralık 2003; 20:48:02 

BAK EVLADIM gay g+a+y=gay dır.. olum sana hayatın gerceklerini anlatıyım bu tipler ara sokaklardan kafalarını uzatıp bakarlar o yuzden girme oralara sakin ha..bide boyle tiplerin sana yanaştıgını gorunce pipi pipi de...

Birde travestiler vardır..


 
152 Mesaj
9 Aralık 2003; 20:50:30 

hermafrotit ne?
trevesti ne?

ya açıklayıcı olmuyorsunuz..
tehlikelimidir?


912 Mesaj
9 Aralık 2003; 20:53:00 

şimdi travestiler kadınlara benzer fakat o insanlar bole tamam mı? yani onlar insanın mutasyon geçirmiş halidir.. 3 bacaklıdırlar.. o yuzden kuku da yok yani.. yaklaşma onlara kaka kaka yaaaa..


10197 Mesaj
9 Aralık 2003; 20:57:56 

hermafrodit: Çift cinsiyetli..

Hangisi ağır basıyorsa adam (ya da kadın) o cinsiyeti yaşamak ister..

Mesela türkücü Güler duman'ın Erkek eğilimli hermafrodit cinsiyetini kullanıp kadınla evlilik yapması

ya da Zenci erkeklerle beraber olan Amerikalı erkekler..

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Aralık 2003; 21:00:04 

tüm travestiler için geçerli değil.bazen hormon bozukluğundan dolayı kadın vucutlu erkeklerde olabiliyor. çok gördüm.. hatta konuştum.


 
152 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:06:04 

ya suraxus sen benim kafamı karıştırıon bişey anlamıorum senin yazdıklarından kuku muku ne diosunyaa..??

miki tysın konuşuomuş onlarla o zenci kim oda mı gay?

bide nasıl yani türkücü güler duman başka bi kadınla mı evli?olur mu öyle şey ilerde çocukları olunca kime baba dicekler?bide gülerin kaç bacaa var? ben hiç 3 bacaklıda görmedim [V]


 
52 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:08:48 

bence zencilere ilgi duyuyo myke yani vucut falan kreatin yemiş.
Yemiş yani bilmiorum..


914 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:09:11 

ya git yeme bizi ya 5 yaşındaki çocuk biliyo sorduklarını


912 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:11:47 

ya damage sen çok toysun.. nasıl erkek olcen len sen.. bunu sınıfındaki kızlar bile biliodur..bide gulerin 3 kolu mike tyson un bicigi var...


 
152 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:12:35 

bicigi ne?


912 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:13:36 

bicik bicik!!!
offf...


4156 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:13:57 

beyler sanki kafaya alınıyormuşsunuz gibi geldi bana...


596 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:14:44 

ya bicik basur gibi bişey heralda

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Aralık 2003; 21:19:40 

dostum o lafı sana iade ediyorum...




o zenci dediğin adam gaymı değilmi bilmiyorum.sadece başarılarından dolayı imzamda.
gerçekten gay nedemek olduğunu bilmiyorsan anlatırım sana başka zaman.şu an moral bozukluğu içerisindeyim.
canımdan çok sevdiğim bi dostumu kaybettim.[ölmedi yani]
sadece konuşmuyor.


1692 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:42:42 

Gay dedigin her yerde var, gay de bir insan ama bula$mamak gerekir oyle her gordugun adama, aman Allah muhafaza :)..


10197 Mesaj
9 Aralık 2003; 21:48:18 

damage inc. evet Güler Duman çift cinsiyetli.. Malı var anlayacağın.. Ancak çocuk yapamaz.. Çünkü yumurta hücreleri karmaşık ve kısır yapıda (ovotestis)


 
99 Mesaj
9 Aralık 2003; 22:54:36 

Ya adam dalga geçiyor
kaç yasındasın sen damage?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Aralık 2003; 1:35:50 

nerden biliyorsun dalga geçtiğini? 10 yaşındada olsada 20 yaşındada olsa ortamdan dolayı duymamış olamazmı sence?


1095 Mesaj
10 Aralık 2003; 2:32:00 

<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by MIKE-TYSON</i>
<br />nerden biliyorsun dalga geçtiğini? 10 yaşındada olsada 20 yaşındada olsa ortamdan dolayı duymamış olamazmı sence?
<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
bana olamaz gibi gelio.


432 Mesaj
10 Aralık 2003; 3:19:30 

<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by mewluth</i>
<br />beyler sanki kafaya alınıyormuşsunuz gibi geldi bana...
<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
hocam aklı başında birey olarak yapmışsın yorumunu.. sana katılıyorum..


 
152 Mesaj
10 Aralık 2003; 10:26:54 

ben sözlükte aradım bulamadım ansiklopediye baktım yine bulamadım.
izin alıcam gece istiklale gidip bakıcam


 
152 Mesaj
10 Aralık 2003; 10:31:18 

ama bicike baktım basur demek değilmiş ama burda söyleyemem ayıp çünkü :)


4156 Mesaj
10 Aralık 2003; 10:39:36 

sen yanlış sözlüğe bakmışsın.
Bakman gereken sözlük burası
http://sozluk.sourtimes.org/

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Aralık 2003; 12:34:37 

+1


2542 Mesaj
10 Aralık 2003; 12:47:24 

gay may
lezbiyen mezbiyen
h?moseksuel mo?moseksuel
hepsi de hikaye
hepsi hemen hemen aynı

e?cinsel de de çık işin içinden yaw



3586 Mesaj
10 Aralık 2003; 19:19:41 

Yaw adam dalga geçiyo işte


4785 Mesaj
10 Aralık 2003; 19:25:03 

abi herif bence de dalga geçio ya


2356 Mesaj
19 Aralık 2003; 14:01:27 

bebe ii geyiğe sarmış sizi


 
748 Mesaj
21 Aralık 2003; 3:37:47 

saçma soruya dogru cevap vermek sacma mı olur???....bilmem....



cevap : 3


 
4 Mesaj
21 Aralık 2003; 13:15:38 

sie lam


 
748 Mesaj
23 Aralık 2003; 20:03:03 

hm erkek hem kadın degil...erkek ama cinsel tercihleri erkeklerden yana kullanıyolar..


 
1167 Mesaj
3 Temmuz 2007; 10:18:06 

Tabi ki gerçek çocuğum...

İnanmazsan Hollanda'ya bir git gör...


_____________________________



3807 Mesaj
3 Temmuz 2007; 10:27:48 


quote:

Orjinalden alıntı: sie

sie lam

nice cevaba bakın


_____________________________



 
1167 Mesaj
3 Temmuz 2007; 10:30:12 


quote:

Orjinalden alıntı: egzantirig


quote:

Orjinalden alıntı: ***

*** lam

nice cevaba bakın


Sansürleyelim








_____________________________



1907 Mesaj
13 Eylül 2007; 20:43:50 


quote:

Orjinalden alıntı: damage inc.

hermafrotit ne?
trevesti ne?

ya açıklayıcı olmuyorsunuz..
tehlikelimidir?


abi sen şakamısın ya


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Eylül 2007; 21:43:24 

yav ne ciddiye alıonuz :D


606 Mesaj
13 Eylül 2007; 22:11:28 


quote:

Orjinalden alıntı: sie

sie lam





_____________________________




Her Tesbih Çeken Serseri OLsaydı...İmam Mafya OLmustu..


2415 Mesaj
13 Eylül 2007; 22:13:16 

sinaps kutluyorum bu hort için seni


_____________________________

`


974 Mesaj
13 Eylül 2007; 22:18:37 


quote:

Orjinalden alıntı: egzantirig


quote:

Orjinalden alıntı: sie

sie lam

nice cevaba bakın



_____________________________



 
137 Mesaj
22 Temmuz 2012; 14:36:16 

Hort içinde hort sanki inception :(


_____________________________

İmza
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.328

DonanımHaber’i Takip Et X
Facebook Gözat
Twitter Gözat